Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kiswajas

Oldalak: 1 2 [3] 4
31
Általános / Mystic Gaming - Palomino RolePlay — Lenni, vagy nem lenni?
« Dátum: 2014. Február 20. - 21:12:58 »
Üdvözlök mindenkit!
 


Nos, a Mystic RolePlay fórumán már felvetõdött a kérdés, hogy lenne-e igény arra, hogy a Palomino RolePlay-t újraindítsuk a jelenlegi mGaming-es RolePlay szerver helyén. Persze mindezt úgy, hogy a map változik, az MRP scriptje marad.

Egyértelmû többség fölényben nyert az, hogy legyen.

 
 



Nos szeretném megkérdezni itt is, hogy az itt jelenlévõk mennyire tartanának igényt rá?

Persze nem szeretnénk a szemeteket kiszúrni egy nagy, ismétlem NAGY változás nélkül.

 




Mirõl is beszélek a NAGY változás alatt?
Egy jó pár újításon esne át a mód, ami gyökeresen megváltoztatná a szerver eddigi folyamatát, légkörét.
 




Mik is ezek a változások?*
Nos a legtöbbet inkább nem hoznám fel, mert a nagy része kisebb változtatás.

De, vegyük például a nagyobb dolgokat:

 



  • Craft rendszer

  • Garázs rendszer

  • Munkák renoválása (Egyaránt alap és frakciók)

  • Reális (legalábbis mérföldekkel reálisabb a jelenleginél) pénzrendszer/árazás

  • Új map - Palomino és Montgomery, ahogyan az a régi Palomino RPG-n is volt

  • Bandarendszer kivétele (Craft rendszer miatt már igazából felesleges + a korábbi bankrob. megújítása miatt is)

  • Cetlirendszer + dobókocka/érme feldobás


 



Tehát ezek lennének azok a dolgok, amik lényegesen megváltoztatják a játékmenetet.

Ezek mellett lényegesen kidolgozottabb szervert kapnátok.


Továbbá egyedi eventek szervezése is, ha nem hetente, de havi szinten minimum 2x-3x lesz egy-egy olyan Globális RPG, amin mindenki részt tud venni.

 




Szóval felteszem ismét a kérdést.
Jelen állás szerint te akarnád, hogy legyen Palomino RolePlay ismét?
Szavazatod kérlek csak igen/nem formájában, hozzászólásként add le, ha esetleg megjegyeznél valamit nyugodtan tedd meg.  ;)
(Meg szeretném jegyezni, hogy nem szeretnénk fölöslegesen dolgozni, hogy 1-2 hét/hónap után ismét 0 legyen a napi átlag.)


 
 

Köszönjük a szavazatod/javaslatod!  :)





* Nem nagyon szeretnénk hamarabb meglátni ezeket a dolgokat más szervereken, ugyanis nem akarunk See vs, NLRP, vagy PDRP vs. más szerverek közt folyt vitákhoz hasonló helyzetek közepébe cseperedni. Köszönjük!  :)





E: Szavazás hozzáadva! :)

A lejárati idõt ne figyeljétek, csak egy random dátum.

Ha nemmel szavazol, akkor légy szíves szólj hozzá a témához, hogy miért nem szeretnéd. Köszönöm! :)

32
SA-MP: Szerverfejlesztés / Pince Party Club | By: razr
« Dátum: 2013. November 20. - 18:27:44 »

    Pince Party Club | By: razr   
Készítõ: razr (én)
Elkészítési idõ: 25-30 perc  + object keresési idõ
Object-ek száma: 155
Remove-k száma: 6
Képek:



Kívül:
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/Y06g829.png[/hs]
Belül:
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/ueNWySl.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/lzTxGVl.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/1D7XkjC.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://i.imgur.com/2mjcIzP.png[/hs]
 
Teleport koordináta: AddPlayerClass(playerid,2466.3123,1306.2775,10.8203,179.7404,0,0,0,0,0,0); // Pince Party Club | By: razr
Kód:



RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8936, 2467.3906, 1283.2266, 14.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8976, 2448.0000, 1291.7422, 16.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8608, 2560.0703, 1195.1797, 23.4531, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8412, 2439.5625, 1302.6094, 14.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9114, 2448.0000, 1291.7422, 16.5156, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9163, 2467.3906, 1283.2266, 14.3516, 0.25);
CreateObject(8947, 2466.09009, 1291.02002, 12.88000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(8947, 2466.05005, 1275.46997, 12.84000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(8674, 2476.06006, 1298.04004, 11.29000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(8674, 2476.06006, 1287.68005, 11.29000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(8674, 2476.06006, 1277.31995, 11.29000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(8674, 2476.05005, 1268.41003, 11.29000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19454, 2474.31006, 1268.04004, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19454, 2474.31006, 1277.67004, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19454, 2474.31006, 1287.31006, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19454, 2474.31006, 1296.93994, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19435, 2474.31006, 1302.45996, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(8948, 2466.09009, 1303.08997, 13.04000,   0.00000, 96.00000, 90.00000);
CreateObject(19375, 2467.95996, 1298.42004, 13.33000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19377, 2467.31006, 1288.82996, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 2464.04004, 1289.25000, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19458, 2459.26001, 1293.95996, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 2459.25000, 1297.76001, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19366, 2460.78003, 1302.50000, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19366, 2471.39990, 1302.50000, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19458, 2472.97998, 1297.76001, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 2472.95996, 1293.95996, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19458, 2468.62988, 1289.23999, 11.54000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19362, 2460.31006, 1300.92004, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19377, 2467.31006, 1298.45996, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19375, 2467.95996, 1288.79004, 13.33000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19362, 2460.31006, 1290.93994, 9.73000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19375, 2464.51001, 1288.79004, 13.36000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19375, 2464.51001, 1298.42004, 13.36000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(14409, 2460.05005, 1297.18994, 6.47000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(3850, 2462.18994, 1294.14001, 10.33000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 2462.18994, 1297.59998, 10.33000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3850, 2460.45996, 1292.41003, 10.33000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19363, 2459.26001, 1297.71997, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2459.26001, 1294.51001, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2459.26001, 1291.31006, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2459.26001, 1288.09998, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2459.26001, 1294.51001, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2459.26001, 1291.31006, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2459.26001, 1288.09998, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2462.14990, 1297.71997, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2462.14990, 1294.51001, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2462.14990, 1291.31006, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2462.14990, 1294.51001, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2462.14990, 1291.31006, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2462.14990, 1288.09998, 8.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19392, 2462.14990, 1288.09998, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14409, 2460.05005, 1296.25000, 5.81000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(19378, 2467.45996, 1291.31006, 6.79000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19363, 2460.61011, 1286.56006, 8.04000,   180.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19363, 2460.61011, 1286.56006, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19455, 2460.46997, 1288.37000, 7.26000,   31.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19444, 2462.95996, 1287.26001, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19444, 2462.95996, 1288.97998, 4.54000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1499, 2462.15991, 1287.35999, 2.83000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1494, 2463.70996, 1287.35999, 2.83000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(9339, 2463.75000, 1299.65002, 6.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2463.75000, 1301.93005, 3.23000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2463.75000, 1301.93005, 4.63000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2463.75000, 1274.31006, 4.63000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2463.75000, 1274.31006, 3.23000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2470.70996, 1286.45996, 3.23000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(9339, 2470.70996, 1286.45996, 6.04000,   0.00000, 180.00000, 90.00000);
CreateObject(9339, 2470.70996, 1286.45996, 4.63000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19378, 2475.06006, 1291.31006, 6.82000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19378, 2475.06006, 1300.93994, 6.82000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19378, 2467.45996, 1300.93994, 6.79000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19444, 2462.95996, 1287.75000, 5.91000,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(9339, 2480.39990, 1276.93005, 3.23000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2480.39990, 1276.93005, 4.63000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2472.45996, 1305.76001, 3.23000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(9339, 2472.45996, 1305.76001, 4.63000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(9339, 2480.39990, 1315.84998, 3.23000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2480.39990, 1315.84998, 4.63000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2472.45996, 1305.76001, 6.04000,   0.00000, 180.00000, 90.00000);
CreateObject(9339, 2480.39990, 1276.93005, 6.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2480.39990, 1315.84998, 6.04000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2480.43994, 1290.78003, 2.30000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9339, 2480.43994, 1290.78003, 7.25000,   0.00000, 180.00000, -0.24000);
CreateObject(9131, 2480.45996, 1302.92004, 6.02000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(9131, 2480.45996, 1302.92004, 3.73000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9131, 2480.45996, 1289.81995, 3.73000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(9131, 2480.45996, 1289.81995, 6.02000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19381, 2485.35010, 1289.81995, 4.19000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19381, 2485.35010, 1302.92004, 4.19000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19381, 2489.68994, 1293.01001, 4.19000,   90.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19381, 2489.68994, 1303.51001, 4.19000,   90.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19377, 2485.30005, 1293.01001, 6.79000,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(19377, 2485.33008, 1303.51001, 6.79000,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(19380, 2485.30005, 1293.01001, 2.64000,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(19380, 2485.33008, 1303.51001, 2.64000,   0.00000, 90.00000, 90.00000);
CreateObject(3858, 2480.43994, 1297.35999, 4.73000,   0.00000, 0.00000, 135.00000);
CreateObject(1601, 2483.29004, 1293.65002, 4.38000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1602, 2485.69995, 1293.42004, 4.38000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1602, 2485.89990, 1294.93005, 4.38000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1605, 2482.62988, 1298.51001, 4.38000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1606, 2485.20996, 1296.63000, 5.00000,   14.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1609, 2487.64990, 1300.21997, 3.24000,   0.00000, 0.00000, 127.00000);
CreateObject(902, 2482.06006, 1291.46997, 2.72000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(953, 2481.72998, 1301.50000, 2.93000,   0.00000, 0.00000, -40.00000);
CreateObject(1603, 2485.86011, 1294.10999, 5.10000,   0.00000, 0.00000, 0.12000);
CreateObject(906, 2488.15991, 1289.63000, 3.13000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(906, 2489.93994, 1293.03003, 3.13000,   0.00000, 0.00000, -90.00000);
CreateObject(904, 2488.45996, 1291.73999, 3.13000,   0.00000, 0.00000, -88.62000);
CreateObject(904, 2485.11011, 1297.06995, 2.30000,   0.00000, 0.00000, -88.62000);
CreateObject(19379, 2475.06006, 1291.31006, 2.83000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19379, 2475.06006, 1300.93994, 2.83000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19379, 2464.56006, 1300.93994, 2.83000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(19379, 2464.56006, 1291.31006, 2.83000,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateObject(3431, 2458.43994, 1298.93994, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3431, 2458.43994, 1289.64001, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3431, 2458.43994, 1279.21997, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3431, 2458.43994, 1269.93005, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(3431, 2473.76001, 1269.93005, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(3431, 2473.76001, 1279.21997, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(3431, 2473.76001, 1289.64001, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(3431, 2473.76001, 1298.93994, 10.98000,   0.00000, 0.00000, 180.00000);
CreateObject(1695, 2465.76001, 1274.01001, 16.37000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1695, 2465.76001, 1282.67004, 16.41000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1696, 2465.80005, 1295.68005, 16.95000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(956, 2470.84009, 1301.93005, 10.22000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(955, 2472.19995, 1301.93005, 10.22000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(938, 2463.96997, 1288.14001, 5.86000,   -90.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(10444, 2487.81006, 1287.70996, 6.56000,   0.00000, 180.00000, 0.00000);
CreateObject(19132, 2459.35010, 1299.22998, 11.68000,   -62.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14826, 2468.75000, 1291.32996, 10.50000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(14902, 2473.46997, 1266.38000, 11.88000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(14902, 2488.33008, 1266.38000, 11.88000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(18102, 2476.54004, 1297.75000, 7.10000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(922, 2465.18994, 1290.07996, 10.68000,   0.00000, 0.00000, 2.00000);
CreateObject(2714, 2459.41992, 1300.08997, 11.93000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(19128, 2471.82007, 1293.88000, 2.90000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19157, 2471.82007, 1293.88000, 3.99000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(19159, 2471.82007, 1293.88000, 6.31000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(18963, 2479.12012, 1287.77002, 4.65000,   0.00000, 0.00000, 135.00000);
CreateObject(18971, 2479.12012, 1287.77002, 4.75000,   0.00000, 0.00000, 135.00000);
CreateObject(2745, 2479.27002, 1287.56995, 3.47000,   0.00000, 0.00000, 222.00000);
CreateObject(19138, 2479.11011, 1287.78003, 4.65000,   0.00000, 0.00000, 135.00000);
CreateObject(14820, 2472.23999, 1303.81006, 3.87000,   0.00000, 0.00000, 186.00000);
CreateObject(2435, 2472.33008, 1303.75000, 2.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2435, 2471.39990, 1303.75000, 2.70000,   0.00000, 0.00000, 0.12000);
CreateObject(2434, 2473.26001, 1303.75000, 2.70000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2231, 2470.90991, 1304.02002, 2.91000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1753, 2464.48999, 1300.97998, 2.90000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1753, 2464.48999, 1296.52002, 2.90000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(1753, 2464.48999, 1292.25000, 2.90000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2232, 2464.48999, 1299.82996, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
CreateObject(2232, 2464.48999, 1295.29004, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 90.06000);
CreateObject(2232, 2464.48999, 1304.68994, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 45.00000);
CreateObject(2232, 2470.78003, 1305.78003, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2232, 2471.47998, 1305.78003, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2232, 2472.19995, 1305.78003, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2232, 2472.88989, 1305.78003, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(2232, 2473.60010, 1305.78003, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1829, 2479.46997, 1304.68994, 3.36000,   0.00000, 0.00000, -33.00000);
CreateObject(2232, 2464.48999, 1290.96997, 3.52000,   0.00000, 0.00000, 90.06000);

 
 
Leírás: Ezt a mapot a PFP Szerverre (elkelt) készítettem.
A map LV-ben található, a nagy piramis háta mögött. Alkalmas RP, Party és Fun/Freeroam szerverekre is.
Ha szerveredbe berakod, akkor a nevem légy szíves tüntesd fel! :)
 
 



\"H0Zxh59.png\"
© copyright · razr

33
Database / razr
« Dátum: 2013. Október 09. - 20:51:37 »
Üdv.!
Mióta mapolsz?
Nem tartom számon, de kb. 2,5-3 éve.
Hogy kezdted a mapolást?
Poénból.
Mennyire tudsz mapolni?
Kategóriafüggõ.
Kedvenc Object-jeid?
Bármelyik, amivel akármit tudok csinálni.
Mit mapolsz szívesen?
RPG.
Szoktál publikálni mapokat?
Nem.
Szerverekre szoktál mapolni?
Mostanában nem, \'13 nyarán SAMPANY-re mapoltam, elõtte Paradise Fun Party-ra és Magyar Cool Party-ra.
 

Melyik MTA verziót használod map készítésre?

Egyiket sem, JernejL\'s Map Editor párti vagyok.
Van mapper akire felnézel?
Nincs.
Köszönöm a figyelmed!

34
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Let\'s Play SeeRPG Reloaded
« Dátum: 2013. Augusztus 04. - 01:31:28 »
Igen ... tudjuk mit kell tenni ha tetszik, ha nem ... lezárni a témát! ^-^

35
Hm... hm...

Akkor ez most mi, hogy ellopjuk más leírását és jó lesz nekünk?


A másik meg, hogy a név az nGen-rõl van koppintva.


Leírás amirõl beszéltem:
http://sampforum.hu/index.php?topic=37379.0
E: Mert ez nekem kicsit fura, hogy mihelyst megkapta zeteni azt a jogot, hogy hozzáférjen a szerverek témáihoz, esetleg azok módosításához, egybõl kirakta a néhány helyen copy paste témát...

36
SA-MP: Szerverfejlesztés / Skate Shop | By: razr
« Dátum: 2013. Július 08. - 17:37:44 »

    Skate Shop | By: razr   
Készítõ: razr (én)
Elkészítési idõ: 15-20 perc + object keresési idõ
Objectek száma: 110
Képek:



Kívül:
[hs width=300 height=300]http://imageshack.us/a/img854/228/biciklibolt4.png[/hs]
Belül:
[hs width=300 height=300]http://imageshack.us/a/img534/8139/biciklibolt1.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.us/a/img818/9715/biciklibolt2.png[/hs]
[hs width=300 height=300]http://imageshack.us/a/img560/3359/biciklibolt3.png[/hs]
 
Teleport koordináta: AddPlayerClass(playerid,689.6001,-515.1541,16.3359,271.4011,0,0,0,0,0,0); // Skate Shop | By: razr
Kód:



RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13243, 705.0391, -503.4688, 15.3359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13137, 646.1641, -527.8984, 28.0703, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1688, 706.2422, -507.7734, 21.2891, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1690, 706.1328, -510.2891, 20.9766, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1687, 696.0703, -502.2813, 20.1328, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 781, 692.6953, -498.2344, 15.5313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 781, 697.8125, -498.3594, 15.5313, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 12979, 705.0391, -503.4688, 15.3359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 13452, 915.1641, -525.5781, 40.1797, 0.25);
CreateObject(19377, 696.89, -515.39, 15.28,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(19378, 696.50, -515.10, 20.73,   0.00, 68.00, 0.00);
CreateObject(19377, 696.89, -505.76, 15.28,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(19377, 706.49, -505.76, 15.27,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(19377, 696.89, -499.89, 15.29,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(19377, 706.49, -499.89, 15.30,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(19393, 691.91, -514.99, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19410, 691.91, -518.20, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19437, 691.91, -496.53, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19364, 691.91, -502.14, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19410, 691.91, -498.94, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19377, 706.49, -515.39, 15.27,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(19378, 706.17, -515.10, 20.73,   0.00, -68.00, 0.00);
CreateObject(19456, 710.80, -514.98, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19456, 705.90, -519.71, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19456, 696.65, -519.70, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19377, 698.40, -519.66, 16.28,   68.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19377, 704.35, -519.62, 16.28,   -68.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19456, 705.90, -519.43, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19456, 696.65, -519.44, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19364, 691.91, -508.57, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19410, 691.91, -511.78, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19410, 691.91, -505.35, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19456, 696.65, -495.82, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19456, 705.90, -495.83, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19410, 710.80, -498.94, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19437, 710.80, -496.53, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19364, 710.80, -502.14, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19410, 710.80, -505.36, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19364, 710.80, -508.57, 17.10,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(19378, 696.50, -505.47, 20.73,   0.00, 68.00, 0.00);
CreateObject(19378, 706.17, -505.47, 20.73,   0.00, -68.00, 0.00);
CreateObject(19378, 706.16, -499.94, 20.73,   0.00, -68.00, 0.00);
CreateObject(19378, 696.51, -499.94, 20.73,   0.00, 68.00, 0.00);
CreateObject(19377, 698.40, -495.90, 16.28,   68.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19377, 704.35, -495.91, 16.28,   -68.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19456, 705.90, -495.98, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(19456, 696.65, -495.99, 17.10,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(3278, 691.91, -518.20, 16.54,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(3278, 691.91, -511.76, 16.54,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(3278, 691.91, -505.35, 16.54,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(3278, 691.91, -498.94, 16.54,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(1500, 691.91, -514.26, 15.34,   0.00, 0.00, -24.00);
CreateObject(3278, 710.80, -505.35, 16.54,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(3278, 710.80, -498.94, 16.54,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(2714, 691.84, -518.20, 17.25,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2662, 692.03, -514.98, 18.33,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(1744, 710.86, -510.08, 17.72,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2625, 703.22, -518.99, 16.62,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateObject(2691, 699.05, -519.32, 17.22,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateObject(2624, 708.57, -516.70, 17.03,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(18761, 701.33, -508.57, 14.01,   0.00, 180.00, 0.00);
CreateObject(18761, 701.33, -502.14, 14.01,   0.00, 180.00, 0.00);
CreateObject(2649, 710.32, -512.98, 16.99,   180.00, 90.00, 180.00);
CreateObject(1886, 692.32, -519.06, 19.05,   0.00, 0.00, 135.00);
CreateObject(1886, 692.33, -496.42, 19.05,   0.00, 0.00, 45.00);
CreateObject(2412, 692.31, -515.84, 15.36,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(2412, 692.31, -513.45, 15.36,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(2656, 692.99, -508.57, 17.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2655, 692.99, -502.14, 17.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2657, 709.64, -502.14, 17.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2658, 709.64, -508.57, 17.87,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2660, 691.80, -514.98, 18.27,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2660, 696.63, -519.32, 17.22,   0.00, -18.00, 180.00);
CreateObject(2652, 692.62, -518.94, 15.86,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(2651, 694.80, -519.18, 17.15,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateObject(2650, 693.43, -519.17, 17.15,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateObject(2648, 710.37, -507.01, 17.13,   0.00, 0.00, 293.00);
CreateObject(1744, 710.86, -510.08, 17.30,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(1744, 710.86, -510.08, 16.89,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2684, 692.07, -517.01, 16.83,   0.00, -22.00, 90.00);
CreateObject(2684, 692.05, -516.87, 16.84,   0.00, 4.00, 90.00);
CreateObject(1886, 709.98, -512.00, 19.05,   40.00, 0.00, 236.00);
CreateObject(2697, 710.65, -510.57, 16.64,   0.00, -90.00, -90.00);
CreateObject(2372, 693.01, -507.99, 15.06,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2626, 708.24, -510.57, 15.83,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2103, 693.07, -518.06, 15.36,   0.00, 0.00, 142.00);
CreateObject(2695, 709.83, -512.53, 17.07,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2696, 709.86, -513.39, 17.08,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2167, 710.68, -507.07, 15.35,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2372, 693.01, -503.91, 15.06,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2372, 693.01, -505.94, 15.06,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2372, 710.07, -505.95, 15.06,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(2372, 710.07, -503.91, 15.06,   0.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(1886, 691.68, -519.60, 18.84,   22.00, 0.00, 193.00);
CreateObject(2363, 691.40, -513.48, 15.33,   0.00, 0.00, 32.00);
CreateObject(2660, 691.27, -513.57, 15.91,   -17.00, 0.00, 212.00);
CreateObject(18659, 691.80, -508.54, 17.04,   20.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(18660, 691.80, -502.25, 17.04,   -22.00, 0.00, 0.00);
CreateObject(18661, 693.23, -519.83, 17.04,   20.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(18662, 697.05, -519.83, 17.04,   0.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(18663, 703.00, -519.83, 17.04,   -10.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(18665, 707.47, -519.83, 17.04,   33.00, 0.00, 90.00);
CreateObject(2660, 691.79, -496.31, 18.07,   0.00, 0.00, -90.00);
CreateObject(2660, 692.42, -495.69, 18.07,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateObject(3498, 701.40, -498.94, 20.61,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(3498, 701.40, -505.36, 20.61,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(3498, 701.40, -510.92, 20.61,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(3499, 701.40, -509.49, 20.61,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3499, 701.40, -514.24, 20.62,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3498, 701.40, -517.83, 20.61,   0.00, 90.00, 0.00);
CreateObject(3498, 696.92, -500.46, 20.61,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3498, 696.92, -509.48, 20.61,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3498, 696.92, -515.09, 20.62,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3498, 705.89, -515.09, 20.62,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3498, 705.91, -500.46, 20.61,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3498, 705.91, -509.49, 20.61,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(3499, 701.41, -501.34, 20.62,   0.00, 90.00, 90.00);
CreateObject(1635, 711.39, -513.09, 17.25,   0.00, 0.00, 180.00);
CreateObject(3497, 701.39, -496.36, 18.80,   0.00, 0.00, 180.00);

 
 
Leírás: Ezt a mapot a 4. Pályekészítõ Ligára készítettem, ZyZu ellen.
A map Dillimore-ban található, alkalmas RP szerverekre is.
Ha szerveredbe berakod, akkor a nevem légy szíves tüntesd fel! :)

37
Kérdések, Segítség / Skype probléma
« Dátum: 2013. Július 05. - 19:00:14 »
Üdv.!

Nos a bajom az lenne, hogy a Skype ma egyszer csak fogta magát és kijelentkezett aztán erre a hibára hivatkozott.


http://s24.postimg.org/es5ryr4p1/asdasd.png

Jó, megcsináltam amit írt, egy darabig jó is volt, majd ismét. Ez eljátszódott párszor, aztán untam, újraraktam.


De ez nem volt elég, ismét ugyan az a probléma ... most pedig ott tartok, hogy annyira se tudok bejelentkezni, hogy üzenetet írjak, mert ledob.


Valaki valami segítség?




E: Azt hiszem elmúlt, de attól még jöhet válasz, ha másnak vagy nekem megtörténne ismét a dolog...

38
Modok / Egyedi Paintjob Hiba
« Dátum: 2013. Május 05. - 02:11:14 »
Üdv.!

Nos, készítettem egy egyedi Paintjobot elegy-re, amit egy 1024x1024-es paintjob-ról mintáztam. Na mármost a TXD Workshop nem fogadja el a képet, míg nem 24, vagy 32 bites.


Tippetek van, hogy mivel oldjam meg?

39
Kérdések, Segítség / [MEGOLDVA] Bugol a Skype-m... mit tegyek?
« Dátum: 2013. Február 01. - 15:43:48 »
Üdv.!
Az utóbbi napokban (szerdától) egyszercsak behülyült a Skype és nem mutatja az üzeneteket, amiket küldtekk nekem/amiket én küldök és ha valamit is írnék, akkor visszaugrik a beszélgetésben sok sort...
Nos, erre mi a megoldás? Mit tegyek? Már frissítettem legújabb verzióra és ugyanúgy sz*r...
(köze van az imo.im-hez?)

40
Archívum / [HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. [0.3x] @ Sunwell.hu
« Dátum: 2013. Január 23. - 19:08:02 »
Paradise Fun Party Szerver
 


Current Version: v1.5
 





ELADÓ A SZERVER MÓDJA!
 
 




\"Toolbar-Regular-Get-Info-icon.png\"  Szerver információk
 

HostName: [HUN] ..:: Paradise Fun Party Szerver™ ::.. (0.3x)
Address: [samp]91.82.84.189:7774[/samp]
Status: OPEN!
Slots: x/30
Ping: N/A
Mode: PFP v1.5
Map: PFP v1.0
Hosting: Sunwell.hu
WebSite: *KATT* - By Dead.
 
 
\"n-560x95.png\"
 
 

\"Comment-add-icon.png\" 

Tartalom





 
\"File-History-icon.png\"  Szerver történet



Miután Gábor kutyája megrágta az UGF módot tartalmazó Pendrivet, így kénytelenek voltunk újra kezdeni mindent a 0-áról!
Ezek után lett az új móddal egy-két probléma, de szerencsére ezek is megoldódtak, így PFP Szerver™ként újra nekilátunk a módnak.
 
 

\"Apps-preferences-plugin-icon.png\"  Pluginok:
 

  • Streamer v2.6.1 - Incognito


  • SSCANF v2.8 - Y_Less


  • MySQL R6 - BlueG


  • GeoIP v1.0.4 - Totto

  • GVar v1.6 - Incognito


 
 
 

\"administrator-icon.png\"  Admin csapat
Adminok:
 

  • Gábor..


  • razr


  • iNoobish


  • Gandalf


  • Vanity


\"Skype-icon.png\"kype elérhetõség:
 

  • theboyyyy


  • razr...


  • hiphopboy111


  • aaron..-


  • vassi420


Admin Tagfelvétel jelenleg VAN!
 

\"Misc-file-reg-icon.png\"  Regisztráció, Bejelentkezés:
 

  • Minden adat mentése MySQL-hez van kötve: Pénz, XP, RegID, Név, Jelszó, IP, Online eltöltött idõ, Pozíció(sp/lp), Ban, Utoljára Online (stb...)   


  • Automata bejelentkezés


  • Azonnali Regisztrálás a fórumra (Késõbbiekben.)

  • Játékbeli Név, ill. Jelszó változtatási lehetõség (Adott XP szint után)


 

\"Padlock-User-Control-icon.png\"  UserControlPanel:
Böngészõi rész:
Szerver Statisztikák
\"szerverstats.png\"
Játékos Lista
\"playershr.png\"
Ha Nem vagy belogolva
\"kilog.png\"
Karakter Információk
\"karakter.png\"
Fõoldal
\"fooldal.png\"
Bejelentkezés
\"belog.png\"
Adminok
\"adminsg.png\"
InGame UCP:
\"ucpw.png\"
 

\"Security-icon.png\"  Spawn Védelem:
A Spawn területén TILOS ölni!
Ennek érdekében a szerver lespawnolásnál nem ad alap fegyvereket.
Továbbá ezen területen képtelen vagy használni a /weapons parancsot!
Hogy tudd, hogy hol van ennek a zónának a határa egy TextDraw figyelmeztet téged a ki és bemenetelrõl.
 

\"width=32http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/283486/283486,1267289797,16/stock-vector-molecule-icons-47571544.jpg[/img] XP Rendszerrõl:
A szerveren a v1.5-ös mód verzió óta a pontot XP váltotta fel.
Ennek következtében a jelentõsebb dolgokhoz (pl. /weapons) kell egy adott XP.
Jelenlegi XP-det a Tab lenyomásával a \'score\' oszlop alatt, vagy az erre a célra kitalált
TextDraw segítségével (Amennyiben nem látod: /tdon).
Minden szintlépéskor a szerver automatikusan kiírja Global Chat-be, hogy te,
vagy más X. szintre lépett.
XP-t a következõ módszerekkel szerezhettek: \'Matek feladat, Reakció teszt, Aranytojás, Teleport reakció, Biznisz, DM\'.
/xphelp
\"xphelp.png\"
/xpcmds
\"xpcmds.png\"
/xplevels
\"xplevels.png\"
\"xplevels2.png\"
 

\"Admin-icon.png\"  Admin rendszer:
 

  • Az admin rendszer teljesen MySQL-re épül.
 
 

  • Tulajdonságok:
      · 4 admin szint van - bárki admin lesz csak max. 3as lehet, mert a 4. a tulajoknak van 
      · Körülbelül 40-50 parancs.

      · Minden szinthez külön segítség. ( /adminhelp )

      · A Szinteket Rangok tagolják, hogy még átláthatóbb legyen.


 

  • A /admins parancs felépítése:
      · Megjeleníti a 4 szintet rangokkal
      · Elérhetõ, nem elérhetõ - AFK vagy nem

      · RCON admin-e


 

  • A /hide paranccsal el lehet rejteni az adminokat. Azaz nem látni õket a /admins-ban.

 

\"Groups-Meeting-Dark-icon.png\"   Klán Rendszer:
A szerveren létrehozhattok egy klánt (bizonyos elért XP szint után).
Ebbe hívhattok meg embereket, chatelhettek egy privát klán-chatben ...stb.
Elérhetõség: /clan
A klánok mapolhatnak saját maguknak klán bázist, de van 1-2 kitétel:
 

  • Legyen szép és igényes!


  • Csak PAWN Code-ban fogadunk el mapokat!

  • Ne másold más klán bázisát!


 

\"Rubiks-cube-icon.png\"  MyObjects:
A Szerver egyik legnagyobb egyedisége az a /myobjects parancs.
Lehetõvé teszi, hogy a karakteredre \"ráragaszhass\" kisebb objecteket!
Összesen 9 hely van arra, hogy telepakold mindenféle finomsággal a karaktered! :)
Akár fegyver, akár sapka, szemüveg, és még egyéb dolgok...
 

\"Games-Soccer-icon.png\"  Minigame(-k):
A szerveren egyenlõre csak 2 fajta minigame létezik!
A gyõztes 10.000$-al és 5 XP-vel gazdagodik a meccs végén.
A Chatben folyamatosan kijelzi a játék, hogy ki esett ki.
\"minigamez.png\"
Derby:
 

  • Egy elég nagy pályán versenyeztek az elsõ helyért!


  • Összesen 15 ember játszat!

  • Ha kiszállsz a kocsiból, vagy leesel a vízbe, kiestél!


Hay:
 

  • Egy szalmával teli pályán kezd mindenki a levegõben.


  • A Cél, hogy eljuss a középen lévõ object-re és lõdd ki mindenki alól a szalmákat.

  • Ha leestél automatikusan vesztettél!


 

DeathMatch zónák:
A Szerveren sok fajta DM zóna van!
Ezeknek a képernyõn egy külön TextDraw-ot is készítettünk.
A DM zónákban kiélhetitek ölési vágyaitokat. :)
A KillStreak rendszer lehetõvé teszi, hogy tudd, hogy ki a legnagyobb gyilkos a zónában!
A zónákban csak /stats és /exit parancs használható!
\"74727983.png\"
 

\"Clock-Date-Time-icon.png\"  Online Eltöltött Idõ:
 

  • A szerver automatikusan menti, hogy hány órát, percet, másodpercet játszol a szerveren.

  • Ez azért hasznos, mert minél több az eltöltött idõd, annál nagyobb jutalmat kapsz érte.


 

\"Hitman-Blood-Money-7-icon.png\"  Vérdíj rendszer:
A Vérdíj rendszer lehetõvé teszi, hogy a játékosok egymás fejére tegyenek pénzösszeget.
Az egész úgy mûködik, hogy beírod azt a parancsot, hogy /bounty ID összeg
és ez után aki megöli a kiválasztottad, az Õ rá tett összeget tõled levonja és a gyilkos részére utalja.
 

\"Letters-icon.png\"  Titulus:
 

  • A név és az ID után elhelyezkedõ szöveg, amit te állíthatsz be magadnak.


  • /mytitle - paranccsal használhatjuk.


  • /delmytitle - eltünteni

  • Adminoknak: /settitle - Módosítás


 

\"Letters-icon.png\"  MyText
 

  • A /mytext paranccsal  a neved fölé írhatsz ki szöveget (persze, te nem látod)


  • /removemytext - eltünteti

  • Adminoknak: /settext - Módosítás


 

\"Test-paper-icon.png\"  Reakció Tesztek:
Több típusa van:
 

  • Matek: Automatikusan generált számokat kell összeadni, kivonni (mikor mi).


  • Reakció: Megadott karaktereket kell pontosan beírni, idõre.

  • Teleport Reakció: Megadja a szerver melyik teleport parancsot kell beírnod és oda kell elteleportálni.


Mit Nyerhetsz?
 

  • Pénzt

  • XP-t


\"reakciok.png\"
 

\"Travel-BMV-icon.png\"  Bónuszautó:
A bónuszautó mindig megadott idõközönként spawnol és adott idõközönként ad némi pénzt.
Ha a kliens kiírta az autómatikus üzenetét a bónuszautónak, akkor csak azon a helyen kell keresni egy kék Sultan-t, sárga neonnal!
 

\"software-egg-icon.png\"  Aranytojás:
Az aranytojás lényegében egy CheckPoint középen egy pénzeszsákkal. Ezt kell minnél hamarabb megszerezned játékostársaid elõtt!
 

\"Race-07-4-icon.png\"  Verseny rendszer:
A versenyrendszer teljesen MySQL-re épül. Csatlakozni egyenlõre kocsiban ülve a /join paranccsal tudsz.
Itt, ha teljesíted a versenyt akkor tied lehet a rekord is!
\"racep.png\"
 

\"radio-icon.png\"  InGame Rádió:
A szerveren lehetõségetek adódik arra, hogy zenét játszatok le.
Ezt a /music paranccsal tehetitek meg, ahol ott vannak az általunk berakott számok, vagy akár ti is kérhettek tõlünk, hogy rakjuk be a menübe a kedvenc számaitokat.
Továbbá rádió adásokat is tudtok lejátszani a /radio paranccsal.
 

\"World-icon.png\"  Teleportálás:
A Szerveren sok teleportlálási lehetõség van.
Ezeket megtekintheted a /teles parancsban.
\"telesc.png\"
 

\"house-icon.png\"  Ház Rendszer:
A házak árazása városon belül a környék milyenségétõl függ, az interiorok is ehhez igazodnak.
Pl.: Grove Streeten aránylag olcsó, 1-3 milliós házak vannak, míg mondjuk egy Mullholland szerû környéken akár 10-20 milliósak is lehetnek.
· Megvenni egy házat a /buyhouse paranccsal tudsz.
· Több parancsért írd be a szerveren a /houseinfo parancsot.
\"houseicon.png\"
A Házadhoz házautót is parkolhatsz (/housecar), melyet kedved szerint tuningolhatsz, majd elmentheted.
Ebben a kocsiban ott lesz a neved is, hogy ne tévesszék össze az emberek egymás jármûveit.
\"housecar.png\"
 

\"criminal-icon.png\"  Házrablás:
A szerveren megtalálható a házrablás is!
Hány percenként rabolhatsz?
· 10 perc.
Mennyi pénzt kapsz?
· Véletlenszerûen 50.000 és 100.000 $ között.
Mennyi XP-t kapsz?
· Véletlenszerûen 5 és 55 között.
De viszont a házak védelmére bevezettünk egy jelszavazási rendszert is.
 

\"Money-icon.png\"  Biznisz Rendszer:
A bizniszek megvétel után jövedelmeznek.
Az áruk és jövedelmük ingadozó, az ott lévõ épület minõségéhez/fontosságához mérten.
A megvett bizniszek interiorral is rendelkeznek, ez szintén az adott épület milyenségétõl függ.
Pl.: van egy Rendõrség, ami történetesen az egyik legdrágább biznisz a szerveren, és megveszed 20-30 millió dollárért és annak az árnak a századát, 200.000-300.000 dollárt kapsz vissza fél óránként, mint jövedelem.
Egyszerre csak 1 bizniszt birtokolhatsz, a túlzott elgazdagodás elkerülésének érdekében!
\"bizicon.png\"
 

\"World-icon.png\"  Goto Rendszer:
Nem csak az adminoknak lehet goto-zni, hanem játékosoknak is!
 

  • Csak akkor lehetséges, ha a goto partner engedélyezte a hozzá való gotozást!


  • /goto - teleportálás más játékoshoz


  • /allowgoto - teleportálás tiltása/engedélyezése.

  • Adminok ugyanúgy tudnak teleportálni (nem kell engedély).


 

\"private-2-icon.png\"  PM Rendszer:
Mint minden szerveren, nálunk is megtalálható a Privát Üzenet rendszer. :)
 

  • /pm - PM Küldése Másoknak


  • /allowpm - PM Fogadásának letiltása/engedélyezése


 

\"roadworks-icon.png\"  Munka Rendszer:
4 féle munkát válalhatsz el a szerveren. Ezeket a /jobs paranccsal éred el.
Ugyanakkor kamionozhatsz is a /trucking paranccsal, ha el akarod kezdeni akkor /startwork.
\"clans.png\"
 

\"light-bulb-icon.png\"  Fõbb fogalmak:



  • Mute: Némítás. Nem tudsz írni chatbe!


  • Warn: Figyelmeztetés. Ha összegyûlik az 5, akkor kick, vagy ban!


  • Kick: Kirúgás. Az admin kirúg a szerverrõl, ezután visszatudsz jönni!


  • Ban: Kitiltás. Az admin kitilt a szerverrõl, ezután nem tudsz visszajönni, mivel a felhasználódat tiltja!


  • SK: Spawn-Kill. Megölöd a játékost, mikor a \"megszületett\", lerakta a szerver.


  • HK: Heli-Kill. Megölöd a játékost a helikopter rotorjával.


  • DB: Drive-By. Megölöd a játékost jármûvel.



 






\"Rules-of-Fight-Club-icon.png\"  Szabályok:



  • Tilos bármilyen külsõ segédprogramot, cheatet használni!(GOD, Weapon, Speed, Cleo stb..) [Kick/Ban]


  • Tilos a Drive-By, Heli-Kill stb...! [Warn/Kick]


  • Tilos a Spawn-Kill! [Warn/Kick]


  • Tilos a flood, spam! [Mute/Kick]


  • Tilos veszekedésbe kezdeni, sértegetni az adminisztrátort! [Warn/Kick/Ban]


  • Tilos könyörögni adminisztrátori rangért! [Warn/Kick]


  • Tilos könyörögni nagyobb adminisztrátori szintért! [Lefokozás/Kick/Ban]


  • Tilos adminnak admint bannolni! [Lefokozás/Ban]


  • Tilos mások sértegetése, zaklatása! [Warn/Kick/Ban]


  • Káromkodni lehet, de csak MÉRTÉKKEL! [Mute/Kick]

  • A glitch engedélyezett!







\"Windows-Live-Movie-Maker-icon.png\"  Készítõk:



  • SA:MP Fejlesztõ Team - SA:MP és a pluginok


  • Sunwell.hu - Hosztolás, Problémamegoldás


  • Gábor.. - Szkriptelés


  • razr - Mappolás


  • A PFP Szerver™ admin csapata - Adminisztráció
    Köszönet:

    • BBEHosting.hu - Problémamegoldás & Segítség


    • Legend - Tárhelyszolgáltatás


    • Dead - Weboldal


    • Aviika - Mappolás


    • Beckham - Mappolás


    • Flash - Mappolás


    • KaRi - Mappolás







    \"Pictures-Nikon-icon.png\"  Képek:

    /cmds:


    \"cmds1.png\"

    \"cmds2.png\"

    Spawn (egy része):


    [hs width=500 height=375]
    http://i.imgur.com/EWIprGd.png[/hs]

    LSAIR Spawn:


    [hs width=500 height=375]
    http://img43.imageshack.us/img43/2148/lsah.png[/hs]

    SFAIR Spawn (beta):


    [hs width=500 height=375]
    http://img593.imageshack.us/img593/460/sfar.png[/hs]

    LVAIR Spawn:


    [hs width=500 height=375]
    http://img824.imageshack.us/img824/878/lvaz.png[/hs]

    Minden teleportnál van egy 3DText, ami a teleport nevét és parancsát írja ki:


    \"tele3dlabel.png\"



    Bannerünk (by: ]_db_[iNoobish):

    [hs width=300 height=300]
    http://img542.imageshack.us/img542/882/inoobishbannere.jpg[/hs]




    Üdvözlettel: Paradise Fun Party Szerver™ fejlesztõi csapata és adminjai!
     





    Tetszett a leírás? Akkor mire vársz? Csatlakozz ITT: [samp]91.82.84.189:7774[/samp]

    vagy


    Még visszamegyek a leírás tetejére, olvasgatok egy picit és késõbb felmegyek!

     





    © PFP Szerver™ Admin & Development Team - 2012-2013


41
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Az Év Gamemodja
« Dátum: 2013. Január 01. - 11:56:13 »
Idézetet írta: KROOK date=1357031313\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31782\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ha publikáltakról van szó, a really rpg messze viszi a pálmát.
 
ha visz. nem akkor  PDRP

42
Kérdések, Segítség / Felni pack problem
« Dátum: 2012. December 21. - 21:19:24 »
Hali!
Leszedtem egy felni csomagot, beraktam a .dff és .txd fájlokat és amikor játszok a textúrát nem tölti rá.
Miért van ez?


E: Megoldódott! :)
én vagyok balhere

43
Cristofel ft. Martino - Melegfront (Pittmann Cristo Style)
 
Nos, újabb fos a magyar médiában!
Vélemény?
Az enyém:  :thumbsdown:
 
Video:
 


 

 


A Buzi visszavág a 2 buzinak... fantasztikus és õk lennének a \"felnõtt\" gondolkodású emberek...  :facepalm:

44
Nos, ez a téma erre hivatkozott, az meg ide, szóval ide nyitok... :D




Hy!
 
Szeretnék elkezdeni mapolni.
Ehhez az MTA 1.3-as verzióját választom (asszem nincs frissebb), de ebben még/már nem lehet alap objecteket eltüntetni.
Ehhez van sampon belül egy parancs vagy mit tudom én mi, de nekem egy program kellene...
Hallottam már róla egyszer kétszer, de sose jegyeztem meg a nevét, vagy az illetõ aki mondta nem tudta.
Elsõsorban ezt a programot keresem.
Másodsorban pedig azt, hogy mik kellenek ahhoz, hogy az MTA-ban mapolt dolog be tudjon kerülni a SA:MP-be, milyen fájlok? Ezek a fájlok hol vannak?
Végezetül pedig tudni szeretném, hogy melyik mappába kell berakni a \"letakarított\" mapot, hogy tudjak rá pakolni objecteket MTA-ban?


Köszönöm a segítséget annak aki válaszol, remélem nem leszek az illetõnek a terhére...


Ha rossz helyre nyitottam akkor azt valaki jelezze kérem! Szokásom mostanában...

45
Módolás / GTA San Andreas Realisztikus térkép kinézet berakása
« Dátum: 2012. Augusztus 22. - 14:29:50 »
GTA San Andreas Realisztikus térkép kinézet berakása
 
1. Kell egy IMG Editor.exe.
2. Kellenek a map fájljai, mind a 144 (sacc/kb.), letöltve, kicsomagolva.
3. Mentsd le a GTA Fõkönyvtárában található gta3.img fájlod valahova, ahonnan biztosan kimásolhatod, ha elszúrtad a telepítést!
4. Nyissuk meg az 1. pontban ajánlott programot.
5. File fül > Open gomb > Keressük ki a GTA San Andreas fõkönyvtárán belüli models mappát
(C: / Program Files / Rockstar Games / GTA San Andreas /models).
6. Itt katt a gta3.img fájlra és várjuk meg, míg betölti a .img-n belüli fájlokat.
7. Edit fül > Add with replacement gomb > Keressük ki a Map fájljait és jelöljük ki a mappán belül mindet (ctrl+a) > katt a Megnyitásra.
8. Várjuk meg, míg az editor feldolgozza és berakja a map fájljait.
9. Ha kész, akkor zárjuk be a programot és nyissuk meg a GTA San Andreast, vagy a GTA SA:MP-t.
10. Teszteljük a modot, hogy nem-e csúsztatta el az editor (Escape gomb > Map > és néz körbe mindenhol!)
Ennyi lenne. :)
Letöltési linkek:
IMG Editor.exe: http://uploading.com/files/get/529411mc/IMG%2BEditor.rar  (A programhoz csatoltam egy gta3.img-t is, ha netalán elszúrná a modolást a program.)
Map: http://uploading.com/files/get/bm482775/T%25C3%25A9rk%25C3%25A9p.rar (A becsomagolt fájlt kicsomagolni elég, úgyis csak az editorhoz kell.)

Oldalak: 1 2 [3] 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal