Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Shady

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
Segítségkérés / Parancsok tiltása egy helyen
« Dátum: 2013. Január 03. - 20:47:18 »
Nem dm-re gondolok hanem arra hogy pl valakinek ez koordinátája akkor az ne tudjon parancsot használni addig még fel nem vesz egy pickupot, ezután már engedje a parancsokat
Szóval ez a pozíció ahova lespawnolt:
 
-3473.5022,-836.1979,2.2669

 
és a pickup ami feloldja a parancsokat:
 
public OnPlayerPickUpPickup( playerid,pickupid )
{
if(pickupid == finish_city1 )
  {
 Pickup Felvétel Után a parancsok feloldása
  }
  return 1;
}

 
meglehet ezt oldani?

62
Segítségkérés / Halál után spawnolás....
« Dátum: 2013. Január 03. - 13:55:33 »
Hali. :)
Van ez a kódom az OnPlayerDeath alatt:
 
SetSpawnInfo(playerid, 0, 217, 1184.3917,-1323.8950,13.5747, 90, 1,2, 26,70, 20,75);

 
Azt akarom megcsinálni hogy ha valaki meghal akkor ne a 217-es skint használja hanem azzal amelyikkel halál elõtt ment, de ha beírom a 0-t akkor a CJ skinre állítja. És hiába van beállítva a kórház koordinátája, mégis a Random Spawnok közül választ.
Random Spawnok:
 
public SetPlayerRandomSpawn(playerid)
{
if (iSpawnSet[playerid] == 1)
{
new rand = random(sizeof(gCopPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gCopPlayerSpawns[rand][0], gCopPlayerSpawns[rand][1], gCopPlayerSpawns[rand][2]); // Warp the player
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
    }
    else if (iSpawnSet[playerid] == 0)
    {
new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns));
SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]); // Warp the player
}
return 1;
}

63
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max v1.2
« Dátum: 2013. Január 01. - 18:35:41 »
Üdv!  :)
Javítottam az EGYIK SCRIPTEMET ami feltölti a játékosok pajzsát és életét, és bónuszfegyvereket ad.

(füstgránát, rocketlauncher, lángszóró). Egyszer használható, halál után megint lehet használni (bool)

JAVÍTÁS:
A játékosok nem tudják kihasználni a fegyverek lõszertartalmát mert halál után a fegyvereket elveszi, spawnolásnál újratölti. A Bug észrevételét köszönöm Zyzu-nak :D
ÚJÍTÁS
Textdraw ami mutatja a játékosnak hogy éppen használhatja-e a parancsot, ha beírta azután megváltozik a TextDraw \"nem használható parancs: /max\" (A textdraw a pénz alatt van elhelyezve).
Parancs feldolgozókról pedig hogy ne legyen vita hogy melyik a jobb ezért elkészítettem \"strcmp, és Zcmd\"-vel. Így mindenki azt a verziót tölti le amelyiket akarja :D
Kép 1
Kép 2
Strcmp-s megoldás: LETÖLTÉS (pwn+amx)
 

/*
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bónuszfegyver + MaxHP (v1.1) --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35986.0
   Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) - By Shady
--------------------------------------------------------------------------------
Olvasd El:
A szkript módosítható és publikálható, de arra kérlek ha publikálod a szkriptet
akkor az eredetit terjeszd. Tiszteld a készítõ munkáját ezért ne írd át
a készítõ nevét! Köszönöm! (Shady)
--------------------------------------------------------------------------------
A szkriptrõl:
A parancs használata után a játékos feltölti a pajzsát és életét és ezek mellé
kap bónuszfegyvereket és +1000$-t.
Ha a parancs nincs beírva akkor azt a szerver TextDraw-ba jelzi, hogy a
parancs be volt-e már írva vagy nem.
--------------------------------------------------------------------------------
Javítás és Módósítás:
Módosítás: TextDraw-ok, Füstgránát, Mesterlövész puska helyett lángszóró.
Javítás: Halál után elveszi a fegyvereket és így nem lehet növelni a rakéta
\"lõszereit\". Spawnolásnál pedig be állítja a játékos alapfegyvereit.
Fegyvereket a szerveretekhez beállíthatjátok az OnPlayerSpawn-nál.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*/
#include <a_samp>
//#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xcc2626AA
//Változó
new bool:HP;
//TextDrawok
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" >>> Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) <<<\");
 
    Textdraw0 = TextDrawCreate(496.000000, 105.000000, \"Hasznalhato: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawFont(Textdraw0, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(475.000000, 105.000000, \"Nem hasznalhatod: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw1, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw1, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext,\"/max\", true ) == 0 )
{
    if(HP == true)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\");
//Felszerelés a parancs beírása után
SetPlayerHealth(playerid, 100); //Élet
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Pajzs
     PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); //Hang lejátszára
     GivePlayerWeapon(playerid, 35, 10); //Rocket Launcher
      GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); //Füst Gránát
      GivePlayerWeapon(playerid, 37, 15);
GivePlayerMoney(playerid, 1000); //MAX parancs használata után +1000$-t kap a játékos
//TextDrawok
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
     TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
//Üzenetek a játékosnak
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\");
new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName);
     SendClientMessageToAll(-1, stringg);
HP = true;
return 1;
}
return 0;
}
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
HP = false;
ResetPlayerWeapons(playerid);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 250);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}

 
Zcmd-s megoldás: LETÖLTÉS (pwn+amx)
 

/*
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Bónuszfegyver + MaxHP (v1.1) --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35986.0
   Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) - By Shady -ZCMD
--------------------------------------------------------------------------------
Olvasd El:
A szkript módosítható és publikálható, de arra kérlek ha publikálod a szkriptet
akkor az eredetit terjeszd. Tiszteld a készítõ munkáját ezért ne írd át
a készítõ nevét! Köszönöm! (Shady)
--------------------------------------------------------------------------------
A szkriptrõl:
A parancs használata után a játékos feltölti a pajzsát és életét és ezek mellé
kap bónuszfegyvereket és +1000$-t.
Ha a parancs nincs beírva akkor azt a szerver TextDraw-ba jelzi, hogy a
parancs be volt-e már írva vagy nem.
--------------------------------------------------------------------------------
Javítás és Módósítás:
Módosítás: TextDraw-ok, Füstgránát, Mesterlövész puska helyett lángszóró.
Javítás: Halál után elveszi a fegyvereket és így nem lehet növelni a rakéta
\"lõszereit\". Spawnolásnál pedig be állítja a játékos alapfegyvereit.
Fegyvereket a szerveretekhez beállíthatjátok az OnPlayerSpawn-nál.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
//#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xcc2626AA
//Változó
new bool:HP;
//TextDrawok
new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" >>> Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) <<<\");
 
    Textdraw0 = TextDrawCreate(496.000000, 105.000000, \"Hasznalhato: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 16711935);
TextDrawFont(Textdraw0, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw0, -16776961);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0);
Textdraw1 = TextDrawCreate(475.000000, 105.000000, \"Nem hasznalhatod: /max\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961);
TextDrawFont(Textdraw1, 3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.360000, 1.400000);
TextDrawColor(Textdraw1, 16711935);
TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1);
TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0);
}
 
CMD:max(playerid, params[])
{
    if(HP == true)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\");
//Felszerelés a parancs beírása után
SetPlayerHealth(playerid, 100); //Élet
SetPlayerArmour(playerid, 100); //Pajzs
     PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); //Hang lejátszára
     GivePlayerWeapon(playerid, 35, 10); //Rocket Launcher
      GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); //Füst Gránát
    GivePlayerWeapon(playerid, 37, 15);
GivePlayerMoney(playerid, 1000); //MAX parancs használata után +1000$-t kap a játékos
//TextDrawok
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
     TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
//Üzenetek a játékosnak
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\");
new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName);
     SendClientMessageToAll(-1, stringg);
HP = true;
return 1;
}
 

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
HP = false;
ResetPlayerWeapons(playerid);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerWeapon(playerid, 22, 150);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200);
GivePlayerWeapon(playerid, 32, 250);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
return 1;
}

64
Beszélgetés / Mit ittatok/isztok? :D (szilveszterkor)
« Dátum: 2013. Január 01. - 02:04:24 »
Na? :P Én két felest meg 3 pohár pezsgõt, de már kezd elmúlni xD
Nem akarok berugni most :D

65
Archívum / MTA
« Dátum: 2012. December 31. - 16:01:57 »
Hali tudtok segíteni MTA-ba ilyenkor mit kell csinálni? Nem lehet elmenteni a pályát :D
Kép: MTA

66
Segítségkérés / Fegyver vásárlás + Pénzlevonás
« Dátum: 2012. December 30. - 22:20:14 »
Ez az elsõ fegyver amivel próbálkoztam :D
Szerintetek jó? Most nem tudom tesztelni.
 

if(strcmp(cmdtext, \"/flame\", true)==0){
GivePlayerWeapon(playerid, 37, 25);
GivePlayerMoney(playerid, -15000);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Lángszóróára 15.000$-ba került!\");
}else{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed hogy megvedd! 15.000$ kell!\");
return 1;
}

67
Segítségkérés / FacingAngle
« Dátum: 2012. December 30. - 11:00:57 »
Valaki tud rola egy magyar leírást linkelni hogy hogyan müködik mert nem találtam rola semmit.
Annyit tudok hogy a skineket lehet vele beállítani.
Jó lenne ismerni ennek a használatát mert ami skinválasztó benne van a módomba azt a Rivershellbõl (alapmód)
másoltam ki :( :D

68
Segítségkérés / NPC neve a feje fölé! Hogyan?
« Dátum: 2012. December 29. - 21:05:58 »
Így néz ki a kódom..
 
if(IsPlayerNPC(playerid))
    {
    new botname[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, botname, sizeof(botname));
    if(!strcmp(botname, \"[]Robot[]\", true))
    {
    SetPlayerSkin(playerid, 139);
ShowPlayerMarkers(1); //Térképen mûködik
ShowNameTags(1); //Ide van írva de nem mutatja a játékba.
SetPlayerColor(playerid, COLOR_PINK);
}
}

69
Segítségkérés / Chat ID
« Dátum: 2012. December 29. - 14:38:49 »
Van egy ilyen kódom ami mutatja a játékos id-t csak az a baj vele hogy amikor valaki ír akkor kétszer küldi az üzenetet csak a második üzenet nem mutatja az id-t. Warning/Error nincs.
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new chat[250 + 1];
format(chat,(250),\"%s [%d]: %s\", playerName(playerid), playerid, text);
SendClientMessageToAll(-1, chat);
return 1;
}

70
Segítségkérés / Pickup/Dialog
« Dátum: 2012. December 28. - 13:54:16 »
MEGOLDVA: nem volt a dialogoknak szám ID-je (#define)
Mitõl van az hogy amikor felveszek egy pickupot, az behoz egy dialogot és kiírja az infókat amit kell, de amikor benyomom hogy OK akkor beállítja a CJ skinét.. Mindegyik dialognál ezt csinálja.
Dialogók keveredhettek össze, vagy mi lehet az oka ??
Van egy olyan pickupom is hogyha valaki belemegy akkor be kell irni egy skin id-t
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == dialog_skinid)
{
                if(strval(inputtext) > 299)
                {
                        SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Csak eddig írhatsz ID-ket: 0-299!\");
                        ShowPlayerDialog(playerid, dialog_skinid, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\",\"\",\"\",\"\");
                }
                SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext));
        }
        return 1;
}

71
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Ti hogy csináljátok?
« Dátum: 2012. December 28. - 00:41:58 »
Üdv!
A téma az hogy ti hogy kezdetek el szervert készíteni, arra gondolok ha már a szerveretek nevét kitaláltátok.akkor egybõl be is indítjátok azt, és ugy mentitek le a teleportokat stb?
Vagy pedig úgy hogy nem írjátok ki szándékosan a szerver nevét de a szerver le van zárva közben jelszóval és úgy mentitek a kocsikat/teleportokat?
(nem csak samp)

72
Segítségkérés / Spawnolás
« Dátum: 2012. December 27. - 16:32:36 »
Csáó.

Hogy lehet megoldani azt hogy halál után a beállított pozícióra tegye le a játékost (pl.kórház) és ne a randomspawn-t használja a szerver csak a játék elején?


Meg még lenne egy kérdésem az hogy a skin választót hogy tudom levenni és a beállított skint használja a játékos, de van egy minijáték is a szerveren aminek a végén be kell írni a skin id-t amit be akar magának állítani csak az a baj hogy ha meghal akkor nem a beállított skint, hanem a CJ skinét használja..Itt az a kérdésem hogy hogyan lehet eltüntetni a skinválasztót úgy mint pl egy RPG szerveren (nem irom a nevét) és halál után is megmaradjon a játékosnak a skine?


Tud valaki segíteni?
  :)
Esetleg PM-be???

73
SA-MP: Szerverfejlesztés / Max+Bónuszfegyver
« Dátum: 2012. December 27. - 10:40:37 »
Hali írtam egy szkriptet, aminek az a lényege hogy ha valaki beírja a /max parancsot az kap egy bonúszfegyvert (RocketLauncher) és feltölti a játékos HP-ját és Pajzsát. Ezt a parancsot csak egyszer lehet használni. Halál után megint be lehet írni. Azért nem töltöm fel feltöltõ oldalakra mert azoknak megszûnhet a linkje inkább ide bemásolom. Teszteltem és nálam mûködik!

Jó szórakozást hozzá, és kellemes ünnepeket!
;)
Kezdõknek beillesztés:

1. Inditsd el a pawno-t és kérj egy új lapot.


2. Törölj ki mindent és másold be a kódot.


3. Ezután F5 és nevezd el \"max\"-nak (vagy aminek akarod).


4. Másold be a filterscript mappába a max.pwn + max.amx fájlt (vagy aminek elnevezted)


5. Nyisd meg a server.cfg fájlt jegyzettömbbel és a filtescript-hez írd oda hogy \"max\" és mentsd el, ezután bezárhatod és indítsd el a samp-server.exe-t hogy betölti-e.


Sok szerencsét!

 
//----------------------------------------------------------------------------//
//----------------------------MAX HP&ARMOUR ----------------------------------//
//---------------------------- By Shady --------------------------------------//
//----------------------------------------------------------------------------//
#include <a_samp>
#pragma tabsize 0
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xcc2626AA
new bool:HP;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"--------------------------------------\");
print(\" Bónuszfegyver + MaxHP by Shady !\"     );
print(\"--------------------------------------\");
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if ( strcmp ( cmdtext, \"/max\", true ) == 0 )
{
    if ( HP == true ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\" );
    SetPlayerHealth ( playerid, 100 );
    SetPlayerArmour ( playerid, 100 );
    PlayerPlaySound ( playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0 );
      GivePlayerWeapon( playerid, 35, 10 );
GivePlayerWeapon( playerid, 34, 2 );
GivePlayerMoney( playerid, 1000 );
SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\");
    new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
    format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName);
    SendClientMessageToAll(-1, stringg);
HP = true;
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
HP = false;
     return 1;
}

74
GTA San Andreas / Gta Sa: fejezetek.
« Dátum: 2012. December 26. - 23:03:08 »
Neked az alábbi fejezetek közül melyik volt a kedvenced, ahol \"szerinted\" jó küldetések voltak?
- Érkezés Los Santosba (Liberty City-bõl)
- Vidék (Bandaháboru után)
- San Fierro
- Sivatag
- Las Venturas
- Visszatérés Los Santosba (Játék utolsó küldetései)
vagy inkább a
- Minifeladatok (Versenyek, Graffitik, Fényképezés, Kagylok, Barátnõk)

75
Segítségkérés / Skinválasztó kikapcsolása
« Dátum: 2012. December 26. - 19:17:59 »
Üdv!
Már mindent kitöröltem a módomból ami behozza a Skinválasztót amikor valaki csatlakozik.
Az a gond hogy még most is ott van a választó csak nem lehet látni a skineket...
Hogy lehet megcsinálni hogy a skinválasztó teljesen eltûnjön, úgy hogy a skinválasztó nyilak és a Spawn gomb eltünjenek..
Ezt azért akarom így állítani mert csatlakozáskor van egy minijáték hogy spawnoláskor a beállitott skint használja és a játékos ez miatt ne tudjon magának skint választani..
A SetPlayerSkin(); -t ilyenkor hová ajánlott tenni? OnPlayerConnect vagy OnPlayerSpawn?
Köszönöm a válaszát aki segít!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 26. - 21:53:33 )

senki?   :doubt:

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal