Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 91
RP/RPG kérések / NPC busz RP szerverre« Dátum: 2012. Január 28. - 09:48:03 »
SZiasztok!
Van nekem egy NPC szkriptem: Itt több NPC is van de nekem csak az elsõ kéne [pawn]#include <a_samp> new npcveh1; new npcveh2; public OnPlayerConnect(playerid) { ConnectNPC(\"Busz1\",\"LSBusz1\"); ConnectNPC(\"Busz2\",\"asd2nemkell\"); ConnectNPC(\"Busz3\",\"asd3nemkell\"); ConnectNPC(\"Busz4\",\"asd4nemkell\"); npcveh1 = CreateVehicle(437,0,0,0,0,0,1); //npcveh2 = CreateVehicle(437,0,0,0,0,0,2); return 1; } public OnFilterScriptInit() { print(\"NPC SCRIPT BE\"); CreateObject(1257,1366.58032227,-1285.99255371,13.82606697,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (1) CreateObject(1257,1874.79345703,-1474.88562012,13.82323360,0.00000000,0.00000000,270.00000000); //object(bustopm) (2) CreateObject(1257,1926.87011719,-1744.08789062,13.82606697,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) (3) CreateObject(1257,1813.09985352,-1903.34948730,13.84993362,0.00000000,0.00000000,180.00000000); //object(bustopm) (4) CreateObject(1257,1953.27514648,-2144.47900391,13.82606697,0.00000000,0.00000000,180.00000000); //object(bustopm) (5) CreateObject(1257,2845.76879883,-1909.36523438,11.38081455,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (6) CreateObject(1257,2664.21166992,-1849.07653809,11.29911137,0.00000000,0.00000000,34.00000000); //object(bustopm) (7) CreateObject(1257,2235.56494141,-1724.05444336,13.83062267,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) ( CreateObject(1257,1397.47216797,-1811.26806641,13.82606697,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (9) CreateObject(1257,1303.05395508,-1387.99560547,13.77805805,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) (10) CreateObject(1257,950.23364258,-1234.38195801,17.01278496,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (11) CreateObject(1257,1033.52514648,-924.08306885,42.58720016,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (12) CreateObject(1257,1039.84326172,-923.39239502,42.72784424,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (13) CreateObject(1257,1045.65576172,-922.55346680,42.86410141,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (14) CreateObject(1257,1051.88732910,-921.86755371,43.00956726,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (15) CreateObject(1257,1203.88769531,-1273.26257324,13.82606697,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) (16) return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) //Checks if the player that just spawned is an NPC. { new npcname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname)); if(!strcmp(npcname, \"Busz1\", true)) { PutPlayerInVehicle(playerid, npcveh1, 0); return 1; } if(!strcmp(npcname, \"Busz2\", true)) //a 2. NPC { PutPlayerInVehicle(playerid, 256, 0); return 1; } if(!strcmp(npcname, \"Busz3\", true)) //a 3. NPC { PutPlayerInVehicle(playerid, 260, 0); return 1; } if(!strcmp(npcname, \"Busz4\", true)) //a 4. NPC { PutPlayerInVehicle(playerid, 259, 0); return 1; } return 1; } return 0; }[/pawn] Ezzel azt kéne csinálni, hogy azt kéne megoldani, hogyha elõtte van egy player, akkor megáll 15mp-re,de ha a 15 mp alatt eltünik a player elõle akkor elindul de ha nem tünik el akkor átmegy rajta Illetve Üres jármû elõtt ugyanez de csak 10 mp-re. ÉS az kéne hogy a busz felé kéne egy szöveg: Los Santos 1-es helyi járat Következõ megálló: És ott a következõ megállót kéne kiirnia: Megállók(sorrendben) és kordinátái: Buszpályaudvar(1048.6243,-918.4476,42.7974) Kórház(1203.1002,-1277.4969,13.5041) Fegyverbolt(1361.5592,-1289.0697,13.5808) Skate Park(1873.1134,-1468.3119,13.5164) Déli Benzinkút(1929.8151,-1749.7991,13.5161) Közlekedési vállalat(1818.4257,-1902.7332,13.5276) Úttisztító telep(1957.9391,-2142.9128,13.5759) Bank(2841.6777,-1911.7682,11.1206) Stadion(2661.4673,-1851.6005,11.0974) Edzõterem(2235.8147,-1728.5891,13.5170) Los Santos Rendõrkapitányság(1393.0193,-1811.3241,13.5459) Paintball(1301.3805,-1392.3341,13.4179) Kamionos telep(945.5659,-1237.4039,16.5680) Nyilván arra gondolok, hogyha Buszpályaudvarhoz ér akkor a felette lévõ szöveg váltson át Kórház-ra Itt van az npcmodes mappában lévõ cucc: [pawn]#define RECORDING \"LSBusz1\" //This is the filename of your recording without the extension. #define RECORDING_TYPE 1 //1 for in vehicle and 2 for on foot. #include <a_npc> main(){} public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid) { StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING); } public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();[/pawn] 92
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SeeRPG féle NPC busz« Dátum: 2011. December 29. - 13:47:43 »
Sziasztok! Én olyen NPC buszt szeretnék ami a seeRPG-n is van,hogy fölé van írva,hogy jelentleg mia a következõ megálló,ésé van hozzá /menetrend paransc,amibe írja,hogy hány másodperc múlva érkezik a busz az épp következ megállóba..
Ha valami kell hozzá,szoljatok! 93
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Vicces link xD« Dátum: 2011. December 28. - 19:31:36 »
Kattints a linkre.Remélem tetszeni fog
http://hu.lmgtfy.com/?q=Te+most+nagyon+be%C3%A9getted+magad%2Cmert+erre+a+linkre+r%C3%A1kattintott%C3%A1l+xD 94
Verseny szervezése / MapperAndSzkripter verseny« Dátum: 2011. December 28. - 19:09:30 »Üdv! Szeretnék elindítani egy Mapper és szkripter versenyt A díj a Fórum legjobb mappere és szkriptere cím! A feladat: Egy nagyobb féle falu készítése és annak beszkriptelése RP-sen(HQ-k,Boltok,Házak,kocsik,stb) A zsûri: Hát én Lustát ajánlom be zsûribe,és még jelentkezni is lehet Remélem rendelkezek elég jogosultsággal,hogy ezt a versenyt elindítsam 95
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja« Dátum: 2011. December 27. - 15:55:00 »
Helló! Azt hogy tudom megoldani,hogyha berakok egy pl autó modellt,akkor mindenki azt a modellt látja
szal ha a rendõrautónak a modelljét kicserélem mindenki a kicserélt modelllt látja a régi helyett Persze SA-MP-ró beszélek 96
Szkript kérések / [SÛRGÕS]Parancsra mûködõ lift« Dátum: 2011. December 27. - 11:46:25 »
Kéne nekem egy ilyen lift:
http://falurpg.atw.hu/sa-mp-044.png ide: http://falurpg.atw.hu/sa-mp-045.png és itt legyen a másik ajtaja: http://falurpg.atw.hu/sa-mp-046.png Úgy kéne hogy legyen lift akna,és benne egy lift,aminek szintén ajtaja van(a liftbõl ne lehessen látni az aknát) és parancsra mûködjön.. Ugy kéne hogy beirom hogy /pdlift,akkor becsukja az ajtót,és csak utána indul el, miután felért,csaak megálás után nyissa ki az ajtót,és ugyanez lefele Segitséget elõre is köszönöm! 97
Szkript kérések / Infó csík a képernyõ alján« Dátum: 2011. December 26. - 22:05:26 »
Én egy ilyet szeretnék a szerverembe:
ha nem jelenne meg akkor http://falurpg.atw.hu/asd.JPG Nem tom hogy kell megcsinálni :S 98
Munkaerő keresése / [Hun] Budapest RPG (mostmár tényleg :))« Dátum: 2011. December 26. - 10:33:38 »
A [HUN] Budapest RPG profi szkriptereket keres
Jutalom?: Bármilyen szerverrel kapcsolatos dolog Honnan kéne kezdenie?:Egy komplett RPG módot kéne tovább fejleszteni,névszerint a CryRPG módja Bugokat javitani,Új dolgokat bele tenni,stb... Higyjétek el megéri Ez már tényleg jó lesz igérem! Jelentkezni itt vagy PM-be! 99
Segítségkérés / Hogy kell megoldani hogy a házi szeróra fel tudjanak jönni mások is?« Dátum: 2011. December 23. - 21:47:35 »
Sziasztok,azt szeretném megkérdezni,hogy azt hogy lehet megoldani hogy mások feltudjanak jönni a házi szerveremre?
Routerem van,és nem tom megoldani 100
Munkaerő keresése / [ HUN ] FaluRPG szkriptereket keres« Dátum: 2011. December 22. - 10:00:17 »
Profi szkriptereket keres a FaluRPG.
Amiket be kéne szkriptelni(leírásból kiirva)De pár rész már kész van(azokat kiszedtem a leírásból): FIGYELEM!Nem muszály saját szkriptekket késíteni, lehet más szkriptjét is adni lényeg az, hogy a végére össze kéne irni a gamemodba Jármû rendszer: A szerveren két jármûcsoport van:publikus,és privát. A publikus autók,azok amikret nem csak 1 ember használhatja,pl.:rendõrautó,taxi,úttisztító kocsik,stb.. A Privát autó az ami egy játékos tulajdona A gyárakban megveheszi egy játékos,és utána az övé. A jármû mindig ott marad ahol hagytad,olyan állapotbsn Szóval ha otthagyod égõ lámpával,betört szélvédõvel,akkor ottmaradégõ lámpával és betört szélvédõvel. Hangulatrendszer: A játékbéli beszélgetésben nem láthatóak a hangulatjelek ( :O xd ), de a szerver kezeli õket. Ha a beszédedben hangulatjelet használsz a hangulatjel(ek)tõl függõen közli a szerver a hangulatodat. Sérülés rendszer: A szerveren ugyanúgy sérülsz mint a valóságban, és a sérülés mértéke is ugyanolyan . A sérülés súlyosságától függõen különbözõ effektekkel,animációkkal találkozol. Kulcsrendszer: A szerveren a házakba csak úgy mehetsz be,ha van kulcsod hozzájuk. Ugyanez az autóknál,csak akkor tudod beindítani õket,ha kulcsod van hozzájuk. Lakóházak: Rengetek megvásárolható ház van a megyében. A vásárlás után házadat nyithatod/zárhatod/eladhatod/használhatod és bérbe adhatod (több embernek is, személyre szabott lakbérrel). A házak széfeiben tudsz dolgokat tárolni.Kiegészítõket találsz a lakberendezési üzletben! Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni! Üzletek: A szerveren lehetõség van üzletek vételére, és eladására. Minden üzletnek van egy irodája, amiben lehetséges a biznisz árának, a belépési árnak változtatása,és a biznisz eladása. Lehetõség van továbbá tõzsdén jegyzett részvénytársaság (NyRT.) létrehozására. Ezek a társaságok a weboldalon lévõ tõzsdére felkerülnek. A biztosítási tõke 5 millió dollár, ezt a csõdeljárás során a részvényesek közt szétoszlik. Ez az alapításhoz nélkülözhetetlen. A tulajdonosnak alapból 10% részvénye van, a többit a tõzsdén jegyzik. Ha akarja, eladhatja ezeket, illetve a többiek megvehetik. Egy részvény 1% tulajdonjogot jelent a cégben. A tõzsde árfolyam sok mindentõl változik. Változik a befektetõ hangulattól (mennyire veszik, ill. adják a részvényt, ezzel kapcsolódó humán faktorral [pletykák, stb...], illetve ha egyik sem kézenfekvõ, akkor a véletlen dönti el, hogy a részvény árfolyama hogy változik. Ha a tulajdonos úgy dönt, eladja a bizniszét, és az a tõzsdén jegyezve van, a csõdeljárás folyamán az 5 millió dollár biztosíték szétoszlik a részvényesek (kiv. a tulaj) közt, és az üzlet eladódik, megvehetõvé válik. Mobilrendszer: A kapcsolattartás a szerveren nagyon fontos. Erre egyik kitûnõ módszer a telefonbeszélgetés, sms küldés. Ha van telefonod és tartozol valamely telefontársasághoz, akkor tudsz saját névjegyzéket készíteni, telefonkönyvet böngészni,telefonálni, sms-t írni. Ezenkívül mikor szerzõdést kötsz egy telefontársasággal, eldöntheted, hogy privát vagy publikus számot szeretnél. Viszont vigyázz, mert telefonod keresztül akár be is mérhetnek! Bankrendszer: A bankban számla nyitása után betehetõ és kivehetõ pénz, áttekinthetõ a számla, csekkeket lehet kezelni és utalni is van lehetõség. Legális frakciótagok vehetnek fel továbbá kölcsönt is. Ruhabolt: A ruhaboltban nemed szerint válogathatsz megfelelõ öltözetet (skint). 4 féle ruhabolt van; olcsó,normál,luxus,extrém. A vásárolt öltözékek hozzáadódnak a ruhásszekrényedhez, amiket a motelszobákból vagy lakásból érhetõek el. Egyszerre többféle öltözéked lehet, elnevezheted õket, és ha kell. kidobásra is lehetõséged van. Börtön: Ha bûnt követtél el, szerverünkön az RP is megy veled a börtönbe! A börtönben ugyanúgy folytatódik a szereped, nem pedig egy lyukba vagy zárva egész nap! A börtönlétesítmény hatalmas, rendelkezik kellõ cellával, udvarral, rejtett alagutakkal, látogatási szobával és portával és szökési lehetõségekkel. A szerveren az ehhez tartozó õrök a rendõr frakció tagjai. Fegyver rendszer: (NINCS KÉSZ) A szerveren a fegyvereid az inventorydban tárolódnak, és szintén rendelkeznek súllyal. A fegyvereket átrakhatod, kocsikba, hotelszobákba, házszéfbe, vagy egyszerûen csak a földre dobhatod. A földre dobott fegyvereket mások felvehetik. Ha a földön lévõ fegyvernél állsz, odarúghatod egy másik (közelben lévõ) játékosnak a /fegyverelrug paranccsal. Mikor meghalsz az épp a kezedben lévõ fegyver a földre hullik. A földre dobott fegyverek mentõdnek. Drog rendszer: A fegyverszállítás rendszer tartalmaz egy drogszállítást is. A szerveren nincs drogtermesztés. Csak az illegálisok(BANDA TÍPUSÚAK) tudnak vásárolni. Még pedig azért, mert õk tudnák tovább árulni a drogot a civileknek, diktálhatnák az árakat a kis piacon. Drogoknak van hatásuk RP és játékmechanikai szempontból is: Marihuána: Hatás alatt a sérülések 75%-át kapná a karakter. Hatásidõ letelte után megkapná a maradék sérülést. Szerepjátékos szempontból a karakternek full tompult jellemet kellene eljátszania. A hatás 15 percig tartana.Függõség: nem alakul ki. Ez lenne a legolcsóbb drog. Heroin: A sérülésértékek 50%-át kapná be az ember, de azonnal le is vonódna a hatás után a maradék sérülés. Szerepjátékos szempontból a karakternek el kellene játszania, hogy halucinál. Függõség a 10. alkalom után alakul ki. A hatás 10 percEz lenne a középértékû árral rendelkezõ drog. Kokain:A sérüléseknek a hatás alatt csak a felét érezné az ember. Késõbb nem vonódna le a fennmaradó sérülés. Szerepjátékos szempontból a karakternek rohadt nagy önbizalmú embert kellene eljátszania. Függõség az 2. alkalom után alakul ki. A hatás 5 perc Ez lenne a legértékesebb drog. Túladagolás 1 órán belül több drog elfogyasztása után alakulna ki, anim lenne az eredménye.Függõség Függõség minden drognál máskor alakul ki. A fû-re nem lehet rászokni, de a heroinra és a kokainra már igen. A rászokás idegesítõ kameramozgással (szédüléssel) jár. Annál intenzívebb a sérülés, minél régebben szívtunk utoljára. Ha szívunk, ideiglenesen megszûnik, de mindaddig újra és újra jelentkezni fog, míg le nem szokunk a drogról. Egy drogról úgy tudunk leszokni, ha kibírjuk a szédülés legfelsõbb fokát. Ha leszoktunk és újra szívunk, kezdõdik minden elölrõl... Munkák: Legális: ÚTTISZTÍTÓ PIZZAFUTÁR ÚJSÁGKIHORDÓ RAKODÓ FUVAROS SZEMÉTSZÁLLÍTÓ TARGONCÁS SEGÉDMUNKÁS FARMER LEGÁLIS FEGYVERKÉSZÍTÕ Illegális: SZTRIPTÍZTÁNCOSNÕ DROGKERESKEDÕ AUTÓTOLVAJ ILLEGÁLIS FEGYVERKÉSZÍTÕ HACKER Frakciók: (NINCS KÉSZ) TAXI RENDÕR MENTÕ TÛZOLTÓ KATONA ÖNKORMÁNYZAT FALUNEWS(riporter) A gamemode a grand larcenybe van beleírva. Amiket ki kéne szedni a gamemodebol: skinválasztás az elején,fegyver mikor kezdünk Többi infót megtalálod itt: http://sampforum.hu/index.php?topic=18624.0 101
Archívum / [RPG][ HUN ] FaluRPG« Dátum: 2011. December 22. - 09:55:43 »
Hamarosan(Még nem fut a szerver!) megnyitja a kapuit a FaluRPG szerver,ami Red Country 2 városában,Blueberryben és Billimore-ban játszódik.
Szkriptert keresünk,akinek jutalma: örök szerver fõadmin, örök fórum fõadmin Leírás itt található http://falurpg.atw.hu , ( A szerverrõl menüpont ) Facebook oldalunk is van: http://www.facebook.com/pages/FaluRPG-Sa-Mp-szerver/320425581314548 Adminok: Peter_Biro,fórumon Peti134 Illetve aki(k) szkripternek jelentkeznek. Illetve nyitás után lesz admin felvétel! 102
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [ HUN ] FaluRPG« Dátum: 2011. December 22. - 09:22:40 »
Hamarosan(Még nem fut a szerver!) megnyitja a kapuit a FaluRPG szerver,ami Red Country 2 városában,Blueberryben és Billimore-ban játszódik.
Szkriptert keresünk,akinek jutalma: örök szerver fõadmin, örök fórum fõadmin Leírás itt található http://falurpg.atw.hu , ( A szerverrõl menüpont ) Facebook oldalunk is van: http://www.facebook.com/pages/FaluRPG-Sa-Mp-szerver/320425581314548 Adminok: Peter_Biro,fórumon Peti134 Illetve aki(k) szkripternek jelentkeznek. Illetve nyitás után lesz admin felvétel! 104
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ingyen samp 0.3d szerver [ nem házi ] Gyorsan !!« Dátum: 2011. December 20. - 13:25:02 »
Nekem meg fõleg jól jönne :mistrust:
105
Szkript kérések / [Sûrgõs]parancsra az npc megáll(lepillanatstoppol v ilyesmi)« Dátum: 2011. December 20. - 13:01:45 »
Nekem az kéne,hogy van egy buszos munkám.. szeretném npchez közni,ugy hogy megy az npc a felvett vonalon,de közbe valaki nekiáll egy munkának,akor az NPC megáll ott ahol van.
Ezt szerintem PauseRecordingPlayback-al meg lehetne oldani, csak azt nem tudom mit kéne még és hogy milyen publicba kéne... pls irja meg valaki a szkriptet.. a munka itt van: [pawn] // Buszos munka by Kovacs_Richard ( Peti134 számára ) // http://gtaforum.hu/index.php?topic=11405.0 #pragma tabsize 0 #include <a_samp> #include <core> #include <float> #include \"../include/gl_common.inc\" #define BUS_MODEL (437) #define FREEZE_TIME (30000) // mennyi idõre fagyassza a játékost ( millisec ) #define MAX_BUS_STOPS (13) // mennyi buszmegálló van enum bsdt { Float:PosX,Float:PosY,Float:PosZ,bool:Freeze } new BusStopData[MAX_BUS_STOPS][bsdt] = { // X Y Z Koordináta, Fagyasszon e a megállónál ( true = igen, false = nem ) {629.1049,-482.7225,16.3214,false}, // Nem Kell {639.4112,-547.6316,16.3187,false}, // Nem kell {638.7691,-573.8621,16.3181,true}, // Nem kell {698.5974,-602.3288,16.3207,false}, // Kell {724.3832,-554.3856,16.3224,true}, // Kell {739.9238,-532.3184,16.3207,false}, // Nem kell {789.1599,-545.9720,16.3242,false}, // Nem {788.6537,-560.0793,16.3206,true}, // Kell {834.2103,-584.0342,16.3208,true}, // Kell {834.0930,-551.5178,16.3207,false}, // Nem kell {724.6995,-507.6338,16.3215,true}, // Kell {668.9802,-483.1346,16.3228,false}, // Nem kell {656.5588,-497.3539,16.4705,true} // Kell /*{2050.7546,2346.6204,6.8799,false}, // Nem kell {2186.9138,2434.6312,6.8783,true}, // Kell {2210.5168,2454.6884,6.9152,false}, // Nem kell {2269.2507,2522.7902,6.8782,true}, // Kell {2324.2192,2614.5612,6.8789,false}, // Nem kell {2437.2432,2605.3140,6.8676,true} // Kell*/ }; new CurrentCP[MAX_PLAYERS] = -1; forward Unfreeze(playerid); public Unfreeze(playerid) { return TogglePlayerControllable(playerid,true); } public OnFilterScriptInit() { return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { CurrentCP[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != BUS_MODEL || CurrentCP[playerid] == -1) { return 1; } if(BusStopData[CurrentCP[playerid]][Freeze]) { TogglePlayerControllable(playerid,false); SetTimerEx(\"Unfreeze\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid); } CurrentCP[playerid]++; if(CurrentCP[playerid] == MAX_BUS_STOPS) { CurrentCP[playerid] = -1; DisablePlayerCheckpoint(playerid); } else { SetPlayerCheckpoint(playerid,BusStopData[CurrentCP[playerid]][PosX],BusStopData[CurrentCP[playerid]][PosY],BusStopData[CurrentCP[playerid]][PosZ],2.5); } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[256]; new idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); if(!strcmp(cmdtext, \"/buszmunka kezd\", true)) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: Elkezdted a buszos munkát,menj a checkpointokba!\"); SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: A megállókban 30 másodpercre lefagyasztunk,addig kell a megállóban állnod!\"); TogglePlayerControllable(playerid,1); if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != BUS_MODEL) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Budapest RPG: Nem vagy helyi járatra való buszban !\");return 1; } SetPlayerCheckpoint(playerid,BusStopData[0][PosX],BusStopData[0][PosY],BusStopData[0][PosZ],2.5); CurrentCP[playerid] = 0; return 1; } if(strcmp(cmd,\"/buszmunka\",true)==0) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: Használat: /buszmunka kezd\"); return 1; } if(strcmp(cmd,\"/buszmunka kezd\",true)==0) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: Elkezdted a buszos munkát,menj a checkpointokba!\"); SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: A megállókban 30 másodpercre lefagyasztunk,addig kell a megállóban állnod!\"); } return 1; } [/pawn] npc szkriptjei: filterscripts/npc fájlja [pawn] #include <a_samp> new npcveh; public OnFilterScriptInit ( ) { ConnectNPC(\"Kisvarosi_buszsofor\", \"kisvarosbusz\"); npcveh = CreateVehicle (437,656.3246,-497.1755,16.4625,358.5044,86,116); //npc jármû lerakása return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"Kisvarosi_buszsofor\", true ) ) { PutPlayerInVehicle(playerid,npcveh,0); SetPlayerSkin(playerid, 118); } return 1; } return 1; } [/pawn] npcmodes/npc fájlja [pawn] #include <a_npc> NextPlayback() StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,\"kisvarosbusz\"); public OnRecordingPlaybackEnd() NextPlayback(); public OnNPCSpawn() NextPlayback(); [/pawn] Elõre is köszönöm! |