Szerző Téma: Kiírásos Textdraw  (Megtekintve 410 alkalommal)

Kiírásos Textdraw
« Dátum: 2013. Április 26. - 15:42:05 »
+1
Sziasztok annó egy haverom (Pedró) írt nekem egy kiírásos textdrawot hát nem tudom, hogy mennyire értitek meg de kb olyan, hogy a textdrawot betünként irja ki egymás után.
Mivel nekem nem kell már és páran már el is csorták ezért publikálom legyen meg másnak is ^^.
A képen a betük közt kavarodás van de azt persze átlehet irni nem nagy ügy az egész,ha valaki nem tudná akkor ezeket a betüket kell átirni:
new WriteTDstring[58][] = {
    \"S\",\"i\",\"k\",\"e\",\"r\",\"e\",\"s\",\"e\",\"n\",\"_\",\"l\",\"e\",\"s\",\"p\",\"a\",\"w\",\"n\",\"o\",\"l\",
\"t\",\"á\",\"l\",\"!\",\"_\",\"Ü\",\"d\",\"v\",\"_\",\"a\",\"_\",\"a\",\"d\",\"m\",\"k\",\"m\",\"_\",\"s\",\"s\",
\"p\",\"l\",\"d\",\"_\",\"S\",\"t\",\"k\",\"n\",\"t\",\"_\",\"S\",\"z\",\"e\",\"r\",\"v\",\"e\",\"r\",\"e\",\"n\",
\"!\"};
Scriptet készítette:Pedro
TextDrawot:Striker
Munkaidõ:20 perc
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/view/130426/627391328sa-mp-012_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/view/130426/711477924sa-mp-013_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
#include <a_samp>
#include <fixchars>
//Forwardok
forward WriteTD(playerid);
forward WriteHide(playerid);
//news
new Text:WriteTD0, Text:WriteTD1[MAX_PLAYERS], Text:WriteTD2, Text:WriteTD3, Text:WriteTD4;
new WriteTDstring[58][] = {
    \"S\",\"i\",\"k\",\"e\",\"r\",\"e\",\"s\",\"e\",\"n\",\"_\",\"l\",\"e\",\"s\",\"p\",\"a\",\"w\",\"n\",\"o\",\"l\",
\"t\",\"á\",\"l\",\"!\",\"_\",\"Ü\",\"d\",\"v\",\"_\",\"a\",\"_\",\"a\",\"d\",\"m\",\"k\",\"m\",\"_\",\"s\",\"s\",
\"p\",\"l\",\"d\",\"_\",\"S\",\"t\",\"k\",\"n\",\"t\",\"_\",\"S\",\"z\",\"e\",\"r\",\"v\",\"e\",\"r\",\"e\",\"n\",
\"!\"};
new writeRank[MAX_PLAYERS];
new wtd[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
    WriteTD0 = TextDrawCreate(601.000000, 386.000000, \"  \");
TextDrawBackgroundColor(WriteTD0, 255);
TextDrawFont(WriteTD0, 1);
TextDrawLetterSize(WriteTD0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(WriteTD0, -1);
TextDrawSetOutline(WriteTD0, 0);
TextDrawSetProportional(WriteTD0, 1);
TextDrawSetShadow(WriteTD0, 1);
TextDrawUseBox(WriteTD0, 1);
TextDrawBoxColor(WriteTD0, 120);
TextDrawTextSize(WriteTD0, 149.000000, 0.000000);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
WriteTD1 = TextDrawCreate(373.000000, 384.000000, \" \");
TextDrawAlignment(WriteTD1, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD1, 255);
TextDrawFont(WriteTD1, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD1, 0.279998, 1.200000);
TextDrawColor(WriteTD1, -1);
TextDrawSetOutline(WriteTD1, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD1, 1);
}
WriteTD2 = TextDrawCreate(597.000000, 392.000000, \"]\");
TextDrawAlignment(WriteTD2, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD2, 255);
TextDrawFont(WriteTD2, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD2, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(WriteTD2, 0xFFFF00AA);
TextDrawSetOutline(WriteTD2, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD2, 1);
WriteTD3 = TextDrawCreate(153.000000, 392.000000, \"]\");
TextDrawAlignment(WriteTD3, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD3, 255);
TextDrawFont(WriteTD3, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD3, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(WriteTD3, 0xFFFF00AA);
TextDrawSetOutline(WriteTD3, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD3, 1);
WriteTD4 = TextDrawCreate(475.000000, 383.000000, \".\");
TextDrawAlignment(WriteTD4, 2);
TextDrawBackgroundColor(WriteTD4, 255);
TextDrawFont(WriteTD4, 2);
TextDrawLetterSize(WriteTD4, 60.000000, 2.000000);
TextDrawColor(WriteTD4, 0x00B7FFAA);
TextDrawSetOutline(WriteTD4, 1);
TextDrawSetProportional(WriteTD4, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(!GetPVarInt(playerid, \"spawned01\"))
{
writeRank[playerid] = 0;
SetPVarInt(playerid, \"spawned01\", 1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD1[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD3);
TextDrawShowForPlayer(playerid, WriteTD4);
wtd[playerid] = SetTimerEx(\"WriteTD\", 85, true, \"i\", playerid);
}
return 1;
}
//Kiírása
public WriteTD(playerid) {
if(writeRank[playerid] == (sizeof(WriteTDstring))) {
    SetTimerEx(\"WriteHide\", 4000, false, \"i\", playerid);
    KillTimer(wtd[playerid]);
    return 1;
}
new szoveg[128];
GetPVarString(playerid, \"RegText\", szoveg, sizeof(szoveg));
format(szoveg, sizeof(szoveg), \"%s%s\", szoveg, WriteTDstring[writeRank[playerid]]);
SetPVarString(playerid, \"RegText\", szoveg);
TextDrawSetString(WriteTD1[playerid], szoveg);
new Float:p[3];
GetPlayerPos(playerid, p[0], p[1], p[2]);
PlayerPlaySound(playerid, 1190, p[0], p[1], p[2]);
writeRank[playerid]++;
return 1;
}
public WriteHide(playerid) {
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD1[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WriteTD4);
return 1;
}

Kiírásos Textdraw
« Válasz #1 Dátum: 2013. Április 26. - 15:46:47 »
0
fasza lett tesa

Nem elérhető Norby

  • 1575
    • Profil megtekintése
Kiírásos Textdraw
« Válasz #2 Dátum: 2013. Április 26. - 19:21:38 »
0
Pedró üzenete:
 
Üdv.
Ezt a scriptet én írtam, és nem egyeztem bele, hogy ez a script publikálva legyen. Striker önfejû módon publikálta az én általam írt script forráskódját.
Továbbá a készítõknél az van írva, hogy a TextDraw-t Striker készítette, közben pedig én voltam annak is a készítõje, õ csak a szerveren volt készítés közben, mivel a Zamaroth textdraw editor segítségével készítettem el.
Kérem az adminisztrátorokat/moderátorokat, hogy a téma kerüljön törlésre, továbbá Striker kapja meg a neki járó szankció(ka)t.
Köszönöm. Pedró
[/quote]

Kiírásos Textdraw
« Válasz #3 Dátum: 2013. Április 26. - 20:23:06 »
0
Elég jó, csak az a baj, hogy ékezetet nem írja ki és ha igaz az az idézet amit Norby másolt be akkor meg tök gáz.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal