Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Live

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Tanuljunk PAWN nyelvet / [0.3x] Kick() funkció javítása
« Dátum: 2013. Február 26. - 17:49:39 »
Üdv fórumozó(k)!
Gondoltam leírom ide, hogy kell megcsinálni a Kick funkciót, hogy mûködjön, ugyanis a 0.3x-ben a sima
 
SendClientMessage(playerid, -1, \"TESZT\"); 
Kick(playerid);

 
már nem mûködik....
Nos, nézzük a javítást:
 
forward NewKick(playerid);
public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }
NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 1000, 0, \"d\", playerid); }

 
Használat:
 
//Ide ugyan úgy jönnek a funkciók
//Példa: ShowPlayerDialog(playerid, KICK, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"* Kickelve lettél!\", \"Te kickelve lettél a szerverrõl...\", \"OK\", \"\");
NKick(playerid);

62
Segítségkérés / 0.3x hiba/bug?
« Dátum: 2013. Február 19. - 19:18:33 »
Estét.

Miért van az, hogy egy RolePlay szerverre se tudok felmenni...


Felmegyek és restartol a szeró majd, server closed the connection. (szerver bezárta a kapcsolatot)


+1 BUG:


(n*en szerón vettük észre, hogy ha egy kocsinak a tetején vagy majd lekérsz egy kocsit azzal nem mozdulsz csak kiszállsz belõle akkor vissz*rak arra a kocsira ahol voltál.)

63
Segítségkérés / 0.3x rossz
« Dátum: 2013. Február 15. - 20:20:16 »
Estét...
Felraktam a 0.3x klienst és szervert amit kellett fordítottam megint, de ahol Kick(); funkció van és elõtte például más funkció tehát:
 
ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, title, text, submit1, submit2);
Kick(playerid);

 
Na van ez (példa) tehát nem jön be a dialog és semmi ami a Kick() funkció elõtt van.
De viszont a Kick mûködik.

64
SA-MP: Szerverfejlesztés / Egyenleg infó
« Dátum: 2013. Február 14. - 18:12:46 »
Üdv :D
Unatkoztam és már rég publikáltam valamit is ezért most hoztam valamit amit még a kezdõk is megtudnak írni :D
A következõ kód unatkozásom során készítettem :D
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define SCM SendClientMessage
new hossz[255];
public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; }
public OnPlayerDisconnect(playerid) { return 1; }
CMD:egyenleginfo(playerid, params[]) {
SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}****************************** {FF0000}T E S C O {DDDDDD}******************************\");
SCM(playerid, -1, \"{00BFFF}*** {DDDDDD}Üdvözöljük!\");
format(hossz, 255, \"{00BFFF}* {DDDDDD}Az ön Tesco mobilos adat egyenlege %d forint!\", random(1002));
    SCM(playerid, -1, hossz);
   
format(hossz, 255, \"{00BFFF}* {DDDDDD}Az egyenleg felhasználási ideje %d nap múlva jár le!\", random(69));
SCM(playerid, -1, hossz);
SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}****************************** {FF0000}T E S C O {DDDDDD}******************************\");
return 1;
}

65
Munkaerő keresése / Modern Generation Server - Társ scriptert keres -
« Dátum: 2013. Február 02. - 20:08:39 »

Modern Generation
Site:
http://moderngeneration.tk - Hamarosan
Forum:
http://moderngeneration.tk/forum
 

\"Note.png\"Elõszó
A szervert én kezdtem el írni 0 sorról 2013.01.01. környékén. A kezdetleges mód már félig kész volt majd egy nap lenullázódott a pwn és az amx.
Nagy erõfeszítéssel de rávettem magam, hogy újraírom a módot és ezt a mai napig is írom.
A mód jelenleg 2261 soros, de úgy, hogy a készítés minden másodpercében figyeltem a sor takarékosságokra, mellette átláthatósággal foglalkozva.
Mivel egyedül nem nagyon haladok ezért keresek társ scriptert.
\"Info.png\"Játékmód információk:
 
  • A játékmód 2261 soros! (Objectek nélkül..)

  • A játékmód kúltúráltan rendezett. A mód írása közben oda figyeltem a sortakarékosságra, kliens kímélõ megoldásokra.


\"Plugins.png\"Felhasznált pluginok:
 
  • Streamer Plugin @ Incognito

  • Sscanf v2.6 @ Y_Less

  • Nativechecker Plugin

  • Whirlpool Plugin


\"database.png\"Adattárolás:
 
  • Az adatokat Dinivel tárolom, de késõbb talán még MySQL lesz.



RENDSZEREK
 


\"Tests.png\"Reakciótesztek
 
  • Szöveges reakcióteszt
    • Ez a reakcióteszt 2-3 percenként jelenik meg, lényeg, hogy a kiadott szöveget aki beírja legelõször, az kap bizonyos pénzt, illetve pontot.

    • A reakciótesztek megnyerésének darabszámát megtekintheted a /stats parancson belül.


     

\"user.png\"Adminrendszer
 
  • A szerveren egy egyedien kidolgozott admin rendszer található!

  • Maximum 4 szintig van kreálva.


\"user%2048.png\"Viprendszer
 
  • A szerveren egy egyedien kidolgozott vip rendszer található!

  • Maximum 3 szintig van kreálva.
    • Parancsok:
      • 1. VIP: /setrank /neon /items

      • 2. VIP: /setrank /neon /items /ballon

      • 3. VIP: /setrank /setrankcolor /neon /items /ballon


       

    • Információ:

     
    • Ha már egyes VIP vagy akkor ha eléred a 2000 pontot automatikusan 2-es VIP tag leszel!

     


\"Rent%20a%20car.png\"Bónuszautó
 
  • A Szerveren véletlenszerûen van lerakva, ismert/ismeretlen helyeken.

  • Ha ebbe beszállsz, akkor pereceként kapsz $5000-t.

  • A bónuszautót nem nehéz megtalálni, ugyanis sárga nyíl van felette, és sárga icon jelzi a radaron!

  • Ha a bónuszautóba ülsz, nem használhatsz parancsokat!


\"house.png\"Házrendszer
 
  • Van egy egyedi házrendszerünk is ami mára nagyon jólra sikeredett :)

  • Parancsok:
    • /buyhouse

    • /sellhouse

    • /enter

    • /exit

    • /housemenu

    • /lockhouse

    • /unlockhouse

    • /myhouse

    • /gotohouse


    • Admin parancsok:

     
    • /createhouse

    • /delhouse


     


Aki jelentkezik az írjon nekem Privát Üzenetet és küldje el a Skype nevét.
\"Warning.png\"* Csak azok jelentkezzenek akik nem most kezdték a scriptelést!

66
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SA-MP autómata
« Dátum: 2013. Január 27. - 19:22:55 »
Megcsinálod az ATM-nek az objecteit...
Majd csinálsz egy parancsot például: /eszik és akkor lekérdezi, hogy az autómaat elõtt áll-e és ha igen akkor enni fog ha nem ott van akkor nem fog..
Most nem tudom megírni, nem érek rá.

67
Munkaerő keresése / Moden Generation Server - Társ scriptert keres!
« Dátum: 2013. Január 19. - 16:53:29 »
\"mg_logo_kicsi_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
\"Note.png\"Elõszó
A szervert én kezdtem el írni 0 sorról 2013.01.01. környékén. A kezdetleges mód már félig kész volt majd egy nap lenullázódott a pwn és az amx.
Nagy erõfeszítéssel de rávettem magam, hogy újraírom a módot és ezt a mai napig is írom.
A mód jelenleg 2261 soros, de úgy, hogy a készítés minden másodpercében figyeltem a sor takarékosságokra, mellette átláthatósággal foglalkozva.
Mivel egyedül nem nagyon haladok ezért keresek társ scriptert.
\"Info.png\"Játékmód információk:
 
  • A játékmód 2261 soros! (Objectek nélkül..)

  • A játékmód kúltúráltan rendezett. A mód írása közben oda figyeltem a sortakarékosságra, kliens kímélõ megoldásokra.


\"Plugins.png\"Felhasznált pluginok:
 
  • Streamer Plugin @ Incognito

  • Sscanf v2.6 @ Y_Less

  • Nativechecker Plugin

  • Whirlpool Plugin


\"database.png\"Adattárolás:
 
  • Az adatokat Dinivel tárolom, de késõbb talán még MySQL lesz.

 
RENDSZEREK
 
\"Tests.png\"Reakciótesztek
 
  • Szöveges reakcióteszt
    • Ez a reakcióteszt 2-3 percenként jelenik meg, lényeg, hogy a kiadott szöveget aki beírja legelõször, az kap bizonyos pénzt, illetve pontot.

    • A reakciótesztek megnyerésének darabszámát megtekintheted a /stats parancson belül.


     

\"user.png\"Adminrendszer
 
  • A szerveren egy egyedien kidolgozott admin rendszer található!

  • Maximum 4 szintig van kreálva.


\"user%2048.png\"Viprendszer
 
  • A szerveren egy egyedien kidolgozott vip rendszer található!

  • Maximum 3 szintig van kreálva.
    • Parancsok:
      • 1. VIP: /setrank /neon /items

      • 2. VIP: /setrank /neon /items /ballon

      • 3. VIP: /setrank /setrankcolor /neon /items /ballon


       

    • Információ:

     
    • Ha már egyes VIP vagy akkor ha eléred a 2000 pontot automatikusan 2-es VIP tag leszel!

     


\"Rent%20a%20car.png\"Bónuszautó
 
  • A Szerveren véletlenszerûen van lerakva, ismert/ismeretlen helyeken.

  • Ha ebbe beszállsz, akkor pereceként kapsz $5000-t.

  • A bónuszautót nem nehéz megtalálni, ugyanis sárga nyíl van felette, és sárga icon jelzi a radaron!

  • Ha a bónuszautóba ülsz, nem használhatsz parancsokat!


Aki jelentkezik az írjon nekem Privát Üzenetet és küldje el a Skype nevét.
\"Warning.png\"* Csak azok jelentkezzenek akik nem most kezdték a scriptelést!

68
Segítségkérés / A GivePlayerMoney nem jó valamiért...
« Dátum: 2013. Január 17. - 18:39:48 »
Helló(sztok)

Valamiért nem mûködik a GivePlayerMoney :(


Hibát nem ír a pawno de a játékba nem adja a pénzt :(

 
GivePlayerMoney(playerid, 250000);

69
Készülõ munkák / Modern Vehicle System
« Dátum: 2013. Január 12. - 17:30:13 »

San Andreas
Multiplayer
Üdv fórumozó(k)!
Belekezdtem egy \"Modern Vehicle System\" megírásába.
Szerveremhez készítem és gondoltam publikálom is.
Funkciók:
 
  • /sveh - Jármû elmentése a fájlba

  • /lveh - Jármû betöltése a fájlból

  • /oveh - Objectek hozzácsatolása a jármûhöz

  • /veh - Jármû lekérés


Adatkezelés: dini
Parancsfeldolgozó: zcmd
Várható befejezés: nem tudok pontos idõt de szerintem még ma :D

70

\"logo_forum.gif\"
SA-MP 0.3x Vehicle Spawner
 

Napot! Éppen teszteltem ezt az új SAMP verziót (scripteket) és úgy gondoltam lefordítóm az egyiket :DD
Készítõ: Kye (SA-MP Team)
Fordította: Live (Én)
Átszerkesztettem zcmd-re és fixcharsot adtam hozzá.
Kép (angolról):
\"vmenu_s.png\"
Kód:
 
//
// Admin vehicle spawner using previews. For SA-MP 0.3x and above.
// - Kye 2012
// - Fordította Live 2013
//
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars.h>
#include \"../include/gl_common.inc\"
#define TOTAL_ITEMS         207
#define SELECTION_ITEMS    21
#define ITEMS_PER_LINE     7
#define HEADER_TEXT \"Jármûvek\"
#define NEXT_TEXT   \"Tovább\"
#define PREV_TEXT   \"Vissza\"
#define DIALOG_BASE_X      75.0
#define DIALOG_BASE_Y      130.0
#define DIALOG_WIDTH       550.0
#define DIALOG_HEIGHT      180.0
#define SPRITE_DIM_X       60.0
#define SPRITE_DIM_Y       70.0
new gTotalItems = TOTAL_ITEMS;
new PlayerText:gCurrentPageTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gHeaderTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gBackgroundTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gNextButtonTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gPrevButtonTextDrawId[MAX_PLAYERS];
new PlayerText:gSelectionItems[MAX_PLAYERS][sELECTION_ITEMS];
new gSelectionItemsTag[MAX_PLAYERS][sELECTION_ITEMS];
new gItemAt[MAX_PLAYERS];
new gItemList[TOTAL_ITEMS] = {
400,401,402,403,404,405,406,407,408,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430,
431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442,443,444,445,446,447,448,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461,
462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492,
493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523,
524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,539,540,541,542,543,544,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554,
555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,571,572,573,574,575,576,577,578,579,580,581,582,583,584,585,
586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611
};
//------------------------------------------------
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--Admin Vehicle Spawner Loaded\\n\");
print(\"\\n--Admin Vehicle Spawner Hungarian By Live Loaded\\n\");
return 1;
}
//------------------------------------------------
GetNumberOfPages()
{
if((gTotalItems >= SELECTION_ITEMS) && (gTotalItems % SELECTION_ITEMS) == 0)
{
return (gTotalItems / SELECTION_ITEMS);
}
else return (gTotalItems / SELECTION_ITEMS) + 1;
}
//------------------------------------------------
PlayerText:CreateCurrentPageTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos)
{
new PlayerText:txtInit;
      txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, \"0/0\");
      PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 0);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 0.4, 1.1);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 1);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0xACCBF1FF);
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit);
    return txtInit;
}
//------------------------------------------------
// Creates a button textdraw and returns the textdraw ID.
PlayerText:CreatePlayerDialogButton(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Width, Float:Height, button_text[])
{
new PlayerText:txtInit;
      txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, button_text);
      PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 1);
      PlayerTextDrawBoxColor(playerid, txtInit, 0x000000FF);
      PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtInit, 0x000000FF);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 0.4, 1.1);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 1);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0); // no shadow
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 0);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0x4A5A6BFF);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, txtInit, 1);
    PlayerTextDrawAlignment(playerid, txtInit, 2);
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtInit, Height, Width); // The width and height are reversed for centering.. something the game does <g>
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit);
    return txtInit;
}
//------------------------------------------------
PlayerText:CreatePlayerHeaderTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, header_text[])
{
new PlayerText:txtInit;
      txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, header_text);
      PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 0);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 1.25, 3.0);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 0);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 1);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0xACCBF1FF);
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit);
    return txtInit;
}
//------------------------------------------------
PlayerText:CreatePlayerBackgroundTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Width, Float:Height)
{
new PlayerText:txtBackground = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos,
\"                                            ~n~\"); // enough space for everyone
    PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtBackground, 1);
    PlayerTextDrawBoxColor(playerid, txtBackground, 0x00000099);
PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtBackground, 5.0, 5.0);
PlayerTextDrawFont(playerid, txtBackground, 0);
PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtBackground, 0);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtBackground, 0);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtBackground,0x000000FF);
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtBackground, Width, Height);
      PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtBackground, 0x00000099);
    PlayerTextDrawShow(playerid, txtBackground);
    return txtBackground;
}
//------------------------------------------------
// Creates a model preview sprite
PlayerText:CreateModelPreviewTextDraw(playerid, modelindex, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:width, Float:height)
{
    new PlayerText:txtPlayerSprite = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, \"\"); // it has to be set with SetText later
    PlayerTextDrawFont(playerid, txtPlayerSprite, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
    PlayerTextDrawColor(playerid, txtPlayerSprite, 0xFFFFFFFF);
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtPlayerSprite, 0x000000EE);
    PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtPlayerSprite, width, height); // Text size is the Width:Height
    PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, txtPlayerSprite, modelindex);
    PlayerTextDrawSetPreviewRot(playerid,txtPlayerSprite, -16.0, 0.0, -55.0);
    PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, txtPlayerSprite, 1);
    PlayerTextDrawShow(playerid,txtPlayerSprite);
    return txtPlayerSprite;
}
//------------------------------------------------
DestroyPlayerModelPreviews(playerid)
{
new x=0;
while(x != SELECTION_ITEMS) {
    if(gSelectionItems[playerid]
  • != PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW) {

   PlayerTextDrawDestroy(playerid, gSelectionItems[playerid]
  • );

   gSelectionItems[playerid]
  • = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;

}
x++;
}
}
//------------------------------------------------
ShowPlayerModelPreviews(playerid)
{
    new x=0;
new Float:BaseX = DIALOG_BASE_X;
new Float:BaseY = DIALOG_BASE_Y - (SPRITE_DIM_Y * 0.33); // down a bit
new linetracker = 0;
new itemat = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\") * SELECTION_ITEMS;
// Destroy any previous ones created
DestroyPlayerModelPreviews(playerid);
while(x != SELECTION_ITEMS && itemat < gTotalItems) {
    if(linetracker == 0) {
        BaseX = DIALOG_BASE_X + 25.0; // in a bit from the box
        BaseY += SPRITE_DIM_Y + 1.0; // move on the Y for the next line
}
        gSelectionItems[playerid]
  • = CreateModelPreviewTextDraw(playerid, gItemList[itemat], BaseX, BaseY, SPRITE_DIM_X, SPRITE_DIM_Y);

        gSelectionItemsTag[playerid]
  • = gItemList[itemat];

BaseX += SPRITE_DIM_X + 1.0; // move on the X for the next sprite
linetracker++;
if(linetracker == ITEMS_PER_LINE) linetracker = 0;
itemat++;
x++;
}
}
//------------------------------------------------
UpdatePageTextDraw(playerid)
{
new PageText[64+1];
format(PageText, 64, \"%d/%d\", GetPVarInt(playerid,\"vspawner_page\") + 1, GetNumberOfPages());
PlayerTextDrawSetString(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid], PageText);
}
//------------------------------------------------
CreateSelectionMenu(playerid)
{
    gBackgroundTextDrawId[playerid] = CreatePlayerBackgroundTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y + 20.0, DIALOG_WIDTH, DIALOG_HEIGHT);
    gHeaderTextDrawId[playerid] = CreatePlayerHeaderTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y, HEADER_TEXT);
    gCurrentPageTextDrawId[playerid] = CreateCurrentPageTextDraw(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y + 15.0);
    gNextButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, NEXT_TEXT);
    gPrevButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 90.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, PREV_TEXT);
    ShowPlayerModelPreviews(playerid);
    UpdatePageTextDraw(playerid);
}
//------------------------------------------------
DestroySelectionMenu(playerid)
{
DestroyPlayerModelPreviews(playerid);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gHeaderTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gBackgroundTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gNextButtonTextDrawId[playerid]);
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gPrevButtonTextDrawId[playerid]);
gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
}
//------------------------------------------------
SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, vehiclemodel, color1, color2)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:facing;
new Float:distance;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, facing);
    new Float:size_x,Float:size_y,Float:size_z;
GetVehicleModelInfo(vehiclemodel, VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, size_x, size_y, size_z);
distance = size_x + 0.5;
     x += (distance * floatsin(-facing, degrees));
    y += (distance * floatcos(-facing, degrees));
facing += 90.0;
if(facing > 360.0) facing -= 360.0;
return CreateVehicle(vehiclemodel, x, y, z + (size_z * 0.25), facing, color1, color2, -1);
}
//------------------------------------------------
HandlePlayerItemSelection(playerid, selecteditem)
{
// In this case we\'re spawning a vehicle for them
    SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, gSelectionItemsTag[playerid][selecteditem], -1, -1);
}
//------------------------------------------------
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Init all of the textdraw related globals
    gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
    gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
   
    for(new x=0; x < SELECTION_ITEMS; x++) {
        gSelectionItems[playerid]
  • = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;

}
gItemAt[playerid] = 0;
return 1; // Allow other scripts to keep processing OnPlayerConnect
}
//-------------------------------------------
// Even though only Player* textdraws are used in this script,
// OnPlayerClickTextDraw is still required to handle ESC
public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid)
{
      if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0;
// Handle: They cancelled (with ESC)
if(clickedid == Text:INVALID_TEXT_DRAW) {
        DestroySelectionMenu(playerid);
        SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0);
        PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
        return 1;
}
return 0;
}
//------------------------------------------------
public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0;
new curpage = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\");
// Handle: next button
if(playertextid == gNextButtonTextDrawId[playerid]) {
    if(curpage < (GetNumberOfPages() - 1)) {
        SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage + 1);
        ShowPlayerModelPreviews(playerid);
            UpdatePageTextDraw(playerid);
            PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0);
} else {
    PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
}
return 1;
}
// Handle: previous button
if(playertextid == gPrevButtonTextDrawId[playerid]) {
    if(curpage > 0) {
       SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage - 1);
       ShowPlayerModelPreviews(playerid);
       UpdatePageTextDraw(playerid);
       PlayerPlaySound(playerid, 1084, 0.0, 0.0, 0.0);
} else {
    PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
}
return 1;
}
// Search in the array of textdraws used for the items
new x=0;
while(x != SELECTION_ITEMS) {
    if(playertextid == gSelectionItems[playerid]
  • ) {

        HandlePlayerItemSelection(playerid, x);
        PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0);
        DestroySelectionMenu(playerid);
        CancelSelectTextDraw(playerid);
           SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0);
           return 1;
}
x++;
}
return 0;
}
//------------------------------------------------
CMD:vspawner(playerid, params)
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0;
DestroySelectionMenu(playerid);
SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 1);
CreateSelectionMenu(playerid);
SelectTextDraw(playerid, 0xACCBF1FF);
return 1;
}
//------------------------------------------------

 
FIGYELEM!! CSAK A 0.3x VERZIÓBAN MÛKÖDIK!

71
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Házépítés (0.1)
« Dátum: 2012. December 30. - 17:15:03 »
\"hazepites_logo_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 


Üdv, fórumózó(k)!
Mint írtam a \"Modern Házrendszer\" témába, hogy készíteni fogok egy \"Házépítés\" rendszert, hát ezt meg is valósítottam.
Ez még csak a 0.1 verzió, ugyanis csak 10 falat lehet még lerakni, de ugyan úgy menti a falakat is a \"Falak.txt\" -be.
A \"Falak.txt\"-t nem kell létrehozni!! Magától létrehozza.
A falakat lehet bõvíteni... Pár nap múlva kb. kedden már több fal lesz és lesznek ablak,ajtó készletek a házépítéshez.
Elkészítési idõ: 16 perc (Evéssel,ivással,teszteléssel :D)
Teszt: Megvolt, mûködik.
Használat: /hazepites
 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
#include <YSI/y_ini>
#pragma tabsize 0
new Object;
new oModel;
new FalObjektek[][]={ // Jelenleg 10 van, de lehet bõvíteni...
\"Fal\\n\",
\"Tapéta féle fal\\n\",
\"Kõfal\\n\",
\"Szikla színû fal\\n\",
\"Csupasz fehér fal\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Csupasz krém színû fal\\n\",
\"Padló\\n\",
\"Fal\\n\",
\"Kõfal\"
};
#define OBJECT_FILE_NAME       \"Falak.txt\"
#define MENU    1000
#define NEXT    1001
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    Házépítés sikeresen betöltve   \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == MENU)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new FalakString[1600];
         format(FalakString,sizeof FalakString,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",FalObjektek[0],FalObjektek[1],FalObjektek[2],FalObjektek[3],FalObjektek[4],FalObjektek[5],FalObjektek[6],FalObjektek[7],FalObjektek[8],FalObjektek[9]);
         ShowPlayerDialog(playerid, NEXT, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* FALAK\",FalakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
   }
return 1;
}
if(dialogid == NEXT)
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19353;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19353, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19354;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19354, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19355;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19355, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19356;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19357;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19357, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 5:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19358;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19358, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 6:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19359;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 7:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19360;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19360, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 8:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19361;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19361, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 9:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 19362;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(19362, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
    if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
    unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
    CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
    oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return;
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Fal mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:hazepites(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}* HÁZÉPÍTÉS\", \"Falak (Össz. 10)\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
Képek:
Menü:
\"hazepites_menu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Falak menü:
\"hazepites_falak_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Mozgatás:
\"hazepites_mozgatas_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
U.I: Jó szórakozást!

72
SA-MP: Szerverfejlesztés / Modern Bútorrendszer (V1)
« Dátum: 2012. December 29. - 17:22:35 »
Helló, találtam a gépemen egy bútorrendszert de nem volt dialogos és volt benne kb 3 bútor :D
Ezért felújítottam és gondoltam felrakom ide...
Szabadon használható, lehet bele rakni még bútorokat is.
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <foreach>
#pragma tabsize 0
//Bútorok-----------------------------------------------------------------------
//Kanapék
new KanapeObjektek[][]={
\"Bõr kanapé\\n\",
\"Fa kanapé\\n\",
\"Világosbarna kockás kanapé\\n\",
\"Színes kanapé\"
};
//Ágyak
new AgyObjektek[][]={
\"Két személyes gyerekágy\\n\",
\"Franciaágy\\n\",
\"Egy személyes ágy\\n\",
\"Franciaágy2\"
};
//Asztalok
new AsztalObjektek[][]={
\"Fa asztal két székkel\\n\",
\"Üvegasztal két fotellal\\n\",
\"Kávézóasztal\\n\",
\"Ebédlõ asztal\\n\",
\"Íróasztal\"
};
//TV-k
new TVObjektek[][]={
\"Modern TV\\n\",
\"Luxus TV\\n\",
\"Kazettás videólejátszó\\n\",
\"TVjáték\"
};
//PC-k
new PCObjektek[][]={
\"Videójáték\\n\",
\"Számítógép\\n\",
\"Játékgép\\n\",
\"Nyomtató\"
};
//WC-k
new WCObjektek[][]={
\"Szürkés színû négyzet alakú WC\\n\",
\"Szürkés színû kör alakú WC\\n\",
\"Fehér színû átlagos kinézetû WC\\n\",
\"Fekete fedõlapos WC\\n\",
\"Bézs fedõlapos WC\"
};
//Kádak
new KadObjektek[][]={
\"Fehér színû kerámia kád\\n\",
\"Szürkés színû kerámia kád\\n\",
\"Fehér kerámia kád szép fa borítással\\n\",
\"Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással\"
};
//Konyha bútorok
new KonyhaObjektek[][]={
\"Gáztûzhely felsõ tárolópolcal\\n\",
\"Konyhapult mosogatóval\\n\",
\"Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal\\n\",
\"Mosogató\\n\",
\"Mikró\"
};
//Egyéb bútorok
new EgyebObjektek[][]={
\"Radiátor\\n\",
\"Ventilátor\"
};
//Hifik
new HifiObjektek[][]={
\"Hangszóró\\n\",
\"Rádió\\n\",
\"Hordozható Rádió\\n\",
\"Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval\\n\",
\"Nagy Fekete hifi\"
};
//------------------------------------------------------------------------------
new Object;
new oModel;
#define OBJECT_FILE_NAME       \"DObjects.txt\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    Bútorrendszer sikeresen betöltve   \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case 509:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new KanapekString[1600];
         format(KanapekString,sizeof KanapekString,\"%s%s%s%s\",KanapeObjektek[0],KanapeObjektek[1],KanapeObjektek[2],KanapeObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 510, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}* BÚTOROK - KANAPÉK\",KanapekString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 1:
      {
         new AgyakString[1600];
         format(AgyakString,sizeof AgyakString,\"%s%s%s%s\",AgyObjektek[0],AgyObjektek[1],AgyObjektek[2],AgyObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 511, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFA600}* BÚTOROK - ÁGYAK\",AgyakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 2:
      {
         new AsztalokString[1600];
         format(AsztalokString,sizeof AsztalokString,\"%s%s%s%s%s\",AsztalObjektek[0],AsztalObjektek[1],AsztalObjektek[2],AsztalObjektek[3],AsztalObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 512, DIALOG_STYLE_LIST,\"{33AA33}* BÚTOROK - ASZTALOK\",AsztalokString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 3:
      {
         new TVkString[1600];
         format(TVkString,sizeof TVkString,\"%s%s%s%s\",TVObjektek[0],TVObjektek[1],TVObjektek[2],TVObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 513, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF99}* BÚTOROK - TV\",TVkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 4:
      {
         new PCkString[1600];
         format(PCkString,sizeof PCkString,\"%s%s%s%s\",PCObjektek[0],PCObjektek[1],PCObjektek[2],PCObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 514, DIALOG_STYLE_LIST,\"{008ACF}* BÚTOROK - PC\",PCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 5:
      {
         new WCkString[1600];
         format(WCkString,sizeof WCkString,\"%s%s%s%s%s\",WCObjektek[0],WCObjektek[1],WCObjektek[2],WCObjektek[3],WCObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 515, DIALOG_STYLE_LIST,\"{DDDDDD}* BÚTOROK - WC\",WCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 6:
      {
         new KadString[1600];
         format(KadString,sizeof KadString,\"%s%s%s%s\",KadObjektek[0],KadObjektek[1],KadObjektek[2],KadObjektek[3]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 516, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FF00}* BÚTOROK - KÁDAK\",KadString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 7:
      {
         new KonyhaString[1600];
         format(KonyhaString,sizeof KonyhaString,\"%s%s%s%s%s\",KonyhaObjektek[0],KonyhaObjektek[1],KonyhaObjektek[2],KonyhaObjektek[3],KonyhaObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 517, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF00FF}* BÚTOROK - KONYHAI BÚTOROK\",KonyhaString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 8:
      {
         new EgyebString[1600];
         format(EgyebString,sizeof EgyebString,\"%s%s\",EgyebObjektek[0],EgyebObjektek[1]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 518, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FFFF}* BÚTOROK - EGYÉB\",EgyebString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
      case 9:
      {
         new HifiString[1600];
         format(HifiString,sizeof HifiString,\"%s%s%s%s%s\",HifiObjektek[0],HifiObjektek[1],HifiObjektek[2],HifiObjektek[3],HifiObjektek[4]);
         ShowPlayerDialog(playerid, 519, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* BÚTOROK - HIFIK\",HifiString,\"Ez kell\",\"Kilépés\");
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 510:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2290;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2290, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bõr kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1768;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1768, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1764;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1764, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Világosbarna kockás kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1760;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1760, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Színes kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 511:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1700;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1700, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Két személyes gyerekágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1701;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1701, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1796;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Egy személyes ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1797;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1797, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy2 lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 512:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2617;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2617, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa asztal két székkel lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2572;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2572, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Üvegasztal két fotellal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2112;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2112, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kávézóasztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1737;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1737, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ebédlõ asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2169;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2169, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Író asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 513:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1752;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1752, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Modern TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1792;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1792, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Luxus TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1719;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1719, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kazettás videólejátszó lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2028;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* TVjáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 514:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2028;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Videójáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2190;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2190, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Számítógép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2980;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2980, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Játékgép lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2186;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2186, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nyomtató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 515:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2521;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2521, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû négyzet alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2514;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2514, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû kör alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2738;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû átlagos kinézetû WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2528;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2528, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fekete fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2525;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2525, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bézs fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 516:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2516;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2516, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2519;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2519, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürke színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2526;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2526, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia kád szép fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2522;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2522, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 517:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2017;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2017, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Gáztûzhely felsõ tárolópolcal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2130;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2130, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Konyhapult mosogatóval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2136;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2136, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2150;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2150, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mosogató lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2149;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2149, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mikró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 518:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1738;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Radiátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 16780;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(16780, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ventilátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
switch(dialogid)
{
case 519:
{
   if(!response)
   {
      return 1;
   }
   switch(listitem)
   {
      case 0:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1841;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1841, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hangszóró lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 1:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1788;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1788, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 2:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2102;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2102, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hordozható Rádió mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 3:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 2101;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(2101, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
      case 4:
      {
         new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
                   GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
                   oModel = 1839;
                   ORX = 0.0;
                   ORY = 0.0;
                   ORZ = 0.0;
                    Object = CreateObject(1839, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
                     SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy Fekete hifi lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
                     EditObject(playerid, Object);
      }
   }
}
}
return 1;
}
stock AddObjectFromFile(DFileName[])
{
if(!fexist(DFileName)) return 0;
new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128];
ObjectFile = fopen(DFileName, io_read);
while(fread(ObjectFile, Line))
{
    if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue;
    unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
    CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
    oTotal++;
}
fclose(ObjectFile);
return oTotal;
}
stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT)
{
new File:ObjectFile, Line[128];
format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel);
ObjectFile = fopen(DFileName, io_append);
fwrite(ObjectFile, Line);
fclose(ObjectFile);
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ,
Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ;
GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT;
if(!playerobject)
{
    if(!IsValidObject(objectid)) return;
    MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
OINT = GetPlayerInterior(playerid);
GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ);
GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ);
AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT);
SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\");
CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0);
DestroyObject(Object);
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
if(!playerobject)
{
   SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
else
{
   SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ);
   SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ);
}
}
}
CMD:butor(playerid, params[])
{
    ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}* BÚTOROK\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\", \"Választ\", \"Kilépés\");
return 1;
}
CMD:fbutor(playerid, params[])
{
new objectid;
if(!sscanf(params, \"i\", objectid))
     {
         if(objectid >= 1 && objectid <= 11000)
        {
           new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ;
            GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ);
             oModel = objectid;
             ORX = 0.0;
           ORY = 0.0;
           ORZ = 0.0;
           Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ);
           SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod.\");
           EditObject(playerid, Object);
            return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 1 és 11000 között lehet az id.\");
     }
    else return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff9999}/fbutor [bútorID]\");
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
y_ini-vel írták, ezt nem módosítottam.
Használata: /butor
Jelenleg ezeket lehet lerakni:
 

  • Kanapék


  • Ágyak


  • Asztalok


  • TVk


  • PCk


  • WCk


  • Kádak


  • Konyhai bútorok


  • Egyebek


  • Hifik


Képek:
Menü a /butor parancsra jön be:
\"butor_menu_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Kiválasztottam a kanapét példának:
\"butor_kanapek_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
Elhelyezem a bútort:
\"butor_mozgatas_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
+1 kép, ezt csak úgy csináltam utánna...:
\"butor_hifi_luxustv_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
U.I: A színezést is én csináltam :)

Jó szórakozást :)

73
Segítségkérés / Nem ellenõrzi le,hogy bannolva vagyok-e.. :(
« Dátum: 2012. December 28. - 18:10:26 »
Hali valamiért nem ellenõrzi le,hogy kivagyok-e bannolva :(
Néztem a fájlba és a Banned 1 volt tehát bannolva vagyok de szinte átugorja és bejön a belépés.. :(
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Logined[playerid] = 0;
MSStatics[playerid][LoggedIn] = 0;
hazban[playerid] = 0;
mhazban[playerid] = 0;
kx[playerid] = 0;
ky[playerid] = 0;
kz[playerid] = 0;
SavedPos[playerid] = false;
SavedPos2[playerid] = false;
SavedPos3[playerid] = false;
SavedPos4[playerid] = false;
SavedPos5[playerid] = false;
new file[128], string[500], name[24];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name);
if(MSStatics[playerid][banned] == 1)
{
format(string, sizeof string, \"\\n{9c1619}Bannolva vagy a szerverrõl!\\n\\n{FFFFFF}Ok: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy a ban téves akkor csinálj egy képet róla és menj ide {fcc922}www.modernstunting.tk/unban/\", dini_Get(file, \"BANNEDINDOK\"));
    ShowPlayerDialog(playerid, BANNEDED, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\");
    Kick(playerid);
    }
    else
    {
if(!fexist(file))
    {
    format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név nincs regisztrálva,\\nkezdés elõtt be kell regisztrálnod.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írj be egy jelszót:\", name);
    ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Kilépés\");
    }
    if(fexist(file))
    {
    format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név regisztrálva van,\\nkezdés elõtt be kell jelentkezned.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írd be a jelszavad:\", name);
    ShowPlayerDialog(playerid, BEJELENTKEZO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\");
    }
    }
return 1;
}

74
Hali :)
A szerveremhez írtam egy sp/lp funkciót amiben 5 különbözõ helyet lehet menteni és betölteni.
Tesztelve: * MÛKÖDIK *
Elkészítési idõ: 2 perc
Készítette: Live (én)
Sorok száma: 139
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS];
new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS];
new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS];
new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS];
new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS];
#define SCM SendClientMessage
#define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\")
#define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\")
CMD:sp(playerid, params[])
{
new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
SavePos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
SavePos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
SavePos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
SavePos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
SavePos5(playerid);
}
return 1;
}
CMD:lp(playerid, params[])
{
    new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
LoadPos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
LoadPos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
LoadPos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
LoadPos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
LoadPos5(playerid);
}
return 1;
}
stock SavePos(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos2(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos3(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos4(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock SavePos5(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
SPT(playerid);
}
stock LoadPos(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos2(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos3(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos4(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
        LPT(playerid);
}
stock LoadPos5(playerid)
{
        SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
        LPT(playerid);
}

 
V2:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS];
new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS];
new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS];
new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS];
new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos2[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos3[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos4[MAX_PLAYERS];
new bool:SavedPos5[MAX_PLAYERS];
#define SCM SendClientMessage
#define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\")
#define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\")
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SavedPos[playerid] = false;
SavedPos2[playerid] = false;
SavedPos3[playerid] = false;
SavedPos4[playerid] = false;
SavedPos5[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
SavedPos[playerid] = false;
SavedPos2[playerid] = false;
SavedPos3[playerid] = false;
SavedPos4[playerid] = false;
SavedPos5[playerid] = false;
return 1;
}
CMD:sp(playerid, params[])
{
new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
SavePos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
SavePos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
SavePos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
SavePos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
SavePos5(playerid);
}
return 1;
}
CMD:lp(playerid, params[])
{
    new number;
if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
if(strcmp(params, \"0\", true) == 0)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\");
}
if(strcmp(params, \"1\", true) == 0)
{
LoadPos(playerid);
}
if(strcmp(params, \"2\", true) == 0)
{
LoadPos2(playerid);
}
if(strcmp(params, \"3\", true) == 0)
{
LoadPos3(playerid);
}
if(strcmp(params, \"4\", true) == 0)
{
LoadPos4(playerid);
}
if(strcmp(params, \"5\", true) == 0)
{
LoadPos5(playerid);
}
return 1;
}
stock SavePos(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
SavedPos[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos2(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
SavedPos2[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos3(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
SavedPos3[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos4(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
SavedPos4[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock SavePos5(playerid)
{
GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
SavedPos5[playerid] = true;
SPT(playerid);
}
stock LoadPos(playerid)
{
if(SavedPos[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 1{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos2(playerid)
{
if(SavedPos2[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 2{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos3(playerid)
{
if(SavedPos3[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 3{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos4(playerid)
{
if(SavedPos4[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 4{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}
stock LoadPos5(playerid)
{
if(SavedPos5[playerid] == true)
   {
        SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]);
        SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]);
        LPT(playerid);
        }
        else
        {
        SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 5{ff4646} -nél/nál.\");
        }
}

 
Hozzáadva: Ha még nincs mentett pozíciója és beírja például, hogy /lp 2 akkor kiírja,hogy még nincs mentett pozíció...

75
Segítségkérés / Elfelejtett jelszó... gond...
« Dátum: 2012. December 27. - 16:53:45 »
Valamiért akárhogy csinálom mindig nem jó..
 
new name[24];
                 GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
                  format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name);
                  if(!fexist(file))
                    {
                   format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(file, \"PASSWORD\"));
          if(!strcmp(inputtext, PW, false))
          {
            Logined[playerid] = 1;
                    ResetPlayerMoney(playerid);
                    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"SCORE\"));
                    GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"MONEY\"));
                    MSStatics[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"DEATHS\");
                    MSStatics[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"KILLS\");
                    MSStatics[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"ADMIN\");
                    MSStatics[playerid][ALevel] = dini_Int(file,\"ADMINLEVEL\");
                    MSStatics[playerid][VIP] = dini_Int(file,\"VIP\");
                    MSStatics[playerid][VLevel] = dini_Int(file,\"VIPLEVEL\");
                    SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> AccServ: {FF4646} Sikeresen bejelentkeztél.\");
                    MSStatics[playerid][LoggedIn] = 1;
                    TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
                  }
              }
                 else
              {
               format(string, sizeof string, \"\\n{FF0000}Kickelve lettél a szerverrõl!\\n\\n{DDDDDD}Próbált jelszó: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy elfelejtetted a jelszavad akkor keress fel egy {fcc922}admint {DDDDDD}vagy menj fel ide {fcc922}www.modernstunting.tk/triedpass/\", inputtext);
                 ShowPlayerDialog(playerid, INCPASS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\");
            GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName));
            printf(\"[incorrect password] %s forgot the password, tried password (%s)\", name, inputtext);
            Kick(playerid);
            }

 
Hiba nincs...
Csak a jó jelszóra beadja a rosszat..
Már próbáltam fordítva úgy meg minden jelszóra bejelentkezik :@

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal