Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - huhboy

Oldalak: [1] 2 3 ... 60
1
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. Szeptember 07. - 22:45:35 »
valahol egy sorzárás lemaradt.

2
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. Szeptember 05. - 09:19:21 »
próbáld a TextDrawAlignment-et középre állítani (2), ha nincs azon. nekem anno ez orvosolta a problémát.
csak újra kell pozícionálni miatta a textdrawot.

3
Segítségkérés / SetTimerEx Segitseg!
« Dátum: 2015. Szeptember 04. - 13:18:31 »
mire akarod használni? normálisan akarod, hogy menjen, vagy visszafelé számoljon?
ha ezekre válaszolsz, könnyebben tudunk segíteni.

4
Segítségkérés / Dini utolsó pozi mentése és betöltése
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 23:57:10 »
nem azért, de a dini-ben is van float mentés...felesleges a floatround.
szimplán dini_FloatSet
plusz a spawn-nál nem lesz pontos, mivel az int csak egész számokkal dolgozik (bár ez nem biztos.)..ott is dini_Float....
az meg, hogy minden játékosnak minden spawn-nál lekérdezze a fájlból az adatokat, az egy felesleges luxus, ami laggosítani fog...
 és a GetPlayerPoolSize is felesleges, mivel valszeg nem menetközben fogja betölteni, hogy mentsen, hanem a szerver indulásakor, amikor még nincs játékos...
 

#include <a_samp>
#include <dini>
new fs[MAX_PLAYERS], Float:sX[MAX_PLAYERS], Float:sY[MAX_PLAYERS], Float:sZ[MAX_PLAYERS], Float:sAngle[MAX_PLAYERS], vw[MAX_PLAYERS], int[MAX_PLAYERS];
new pFile[64];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(fs[playerid])
{
case 1:
{
   SetPlayerPos(playerid, sX[playerid], sY[playerid], sZ[playerid]), SetPlayerFacingAngle(playerid, sAngle[playerid]);//csak akkor spawnolja a mentett pozícióra, mikor te akarod.
   SetPlayerVirtualWorld(playerid, vw[playerid]), SetPlayerInterior(playerid, int[playerid]);
}
}
fs[playerid] = 0;//ez csak azért, ha pl van máshol SetPlayerPos, ami valszeg van, ne rakja át a játékost megint erre a pontra.
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
fs[playerid] = 1; //halál után a mentett helyre spawnol
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
LoadData(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z), GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
    format(pFile, sizeof(pFile), \"/users/%s.ini\", pName(playerid));
    dini_FloatSet(pFile, \"spawnx\", X);
    dini_FloatSet(pFile, \"spawny\", Y);
    dini_FloatSet(pFile, \"spawnz\", Z);
    dini_FloatSet(pFile, \"spawnangle\", Angle);
    dini_IntSet(pFile, \"vw\", GetPlayerVirtualWorld(playerid));
    dini_IntSet(pFile, \"int\", GetPlayerInterior(playerid));
    printf(\"%s pozicióadatai sikeresen mentődtek!\", pName(playerid));
    return 1;
}
stock LoadData(playerid)
{
    format(pFile, sizeof(pFile), \"/users/%s.ini\", pName(playerid));
    if(dini_Exists(pFile))
    {
        sX[playerid] = dini_Float(pFile, \"spawnx\");
        sY[playerid] = dini_Float(pFile, \"spawny\");
        sZ[playerid] = dini_Float(pFile, \"spawnz\");
        sAngle[playerid] = dini_Float(pFile, \"spawnangle\");
        int[playerid] = dini_Int(pFile, \"int\");
        vw[playerid] = dini_Int(pFile, \"vw\");
}else
{
    dini_Create(pFile);
}
return 1;
}
   
stock pName(playerid)
{
new name[32];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
return name;
}

5
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 15:25:23 »
mondjuk beleírod?
bár lehet ez túl bonyolult megoldás..
ugyanúgy, mint ahogy a public-nál van, csak forward kell a public helyére...vagy ha nem timeres dolog, a publicot átírhatod stock-ra.

6
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 15:10:17 »
nincs forward SeriffUzenet a módban.

7
Segítségkérés / Undefined symbol:pickupid!
« Dátum: 2015. Szeptember 03. - 08:38:49 »
az onplayerkeystatechange alatt nem tudsz pickupid-t használni.
egyszerűbb, ha IsPlayerInRangeOfPoint-tal csinálod meg.
vagy az OnPlayerPicpupPickup alatt egy változót csatolsz a játékoshoz, amit a gombnyomás alatt leellenőrzöl.

8
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[HUN] .:: Havoc Stunt Szerver ::. [HSS]
« Dátum: 2015. Szeptember 02. - 07:59:27 »
szerintem második hónapra már ne fizess majd elő.

9
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. Szeptember 01. - 20:35:01 »
:facepalm:
egy kis angol tudás, és rájössz, hogy nincs a pawno/include mappádban a Dini_old inc...

10
Segítségkérés / Dialog hiba!Segitsetek?!
« Dátum: 2015. Szeptember 01. - 12:34:06 »
írd át a terkep dialogid-t. lehet szimplán csak ütközik egy kick-elős dialoggal.

11
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. Augusztus 21. - 00:38:43 »
ha a koordináta bármely pontja a -5000 és 5000-en kívűl esik, nem jeleníti meg a cp-ket, pickupokat, 3d texteket.

12
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. Augusztus 20. - 22:47:24 »
azt hiszem, olyan 250 környékén már lángol a kocsi. leellenőrzöd a kocsi épségét, ha 25%, vagy annál kisebb, RemovePlayerFromVehicle...
és ezután jöjjön a SetPlayerPos...

13
a streamer inc-ébe nem nyúltál bele?

14
esetleg nem leállított timerek, vagy for ciklusok, amik nem állnak le játékos lecsatlakozásakor, de elindul mégegy, mikor feljön egy?
vagy ugyanez a for ciklus timerre kötve, de nincs vége?

15
Segítségkérés / Warning 217 javítása
« Dátum: 2015. Augusztus 19. - 15:33:39 »
miért lett divat, hogy egy egyszerű warningnak külön témát lehet nyitni, és az adminok nem szólnak semmit?

Oldalak: [1] 2 3 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal