Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Olie

Oldalak: 1 2 [3]
31
Függvények / IsPlayerInAnyVehicle(playerid);
« Dátum: 2012. Július 17. - 19:15:01 »
Sziasztok!
Ebben a témában megismertetlek titeket az \"IsPlayerInAnyVehicle\" nevû függvénnyel!
Ennek a függvénynek a segítségével gyorsan, és könnyedén lecsekkolhatjuk, hogy az adott játékos jármûben ül-e.
Paraméterek:(playerid)
playerid - A Csekkolni kívánt játékosID.
Visszatérés
Amennyiben a játékos nincs jármûben, a visszatérési érték \"0\"
Amennyiben a játékos jármûben van, a visszatérési érték \"1\"
Példa:
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(strcmp(cmdtext, \"/kocsiban-ülök-e\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) SendClientMessage(playerid,0x00FF00AA,\"Kocsiban ülsz.\"); //Más is jöhet ide...
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerInAnyVehicle
Ha hiányzik valami írjátok le, és bõvítem.

32
Függvények / SetPlayerDrunkLevel(playerid, level);
« Dátum: 2012. Július 17. - 17:19:59 »
Sziasztok!


Lehet, hogy rossz helyre nyitottam a témát. Ebben az esetben kérem, hogy egy Moderátor/Adminisztrátor helyezze át! Köszönöm!


SetPlayerDrunkLevel
 
Ez a funkció gyakran megtalálható a RolePlay szervereken, mint a Drogok/Italok/Betegségek \"mellékhatása\"
Beállítja egy játékos \"Részegségi szintjét\" ami megnehezíti a közlekedést, és a jármûvek vezetését.
InGame hatás
A Játékos kamerája forogni/rázkódni kezd a szinttõl függõen.
Paraméterek (playerid, level)
playerid   -  Az adott játékos id-je, akinek a \"Részegséi szintjét\" be szeretnéd állítani.
level        -  Mennyire legyen \"Részeg\" a játékos.
Visszatérés - Enek a funkciónak nincsen speciális visszatérési értéke
A \"level\" értékei
A Minimum érték \"0\", a maximum \"50000\"
A \"2000\"-es értéktõl kezdve lesz \"Részeg\" a játékos
Az \"5000\"-es értéktõl kezdve a játékos nem látja a Minimapot.
Példa
 

if (strcmp(cmdtext, \"/drunk\", true) == 0)
{
    SetPlayerDrunkLevel (playerid, 3000);
    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Mostantól Részeg vagy! Ne vezess részegen!\");
    return 1;
}

 
Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerDrunkLevel

33
SA-MP: Szerverfejlesztés / Includeok
« Dátum: 2012. Július 17. - 12:42:18 »
Sziasztok!
Sokan panaszkodnak, hogy ilyen-olyan Include nincs meg nekik, vagy nem a legfrissebb, vagy nem mûködik.
Régóta dolgozok a pawnommal, és rengeteg Includeot tartalmaz.
Nagyon régen kellett bele újat raknom.
Letömörítettem a pawnom include mappáját, és feltöltöttem solidfiles-ra.
Használjátok egészséggel :)
http://www.solidfiles.com/d/d8042ca286/
Ha valakinek hiányzik belõle valami, csak szóljon, és frissítem :)

34
SA-MP: Szerverfejlesztés / OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó
« Dátum: 2012. Július 15. - 23:12:45 »
OFCMD ~ Dinamikus Parancsfeldolgozó by Olie & Fl0rian
 
Sziasztok!
Bemutatom az OFCMD-t!
A Használata nagyon egyszerû :)
Adatok:
- Név: OFCMD
- Elkészítési idõ: 15-20perc
- Készítõk: Fl0rian, Olie
Gyorsabb mint a Zcmd!
Bizonyíték: Klikk!
Példa a használatára:
 

OFCMD:teszt(playerid, params[])
{
print(\"teszt\");
return 1;
}

 
Kód:
 

#include a_samp
#define OFCMD:%0(%1,%2) \\
forward ofcmd%0(%1,%2); \\
public ofcmd%0(%1,%2)
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
new params[ 356 + 1 ],
   Spaces,
   i_Space,
   g_szrCommand[ 192 + 1 ];
i_Space = strfind( cmdtext, \" \" );
format( g_szrCommand, (192), \"%s\", cmdtext );
strdel( g_szrCommand, i_Space, strlen(cmdtext) );
format( params, (356), \"%s\", cmdtext );
strdel( params, (0), i_Space + 1 );
    GetSpaces( params, Spaces );
    new xString[ 64 + 1 ];
    format( xString, (64), \"ofcmd%s\", g_szrCommand );
   
if( i_Space == (-1) || Spaces == strlen(params) ) return CallLocalFunction( xString, \"is\", playerid,  \" \" );
CallLocalFunction( xString, \"is\", playerid, params );
return 1;
}
stock GetSpaces( text[], &output ) {
    for( new i; i < strlen(text); i++ ) {
    if( text == \' \' ) {
        output ++;
}
}
}

 
Teszt szkript:
 

#include < a_samp >
#include < zcmd >
#include < ofcmd >
public OnFilterScriptInit( ) {
new AT = GetTickCount( );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
     ofcmdteszt( 0, \" \" );
}
new AT2 = GetTickCount( );
new ZT = GetTickCount( );
for( new tests; tests < 10000; tests++ ) {
     cmd_teszt( 0, \" \" );
}
new ZT2 = GetTickCount( );
printf( \"OFCMD in %d ms - 10000x\", AT2 - AT );
printf( \"ZCMD in %d ms - 10000x\", ZT2 - ZT );
return 1;
}
 
CMD:teszt( playerid, params[] ) {
print( params );
return 1;
}
OFCMD:teszt( playerid, params[] ) {
print( params );
return 1;
}

 
Használjátok egészséggel :)

35
Beszélgetés / Eredetiség
« Dátum: 2012. Július 15. - 22:39:17 »
Sziasztok!
A Mai napon szépen elindultam a Saturnba venni egy skullcandy fülhallgatót.
Szuperül meg is lett, ám a táskámban más is utazott haza.
Mégpedig a Grand Theft Auto: San Andreas..
Általában, ha PC játékokról van szó, nagyon ritkán töltöm le.
Ezért van az, hogy Counter-Strikeban sem tudom, hogy milyen érzés Non-Steames lenni, se Team Fortressben, se semmiben.
Nem, mielõtt leszólnátok nem az a tipikus gazdag-kölyök vagyok, aki mindenre pénzt kap.

Rendesen megkersem diákmunkából a pénzem, és nem b*szom el minden sz@rra.
(Cigit leszámítva)
Szóval, mint említettem a játékokat általában megveszem. Kívételt képzett ezalól a Grand Theft Auto: San Andreas.
Míg a GTA: Vice City, és a GTA III is eredeti, az SA-t valahogy soha nem vettem meg.
Egyszerûen nem volt kedvem hozzá, vagy túl drágának láttam, a játékélményt tekintve.
Bár ekkor még nem ismertem a multiplayer verzióját.
A Mai nap a Saturnban a játékok között sétálva sok jó játékot láttam, amiket már régóta terveztem megvenni, de úgy voltam vele, hogy egyenlõre nem szükséges.
Aztán ott volt a GTA: San Andreas, a PremiumGames-es csillogó dobozos kiadásában, mindenféle szir-szar extrával...
Végülis megvettem.
A Mai napon nagyon sokan megkérdezték, hogy \"Mi a szarért?\" \"Mi a f@sznak vetted meg\" stb..
A Véleményeteket szeretném kérni azt illetõen, hogy ki vette meg, illetve ki töltötte le az SA-t?
Illetve úgy általában ki veszi meg/tölti le a játékokat?

36
Archívum / [HUN] NewOffensive TDM @ pwd. by Crux-Host.eu
« Dátum: 2012. Július 12. - 00:09:05 »
Sziasztok!

Szeretném nektek bemutatni a még készülõben lévõ szerverünket!


Rengeteg töprengés, gondolkodás, és hülyébbnél hülyébb nevek felvetése után, (Mint például a
Bokor TDM) a szerverünk a \"New Offensive TDM\" nevet kapta.

A Szerver jelenlegi csapata:

- Fl0rian  ~ Scripter


- Olie  ~ Scripter


A Szervert a Crux-Host.eu biztosítja a számunkra.


HostName: [HUN] New Offensive TDM @ pwd. by Crux-Host.eu


Address:  188.40.255.181:7780


Players:  x / 100


Ping:     x


Mode:     NewOff-0.1


Map:      WarZone


~~~~~~~


Magáról a GameMode-ról:

A Játékmódot a Nulláról kezdtük el írni Flóval


Amit tartalmaz:

Már Készen van:
\"tick.png\"

Még nincs kész:
\"no.png\"

Sqlite regisztrációs rendszer:
\"tick.png\"

Pénz Mentése
\"tick.png\"

Score(Pontok) Mentése:
\"tick.png\"

Adminszint mentése:
\"tick.png\"

Anticheat:
\"no.png\"

Csapatok mentése:
\"no.png\"

Random FegyverPickup-ok:
\"no.png\"

A Lista bõvülni fog, amint a fenti dolgok készen lesznek.


Magáról a játékmenetrõl:

Az \"
Offenzíva\" egy TDM stílusú játékmenet, amit

mi
találtunk ki.

Szándékosan nem az
[EGYÉB] Jelzõ került ki!

De nem is húzom tovább a szót:


A Történet maga:

Egy San Andreastól messzi esõ településen, a bandák összefogtak, és megalapították a \"Megváltás\" nevû csoportot.


Elrabolt mérnökök, tûzszerészek, és szakértõk segítségével megépítettek egy hatalmas, pusztító erejû fegyvert.


A Hadsereg megpróbálta megszerezni, de nem sikerült. Szállítás közben felrobbant.


Rengeteg a halott, és a sebesült.


A Település két részre oszlott, az egyik részén a Bandák vertek tanyát, a másikon a hadsereg.


Hamarosan információt kaptak, hogy a Megváltás nevû szervezet ismét fegyerkészítésbe kezdett..


Meg kell akadályozniuk.


Már biztosan elgondolkodtatok, hogy hogy is lesz ez megoldva, miféle játékmenet lesz:


Három \"Csapat\" létezik:


A Rosszfiúk. azaz a \"Megváltás\" nevû csoport.


A Jófiúk, azaz a hadsereg.


No meg persze a civilek.


Mikor beregisztrálsz a szerverre, az adataidat automatikusan menti az adatbázisba.


Civilként indulsz útra, és késõbb a te döntésed lesz, hogy hová csatlakozol.


Játékmódok:

- Normál


- Offenzíva


Mind a kettõ leírását elolvashatjátok lentebb.


A Játékmód nem a GameMode-ra értendõ!

Sima játékmód:

Egy San Andreas mellett mapolt, Közepes méretû téglalap alapú pályán játszódik.


A Mapot erõsen romos beütésûnek tervezzük. Füstölgõ autók, amiket jól célozva fel is robbanthatsz, itt ott megjelenõ fegyverek, amiket a robbanás halottai hagytak hátra. (Random koordinátákon megjelenõ pickupok, random fegyverekkel)


A sima játékmódban Négy fajta fegyvert birtokolhatsz:


- AK-47


- MP5 (SMG)


- Deagle


- Uzi


- Továbbá pénz segítségével vehetsz másokat.


Az Offenzíva játékmódban ez másként alakul, de arról késõbb.


A térkép kijelzi a csapattársakat, illetve az ellenséget is a másodperc tört részére, mikor lõ.


Természetesen, ha automata fegyverrel lõ, folyamatosan kijelzi a térkép.


Valamint a csapatok tudnak kommunikálni.


/b - Banda /k - Katona


Halál esetén az illetõ respawnol, és a bunkerben felveheti az aktuális fegyvert a készletbõl.


Amennyiben az illetõ meghal, a fegyvereit eldobja, és CP formájában megjelenik.


Egyébként folyamatosan jelennek meg random helyeken fegyverek.


A Banda bunkerében egy fémes tárgy van. Ez a bomba alapja.


A Sima játékmódban csak annyi szerepe van, hogy 100 dollárt kapsz, ha eljutsz odáig.


A Pénzrõl késõbb.


Ennyit a sima játékmód részletezésérõl.


Késõbb bõvítem


Az Offenzíva mód:

Kétféleképpen aktiválódhat:


- Ha Egy Admin aktiválja


- Ha a rendszer aktiválja (Ha nagyjából egyenlõen vannak)


Az Offenzíva mód csak akkor lehetséges, ha nagyjából egyenlõ arányban vannak a szerveren Katonák, valamint Bandások.


A Rendszer az Offenzíva Mód kezdete elõtt Két perccel (120mp) jelez.


Abba a pillanatban, mikor a timer a 0-ra ér, mind a két csapat a saját bunkerében spawnol.


A Bandabunkerben lévõ fémes tárgy körül egy Checkpoint jelenik meg.


A Katonák feladata: Eljutni/Beállni a checkpointba, és legalább 25 másodpercig ott állni.


A Bandások feladata: Megakadályozni, hogy a katonák odajussanak.


Offenzívamódban mind a két csapat Elit felszerelést kap.


Bandások:


- Spawnolásonként 15 töltény RPG & 15 Gránát


Hadsereg:


- Spawnolásonként 70 Kevlár, és 10 töltény Sniper


Az Offenzívamód tíz percig tart, vagy amíg el nem foglalják a checkpointot.


A Nyertes csapat minden tagja 5000$-t és 5 OP-t kap.


Melyik oldalra álljak? Hadsereg vagy banda?:

Mind a kettõnél vannak bónuszok, de mind a kettõnél mások.


Neked kell döntened, melyiket veszed igénybe, azaz melyik csapatot választod!


Miért legyél BANDÁS?

- Mapolt barikád, amin nehezen jut át a Hadsereg.


- 40%-al több lõszer spawnoláskor


- Ölésenként +1 dollár.


Miért legyél a HADSEREG tagja?

- Nagyobb fegyverkészlet


- 10% Skill a fegyverekhez


- Spawnolásonként 10 Kevlár.


Miért NE maradj CIVIL?


- Semmi bónuszt nem élvez


A Szerveren található fizetõeszközök:

- Pénz(Cash) - A Számláló az eredeti SA-s számláló. $-ban méri.

A Pénz által vehetsz fegyvereket, és kevlárt különbözõ kiszerelésben. (10-50-100-250)


- OP \"OffenzívaPont\"

Offenzívapont által különbözõ bónuszokat vehetsz, amik akár egy bizonyos


idõtartamra, akár örökre szólhatnak. (pl. +10%Skill, stb.)


Hol jelzi ki a fizetõeszközeimet?

- A Pénzt a szokásos helyen a jobb felsõ sarokban.


- Úgy gondoltam az OP nem publikus (Késõbb részletezem) így azt a /offpontom paranccsal.


Szóval, úgy képzeld el, mint egy jó TDM, amiben megjelenik egy-egy \"Roham\" rész!


Várom a kritikákat, tanácsokat ötleteket!


Megkérem a Moderátorokat, hogy ne zárja.


Holnap bõvítem, de már könnyezik a szemem akkorákat ásítok..

37
Segítségkérés / Sürgõs! UCP Sqlite-al
« Dátum: 2012. Július 08. - 14:57:33 »
Sziasztok!
Sürgõs lenne, és nagyon örülnék, ha tuda válaszolni valaki.
Az lenne a kérdésem, hogy Sqlite segítségével lehet-e ucp-t készíteni, és ha igen, akkor hogy?
Említették már, hogy van hozzá, plugin, de olyan is volt, aki azt mondta, hogy nem lehet.
Valaki tudna végleges választ adni?

38
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kill Streak
« Dátum: 2012. Július 08. - 08:57:12 »
Sziasztok!
Hivatalos Fórumon nézelõdtem a scriptek között, mikor megláttam ezt.
Sorozatban való ölésért különbözõ dolgokat nyerhetünk.
Ez lehet HP,  Kevlár, Fegyverek, vagy akár egy nukleáris bomba is.
Fun szervereken, valamint lazább DM-eken egyaránt szórakoztató lehet!
Script Neve: Kill Streak
Eredeti készítõ: SpiderWalk
Eredeti téma: Klikk
Honosítás: Olie
Honosítás ideje: Öt perc..
Eredeti Script letöltése: Klikk
Honosított Script letöltése: Klikk

39
Társalgó / Legális Hosting, Illegális Hosting?
« Dátum: 2012. Július 07. - 18:07:59 »
Sziasztok!
Mint azt tudjátok, a fórumon jelenleg csak bejelentett hostokat lehet kitenni.
Gondolkodtam egy sort, azon, hogy mit is jelent egy szervert hostolni, hostoltatni.
Nézzük akkor:
- A Jelenlegi szabályzat szerint, ha nincs feltûntetve adószám, sem ÁSZF, ill. a host nem bejelentett, akkor a hostot a fórum csapata \"Illegálisnak\" minõsíti.
- Ha egy szervert a saját számítõgépedrõl futtatsz, az is illegális?
Nem sokat tudok, a jelenlegi Jogszabályokról, ezért szeretném megkérdezni a fórumcsapatot, elsõsorban Chuck Norrist, hogy hogy is van ez, illetve miért illegális az a host, aminél nem teljesülnek a fent leírt feltételek.
Nem lefikázást szeretnék senkitõl, csupán érdeklõdök, hogy mi miért van?

40
Munkaerő keresése / Megbízható embereket keresek!
« Dátum: 2012. Július 07. - 10:21:22 »
Visszavonva

41
Beszélgetés / Kezek ropogtatása
« Dátum: 2012. Július 05. - 09:08:05 »
Sziasztok!
Már nagyon érdekel a dolog, hogy hányan csinálják?
8 éves korom óta ropogtatom az ujjaim a kezemen, kiroppantom a nyakam, és a derekam.
Kíváncsi vagyok, hányan teszik még tönkre rajtam kívül az izületeiket ^^

42
Megkérnék egy moderátort hogy törölje az offot. Köszönöm.

43
Idézetet írta: Nocoxil date=1338110170\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22062\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ervin: Szerintem meg te nem tudod mi az az RP ^^



Ott a pont.

Oldalak: 1 2 [3]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal