Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Pedró

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
46
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Tízezren egy ló mentes fórumért
« Dátum: 2016. Január 05. - 21:17:23 »
sziasztok. itt hsz-ben jelezhetitek azt, ha elegetek van a pónis őrületből.
bármit is írsz a témához, azzal azt fejezed ki, hogy fel basz idegileg a póni látványa, de legfőképp az, ha alá van írva, hogy \"horsefuckers\"
kívánság: divkn, és a barátai: kérlek offoljátok a póni őrületet a fórumon, mert mióta elkezdtétek, levél számra fogy a nyugtató nap mint nap
:c

47
Off Telep / buék topik xddddddddddddddd
« Dátum: 2015. December 31. - 16:32:21 »
nagynorbi nem votl olyan okos hogy of teleprenyisa a témát
és én megtetem helyete
boldgog új évet tesoim4! szeretet áldás békeség
\"width=375https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/t1.0-9/1925023_258878507623630_1124450702_n.jpg?oh=db18ed5219b4f5a60976e1927f78915b&oe=570DCC31[/img]
 


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015/12/31 - 16:34:05[/time] )

 


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. December 31. - 16:35:48 )

pajer ádámot (adamcha)-t kerestem volna d enem találtam pedig letudakoltam hogy Bristolba költözött a dolgos családjával a teso
https://sampforum.hu/index.php?topic=17321.msg192553#msg192553
(azaz https://sampforum.hu/index.php?action=profile;u=7291)

48
SA-MP: Szerverfejlesztés / Neon csövek
« Dátum: 2015. December 17. - 18:40:54 »
Neon csövek
 
Sziasztok!
Anno jó sok változat készült Neon scriptekből. :D
Na de itt van egy, ami szerintem a lehető legjobb választás.
Feltétele a GVar plugin, melynek használatát maximálisan ajánlom.
Forráskód
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <gvar>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define DIALOG_NEON     2048
new string[144];
enum e_Neons { neonName[32], neonObjectID, Float:nPosX, Float:nPosY, Float:nPosZ, Float:nPosRotX, Float:nPosRotY, Float:nPosRotZ, bool:nDouble }
new Neons[][e_Neons] = {
{\"Kék\", 18648, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{\"Piros\", 18647, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{\"Zöld\", 18649, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{\"Fehér\", 18652, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{\"Rózsaszín\", 18651, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{\"Sárga\", 18650, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{\"Rendőr fény\", 18646, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{\"Interior Fény\", 18646, 0.0, 0.0, 0.0, 2.0, 2.0, 3.0, false},
{\"Hátsó Neon\", 18646, 0.0, -1.5, -1.0, 2.0, 2.0, 3.0, false},
{\"Első Neon\", 18646, 0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0, false},
{\"Tető Neon\", 18646, -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0, false}
};
CMD:neon(playerid) {
new dialog_string[512];
for(new x; x < sizeof(Neons); x++) {
format(dialog_string, sizeof(dialog_string), \"%s%s\\n\", dialog_string, Neons
  • [neonName]);

}
format(dialog_string, sizeof(dialog_string), \"%sMinden neon törlése\", dialog_string);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEON, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz a lehetőségek közül\", dialog_string, \"Kiválaszt\", \"Kilépés\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
switch(dialogid) {
case DIALOG_NEON: {
    if(!response) return 1;
   if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba! Nem ülsz autóban!\");
   new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), objectid;
   if(listitem == sizeof(Neons)) {
       RemoveNeonFromVeh(vehicleid);
       SendClientMessage(playerid, 0xAFCCCFFF, \"Neon: Sikeresen törölted az összeset!\");
   }else{
       objectid = CreateDynamicObject(Neons[listitem][neonObjectID], 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
       AttachDynamicObjectToVehicle(objectid, vehicleid, Neons[listitem][nPosX], Neons[listitem][nPosY], Neons[listitem][nPosZ], Neons[listitem][nPosRotX], Neons[listitem][nPosRotY], Neons[listitem][nPosRotZ]);
       format(string, 32, \"Neon%i\", listitem);
       SetGVarInt(string, objectid, vehicleid);
       if(Neons[listitem][nDouble] == true) {
          objectid = CreateDynamicObject(Neons[listitem][neonObjectID], 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
          AttachDynamicObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), -Neons[listitem][nPosX], Neons[listitem][nPosY], Neons[listitem][nPosZ], Neons[listitem][nPosRotX], Neons[listitem][nPosRotY], Neons[listitem][nPosRotZ]);
          format(string, 32, \"Neon%i_2\", listitem);
          SetGVarInt(string, objectid, vehicleid);
       }
      
       format(string, 144, \"Neon: Sikeresen telepítetted a(z) \'%s\' neoncsövet!\", Neons[listitem][neonName]);
       SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, string);
   }
}
}
return 0;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
RemoveNeonFromVeh(vehicleid);
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) {
RemoveNeonFromVeh(vehicleid);
return 1;
}
stock RemoveNeonFromVeh(vehicleid) {
for(new x; x < sizeof(Neons); x++) {
    format(string, 32, \"Neon%i\", x);
    if(GetGVarType(string, vehicleid) == GLOBAL_VARTYPE_NONE) continue;
    DestroyDynamicObject(GetGVarInt(string, vehicleid));
    DeleteGVar(string, vehicleid);
   
    if(Neons
  • [nDouble] == true) {

    format(string, 32, \"Neon%i_2\", x);
    DestroyDynamicObject(GetGVarInt(string, vehicleid));
    DeleteGVar(string, vehicleid);
    }
}
}

 
Ezt a szkriptet 2013 nyarán készítettem egyébként. :) Nem áll módomban fejleszteni, módosítani a szkriptet. Bug esetén természetesen javítom.

49
SA-MP: Szerverfejlesztés / [MySQL !!R6] Adminrendszer
« Dátum: 2015. December 15. - 22:16:08 »
[MySQL !!R6] Adminrendszer
 
Sziasztok!
Ezt az adminrendszert Flashnak írtam 2012 nyarán, oktatási célzattal.
Érdekesség
Első sorban egy kis érdekesség..
Már én is rég elfeledkeztem erről..
A szkript alján találtam leírásokat, kezdőknek még jól jöhet! :)


################################################################################
                     //Leírások//
--------------------------------------------------------------------------------
                   •Leírás az sscanf-es adatlehívási módszerről.•
Ennek tulajdonképpen néhány fontos része lesz.
Röviden, és tömören fogok fogalmazni.. Na jólvan, nem untatlak tovább..
Szóval, elősszöris vegyük elősször az SScanf létező paramétereit!
c       -    Karakter. /Például: A, á, B, c, .../
d, i   -    Egész szám érték. /Például: 1, 2, 3, 4, 5.../
h, x   -    Hexadecimális érték. (Színekhez) /Például: 0xFFFFFFAA/
f       -    Lebegőpontos érték. /Például: 0.0, 0.0, 0.0/
s       -    Karakterlánc. /Például: Süt a nap./
z       -    Opcionális karakterlánc.
pX       -    An additional delimiter where X is another character.
\'\'       -    Encloses a litteral string to locate.
u       -    A játékosoknak a nevét, vagy részletét vizsgálja. /Például: Ped/
/Forrás: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Sscanf/
Itt egy példa elősszöris, hogy hogyan kell egy oszlop értékét lekérnünk..
----------------------------------------------------------------------------
new query[128], rows[128];
new ip[16]; //Ebbe a karakterláncba hívjuk le az értéket.
format(query, sizeof(query),
\"SELECT `IP` FROM `Accounts` WHERE Name = \'%s\'\",
   pName(playerid)
); //Lezárjuk a sort
mysql_query(query); //Elküldjük a mysql adatbázisnak a lekérdezést..
mysql_store_result(); //Eltároljuk az adatokat, amellyeket kiolvastunk..
mysql_fetch_row_format(rows, \"|\"); //Lekérdezzük az oszlop értékét..
sscanf(rows, \"p<|>s[16]\", ip); //A karakterlánc méretének egyezőnek kell..
//.., hogy legyen annak a változónak az értékével, amit létrehoztunk, ...
//hogy, abban tárolja a lekért adatot..
printf(\"Egy lekérésnek a végeredménye: %s\", ip); /Például ki írhatjuk./
mysql_free_result(); //Tisztítjuk az elmentett adatokat..
----------------------------------------------------------------------------
Az sscanf függvény használata, és paraméterei MySQLbeli érték lekérdezése..
közben.
Például:
----------------------------------------------------------------------------
sscanf(rows, \"p<|>i\", money);
Szóval..
Az sscanf első paramétere az a karakterlánc, hogy mit darabol szét..
Ezt előtte kérdeztük le elvileg.. (mysql_fetch_row_format(rows, \"|\");)
A második..
\"p<|>i\"
Szóval, a p<|> ez azt szabályozza, hogy mi az elválasztó..
Ezt is szintén a mysql_fetch_row_format(rows, \"|\"); -nál állítottuk.
Az utána következő paraméterek típusait már ismertettem veled..
Ha például a lekérdezésnél a `Money` -t akarjuk lekérdezni, az ugye..
..egész szám, azaz akkor visszanézünk a leírás elejére, és láthassuk, hogy..
..annak a jelölése egy i betű. Szóval akkor a p<|> után írunk egy i betűt.
Ha több mindent szeretnénk lehívni akkor a p<|> után írjuk a paraméterek..
..jelöléseit!
----------------------------------------------------------------------------
Több oszlop lekérdezése..
----------------------------------------------------------------------------
new query[128], rows[128];
new ip[16], money, kills;
format(query, sizeof(query),
\"SELECT `IP`, `Money`, `Kills` FROM `Accounts` WHERE Name = \'%s\'\",
   pName(playerid)
); //Lezárjuk a sort
mysql_query(query); //Elküldjük a mysql adatbázisnak a lekérdezést..
mysql_store_result(); //Eltároljuk az adatokat, amellyeket kiolvastunk..
mysql_fetch_row_format(rows, \"|\"); //Lekérdezzük az oszlop értékét..
sscanf(rows, \"p<|>s[16]ii\", ip, money, kills);
printf(\"IP cím: \'%s\'\", ip);
SetPVarInt(playerid, \"Money\", money);
SetPVarInt(playerid, \"Kills\", kills);
mysql_free_result(); //Tisztítjuk az elmentett adatokat..
----------------------------------------------------------------------------
Hamarosan folytatás..
                                                          /2012. Augusztus 6-7./
--------------------------------------------------------------------------------
################################################################################

 


Mivel ez egy adminrendszer, az adminparancsokat nem hagynám ki.

1. Szintű parancsok /admweaps /asay /ann /healall /armourall


2. Szintű parancsok /setmoney /setscore /setskin /setweather /god /godoff /slap /clearchat


3. Szintű parancsok /kick /gw /settime /eject /spawn /setwanted /boom /warn /freeze /unfreeze


4. Szintű parancsok /ban /setname /disarm /get /(un)mute /mute


5. Szintű parancsok /saveallstats /setlevel /ip /spawnall /(un)muteall /disarmall /fakechat /fakecmd /soundforall


Amiket még tud a rendszer:

 
  • Dinamikus rádió rendszer, az admin tud ki-be tenni rádióadókat.

  • Szkripten belüli 3 állítási lehetőség


Forráskód
-Elnézést, de beszúrtam ide, és nem fért már ki a téma alja-
Pastebin: http://pastebin.com/DzuXp1qq
MySQL táblák, és még pár rádióadó beszúrása
 
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Accounts` (
`ID` mediumint(9) unsigned NOT NULL AUTO_INCREMENT,
`Name` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Password` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`IP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`RegDate` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Money` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Score` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Kills` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Deaths` int(15) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Admin` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Vip` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Repaircar` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Antifall` int(1) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`ReacWins` int(4) NOT NULL DEFAULT \'0\',
`Time` int(11) NOT NULL DEFAULT \'0\',
PRIMARY KEY (`ID`)
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Connections` (
`Name` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Country` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`IP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Serial` varchar(256) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Warns` (
`Admin` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Player` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Reason` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`PlayerIP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Kicks` (
`Admin` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Player` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Reason` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`PlayerIP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Bans` (
`Admin` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Player` varchar(24) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Reason` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`PlayerIP` varchar(16) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`Date` varchar(32) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC;
CREATE TABLE IF NOT EXISTS `Radiolist` (
`Name` varchar(64) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL,
`URL` varchar(128) CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_bin NOT NULL
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=latin1 ROW_FORMAT=DYNAMIC;
INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'MixRadio\', \'http://savetofile.net:8450/;stream\');
INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Radio Face\', \'http://www.radioface.hu/live/radio_face.m3u\');
INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Rádió1\', \'http://79.172.241.237:8000/radio1.mp3\');
INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Master of HardCore (hardcoreradio.nl)\',  \'http://shoutcast2.hardcoreradio.nl\');
INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Dubstep Rádió (dubstep.fm)\', \'http://72.232.2.83:80\');
INSERT INTO `Radiolist` (`Name`, `URL`) VALUES (\'Rock\', \'http://94.199.181.124:8800/rockvilag2\');

 


Figyelem!

A szkript a MySQL r6-os verzióhoz íródott. Ez a változat már elavult.


A szkriptet nem áll szándékomban módosítani, fejleszteni, javítani, ahogy feltöltöttem, úgy állt már több mint 3 éve, és szeretném, ha ez így is maradna részemről. :)



Aki használni fogja, használja egészséggel, kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek!

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / [Karácsonyra] Havas Chilliad
« Dátum: 2015. December 15. - 19:34:05 »
HAVAS CHILLIAD
 
Sziasztok!
Még tavaly télen készítettem ezt a \"scriptet\", az XMas szerverre.
Gondoltam megosztom veletek, hisz nektek is szükségetek lesz rá, lehetséges.
A metaralozásba emlékszem rá cashiis gecizett velem, ő is megkapta akkor a scriptet cserébe, magamtól nem találtam volna ki melyik object metarialját kapják meg a chilliad objectek.
Forráskód:
 
enum CHO { Float:radius, model, lodmodel, Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:rx, Float:ry, Float:rz }
new ChilliadObject[][CHO] = {
    {171.82286, 18319, 18585, -2239.6406, -1762.7266, 381.95313, 0.0, 0.0, 0.0},
    {133.94284, 18310, 18570, -2249.3594, -1572.8672, 418.76563, 0.0, 0.0, 0.0},
    {192.56535, 18309, 18399, -2426.9375, -1530.4531, 440.96875, 0.0, 0.0, 0.0},
    {198.2549, 18317, 18571, -2431.6797, -1759.6641, 403.86719, 0.0, 0.0, 0.0},
    {145.884, 18307, 18580, -2624.3047, -1562.8828, 353.45313, 0.0, 0.0, 0.0},
    {186.48999, 18302, 18578, -2426.5, -1347.3125, 300.80469, 0.0, 0.0, 0.0},
    {213.80518, 18316, 18581, -2655.2812, -1781.0078, 265.14063, 0.0, 0.0, 0.0},
    {146.00269, 18308, 18582, -2724.3203, -1555.9609, 222.89063, 0.0, 0.0, 0.0},
    {180.84946, 18306, 18594, -2874.2812, -1547.9766, 41.125, 0.0, 0.0, 0.0},
    {181.54652, 18300, 18593, -2872.8437, -1321.2812, 42.38281, 0.0, 0.0, 0.0},
    {177.65182, 18469, 18583, -2700.2812, -1345.7969, 213.46094, 0.0, 0.0, 0.0},
    {163.05664, 18301, 18579, -2583.4297, -1343.4531, 270.84375, 0.0, 0.0, 0.0},
    {159.12022, 18311, 18575, -2145.1953, -1576.7187, 259.64844, 0.0, 0.0, 0.0},
    {189.03941, 18318, 18574, -2181.4687, -1774.8125, 217.39844, 0.0, 0.0, 0.0},
    {167.61906, 18328, 18573, -2237.0000, -1951.5234, 297.5625, 0.0, 0.0, 0.0},
    {184.84959, 18329, 18600, -2233.2031, -1980.7812, 153.67969, 0.0, 0.0, 0.0},
    {186.30592, 18320, 18599, -1970.7109, -1785.9844, 107.98438, 0.0, 0.0, 0.0},
    {183.82045, 18312, 18598, -1985.5078, -1562.5078, 84.46875, 0.0, 0.0, 0.0},
    {150.30363, 18305, 18586, -1980.375, -1330.4922, 74.85156, 0.0, 0.0, 0.0},
    {176.05472, 18304, 18577, -2182.2266, -1358.7109, 135.24219, 0.0, 0.0, 0.0},
    {185.88399, 18299, 18587, -2186.75, -1147.7344, 108.15625, 0.0, 0.0, 0.0},
    {150.10739, 18295, 18588, -2291.7812, -993.40625, 63.57813, 0.0, 0.0, 0.0},
    {142.19221, 18294, 18589, -2492.4297, -943.60156, 54.49219, 0.0, 0.0, 0.0},
    {152.17165, 18298, 18584, -2421.1562, -1134.0937, 168.78125, 0.0, 0.0, 0.0},
    {200.95982, 18297, 18590, -2646.3516, -1116.9297, 111.75781, 0.0, 0.0, 0.0},
    {141.34471, 18296, 18592, -2870.9844, -1117.6484, 24.63281, 0.0, 0.0, 0.0},
    {175.93555, 18315, 18595, -2872.4453, -1765.0000, 48.10938, 0.0, 0.0, 0.0},
    {164.99448, 18324, 18602, -2871.5469, -1975.625, 35.42969, 0.0, 0.0, 0.0},
    {195.7074, 18325, 18597, -2656.6797, -1992.9531, 80.17188, 0.0, 0.0, 0.0},
    {185.31372, 18335, 18601, -2643.4219, -2197.5391, 45.84375, 0.0, 0.0, 0.0},
    {177.76416, 18336, 18603, -2426.3594, -2217.1875, 67.05469, 0.0, 0.0, 0.0},
    {141.69708, 18337, 18494, -2217.6484, -2172.4531, 64.98438, 0.0, 0.0, 0.0},
    {179.37691, 18330, 18404, -2010.9766, -1981.1719, 103.24219, 0.0, 0.0, 0.0},
    {192.04485, 18326, 18596, -2444.5, -1991.6719, 198.69531, 0.0, 0.0, 0.0},
    {146.02296, 18327, 18572, -2438.4375, -1949.0547, 310.91406, 0.0, 0.0, 0.0},
    {181.70287, 18303, 18576, -2221.8359, -1367.7969, 300.46094, 0.0, 0.0, 0.0}
};
public OnFilterScriptInit() {
SetDynamicObjectMaterialText(CreateDynamicObject(3334, -2432.28394, -1619.69836, 529.01434, 0.00000, 0.00000, 31.14679, 0, 0, -1, 500.0, 500.0), 0, \"Készítette:\\nPedró és CasHiis\", 50, \"Arial\", 14, 1, -8092540, -16777216, 1);
SetDynamicObjectMaterialText(CreateDynamicObject(3334, -2239.65869, -1749.54541, 483.33408, 0.00000, 0.00000, 97.14301, 0, 0, -1, 500.0, 500.0), 0, \"Boldog karácsonyt\\nMindenkinek!\", 50, \"Arial\", 12, 1, -8092540, -16777216, 1);
new objectid[2];
for(new x; x < sizeof(ChilliadObject); x++) {
objectid[0] = CreateDynamicObject(ChilliadObject
  • [model], ChilliadObject
  • [posx], ChilliadObject
  • [posy], ChilliadObject
  • [posz], ChilliadObject
  • [rx], ChilliadObject
  • [ry], ChilliadObject
  • [rz], 0, 0, -1, 500.0, 500.0);

objectid[1] = CreateDynamicObject(ChilliadObject
  • [lodmodel], ChilliadObject
  • [posx], ChilliadObject
  • [posy], ChilliadObject
  • [posz], ChilliadObject
  • [rx], ChilliadObject
  • [ry], ChilliadObject
  • [rz], 0, 0, -1, 500.0, 500.0);

for(new y; y < 5; y++) {
    for(new z; z < 2; z++) SetDynamicObjectMaterial(objectid[z], y, 3922, \"bistro\", \"mp_snow\", 0xFFFFFFFF);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
for(new x; x < sizeof(ChilliadObject); x++) {
RemoveBuildingForPlayer(playerid, ChilliadObject
  • [model], ChilliadObject
  • [posx], ChilliadObject
  • [posy], ChilliadObject
  • [posz], 100.0);

RemoveBuildingForPlayer(playerid, ChilliadObject
  • [lodmodel], ChilliadObject
  • [posx], ChilliadObject
  • [posy], ChilliadObject
  • [posz], 100.0);

}
return 1;
}

 
Pastebin: http://pastebin.com/8Zqwf277
Kép:
\"aYRivnT.gif\"
A kép forrása: https://sampforum.hu/index.php?topic=56071.msg524314#msg524314
Használjátok egészséggel, kellemes ünnepeket kívánok! :)

51
Általános / Hát ez hol van? :)
« Dátum: 2015. December 05. - 17:10:35 »
Sziasztok.
Egy játékkal jönnék nektek


A régiekhez szólnék :D
Tudjátok, már nem sampozunk, vagy csak keveset, viszont több éves sampozás mögöttünk van, a mapot tudjuk fejből.. Szinte minden porcikáját.


A játék lényege:
Kirak valaki 1 fényképet, és akkor a következő HSZ-nek annak kell lennie, hogy hol is lehet az, ha nagyon biztos benne az illető, akkor a megfejtés mellé teheti is ki a következő képet, ha nem teljesen biztos, ne tegyen ki fotót, hanem csak azután, hogy valaki azt bizonyítja, hogy jól tippelt.
Kezdem is.
\"8KV7u7r.jpg\"
A tipp lehet szövegbeli (pl: Grove Street és a stadion között.) vagy képbeli..
Spoiler for képbeli:
\"D2AbsqT.jpg\"
Erre a képre rajzolsz egy pontot.
VAGY
http://www.freeonlinephotoeditor.com/
Feltöltöd a fotót, és írsz egy O text-et, és azt úgy helyezed el, hogy a tipped koordinátáját határolja be.
:) Kezd már kihalófélbe lenni a fórum, jó lenne felpörgetni az eseményeket. :D
Jó játékot!

52
Beszélgetés / Egy Magyar állampolgár verse a magyarokról.
« Dátum: 2015. Október 27. - 17:43:39 »
Egy Nagy Dániel nevű Facebook-felhasználó még egész sokra viheti a kortárs \"magyar\" irodalom (Dávid-)csillagos egén. Szarmagyarozóknak szokták ugyanis kiosztani a legpatinásabb irodalmi díjakat. Az alábbi friss szösszenetével akár nevezhetne is valamelyik megmérettetésre, a siker garantált.
Kurva Magyarország
Baszódjatok meg faszszopó magyarok
Ki a fasz kíváncsi rátok?
Káros fekély vagytok az emberiségnek
Takarodjatok el a kurva anyátokba végre
Kurva jó lenne ha ti nem lennétek
Azért nincs béke mert ti megszülettetek
A kurva anyátokat szarházi magyarok
Ha nem lennétek kurvára nem hiányoznátok
Örömet okoz nekem ezen sorok írása
Ez a kurva ország hasonlít Észak-Koreára
A kurva anyátokat aki megszült titeket
Forduljatok fel faszszopó seggfejek
Kussoljatok már be szarházi magyarok
Utolsó undorító rühes disznók
A rák egye ki a sziveteket
Ja bocsi olyanotok nincsen nektek
Írta:Nagy Dániel 2015.október 26. (https://www.facebook.com/profile.php?id=100005293878409)
Forrás: https://kuruc.info/r/46/150326/

53
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Apple levonók
« Dátum: 2015. Október 24. - 21:32:40 »
Mi az a levonó?

54
Kérdések, Segítség / Billentyűzet
« Dátum: 2015. Szeptember 25. - 12:38:23 »
Sziasztok.
A következő hónapban szeretnék egy billentyűzetet, és hozzá 1 egeret vásárolni.
A billentyűzethez lenne 1 kikötésem, mégpedig az, hogy ne legyen olyan \"hangos\" szóval ne legyen fülsértő az éjszakai gyors gépelés másoknak, tehát olyasféle laptop stílusú billentyű lenne a jó.
Az egérhez pedig az oldalsó extra gomb (vagy több) lenne a kikötésem.
A billentyűzet ha rendelkezne háttérvilágítással, az lenne a legmegfelelőbb, de ez nem kikötés.
Összesen maximum 10 ezret költenék rá.
Ha egy ilyen párosítást tudnátok ajánlani, vagy külön-külön, akkor nagyon megköszönném.
:) További szép napot.

55
Beszélgetés / Elhunyt Wes Craven
« Dátum: 2015. Augusztus 31. - 08:59:31 »
Agydaganatban, 76 éves korában meghalt vasárnap a világ egyik legismertebb horrorfilm-rendezője, Wes Craven. Ő írta és rendezte a Rémálom az Elm utcában első és hatodik részét, valamint a slasher horrorok legjobb paródiáját, a négyrészes Sikoly-sorozatot.
http://index.hu/kultur/cinematrix/2015/08/31/meghalt_wes_craven/

56
http://sampforum.hu/index.php?topic=27547.0
csak  ezt kellene megnyitni
ilyen fasza globmodunk volt
nyit témát, de szét se néz, hogy van-e már ilyen másik (félpercembe tellett mire kiderítettem, hogy emu témája létezik)

57
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / fontostéma
« Dátum: 2015. Augusztus 13. - 08:33:33 »
szia awesome, gregor, wes, goszt, noire, metaxa, flash, szilard00
bocsánat annak akit kihagytam

58
Vélemény / Vélemény: MTA játékszerver, MySQL
« Dátum: 2015. Augusztus 09. - 12:59:59 »
Én egy MTA játékszervert kértem egy MySQL felhasználóval, benne egy adatbázissal.
Az MTA szerverrel az a tapasztalatom, hogy jó, egyáltalán nincs lagg rajta, több játékos esetén sem!
A MySQL válaszideje kicsi, ennek köszönhetően megfelelően működik!
A játékszervert, és a MySQL accountot gyorsan megkaptam, talán gyorsabban mint némelyik neves hostingnál..
Eddig még nem volt problémám, és úgy érzem ezentúl sem lesz!
Röviden: A szolgáltatás tökéletes!
Köszönöm! :)

59
mert te aztán megütöd, aki cigányoz csakúgy olyanokat, akik nem cigányok

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. Július 28. - 18:12:08 )

+ moderátor létedre

60
Szponzoráció / MTA szerver igénylés
« Dátum: 2015. Július 26. - 11:31:39 »
Igényelt játékszerver típusa: (SAMP / MTA)
Igényelt játékszerver férőhelye: 10
Szerver neve: Teszt szerver
Szerver leírása: Nincs
Miért van szükséged a szerverre?: Most kezdem majd el tanulni a az MTA szkriptelést, és localhoston nem a legjobb, így arra gondoltam, hogy megpróbálok kérni.
Egyéb megjegyzés: :gumicsirke:

Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal