Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Shady
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
61
« Dátum: 2013. Január 03. - 20:47:18 »
Nem dm-re gondolok hanem arra hogy pl valakinek ez koordinátája akkor az ne tudjon parancsot használni addig még fel nem vesz egy pickupot, ezután már engedje a parancsokat Szóval ez a pozíció ahova lespawnolt: -3473.5022,-836.1979,2.2669 és a pickup ami feloldja a parancsokat: public OnPlayerPickUpPickup( playerid,pickupid ) { if(pickupid == finish_city1 ) { Pickup Felvétel Után a parancsok feloldása } return 1; }
meglehet ezt oldani?
62
« Dátum: 2013. Január 03. - 13:55:33 »
Hali. Van ez a kódom az OnPlayerDeath alatt: SetSpawnInfo(playerid, 0, 217, 1184.3917,-1323.8950,13.5747, 90, 1,2, 26,70, 20,75); Azt akarom megcsinálni hogy ha valaki meghal akkor ne a 217-es skint használja hanem azzal amelyikkel halál elõtt ment, de ha beírom a 0-t akkor a CJ skinre állítja. És hiába van beállítva a kórház koordinátája, mégis a Random Spawnok közül választ. Random Spawnok: public SetPlayerRandomSpawn(playerid) { if (iSpawnSet[playerid] == 1) { new rand = random(sizeof(gCopPlayerSpawns)); SetPlayerPos(playerid, gCopPlayerSpawns[rand][0], gCopPlayerSpawns[rand][1], gCopPlayerSpawns[rand][2]); // Warp the player SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); } else if (iSpawnSet[playerid] == 0) { new rand = random(sizeof(gRandomPlayerSpawns)); SetPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][0], gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2]); // Warp the player } return 1; }
63
« Dátum: 2013. Január 01. - 18:35:41 »
Üdv! Javítottam az EGYIK SCRIPTEMET ami feltölti a játékosok pajzsát és életét, és bónuszfegyvereket ad. (füstgránát, rocketlauncher, lángszóró). Egyszer használható, halál után megint lehet használni (bool) JAVÍTÁS:A játékosok nem tudják kihasználni a fegyverek lõszertartalmát mert halál után a fegyvereket elveszi, spawnolásnál újratölti. A Bug észrevételét köszönöm Zyzu-nak ÚJÍTÁSTextdraw ami mutatja a játékosnak hogy éppen használhatja-e a parancsot, ha beírta azután megváltozik a TextDraw \"nem használható parancs: /max\" (A textdraw a pénz alatt van elhelyezve). Parancs feldolgozókról pedig hogy ne legyen vita hogy melyik a jobb ezért elkészítettem \"strcmp, és Zcmd\"-vel. Így mindenki azt a verziót tölti le amelyiket akarja Kép 1 Kép 2Strcmp-s megoldás: LETÖLTÉS (pwn+amx) /* ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Bónuszfegyver + MaxHP (v1.1) --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35986.0 Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) - By Shady -------------------------------------------------------------------------------- Olvasd El: A szkript módosítható és publikálható, de arra kérlek ha publikálod a szkriptet akkor az eredetit terjeszd. Tiszteld a készítõ munkáját ezért ne írd át a készítõ nevét! Köszönöm! (Shady) -------------------------------------------------------------------------------- A szkriptrõl: A parancs használata után a játékos feltölti a pajzsát és életét és ezek mellé kap bónuszfegyvereket és +1000$-t. Ha a parancs nincs beírva akkor azt a szerver TextDraw-ba jelzi, hogy a parancs be volt-e már írva vagy nem. -------------------------------------------------------------------------------- Javítás és Módósítás: Módosítás: TextDraw-ok, Füstgránát, Mesterlövész puska helyett lángszóró. Javítás: Halál után elveszi a fegyvereket és így nem lehet növelni a rakéta \"lõszereit\". Spawnolásnál pedig be állítja a játékos alapfegyvereit. Fegyvereket a szerveretekhez beállíthatjátok az OnPlayerSpawn-nál. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ */ #include <a_samp> //#pragma tabsize 0 #define FILTERSCRIPT #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xcc2626AA //Változó new bool:HP; //TextDrawok new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; public OnFilterScriptInit() { print(\" >>> Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) <<<\"); Textdraw0 = TextDrawCreate(496.000000, 105.000000, \"Hasznalhato: /max\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 16711935); TextDrawFont(Textdraw0, 3); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.360000, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw0, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0); Textdraw1 = TextDrawCreate(475.000000, 105.000000, \"Nem hasznalhatod: /max\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961); TextDrawFont(Textdraw1, 3); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.360000, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw1, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0); } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext,\"/max\", true ) == 0 ) { if(HP == true)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\"); //Felszerelés a parancs beírása után SetPlayerHealth(playerid, 100); //Élet SetPlayerArmour(playerid, 100); //Pajzs PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); //Hang lejátszára GivePlayerWeapon(playerid, 35, 10); //Rocket Launcher GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); //Füst Gránát GivePlayerWeapon(playerid, 37, 15); GivePlayerMoney(playerid, 1000); //MAX parancs használata után +1000$-t kap a játékos //TextDrawok TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); //Üzenetek a játékosnak SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\"); new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName); SendClientMessageToAll(-1, stringg); HP = true; return 1; } return 0; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { HP = false; ResetPlayerWeapons(playerid); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { GivePlayerWeapon(playerid, 22, 150); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 250); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; }
Zcmd-s megoldás: LETÖLTÉS (pwn+amx) /* ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Bónuszfegyver + MaxHP (v1.1) --> http://sampforum.hu/index.php?topic=35986.0 Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) - By Shady -ZCMD -------------------------------------------------------------------------------- Olvasd El: A szkript módosítható és publikálható, de arra kérlek ha publikálod a szkriptet akkor az eredetit terjeszd. Tiszteld a készítõ munkáját ezért ne írd át a készítõ nevét! Köszönöm! (Shady) -------------------------------------------------------------------------------- A szkriptrõl: A parancs használata után a játékos feltölti a pajzsát és életét és ezek mellé kap bónuszfegyvereket és +1000$-t. Ha a parancs nincs beírva akkor azt a szerver TextDraw-ba jelzi, hogy a parancs be volt-e már írva vagy nem. -------------------------------------------------------------------------------- Javítás és Módósítás: Módosítás: TextDraw-ok, Füstgránát, Mesterlövész puska helyett lángszóró. Javítás: Halál után elveszi a fegyvereket és így nem lehet növelni a rakéta \"lõszereit\". Spawnolásnál pedig be állítja a játékos alapfegyvereit. Fegyvereket a szerveretekhez beállíthatjátok az OnPlayerSpawn-nál. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ */ #include <a_samp> #include <zcmd> //#pragma tabsize 0 #define FILTERSCRIPT #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xcc2626AA //Változó new bool:HP; //TextDrawok new Text:Textdraw0; new Text:Textdraw1; public OnFilterScriptInit() { print(\" >>> Bónuszfegyver + MaxHP (v1.2) <<<\"); Textdraw0 = TextDrawCreate(496.000000, 105.000000, \"Hasznalhato: /max\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 16711935); TextDrawFont(Textdraw0, 3); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.360000, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw0, -16776961); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw0, 0); Textdraw1 = TextDrawCreate(475.000000, 105.000000, \"Nem hasznalhatod: /max\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw1, -16776961); TextDrawFont(Textdraw1, 3); TextDrawLetterSize(Textdraw1, 0.360000, 1.400000); TextDrawColor(Textdraw1, 16711935); TextDrawSetOutline(Textdraw1, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw1, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw1, 1); TextDrawSetSelectable(Textdraw1, 0); } CMD:max(playerid, params[]) { if(HP == true)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\"); //Felszerelés a parancs beírása után SetPlayerHealth(playerid, 100); //Élet SetPlayerArmour(playerid, 100); //Pajzs PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); //Hang lejátszára GivePlayerWeapon(playerid, 35, 10); //Rocket Launcher GivePlayerWeapon(playerid, 17, 5); //Füst Gránát GivePlayerWeapon(playerid, 37, 15); GivePlayerMoney(playerid, 1000); //MAX parancs használata után +1000$-t kap a játékos //TextDrawok TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1); //Üzenetek a játékosnak SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\"); new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName); SendClientMessageToAll(-1, stringg); HP = true; return 1; }
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { HP = false; ResetPlayerWeapons(playerid); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0); TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { GivePlayerWeapon(playerid, 22, 150); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 200); GivePlayerWeapon(playerid, 32, 250); TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0); return 1; }
64
« Dátum: 2013. Január 01. - 02:04:24 »
Na? Én két felest meg 3 pohár pezsgõt, de már kezd elmúlni xD Nem akarok berugni most
65
« Dátum: 2012. December 31. - 16:01:57 »
Hali tudtok segíteni MTA-ba ilyenkor mit kell csinálni? Nem lehet elmenteni a pályát Kép: MTA
66
« Dátum: 2012. December 30. - 22:20:14 »
Ez az elsõ fegyver amivel próbálkoztam Szerintetek jó? Most nem tudom tesztelni. if(strcmp(cmdtext, \"/flame\", true)==0){ GivePlayerWeapon(playerid, 37, 25); GivePlayerMoney(playerid, -15000); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Lángszóróára 15.000$-ba került!\"); }else{ SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed hogy megvedd! 15.000$ kell!\"); return 1; }
67
« Dátum: 2012. December 30. - 11:00:57 »
Valaki tud rola egy magyar leírást linkelni hogy hogyan müködik mert nem találtam rola semmit. Annyit tudok hogy a skineket lehet vele beállítani. Jó lenne ismerni ennek a használatát mert ami skinválasztó benne van a módomba azt a Rivershellbõl (alapmód) másoltam ki
68
« Dátum: 2012. December 29. - 21:05:58 »
Így néz ki a kódom.. if(IsPlayerNPC(playerid)) { new botname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, botname, sizeof(botname)); if(!strcmp(botname, \"[]Robot[]\", true)) { SetPlayerSkin(playerid, 139); ShowPlayerMarkers(1); //Térképen mûködik ShowNameTags(1); //Ide van írva de nem mutatja a játékba. SetPlayerColor(playerid, COLOR_PINK); } }
69
« Dátum: 2012. December 29. - 14:38:49 »
Van egy ilyen kódom ami mutatja a játékos id-t csak az a baj vele hogy amikor valaki ír akkor kétszer küldi az üzenetet csak a második üzenet nem mutatja az id-t. Warning/Error nincs. public OnPlayerText(playerid, text[]) { new chat[250 + 1]; format(chat,(250),\"%s [%d]: %s\", playerName(playerid), playerid, text); SendClientMessageToAll(-1, chat); return 1; }
70
« Dátum: 2012. December 28. - 13:54:16 »
MEGOLDVA: nem volt a dialogoknak szám ID-je (#define) Mitõl van az hogy amikor felveszek egy pickupot, az behoz egy dialogot és kiírja az infókat amit kell, de amikor benyomom hogy OK akkor beállítja a CJ skinét.. Mindegyik dialognál ezt csinálja. Dialogók keveredhettek össze, vagy mi lehet az oka ?? Van egy olyan pickupom is hogyha valaki belemegy akkor be kell irni egy skin id-t public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == dialog_skinid) { if(strval(inputtext) > 299) { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Csak eddig írhatsz ID-ket: 0-299!\"); ShowPlayerDialog(playerid, dialog_skinid, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\",\"\",\"\",\"\"); } SetPlayerSkin(playerid, strval(inputtext)); } return 1; }
71
« Dátum: 2012. December 28. - 00:41:58 »
Üdv! A téma az hogy ti hogy kezdetek el szervert készíteni, arra gondolok ha már a szerveretek nevét kitaláltátok.akkor egybõl be is indítjátok azt, és ugy mentitek le a teleportokat stb? Vagy pedig úgy hogy nem írjátok ki szándékosan a szerver nevét de a szerver le van zárva közben jelszóval és úgy mentitek a kocsikat/teleportokat? (nem csak samp)
72
« Dátum: 2012. December 27. - 16:32:36 »
Csáó. Hogy lehet megoldani azt hogy halál után a beállított pozícióra tegye le a játékost (pl.kórház) és ne a randomspawn-t használja a szerver csak a játék elején? Meg még lenne egy kérdésem az hogy a skin választót hogy tudom levenni és a beállított skint használja a játékos, de van egy minijáték is a szerveren aminek a végén be kell írni a skin id-t amit be akar magának állítani csak az a baj hogy ha meghal akkor nem a beállított skint, hanem a CJ skinét használja..Itt az a kérdésem hogy hogyan lehet eltüntetni a skinválasztót úgy mint pl egy RPG szerveren (nem irom a nevét) és halál után is megmaradjon a játékosnak a skine? Tud valaki segíteni? Esetleg PM-be???
73
« Dátum: 2012. December 27. - 10:40:37 »
Hali írtam egy szkriptet, aminek az a lényege hogy ha valaki beírja a /max parancsot az kap egy bonúszfegyvert (RocketLauncher) és feltölti a játékos HP-ját és Pajzsát. Ezt a parancsot csak egyszer lehet használni. Halál után megint be lehet írni. Azért nem töltöm fel feltöltõ oldalakra mert azoknak megszûnhet a linkje inkább ide bemásolom. Teszteltem és nálam mûködik! Jó szórakozást hozzá, és kellemes ünnepeket! Kezdõknek beillesztés: 1. Inditsd el a pawno-t és kérj egy új lapot. 2. Törölj ki mindent és másold be a kódot. 3. Ezután F5 és nevezd el \"max\"-nak (vagy aminek akarod). 4. Másold be a filterscript mappába a max.pwn + max.amx fájlt (vagy aminek elnevezted) 5. Nyisd meg a server.cfg fájlt jegyzettömbbel és a filtescript-hez írd oda hogy \"max\" és mentsd el, ezután bezárhatod és indítsd el a samp-server.exe-t hogy betölti-e. Sok szerencsét! //----------------------------------------------------------------------------// //----------------------------MAX HP&ARMOUR ----------------------------------// //---------------------------- By Shady --------------------------------------// //----------------------------------------------------------------------------// #include <a_samp> #pragma tabsize 0 #define FILTERSCRIPT #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_RED 0xcc2626AA new bool:HP; public OnFilterScriptInit() { print(\"--------------------------------------\"); print(\" Bónuszfegyver + MaxHP by Shady !\" ); print(\"--------------------------------------\"); } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if ( strcmp ( cmdtext, \"/max\", true ) == 0 ) { if ( HP == true ) return SendClientMessage ( playerid, COLOR_RED, \"Ha meghaltál utána megint használhatod!\" ); SetPlayerHealth ( playerid, 100 ); SetPlayerArmour ( playerid, 100 ); PlayerPlaySound ( playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0 ); GivePlayerWeapon( playerid, 35, 10 ); GivePlayerWeapon( playerid, 34, 2 ); GivePlayerMoney( playerid, 1000 ); SendClientMessage ( playerid, COLOR_GREEN, \"{1eff00}HP és Armour feltöltve! {e67409}[+ Bónusz RocketLauncher | 10 lõszer]\"); new pName[MAX_PLAYER_NAME], stringg[256]; GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); format(stringg, sizeof(stringg), \"{1eff00}%s használta a {e67409}/max{1eff00} parancsot!\", pName); SendClientMessageToAll(-1, stringg); HP = true; return 1; } return 0; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { HP = false; return 1; }
74
« Dátum: 2012. December 26. - 23:03:08 »
Neked az alábbi fejezetek közül melyik volt a kedvenced, ahol \"szerinted\" jó küldetések voltak? - Érkezés Los Santosba (Liberty City-bõl) - Vidék (Bandaháboru után) - San Fierro - Sivatag - Las Venturas - Visszatérés Los Santosba (Játék utolsó küldetései) vagy inkább a - Minifeladatok (Versenyek, Graffitik, Fényképezés, Kagylok, Barátnõk)
75
« Dátum: 2012. December 26. - 19:17:59 »
Üdv! Már mindent kitöröltem a módomból ami behozza a Skinválasztót amikor valaki csatlakozik. Az a gond hogy még most is ott van a választó csak nem lehet látni a skineket... Hogy lehet megcsinálni hogy a skinválasztó teljesen eltûnjön, úgy hogy a skinválasztó nyilak és a Spawn gomb eltünjenek.. Ezt azért akarom így állítani mert csatlakozáskor van egy minijáték hogy spawnoláskor a beállitott skint használja és a játékos ez miatt ne tudjon magának skint választani.. A SetPlayerSkin(); -t ilyenkor hová ajánlott tenni? OnPlayerConnect vagy OnPlayerSpawn? Köszönöm a válaszát aki segít!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. December 26. - 21:53:33 )
senki? :doubt:
Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7
|