Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Shady

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
46
Segítségkérés / Tepelortálás + Életfeltöltés
« Dátum: 2013. Január 25. - 17:06:21 »
Van egy ilyen kódom \"OnPlayerDeath-nál\" de erre errort ír ki, meg még azt akarom valahogy beletenni hogy fel töltse az életét csak nem tudom azt hova irjam.
 
if(GetPlayerHealth == 1) return SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);

 
UI.: Azt akartam megcsinálni hogy ha a játékos élete eléri az 1%-ot akkor a korházhoz telézze és feltöltse az életét..

47
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:OnPlayerText probléma!
« Dátum: 2013. Január 25. - 12:40:38 »
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        if(PlayerInfo[playerid][jBeszed] > 0)
    {
                new Float:x, Float:y, Float:z, stringecske[256], sajatnev[27];
                {
                        if(!IsPlayerConnected(playerid))
                        {
                                GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
                                GetPlayerName(playerid, sajatnev, sizeof (sajatnev));
                                format(stringecske, sizeof (stringecske), \"%s mondja: %s\", sajatnev, text);
                                TavolsagVedelem(30.0, playerid, stringecske, FEHER, FEHER, FEHER, FEHER, FEHER);
                        }
                }
                return 0;
        }
        else
        {
                if(strfind(\":D\", text, true) != 1)
                {
                        new jatekosnev[27], string[256];
                        GetPlayerName(playerid,jatekosnev, sizeof (jatekosnev));
                        format(string, sizeof (string), \"%s nevet.\",jatekosnev);
                        TavolsagVedelem(30.0, playerid, string, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK, VILAGOS_KEK);
                        return 0;
                }
        }
        return 1; //return 0 helyett, próbáld meg így...
}

48
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Teleport kocsival
« Dátum: 2013. Január 20. - 19:18:30 »

if(strcmp(\"/ls\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) //ezzel megvizsgálod h a játékos jármüben van-e
SetPlayerPos(playerid, 2304.2654,-1640.6647,14.5278);
SendClientMessage(playerid, 0x3300FFAA, \"Los Santos\");
SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.0525);
}else{ //ha mégsincs kocsiban
SetPlayerPos(playerid, 2304.2654,-1640.6647,14.5278);
SendClientMessage(playerid, 0x3300FFAA, \"Los Santos\");
SetPlayerFacingAngle(playerid, 180.0525);
return 1;
}

 
Ha nem müködik irj és kijavitom!

49
Segítségkérés / YSI
« Dátum: 2013. Január 12. - 22:56:02 »
Ezt a mappát mikor kell létrehozni? A dininél?

50
Segítségkérés / Ladmin4v2 (nem ment pontokat)
« Dátum: 2013. Január 10. - 16:14:45 »
Hello az Ladmin4v2 nem tölti be a pontokat. Hogy tudom megcsinálni hogy betöltse?

51
Segítségkérés / Onplayerdeath(killerid, adatok, rang)
« Dátum: 2013. Január 09. - 23:05:24 »
Szép estét! :)
olyant hogyan tudok csinálni 3dtexttel hogy a killerid-nek vagyis aki lelõtt egy játékost a feje fölött ott vannak az adatok
Pl.:
Ennyi játékost lõtt le: %d Rangja: Vadász
És +olyat akarok még hozzá tenni hogy ha lelõtt 10 játékost akkor továbblép a ranglistán hogy nem Vadász lesz hanem. Hitman..
Tudtok segíteni nem tudom hogy kezdjem el, meg ennek a megvalósítása nekem még magas ::|

52
Segítség / Font.txd
« Dátum: 2013. Január 09. - 15:03:05 »
Hali valakinek ha megvannak az eredeti betûstílusok a San Andreashoz az töltse fel solidfiles.com-ra. Köszönöm! :)
(TextDraw készítéshez kellene)

53
Segítségkérés / TalálatJelzés (Lövéseknél)
« Dátum: 2013. Január 08. - 23:30:36 »
Olyant hogyan lehet csinálni hogyha meglövök valakit, akkor nekem egy csipogó hangot játszon le? (olyant mint amikor a singlébe megveszi a ruhát). Ezzel jelezné hogy eltaláltam a játékost.

54
Beszélgetés / Munkahelyek?
« Dátum: 2013. Január 08. - 22:08:19 »
Szerintetek mennyivel másabb külföldön mint MO.-n?
Frissítve

55
SA-MP: Szerverfejlesztés / iMenü (illegális Menü)
« Dátum: 2013. Január 07. - 17:45:35 »
Üdv Mindenkinek. Készítettem egy \"Dialógot\" (  :laugh: ). Leírása lejjeb.

ADATOK

Sor: 232


Szkript neve: Illegális menü


Szkript készítõje: Shady


Include: <a_samp>


Pluginok: nincsenek


Warning: nincs


Elkészítési idõ: majdnem 2 nap (dialog miatt ennyi)


A dialogok enum-ban vannak tárolva így nehezebben keverednek össze.


( 6x is ) Tesztelve van: MÛKÖDIK!

A SZKRIPTRÕL

Ha beírod hogy /imenu tudsz venni Fegyvereket/Drogokat/Italokat (a drogok leviszik az életet, az italokkal vissza lehet tölteni)...


A Drogok úgy vannak megcsinálva hogy zenéket játszanak le, átállíthatja az idõt estére (nem mindenkiét), idõjárást \"Zöld ködösre\" és közben táncol a skin, ha újból beírjuk a parancsot akkor leállítja a zenét, az animációt és az idõt/idõjárást is visszaállítja tiszta idõre.


Miután beírod a parancsot elteleportál a San Fierro vonatállomásra ahol bele kell állni a nyilba az ajtó elõtt és csak úgy lehet beírni a parancsot ( a valóságba se vehetsz a város közepén semmit :D )


A DIALÓG:

http://www.solidfiles.com/d/c057a988f8/

http://www.solidfiles.com/d/7e4ecd2a6e/

+KÉPEK 11 Db (.rar):

http://www.solidfiles.com/d/8c687be9fb/

LETÖLTÉS (.pwn):

http://www.solidfiles.com/d/a36993384d/

UI.: A zenéket és a tánc animációt ki lehet cserélni másra is.

Jó szórakozást a Szkripthez, Használjátok egészséggel! ;)



#include <a_samp>
#define COLOR_RED 0xff0000ff
#define COLOR_GREEN 0x74bd52AA
#define COLOR_GREY 0x4d4d4dAA
enum{
DIALOG_IMENU
}
#define DIALOG_IMENU 4654 // HA MÁR VAN ILYEN ID-jû DIALOGOD ÍRD ÁT A SZÁMOKAT!
new iMenu_Pick;
/*
AddPlayerClass(-1968.7340,111.2637,27.6875); // iMenu Pickup
AddPlayerClass(-1964.9647,127.8414,27.6875); // sf_metro
*/
forward healt_up(playerid);
forward healt(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Illegális menü betöltve ---> /imenu (Shady)\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/imenu\", true) == 0)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, -1968.7340,111.2637,27.6875))
 {
          ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_IMENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{ff0000}<==Illegális dolgok==>\", \"{fff700}Pisztoly\\n{fff700}HalkPisztol\\n{fff700}DesertEagle\\n{fff700}Shotgun\\n{fff700}Sawnoff-shotgun\\n{fff700}Combat Shotgun\\n{fff700}Micros(SMG)-uzi\\n{fff700}TEc9\\n{fff700}MP5 gépvegyver\\n{fff700}AK47\\n{fff700}M4\\n{ff7b00}ViccesCigi\\n{ff7b00}Cocain\\n{ff7b00}Heroin\\n{ff7b00}Extasy\\n{ff7b00}Speed\\n{ff0000}Sör\\n{ff0000}Bor\\n{ff0000}Whisky\\n{ff0000}Pálinka\", \"Választ\", \"Kilép\");
   StopAudioStreamForPlayer(playerid);
   SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_NONE);
   SetPlayerTime(playerid, 12,0);
      }else{
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Állj bele a nyílba és ott írd be az [ {ff9900}/iMenu{ff0000} ] parancsot.\");
          SetPlayerPos(playerid, -1964.9647,127.8414,27.6875);
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
    {
    switch(dialogid == DIALOG_IMENU)
        {
case 1: //DIALOG_IMENU_LISTA
           {
              switch(listitem)
           {
               case 0: //pisztoly
               {
                   if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pisztolyt megvetted!\");
               }
               case 1: //silented (halk) pisztoly
               {
                     if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Halk Pisztolyt megvetted!\");
               }
               case 2: //deserteagle
               {
                     if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Desert Eagle-t megvetted!\");
               }
      case 3: //shotgun
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Shotgun-t megvetted!\");
      }
      case 4: //sawn-off
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sawn Off-ot megvetted!\");
      }
      case 5: //combat-shotgun
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 27, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"CombatShotgun-t megvetted!\");
      }
      case 6: //uzi
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 28, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"MicroSMGuzi-t megvetted!\");
      }
      case 7: //tec
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"TEc9 gépfegyvert megvetted!\");
      }
      case 8: //mp5
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"MP5-t megvetted!\");
      }
      case 9: //ak47
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"AK47-et megvetted!\");
      }
      case 10: //m4
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) < 1000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
                   GivePlayerMoney(playerid, -1000);
                   GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"M4-et megvetted!\");
      }
      case 11: //Joint(viccescigi)
      {
                if(GetPlayerMoney(playerid) < 28000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         SetPlayerWeather(playerid, 20);
         SetPlayerTime(playerid, 0, 30);
         SetPlayerHealth(playerid, 100);
         GivePlayerMoney(playerid, -28000);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Füvet vettél. Késõbb le fog menni az életed! {ff0000}(VALÓSÁGBAN NE PRÓBÁLD KI!)\");
      }
      case 12: //coca
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 28000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         SetPlayerWeather(playerid, 20);
         SetPlayerTime(playerid, 0, 30);
         GivePlayerMoney(playerid, -28000);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Cocaint vettél. Késõbb le fog menni az életed! {ff0000}(VALÓSÁGBAN NE PRÓBÁLD KI!)\");
      }
      case 13: //hero
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 30000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         SetPlayerTime(playerid, 0, 30);
         GivePlayerMoney(playerid, -30000);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Heroint vettél. Késõbb le fog menni az életed! {ff0000}(VALÓSÁGBAN NE PRÓBÁLD KI!)\");
      }
      case 14: //extasy
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 30000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         GivePlayerMoney(playerid, -30000);
         SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE4);
         PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://dl2.cool-muz.com/166/Alex Mica - Dalinda (The Perez Brothers Remix) (cool-muz.com).mp3\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Extasy-t vettél. Késõbb le fog menni az életed! {ff0000}(VALÓSÁGBAN NE PRÓBÁLD KI!)\");
      }
      case 15: //speed
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 30000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         GivePlayerMoney(playerid, -30000);
         SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DANCE3);
                    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://dl2.cool-muz.com/166/Alex Mica - Dalinda (The Perez Brothers Remix) (cool-muz.com).mp3\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Speed-et vettél. Késõbb le fog menni az életed! {ff0000}(VALÓSÁGBAN NE PRÓBÁLD KI!)\");
      }
      case 16: //sör
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 250) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         GivePlayerMoney(playerid, -250);
         SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_BEER);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sört vettél! Egészségedre! :D\");
      }
      case 17: //bor
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 300) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         GivePlayerMoney(playerid, -300);
         SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Bort vettél! Egészségedre! :D\");
      }
      case 18: //whisky
      {
                    if(GetPlayerMoney(playerid) < 300) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         GivePlayerMoney(playerid, -300);
         SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Whiskyt vettél! Egészségedre! :D\");
      }
      case 19: //pálinka
      {
                if(GetPlayerMoney(playerid) < 300) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"NINCS ELÉG PÉNZED!\");
         GivePlayerMoney(playerid, -300);
         SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_WINE);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Pálinkát vettél! Egészségedre! :D\");
      }
   }
        }
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
iMenu_Pick = CreatePickup(1318, 1, -1968.7340,111.2637,27.6875, 0);
print(\">> iMenu bekpacsolva <<\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyPickup(iMenu_Pick);
print(\">> iMenu kikapcsolva <<\");
return 1;
}
public healt(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, -1);
return 1;
}
public healt_up(playerid)
{
new Float: hp;
SetPlayerHealth(playerid, hp+5);
return 1;
}

 


56
Segítségkérés / case: 0,1,2;
« Dátum: 2013. Január 07. - 11:08:07 »
Hali. Ezekkel meddig lehet elmenni? csak 3ig vagy 4ig vagy lehet akár 30ig is?
úgy értem hogy case 0: {.....} utána  case 1: {.....}

57
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Filmek.
« Dátum: 2013. Január 06. - 22:11:07 »
Üdv!
Ide leírhatjátok a kedvenc filmjeiteket.
Nekem a 8 mérföld a kedvencem, Másodikként az üvegtigris 1,2,3. :D

58
Segítségkérés / Timer és Élet
« Dátum: 2013. Január 06. - 10:28:13 »
Hy.
Bocs hogy ennyi kérdésem van de azt hogy lehet megcsinálni hogy a játékosnak vegye le az életét 10 másodpercenként? De csak akkor ha a parancsot beírta. :)

59
Segítségkérés / Dialog/Listitem..
« Dátum: 2013. Január 05. - 23:28:02 »
Üdv!
Hogy is mûködik ez ha valaki beírja hogy menü akkor elõjön egy dialog abba vannak a dolgok amiket ki tud majd vállasztani
Odáig tudom hogy:
 
ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, dialogstylelist, \"...Menu...\", KönnyûFegyverek\\nGépfegyverek\\Nehézfegyverek\", \"Választ\", \"Kilép\");

 
Ez igy ok csak a dialog responsét nem vágom hogy ha belemegyek a gépfegyverekbe például akkor azon belül legyenen uzi tec mp5 smg vagy mik XD azok benne legyenek ill a visszagomb zavaros egy kicsit..
Valaki segítene abban hogy ír errõl egy kódot amit sablonként fel tudnék használni?

60
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Weblapok (CSS)
« Dátum: 2013. Január 05. - 19:05:37 »
Üdv Mindenkinek.
Ezt a topicot azért nyitottam meg (remélem jó helyre) hogy ha van egy saját weblapotok amit Html+Css,el készítettetek el azt itt be lehet mutatni. Akár Sa-Mp szerver a témája vagy akármi bármilyen weboldalt linkelhettek, DE csak akkor ha az az oldal tényleg a tied!
Link mellé írjátok oda a web/honlap témáját is! :)

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal