Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Attila

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 321
46
Beszélgetés / Általános
« Dátum: 2017. Augusztus 10. - 19:30:24 »
Mi a helyzet?

47
Parkour / Assd & Attila - The reversion
« Dátum: 2017. Június 03. - 21:17:58 »
Yo!
Elég rég volt már Assd & Attila duo, ezért itt van egy új erre a nyári estére.
 


   

 
Spot review
 
0:03 - 0:08 | Assd | Király airjump2groundbump openerként, ezek az épületek többnyire textúrabugosak, az ablakok 90%-án nem lehet átmenni, mégis a földszinten lévőn igen, Assd pedig nagyon jól kihasználta ezt a két legjobban kombózható technika segítségével.
0:08 - 0:14 | Attila | Ugyanarról a tetőről indul a runup, mint az opener, csak a jobboldali épületre, a cél hasonlóan Assd spotjához egy airjump2földbump lett volna a szimmetria jegyében, de végül a duplabump hamarabb sikerült.
0:14 - 0:17 | Assd | Gyors skines, hirtelen strafelős spot, vártam a lamp2airjump2leap kombót, de meglepett a longbump, átrepült a lámpáról a falra, nincs ezzel baj, gyorsabb, mint airjumpolni.
0:17 - 0:21 | Attila | Standard földbump, elég hosszú ugrással maga előtt, gap lett volna a célom, de nem akart sikerülni, ezért szanáltam a tervet és megmaradtam a földbump mellett.
0:21 - 0:26 | Assd | Okos kivitelezés, mivel a kiinduló pont és a tető vége között nincs akkora szintkülönbség, ami aktiválná az airjumphoz szükséges feltételeket, egy speedstep a sövényre megteremtette az előfeltételeket és sikerült is a levegőugrás, tetszik!
0:26 - 0:30 | Attila | Obvious sidebump, évek óta tengődik a köztudatban és legjobb tudomásom/tudomásunk szerint nem volt még felhasználva videóban.
0:30 - 0:38 | Assd | Mivel a túl nagy esés miatt nem volt lehetséges az airjump, kénytelenek voltunk egy bounce2bak2leap spottal helyettesíteni. Nem nehéz, itt legtöbbször azon múlik, hogy a bak hova áll. Megvolt pár perc alatt.
0:38 - 0:44 | Attila | Hosszúnak hosszú ugrás, megütve egy stuckkal a kerítésen, aztán kapaszkodás az állványra. Nem a gapen volt a nehézség hangsúlya, hanem a leap-en, elég ritkán ugrott akkorát, hogy meg tudja fogni az állvány szélét. Egyébként ez is egy 5-10 perces spot, nem volt olyan nehéz.
0:44 - 0:49 | Assd | Laza airjump, hála az égnek airjumpot mindenhol talál az ember, ezért tökéletesen megfelel nek időtöltő spotoknak.
0:49 - 0:53 | Attila | Az eredeti cél egy sidebump2prec lett volna a táblán, de a véletlenül belekerült slowsteppel belekerült plusz egy elem, ami nem baj, mert szépnek szép, csak nem az eredeti elképzelést adja vissza.
0:53 - 0:58 | Assd | Nagyon mély slowstep, sosem vettem volna észre, pont optimális a két fa közötti szintkülönbség, jól jön ki a lépéskör és csak rá kell baszni az ugrásra, hogy megfogja a fát. Egyik kedvencem ez a spot a videóból.
0:58 - 1:02 | Attila | Ezt közepesen nehéznek mondanám, kicsi a szintkülönbség a két airjump között, nagyon kevés időd van levegőt ugrani, tököltem vele egy 20 percet biztosan. Nem túl látványos, de technikai oldalról tekintve elég macerás, örülök, hogy meglett.
1:02 - 1:05 | Assd | Rohadt gyorsnak tűnik a runup, az előredobás és az airjump is rohadtgyors, mintha a tető széle odahúzta volna a karaktert magához, jó spot!
1:05 - 1:09 | Attila | Érdekes, hogy senki sem vette észre ezt a pár próbás longbumpot, textúrahibás ugyan, de kivitelezhető, mint azt látjátok.
1:09 - 1:14 | Assd | Ezt megnéztem kb 20 alkalommal, de még most sem értem ezt a mozgássorozatot. Stuck, fall, stuckboost. Őrület, kurvajól néz ki, váratlan spot.
1:14 - 1:18 | Attila | Stuckstrafe, alapból sem könnyű technika az időzítés miatt, ez a spot pedig főleg kín volt. Hetekig hittem, hogy nem poss, de elég próba után egyszercsak megfogta, textúra hibás a fa és elég magasan van a col, amit el kell kapni. 
1:18 - 1:27 | Assd | Fast skines speedgain spot, kétszer egymás után, megfűszerezve egy földbumppal, nagyon jó kombó ez.
1:27 - 1:33 | Attila | Egyedül lehetetlen ez a spot, bakkal pedig nagyon hamar megvan. Könnyű és gyorsan beadható, ezt is lehúzhatjuk a listáról végre.
1:33 - 1:37 | Assd | Stílusos spot még shambles tollából, azóta én is beadtam már, most pedig Assd is videóba, tetszik előtte az utcagap, egyszerűen öröm nézni a felvételt.
1:37 - 1:42 | Attila | Régen ezt bakkal adtam be valamelyik Assd & Attila duoban, sok próba után láthatjátok, kurvagyorsat lépett a karakter a levegőben és rögtön nekivágódott a falnak egy airjumppal, erre külön büszke vagyok, másik kedvencem a videóból.
1:42 - 1:49 | Assd | Mély slowstep ez is, úgy néz ki, mintha a földről rugaszkodna vissza, de nem, az még mindig a levegőben elindított ugrás, sosem tudtam volna megtalálni ezt a spotot, király vagy Assd!
1:49 - 1:54 | Attila | A chinatown egy elég overused részleg, de ezt a spotot még senkitől sem láttam, hosszú gap, utolsó előtti keresztfa, airjump és leap. Tetszett magamnak.
1:54 - 1:58 | Assd | Nagyon hosszú gap, Assd ugyanezt a spotot bumpként is adta a tábla alatt lévő kék peremű tetőről ugyanerre az autópályára. Kellett pár év, mire mégegy alternatívát is felfedezett. Jobb később, mint soha, szép gap.
1:58 - 2:02 | Attila | Ötperces spot ez, nem bírom eldönteni, hogy most egy sima, nagyon hosszúra nyúlt longbump, vagy egy longbump2földbump sikerült itt. Ki kellett rúgni a helyéről a villanyoszlopot és máris lehetségessé vált. 
2:02 - 2:08 | Assd | Szinte sprintelni sem kellett, annyira közelről indult az airjump. Praktikusan megcifrázva egy földbumppal a telefonbódéra, tetszett ez a spot is!
2:08 - 2:12 | Attila | Talán a leghosszabb longbumpom, amit eddig adtam. Pár órámat beleöltem, Cold találta és nekemadta. Alapból nem tudtam volna magamtól megtalálni, már csak a textúrahibás tetőből is kiindulva. Eszembe sem jutott volna.
2:12 - 2:17 | Assd | Stuck, boost, long, ground. Négy elemű kombó egy tető pereméről indítva. Ez azért nem semmi, megérdemli joggar a prefinisher címet.
2:17 - 2:24 | Attila | Ez pedig megérdemelten lett finisher. Rohadt nehéz volt már csak az első airjumpot is összehozni, a második legtöbbször lyukat lőtt, mert a kerítés közelébe sem ért, ha egyáltalán ugrott. Boldog vagyok, hogy megvan.

48
Parkour / Assd & Attila - The reversion
« Dátum: 2017. Június 03. - 21:17:54 »
Yo!
Elég rég volt már Assd & Attila duo, ezért itt van egy új erre a nyári estére.
 


   

 
Spot review
 
0:03 - 0:08 | Assd | Király airjump2groundbump openerként, ezek az épületek többnyire textúrabugosak, az ablakok 90%-án nem lehet átmenni, mégis a földszinten lévőn igen, Assd pedig nagyon jól kihasználta ezt a két legjobban kombózható technika segítségével.
0:08 - 0:14 | Attila | Ugyanarról a tetőről indul a runup, mint az opener, csak a jobboldali épületre, a cél hasonlóan Assd spotjához egy airjump2földbump lett volna a szimmetria jegyében, de végül a duplabump hamarabb sikerült.
0:14 - 0:17 | Assd | Gyors skines, hirtelen strafelős spot, vártam a lamp2airjump2leap kombót, de meglepett a longbump, átrepült a lámpáról a falra, nincs ezzel baj, gyorsabb, mint airjumpolni.
0:17 - 0:21 | Attila | Standard földbump, elég hosszú ugrással maga előtt, gap lett volna a célom, de nem akart sikerülni, ezért szanáltam a tervet és megmaradtam a földbump mellett.
0:21 - 0:26 | Assd | Okos kivitelezés, mivel a kiinduló pont és a tető vége között nincs akkora szintkülönbség, ami aktiválná az airjumphoz szükséges feltételeket, egy speedstep a sövényre megteremtette az előfeltételeket és sikerült is a levegőugrás, tetszik!
0:26 - 0:30 | Attila | Obvious sidebump, évek óta tengődik a köztudatban és legjobb tudomásom/tudomásunk szerint nem volt még felhasználva videóban.
0:30 - 0:38 | Assd | Mivel a túl nagy esés miatt nem volt lehetséges az airjump, kénytelenek voltunk egy bounce2bak2leap spottal helyettesíteni. Nem nehéz, itt legtöbbször azon múlik, hogy a bak hova áll. Megvolt pár perc alatt.
0:38 - 0:44 | Attila | Hosszúnak hosszú ugrás, megütve egy stuckkal a kerítésen, aztán kapaszkodás az állványra. Nem a gapen volt a nehézség hangsúlya, hanem a leap-en, elég ritkán ugrott akkorát, hogy meg tudja fogni az állvány szélét. Egyébként ez is egy 5-10 perces spot, nem volt olyan nehéz.
0:44 - 0:49 | Assd | Laza airjump, hála az égnek airjumpot mindenhol talál az ember, ezért tökéletesen megfelel nek időtöltő spotoknak.
0:49 - 0:53 | Attila | Az eredeti cél egy sidebump2prec lett volna a táblán, de a véletlenül belekerült slowsteppel belekerült plusz egy elem, ami nem baj, mert szépnek szép, csak nem az eredeti elképzelést adja vissza.
0:53 - 0:58 | Assd | Nagyon mély slowstep, sosem vettem volna észre, pont optimális a két fa közötti szintkülönbség, jól jön ki a lépéskör és csak rá kell baszni az ugrásra, hogy megfogja a fát. Egyik kedvencem ez a spot a videóból.
0:58 - 1:02 | Attila | Ezt közepesen nehéznek mondanám, kicsi a szintkülönbség a két airjump között, nagyon kevés időd van levegőt ugrani, tököltem vele egy 20 percet biztosan. Nem túl látványos, de technikai oldalról tekintve elég macerás, örülök, hogy meglett.
1:02 - 1:05 | Assd | Rohadt gyorsnak tűnik a runup, az előredobás és az airjump is rohadtgyors, mintha a tető széle odahúzta volna a karaktert magához, jó spot!
1:05 - 1:09 | Attila | Érdekes, hogy senki sem vette észre ezt a pár próbás longbumpot, textúrahibás ugyan, de kivitelezhető, mint azt látjátok.
1:09 - 1:14 | Assd | Ezt megnéztem kb 20 alkalommal, de még most sem értem ezt a mozgássorozatot. Stuck, fall, stuckboost. Őrület, kurvajól néz ki, váratlan spot.
1:14 - 1:18 | Attila | Stuckstrafe, alapból sem könnyű technika az időzítés miatt, ez a spot pedig főleg kín volt. Hetekig hittem, hogy nem poss, de elég próba után egyszercsak megfogta, textúra hibás a fa és elég magasan van a col, amit el kell kapni. 
1:18 - 1:27 | Assd | Fast skines speedgain spot, kétszer egymás után, megfűszerezve egy földbumppal, nagyon jó kombó ez.
1:27 - 1:33 | Attila | Egyedül lehetetlen ez a spot, bakkal pedig nagyon hamar megvan. Könnyű és gyorsan beadható, ezt is lehúzhatjuk a listáról végre.
1:33 - 1:37 | Assd | Stílusos spot még shambles tollából, azóta én is beadtam már, most pedig Assd is videóba, tetszik előtte az utcagap, egyszerűen öröm nézni a felvételt.
1:37 - 1:42 | Attila | Régen ezt bakkal adtam be valamelyik Assd & Attila duoban, sok próba után láthatjátok, kurvagyorsat lépett a karakter a levegőben és rögtön nekivágódott a falnak egy airjumppal, erre külön büszke vagyok, másik kedvencem a videóból.
1:42 - 1:49 | Assd | Mély slowstep ez is, úgy néz ki, mintha a földről rugaszkodna vissza, de nem, az még mindig a levegőben elindított ugrás, sosem tudtam volna megtalálni ezt a spotot, király vagy Assd!
1:49 - 1:54 | Attila | A chinatown egy elég overused részleg, de ezt a spotot még senkitől sem láttam, hosszú gap, utolsó előtti keresztfa, airjump és leap. Tetszett magamnak.
1:54 - 1:58 | Assd | Nagyon hosszú gap, Assd ugyanezt a spotot bumpként is adta a tábla alatt lévő kék peremű tetőről ugyanerre az autópályára. Kellett pár év, mire mégegy alternatívát is felfedezett. Jobb később, mint soha, szép gap.
1:58 - 2:02 | Attila | Ötperces spot ez, nem bírom eldönteni, hogy most egy sima, nagyon hosszúra nyúlt longbump, vagy egy longbump2földbump sikerült itt. Ki kellett rúgni a helyéről a villanyoszlopot és máris lehetségessé vált. 
2:02 - 2:08 | Assd | Szinte sprintelni sem kellett, annyira közelről indult az airjump. Praktikusan megcifrázva egy földbumppal a telefonbódéra, tetszett ez a spot is!
2:08 - 2:12 | Attila | Talán a leghosszabb longbumpom, amit eddig adtam. Pár órámat beleöltem, Cold találta és nekemadta. Alapból nem tudtam volna magamtól megtalálni, már csak a textúrahibás tetőből is kiindulva. Eszembe sem jutott volna.
2:12 - 2:17 | Assd | Stuck, boost, long, ground. Négy elemű kombó egy tető pereméről indítva. Ez azért nem semmi, megérdemli joggar a prefinisher címet.
2:17 - 2:24 | Attila | Ez pedig megérdemelten lett finisher. Rohadt nehéz volt már csak az első airjumpot is összehozni, a második legtöbbször lyukat lőtt, mert a kerítés közelébe sem ért, ha egyáltalán ugrott. Boldog vagyok, hogy megvan.

49
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners
« Dátum: 2017. Április 15. - 18:03:18 »
90%-os készültségben állunk, vektor az utolsó simításokat végzi a bandarendszeren, a szakaszok a helyükön vannak, táskák, ereklyék, apró mapok, kellemes és könnyítő feature-ök mind mind készen állnak.
amint mindennel megvagyunk, kinyitjuk a szervert egy játszható várossal, későbbiekben terjeszkedni fog a szerver a többi városba is, de az majd az üzemeltetéssel párhuzamosan fog megvalósulni.
 
tesztelgetünk még bugok után, javítgatni valók után nyomozva, aztán talán egyszer szervezek egy nagy nyitóeseményt, ahova mindenkit szívesen várunk
 
 
 
azután nyitok egy normális témát, részletesebb leírással ... stb
most kicsit szétszórt vagyok én is és az írásom, de majd jó lesz  

50
Parkour / Cold Emu duo 2
« Dátum: 2017. Április 01. - 12:57:30 »
nem baj teso csinald

51
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners
« Dátum: 2017. Április 01. - 12:52:37 »
457 szakasz, ez a végleges érték Los Santosban. 

52
Archívum / [MMO-PK] Urban FreeRunners
« Dátum: 2017. Március 11. - 11:00:40 »
igazából nem vettük észre, hogy lejárt a host.. :D
de jövőhéten újra beizzítjuk, ben segít megmapolni a maradék dolgokat, vektor scriptel ezt-azt és okés a menet 

53
Parkour / Urban FreeRunners - Blackout
« Dátum: 2017. Február 13. - 21:48:40 »
így hét év után már csak el-eldöcögünk. sokunk beleunt és csak a régi aranyévekbe való kapaszkodás hozza vissza őket évről-évre, de ennek így is kell lennie, nem szabad ráerőltetni az emberekre.
kis érdekesség: 1949 spot van a gépemen, a legelső és legmásodik videónk spotjai nincsenek is meg sajnos, ha minden apróságot belevennék, megütnénk a 2000 spotot, ami videóban szerepelt.
továbbá még 200 fájl van a gépemen, amivel operálhatok az elkövetkezendő években.
 
ez azért nem semmi 

54
Parkour / Urban FreeRunners - Blackout
« Dátum: 2017. Február 13. - 21:18:00 »
Yo!
 
Pontban ma tölti HETEDIK életévét az Urban FreeRunners klán!
Sikerült összejönni 10 embernek, sikerült összejönni a videónak.
Élvezzétek. 2010-től a végtelenségig.
 


   

 
spot review:
 
0:05 - 0:09 - Assd - A highbump evidens, de bakról boostolni ritka dolog, ezért is tettem be ezt openernek, tökéletes kivitelezés, ha egy milliméterrel arrébb ugrik, már nem tudja megfogni a kerítést.
0:10 - 0:14 - Chezz - Kilóméteres spotnak kilóméteres, azonban ez azon szebbik válfaj, ahol a hatalmas szintkülönbség ellenére is sikerül egy longbump az objecten. Ez direkt így lett megépítve.
0:14 - 0:17 - Drake - Tartalék spot, a Deadline-ba nem került be, direkt ezzel a céllal lett áthozva a Blackoutba. Kis táv az airjump kezdő és végzőpontja közt, nem túl látványos, de technikailag leleményes.
0:17 - 0:23 - Cold - Fasza kis jumpless precision, ha AAD roundban csináltad volna, megspóroltál volna 20-30 hp-t :D
0:23 - 0:28 - Attila - Régebbi spotkillből megmaradt slowstep2airjump spot, nem nehéz, nekem viszont szép.
0:28 - 0:32 - Chezz - Kurvahosszú az az ugrás, a földbump pedig kötelező volt, szép!
0:32 - 0:35 - Assd - Egyszerű airjump, régen küldtél vagy 30 airjumpot, még abból maradt meg. :D
0:35 - 0:43 - Cold - A méltatlanul kihasználatlan slide spotok egyike, szeretem ezt a technikát, szeretem ezt a spotot is, vágnom kellett, mert az oszlopról lecsúsztál, ha a koponyát elérted volna, akkor benne hagytam volna végig.
0:43 - 0:47 - Assd - Casual stuckstrafe, az időzítésen kívül nincs benne nehézség. Pár embernek újdonság lehet, hogy az emelet peremén is lehet mozogni.
0:47 - 0:51 - Attila - Töltelék spot, nem tudok mit mondani, néhány próbás airjump.
0:51 - 0:55 - Chezz - Régi dédelgetett álmom a hátrafele bumpolás, egyszer videóztam egy spotot, ahol beadtam a technikát, de maga az irány rossz volt, elvétettem egy fél méterrel, örülök, hogy valaki végre beadta. Szép volt Chezz!
0:55 - 1:01 - Spyker - Az öreg róka, egyedül nem lehetséges a bump, amit próbált, segítettem neki! :3
1:01 - 1:07 - Drake - Kilóméteres strafe utcagap, sosem próbálkoznék ilyenekkel.
1:07 - 1:11 - Attila - Nekem tetszik, hogy a korlát fölött kell átugrani, ha jól emlékszek ezzel bíbelődtem, pedig nem is tűnik nehéznek.
1:11 - 1:16 - Cold - Kurva mélyről fogtad meg a tetőt, haver!
1:16 - 1:21 - Assd - Fogalmam sincs, hogy hogy nem vettem észre ezt a tök jó spotot.
1:21 - 1:26 - Chezz - Ezzel sokáig bajban voltam, nekem az airjump utáni ugrás highbumpnak tűnt jóideig. Szürreálisan nagy ugrásnak tűnt, de beláttam, hogy ez nem highbump, hanem egy sima ugrás, tökéletes csatolás az airjump és a földbump közé.
1:26 - 1:30 - Matrix - Matrix a harmadik ember, aki pont ma mondhatja el magáról, hogy hét éve tapossa ezt az utat. Ez a spot 2013-ból való, nem ez volt az eredeti terv, de ez a speedstep örökzöld.
1:30 - 1:33 - Cold - Előszeretett helyem ez a generátorpark, lehet bohóckodni, kombók tömkelege, viszont a legnyilvánvalóbbat még Coldon kívül senki sem vette fel, a longbumpot.
1:33 - 1:38 - Assd - Kurvajó airjump!
1:38 - 1:42 - Attila - Ez az idegesítő kanyarodós nekifutás teszi nehézzé, nekem bejön és megörültem, amikor sikerült. Sokat vesződtem.
1:43 - 1:45 - Chezz - Nekem is lehet még újat mutatni, akármennyit próbáltam nem sikerült sosem. Chezz beadta ezt a sátán gapet. Szép munka!
1:45 - 1:49 - Ben - Visszadob, step, airjump, leap. Sima ugrás nem is volt benne, stílusos csőváltás.
1:49 -1:53 - Drake - Ezek az Ocean Docks csövek annyira overused spotokat szülnek, biztos volt már ilyen variáció, csak nem ezen a csövön. Ezért ez új spotnak számít.
1:53 - 1:58 - Twister - Nagyon régről mentettem el ezt a kis egyszerű bumpot, gyorsabb, mint falról falra felmászni. Kicsi, de praktikus.
1:58 - 2:01 - Cold - Szar, random bumpolású, alacsony FPS bump. Ha a szöget jól kapod el, felmászik a csúcsdíszre, de ahhoz nem volt idegrendszerem, örülök, hogy neked a stuck sikerült.
2:01 - 2:06 - Attila - Ez olyan rohadt nehezen airjumpolt, hogy már majdnem nehéznek mondom. 
2:06 - 2:10 - Herby - Herby a tűzzel játszik, ritka, ha valaki a tüzet használja, mindig felüdülés a levegőben fordulós spotok látványa.
2:10  - 2:16 - Assd - Egyszer adtál egy airjumpot fölötte, az is tetszett. Itt az indító konténer sarkára érkezés a kulcsmomentum, onnantól a szokásos 28 FPS buttonsmashing airjump a téma.
2:16 - 2:21 - Chezz - Még anno Herby adta az első ilyen földbump utáni airjump spotot. Chezz magasabb szintre emelte, földbumpból oldalazós airjump és megint földbump. Ha azt mondanák csináljak egy föld2air2föld spotot, nem tudnék nekiindulni sem.
2:21 - 2:25 - Spyker - Bump2bakbump, ezt a spotot álmaimban egyedül láttam, bump2fa2airjump2földbump2leap kombinációként, Spykerrel választottuk az egyszerűbb utat.
2:25 - 2:33 - Cold - Okos kihasználása a tüzes dropleapnek, valamint a textúra hiba ismerete miatti erkélyteleport még magasabbra emeli ezt a spotot.
2:33 - 2:38 - Attila - Nem írok semmit, próbálkozni lehet, de nem éri meg. Hagyd a rákba.
2:38 - 2:43 - Assd - Talán a legelső boost2airbakbump, nem vagyok nagy híve az airbakoknak, de ebben a megvilágításba elég fényesen ragyog.
2:43 - 2:49 - Chezz - Finisher time! Hatalmas mélységű ez a slowstep, nem tudtam nem finisherré tenni. Jóval a kerítés teteje alatt vagy, amikor megadja az ugrást és átemel a textúrán, ez az egyik legjobb spotod, Chezz! :D

55
Kihívások / Kihívások
« Dátum: 2017. Február 13. - 19:57:54 »
én megyek egyet ja 

56
Parkour / PK Chat
« Dátum: 2017. Január 24. - 20:56:20 »
 készülünk a hétéves videóra, február 13-án megjelenünk
assd, cold, chezz, herby, drake, spyker és én megvagyunk 

57
Munkaerő keresése / Mappert keresek az UFR szerverre
« Dátum: 2017. Január 11. - 11:38:50 »
Hello!
Segítségre lenne szükségem!
Az Urban FreeRunners szerver közel áll a bétaverzióhoz és a publikus tesztekhez, megnyitáshoz, de van néhány dolog, ami hiányzik még.
Köztük a finom mapolások, nem egy freeroam/fun/rp szerver szintű mapolást kell elképzelni, hanem praktikus, elemeket ide-oda pakolgatós, egyszerű dolgokat.
Megcsinálhatnám én is, csak sajnos nem értek hozzá, semmilyen szinten sem, Ben csinálta ezeket nekem, volt is egy jó metódusunk rá, amihez ragaszkodok is.Szóval a kritériumok:
-Skype elérhetőség, mikrofonos kommunkáció lehetősége
-Képernyőmegosztásos munkamenet, ahol tudjuk egymást koordinálniA cserében nyújtott ellenszolgáltatás?
Nem tudok adni semmit. Igazából nem is nagy munkákat kell itt végezni, leginkább szívességnek tudható ez be, eszmei értéke van, jó célt, jó embereket és jó szervert szolgálnál vele.
Ha így is érdekel a dolog, keress meg privát üzenetben. Köszönöm.

58
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. Január 09. - 19:11:12 »
Idézetet írta: TwisT3R date=1483983702


   
      /index.php?/settings/signature/\" rel=\"\">https://gtakozosseg.hu/index.php?/settings/signature/
   


aha, mégsem látom itt a fórumon 

59
A Fórum / Ötletek a fórum fejlesztésére
« Dátum: 2017. Január 09. - 16:33:31 »
az az ötletem támadt, hogy a signaturet vissza kéne rakni 

60
Parkour / SA:MP - Urban FreeRunners - Deadline
« Dátum: 2017. Január 09. - 10:17:53 »
Review:
 
0:13 - 0:18 - Brooklyn - Hosszú leap, talán az egyik legnehezebb, nem csak kábéra kell bemérni a nekifutási pontot, hanem azt az EGY adott pontot kell megtalálni, ahonnan jól boostol az elrugaszkodás pillanatában. Technikailag nem nehéz, csak a helyes pont belövése az időigényes.
0:18 - 0:25 - Assd - Ritka airjump2bakbump2leap spotok egyike, az airjump része nem nehéz, a másik player helyezkedésén múlik, hogy stuckolni vagy tovább bumpolni fogsz-e.
0:25 - 0:29 - Cold - Vagy az van, hogy ezt a régi gapet mindenki ismerte de nem vette fel, vagy már volt videóban. Nem tudom eldönteni, párperces spot, utcagap, egész szép.
0:29 - 0:34 - Drake - Nem szeretem az ilyen kilóméteres airtime spotokat, a földbumphoz szükséges 28 FPS-re limitálásan kívül maximum annyi tennivaló akad, hogy pontosan a fal tövébe ugorj. Nem tartom nehéznek.
0:39 - 0:40 - Chezz - Elegáns boost, azt hiszem van gyakorlati haszna is, talán arról a kis tetőről tovább lehet menni az egyik épületre. Nem biztos.
0:40 - 0:43 - Twister - Ezt a boostot még én találtam neki, nem nehéz dolog, viszont így ki lehet lőni még egy billboardot a listáról.
0:43 - 0:48 - Assd - A régijó négylábú villanyoszlop, máskor is használtunk már ilyet, realstrafe2stuck2leap, jókor kell elengedni a strafejumpot a falról és onnantól nincs benne nehézség.
0:48 - 0:52 - Drake - Ilyen spotot hogy lehet megtalálni? :D Eszembe sem jut a kilóméteres magasságok közt keresni, de a lényeg a lényeg, szeretem a gyors skines helybenpörgős speedgain spotokat, technikás dolgok.
0:52 - 0:57 - Cold - A méltatlanul ritkán használt jumpless spotok közül az egyik legjobb, tetszett a stuck a csövön.
0:57 - 1:01 - Attila - Egyszerű sidebump, talán adható a gyors skin nélkül is, de így sokkal hamarabb megvolt.
1:01 - 1:08 - Legend - Chilliad környékén sosem kerestem még, fasza kis stuckstrafe, a földbump nagyon bouncy, le van vágva a felvétel, de azután a kerítés után egy szép hosszú slide jön lefelé a hegy oldalán. Tetszett, szép kombó!
1:08 - 1:13 - Cold - Bumpoltam már autókról, de packerről még nem, ezt a spotot 2011 körül még gapként adtam be, jó látni highbump formában is!
1:13 - 1:20 - Assd - Szép hosszú airjump, csak nem értettem, hogy miért nem egyből a szélére ugrott Assd, díszítő elemnek szép volt az a step az airjump előtt, csak felesleges. Attól még nagyon tetszett!
1:20 - 1:25 - Drake - Azt a rombológolyót sem vettem volna észre soha, kis egyszerű földbump, 28 FPS. Pár próbából tuti beadja.
1:25 - 1:32 - Matrix - Nagyon régi spot, gyors real strafe, nem várt a beakadásnál egy tized másodperccel sem többet a kelleténél.
1:32 - 1:39 - Trueman - Talán duelre adta ezt valaki, csak videóba még nem került be, szép kombó, én sajnos sosem tudtam kompletten felvenni, mert a régi gépemnél az FPS gondok miatt nem tudtam ekkorát wallrunolni. Egyszerű és látványos.
1:39 - 1:48 - Cold - A spot, ahol egy tripla airjump volt a cél és született belőle 30 változat, minimum. Mint minden változata, ez is szép végigvezetése a piros csöveknek.
1:48 - 1:52 - Drake - Minimalista slowstep, azt hiszem azokat a cserepes virágokat a földről nem is lehet megfogni, ezért jó döntés volt esésből kapaszkodni rá. (Bár nem tudom, lehet keverem egy másik, hasonló textúrájú virággal)
1:52 - 1:58 - Assd - Zolaa ugyanezt a táblát mentőről bumpolta meg, jó airjumpként is látni, hogy a faszomba lehet ilyen hosszút ugrani előre a levegőben, még mindig nem tudom, pedig én fedeztem fel ezt a szaros technikát. :D
1:58 - 2:03 - Wolverinz - Én adtam a spotot, tévesen, bumpol a perem, csak akkor az airtime, hogy elesik a karakter a lámpára érkezve, ezért nem lehet szép bump2lampjumpot adni belőle, maradtunk ennél a barátibb megoldásnál. 
2:03 - 2:08 - Ben - Ez a Las Venturasi gyártelep bővelkedik spotokban, szeretem az ilyen bumpokat, ahol az elugrás után függőlegesen, a fal vezetésében csúszol felfelé, nincs ív, csak az emelkedés.
2:08 - 2:13 - Drake - Laza, a perem nem átugorható teljes egészében, bele kellett lépni, szép, hogy egy fél lépésnyi helyből ilyen hosszú gapet tudott ugrani, és a végére beszúrt egy airjumpot is. Nem könnyűkategória.
2:13 - 2:19 - Assd - Ez a spot azt hiszem lett adva már beugrós gapként Assdtól, valamilyen airjumpként is, valakitől, trilógiává növelni ezzel a bumppal szép befejezés. Hagyjunk is neki békén.
2:19 - 2:23 - Cold - Nekem ez a gap nem tűnt nehéznek.
2:23 - 2:26 - Brooklyn - Én spotom volt, eredetileg Twisternek akartam odaadni, de ő lepasszolta Brooklynhoz. Szép stuckstrafe!
2:26 - 2:29 - Drake - Egyszerű 28 FPS földbump.
2:29 - 2:34 - Cold - Stílusos, highbump után a textúrahibának köszönhető kis válaszfalt átmászva a bugos erkélyen való átzuhanás a kedvencem. :D
2:34 - 2:43 - Assd - Legendé mellett a második kombó a videóban, majdnem hasonló tematika, csak itt a stuckstrafe helyett valamivel egyszerűbb stuckboosttal indít, tetszik.
2:43 - 2:46 - Chezz - Okosan kihasznált villanyoszlop, leginkább így szeretem az airjumpot és földbumpot, ha egymás után van, mint egy vonzat.
2:46 - 2:52 - Herby - Az örök legenda, körülbeül 3-4 éve nem küldött már nekem spotot, az akkori rarból még féltve őrzött maradékokat suvasztom bele az új klánvideókba, mert létjogosultsága van hozzá! Gengszter befejezés, amikor a spot elvégzése után a karakter a lihegő animot veszi fel, tüzes spotoknál kb ugyanezzel ér fel az, hogy kialszik róla a láng.
2:52 - 2:57 - Assd - Laza spot, jó setting, ha lenne türelmem az ilyesmikhez, akkor megpróbálnám az airjump2bakbump2földbump2leap variációt.
2:57 - 3:02 - Cold - Kicsit balra vágó highbump, aztán az afféle real strafe, ahol be sem kell akadnod az irányváltáshoz.
Jó spot ez nagyon, külön bigup a real strafe miatt, jó időzítés kell hozzá!
3:02 - 3:07 - Drake - Ennek a spotnak láttam már sok válfaját, de ezt, az egyik egyszerűbb fajtát még nem raktuk videóba
senkitől.
3:07 - 3:11 - Saiid - Szép magas boost, arról a tetőről még lehet tovább menni, el lehet érni az épület csúcsáig egy
wallrun után, Chezz hívta fel rá a figyelmem, hogy ott befigyelhető a boost.
3:11 - 3:14 - Twister - Usual highbump, pár próbás.
3:14 - 3:18 - Assd - Én szívem szerint ezt akartam openernek, nincsen benne különösebb nehézség, csak egyszerűen annyira
praktikusan van elhelyezve az a lámpaoszlop, hogy kívánja az airjumpot, elégedettséget érzek mindig, ha ezt a spotot
megnézem. :D
3:18 - 3:22 - Drake - Nagy sebességgel vett longbump, nem vettem még észre soha, dísz spot, elég jól kihasználva. Két
ugyanazon object a bump kezdete és végzete, tetszik!
3:22 - 3:28 - Cold - Kilóméteres bump ugyan, de együtt találtuk és ezt az óriási airtimeos szépséghibát szerintem
felülírja, hogy milyen szűk az érkezési pont. Próbáltam én is, elég nehéznek mondanám, szép k3ivitelezés Coldtól.
3:28 - 3:33 - Attila - Én ezzel szívtam annyit, pedig teljesen egyszerűnek tűnik. Beadtam más variációkban is, de nekem egy tisztességes airjump kellett.
3:33 - 3:38 - Matrix - Truemantől ismerjük ezt a spotot, mikor Matrix küldte, meglepődtem, nem számoltam erre. Kellemes, tetszik ez.
3:38 - 3:43 - Cold - Régen spekuláltunk róla, hogy vajon mennyire poss földetérés nélkül áthúzni minden kerítésen/kerítés fölött, de én nem próbálkoztam, Cold pedig ide jutott. Nekem tetszett!
3:43 - 3:48 - Assd - Kézenfekvő és öreg wallrun, ahogy említettem, FPS gondok miatt nem tudtam soha felvenni.
3:48 - 3:52 - Drake - Egyszerű, viszont a kamera fixen hagyása kicsit belezavar az összképbe, nem egészen látni mi történik, noha tudom, hogy ez egy szimpla airjump.
3:52 - 3:55 - Legend - A ritkán alkalmazott dropbump, csak adott helyeken működik, megspékelve ezzel a földbumppal a végén nagyon jó kombónak számít.
3:55 - 4:00 - Chezz - Hosszú jumpless airtime, tökéletes stuck, az ugrástáv is jól kimért, egy ugrásból meg lett fogva a perem. Szép és kompakt!
4:00 - 4:04 - Attila - Speedstep to slowstep kombináció, nem nehéz, de egyedi.
4:04 - 4:09 - Drake - Nagyon szép mély slowstep airjump, nem is tudok többet mondani, a mélység elárulja az egészet, jól jön ki a lépéskör is, pont a fallal szemmagasságba kerüléskor nyílik meg az ugrás alkalma és kész, meg is van.
4:09 - 4:14 - Assd - Hosszú táv, nagy airjump. Azért tetszik ez a spot leginkább, mert szépen átível a raktér fölött, alulnézetből sokkal királyabb látvány lehet látni ezt a spotot.
4:14 - 4:21 - Cold - Finishernek akartam tenni, mert azért nem akármilyen messze futott ki a szabad térbe, onnan az a kickback, gyönyörű ívben érkezik rá a pallóra, tovább szépíti és emeli ezt a spotot, hogy még egy stuck is belefért. Kurvajó, csak már láttunk tüzes dolgot ezelőtt is.
4:21 - 4:26 - Legend - A hezitálás végére oda jutottam, hogy Legend kapja a finishert, mert ez a két fal közül előre katapultálós boost számomra is új, pedig láttam már sok szart. Cold prefinishere szebb és technikásabb, de ez viszont valami teljesen új.

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 321
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal