Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - $uRí

Oldalak: 1 [2]
16
SA-MP: Szerverfejlesztés / Turbó Elegy!
« Dátum: 2012. Április 14. - 23:18:52 »
                                                                            \"turbog.jpg\"
Helló, bocsánat, hogy megint publikálok de szerintem ez egy fontós szkript! Nem rég volt egy olyan téma hogy a modolt kocsikat be lehet tenni a GTA SAMP -be, hogy mindenki lássa! Az nem volt megoldható csak MTA -ba! De eljött az idõ, mert ezt mindenki látja más játékos ha használja vagy te!
A szkript nagyon jó lett és ezt megismétlem mindenki látja!
Eredeti Készitõ: Ronaldo_raul™
Erdeti Téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=332257
Képek:
http://www.abload.de/image.php?img=samp054vm1fk6r.png
http://www.abload.de/image.php?img=samp055ea18kik.png
Szkript:
 

/*
                          Ronaldo_raul™ Productions Presents-
________________________________________________________________________________
                                   Elegy Turbo\'s!
//==============================================================================
-->Do Not Re-Release This Script Without My Permission.
-->DO Not Claim This Script As Your Own.
-->Do Not Sell This Script.
-->Suggestion,Bugs........PM ME ! Or Post Them On The Release Thread.
                      This FilterScript is made by Ronaldo_raul™
 
                                  Copyright ˆ 2012-2013
                  *******Keep All credits in the filterscript.*******
//==============================================================================*/
//==============================================================================
//                          Defines And Include
//==============================================================================
#define FILTERSCRIPT
#include < a_samp >
#include < zcmd >
 
#define INFO    0x0080FFFF
#define WHITE   \"{FFFFFF}\"
#define RED \"{FF0000}\"
#define GREEN   \"{80FF00}\"
new HaveTurbo [ MAX_PLAYERS ] ;
new Fire [ 14 ] ;
new Ex [ 7 ] ;
//==============================================================================
//==============================================================================
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
    print(\" Turbo Fire - FS By Ronaldo_raul\\n Loaded.\");
    print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\\n\");
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    HaveTurbo [ playerid ] = 0 ;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    HaveTurbo [ playerid ] = 0 ;
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if ( HaveTurbo [ playerid ] == 1 )
    {
        DestroyObject ( Ex [ 0 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 1 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 2 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 3 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 4 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 5 ] ) ;
        DestroyObject ( Ex [ 6 ] ) ;
        HaveTurbo [ playerid ] = 0 ;
    }
    return 1;
}
CMD:turbo ( playerid , params [] )
{
    if ( HaveTurbo [ playerid ] == 1 ) return SendClientMessage ( playerid , INFO , \"(INFO) \"#WHITE\"You already have \"#RED\"turbo\'s \"#GREEN\"installed.\" ) ;
    if ( IsPlayerInAnyVehicle ( playerid ) && GetVehicleModel ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) ) == 562 )
    {
        Ex [ 0 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 0 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.089999,1.275000,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 1 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 1 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.089999,1.564999,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 2 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 2 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.059999,1.854999,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 3 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 3 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.059999,1.854999,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-270.719848);
        Ex [ 4 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 4 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.045000,1.854999,-0.505000,-123.119987,3.779998,-88.020568);
        Ex [ 5 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 5 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.075000,1.529999,-0.505000,-123.119987,9.540000,-83.700561);
        Ex [ 6 ] = CreateObject(1018,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Ex [ 6 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.095000,1.275000,-0.505000,-123.119987,-1.620000,-451.260925);
        HaveTurbo [ playerid ] = 1 ;
    }
    else SendClientMessage ( playerid , INFO , \"(INFO) \"#WHITE\"You need to be in an \"#RED\"elegy \"#WHITE\"to use this \"#GREEN\"command.\" ) ;
    return 1 ;
}
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if( GetPlayerState ( playerid ) != PLAYER_STATE_DRIVER || GetVehicleModel ( GetPlayerVehicleID ( playerid ) ) == 562 )
    {
        if ( ( ( ( newkeys & ( 4 ) ) == ( 4 ) ) && ( ( oldkeys & ( 4 ) ) != ( 4 ) ) ) )
        {
        Fire [ 0 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 0 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.205000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 1 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 1 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.365000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 2 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 2 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.505000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 3 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 3 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.665000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 4 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 4 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.520000,1.205000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 5 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 5 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.599999,1.800000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 6 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 6 ], GetPlayerVehicleID(playerid), -0.599999,1.950000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 7 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 7 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.559999,1.950000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 8 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 8 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.559999,1.790000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 9 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 9 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.660000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 10 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 10 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.490000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 11 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 11 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.330000,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        Fire [ 12 ] = CreateObject(18693,0,0,-1000,0,0,0,100);
        AttachObjectToVehicle(Fire [ 12 ], GetPlayerVehicleID(playerid), 0.539999,1.160001,-1.174999,0.000000,0.000000,0.000000);
        }
        else if ( ( ( ( newkeys & ( 4 ) ) != ( 4 ) ) && ( ( oldkeys & ( 4 ) ) == ( 4 ) ) ) )
        {
        DestroyObject ( Fire [ 0 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 1 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 2 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 3 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 4 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 5 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 6 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 7 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 8 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 9 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 10 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 11 ] ) ;
        DestroyObject ( Fire [ 12 ] ) ;
        }
    }
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\");
    print(\" Turbo Fire - FS By Ronaldo_raul\\n UnLoaded.\");
    print(\"-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-\\n\");
    DestroyObject ( Fire [ 0 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 1 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 2 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 3 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 4 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 5 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 6 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 7 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 8 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 9 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 10 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 11 ] ) ;
    DestroyObject ( Fire [ 12 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 0 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 1 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 2 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 3 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 4 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 5 ] ) ;
    DestroyObject ( Ex [ 6 ] ) ;
    return 1;
}
 
// Ronaldo_raul™ Productions
// Copyright ˆ 2012-2013
//Do Not REMOVE ANY CREDITS!

 
A SZKRIPT ALJÁRA ODA ÍRTA, HOGY >>Do Not REMOVE ANY CREDITS!<<

17
SA-MP: Szerverfejlesztés / Power Tûz/Fire!
« Dátum: 2012. Április 14. - 23:05:56 »
Üdv elhoztam nektek a www.sa-mp.com fórumrol egy szépen kidolgozott szkriptet! Lényege ahányszor beírod /fire anyi tûz bombád lesz! Magyarositani nem kell mert nincsen benne szöveg :D
Erdeti Téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=320398
Erdeti Készitõ: BRICS
Szkript:
 

#include <a_samp>
/*POWER FIRE by BRICS*/
#define POWER_FIRE_ENABLED_TEXT \"The power of fire enabled. Using the power-fire - punch\"
#define ERROR_1 \"You already have the power-fire\"
#define MESS_1 \"You do not own a power-fire\"
#define FIRE_TIMER_INTERVAL 80
#define FIRE_POWER_SOUND 1039
#define FIRE_START_DIST 13.0
#define FIRE_FINAL_DIST 90.0
#define FIRE_NEXT_DIST 3.0
#define Explosion_Rad 5
#define Explosion_Type 1
#define FIRE_CMD \"/fire\"
#define PLAYER_DAMAGE_DIST 1.5
#define VEH_DAMAGE_DIST 4.0
/*Code*/
new S[MAX_PLAYERS] = -1;
new Fires[MAX_PLAYERS];
new Float: dist[MAX_PLAYERS]/* = 100.0*/;
new Timer[MAX_PLAYERS];
new Float: PEX[3][MAX_PLAYERS];
new Float: P[4][MAX_PLAYERS];
forward Fireman(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"   Fire-Power by BRICS loaded.\");
for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)S = -1;
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    for(new i; i < GetMaxPlayers(); i++)KillTimer(Timer);
    print(\"   Fire-Power by BRICS unloaded.\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    S[playerid] = -1;
    Fires[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(FIRE_CMD, cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(S[playerid] > -1)return SendClientMessage(playerid,-1,ERROR_1);
S[playerid] = 1;
Fires[playerid] = 5;
SendClientMessage(playerid,-1,POWER_FIRE_ENABLED_TEXT);
return 1;
}
return 0;
}
public Fireman(playerid)
{
if(dist[playerid] >= FIRE_FINAL_DIST)
{
KillTimer(Timer[playerid]);
//dist[playerid] = 100.0;
if(Fires[playerid] == 0)
{
               S[playerid] = -1;
               SendClientMessage(playerid,-1,MESS_1);
               return 1;
}
S[playerid] = 1;
return 1;
}
    GetXYInFrontOfPoint(P[0][playerid],P[1][playerid], PEX[0][playerid], PEX[1][playerid], P[3][playerid], dist[playerid]);
    CreateExplosion(PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid],Explosion_Type,Explosion_Rad);
    for(new i; i < GetMaxPlayers(); i ++)
    {
if(!IsPlayerConnected(i))continue;
if(GetPlayerDistanceFromPoint(i,PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid]) < PLAYER_DAMAGE_DIST)
{
             new Float:hp;
    GetPlayerHealth(i,hp);
    if(hp <= 0)continue;
    SetPlayerHealth(i,-1);
       }
    }
for(new v; v < MAX_VEHICLES; v ++)
{
   if(GetVehicleDistanceFromPoint(v,PEX[0][playerid],PEX[1][playerid],P[2][playerid]) <= VEH_DAMAGE_DIST)SetVehicleHealth(v,0);
   
}
    dist[playerid] += FIRE_NEXT_DIST;
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if(newkeys & KEY_FIRE)
{
            if(GetPlayerWeapon(playerid) != 0)return 1;
           if(S[playerid] == -1 ||S[playerid] == 0)return 1;
          if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))return 1;
                  dist[playerid] = FIRE_START_DIST;
                  GetPlayerPos(playerid,P[0][playerid],P[1][playerid],P[2][playerid]);
                GetPlayerFacingAngle(playerid,P[3][playerid]);
                  Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Fireman\",FIRE_TIMER_INTERVAL,1,\"d\",playerid);
                  S[playerid] = 0;
                  Fires[playerid] --;
                  PlayerPlaySound(playerid,FIRE_POWER_SOUND,0,0,0);
}
return 1;
}
stock GetXYInFrontOfPoint(Float:x, Float:y, &Float:x2, &Float:y2, Float:A, Float:distance)
{
    x2 = x + (distance * floatsin(-A, degrees));
    y2 = y + (distance * floatcos(-A, degrees));
}

 
-Ideális, TDM vagy ZOMBI szerverekre ! Sok síkert :)
Videó:
 

18
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:C++
« Dátum: 2012. Április 14. - 13:39:45 »
Idézetet írta: DrAkE date=1334403464\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20165\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
*Muszáj
A PAWN a C++ butított verziója, ha van agyad a C++hoz, akkor ehhez is lesz.
 
Köszönöm a kijavítást! DrAkE

19
Munkaerő keresése / Hostingos, szerverekre szkriptelek!
« Dátum: 2012. Április 14. - 00:00:48 »
Üdv, kezdõknek segítek, ha szeretnél nyitni egy szervert ami stunt drift vagy freeroam szerver akkor írd ide és 2 kiépitünk egy szervert ami persze jó is és sokan lennének rajta, nem kérek érte pénzt ilyesmit mert szívesen segítek! Elõre szolók RPG szervereket nem válalok! Milyért?
Sok a munka velle, ugy sem lesznek fent, és nincsen idõm egész nap írni egy RPG szervert csak egy stunt drift vagy freeroam szervert!
A játékosok jobban szeretik és nincs velle bajlodás! Aki szeretné írjon és segítek neki a modban!

20
Archívum / MTA kerdesek!
« Dátum: 2012. Április 12. - 22:22:03 »
Üdv, átt szeretnék meni az MTA -ra, most az lenne a kérdésem, hogy ott hogyan kell szervert csinálni? És pawn van egyáltalán hasonlit a SAMP hez? Vagy nehezebb?

21
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Autóbérlés
« Dátum: 2012. Április 12. - 20:50:56 »
Timerel meg lehet csinálni, szonbaton megcsinálom!

22
Szkript kérések / Ház Rendszer!
« Dátum: 2012. Április 12. - 13:25:24 »
Hy, szeretnek kéri töletek egy ház rendszert! Nekem nem kell garhouse vagy Cali house mert nem szeretem esetleg valaki tudna nekem irni egyet? Leírom mi lenne szükseges hozzá:
-Ha beírom /lerak lerak egy ház ikont  és egy 3D textet ezt írja: Tulajdós: xy
-Ha beírom /megvesz akkor a 3D szöveg helyére a nevit írja!
-Esetleg dinivel le lehesen menteni de nem muszály de ha Meg lehet kérem írja Meg!
Enyi kellene a bemenést és az interiort megoldom aki segít nekem +3 tiszteletett kap :D

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drog Rendszer, Timerel!
« Dátum: 2012. Április 11. - 22:27:31 »
Hello, gondoltam irok egy drog rendszert! Lényege az hogy beírod /bevesz és beveszel egy drog kapszulát amitôl rendesen \"be**szól\" majd ell indul egy timer és 6 percen belül jozan leszel.
A szkriptet fell lehet használni, hisz azért publikáltam!
 

#include <a_samp>
#include <dudb>
#pragma unused ret_memcpy
public OnPlayerCommandText( playerid)
{       if(strcmp(parancs,\"/bevesz\",true= =0)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Bevétel egy kapszulát!\");
SetTimer(playerid,\"jozan\",6000);
SetPlayerDrunkLevel(playerid,50000); 
return 1;
}
forward jozan();
public jozan()
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,0);
return 1;
}

 
Az ötlet Ricotol jött!
E: Ha hiba van benne kérem írjátok le!!!!!!

24
Archívum / [HUN]Dawn Town City RPG @ sunwell.hu
« Dátum: 2012. Április 11. - 00:02:42 »
Üdv, mama reggel felébredtem és egybõl egy RPG szerver jutott az eszembe!
Gondoltam adom neki a [HUN]Dawn Town City RPG @ sunwell.hu nevet!
A módot ketten írjuk én és a jó barátom Rico, a modba bele kezdet Rico tejesen 0 -rol írta a módot nem GF vagy DT editek. Én besegítettem neki a szerverben!
LEADERES MELÓ!
Rendõr = A munkája minden egyes bûnözõt vagy bankrablót elfogjon és börtönbe zárja!
Mentõs = Ha hívást kap egybõl ki mennyen a helyszínre és segítsen a betegnek!
Szerelõ = Varja a hívásokat ha a kocsi lefulad vagy össze törik, mennyen a helyszínre és segítsen!
Banda = Ezek a banda tagok, bankokat embereket rabolnak, város szegyenei :D
CIVIL MUNKA!
Pizza szállító = Ki viszi a házakhoz a pizzát. (CheckPointos) Fuvar Ára: 100$
Szállító = Egy kamionos koccsival fog közlekedni városokba mint pl: Las Ventruas, San Fierroba. Fuvar ara: 3000$
Postás = Lesz egy kicsi kocsija és ki szállítja a Friss újságot! Fuvar Ára: 100$
A munka bõvülni fog!
ADMINOK/ADMIN RENDSZER!
Az admin tejesen egyedi kivéve az /asay parancs! Különbözõ admin rangok vannak:  - AdminSegéd
                          -Adminisztrátor
                          -Túlajdonos
Szerver alapító: Rico
Szerver szkripter alapító: $uRí
KOCSI RENDSZER!
Van egy tejesen egyedi kocsi rendszerünk de nem jó!
Esetleg RP szervere kocsi rendszert aki tudd kérem linkelje !
PARANCSOK
/ruhavesz
/gps
/szolgálat
/bilincs
/kötöz
/elenged
/s
/b
/me
ÉPÜLETEK!
Bank
Rendõrség
Sürgõsségi
Ruhabolt
Kajalda
ABC
Jelenleg a szerver fejlesztésben van de hamarosan nyitunk és minden egyes forumozonak ki lesz hirdetve a szerver egy topicban! A szerveren egyedi bank szkript található: betesz, kivesz, utal, összeg! A szervere csak RP -s névvel lehet feljoni vagy kickel!
Köszönöm a türelmet, írta $uRí vs Rico!
Commentek jöhetnek! :D

25
Segítségkérés / Telefon Rendszer!
« Dátum: 2012. Április 10. - 10:37:49 »
Helló, valaki be tudna nekem linkeltni egy simpla RPG telefon rendszert mert nem találok sehol? Vagy ha tudnátok írni az is megfelel!

26
Segítségkérés / Kocsi rendszer hiba!
« Dátum: 2012. Április 09. - 20:51:54 »
Hy, írtam egy kocsi rendszert de elakadtam négy hibában! Kérem segítsetek.. :S
 

C:\\Users\\Desktop\\MODUNK.pwn(1667) : error 017: undefined symbol \"Penz\"
C:\\Users\\Desktop\\MODUNK.pwn(1667) : warning 215: expression has no effect
C:\\Users\\Desktop\\MODUNK.pwn(1667) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Users\\Desktop\\MODUNK.pwn(1667) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Desktop\\MODUNK.pwn(1667) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
Erre ír hibát:
 

if(Penz[playerid] >= JarmuInfo[JarmuAr])

27
Segítségkérés / szerver hiba?
« Dátum: 2012. Április 09. - 18:48:08 »
Hy, segítek egy havernak egy modot késziteni! Bele raktuk Cannon jogositvány rendszerét amiben van sscanf de egy hiba van benne, mikor elinditom a modot a mod neve Unknow lesz ?
Pluginok betöltve! sscanf.so streamer.so
Hostos szerver! Ötletek?

28
Bemutatkozás / $uRí
« Dátum: 2012. Április 08. - 22:03:13 »
Helló, kedves fórumozok be szeretnék mutatkozni a nevem Nagy Roland 16 éves leszek Április 20 -án! Lakóhelyem Magyarországaban, Budapesten élek egy nagy Magyar SAMP Közösségel! xD
Korom: 16
Születésem: 1996.04.20
Tesóm: Van
Barátaim: Lusta
                Bencee
                Ystee
                Light
               
Nagyon szeretek kukkolni a fórumokon! Enyi rolam! Csá!

29
Leírások/Útmutatók / [TUT]Random Üzenetek!
« Dátum: 2012. Április 08. - 21:29:58 »
Sziasztok kedves fórumozok! Leírnám nektek, hogyan készitsetek radom üzeneteket a szerverre, amit minden játékos adminisztrátor is látja!
                                                                             Mód elejére
Ez lesz az üzenet ami meg fog jeleni neked a szerveren! Vigyázz hogy az útorsó üzenetnél ne legyen vesszõ mert errorozni fog neked!
 

new randomuzenetek[][] =
    {
        \"üzenet1\", //Ide írd be az elsõ üzeneted!
        \"üzenet2\", //ide a másodikat!
        \"üzenet3\" //ide a haramadikat, de a végére az útolsonak nem kell veszõ!
    };

 
                                                                              OnGameModeInit -alá!
Ez az idõzitõ! Ez fogja neked elküldeni a szerverre az üzenetket 8 percenkét! De átírhatod nyugodtan!
 

SetTimer(\"radomuzenet\", 8000, true); Ha true elküldi, ha false nem !

 
                                                                              CALLBACK
Ez a callback ez fogaja ellenõrizni és elküldeni az üzenetet a szerverre neked és minden egyes játékos, admin láni fogja timer segítségével!
 

forward radomuezenet(); //ezt írhatod a mod elejére is csak ne töröld!
public radomuzenet()
{
    new randomMsg = random(sizeof(randomuzenetek));
    SendClientMessageToAll(IDE ÍRD A SZÍNT, randomuzenetek[randomMsg]);
}

 
REMÉLEM SEGITETTEM VALAKINEK, VÁLASZOKAT VÁROM! :D
Vigyázz, hogy el ne felejsd a színt megadni!
                     
 
SendClientMessageToAll( IDE ÍRD A SZÍNT , randomuzenetek[randomMsg]); 

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal