Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Eads

Oldalak: 1 [2] 3
16
Kérdések, Segítség / SMF problema
« Dátum: 2012. Szeptember 27. - 19:16:22 »
Szia.

Lehet mikkor telepítetted SMF-et akkor lehagytad a fõoldalt ((Más szóval: Nem másoltad bele azt)).


Szerintem telepisd újra és figyelj oda!


Ez a véleményem.


Üdvözlettel: Ead$

17
Szkript kérések / Rendõr Õzike kérése.
« Dátum: 2012. Szeptember 27. - 19:13:34 »
Sziasztok!!

Szeretnék, egy olyan scriptet kérni..


Ha a rendõr oda megy LS Rendõrségre a ((Szekrényhez)) akkor be írja /rendõrszolgálat.


És akkor egy õzike jelenik meg a kezébe ((Mint egy kutya valóságba és RP-s!))


Aki segít kap 5+!


((Naponta adok neki))

18
Off Telep / Ti minek fogtok dolgozni?
« Dátum: 2012. Szeptember 25. - 19:06:50 »
Sajnálom a topic nevét!!

Javítottam erre: Mi leszel ha nagy leszel??


Megfelel??


És normális választ kérnék


-,-\'\'

19
Off Telep / Ti minek fogtok dolgozni?
« Dátum: 2012. Szeptember 25. - 17:10:31 »
Sziasztok.

Szóval, gondolom mindenki eldöntötte minek fog dolgozni.


Szóval, én el is árulóm!!


Én Autószerelõ leszek.


Ha kérdésetek van autószerelõ munkájába.


1.Hogy nem jó a kocsim meg ilyen akkor írjátok és segítek.


2. Most csak 12 éves vagyok :)

20
Mért zavar azt téged??
Legalább sok kezdõ ember TUDJÁK MI MILYEN SZÍN!!
 
Nem kéne offolgatni...[/quote]

21
Sziasztok ebben a témában leírom hogyan lehet, készíteni  [Talaj feletti üzenetet].
Elõször, is írjunk egy
Create3DTextLabel

 
Aztán írjunk elé egy üzenetet ami így szól PL:
(\"Üdvözlünk\", COLOR_YELLOW, );

 
Gondolom, tudjátok mi az a

COLOR_YELLOW,);[/quote]
Ez, azt jelenti hogy milyen szinel írja, ki a üdvözlõ üzenetet. Szerintem
COLOR_RED

 
Jól néz ki aztán, jön a utolsó része ami így szól
 
x,y,z, 20.30, 0);

 

20.30, 0= Azt jelenti mekkora távolságba legyen..[/quote]
És ha kész akkor így kel kinéznie:
 
Create3DTextLabel(\"Üdvözlünk\", COLOR_YELLOW, x,y,z, 20.30, 0);

 
Ha van benne hiba mivel kezdõ scripter vagyok.
LEÍRÁST Készítette: Eads

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Regisztrácios rendszer! 0.3e
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 18:29:22 »
ISTENEM.

Minek raktok fel ennyi 0.3e regisztráció rendszert??


Van elég istenem -,-\'\'

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Server monitor
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 13:43:15 »
Énis megtaláltam a linkjét de ha nem baj énis megosztom ha nem kell akkor törölöm!! :thumbsup:


http://www.solidfiles.com/d/0a39489b63/

 

Remélem jó ha nem az akkor szoljatok bátran!!

Üdvözlettel: Eads

24
Call of Duty 4 - Modern Warfare / Miért nem megy a cod2??
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 09:33:05 »
Igen, feltettem a Directx 9 0.c fel is telepítettem.

És még mindig azt irja :Cry2:

25
Leírások/Útmutatók / [Leírás]MTA Használata ((Egyedi leírás))
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 09:30:41 »
1. Töltsd le az MTA racet INNEN!

2. Rakd fel ha letöltötte!


3. Indítsd el, és ha betöltötte a menüket, akkor Map Editor.


4. New Race és onanntól rajtad múlik minden szerkesztés.


5. Elmented. És kilépsz, megkeresed az MTA:SA fõkönyvtárát!


6. Ott keresel olyan mappát hogy mods, és abban maps.


7. Kirakod valahova ahonnan gyorsan feltöltheted valahova.


8. KATTINTS IDE!


9. Kitallózod a map filet és feltöltöd, ne állíts semmit se a feltöltés elött!


10. A kódokat a kocsik alá másolod, amiket kaptál, és kész vagy.


Problémák:


- Crashel a serverem, de a tárgyak elött még nem volt ez a probléma.


Megoldás: Csökkentsd le az objectek számát 150-re!


Tárgy Mozgatása


1. Ha kész az MTA pályád csak akkor tudod vagy ha van 1 elemed akkor ajánlott csinálni ilyent!


2. Csinálnunk kell 1 new parancsot megint.


Minta:


new func_obj;


3. Ha kész akkor most van az object, de a new cuccal kell összerakni, mint a componensesnél!


Itt 1 példa megint:


Elötte:


CreateObject(2359, 248.973251, 1859.570068, 13.513611, 0.0000, 0.0000, 270.0000);


Utánna:


func_obj = CreateObject(2359, 248.973251, 1859.570068, 13.513611, 0.0000, 0.0000, 270.0000);


4. Most kész a funkció neve, de a new-nél és itt más nevet használj csak egyezzen meg mind2, mert error lesz!


5. Most kell funkcionálni, pl parancsal. Itt a kész példa:


if(strcmp(cmdtext, \"/obj-up\", true) == 0) {


MoveObject(func_obj,248.973251, 1859.570068, 30.513611,2.5);


return 1;


}


A fel mozgatáshoz a Z koordinátát kell megnövelni, hogy felmenjen.


Érdemes a 2.5-öt, a sebességet ennyi hagyni, mert kirepülhet a játékos a helyérõl!


if(strcmp(cmdtext, \"/obj-down\", true) == 0) {


MoveObject(func_obj,248.973251, 1859.570068, 13.513611,2.5);


return 1;


}


Ha meg az eredeti helyére akarod hogy visszamenjen, akkor az X,Y,Z koordinátákat ne piszkáld meg. Annyit kell a move objectnél, hogy az X,Y,Z koordinátákat kimásolod ebbe. a new-bõl végtelen mennyiség lehet, tehát nem kell aggódni, hogy baj lenne. Most vagyunk kész vele. De a parancsokat a leírt helyre másold be, bennevan evbben a menüben kicsit feljebb...


Kiírás (Textdraw)


Elsõnek menj be a sa-mpbe és fotozz 1-et amikor minden látszik. A radar, statusz, (ne nyomj tab-ot)


Aztán lépj ki nyisd meg paintal a képet. Jelöld ki az egész képet és kicsinyísd le 640x480-asra.


Ez kell alapból 1 készítésére. Aztán most a parancs, de elötte az elhelyezés. Elõször ottvan a paintnál 2 szám lent 1 téglalapban, na fogod a cerkát paintban, és oda viszed ahova akarod a szöveget. Megnézed a 2 számot, és beleírod a parancsba:


A paint értéke a téglalapban: [122,10]


new Text:test_text;


test_text = TextDrawCreate(122,10,\"szöveged\");


Ezzel kész az elsõ szöveged. De ha formázni akarod akkor nézz fel IDE a többi formázásért, angolul van de érthetõ. Ahol text-et ír a halpjéban az a test_text, te mást használj a test_text helyett.


Aztán még nincs kész semmi, mert ezt a create és a formázási kódokat a kocsik alá kell írni! Eszedbe se jusson máshova írni! Most odamész az OnPlayerConnecthez és beírod a többi parancs alá, hogy


TextDrawShowForPlayer(playerid,test_text);

26
Archívum / [VÉGE]Lokális Moderátor felvétel
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 09:22:33 »
Üdvözlet kedves látogatók és ChuckNorris!!

Szóval Bemutatkozásom:


Sziasztok 21 éves vagyok, külföldön lakok ((Svájc))


Igazi nevem: Szabó Tamás Fórumon a nevem: Eads


Egyenlõre, árú lepakoló munkát végzek.


Nem sok a fizetésem elég sokat segítek olyan embereknek, amit nem tudnak :)


Egyenlõre, még nem vagyok figyelmeztetve, és nem is szeretném.


Elérhetõségem:


Leírok pár információt:


Facebook: Szabó Tamás ((MGP Kép van kint))


E-mail: [email protected]


Milyen topichoz szeretnék Lokális Moderátort:


Multi Theft Autó: San Andreas-hoz.


Mért, szeretnék:


Mert, 2 éve játszók MTA San Andreasal és sok mindent tudok benne.


PL:


1.Új autó skin berakása.


2.Tudok szervereket configolni.


3. Pálya építész és még sok, minden :)


4. Tudok szervert csinálni.


((Ha esélyem lesz Lokális Moderátort kapni akkor MTA San Andreasal ba sok mindent leírok!))


Remélem, megnyílik a lehetõségem!!


Üdvözlettel: Eads :))

27
Bemutatkozás / MaRcK
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 08:55:04 »
Üdv itt nagyfejû ((Vicc volt)) :) :)

Jó fórumozást tesóka!

28
Call of Duty 4 - Modern Warfare / Miért nem megy a cod2??
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 08:51:06 »
Sziasztok.

Fel telepítettem a gépemre a call of duty 2 nevû játékot.


SP-t elakarom índitani ezt adja ki:




DirectX® encountered an unrecoover error.
Check the DirectX® FAQ for possible solutions.

[/quote]

Aki tudja mi a hibája kap 4+-t!

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / K9 Unit Rendõrség | v3.0.0
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 07:34:07 »

\"Északa 23 óra 0 perc\"
északa? nem éjszaka?

[/quote]

És, most mit számít téged hogyan írta bele éjszakát?


Ha szúrja szemedet akkor javísd ki ennyi  :evilmad:

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / Alap Mód by shadee
« Dátum: 2012. Szeptember 22. - 07:31:58 »
Shade az már jó :)

Ajánlásaim:


Legyen benne sok, parancs ((Rendõr,Civil))


Jó alaprendszer.


((Rendõrt csak admin tudja használni :)))


Várom sok szeretettel.


Ilyeneket már szeretem :)


Ha kész lesz adok egy +-t egybõl !/b]

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal