Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Wiliam Levy

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
91
RP/RPG kérések / NPC busz RP szerverre
« Dátum: 2012. Január 28. - 09:48:03 »
SZiasztok!
Van nekem egy NPC szkriptem:
Itt több NPC is van de nekem csak az elsõ kéne
[pawn]#include <a_samp>
new npcveh1;
new npcveh2;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
      ConnectNPC(\"Busz1\",\"LSBusz1\");
      ConnectNPC(\"Busz2\",\"asd2nemkell\");
   ConnectNPC(\"Busz3\",\"asd3nemkell\");
      ConnectNPC(\"Busz4\",\"asd4nemkell\");
      npcveh1 = CreateVehicle(437,0,0,0,0,0,1);
     //npcveh2 = CreateVehicle(437,0,0,0,0,0,2);
        return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
        print(\"NPC SCRIPT BE\");
CreateObject(1257,1366.58032227,-1285.99255371,13.82606697,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (1)
CreateObject(1257,1874.79345703,-1474.88562012,13.82323360,0.00000000,0.00000000,270.00000000); //object(bustopm) (2)
CreateObject(1257,1926.87011719,-1744.08789062,13.82606697,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) (3)
CreateObject(1257,1813.09985352,-1903.34948730,13.84993362,0.00000000,0.00000000,180.00000000); //object(bustopm) (4)
CreateObject(1257,1953.27514648,-2144.47900391,13.82606697,0.00000000,0.00000000,180.00000000); //object(bustopm) (5)
CreateObject(1257,2845.76879883,-1909.36523438,11.38081455,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (6)
CreateObject(1257,2664.21166992,-1849.07653809,11.29911137,0.00000000,0.00000000,34.00000000); //object(bustopm) (7)
CreateObject(1257,2235.56494141,-1724.05444336,13.83062267,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) (8)
CreateObject(1257,1397.47216797,-1811.26806641,13.82606697,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (9)
CreateObject(1257,1303.05395508,-1387.99560547,13.77805805,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) (10)
CreateObject(1257,950.23364258,-1234.38195801,17.01278496,0.00000000,0.00000000,0.00000000); //object(bustopm) (11)
CreateObject(1257,1033.52514648,-924.08306885,42.58720016,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (12)
CreateObject(1257,1039.84326172,-923.39239502,42.72784424,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (13)
CreateObject(1257,1045.65576172,-922.55346680,42.86410141,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (14)
CreateObject(1257,1051.88732910,-921.86755371,43.00956726,0.00000000,0.00000000,276.00000000); //object(bustopm) (15)
CreateObject(1257,1203.88769531,-1273.26257324,13.82606697,0.00000000,0.00000000,90.00000000); //object(bustopm) (16)
        return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) //Checks if the player that just spawned is an NPC.
    {
        new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
        if(!strcmp(npcname, \"Busz1\", true))
        {
            PutPlayerInVehicle(playerid, npcveh1, 0);
            return 1;
        }
        if(!strcmp(npcname, \"Busz2\", true)) //a 2. NPC
        {
            PutPlayerInVehicle(playerid, 256, 0);
            return 1;
        }
        if(!strcmp(npcname, \"Busz3\", true)) //a 3. NPC
        {
            PutPlayerInVehicle(playerid, 260, 0);
            return 1;
        }
        if(!strcmp(npcname, \"Busz4\", true)) //a 4. NPC
        {
            PutPlayerInVehicle(playerid, 259, 0);
            return 1;
        }
        return 1;
    }
return 0;
    }[/pawn]
Ezzel azt kéne csinálni, hogy azt kéne megoldani, hogyha elõtte van egy player, akkor megáll 15mp-re,de ha a 15 mp alatt eltünik a player elõle akkor elindul de ha nem tünik el akkor átmegy rajta :D
Illetve Üres jármû elõtt ugyanez de csak 10 mp-re.
ÉS az kéne hogy a busz felé kéne egy szöveg:
Los Santos 1-es helyi járat
Következõ megálló:
És ott a következõ megállót kéne kiirnia:
Megállók(sorrendben) és kordinátái:
Buszpályaudvar(1048.6243,-918.4476,42.7974)
Kórház(1203.1002,-1277.4969,13.5041)
Fegyverbolt(1361.5592,-1289.0697,13.5808)
Skate Park(1873.1134,-1468.3119,13.5164)
Déli Benzinkút(1929.8151,-1749.7991,13.5161)
Közlekedési vállalat(1818.4257,-1902.7332,13.5276)
Úttisztító telep(1957.9391,-2142.9128,13.5759)
Bank(2841.6777,-1911.7682,11.1206)
Stadion(2661.4673,-1851.6005,11.0974)
Edzõterem(2235.8147,-1728.5891,13.5170)
Los Santos Rendõrkapitányság(1393.0193,-1811.3241,13.5459)
Paintball(1301.3805,-1392.3341,13.4179)
Kamionos telep(945.5659,-1237.4039,16.5680)
Nyilván arra gondolok, hogyha Buszpályaudvarhoz ér akkor a felette lévõ szöveg váltson át Kórház-ra
Itt van az npcmodes mappában lévõ cucc:
[pawn]#define RECORDING \"LSBusz1\" //This is the filename of your recording without the extension.
#define RECORDING_TYPE 1 //1 for in vehicle and 2 for on foot.
#include <a_npc>
main(){}
public OnRecordingPlaybackEnd() StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
public OnNPCEnterVehicle(vehicleid, seatid)
{
StartRecordingPlayback(RECORDING_TYPE, RECORDING);
}
public OnNPCExitVehicle() StopRecordingPlayback();[/pawn]

92
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SeeRPG féle NPC busz
« Dátum: 2011. December 29. - 13:47:43 »
Sziasztok! Én olyen NPC buszt szeretnék ami a seeRPG-n is van,hogy fölé van írva,hogy jelentleg mia a következõ megálló,ésé van hozzá /menetrend paransc,amibe írja,hogy hány másodperc múlva érkezik a busz az épp következ megállóba..
Ha valami kell hozzá,szoljatok!

94
Verseny szervezése / MapperAndSzkripter verseny
« Dátum: 2011. December 28. - 19:09:30 »

Üdv!
Szeretnék elindítani egy Mapper és szkripter versenyt
A díj a Fórum legjobb mappere és szkriptere cím!
A feladat: Egy nagyobb féle falu készítése és annak beszkriptelése RP-sen(HQ-k,Boltok,Házak,kocsik,stb)
A zsûri: Hát én Lustát ajánlom be zsûribe,és még jelentkezni is lehet
Remélem rendelkezek elég jogosultsággal,hogy ezt a versenyt elindítsam

95
Segítségkérés / Ha berakok egy modellt,mindenki azt a modellt látja
« Dátum: 2011. December 27. - 15:55:00 »
Helló! Azt hogy tudom megoldani,hogyha berakok egy  pl autó modellt,akkor mindenki azt a modellt látja
szal ha a rendõrautónak a modelljét kicserélem mindenki a kicserélt modelllt látja a régi helyett
Persze SA-MP-ró beszélek ;)

96
Szkript kérések / [SÛRGÕS]Parancsra mûködõ lift
« Dátum: 2011. December 27. - 11:46:25 »
Kéne nekem egy ilyen lift: \"sa-mp-044.png\"
http://falurpg.atw.hu/sa-mp-044.png
ide:\"sa-mp-045.png\"
http://falurpg.atw.hu/sa-mp-045.png
és itt legyen a másik ajtaja:\"sa-mp-046.png\"
http://falurpg.atw.hu/sa-mp-046.png
Úgy kéne hogy legyen lift akna,és benne egy lift,aminek szintén ajtaja van(a liftbõl ne lehessen látni az aknát)
és parancsra mûködjön..
Ugy kéne hogy beirom hogy /pdlift,akkor becsukja az ajtót,és csak utána indul el,
miután felért,csaak megálás után nyissa ki az ajtót,és ugyanez lefele
Segitséget elõre is köszönöm!

97
Szkript kérések / Infó csík a képernyõ alján
« Dátum: 2011. December 26. - 22:05:26 »
Én egy ilyet szeretnék a szerverembe:
\"asd.JPG\"\"asd.JPG\"
ha nem jelenne meg akkor
http://falurpg.atw.hu/asd.JPG
Nem tom hogy kell megcsinálni :S

98
Munkaerő keresése / [Hun] Budapest RPG (mostmár tényleg :))
« Dátum: 2011. December 26. - 10:33:38 »
A [HUN] Budapest RPG profi szkriptereket keres
Jutalom?: Bármilyen szerverrel kapcsolatos dolog
Honnan kéne kezdenie?:Egy komplett RPG módot kéne tovább fejleszteni,névszerint a CryRPG módja
Bugokat javitani,Új dolgokat bele tenni,stb...
Higyjétek el megéri :)
Ez már tényleg jó lesz igérem! :)
Jelentkezni itt vagy PM-be!

99
Sziasztok,azt szeretném megkérdezni,hogy azt hogy lehet megoldani hogy mások feltudjanak jönni a házi szerveremre?
Routerem van,és nem tom megoldani

100
Munkaerő keresése / [ HUN ] FaluRPG szkriptereket keres
« Dátum: 2011. December 22. - 10:00:17 »
Profi szkriptereket keres a FaluRPG.
Amiket be kéne szkriptelni(leírásból kiirva)De pár rész már kész van(azokat kiszedtem a leírásból):
FIGYELEM!Nem muszály saját szkriptekket késíteni, lehet más szkriptjét is adni
lényeg az, hogy a végére össze kéne irni a gamemodba
Jármû rendszer:
A szerveren két jármûcsoport van:publikus,és privát.
A publikus autók,azok amikret nem csak 1 ember használhatja,pl.:rendõrautó,taxi,úttisztító kocsik,stb..
A Privát autó az ami egy játékos tulajdona
A gyárakban megveheszi egy játékos,és utána az övé.
A jármû mindig ott marad ahol hagytad,olyan állapotbsn
Szóval ha otthagyod égõ lámpával,betört szélvédõvel,akkor ottmaradégõ lámpával és betört szélvédõvel.
Hangulatrendszer:
A játékbéli beszélgetésben nem láthatóak a hangulatjelek ( :O xd ),
de a szerver kezeli õket. Ha a beszédedben hangulatjelet használsz a hangulatjel(ek)tõl
függõen közli a szerver a hangulatodat.
Sérülés rendszer:
A szerveren ugyanúgy sérülsz mint a valóságban, és a sérülés mértéke is ugyanolyan . A sérülés súlyosságától függõen különbözõ effektekkel,animációkkal találkozol.
Kulcsrendszer:
A szerveren a házakba csak úgy mehetsz be,ha van kulcsod hozzájuk.
Ugyanez az autóknál,csak akkor tudod beindítani õket,ha kulcsod van hozzájuk.
Lakóházak:
Rengetek megvásárolható ház van a megyében. A vásárlás után házadat nyithatod/zárhatod/eladhatod/használhatod és bérbe adhatod (több embernek is, személyre szabott lakbérrel).
A házak széfeiben tudsz dolgokat tárolni.Kiegészítõket találsz a lakberendezési üzletben!
Mindig zárd be a házadat különben szabadon lehet ki/be járkálni!
Üzletek:
A szerveren lehetõség van üzletek vételére, és eladására. Minden üzletnek van egy irodája, amiben lehetséges a biznisz árának, a belépési árnak változtatása,és a biznisz eladása.
Lehetõség van továbbá tõzsdén jegyzett részvénytársaság (NyRT.) létrehozására.
Ezek a társaságok a weboldalon lévõ tõzsdére felkerülnek.
A biztosítási tõke 5 millió dollár, ezt a csõdeljárás során a részvényesek közt szétoszlik. Ez az alapításhoz nélkülözhetetlen.
A tulajdonosnak alapból 10% részvénye van, a többit a tõzsdén jegyzik. Ha akarja, eladhatja ezeket, illetve a többiek megvehetik.
Egy részvény 1% tulajdonjogot jelent a cégben. A tõzsde árfolyam sok mindentõl változik. Változik a befektetõ hangulattól (mennyire veszik, ill. adják a részvényt, ezzel kapcsolódó humán faktorral [pletykák, stb...], illetve ha egyik sem kézenfekvõ, akkor a véletlen dönti el, hogy a részvény árfolyama hogy változik.
Ha a tulajdonos úgy dönt, eladja a bizniszét, és az a tõzsdén jegyezve van, a csõdeljárás folyamán az 5 millió dollár biztosíték szétoszlik a részvényesek (kiv. a tulaj) közt, és az üzlet eladódik, megvehetõvé válik.
Mobilrendszer:
A kapcsolattartás a szerveren nagyon fontos. Erre egyik kitûnõ módszer a telefonbeszélgetés, sms küldés.
Ha van telefonod és tartozol valamely telefontársasághoz, akkor tudsz saját névjegyzéket készíteni, telefonkönyvet böngészni,telefonálni, sms-t írni.
Ezenkívül mikor szerzõdést kötsz egy telefontársasággal, eldöntheted, hogy privát vagy publikus számot szeretnél.
Viszont vigyázz, mert telefonod keresztül akár be is mérhetnek!
Bankrendszer:
A bankban számla nyitása után betehetõ és kivehetõ pénz,
áttekinthetõ a számla, csekkeket lehet kezelni és utalni is van lehetõség.
Legális frakciótagok vehetnek fel továbbá kölcsönt is.
Ruhabolt:
A ruhaboltban nemed szerint válogathatsz megfelelõ öltözetet (skint).
4 féle ruhabolt van; olcsó,normál,luxus,extrém.
A vásárolt öltözékek hozzáadódnak a ruhásszekrényedhez, amiket a motelszobákból vagy lakásból érhetõek el. Egyszerre többféle öltözéked lehet, elnevezheted õket, és ha kell. kidobásra is lehetõséged van.
Börtön:
Ha bûnt követtél el, szerverünkön az RP is megy veled a börtönbe!
A börtönben ugyanúgy folytatódik a szereped, nem pedig egy lyukba vagy zárva egész nap!
A börtönlétesítmény hatalmas, rendelkezik kellõ cellával, udvarral, rejtett alagutakkal,
látogatási szobával és portával és szökési lehetõségekkel.
A szerveren az ehhez tartozó õrök a rendõr frakció tagjai.
Fegyver rendszer: (NINCS KÉSZ)
A szerveren a fegyvereid az inventorydban tárolódnak, és szintén rendelkeznek súllyal.
A fegyvereket átrakhatod, kocsikba, hotelszobákba, házszéfbe, vagy egyszerûen csak a földre dobhatod. A földre dobott fegyvereket mások felvehetik. Ha a földön lévõ fegyvernél állsz, odarúghatod egy másik (közelben lévõ) játékosnak a /fegyverelrug paranccsal.
Mikor meghalsz az épp a kezedben lévõ fegyver a földre hullik.
A földre dobott fegyverek mentõdnek.
Drog rendszer:
A fegyverszállítás rendszer tartalmaz egy drogszállítást is.
A szerveren nincs drogtermesztés.
Csak az illegálisok(BANDA TÍPUSÚAK) tudnak vásárolni.
Még pedig azért, mert õk tudnák tovább árulni a drogot a civileknek, diktálhatnák az árakat a kis piacon.
Drogoknak van hatásuk RP és játékmechanikai szempontból is:
Marihuána: Hatás alatt a sérülések 75%-át kapná a karakter. Hatásidõ letelte után megkapná a maradék sérülést.
Szerepjátékos szempontból a karakternek full tompult jellemet kellene eljátszania.
A hatás 15 percig tartana.Függõség: nem alakul ki.
Ez lenne a legolcsóbb drog.
Heroin: A sérülésértékek 50%-át kapná be az ember, de azonnal le is vonódna a hatás után a maradék sérülés.
Szerepjátékos szempontból a karakternek el kellene játszania, hogy halucinál.
Függõség a 10. alkalom után alakul ki.
A hatás 10 percEz lenne a középértékû árral rendelkezõ drog.
Kokain:A sérüléseknek a hatás alatt csak a felét érezné az ember. Késõbb nem vonódna le a fennmaradó sérülés.
Szerepjátékos szempontból a karakternek rohadt nagy önbizalmú embert kellene eljátszania.
Függõség az 2. alkalom után alakul ki.
A hatás 5 perc
Ez lenne a legértékesebb drog.
Túladagolás 1 órán belül több drog elfogyasztása után alakulna ki, anim lenne az eredménye.Függõség Függõség minden drognál máskor alakul ki. A fû-re nem lehet rászokni, de a heroinra és a kokainra már igen. A rászokás idegesítõ kameramozgással (szédüléssel) jár. Annál intenzívebb a sérülés, minél régebben szívtunk utoljára. Ha szívunk, ideiglenesen megszûnik, de mindaddig újra és újra jelentkezni fog, míg le nem szokunk a drogról. Egy drogról úgy tudunk leszokni, ha kibírjuk a szédülés legfelsõbb fokát. Ha leszoktunk és újra szívunk, kezdõdik minden elölrõl...
Munkák:
Legális:
ÚTTISZTÍTÓ
PIZZAFUTÁR
ÚJSÁGKIHORDÓ
RAKODÓ
FUVAROS
SZEMÉTSZÁLLÍTÓ
TARGONCÁS
SEGÉDMUNKÁS
FARMER
LEGÁLIS FEGYVERKÉSZÍTÕ
Illegális:
SZTRIPTÍZTÁNCOSNÕ
DROGKERESKEDÕ
AUTÓTOLVAJ
ILLEGÁLIS FEGYVERKÉSZÍTÕ
HACKER
Frakciók: (NINCS KÉSZ)
TAXI
RENDÕR
MENTÕ
TÛZOLTÓ
KATONA
ÖNKORMÁNYZAT
FALUNEWS(riporter)
A gamemode a grand larcenybe van beleírva.
Amiket ki kéne szedni a gamemodebol: skinválasztás az elején,fegyver mikor kezdünk
Többi infót megtalálod itt:
http://sampforum.hu/index.php?topic=18624.0

101
Archívum / [RPG][ HUN ] FaluRPG
« Dátum: 2011. December 22. - 09:55:43 »
Hamarosan(Még nem fut a szerver!) megnyitja a kapuit a FaluRPG szerver,ami Red Country 2 városában,Blueberryben és Billimore-ban játszódik.
Szkriptert keresünk,akinek jutalma: örök szerver fõadmin, örök fórum fõadmin
Leírás itt található http://falurpg.atw.hu , ( A szerverrõl menüpont )
Facebook oldalunk is van: http://www.facebook.com/pages/FaluRPG-Sa-Mp-szerver/320425581314548
Adminok:
Peter_Biro,fórumon Peti134
Illetve aki(k) szkripternek jelentkeznek.
Illetve nyitás után lesz admin felvétel!

102
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [ HUN ] FaluRPG
« Dátum: 2011. December 22. - 09:22:40 »
Hamarosan(Még nem fut a szerver!) megnyitja a kapuit a FaluRPG szerver,ami Red Country 2 városában,Blueberryben és Billimore-ban játszódik.
Szkriptert keresünk,akinek jutalma: örök szerver fõadmin, örök fórum fõadmin
Leírás itt található http://falurpg.atw.hu , ( A szerverrõl menüpont )
Facebook oldalunk is van: http://www.facebook.com/pages/FaluRPG-Sa-Mp-szerver/320425581314548
Adminok:
Peter_Biro,fórumon Peti134
Illetve aki(k) szkripternek jelentkeznek.
Illetve nyitás után lesz admin felvétel!

103
Off Telep / Röhögni fogtok :DDD
« Dátum: 2011. December 20. - 18:17:30 »
Nézzétek végig! :D
 

104
Nekem meg fõleg jól jönne  :mistrust:

105
Nekem az kéne,hogy van egy buszos munkám.. szeretném npchez közni,ugy hogy megy az npc a felvett vonalon,de közbe valaki nekiáll egy munkának,akor az NPC megáll ott ahol van.
Ezt szerintem PauseRecordingPlayback-al meg lehetne oldani, csak azt nem tudom mit kéne még és hogy milyen publicba kéne... pls irja meg valaki a szkriptet.. a munka itt van:
[pawn]
// Buszos munka by Kovacs_Richard ( Peti134 számára )
// http://gtaforum.hu/index.php?topic=11405.0
#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
#include \"../include/gl_common.inc\"
#define BUS_MODEL       (437)
#define FREEZE_TIME     (30000) // mennyi idõre fagyassza a játékost ( millisec )
#define MAX_BUS_STOPS   (13) // mennyi buszmegálló van
enum bsdt { Float:PosX,Float:PosY,Float:PosZ,bool:Freeze }
new BusStopData[MAX_BUS_STOPS][bsdt] =
{ // X Y Z Koordináta, Fagyasszon e a megállónál ( true = igen, false = nem )
     {629.1049,-482.7225,16.3214,false},   // Nem Kell
{639.4112,-547.6316,16.3187,false},   // Nem kell
{638.7691,-573.8621,16.3181,true},   // Nem kell
{698.5974,-602.3288,16.3207,false},   // Kell
{724.3832,-554.3856,16.3224,true},   // Kell
{739.9238,-532.3184,16.3207,false},   // Nem kell
{789.1599,-545.9720,16.3242,false},   // Nem
{788.6537,-560.0793,16.3206,true},   // Kell
{834.2103,-584.0342,16.3208,true},   // Kell
{834.0930,-551.5178,16.3207,false},   // Nem kell
{724.6995,-507.6338,16.3215,true},   // Kell
{668.9802,-483.1346,16.3228,false},   // Nem kell
{656.5588,-497.3539,16.4705,true}   // Kell
/*{2050.7546,2346.6204,6.8799,false},   // Nem kell
{2186.9138,2434.6312,6.8783,true},   // Kell
{2210.5168,2454.6884,6.9152,false},   // Nem kell
{2269.2507,2522.7902,6.8782,true},   // Kell
{2324.2192,2614.5612,6.8789,false},   // Nem kell
{2437.2432,2605.3140,6.8676,true}    // Kell*/
};
new CurrentCP[MAX_PLAYERS] = -1;
forward Unfreeze(playerid);
public Unfreeze(playerid) { return TogglePlayerControllable(playerid,true); }
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CurrentCP[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != BUS_MODEL || CurrentCP[playerid] == -1) { return 1; }
if(BusStopData[CurrentCP[playerid]][Freeze]) { TogglePlayerControllable(playerid,false); SetTimerEx(\"Unfreeze\",FREEZE_TIME,0,\"i\",playerid); }
CurrentCP[playerid]++;
    if(CurrentCP[playerid] == MAX_BUS_STOPS) { CurrentCP[playerid] = -1; DisablePlayerCheckpoint(playerid); }
    else { SetPlayerCheckpoint(playerid,BusStopData[CurrentCP[playerid]][PosX],BusStopData[CurrentCP[playerid]][PosY],BusStopData[CurrentCP[playerid]][PosZ],2.5); }
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new cmd[256];
new idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(!strcmp(cmdtext, \"/buszmunka kezd\", true))
    {
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: Elkezdted a buszos munkát,menj a checkpointokba!\");
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: A megállókban 30 másodpercre lefagyasztunk,addig kell a megállóban állnod!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
        if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != BUS_MODEL) { SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"Budapest RPG: Nem vagy helyi járatra való buszban !\");return 1; }
        SetPlayerCheckpoint(playerid,BusStopData[0][PosX],BusStopData[0][PosY],BusStopData[0][PosZ],2.5);
        CurrentCP[playerid] = 0;
        return 1;
    }
if(strcmp(cmd,\"/buszmunka\",true)==0)
{
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: Használat: /buszmunka kezd\");
return 1;
}
    if(strcmp(cmd,\"/buszmunka kezd\",true)==0)
{
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: Elkezdted a buszos munkát,menj a checkpointokba!\");
   SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,\"FaluRPG: A megállókban 30 másodpercre lefagyasztunk,addig kell a megállóban állnod!\");
}
return 1;
    }
[/pawn]
npc szkriptjei:
filterscripts/npc fájlja
[pawn]
#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"Kisvarosi_buszsofor\", \"kisvarosbusz\");
  npcveh = CreateVehicle (437,656.3246,-497.1755,16.4625,358.5044,86,116); //npc jármû lerakása
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Kisvarosi_buszsofor\", true ) )
            {
    PutPlayerInVehicle(playerid,npcveh,0);
                        SetPlayerSkin(playerid, 118);
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}
[/pawn]
npcmodes/npc fájlja
[pawn]
#include <a_npc>
NextPlayback() StartRecordingPlayback(PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER,\"kisvarosbusz\");
public OnRecordingPlaybackEnd() NextPlayback();
public OnNPCSpawn() NextPlayback();
[/pawn]
Elõre is köszönöm!

Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal