Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Olie

Oldalak: 1 [2] 3
16
SA-MP: Szerverfejlesztés / Tuning Infernus és Bullet
« Dátum: 2012. Szeptember 26. - 08:47:17 »
Sziasztok!
Ezzel a scripttel feltuningolhatjátok az Infernus és a Bullet típusú jármûveket is.
Természetesen csak az AttachObjectToVehicle függvény, és néhány spoiler, kipufogó meg lökhárító object segítségével, de szerintem akkor is barón néz ki :)
Képek:
Klikk
Klikk
Klikk
Klikk
Klikk
Parancsok:
/tune - Az autó (Infi vagy Bullet) tuningolása
/untune - A Tuning eltávolítása
/credits - Bedobja kliensüzenetbe, hogy XtremeR készítette.
Eredeti készítõ:  XtremeR
Eredeti téma:      Klikk
Magyarra fordította: Olie
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/cdc834eb6f/
 

#if defined Credits
__________________________________________
Eredeti készítõ:  XtremeR
Eredeti téma:     forum.sa-mp.com/showthread.php?t=378749
Magyarra fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távoltsd el!
__________________________________________
#endif
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new tune[MAX_PLAYERS];
new o;
new ob2;
new ob3;
new ob4;
new ob5;
new ob6;
new ob7;
new ob8;
new ob9;
new ob10;
new ob11;
new ob12;
new ob13;
new ob14;
new ob15;
new ob16;
new ob17;
new ob18;
new ob19;
new ob20;
new ob21;
new ob22;
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n-----------------------------------------\");
print(\"Tuningolható Infernus ÉS Bullett by XtremeR\");
print(\"-----------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if (tune[playerid] == 1)
    {
      o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
     tune[playerid] = 0;
    }
}
public OnGameModeInit()
{
 o = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob2 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob3 = CreateObject(1161,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob4 = CreateObject(1059,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob5 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
 ob6 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob7 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob8 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob9 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob10 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob11 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob12 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob13 = CreateObject(1146,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob14 = CreateObject(1003,0,0,-1000,0,0,0,100);
      ob15 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob16 = CreateObject(1149,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob17 = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob18 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob19 = CreateObject(1166,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob20 = CreateObject(1006,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob21 = CreateObject(1026,0,0,-1000,0,0,0,100);
     ob22 = CreateObject(1027,0,0,-1000,0,0,0,100);
}
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
tune[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
CMD:credits(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"A Tuning-script készítõje: XtremeR\");
return 1;
}
CMD:untune(playerid, params[])
{
if(tune[playerid] == 1)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
DestroyObject(o);
DestroyObject(ob2 );
DestroyObject(ob3);
DestroyObject(ob4);
DestroyObject(ob5);
DestroyObject(ob6);
DestroyObject(ob7);
DestroyObject(ob8);
DestroyObject(ob9);
DestroyObject(ob10);
DestroyObject(ob11);
DestroyObject(ob12);
DestroyObject(ob13);
DestroyObject(ob14);
DestroyObject(ob15);
DestroyObject(ob16);
DestroyObject(ob17);
DestroyObject(ob18);
DestroyObject(ob19);
DestroyObject(ob20);
DestroyObject(ob21);
DestroyObject(ob22);
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: A Tuning sikeresen eltávolítva!\");
}
else
if(tune[playerid] == 0)
{
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Az autód nincs feltuningolva!\");
}
return 1;
}
CMD:tune(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411) // A 411 az Infernus id-je.
{
tune[playerid] = 1;
AttachObjectToVehicle(o, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.300000,0.000000,0.675000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob2, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,2.174999,-0.599999,0.000005,180.899887,180.899963);
AttachObjectToVehicle(ob3, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-1.950001,-0.599999,0.000005,180.899887,361.799743);
AttachObjectToVehicle(ob4, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob5, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob6, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.225000,0.000000,0.674999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob7, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.524999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob8, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.800000,0.149999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob9, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.650000,0.150000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob10, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,1.950000,0.150000,-10.800001,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob11, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob12, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.974999,-0.824999,-0.599999,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob13, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.074999,-2.325000,0.449999,0.000000,0.000000,0.000000);
AddVehicleComponent(vehicleid, 1079);
ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"Az Infernusod sikeresen feltuningolva!\");
}
else
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 541) // Az 541 a Bullet ID-je
{
tune[playerid] = 1;
AttachObjectToVehicle(ob14, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,-2.025000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob15, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.375000,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob16, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-1.500000,0.075000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob17, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.374999,-1.275000,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob18, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000,0.224999,0.600000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob19, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,1.575000,0.000000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob20, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.075000,1.200000,0.300000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob21, GetPlayerVehicleID(playerid), 1.049999,-0.899999,-0.375000,0.000000,0.000000,0.000000);
AttachObjectToVehicle(ob22, GetPlayerVehicleID(playerid), -1.049999,-0.974999,-0.449999,0.000000,0.000000,0.000000);
AddVehicleComponent(vehicleid, 1079);
ChangeVehicleColor(vehicleid,0,0);
SendClientMessage(playerid, 0xDEEE20FF, \"A Bulleted sikeresen feltuningolva!\");
}
else
{
tune[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid,-1,\"Szerver: Infernusban vagy Bulletben kell ülnöd, hogy használhasd!\");
}
return 1;
}

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / Robbants!
« Dátum: 2012. Szeptember 26. - 08:11:56 »
Sziasztok!
Ismét egy értelmetlen, de annál viccesebb scriptet hoztam nektek :)
Hogy mi is ez?
Eredetileg BombIt volt a neve, de valahogy a \"Robbants!\" jobban hangzik.
Lehetõségek:
Tehénbomba (Normál robbanás)
Csirkebomba (Extra Nagy Robbanás)
Autóbomba (Normál Robbanás)
Csatlakozáskor a Csirkebombából és a Tehénbombából 10darabot, míg az autóbombából végtelen mennyiséget kapunk.
Miután leraktuk a bombát öt másodpercnyi idõt kapunk, hogy elhúzzunk onnan. Utánra robban.
A Robbanás után a Tehén és a Csirke Object is, valamint az autó is megsemmisül.
Eredeti készítõ: mobiliz
Eredeti téma: Klikk
Magyarra Fordította: Olie
Magyar script letöltése: http://www.solidfiles.com/d/c121bf4d39/
 

#if defined Credits
___________________________________________
Eredeti készítõ: mobiliz
Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380376
Magyarra Fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távolítsd el!
___________________________________________
#endif
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new cow;
new chicken;
new cowtimes[MAX_PLAYERS];
new chicktimes[MAX_PLAYERS];
new cartimes[MAX_PLAYERS];
forward explodecow();
forward explodechick();
forward explodecar(playerid);
#define COLOR_RED 0xFF0000AA
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Robbants! by mobiliz\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(cow);
DestroyObject(chicken);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   cowtimes[playerid] = 0;
   chicktimes[playerid] = 0;
   cartimes[playerid] = 0;
   return 1;
}
public explodecow()
{
        new Float:cow1, Float:cow2, Float:cow3;
        GetObjectPos(cow, cow1, cow2, cow3);
        CreateExplosion(cow1, cow2, cow3, 2, 10.0);
        DestroyObject(cow);
        return 1;
}
public explodechick()
{
        new Float:chick1, Float:chick2, Float:chick3;
        GetObjectPos(chicken, chick1, chick2, chick3);
        CreateExplosion(chick1, chick2, chick3, 6, 30.0);
        DestroyObject(chicken);
        return 1;
}
public explodecar(playerid)
{
         new currentveh;
         currentveh = GetPlayerVehicleID(playerid);
         new Float:vehx, Float:vehy, Float:vehz;
         GetVehiclePos(currentveh, vehx, vehy, vehz);
         CreateExplosion(vehx, vehy, vehz, 2, 20.0);
         return 1;
}
CMD:cowbomb(playerid, params[])
{
if(cowtimes[playerid] < 10)
   {
        new Float:x, Float:y, Float:z;
        GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
        cow = CreateObject(16442,x,y,z,0,0,0,100);
        cowtimes[playerid]++;
        SetTimer(\"explodecow\", 5000, false);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A Tehénbomba öt másodperc múlva felrobban..\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Tehénbombádat elhasználtad!\");
return 1;
}
CMD:chickenbomb(playerid, params[])
{
if(chicktimes[playerid] < 10)
   {
        new Float:x1, Float:y1, Float:z1;
        GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
        chicken = CreateObject(16776, x1,y1,z1,0,0,0,100);
        chicktimes[playerid]++;
        SetTimer(\"explodechick\", 5000, false);
        SendClientMessage(playerid, -1,\"A Csirkebomba öt másodperc múlva felrobban!\");
   }
   else SendClientMessage(playerid, -1,\"Az összes Csirkebombádat felhasználtad!\");
return 1;
}
CMD:carbomb(playerid, params[])
{
cartimes[playerid]++;
SetTimer(\"explodecar\", 5000, false);
SendClientMessage(playerid, -1,\"Az autóbomba öt másodperc múlva felrobban!\");
return 1;
}

18
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fair Harc
« Dátum: 2012. Szeptember 26. - 07:57:37 »
Sziasztok!
Ezt a scriptet tegnap publikálták hiv. fórumon, és szerintem sok ember hasznosnak találja majd.
Sok fordítani-való nem volt rajta, csak a mûködési elve, de az is hasznos lehet.
A Script eredeti neve \"Fair Fight illetve \"Anti 2v1 3v1 etc...\"
Lényegében ez a kis apróság megakadályozza, hogy 2v1 vagy 3v1 (vagy 50v1...) csaták alakuljanak ki.
Gyengébbek kedvéért a másik oldalról: Csak 1v1 harcok lehetnek.
Ha már harcolsz valakivel, és egy másik emberke megtámad, akkor nem fog sebezni téged, illetve rögtön stoppolja a támadását egy üzenettel, hogy téged már megtámadott xy.
Eredeti készítõ: Gryphus One
Eredeti téma: Klikk
Magyarra fordította: Olie
Magyar szkript letöltése: http://www.solidfiles.com/d/8ed843963f/
 

#if defined Credits
________________________________________________________________________-
Eredeti készítõ: Gryphus One
Eredeti téma: forum.sa-mp.com/showthread.php?t=380551
Magyarra fordította: Olie
Kérlek a Credits mezõt ne távolítsd el!
________________________________________________________________________-
#endif
#include <a_samp>
#define TIMEBETWEENATTACKS 20
// Ha egy játékos megtámadta, ennyi idõnek kell eltelnie, hogy egy másik megtámadhassa. (Másodperc)
new LastAttacker[MAX_PLAYERS];
new TimeOfLastAttack[MAX_PLAYERS];
forward PlayerIsNotAttacking(playerid);
// A Játékos nem lesz megjelölve, mint az utolsó támadója bármelyik játékosnak.
public PlayerIsNotAttacking(playerid)
{
    new count;
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(LastAttacker == playerid)
        {
            LastAttacker = INVALID_PLAYER_ID;
            count++;
        }
    }
    return count;
}
forward CheckIfDifferentAttacker(victim, attacker);
public CheckIfDifferentAttacker(victim, attacker)
{
    if( (attacker != INVALID_PLAYER_ID) && (attacker != victim) )
    // Az áldozat minden bizonnyal meg lett támadva egy másik játékos által
    {
        if( (attacker != LastAttacker[victim]) && (LastAttacker[victim] != INVALID_PLAYER_ID) && (LastAttacker[victim] != victim) )
        // A Jelenlegi támadó nem az elõzõ támadó
        {
            if( (GetTickCount() - TimeOfLastAttack[victim]) < (TIMEBETWEENATTACKS * 1000) )
            // Nem telt el elég idõ
            {
                if( IsPlayerStreamedIn(LastAttacker[victim], victim) )
                {
                    return 1;
                }
            }
        }
       
        TimeOfLastAttack[victim] = GetTickCount();
        LastAttacker[victim] = attacker;
    }
    return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\"Fair Harc Filterscript\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    PlayerIsNotAttacking(playerid);
    LastAttacker[playerid] = INVALID_PLAYER_ID;
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    PlayerIsNotAttacking(playerid);
    // Ha a játékos megtámadja az áldozatot, és az áldozat meghal, akkod
    //  egy másik játékos megtámadhatja, hiszen az elõzõ csatának vége.
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    LastAttacker[playerid] = INVALID_PLAYER_ID;
    return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
    if(CheckIfDifferentAttacker(playerid, issuerid) == 1)
    {
        new Float:health, Float:armour;
        GetPlayerHealth(playerid, health);
        GetPlayerArmour(playerid, armour);
        // Ezzel lekérem az életét, és a kevlárját MIELÕTT sebzést szenvedne el.
        SetPlayerHealth(playerid, health);
        SetPlayerArmour(playerid, armour);
        // És most visszaadom amit elszenvedett, így a sebzés, amit rámértek 0.
        SetPlayerArmedWeapon(issuerid, 0);
        // Ezzel lestoppolom a fegyveres ember támadását.
        new victimname[MAX_PLAYER_NAME + 1], attackername[MAX_PLAYER_NAME + 1], string[128];
        GetPlayerName( playerid, victimname, sizeof(victimname) );
        GetPlayerName( LastAttacker[playerid], attackername, sizeof(attackername) );
        format(string, sizeof(string), \"~r~Nem bánthatod %s-t Mert õt más %s megtámadta!\", victimname, attackername);
        GameTextForPlayer(issuerid, string, 2000, 4);
    }
    return 1;
}

19
SA-MP: Szerverfejlesztés / [16+] Láncpénisz
« Dátum: 2012. Szeptember 25. - 10:03:59 »
Sziasztok!
A Moderátorokat megkérném, hogy ha a \"Pénisz\" szó sértõ, akkor töröljék a témát.
Bár ez olyan lenne, mint ha a \"Szív\" \"Gyomor\" \"Hát\" \"Agy\" szavakat tartalmazó témákat törölnének.
Ezt a szkriptet szinte végig röhögve írtam, miközben skypeon beszéltem Vektorral..:\'D (vektor1998)
Végül letesztelte, és mûködik.
Azt hiszem anno a The Eclipse-n volt hasonló. :)
parancsok:
/lancpeniszbe - Bekapcsolja a \"Láncpéniszt\"
/lancpeniszki  - Kikapcsolja a \"Láncpéniszt\"
Script neve: Láncpénisz
Késztõ: Olie
Elkészítési idõ: 20p (Ami tartalmazza a reggelit, és a röhögõgörcsöket :\'D)
Az egész annyi, hogy ad egy láncfûrészt, és rácsatol egy gigantikus khm. nemiszerv objectet..:\'D
kép: Klikk
Eredetileg nem csúszik el róla, csak Viktornak modolt a láncfûrésze, és kilóg alóla..
Majd valakit megkérek, hogy csináljon róla egy normálisabb képet :)
Script: Klikk
[dload]

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Maffia Minigame
« Dátum: 2012. Szeptember 25. - 08:06:53 »
Sziasztok!
Magyarra fordítottam nektek egy kisebb minigamet.
Az egész nem nagy. Még nem próbáltam ki, de szerintem elég szórakoztató lehet :)
\"Helló Helló ! DarKy vagyok, és ez, az én scriptem, a \"Mafia Minigame\". Ez a
script egy kicsit olyan mint a Counter Strike, Csak ez Maffia vs. Rendõrség.
Köszönöm, hogy a scriptemet használod!\"
Egyébként tényleg olyan, mint a CS. A Maffia bombát rakhat le, a sünök pedig hatástalanítják. :)
Jó szórakozást hozzá!
\"logo-11.png\"
Eredti készítõ: DarKy
Eredeti téma: Klikk
Eredeti script letöltése: Pastebin - Klikk
Magyarra fordította: Olie
Magyar Script letöltése: http://www.solidfiles.com/d/bc86676478/

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Roleplay/GF Útmutató
« Dátum: 2012. Szeptember 24. - 09:44:31 »
Sziasztok!
Hoztam nektek egy kisebb \"Roleplay Útmutató\" szkriptet.
Igazából az egész nem nagy cucc, de úgy gondolom, hogy sok kezdõ RP/GF szerverbe hasznos lenne.
Rövid ismertetõ:
A Szkript 7 dialogot tartalmaz, mindegyik \"alap\" roleplay szabálynak egyet.
Egy Kezdõ sa:mp szerepjátékosnak hasznos lehet, ha a szerveren el tudja olvasni, mielõtt elkezdene játszani.
Mint mondtam a szkript rövid, így egyetlen egy parancsot tartalmaz csak.
Ez pedig a /rpguide
Screenshot az Angol nyelvû scriptbõl:
\"2u92urt.png\"
Figyelem!

Egyes szervereken, az adminoktól függõen változhatnak a szabályok.

Eredeti készítõ: Alexzzpro
Hivatalos fórum profil: Klikk
Eredeti Script nyelve: Angol
Eredeti Script: Klikk
Eredeti Script letöltése: PasteBin - Klikk
Magyarosította: Olie
Magyar Script letöltése (.pwn): Klikk
Magyar Script letöltése (.amx): Klikk

22
Bemutatkozás / Olie
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 16:54:36 »
Sziasztok!
Jó ideje itt vagyok már, de még nem írtam meg a bemutatkozást.
Schreiber Patrik vagyok, 16 éves.
Szabadidõmben a scriptelést gyakorlom. Nem vagyok profi, de nem ma kezdtem.
Ezúton is köszönöm Szucsornak és Vektornak, hogy elindítottak eme rögös úton :)
Zenei stílusom? Természetesen a Rock, és a Metál. De Hangulattól függõen meghallgatok egy-két Rap számot is. Nem dõl össze a világ.
Nem fogom leírni, hogy mikor kezdtem a sampot. Hogy miért? Most mindenki kérdezze meg magától õszintén:
Érdekel engem, hogy a másik Kétezernyolc Augusztus Huszonharmadikán kezdett sampozni, vagy nem?
Persze biztos lesz olyan, akit érdekel, szóval, akinek nem inge ne vegye magára.
Amúgy Nagyjából 2008 vége felé még csak a SinglePlayerrel játszottam. Élvezetes volt öldökölni.
Aztán végül kivittem elõször csalásokkal, utána csalások nélkül is.
Mikor a fülembe jutott, hogy van multiplayer verziója, felmentem az elsõ szerverre amit találtam, és elkezdtem baromkodni. Meguntam, és lejöttem. Utána gyakran visszajártam stuntolni, késõbb elmentem dm szerverekre is.
Késõbb felmentem egy Little Town RPG nevû szerverre. Ezen a szerveren több mint 1000 órát töltöttem. Késõbb az ott lévõ rossz társaság miatt, és a roleplay színvonal szemmel látható romlása miatt, mutatványosan távoztam.
Szucsortól és Viktortól elkezdtem Scriptelni tanulni. Kezdetben csak keveset, késõbb egyre több dolgot segítettem a Pacific-Roleplayben.
Bár magának a szervernek nem volt sikere, pedig tökéletes, 0ról írt, valóban egyedi mód, a scriptelést nem hagytam abba.
Nagyjából másfél éve kezdtem el, és ez alatt rengeteget tanultam. Nem vagyok profi, de nem vagyok kezdõ.
Sokan kértek fel engem mappolni:
Ne tegyétek, többen is megmondták, hogy undorító munkát végzek :)

23
Általános / Fûrész, mint játékmód?
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 15:09:26 »
Sziasztok!
Akik ismernek tudják, hogy sokszor próbáltam már meg sikertelenül újításokat behozni.
Újféle játékmódokat. Akárhányszor szépen megírtam, és hasonlított egy eredeti PC játékra, és szép, élvezetes játszható volt, soha nem adta vissza az eredeti játék feelingjét.
Ha belegondolunk, mi az, ami visszaadja az eredeti játék feelingjét?
Az irányítás és a kinézet.
Az Irányítást nehezebb megoldani, hiszen sokszor egy gombra nyílik a huzigálható inventory, vagy akár egy F10-re repülkhetünk, miközben a szárnyunk napfényben fürdõzik, és grafikailag minden tökéletes.
Nos, ha az irányítás megoldhatatlan, törekedjünk a kinézetre.
Ismét találkoztam Jacob \"Fûrész\" mapjával.
Gyönyörûen meg van csinálva, és visszaad egy bizonyos hangulatot.
(Aki még nem látta, klikk ide: Jacob Fûrész mapja jutyúkon bemutatva)
Az elgondolás a következõ:
- Lenne egy játékmester, aki végig spectatorban lenne jelen, de pl. /spawn-al le tudna spawnolni. Vagy akár visszamenni specbe.
Különféle feladatokat adhatna az embereknek, akik a pálya fogjai.
Természetesen a pályán különféle csapdákat is el lehetne rejteni, amit az Y gombbal tud aktiválni a játékmester.
Még nem teljes az ötlet, és lehet, hogy hülyeség, ezért kérdezem a ti véleményeteket is.
Na? :D

24
Játékok / Prince Of Persia trilógia
« Dátum: 2012. Szeptember 23. - 13:14:20 »
Sziasztok!
Mindenki hallott már a Prince Of Persia nevû játékról.
Láttam már ezzel kapcsolatban témát, viszont ezt olyannak tervezem, ahol én mint segítõ vagyok jelen.
Miután a napokban hetedjére játszottam végig Az Idõ homokja trilógiát, úgy gondolom, hogy értek hozzá.
(Igen, Prince Of Persia függõ vagyok. Na és? :\'D)
Néhány infó:
A trilógia egyes részei évenként jelentek meg 2003 és 2005 között. Rendelkezett egy egységes központi szállal, aminek középpontjában a Herceg és az idõ homokja állt. Ha az idõ homokját valaki szabadjára engedi, akkor az a környéken irtózatos pusztítást képes véghezvinni, bármilyen létformát, amihez hozzáér, homokszörnnyé változtat. Az idõ tõre képes arra, hogy viselõje a homok felhasználásával irányítani tudja az idõt (lassítani, gyorsítani, megállítani, illetve visszatekerni), valamint csak a használatával gyõzhetõek le teljesen a homokszörnyek. Az idõ manipulálása és annak következményei jelentõs szerepet kapnak a történet során, illetve magára történetmesélésre is nagyobb hangsúly helyezõdik. A trilógiához kapcsolódik egy mellékág, a Battles of Prince of Persia címû körökre osztott stratégia Nintendo DS-re, valamint egy teljes értékû játék, a Prince of Persia: The Forgotten Sands, ami a Sands of Time és a Warrior Within közötti történésekre fókuszál.
Vágjunk bele
\"width=500http://noob.hu/2011/09/15/Prince_of_Persia_Logo.png[/img]
A Prince of Persia  egy Akció -és kalandjáték sorozat.
 

Bár a Prince of Persia sorozat sok változáson ment keresztül, egyes részletek mindegyiknél megegyeznek: A helyszín mindig Perzsia, ahol a fõszereplõ egy Herceg nevezetû karakter (Nem azonosítható egyetlen személlyel.), akit irányítva a játékos különféle ügyességi vagy logikai feladatokat hajthat végre, illetve a harcnak is fontos szerep jut.

A Részek történetei:
Azért raktam spoilerbe, mert érdekes a történet, és izgalmasabb, mikor játszod.
Én sem olvastam el anno elõre, pont ezért :)
Spoiler for The Sands Of Time :
Sharaman, Perzsia királya és fia, a Herceg, Indiába indultak, hogy elfoglaljanak egy várost Azad tartományban (fiktív helyszín) a maharadzsa áruló tanácsadójának, Viziernek a segítségével. A megszerzett zsákmánnyal és a maharadzsa lányával, Farahval a hadsereg Azad városa felé indul. Amikor a király átadja ajándékait szövetségesének, Vizier ráveszi a Herceget, hogy nyissa ki a Homokórát, az idõ homokja elszabadul és az egész város népét megfertõzte, homokszörnnyé változtatta.
A Herceg a tõrnek, Farah a medáljának, Vizier pedig a botjának köszönhetõen menekült meg a homok pusztító hatásaitól.A Herceg szövetkezik Farahval, hogy helyrehozzák a kárt, amit okozott és megpróbálnak visszajutni a Homokórához, amit Vizier a Hajnal Tornyába (Tower of Dawn) helyezett. Nem csak a homokszörnyek, hanem a város beindult védelmi mechanizmusa (csapdák) is folyamatos nehézséget jelentenek útjuk során, valamint romantikus szál is kialakulni látszik kettõjük között.
Amikor a Homokórához érnek, elbizonytalanodik és kérdõre vonja Faraht, hogy miért olyan segítõkész. (Hisz õt elrabolták és népét legyõzték.) Vizier pedig megjelenik és egy varázslattal eltaszítja õket, kis híján megszerezve az idõ tõrét, a Herceg viszont sikeresen elveszi elõle, de a katakombákba zuhannak. Farah elmesélt egy történetet, amikor az anyukája megtanított neki egy varázsszót (Kakolookiyam), ami segít neki, mikor fél. Ez megnyitott egy járatot és így folytathatták útjukat, ami a fürdõbe vezetett, ahol szerelmük beteljesedik.
Amikor a Herceg felébred, Farah eltûnt a tõrrel, a nyakláncát hagyva csak hátra. A Herceg utánaered a Hajnal Tornyába, de késõn érkezik, Faraht körbeveszik az ellenségek, õ pedig minden erõfeszítése ellenére se tudja megmenteni szerelmét, aki lezuhan a Homokórát tároló terembe. A Herceg lemegy, hogy gyászolja szerettének elvesztését. Dühében felugrik a Homokórára és a tõrrel visszatekeri az idõt az ostrom elõtti éjszakára, meg nem történté téve az eseményeket (Grand Rewind), beleértve a kapcsolatát a hercegnõvel. Elindul, hogy figyelmeztesse Faraht apja tanácsadójának árulásáról. Elmeséli neki az egész történetét és azt is, hogy hogyan kerülheti el a támadást. Ekkora betoppan Vizier és sor kerül a végsõ küzdelemre. Miután a Herceg gyõzedelmeskedik, átadja a tõrt Farahnak, aki továbbra sem tudja elhinni a halottakat. Amikor a nevérõl kérdezi a Herceget, õ azt feleli, hívja nyugodtan Kakolookiyam-nak, majd eltûnik a távolban, Farah pedig csodálkozik, hogy talán mégis az igazat beszélte.
Spoiler for Warrior Within:
Sharaman, Perzsia királya és fia, a Herceg, Indiába indultak, hogy elfoglaljanak egy várost Azad tartományban (fiktív helyszín) a maharadzsa áruló tanácsadójának, Viziernek a segítségével. A megszerzett zsákmánnyal és a maharadzsa lányával, Farahval a hadsereg Azad városa felé indul. Amikor a király átadja ajándékait szövetségesének, Vizier ráveszi a Herceget, hogy nyissa ki a Homokórát, az idõ homokja elszabadul és az egész város népét megfertõzte, homokszörnnyé változtatta.
A Herceg a tõrnek, Farah a medáljának, Vizier pedig a botjának köszönhetõen menekült meg a homok pusztító hatásaitól.A Herceg szövetkezik Farahval, hogy helyrehozzák a kárt, amit okozott és megpróbálnak visszajutni a Homokórához, amit Vizier a Hajnal Tornyába (Tower of Dawn) helyezett. Nem csak a homokszörnyek, hanem a város beindult védelmi mechanizmusa (csapdák) is folyamatos nehézséget jelentenek útjuk során, valamint romantikus szál is kialakulni látszik kettõjük között.
Amikor a Homokórához érnek, elbizonytalanodik és kérdõre vonja Faraht, hogy miért olyan segítõkész. (Hisz õt elrabolták és népét legyõzték.) Vizier pedig megjelenik és egy varázslattal eltaszítja õket, kis híján megszerezve az idõ tõrét, a Herceg viszont sikeresen elveszi elõle, de a katakombákba zuhannak. Farah elmesélt egy történetet, amikor az anyukája megtanított neki egy varázsszót (Kakolookiyam), ami segít neki, mikor fél. Ez megnyitott egy járatot és így folytathatták útjukat, ami a fürdõbe vezetett, ahol szerelmük beteljesedik.
Amikor a Herceg felébred, Farah eltûnt a tõrrel, a nyakláncát hagyva csak hátra. A Herceg utánaered a Hajnal Tornyába, de késõn érkezik, Faraht körbeveszik az ellenségek, õ pedig minden erõfeszítése ellenére se tudja megmenteni szerelmét, aki lezuhan a Homokórát tároló terembe. A Herceg lemegy, hogy gyászolja szerettének elvesztését. Dühében felugrik a Homokórára és a tõrrel visszatekeri az idõt az ostrom elõtti éjszakára, meg nem történté téve az eseményeket (Grand Rewind), beleértve a kapcsolatát a hercegnõvel. Elindul, hogy figyelmeztesse Faraht apja tanácsadójának árulásáról. Elmeséli neki az egész történetét és azt is, hogy hogyan kerülheti el a támadást. Ekkora betoppan Vizier és sor kerül a végsõ küzdelemre. Miután a Herceg gyõzedelmeskedik, átadja a tõrt Farahnak, aki továbbra sem tudja elhinni a halottakat. Amikor a nevérõl kérdezi a Herceget, õ azt feleli, hívja nyugodtan Kakolookiyam-nak, majd eltûnik a távolban, Farah pedig csodálkozik, hogy talán mégis az igazat beszélte.
Spoiler for The Two Thrones:
A Prince of Persia: The Two Thrones közvetlen a Warrior Within ’igazi’ befejezése után veszi fel a fonalat, vagyis a Herceg a Dahakát legyõzi, Kaileenát pedig megmenti végzetétõl, kettesben hajóznak Babilon felé.
Amikor közelebb érnek elszörnyedve látja, hogy a városát elfoglalták, hajójukat pedig nyílzáporral sújtják és egy katapulttal a tenger mélyére süllyesztik. A Herceg egy deszkába kapaszkodva partra sodródik, és szeme láttára vonszolják el szerelmét a rejtélyes támadók. Útra indul, hogy kiszabadítsa, és akkor rájön, hogy õsi ellensége, Vizier áll a támadás mögött (Az idõ szigetén történt eseményeknek köszönhetõ, hogy nem halott.) és õ rabolta el Kaileenát.
Amikor végre megtalálja szerelmét, tehetetlenül kell végignéznie, ahogy a Vizier az idõ tõrével hason szúrja kedvesét, ezzel elszabadítva az idõ homokját, majd pedig önmagába mártja a tõrt, átváltoztatva magát egy halhatatlan szörnnyé. Az elszabadult homok mindenkit átváltoztat, a Herceg azonban még idõben elkapja az idõ tõrét, viszont részlegesen így is megfertõzõdik.
Megmenekül, azonban a csatornában találja magát Babilon városának peremén és elindul, hogy megölje Viziert. Az idõ homokjának hatására egy sötét személyiség alakul ki benne. A Herceg jó cselekedetekre törekszik, de a bosszúvágy hajtja elõre, míg a Sötét Herceg (Dark Prince) egy rideg, kegyetlen, arrogáns és sz*rkasztikus személyiség, aki egy belsõ hangként igyekszik meggyõzni a Herceget, hogy tulajdonképpen õk egy és ugyanazon személy és ne törõdjön másokkal, csak saját magával.
A Vizier nyomában összefut egy régi ismerõssel, Farahával, aki természetesen nem emlékszik semmire és meglepõdik, hogy a Herceg ismeri õt. Kezdetben gyanakvó, ennek ellenére egy új kötelék van kialakulóban kettõjük között. Vizier azonban elragadja Farahát, hogy magához hasonlóvá formálja és királynõjévé tegye, a Herceg lába alatt egy varázslattal beszakítja a talajt, aki így egy földalatti aknába zuhan, ahol a Sötét Herceg megpróbálja teljesen uralma alá vonni. A Herceg megtalálva apja kardját és holttestét, elkeseredik, sötét énje pedig szemére veti az eddigi próbálkozásait a múlt megváltoztatásáról és azok sikerességét. A Herceg végül belátja, hogy nem futhat tovább sorsa elõl, nem törölheti el többé hibáit és azok következményeit, hanem el kell azokat fogadnia, a felismerésnek hála pedig úgy tûnik, teljesen úrrá lesz a Sötét Hercegen.
A Herceg végül kijut, és újra szembeszáll Vizierrel és az idõ tõrével szíven szúrja. A Vizier testébõl kiáramló és a város minden pontján szétterjedõ homok a torony tetején koncentrálódik és Kaileena alakja formálódik meg, aki a sebeit begyógyítja és megtisztítja a várost a fertõzéstõl. A Sötét Herceg ekkor magához akarja ragadni teste irányítását, de a Herceg végül örökre elhallgattatja. Farah felébreszti és megkérdezi, hogy honnan tudta a nevét. A Herceg pedig elmeséli neki történetét ugyan úgy, ahogyan a Sands of Time végén is tette.
Frissítés alatt...

25
Szépen, és érthetõen:
Nem kell SWAT. :)

26
Beszélgetés / Öngyilkos szerelem[16+] - Beszélgetés
« Dátum: 2012. Augusztus 22. - 13:14:36 »
Sziasztok!
Szeretném a véleményeteket arról, hogy mennyire kegyetlen, és undorító dolog, mikor egy párkapcsolat végénél, valamelyik fél zsarolja/fenyegeti a másikat.
Történt már veletek hasonló?
Az alábbi történet nem kitaláció, és nem is egy idézetes oldalról másoltam.
Ez a napokban történt.
Spoiler for Erõs idegzetûeknek, saját felelõsségre. Történet. :
Történet:
Van egy haverom. Életvidám arc volt, kockult rendesen, eljárt velünk lógni, csavarogni. Egy igazi Humor Harold. Volt egy barátnõje, akivel négy hónapja voltak együtt. Nagyjából egy hete szakított a barátnõjével, mert nagyon megbántotta, és úgy gondolta, nem való neki ilyen nõ.
Két napja már mindenki tudott róla, hogy a lány öngyilkos lett. Videóra vette, ahogy egy borotvapengével felvágja az ereit. Természetesen mi ezt nem láthattuk, a rendõrség lefoglalta a telefont.
Lényeg a lényegben, hogy szegény nagyon maga alatt van/volt, és bár értettem, hogy szerette azt a lányt, és négy hónapig vele volt, miért van ennyire maga alatt, és miért okolja magát mindenért.
Ma jutottam hozzá az msn beszélgetésükhöz. Azt mondta senkinek se küldjem el, és ezt tiszteletben is tartom. A Lány megfenyegette a barátomat, hogy ha nem fogadja vissza, akkor öngyilkos lesz.
A Haverom természetesen írta neki, hogy tegye csak meg, csinálja ha ilyen hülye, hogy ezért eldobja az életét. Most a haverom a bírósági tárgyalásra vár. Elvileg van egy olyan törvény, hogy senkit nem támogathatsz az öngyilkosságban, és bár nem szándékosa, de ezt tette.
Történet vége.
Ha egy Modi úgy gondolja, hogy nem ide való, nyugodtan törölje a témát.

27
Szkript kérések / Szerver V.I.P. Slot.
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 13:52:12 »
Sziasztok!
Szükségem lenne egy V.I.P. Slot szkriptre.
Régen láttam hiv. fórumon, de nem találtam meg.
A Lényege egyszerû.
Ha egy szerver 30 slotos, akkor 29/30-nál már nem enged fel több játékost, kivéve azt/azokat akinek/akiknek a neve a scriptben szerepel.
Akiknek a neve nem szerepel benne, azt 29/30 állásnál, már nem engedi fel, hanem szimplán kiírná neki, hogy \"Bocs, a szerver tele van\"
Ehhez jönne hozzá egy \"Rejoin\" script.
Azt, hogy \"Bocs, a szerver tele van\" dialogban írná ki.
Két gomb állna a rendelkezésére, \"Frissít\" illetve \"Kilép\"
Ha valaki lelép a szerverrõl, és az állás 28/30 lesz, akkor a Frissít gomb megnyomásával beengedi, ha nem, akkor értelemszerûen továbbra is a dialog lenne kint.
Nehéz kérés, de valakinek már sikerült megcsinálni.
Elõre is ezer köszönet annak, aki nekiül, és megcsinálja. :)

28
Archívum / [HUN] San Andreas Jailbreak
« Dátum: 2012. Augusztus 14. - 12:31:04 »
Sziasztok!

Szeretném felhívni mindenkinek a figyelmét, hogy a leírás nem teljes!

Hüllõ (Gyík) - Avagy a Gyakran ismételt kérdések.

1. - Mi az a Jailbreak?

A Jailbreak a Counter Strike szériákból jól ismert játékmód.


2. - Miért Pont Jailbreak?

Mert már mindenbõl rengeteg van. Tele van tömve a fórum Stunt/Drift/Fun/RP szerverekkel.


Jailbreak szervert még nem nagyon láttam errefelé =)


3. - Milyen szabályai vannak a San Andreas JailBreaknek?

Szabályok:


- Rendõr csak olyan ember lehet, aki jól ismeri a szabályokat.


- Fogoly bárki lehet


- Ha azt írják: Utolsó reakció ugrás, akkor ugornod kell egyet.


- Ha azt írják, hogy: Utolsó ERAKCIÓ ketrec,akkor nem kell teljesítened a parancsot


- Simonon mindig más skin van, mint a többi õrön.


- Ha utolso reakciót látsz, és te teljesítetted utoljára a parancsot, az õrnek le kell lõnie,azaz meghalsz


- Ha az Õr nem szabályosan járt el,azaz ok nélkül lelõtt,akkor szólni kell egy adminnak. (/report). Ha nincs elérhetõ admin, akkor /õrjelent [ÕrNeve] [indok]


- A fegyenceknek nem muszáj teljesítenie a parancsot, de ebben az esetben az õr lelõheti.


- A foglyok fellázadhatnak, de ha megtámadnak egy õrt, akkor az õr lelõheti.


(A Szabályzatot köszönjük a JokeAlmighty nevû Counter Strike klánnak.)

4. Miért csak 20 slotos lesz a szerver?

Ezzel elkerülendõ a barmulás, és az össze-vissza laggolás


Itt a GYIK vége. (Késõbb bõvítem)
A Játék Menete:

A Szerver maga 20 slotos.


Két csapat van. 5db Õr, és 15db fogoly.


- Fogoly

- Õr

- Simon (Szájmon)

A Játék elején nyílnak a ketrecek, és az Õrök a \"Nagyketrecbe\" invitálják a foglyokat.


Õröktõl függõen sorakozót rendelnek el a fal mellett, és ekkor kezdõdik a \"Játék\"
*Saw Laughting*

Az Õrök a mindenki által látható chatbe írnak, bármit akármit. Akár egymással is beszélgethetnek.


Õröktõl függõen megengedhetik a raboknak a beszélgetést.


Simon bármikor, bármelyik pillanatban adhat ki utasítást.


Kétféle utasítás van, érthetõen elmagyarázva:


Utolsó reakció
<cselekvés>

Ilyenkor kötelezõ megcsinálni azt, amit Simon a
<cselekvés> helyére írt

Utolsó erakció
<cselekvés>

Ilyenkor nem kötelezõ megcsinálni, amit az Simon írt.


Ha mégis elvégezted a cselekvést, akkor  Simon vagy az Õr dönt, hogy kivégez-e téged.


A Játéknak több célja is van:


- Elmenekülni a börtönbõl, egy börtöntõl 500méterre lévõ cp-be


- Utolsóként élve maradni


- Megölni az összes õrt.


Ha sikerül elmenekülni a börtönbõl, akkor a következõ körben, mint Simon térsz vissza.


Ha sikerül utolsóként élve maradni, akkor a következõ körben Õrként térsz vissza.


Ha sikerül megölni az összes õrt, akkor attól a körtõl kezdve az õrök bekerülnek a foglyok közé, és 5db véletlenszerûen kiválasztott játékos lesz az õr. Ebbõl az ötbõl lesz kiválasztva véletlenszerûen Simon is.


A Menekülés folyamata:

- Be kell jutnod az Õrszobába/Fegyverszobába (Gunroom) és megtalálni a kulcsot.


- Ki kell jutnod, és megkeresni a kaput


- Ki kell nyitnod, és futni a Checkpoint felé, ami az ellenkezõ irányban van.


- Ha eléred a Checkpointot, a menekülés sikeres, ha nem, akkor elbuktál.


Fontos: Az õrök jármûvekkel is utánad mehetnek!

Fontos: Nincs kulcsod a fegyverszekrénybe, így fegyvert NEM tudsz magadhoz venni!


Az Összes õr megölése:

Minden körben egy random fogoly kap egy kést.


Ilyenkor már csak a foglyon múlik, hogy milyen stratégiát alkalmaz.


Kérheti a többiek segítségét, vagy magánakcióba is kezdhet.


Fontos: Mikor meghal, akkor egy õr elkobozza a kést.

Fontos: A Fogoly használhatja azonnali kivégzésre is a kést! (Hátulról Jobbklikk+Balklikk)


Fontos: A Fogoly a /kés-átad paranccsal bárkinek átadhatja a kést.


Fontos: Ha az õr észreveszi a kést, és elkéri, nem vagy köteles átadni neki. Ekkor kivégezhet.





A Szerveren fellelhetõ chatek:
- Admin Chat

Adminok számára létrehozott Chat. Egyéb Játékosok nem látják.


Parancsa: /a

- Õr Chat
Õrök számára létrehozott Chat. A Foglyok nem látják. Egymás között kommunikálnak vele.
Parancsa: /o
- Simon Chat
Csak Simon írhat ide. Õ adja ki a \"parancsokat\".
Parancsa: /si
- Suttogó Chat
Mindenki használhatja, csak az a két ember látja, akik suttognak. Egymás mellett kell állniuk hozzá.
Ha az õr észreveszi, akkor õ dönt, hogy kivégez-e.
Parancsa: /su
Köszönet RyDerBoy96-nak a JailBreak map-ért!
Leírás bõvítés alatt...

29
Hangszerek és előadók / Slayer - Payback
« Dátum: 2012. Augusztus 12. - 20:16:17 »
Sziasztok!
Rengetegen szeretik, és még többen utálják a Slayer nevû együttest.
Én a rajongói táborba tartozom.
Úgy gondoltam, megosztok tõlük egy számot nektek.
Elõre is leszögezném, hogy aki nem bírja a thrash metalt, az ne is kezdjen bele :)
A Szöveg \"nyomokban\" káromkodást tartalmazhat
 

Szöveg:
You need to take a closer look at me

Cause I was born to be the thorn in your side


No matter what you think you\'re gonna see


You never wanted this barrage of fucking pride


You don\'t want none of me


You\'ve got a fucking catheter in your brain


Pissing your common sense away


When you draw first blood you can\'t stop this fight


For my own peace of mind - I\'m going to


Tear your fucking eyes out


Rip your fucking flesh off


Beat you till you\'re just a fucking lifeless carcass


Fuck you and your progress


Watch me fucking regress


You were made to take the fall - now you\'re nothing


Payback\'s a bitch motherfucker


You only live to be a parasite


Your life must suck when nothing\'s going your way


Everything melts away before your eyes


You\'re just a punk that doesn\'t have the sense to get away


Get the fuck away


You\'ve got a fucking catheter in your brain


Pissing your common sense away


When you draw first blood you can\'t stop this fight


For my own peace of mind - I\'m going to


Tear your fucking eyes out


Rip your fucking flesh off


Beat you till you\'re just a fucking lifeless carcass


Fuck you and your progress


Watch me fucking regress


You were made to take the fall - now you\'re nothing


Payback\'s a bitch motherfucker


I will never become your fucking scapegoat


I don\'t know how it feels to come up short


I only want vengeance


To come shining down on me


I don\'t want you to die


Before I get the chance to kill you myself


You\'ve got a fucking catheter in your brain


Pissing your common sense away


This is for the mindfuck


This is for the hell of it


This is for me- I\'m going to


Tear your fucking eyes out


Rip your fucking flesh off


Beat you till you\'re just a fucking lifeless carcass


Fuck you and your progress


Watch me fucking regress


You were made to take the fall - now you\'re nothing


Tear your fucking eyes out


Rip your fucking flesh off


Beat you till you\'re just a fucking lifeless carcass


Fuck you and your progress


Watch me fucking regress


You were made to take the fall - now you\'re nothing


Now you\'re nothing

30
Kérdések, Segítség / Elektromos cigaretta
« Dátum: 2012. Július 18. - 10:16:17 »
Sziasztok!
GreenDream márkájú, atomizátoros elektromos cigarettám van.
Fél évig rendesen mûködött, a füstje nagyjából ugyanolyan forró volt, mint a rendes cigié.
Ma hirtelen elkezdett nagyon forró füstöt nyomni magából, ami már túlságosan is égeti a torkom.
Kétnaponta tisztítom, tehát a tisztítás hiánya kilõve. A Patronnal sem lehet baj, mert mindegyiknél ezt csinálja. Háromféle, különbözõ márkájú patronnal teszteltem le.
Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baja?
//Megjegyzés.: Rendszeresen szívok \"Igazi\" cigarettát is emellett (Lassan több mint két éve), tehát azzal senki ne jöjjön, hogy nem bírom a füstöt..//

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal