Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - huhboy

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Segítségkérés / San Andreas Zónák.
« Dátum: 2014. Augusztus 17. - 21:53:52 »
Hali.
Adott az include, vele együtt a kódok.
Adott a script, minden oké..
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140817/13767214001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
adott minden, mûködik, viszont amikor hozzáadnék új zónát, helyesen lementve a koordinátákat, (minimum x, y, z, maximum x,y,z) a játékban nem ismeri fel, warningot, errort nem ír.
tehát mintha hozzá sem adtam volt.
tehát a kérdés, hogy mitõl lehet ez?

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN]-=[Phoenix Fun Szerver]=-
« Dátum: 2014. Május 25. - 20:30:04 »
Idézetet írta: divkn date=1401042113\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48386\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kérlek bõvítsd a leírásodat.
 
nem volt befejezve, csak valahogy elküldtem elsõre....de befejeztem :D

18
Archívum / [HUN]-=[Phoenix Fun Szerver]=-
« Dátum: 2014. Május 25. - 19:40:59 »
Üdv! A szerver már régóta megy, de még csak most írok róla :)
Kezdetek...
A szerver 2013. március 15-én indult el, egy editelt moddal (sokan tudják, milyen edittel :D), sokáig azt szerkesztgettem, majd 2014 január 1-re elkészült a full új mod, ami jelenleg is fut.
A szerver tulajdonosa, egyben scriptere: [WTB]JustaCube /jómagam/
Adminisztrátorok:
                            - JustaCube
                            - [skyline9800hun]
                           
A Laggmentes játékért a Clans.hu felel.
A szerveren jelenleg elérhetõ:
- 3 szintû vip rendszer, egyedi parancsokkal,
- 5 admin szint, melyet a LuxAdmin script biztosít (bugtalanítva, tovább fejlesztve),
- 14 random mapos, egyedi Derby minigame (lejjebb részletesebben),
- sokak számára ismert Hay minigame,
- Reakció tesztek,
- Bónuszautó,
- Verseny Rendszer,
- Dm pályák (lejjebb részletesebben),
- Munkák (lejjebb részletesebben).
VIP Rendszer:
- Szinte mindenkibõl lehet VIP, de ahhoz, hogy valaki vip lehessen, kimagasló teljesítményt kell nyújtani a többi játékos felé,
      példamutató magatartást, valamint segítõkésznek kell lennie, és ismernie a szervert.
Derby rendszer:
- A Derby 14 véletlenszerû mapon játszódik, ahol a nyertes 1.000.000 dollárban részesül, ami \"relatíve\" sok.
     A Mapok egy részét jómagam, a többit a 4-es szinten teljesítõ, Men készítette, mint a szerver egyik
     legrégebbi tagja.
     A Mapok:
                   - Cube Derby
                   - Golyó Derby
                   - Change Derby
                   - Knife Derby
                   - Biggest Derby
                   - AllInOne Derby
                   - Doboz Derby
                   - Beauty Derby
                   - River Derby
                   - Oktagon Derby
                   - Mount Derby
                   - Banshee Derby
                   - Windsor Derby
                   - Turismo Derby
            Az aktuális Derby mapot a kezdésnél mindig kiírja, valamit egy-egy menet végén.
            A Maximális derby játékosok száma maponként változik, map mérettõl függõen.
            Ha igény van rá, a mapokról képfeltöltés is lehetséges :)
            Pár kép a Derby-bõl:
           



\"width=500https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/10333459_647227565343210_5811240476516270112_o.jpg[/img]
\"width=500https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/10339408_647227425343224_7867526503871979539_o.jpg[/img]
\"width=500https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/10258905_647227415343225_5410528056874366594_o.jpg[/img]
\"width=500https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10348816_647227455343221_4367146831682224375_o.jpg[/img]
 
Hay Minigame:
- A sokak számára ismert Hay minigame, ahol a mozgó bálák tetejére kell felérni, adott esetben
      5.000.000 dollárért.
      Felturbózva szint, és idõ mérõvel, ami egy textdrawon jelenik meg a jobb alsó sarokban.
     A Hay területén tilos minden féle jármû használata, valamint belépésenként egyszer lehet
     megmászni.
DM Pályák:
- Mint mindenhol, itt is vannak külön kijelölt, más világban játszódó, lezárt dm-ek, ahol kifejezetten
     az ölés a cél, az erre kijelölt fegyver(ekk)el.
     DM Zónában történõ ölésért minden esetben 100.000 dollár bónusz jár, így egyszerû pénzszerzési
     lehetõség is, feltéva, ha valaki ügyesen bánik a fegyverrel :)
     
    DM Mapok:
    - \"ddm\", desert dm, sivatagban
    - \"mdm\" háború minigunnal
    - \"m4dm\" Los Santosi kikötõben, mapolt helyen, csak M4-gyel.
    - \"mdm2\" háború minigunnal
    - \"sniperdm\" egy erdei map, lényege a rejtőzködés.
 
   A DM-ekben a jármûvek, valamint a legtöbb parancs levan tiltva. a dm-bõl való kilépéshez az Exitdm
   parancsot használjuk.
Munkák
- összesen 5 munka található a szervern, amik mind különbözõ összegben fizetnek
     Munkák:
                 - Buszsofőr
                 - Futár
                 - Kamionos
                 - Pilóta
                 - Rendõr
Alapvetõ parancsok:
- afk, stats, resetstats, pm, car, vkey, flip, speedo, count
Házzal kapcsolatos parancsok:
- gohome, enter, exit, housemenu, getcar (tapasztaltabbak ráismertek a PPC Házrendszerre :D)
Egyéb parancsok:
- szabalyzat, cmds, fegyver, radio, sp, lp, teles
Teleportok:
Alap: /ls, /lv, /sf, /kezd, /sfair, /lvair, /lsair
Tuningolók: /tuningolok (egy listában felsorakoztatva az összes)
Stunt-ok: /stunt1, /chilliad
Driftek: /pdrift, /drift[1-5], /driftworld
PK-k: /quadpk, /partypk, /lspk, /plazapk, /richpk[1-2], /opk, /monsterpk[1-2]
Funok: /rc, /dune, /trambulin, /tube, /tube2, /pc, /rr
Challenge-ek: /carskill, /motoskill, /tc, /ic, /lc, proc
Dive-ek (szabadesések): /diedive, /rockydive, /brickdive
Játékmenet:
- Mint mindenhol, az új névvel csatlakozók beregisztrálnak. Minden alkalommal, a Los Santos-i reptéren spawnolnak a játékosok, késõbbiekben /Kezd. Ezen a területen tilos mindenféle ölés, sebzés (a szerver automatikusan figyelmeztet, majd a 3. figyelmeztetésre kickeli a játékost.) A S0beittel érkezõ játékosokat a szerver automatikusan kickeli.
Killing Spree:
-Minden 3, 6, 9, 12, 15. halál nélküli ölésnél az adott játékos jutalomban (élet, pajzs, pénz) részesül, majd a 15 ölés után 5.000.000 dollár vérdíj kerül a fejére.
Kincskeresés:
- Amikor igény van rá, kincskeresõ event-et tartunk, amiben értékes nyeremények (pénz, ház, vip) lapulnak.
Büntetések:
-Figyelem! A szerver szabályainak nem ismerése nem mentesít azok alól!

-A bebörtönzött játékos relogloás esetén automatikusan további 5 percre kerül börtönbe.

Szabályzat:
- A szerveren tilos mindenfajta segédprogram használata, kivételt képez a PK mod.
- Tilos az adminszidás, káromkodás, más szerverek hirdetése.
- Minden jármûvel/jármûbõl való sebzés Drive By-nak számít, ami szintén tilos.
- Továbbá tilosak: - farmolás, zaklatás, fenyegetés, szerverbugok kihasználása, Spawn Kill, és a floodolás is.
Szerver IP: 37.221.209.99:7779
Szerver Fórum: pfs.ucoz.com
facebook oldalunk: www.facebook.com/phoenixfunserver
Egy nem egészen hivatalos, és nem épp friss kis videó, hamarosan frissül.
 

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Alap Skínváltó
« Dátum: 2014. Május 05. - 23:34:49 »
szerintem átkéne írni a honlapot olyanra, hogy a témák csak akkor kerülhessenek publikus állapotba, ha azt egy admin jóváhagyta, és nem lenne ennyi szemét rajta. :thumbsdown:

20
Segítségkérés / sortörés után szín.
« Dátum: 2014. Május 05. - 13:20:43 »
hali. az a gondom, hogy a sortörés adott, viszont utána már nem színes a chat. és hogy hogy tudnám azt is az adott színre igazítani?
 

SetPlayerChatBubble(playerid, text, 0xFF0000FF, 100.0, 10000);
    PlayerPlaySound(playerid,1058,0.0,0.0,0.0);
new szin[32];
GetPVarString(playerid, \"ChatColor\", szin, sizeof(szin));
new file[256];
    static name[MAX_PLAYER_NAME],string[128];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
    format(file,sizeof(file),\"/LuxAdmin/Accounts/%s.sav\",udb_encode(name));
    if(strlen(text) <= hoszusag)
{
if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A fájl nem létezik vagy nincs regisztrációd\");
if( strlen( dini_Get(file, \"Rang\")) <= 1)
{
   format(string,sizeof(string),\"%s {FF0000}(%d): {FFFFFF}%s%s\",name,playerid,szin,text);
} else
{
   format(string,sizeof(string),\"{B8860B}%s {%06x}%s {FF0000}(%d): %s%s\",dini_Get(file,\"Rang\"),GetPlayerColor(playerid) >>> 8,name,playerid,szin,text);
}
}else
{
    new szoveg2[61];
    strmid(szoveg2,text,hoszusag,129);
    new pos = strfind(text,\" \", true);
    if( pos != -1 ) text[pos] = \'\\n\';
strdel(text, hoszusag, 129);
if(!fexist(file)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: nem vagy regisztrálva.\");
if( strlen( dini_Get(file, \"Rang\")) <= 1)
{
   format(string,sizeof(string),\"%s {FF0000}(%d): %s%s\",name,playerid,szin,text);
}
else
{
   format(string,sizeof(string),\"{B8860B}%s {%06x}%s {FF0000}(%d): %s%s\",dini_Get(file,\"Rang\"),GetPlayerColor(playerid) >>> 8,name,playerid,szin,text);
}
SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),string); SendClientMessageToAll(szin,szoveg2); return 0;
}
return SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid), string),0;
[/cede]

21
Segítségkérés / Nem látszódó objectek.
« Dátum: 2014. Április 30. - 17:20:17 »
Hali. Egy régi problémával szembesültem, ami így, hogy kezd beindulni ismét a szeró, kezd idegesíteni.
Vannak játékosok, akik nem látják a mapolt objecteket. Streamer-t használok, és bár én akárhányszor újraraktam a gépet, sa-t, sosem volt ilyen velem. de másnak igen. Mi lehet a probléma? És miért csak bizonyos playereknél?

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / XP Rendszer
« Dátum: 2014. Április 04. - 22:56:44 »
ÜDv! Nemrég készítettem egy egyszerû xp rendszert, amibõl a végén egy xp include lett.....
Szükséges fájlok:
scriptfiles-ban egy Users mappa.
Összesen 30 szint van, 99-ig növelhetõ. ( A szintek eléréséhez szükséges xp szám az include-ban van megadva)
Az include automatikusan létrehoz egy kis textdrawot a map felett, ami mutatja az xp számot, és a szintet.
Biztos van, akinek jól jön :)
Mod elejére: #include <xpinc>
funkciók:
 

GiveXp(playerid, XP);// az XP az érték
SetXp(playerid, XP); //az XP szintén az érték
GetPlayerXP(playerid);
GetPlayerXpLevel(playerid);

 
a Módba/fs-be behelyezendõ dolgok:
 

/*Az OnGameModeInit alá:*/
betoltendo();
/*OnPlayerConnect(playerid) alá:*/
Connect_xp(playerid);
/*OnPlayerDisconnect(playerid) alá: */
Disconnect_xp(playerid);

 
a kis textdraw, ami azért nincs túlszerkesztgetve, mert aki akar, az úgyis csinál olyat, amilyet szeretne :D
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140405/xp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/56c1c173d9/xpinc.inc
INC:
 
#include <a_samp>
#include <sscanf>
#include <dini>
//===================================================================================
//======================================scriptbe=====================================
//===================================================================================
/*
OnGameModeInit:  betoltendo();
OnPlayerConnect: Connect_xp(playerid);
OnPlayerDisconnect: Disconnect_xp(playerid);
 
*/
#define MAX_XP_LEVEL 99
#define Szin_RED 0xFF0000AA
#define Szin_YELLOW 0xFFFF00AA
 
#define zoold 0x00ff00AA
new PlayerText:XPTD[MAX_PLAYERS];
 
stock betoltendo()
{
SetTimer(\"XPUpdate\", 200, 1);
SetTimer(\"XP_Level\", 200, 1);
return 1;
}
//===================================================================================
//=========================================Szintek===================================
//===================================================================================
forward XP_Level(playerid);
public XP_Level(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 100) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 1); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 250 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 99) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 2); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 500 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 244) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 3); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 800 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 499) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 4); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 1200 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 799) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 5); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 1800 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 1199) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 6); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 2500 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 1799) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 7); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 3200 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 2499) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 8); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 4000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 3199) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 9); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 4800 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 3999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 10); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 5900 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 4799) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 11); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 7000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 5899) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 12); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 9000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 6999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 13); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 11000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 8999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 14); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 13500 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 10999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 15); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 16000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 13499) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 16); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 17000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 15999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 17); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 20000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 16999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 18); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 23000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 19999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 19); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 28000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 22999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 20); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 35000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 27999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 21); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 40000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 34999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 22); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 45000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 39999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 23); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 50000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 44999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 24); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 52000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 49999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 25); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 58000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 51999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 26); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 62000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 57999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 27); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 70000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 61999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 28); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 80000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 69999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\",29); else
if(GetPVarInt(playerid, \"XP\") < 100000 && GetPVarInt(playerid, \"XP\") > 79999) SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 30);
return 1;
}
forward XPUpdate();
public XPUpdate()
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
new string[256];
format(string, sizeof(string), \"%d/XP~n~%d/LvL\", GetPVarInt(i, \"XP\"), GetPVarInt(i, \"xplvl\"));
PlayerTextDrawSetString(i,XPTD, string);
}
return true;
}
stock Connect_xp(playerid)
{
XPTD[playerid] = CreatePlayerTextDraw(playerid,10.000, 320.000, \"x/XP~n~x/LvL\");
PlayerTextDrawLetterSize(playerid,XPTD[playerid], 0.5, 1.0);
PlayerTextDrawColor(playerid,XPTD[playerid], zoold);
SetPVarInt(playerid, \"XP\", 0);  //XP[playerid]=0;
SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", 0); //lvl[playerid]=0;
new file[128], vardas[128];
GetPlayerName(playerid, vardas, 128);
format(file,128,\"Users/%s.ini\",vardas);
SetPVarInt(playerid, \"XP\", dini_Int(file, \"XP\"));
SetPVarInt(playerid, \"xplvl\", dini_Int(file, \"LVL\"));
return true;
}
stock Disconnect_xp(playerid)
{
new file[128], vardas[128];
GetPlayerName(playerid, vardas, 128);
format(file,128,\"Users/%s.ini\",vardas);
if(!dini_Exists(file))
{
dini_Create(file);
}
dini_IntSet(file,\"XP\",GetPVarInt(playerid, \"XP\"));
dini_IntSet(file,\"LVL\",GetPVarInt(playerid, \"xplvl\"));
return true;
}
stock GiveXp(playerid, xp)
{
SetPVarInt(playerid, \"XP\", GetPVarInt(playerid, \"XP\") + xp);
return true;
}
stock SetXp(playerid, xp)
{
SetPVarString(playerid, \"XP\", xp);
return 1;
}
stock GetPlayerXP(playerid) return GetPVarInt(playerid, \"XP\");
stock GetPlayerXpLevel(playerid) return GetPVarInt(playerid, \"xplvl\");

 
[gmod]Javítottam a

tageket

tagekre![/gmod]

23
Segítségkérés / Érték tizedesjegyekig kiírásának csökkentése.
« Dátum: 2014. Március 28. - 00:52:23 »
Hali. mivel határozom meg, hogy az alábbi képen a bal alsó sarokban a jármû épségének értékét ne \"1000.000\"-ban adja meg, hanem pl csak 1000.0-ban?
 
new Float:VehHealth;
   GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(i), VehHealth);
   new string[256];
   format(string, sizeof(string), \"%f\", VehHealth);
            TextDrawSetString(Epseg, string);

 
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140328/sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

24
Segítségkérés / random autó spawn, játékos bele"pakolása" :D
« Dátum: 2014. Március 23. - 22:58:16 »
Üdv. Lényegében egy kódra lenne szükségem, ami arról szól, hogy amikor beírod a parancsot, létrehozza a megadott spawnpontok, amik 4 pontból állnak (x, y, z, facing angle) közül random módon a jármûvet, és a PutPlayerInVehicle-lel bele is tegye. Nekem csak úgy jött össze, hogy a többi autót is létrehozza :S A segítséget megköszönöm :D

25
Segítségkérés / Login.
« Dátum: 2014. Március 20. - 23:26:15 »
Helló...nos. az én gondom most jelenleg az, hogy beenged a szerver, akármilyen jelszót is írok be....ötlet?
/*ha kell még valami, bemásolom hozzá*/
 

else if(dialogid==DIALOG_LOGIN && !PlayerInfo[pLoggedIn][playerid])
{
    if(!response)
{
    ShowPlayerLoginDialog(playerid);
    return 0;
}
    if(inputtext[0] && DOF_CheckLogin(DOF_File(PlayerName[playerid]),inputtext))
{
   printf(\"[Felhasználó] %s (%d) Üdv a szerveren, Admin!\",PlayerName[playerid],playerid);
             LoadPlayerStats(playerid);
             LoadHouseHold(playerid);
   DOF_SetString(DOF_File(PlayerName[playerid]),\"ip\",PlayerIp[playerid]);
   SendClientMessageEx(playerid,COLOR_ADMIN,\"<$> Felhasználó Infó <#> Üdv a szervern, Admin!\");
   if(PlayerInfo[pAdminLevel][playerid])
   {
      format(string,sizeof(string),\"  AdminSzint: %d\",PlayerInfo[pAdminLevel][playerid]);
      SendClientMessageEx(playerid,COLOR_ADMIN,string);
   }
       }
       else
       {
           PlayerInfo[pLoginsFailed][playerid]++;
           printf(\"[belépés] %s (%d) sikertelen bejelentkezése! [%d/%d]\",PlayerName[playerid],playerid,PlayerInfo[pLoginsFailed][playerid],MAX_FAILED_LOGINS);
   if(GetPlayerLanguage(playerid)==LANG_HU)
       format(string,sizeof(string),\"<$> -Hiba-<#> Hibás Jelszó! (%d/\"#MAX_FAILED_LOGINS\")\",PlayerInfo[pLoginsFailed][playerid]);
   else
       format(string,sizeof(string),\"<$> -Warning-<#> Login failed! (%d/\"#MAX_FAILED_LOGINS\")\",PlayerInfo[pLoginsFailed][playerid]);
   SendClientMessageEx(playerid,COLOR_WARNING,string);
   if(PlayerInfo[pLoginsFailed][playerid]>=MAX_FAILED_LOGINS)
   {
       if(GetPlayerLanguage(playerid)==LANG_HU)
          ServerKickPlayer(playerid,\"Sikertelen bejelentkezés\");
      else
          ServerKickPlayer(playerid,\"Login failed\");
   }
   else
      ShowPlayerLoginDialog(playerid);
   return 0;
}
}

 
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]

26
Segítségkérés / GetPlayerXP?
« Dátum: 2014. Március 16. - 23:44:34 »
Üdv! :D készítettem egy xp (pont) rendszert, saját include-dal. minden megvan, az egyetlen hiányzó \"összetevõje\" a GetPlayerXP. Tehát a kérdésem, hogy ezt hogy lehetne kivitelezni?
hozzátartozik:
 
XP[playerid]

 
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]

27
Segítségkérés / Nem látszódó objectek.
« Dátum: 2014. Január 22. - 19:48:59 »
hello mindenki :D egyszer már volt ilyen problémám, akkor sikerült megoldani, de nem tudom, hogy..szóval...egyes playerek a szerveren nem látják a mapolt objecteket....relog után van, akinek jó lesz, de van aki egyáltalán nem látja....a netükre, és a gépükre nem lehet fogni....streamert használok, ötlet?

28
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Anti money hack
« Dátum: 2014. Január 01. - 22:20:10 »
hali. Nincs valakinek egy mûködõ, fs-ekre is kiterjedõ anti money hack inc-e? :D

29
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:K+H gomb ézékelése
« Dátum: 2013. December 31. - 17:42:20 »
nem zavar titeket, hogy már levan írva a megoldás? -.-\" azért rágjátok még tovább a dolgot....
 

Frissítsd a szervert 0.3x R2 re és tádáám
 
[/quote]

30
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Online Játékosok TextDraw
« Dátum: 2013. December 19. - 23:27:02 »
Booy.....ez véletlenül nem a te Danger izéé nevû gamemododból van? xd
http://sampforum.hu/index.php?topic=47458
csak mert full ugyanaz...xd plusz a kommentelt sorok..xd ami különbözik, az az, hogy booy scriptjében str volt, íg aldo-éban string van...xd amit egy kezdõ is áttud írni xd de persze...most mondhatjátok, hogy csak én látom így, de nekem egybõl booy gm-je ugrott be róla...szerintem jogosan :D és az is puszta véletlen, hogy ugyanaz a hibája, mint booy-énak...hogy a felcsatlakozásnál azzal formázza, hogy Online játékosok x/y.....viszont lecsatlakozásnál már csak x:y van, és így a textdraw egy lecsatlakozás után már csak annyit ír, hogy x:Y az online játékosok X/Y helyett.....lehetnek véletlenek, de ez nem az ;)
Aldooo scriptje:
\"aldooo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
Booy scriptje:
\"booy_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
egyébként bejön a Horvii-ék által editelt ECS mód editje :\'D én is dolgoztam rajta, felismerem :\'D de ez mind plusz pont neked xd

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal