Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Striker

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 43
91
SA-MP: Szerver bemutatása / [HuN] .:: «[MaXXiMuM FreeRoam]» ::. [EnG]
« Dátum: 2013. Május 27. - 09:51:05 »
Idézetet írta: ZyZu date=1369473321\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37760\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
tegnap, de sõt felmegyek megint.. és már nem nagyon tudom ott magamat elfoglalni..  :unsure:
 
hát ki, hogy van vele nekem még most is nagyon tetszik és igenis el tudom foglalni magam vele szerintem legjobb magyar szerver nem benyalásnak szántam de nekem ez a véleményem...
Sok sikert :D

92
Kérdések, Segítség / Ingyen .tk-s weboldal
« Dátum: 2013. Május 24. - 22:35:53 »
jó ezt énis tudom de én sehogysem tudom ugymond megrendelni mert amit én próbálgattam az pénzért volt és nem ingyen.

93
Kérdések, Segítség / Ingyen .tk-s weboldal
« Dátum: 2013. Május 24. - 22:30:22 »
Sziasztok azt szeretném kérdezni, hogy lehet ingyen kapni .tk-s weboldalt? Aki tudja hogy kell kérem mondja el, elõre is köszönöm :D

94
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kockahaas
« Dátum: 2013. Május 21. - 18:18:36 »
25 fekvõtámasz elég kevés én 100 at csináltam rendszeresen reggel este + felülésbõl is ugyan annyit

95
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazós Minigame
« Dátum: 2013. Május 21. - 16:09:26 »
hm már nagyon vártam, hogy valaki publikáljon egyet nagyon szép munka + :D

96
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kockahaas
« Dátum: 2013. Május 20. - 22:29:39 »
hááát nemtudom, hasizomnál hogy van de én kb 2-3 hónapot fekvõtámszoztam és szép eredménye lett , szerintem neked is sikerülhet :D

97
Munkaerő keresése / Mappert Keresek Stunt Szerverre
« Dátum: 2013. Május 19. - 21:37:19 »
Sziasztok!
Körülbelül már fél éve csinálgatom a stunt szerveremet kisseb nagyobb sikerekkel, mivel nekem nem nagyon van idõm mappolni mert elvagyok foglalva a szerver készítéssel ezért szeretnék egy-két mappert magam mellé.
Mirõl is lenne szó? hát õszintén nagyon sok map kellene mert nem nagyon vannak mappok amik vannak azok pedig régiek.
A szerver 60%-ba készvan és 2-3 héten belül nyitni szeretnék részben ezért is kellenének mappok.
A szerver elég jól sikerült persze még dolgozom rajta ami eddig van: reakciók, admin rendszer, verseny rendszer, ház rendszer (ez a kettõ még nincs berakva a modba), DM rendszer stb...
Jutalom: Admin jog a szerveren illetve a weboldalon.
Akit érdekel:
[mod]PM -ben írjon![/mod]
Lowok hanyagoljanak ;)

98
I. Régió / Kiswajas vs ZyZu
« Dátum: 2013. Május 02. - 00:46:16 »
sok sikert :D

99
Segítségkérés / 3DTextlabel törlése
« Dátum: 2013. Április 26. - 23:51:38 »
köszönöm remélem jó.

100
Segítségkérés / 3DTextlabel törlése
« Dátum: 2013. Április 26. - 23:43:39 »
Semmi változó csak simán igy van Create3DTextLabel(\"Aranytojás\",0x00FF08FF, MoneyBagPos[0], MoneyBagPos[1], MoneyBagPos[2],20.0,0); moneybagpos pedig a random poziciója..

101
Segítségkérés / 3DTextlabel törlése
« Dátum: 2013. Április 26. - 23:26:53 »
ezt láttam énis, de nem segített hátha valaki tudja ebben a konkrét esetben, mert nem értem :D

102
Segítségkérés / 3DTextlabel törlése
« Dátum: 2013. Április 26. - 23:20:48 »
Sziasztok lenne egy kérdésem mert elakadtam..
Egy aranytojás rendszert csinálgatok és hát megcsináltam, hogy ugy rakja le az aranytojást, hogy rárak egy 3dtextet.
Na én azt szeretném megoldani, hogy ha megtalálta törölje már csak az kellene, hogy kitörölje aki tud kérem segítsen
itt van a 3dtext létrehozása: Create3DTextLabel(\"Aranytojás\",0x00FF08FF, MoneyBagPos[0], MoneyBagPos[1], MoneyBagPos[2],20.0,0);
Köszönöm elõre is

103
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Kiírásos Textdraw
« Dátum: 2013. Április 26. - 15:42:05 »
Sziasztok annó egy haverom (Pedró) írt nekem egy kiírásos textdrawot hát nem tudom, hogy mennyire értitek meg de kb olyan, hogy a textdrawot betünként irja ki egymás után.
Mivel nekem nem kell már és páran már el is csorták ezért publikálom legyen meg másnak is ^^.
A képen a betük közt kavarodás van de azt persze átlehet irni nem nagy ügy az egész,ha valaki nem tudná akkor ezeket a betüket kell átirni:
new WriteTDstring[58][] = {
    \"S\",\"i\",\"k\",\"e\",\"r\",\"e\",\"s\",\"e\",\"n\",\"_\",\"l\",\"e\",\"s\",\"p\",\"a\",\"w\",\"n\",\"o\",\"l\",
\"t\",\"á\",\"l\",\"!\",\"_\",\"Ü\",\"d\",\"v\",\"_\",\"a\",\"_\",\"a\",\"d\",\"m\",\"k\",\"m\",\"_\",\"s\",\"s\",
\"p\",\"l\",\"d\",\"_\",\"S\",\"t\",\"k\",\"n\",\"t\",\"_\",\"S\",\"z\",\"e\",\"r\",\"v\",\"e\",\"r\",\"e\",\"n\",
\"!\"};
Scriptet készítette:Pedro
TextDrawot:Striker
Munkaidõ:20 perc
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/130426/627391328sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130426/711477924sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//Forwardok
forward WriteTD(playerid);
forward WriteHide(playerid);
//news
new Text:WriteTD0, Text:WriteTD1[MAX_PLAYERS], Text:WriteTD2, Text:WriteTD3, Text:WriteTD4;
new WriteTDstring[58][] = {
    \"S\",\"i\",\"k\",\"e\",\"r\",\"e\",\"s\",\"e\",\"n\",\"_\",\"l\",\"e\",\"s\",\"p\",\"a\",\"w\",\"n\",\"o\",\"l\",
\"t\",\"á\",\"l\",\"!\",\"_\",\"Ü\",\"d\",\"v\",\"_\",\"a\",\"_\",\"a\",\"d\",\"m\",\"k\",\"m\",\"_\",\"s\",\"s\",
\"p\",\"l\",\"d\",\"_\",\"S\",\"t\",\"k\",\"n\",\"t\",\"_\",\"S\",\"z\",\"e\",\"r\",\"v\",\"e\",\"r\",\"e\",\"n\",
\"!\"};
new writeRank[MAX_PLAYERS];
new wtd[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
    WriteTD0 = TextDrawCreate(601.000000, 386.000000, \"  \");
TextDrawBackgroundColor(WriteTD0, 255);
TextDrawFont(WriteTD0, 1);
TextDrawLetterSize(WriteTD0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(WriteTD0, -1);
TextDrawSetOutline(WriteTD0, 0);
TextDrawSetProportional(WriteTD0, 1);
TextDrawSetShadow(WriteTD0, 1);
TextDrawUseBox(WriteTD0, 1);
TextDrawBoxColor(WriteTD0, 120);
TextDrawTextSize(WriteTD0, 149.000000, 0.000000);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
WriteTD1 = TextDrawCreate(373.000000, 384.000000, \" \");
TextDrawAlignment(WriteTD1, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD1, 255);
TextDrawFont(WriteTD1, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD1, 0.279998, 1.200000);
TextDrawColor(WriteTD1, -1);
TextDrawSetOutline(WriteTD1, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD1, 1);
}
WriteTD2 = TextDrawCreate(597.000000, 392.000000, \"]\");
TextDrawAlignment(WriteTD2, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD2, 255);
TextDrawFont(WriteTD2, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(WriteTD2, 0xFFFF00AA);
TextDrawSetOutline(WriteTD2, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD2, 1);
WriteTD3 = TextDrawCreate(153.000000, 392.000000, \"]\");
TextDrawAlignment(WriteTD3, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD3, 255);
TextDrawFont(WriteTD3, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD3, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(WriteTD3, 0xFFFF00AA);
TextDrawSetOutline(WriteTD3, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD3, 1);
WriteTD4 = TextDrawCreate(475.000000, 383.000000, \".\");
TextDrawAlignment(WriteTD4, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD4, 255);
TextDrawFont(WriteTD4, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD4, 60.000000, 2.000000);
TextDrawColor(WriteTD4, 0x00B7FFAA);
TextDrawSetOutline(WriteTD4, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD4, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(!GetPVarInt(playerid, \"spawned01\"))
{
writeRank[playerid] = 0;
SetPVarInt(playerid, \"spawned01\", 1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD1[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD4);
wtd[playerid] = SetTimerEx(\"WriteTD\", 85, true, \"i\", playerid);
}
return 1;
}
//Kiírása
public WriteTD(playerid) {
if(writeRank[playerid] == (sizeof(WriteTDstring))) {
    SetTimerEx(\"WriteHide\", 4000, false, \"i\", playerid);
    KillTimer(wtd[playerid]);
    return 1;
}
new szoveg[128];
GetPVarString(playerid, \"RegText\", szoveg, sizeof(szoveg));
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s%s\", szoveg, WriteTDstring[writeRank[playerid]]);
SetPVarString(playerid, \"RegText\", szoveg);
TextDrawSetString(WriteTD1[playerid], szoveg);
new Float:p[3];
GetPlayerPos(playerid, p[0], p[1], p[2]);
PlayerPlaySound(playerid, 1190, p[0], p[1], p[2]);
writeRank[playerid]++;
return 1;
}
public WriteHide(playerid) {
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD1[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD4);
return 1;
}

104
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gymkhana drift pálya
« Dátum: 2013. Április 26. - 10:00:29 »
Idézetet írta: xD1999 date=1365777647\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36063\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sry de nem tetcik de attól még jó map!
 
nekem pedig \"tetcik\"

105
ahogy mondtam szar szerveren sok a játékos :D elnézést ha evel megbántottam valakit :)

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 43
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal