Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Live
61
« Dátum: 2013. Február 26. - 17:49:39 »
Üdv fórumozó(k)! Gondoltam leírom ide, hogy kell megcsinálni a Kick funkciót, hogy mûködjön, ugyanis a 0.3x-ben a sima SendClientMessage(playerid, -1, \"TESZT\"); Kick(playerid); már nem mûködik.... Nos, nézzük a javítást: forward NewKick(playerid); public NewKick(playerid) { Kick(playerid); } NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 1000, 0, \"d\", playerid); } Használat: //Ide ugyan úgy jönnek a funkciók //Példa: ShowPlayerDialog(playerid, KICK, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"* Kickelve lettél!\", \"Te kickelve lettél a szerverrõl...\", \"OK\", \"\"); NKick(playerid);
62
« Dátum: 2013. Február 19. - 19:18:33 »
Estét.
Miért van az, hogy egy RolePlay szerverre se tudok felmenni...
Felmegyek és restartol a szeró majd, server closed the connection. (szerver bezárta a kapcsolatot)
+1 BUG:
(n*en szerón vettük észre, hogy ha egy kocsinak a tetején vagy majd lekérsz egy kocsit azzal nem mozdulsz csak kiszállsz belõle akkor vissz*rak arra a kocsira ahol voltál.)
63
« Dátum: 2013. Február 15. - 20:20:16 »
Estét... Felraktam a 0.3x klienst és szervert amit kellett fordítottam megint, de ahol Kick(); funkció van és elõtte például más funkció tehát: ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, title, text, submit1, submit2); Kick(playerid); Na van ez (példa) tehát nem jön be a dialog és semmi ami a Kick() funkció elõtt van. De viszont a Kick mûködik.
64
« Dátum: 2013. Február 14. - 18:12:46 »
Üdv Unatkoztam és már rég publikáltam valamit is ezért most hoztam valamit amit még a kezdõk is megtudnak írni A következõ kód unatkozásom során készítettem #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #define SCM SendClientMessage new hossz[255]; public OnPlayerConnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { return 1; } CMD:egyenleginfo(playerid, params[]) { SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}****************************** {FF0000}T E S C O {DDDDDD}******************************\"); SCM(playerid, -1, \"{00BFFF}*** {DDDDDD}Üdvözöljük!\"); format(hossz, 255, \"{00BFFF}* {DDDDDD}Az ön Tesco mobilos adat egyenlege %d forint!\", random(1002)); SCM(playerid, -1, hossz); format(hossz, 255, \"{00BFFF}* {DDDDDD}Az egyenleg felhasználási ideje %d nap múlva jár le!\", random(69)); SCM(playerid, -1, hossz); SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}****************************** {FF0000}T E S C O {DDDDDD}******************************\"); return 1; }
65
« Dátum: 2013. Február 02. - 20:08:39 »
Modern Generation Site: http://moderngeneration.tk - Hamarosan Forum: http://moderngeneration.tk/forum ElõszóA szervert én kezdtem el írni 0 sorról 2013.01.01. környékén. A kezdetleges mód már félig kész volt majd egy nap lenullázódott a pwn és az amx. Nagy erõfeszítéssel de rávettem magam, hogy újraírom a módot és ezt a mai napig is írom. A mód jelenleg 2261 soros, de úgy, hogy a készítés minden másodpercében figyeltem a sor takarékosságokra, mellette átláthatósággal foglalkozva. Mivel egyedül nem nagyon haladok ezért keresek társ scriptert. Játékmód információk: - A játékmód 2261 soros! (Objectek nélkül..)
- A játékmód kúltúráltan rendezett. A mód írása közben oda figyeltem a sortakarékosságra, kliens kímélõ megoldásokra.
Felhasznált pluginok: - Streamer Plugin @ Incognito
- Sscanf v2.6 @ Y_Less
- Nativechecker Plugin
- Whirlpool Plugin
Adattárolás: - Az adatokat Dinivel tárolom, de késõbb talán még MySQL lesz.
66
« Dátum: 2013. Január 27. - 19:22:55 »
Megcsinálod az ATM-nek az objecteit... Majd csinálsz egy parancsot például: /eszik és akkor lekérdezi, hogy az autómaat elõtt áll-e és ha igen akkor enni fog ha nem ott van akkor nem fog.. Most nem tudom megírni, nem érek rá.
67
« Dátum: 2013. Január 19. - 16:53:29 »
ElõszóA szervert én kezdtem el írni 0 sorról 2013.01.01. környékén. A kezdetleges mód már félig kész volt majd egy nap lenullázódott a pwn és az amx. Nagy erõfeszítéssel de rávettem magam, hogy újraírom a módot és ezt a mai napig is írom. A mód jelenleg 2261 soros, de úgy, hogy a készítés minden másodpercében figyeltem a sor takarékosságokra, mellette átláthatósággal foglalkozva. Mivel egyedül nem nagyon haladok ezért keresek társ scriptert. Játékmód információk: - A játékmód 2261 soros! (Objectek nélkül..)
- A játékmód kúltúráltan rendezett. A mód írása közben oda figyeltem a sortakarékosságra, kliens kímélõ megoldásokra.
Felhasznált pluginok: - Streamer Plugin @ Incognito
- Sscanf v2.6 @ Y_Less
- Nativechecker Plugin
- Whirlpool Plugin
Adattárolás: - Az adatokat Dinivel tárolom, de késõbb talán még MySQL lesz.
68
« Dátum: 2013. Január 17. - 18:39:48 »
Helló(sztok) Valamiért nem mûködik a GivePlayerMoney Hibát nem ír a pawno de a játékba nem adja a pénzt GivePlayerMoney(playerid, 250000);
69
« Dátum: 2013. Január 12. - 17:30:13 »
San Andreas Multiplayer Üdv fórumozó(k)! Belekezdtem egy \"Modern Vehicle System\" megírásába. Szerveremhez készítem és gondoltam publikálom is. Funkciók: - /sveh - Jármû elmentése a fájlba
- /lveh - Jármû betöltése a fájlból
- /oveh - Objectek hozzácsatolása a jármûhöz
- /veh - Jármû lekérés
Adatkezelés: dini Parancsfeldolgozó: zcmd Várható befejezés: nem tudok pontos idõt de szerintem még ma
70
« Dátum: 2013. Január 08. - 18:02:46 »
SA-MP 0.3x Vehicle Spawner Napot! Éppen teszteltem ezt az új SAMP verziót (scripteket) és úgy gondoltam lefordítóm az egyiket :DD Készítõ: Kye (SA-MP Team) Fordította: Live (Én) Átszerkesztettem zcmd-re és fixcharsot adtam hozzá. Kép (angolról): Kód: // // Admin vehicle spawner using previews. For SA-MP 0.3x and above. // - Kye 2012 // - Fordította Live 2013 // #include <a_samp> #include <zcmd> #include <fixchars.h> #include \"../include/gl_common.inc\" #define TOTAL_ITEMS 207 #define SELECTION_ITEMS 21 #define ITEMS_PER_LINE 7 #define HEADER_TEXT \"Jármûvek\" #define NEXT_TEXT \"Tovább\" #define PREV_TEXT \"Vissza\" #define DIALOG_BASE_X 75.0 #define DIALOG_BASE_Y 130.0 #define DIALOG_WIDTH 550.0 #define DIALOG_HEIGHT 180.0 #define SPRITE_DIM_X 60.0 #define SPRITE_DIM_Y 70.0 new gTotalItems = TOTAL_ITEMS; new PlayerText:gCurrentPageTextDrawId[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:gHeaderTextDrawId[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:gBackgroundTextDrawId[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:gNextButtonTextDrawId[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:gPrevButtonTextDrawId[MAX_PLAYERS]; new PlayerText:gSelectionItems[MAX_PLAYERS][sELECTION_ITEMS]; new gSelectionItemsTag[MAX_PLAYERS][sELECTION_ITEMS]; new gItemAt[MAX_PLAYERS]; new gItemList[TOTAL_ITEMS] = { 400,401,402,403,404,405,406,407,408,409,410,411,412,413,414,415,416,417,418,419,420,421,422,423,424,425,426,427,428,429,430, 431,432,433,434,435,436,437,438,439,440,441,442,443,444,445,446,447,448,450,451,452,453,454,455,456,457,458,459,460,461, 462,463,464,465,466,467,468,469,470,471,472,473,474,475,476,477,478,479,480,481,482,483,484,485,486,487,488,489,490,491,492, 493,494,495,496,497,498,499,500,501,502,503,504,505,506,507,508,509,510,511,512,513,514,515,516,517,518,519,520,521,522,523, 524,525,526,527,528,529,530,531,532,533,534,535,536,539,540,541,542,543,544,545,546,547,548,549,550,551,552,553,554, 555,556,557,558,559,560,561,562,563,564,565,566,567,568,571,572,573,574,575,576,577,578,579,580,581,582,583,584,585, 586,587,588,589,590,591,592,593,594,595,596,597,598,599,600,601,602,603,604,605,606,607,608,609,610,611 }; //------------------------------------------------ public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--Admin Vehicle Spawner Loaded\\n\"); print(\"\\n--Admin Vehicle Spawner Hungarian By Live Loaded\\n\"); return 1; } //------------------------------------------------ GetNumberOfPages() { if((gTotalItems >= SELECTION_ITEMS) && (gTotalItems % SELECTION_ITEMS) == 0) { return (gTotalItems / SELECTION_ITEMS); } else return (gTotalItems / SELECTION_ITEMS) + 1; } //------------------------------------------------ PlayerText:CreateCurrentPageTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos) { new PlayerText:txtInit; txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, \"0/0\"); PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 0); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 0.4, 1.1); PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 1); PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0xACCBF1FF); PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit); return txtInit; } //------------------------------------------------ // Creates a button textdraw and returns the textdraw ID. PlayerText:CreatePlayerDialogButton(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Width, Float:Height, button_text[]) { new PlayerText:txtInit; txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, button_text); PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, txtInit, 0x000000FF); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtInit, 0x000000FF); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 0.4, 1.1); PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 1); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0); // no shadow PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 0); PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0x4A5A6BFF); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, txtInit, 1); PlayerTextDrawAlignment(playerid, txtInit, 2); PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtInit, Height, Width); // The width and height are reversed for centering.. something the game does <g> PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit); return txtInit; } //------------------------------------------------ PlayerText:CreatePlayerHeaderTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, header_text[]) { new PlayerText:txtInit; txtInit = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, header_text); PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtInit, 0); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtInit, 1.25, 3.0); PlayerTextDrawFont(playerid, txtInit, 0); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtInit, 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtInit, 1); PlayerTextDrawColor(playerid, txtInit, 0xACCBF1FF); PlayerTextDrawShow(playerid, txtInit); return txtInit; } //------------------------------------------------ PlayerText:CreatePlayerBackgroundTextDraw(playerid, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:Width, Float:Height) { new PlayerText:txtBackground = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, \" ~n~\"); // enough space for everyone PlayerTextDrawUseBox(playerid, txtBackground, 1); PlayerTextDrawBoxColor(playerid, txtBackground, 0x00000099); PlayerTextDrawLetterSize(playerid, txtBackground, 5.0, 5.0); PlayerTextDrawFont(playerid, txtBackground, 0); PlayerTextDrawSetShadow(playerid, txtBackground, 0); PlayerTextDrawSetOutline(playerid, txtBackground, 0); PlayerTextDrawColor(playerid, txtBackground,0x000000FF); PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtBackground, Width, Height); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtBackground, 0x00000099); PlayerTextDrawShow(playerid, txtBackground); return txtBackground; } //------------------------------------------------ // Creates a model preview sprite PlayerText:CreateModelPreviewTextDraw(playerid, modelindex, Float:Xpos, Float:Ypos, Float:width, Float:height) { new PlayerText:txtPlayerSprite = CreatePlayerTextDraw(playerid, Xpos, Ypos, \"\"); // it has to be set with SetText later PlayerTextDrawFont(playerid, txtPlayerSprite, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW); PlayerTextDrawColor(playerid, txtPlayerSprite, 0xFFFFFFFF); PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, txtPlayerSprite, 0x000000EE); PlayerTextDrawTextSize(playerid, txtPlayerSprite, width, height); // Text size is the Width:Height PlayerTextDrawSetPreviewModel(playerid, txtPlayerSprite, modelindex); PlayerTextDrawSetPreviewRot(playerid,txtPlayerSprite, -16.0, 0.0, -55.0); PlayerTextDrawSetSelectable(playerid, txtPlayerSprite, 1); PlayerTextDrawShow(playerid,txtPlayerSprite); return txtPlayerSprite; } //------------------------------------------------ DestroyPlayerModelPreviews(playerid) { new x=0; while(x != SELECTION_ITEMS) { if(gSelectionItems[playerid] - != PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW) {
PlayerTextDrawDestroy(playerid, gSelectionItems[playerid] gSelectionItems[playerid] - = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
} x++; } } //------------------------------------------------ ShowPlayerModelPreviews(playerid) { new x=0; new Float:BaseX = DIALOG_BASE_X; new Float:BaseY = DIALOG_BASE_Y - (SPRITE_DIM_Y * 0.33); // down a bit new linetracker = 0; new itemat = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\") * SELECTION_ITEMS; // Destroy any previous ones created DestroyPlayerModelPreviews(playerid); while(x != SELECTION_ITEMS && itemat < gTotalItems) { if(linetracker == 0) { BaseX = DIALOG_BASE_X + 25.0; // in a bit from the box BaseY += SPRITE_DIM_Y + 1.0; // move on the Y for the next line } gSelectionItems[playerid] - = CreateModelPreviewTextDraw(playerid, gItemList[itemat], BaseX, BaseY, SPRITE_DIM_X, SPRITE_DIM_Y);
gSelectionItemsTag[playerid] BaseX += SPRITE_DIM_X + 1.0; // move on the X for the next sprite linetracker++; if(linetracker == ITEMS_PER_LINE) linetracker = 0; itemat++; x++; } } //------------------------------------------------ UpdatePageTextDraw(playerid) { new PageText[64+1]; format(PageText, 64, \"%d/%d\", GetPVarInt(playerid,\"vspawner_page\") + 1, GetNumberOfPages()); PlayerTextDrawSetString(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid], PageText); } //------------------------------------------------ CreateSelectionMenu(playerid) { gBackgroundTextDrawId[playerid] = CreatePlayerBackgroundTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y + 20.0, DIALOG_WIDTH, DIALOG_HEIGHT); gHeaderTextDrawId[playerid] = CreatePlayerHeaderTextDraw(playerid, DIALOG_BASE_X, DIALOG_BASE_Y, HEADER_TEXT); gCurrentPageTextDrawId[playerid] = CreateCurrentPageTextDraw(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y + 15.0); gNextButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 30.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, NEXT_TEXT); gPrevButtonTextDrawId[playerid] = CreatePlayerDialogButton(playerid, DIALOG_WIDTH - 90.0, DIALOG_BASE_Y+DIALOG_HEIGHT+100.0, 50.0, 16.0, PREV_TEXT); ShowPlayerModelPreviews(playerid); UpdatePageTextDraw(playerid); } //------------------------------------------------ DestroySelectionMenu(playerid) { DestroyPlayerModelPreviews(playerid); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gHeaderTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gBackgroundTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gCurrentPageTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gNextButtonTextDrawId[playerid]); PlayerTextDrawDestroy(playerid, gPrevButtonTextDrawId[playerid]); gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; } //------------------------------------------------ SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, vehiclemodel, color1, color2) { new Float:x,Float:y,Float:z; new Float:facing; new Float:distance; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, facing); new Float:size_x,Float:size_y,Float:size_z; GetVehicleModelInfo(vehiclemodel, VEHICLE_MODEL_INFO_SIZE, size_x, size_y, size_z); distance = size_x + 0.5; x += (distance * floatsin(-facing, degrees)); y += (distance * floatcos(-facing, degrees)); facing += 90.0; if(facing > 360.0) facing -= 360.0; return CreateVehicle(vehiclemodel, x, y, z + (size_z * 0.25), facing, color1, color2, -1); } //------------------------------------------------ HandlePlayerItemSelection(playerid, selecteditem) { // In this case we\'re spawning a vehicle for them SpawnVehicle_InfrontOfPlayer(playerid, gSelectionItemsTag[playerid][selecteditem], -1, -1); } //------------------------------------------------ public OnPlayerConnect(playerid) { // Init all of the textdraw related globals gHeaderTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gBackgroundTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gCurrentPageTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gNextButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; gPrevButtonTextDrawId[playerid] = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW; for(new x=0; x < SELECTION_ITEMS; x++) { gSelectionItems[playerid] - = PlayerText:INVALID_TEXT_DRAW;
} gItemAt[playerid] = 0; return 1; // Allow other scripts to keep processing OnPlayerConnect } //------------------------------------------- // Even though only Player* textdraws are used in this script, // OnPlayerClickTextDraw is still required to handle ESC public OnPlayerClickTextDraw(playerid, Text:clickedid) { if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0; // Handle: They cancelled (with ESC) if(clickedid == Text:INVALID_TEXT_DRAW) { DestroySelectionMenu(playerid); SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0); PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } return 0; } //------------------------------------------------ public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid) { if(GetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\") == 0) return 0; new curpage = GetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\"); // Handle: next button if(playertextid == gNextButtonTextDrawId[playerid]) { if(curpage < (GetNumberOfPages() - 1)) { SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage + 1); ShowPlayerModelPreviews(playerid); UpdatePageTextDraw(playerid); PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0); } else { PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } // Handle: previous button if(playertextid == gPrevButtonTextDrawId[playerid]) { if(curpage > 0) { SetPVarInt(playerid, \"vspawner_page\", curpage - 1); ShowPlayerModelPreviews(playerid); UpdatePageTextDraw(playerid); PlayerPlaySound(playerid, 1084, 0.0, 0.0, 0.0); } else { PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0); } return 1; } // Search in the array of textdraws used for the items new x=0; while(x != SELECTION_ITEMS) { if(playertextid == gSelectionItems[playerid] HandlePlayerItemSelection(playerid, x); PlayerPlaySound(playerid, 1083, 0.0, 0.0, 0.0); DestroySelectionMenu(playerid); CancelSelectTextDraw(playerid); SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 0); return 1; } x++; } return 0; } //------------------------------------------------ CMD:vspawner(playerid, params) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; DestroySelectionMenu(playerid); SetPVarInt(playerid, \"vspawner_active\", 1); CreateSelectionMenu(playerid); SelectTextDraw(playerid, 0xACCBF1FF); return 1; } //------------------------------------------------ FIGYELEM!! CSAK A 0.3x VERZIÓBAN MÛKÖDIK!
71
« Dátum: 2012. December 30. - 17:15:03 »
Üdv, fórumózó(k)! Mint írtam a \"Modern Házrendszer\" témába, hogy készíteni fogok egy \"Házépítés\" rendszert, hát ezt meg is valósítottam. Ez még csak a 0.1 verzió, ugyanis csak 10 falat lehet még lerakni, de ugyan úgy menti a falakat is a \"Falak.txt\" -be. A \"Falak.txt\"-t nem kell létrehozni!! Magától létrehozza. A falakat lehet bõvíteni... Pár nap múlva kb. kedden már több fal lesz és lesznek ablak,ajtó készletek a házépítéshez. Elkészítési idõ: 16 perc (Evéssel,ivással,teszteléssel ) Teszt: Megvolt, mûködik.Használat: /hazepites #include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #include <foreach> #include <sscanf2> #include <YSI/y_ini> #pragma tabsize 0 new Object; new oModel; new FalObjektek[][]={ // Jelenleg 10 van, de lehet bõvíteni... \"Fal\\n\", \"Tapéta féle fal\\n\", \"Kõfal\\n\", \"Szikla színû fal\\n\", \"Csupasz fehér fal\\n\", \"Fal\\n\", \"Csupasz krém színû fal\\n\", \"Padló\\n\", \"Fal\\n\", \"Kõfal\" }; #define OBJECT_FILE_NAME \"Falak.txt\" #define MENU 1000 #define NEXT 1001 public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Házépítés sikeresen betöltve \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == MENU) { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new FalakString[1600]; format(FalakString,sizeof FalakString,\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",FalObjektek[0],FalObjektek[1],FalObjektek[2],FalObjektek[3],FalObjektek[4],FalObjektek[5],FalObjektek[6],FalObjektek[7],FalObjektek[8],FalObjektek[9]); ShowPlayerDialog(playerid, NEXT, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* FALAK\",FalakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } } return 1; } if(dialogid == NEXT) { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19353; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19353, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19354; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19354, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19355; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19355, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19356; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19356, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19357; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19357, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 5: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19358; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19358, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 6: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19359; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19359, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 7: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19360; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19360, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 8: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19361; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19361, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } case 9: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 19362; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(19362, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); EditObject(playerid, Object); } } } return 1; } stock AddObjectFromFile(DFileName[]) { if(!fexist(DFileName)) return 0; new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128]; ObjectFile = fopen(DFileName, io_read); while(fread(ObjectFile, Line)) { if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue; unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); oTotal++; } fclose(ObjectFile); return oTotal; } stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT) { new File:ObjectFile, Line[128]; format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); ObjectFile = fopen(DFileName, io_append); fwrite(ObjectFile, Line); fclose(ObjectFile); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT; if(!playerobject) { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); OINT = GetPlayerInterior(playerid); GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ); GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ); AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Fal mentve.\"); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); DestroyObject(Object); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { if(!playerobject) { SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } else { SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ); SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } CMD:hazepites(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, MENU, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFFF00}* HÁZÉPÍTÉS\", \"Falak (Össz. 10)\", \"Választ\", \"Kilépés\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } Képek: Menü: Falak menü: Mozgatás: U.I: Jó szórakozást!
72
« Dátum: 2012. December 29. - 17:22:35 »
Helló, találtam a gépemen egy bútorrendszert de nem volt dialogos és volt benne kb 3 bútor Ezért felújítottam és gondoltam felrakom ide... Szabadon használható, lehet bele rakni még bútorokat is. #define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #include <sscanf2> #include <YSI\\y_ini> #include <zcmd> #include <streamer> #include <foreach> #pragma tabsize 0 //Bútorok----------------------------------------------------------------------- //Kanapék new KanapeObjektek[][]={ \"Bõr kanapé\\n\", \"Fa kanapé\\n\", \"Világosbarna kockás kanapé\\n\", \"Színes kanapé\" }; //Ágyak new AgyObjektek[][]={ \"Két személyes gyerekágy\\n\", \"Franciaágy\\n\", \"Egy személyes ágy\\n\", \"Franciaágy2\" }; //Asztalok new AsztalObjektek[][]={ \"Fa asztal két székkel\\n\", \"Üvegasztal két fotellal\\n\", \"Kávézóasztal\\n\", \"Ebédlõ asztal\\n\", \"Íróasztal\" }; //TV-k new TVObjektek[][]={ \"Modern TV\\n\", \"Luxus TV\\n\", \"Kazettás videólejátszó\\n\", \"TVjáték\" }; //PC-k new PCObjektek[][]={ \"Videójáték\\n\", \"Számítógép\\n\", \"Játékgép\\n\", \"Nyomtató\" }; //WC-k new WCObjektek[][]={ \"Szürkés színû négyzet alakú WC\\n\", \"Szürkés színû kör alakú WC\\n\", \"Fehér színû átlagos kinézetû WC\\n\", \"Fekete fedõlapos WC\\n\", \"Bézs fedõlapos WC\" }; //Kádak new KadObjektek[][]={ \"Fehér színû kerámia kád\\n\", \"Szürkés színû kerámia kád\\n\", \"Fehér kerámia kád szép fa borítással\\n\", \"Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással\" }; //Konyha bútorok new KonyhaObjektek[][]={ \"Gáztûzhely felsõ tárolópolcal\\n\", \"Konyhapult mosogatóval\\n\", \"Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal\\n\", \"Mosogató\\n\", \"Mikró\" }; //Egyéb bútorok new EgyebObjektek[][]={ \"Radiátor\\n\", \"Ventilátor\" }; //Hifik new HifiObjektek[][]={ \"Hangszóró\\n\", \"Rádió\\n\", \"Hordozható Rádió\\n\", \"Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval\\n\", \"Nagy Fekete hifi\" }; //------------------------------------------------------------------------------ new Object; new oModel; #define OBJECT_FILE_NAME \"DObjects.txt\" public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Bútorrendszer sikeresen betöltve \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); AddObjectFromFile(OBJECT_FILE_NAME); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { switch(dialogid) { case 509: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new KanapekString[1600]; format(KanapekString,sizeof KanapekString,\"%s%s%s%s\",KanapeObjektek[0],KanapeObjektek[1],KanapeObjektek[2],KanapeObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 510, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF0000}* BÚTOROK - KANAPÉK\",KanapekString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 1: { new AgyakString[1600]; format(AgyakString,sizeof AgyakString,\"%s%s%s%s\",AgyObjektek[0],AgyObjektek[1],AgyObjektek[2],AgyObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 511, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFA600}* BÚTOROK - ÁGYAK\",AgyakString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 2: { new AsztalokString[1600]; format(AsztalokString,sizeof AsztalokString,\"%s%s%s%s%s\",AsztalObjektek[0],AsztalObjektek[1],AsztalObjektek[2],AsztalObjektek[3],AsztalObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 512, DIALOG_STYLE_LIST,\"{33AA33}* BÚTOROK - ASZTALOK\",AsztalokString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 3: { new TVkString[1600]; format(TVkString,sizeof TVkString,\"%s%s%s%s\",TVObjektek[0],TVObjektek[1],TVObjektek[2],TVObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 513, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF99}* BÚTOROK - TV\",TVkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 4: { new PCkString[1600]; format(PCkString,sizeof PCkString,\"%s%s%s%s\",PCObjektek[0],PCObjektek[1],PCObjektek[2],PCObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 514, DIALOG_STYLE_LIST,\"{008ACF}* BÚTOROK - PC\",PCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 5: { new WCkString[1600]; format(WCkString,sizeof WCkString,\"%s%s%s%s%s\",WCObjektek[0],WCObjektek[1],WCObjektek[2],WCObjektek[3],WCObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 515, DIALOG_STYLE_LIST,\"{DDDDDD}* BÚTOROK - WC\",WCkString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 6: { new KadString[1600]; format(KadString,sizeof KadString,\"%s%s%s%s\",KadObjektek[0],KadObjektek[1],KadObjektek[2],KadObjektek[3]); ShowPlayerDialog(playerid, 516, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FF00}* BÚTOROK - KÁDAK\",KadString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 7: { new KonyhaString[1600]; format(KonyhaString,sizeof KonyhaString,\"%s%s%s%s%s\",KonyhaObjektek[0],KonyhaObjektek[1],KonyhaObjektek[2],KonyhaObjektek[3],KonyhaObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 517, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FF00FF}* BÚTOROK - KONYHAI BÚTOROK\",KonyhaString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 8: { new EgyebString[1600]; format(EgyebString,sizeof EgyebString,\"%s%s\",EgyebObjektek[0],EgyebObjektek[1]); ShowPlayerDialog(playerid, 518, DIALOG_STYLE_LIST,\"{00FFFF}* BÚTOROK - EGYÉB\",EgyebString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } case 9: { new HifiString[1600]; format(HifiString,sizeof HifiString,\"%s%s%s%s%s\",HifiObjektek[0],HifiObjektek[1],HifiObjektek[2],HifiObjektek[3],HifiObjektek[4]); ShowPlayerDialog(playerid, 519, DIALOG_STYLE_LIST,\"{FFFF00}* BÚTOROK - HIFIK\",HifiString,\"Ez kell\",\"Kilépés\"); } } } } switch(dialogid) { case 510: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2290; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2290, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bõr kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1768; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1768, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1764; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1764, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Világosbarna kockás kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1760; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1760, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Színes kanapé lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 511: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1700; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1700, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Két személyes gyerekágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1701; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1701, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1796; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1796, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Egy személyes ágy lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1797; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1797, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Franciaágy2 lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 512: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2617; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2617, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa asztal két székkel lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2572; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2572, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Üvegasztal két fotellal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2112; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2112, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kávézóasztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1737; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1737, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ebédlõ asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2169; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2169, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Író asztal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 513: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1752; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1752, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Modern TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1792; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1792, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Luxus TV lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1719; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1719, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Kazettás videólejátszó lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2028; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* TVjáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 514: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2028; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2028, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Videójáték lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2190; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2190, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Számítógép lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2980; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2980, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Játékgép lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2186; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2186, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nyomtató lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 515: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2521; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2521, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû négyzet alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2514; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2514, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürkés színû kör alakú WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2738; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû átlagos kinézetû WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2528; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2528, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fekete fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2525; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2525, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bézs fedõlapos WC lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 516: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2516; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2516, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2519; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2519, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Szürke színû kerámia kád lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2526; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2526, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia kád szép fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2522; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2522, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fehér kerámia sarokkád elején és oldalán fa borítással lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 517: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2017; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2017, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Gáztûzhely felsõ tárolópolcal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2130; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2130, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Konyhapult mosogatóval lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2136; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2136, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Fa, fém konyhapult mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2150; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2150, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mosogató lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2149; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2149, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Mikró lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 518: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1738; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1738, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Radiátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 16780; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(16780, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Ventilátor lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } switch(dialogid) { case 519: { if(!response) { return 1; } switch(listitem) { case 0: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1841; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1841, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hangszóró lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 1: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1788; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1788, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Rádió lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 2: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2102; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2102, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Hordozható Rádió mosogatóval, elõkészítõasztalal lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 3: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 2101; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(2101, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy fakeretes Hifi, több funkcióval lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } case 4: { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = 1839; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(1839, OX+2, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Nagy Fekete hifi lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); } } } } return 1; } stock AddObjectFromFile(DFileName[]) { if(!fexist(DFileName)) return 0; new File:ObjectFile, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, oTotal, Line[128]; ObjectFile = fopen(DFileName, io_read); while(fread(ObjectFile, Line)) { if(Line[0] == \'/\' || isnull(Line)) continue; unformat(Line, \"ffffffiii\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); oTotal++; } fclose(ObjectFile); return oTotal; } stock AddObjectToFile(DFileName[], Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT) { new File:ObjectFile, Line[128]; format(Line, sizeof(Line), \"%f %f %f %f %f %f %i %i %i\\r\\n\", OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT, oModel); ObjectFile = fopen(DFileName, io_append); fwrite(ObjectFile, Line); fclose(ObjectFile); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { new Float:oldX, Float:oldY, Float:oldZ, Float:oldRotX, Float:oldRotY, Float:oldRotZ; GetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); GetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT; if(!playerobject) { if(!IsValidObject(objectid)) return; MoveObject(objectid, fX, fY, fZ, 10.0, fRotX, fRotY, fRotZ); } if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { OVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid); OINT = GetPlayerInterior(playerid); GetObjectPos(objectid, OX, OY, OZ); GetObjectRot(objectid, ORX, ORY, ORZ); AddObjectToFile(OBJECT_FILE_NAME, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ, OVW, OINT); SendClientMessage(playerid, -1, \"{33AA33}Bútor mentve.\"); CreateDynamicObject(oModel, Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ, OVW, OINT, -1, 200.0); DestroyObject(Object); } if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { if(!playerobject) { SetObjectPos(objectid, oldX, oldY, oldZ); SetObjectRot(objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } else { SetPlayerObjectPos(playerid, objectid, oldX, oldY, oldZ); SetPlayerObjectRot(playerid, objectid, oldRotX, oldRotY, oldRotZ); } } } CMD:butor(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 509, DIALOG_STYLE_LIST, \"{00FF00}* BÚTOROK\", \"{FF0000}Kanapék\\n{FFA600}Ágyak\\n{33AA33}Asztalok\\n{FFFF99}TVk\\n{008ACF}PCk\\n{DDDDDD}WCk\\n{00FF00}Kádak\\n{FF00FF}Konyhai bútorok\\n{00FFFF}Egyéb\\n{FFFF00}Hifik\", \"Választ\", \"Kilépés\"); return 1; } CMD:fbutor(playerid, params[]) { new objectid; if(!sscanf(params, \"i\", objectid)) { if(objectid >= 1 && objectid <= 11000) { new Float:OX, Float:OY, Float:OZ, Float:ORX, Float:ORY, Float:ORZ; GetPlayerPos(playerid, OX, OY, OZ); oModel = objectid; ORX = 0.0; ORY = 0.0; ORZ = 0.0; Object = CreateObject(oModel, OX, OY, OZ, ORX, ORY, ORZ); SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}* Bútor lerakva, rakd oda ahova akarod.\"); EditObject(playerid, Object); return 1; } else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Csak 1 és 11000 között lehet az id.\"); } else return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff9999}/fbutor [bútorID]\"); } public OnFilterScriptExit() { return 1; } y_ini-vel írták, ezt nem módosítottam. Használata: /butor Jelenleg ezeket lehet lerakni: Kanapék
Ágyak
Asztalok
TVk
PCk
WCk
Kádak
Konyhai bútorok
Egyebek
Hifik
Képek: Menü a /butor parancsra jön be: Kiválasztottam a kanapét példának: Elhelyezem a bútort: +1 kép, ezt csak úgy csináltam utánna...: U.I: A színezést is én csináltam Jó szórakozást
73
« Dátum: 2012. December 28. - 18:10:26 »
Hali valamiért nem ellenõrzi le,hogy kivagyok-e bannolva Néztem a fájlba és a Banned 1 volt tehát bannolva vagyok de szinte átugorja és bejön a belépés.. public OnPlayerConnect(playerid) { Logined[playerid] = 0; MSStatics[playerid][LoggedIn] = 0; hazban[playerid] = 0; mhazban[playerid] = 0; kx[playerid] = 0; ky[playerid] = 0; kz[playerid] = 0; SavedPos[playerid] = false; SavedPos2[playerid] = false; SavedPos3[playerid] = false; SavedPos4[playerid] = false; SavedPos5[playerid] = false; new file[128], string[500], name[24]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name); if(MSStatics[playerid][banned] == 1) { format(string, sizeof string, \"\\n{9c1619}Bannolva vagy a szerverrõl!\\n\\n{FFFFFF}Ok: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy a ban téves akkor csinálj egy képet róla és menj ide {fcc922}www.modernstunting.tk/unban/\", dini_Get(file, \"BANNEDINDOK\")); ShowPlayerDialog(playerid, BANNEDED, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\"); Kick(playerid); } else { if(!fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név nincs regisztrálva,\\nkezdés elõtt be kell regisztrálnod.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írj be egy jelszót:\", name); ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrál\", \"Kilépés\"); } if(fexist(file)) { format(string, sizeof string, \"{FF4646}Ez a név regisztrálva van,\\nkezdés elõtt be kell jelentkezned.\\n\\n{DDDDDD}Név: {FFFFFF}%s\\n\\n{DDDDDD}Írd be a jelszavad:\", name); ShowPlayerDialog(playerid, BEJELENTKEZO, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", string, \"Belépés\", \"Kilépés\"); } } return 1; }
74
« Dátum: 2012. December 27. - 21:06:23 »
Hali A szerveremhez írtam egy sp/lp funkciót amiben 5 különbözõ helyet lehet menteni és betölteni. Tesztelve: * MÛKÖDIK *Elkészítési idõ: 2 percKészítette: Live (én)Sorok száma: 139 #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS]; new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS]; new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS]; new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS]; new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS]; #define SCM SendClientMessage #define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\") #define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\") CMD:sp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { SavePos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { SavePos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { SavePos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { SavePos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { SavePos5(playerid); } return 1; } CMD:lp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { LoadPos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { LoadPos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { LoadPos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { LoadPos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { LoadPos5(playerid); } return 1; } stock SavePos(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos2(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos3(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos4(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); SPT(playerid); } stock SavePos5(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); SPT(playerid); } stock LoadPos(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos2(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos3(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos4(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); LPT(playerid); } stock LoadPos5(playerid) { SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); LPT(playerid); } V2: #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> new Float:spX[MAX_PLAYERS],Float:spY[MAX_PLAYERS],Float:spZ[MAX_PLAYERS],Float:spA[MAX_PLAYERS]; new Float:spX2[MAX_PLAYERS],Float:spY2[MAX_PLAYERS],Float:spZ2[MAX_PLAYERS],Float:spA2[MAX_PLAYERS]; new Float:spX3[MAX_PLAYERS],Float:spY3[MAX_PLAYERS],Float:spZ3[MAX_PLAYERS],Float:spA3[MAX_PLAYERS]; new Float:spX4[MAX_PLAYERS],Float:spY4[MAX_PLAYERS],Float:spZ4[MAX_PLAYERS],Float:spA4[MAX_PLAYERS]; new Float:spX5[MAX_PLAYERS],Float:spY5[MAX_PLAYERS],Float:spZ5[MAX_PLAYERS],Float:spA5[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos2[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos3[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos4[MAX_PLAYERS]; new bool:SavedPos5[MAX_PLAYERS]; #define SCM SendClientMessage #define LPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód {57a433}sikeresen {ffff99}betöltve.\") #define SPT(%1) SCM(%1, -1, \"{ffff99}* Pozíciód mentve, használd a {57a433}/lp {ffff99}parancsot a vissza teleportáláshoz.\") public OnPlayerConnect(playerid) { SavedPos[playerid] = false; SavedPos2[playerid] = false; SavedPos3[playerid] = false; SavedPos4[playerid] = false; SavedPos5[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { SavedPos[playerid] = false; SavedPos2[playerid] = false; SavedPos3[playerid] = false; SavedPos4[playerid] = false; SavedPos5[playerid] = false; return 1; } CMD:sp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/sp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { SavePos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { SavePos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { SavePos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { SavePos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { SavePos5(playerid); } return 1; } CMD:lp(playerid, params[]) { new number; if(sscanf(params, \"d\", number)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); if(strcmp(params, \"0\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, \"{ffff99}/lp [1-5]\"); } if(strcmp(params, \"1\", true) == 0) { LoadPos(playerid); } if(strcmp(params, \"2\", true) == 0) { LoadPos2(playerid); } if(strcmp(params, \"3\", true) == 0) { LoadPos3(playerid); } if(strcmp(params, \"4\", true) == 0) { LoadPos4(playerid); } if(strcmp(params, \"5\", true) == 0) { LoadPos5(playerid); } return 1; } stock SavePos(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); SavedPos[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos2(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); SavedPos2[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos3(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); SavedPos3[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos4(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); SavedPos4[playerid] = true; SPT(playerid); } stock SavePos5(playerid) { GetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); GetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); SavedPos5[playerid] = true; SPT(playerid); } stock LoadPos(playerid) { if(SavedPos[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX[playerid],spY[playerid],spZ[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 1{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos2(playerid) { if(SavedPos2[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX2[playerid],spY2[playerid],spZ2[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA2[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 2{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos3(playerid) { if(SavedPos3[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX3[playerid],spY3[playerid],spZ3[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA3[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 3{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos4(playerid) { if(SavedPos4[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX4[playerid],spY4[playerid],spZ4[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA4[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 4{ff4646} -nél/nál.\"); } } stock LoadPos5(playerid) { if(SavedPos5[playerid] == true) { SetPlayerPos(playerid,spX5[playerid],spY5[playerid],spZ5[playerid]); SetPlayerFacingAngle(playerid,spA5[playerid]); LPT(playerid); } else { SCM(playerid, -1, \"{FF4646}Még nincs mentett pozíciód az {DDDDDD}/sp 5{ff4646} -nél/nál.\"); } } Hozzáadva: Ha még nincs mentett pozíciója és beírja például, hogy /lp 2 akkor kiírja,hogy még nincs mentett pozíció...
75
« Dátum: 2012. December 27. - 16:53:45 »
Valamiért akárhogy csinálom mindig nem jó.. new name[24]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(file,sizeof(file),\"/MS_Statics/Players/%s.ms\",name); if(!fexist(file)) { format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(file, \"PASSWORD\")); if(!strcmp(inputtext, PW, false)) { Logined[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file,\"SCORE\")); GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file,\"MONEY\")); MSStatics[playerid][Deaths] = dini_Int(file,\"DEATHS\"); MSStatics[playerid][Kills] = dini_Int(file,\"KILLS\"); MSStatics[playerid][Admin] = dini_Int(file,\"ADMIN\"); MSStatics[playerid][ALevel] = dini_Int(file,\"ADMINLEVEL\"); MSStatics[playerid][VIP] = dini_Int(file,\"VIP\"); MSStatics[playerid][VLevel] = dini_Int(file,\"VIPLEVEL\"); SCM(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> AccServ: {FF4646} Sikeresen bejelentkeztél.\"); MSStatics[playerid][LoggedIn] = 1; TogglePlayerSpectating(playerid, 0); } } else { format(string, sizeof string, \"\\n{FF0000}Kickelve lettél a szerverrõl!\\n\\n{DDDDDD}Próbált jelszó: {FF4646}%s\\n\\n{DDDDDD}- Ha úgygondolod, hogy elfelejtetted a jelszavad akkor keress fel egy {fcc922}admint {DDDDDD}vagy menj fel ide {fcc922}www.modernstunting.tk/triedpass/\", inputtext); ShowPlayerDialog(playerid, INCPASS, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FF4646}* FIGYELMEZTETÉS\", string, \"OK\", \"\"); GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); printf(\"[incorrect password] %s forgot the password, tried password (%s)\", name, inputtext); Kick(playerid); } Hiba nincs... Csak a jó jelszóra beadja a rosszat.. Már próbáltam fordítva úgy meg minden jelszóra bejelentkezik :@
|