Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Wiliam Levy

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
76
48, 49,50...........VÉGTELEN! :D :D
Azt nem tudtam hogy hány számot lehet egyszerre leírni :D

77
SA-MP: Szerverfejlesztés / [NPC]LS-SF BuszRendszer
« Dátum: 2012. Június 21. - 13:33:10 »
ÚJ:
~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ ÚJ ~ http://sampforum.hu/index.php?topic=51821
LS-SF BuszRendszer by Peti134:
------------------------------
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!Verzió: BÉTA 1.0:
#################
- 3 buszjárat(134, 143, 204)
- Jegy rendszer(/jegy [megnéz | vesz])  ;Jegyet lehet venni illetve ha van, meg lehet nézni
- /npc [pause | resume] <csak adminoknak> ;Meg lehet állítani illetve el lehet indítani RCON adminnak az NPC Buszt &Csak a buszrendszer buszait!!!&
- /onlinenpck <csak adminoknak> ;Meg lehet nézni, hogy milyen NPC-k vannak fennt &Csak a buszrendszer buszai!!!&
- Buszok felett 3DTextLabel ;Írja hogy melyik járat, melyik végállomás felé tart, és a következõ megállót
- Megállókban 3DTextLabel ;Írja a megálló nevét, meg hogy \"BUSZMEGÁLLÓ\"
- A buszok üzenetet küldenek az utasoknak, ha egy megállóba érnek és mikor elindulnak belõle
;Pl.: ** Busz: Megérkeztünk xy megállóhelyre | Elindulásnál: Következõ megáló: xz
- ha egy utas a megállóban vár a buszra akkor mikor a busz egy megálóba ér minden arra a vonalra szóló megállóba egy
  \"hangosbemondó\" mondja hogy melyik megállóba ért a busz
;Pl.: ** Hangosbemondó: A következõ valahányas busz az yx megállóhoz ért!
- Ha egy buszra felszállunk, akkor ha nincs jegyünk akkor random szerint nézi meg a buszsofõr hogy van-e jegy
;Néha felenged jegy nélkül azzal az indokkal hogy a vezetõ azt hitte bérleted van, néha nem
- Általános RP szerverekhez igazított megállónevek ;Ami a legtöbb RP szerverek Oktatók, az nálam is Oktatók
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: BÉTA 2.0 -ben:
#################################
- Új buszjárat(186)
-Megállóba /leül, /feláll parancs ;Csak ha megállóba vagyunk a padnál. Ha ülünk akkor mégjobban nem tudunk leülni.
- LS buszpályaudvarnál a leendõ kalauz munka felvevõ helyének épülete lerakva
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: 1.0 -ben:
############################
- Kalauz rendszer ;Kalauz munka, a kalauz feladata, hogy kiszûrje a bliccelõket
Van hozzá busz interior és a kalauz ott felmutatásra kéri a jegyeket!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Újítások a Verzió: 2.0 -ben:
############################
- Index rendszer ;Az NPC buszok használják, de sima playerek is használhatják
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Közlemény:
##########
- Jegy rendszerbe bérlet nem lesz megvalósítva mert felesleges!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Licensz:
--------
Módosítva kiadni csak az engedélyemmel!
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Készítette:
-----------
Bíró Péter  (Peti134 alias Wiliam Levy)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Letöltés:
Béta v2.0: http://data.hu/get/5303928/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_Beta_2.0.zip
V1.0: http://data.hu/get/5303937/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_1.0.zip
v2.0: http://data.hu/get/5303930/LS-SF_Busz_Rendszer_By_Peti134_V_2.0.zip
Köszönöm a figyelmet!
FIGYELEM! AZT ELFELEJTETTEM KÖZÖLNI HOGY A BUSZOK MEGÁLLNAK HA EGY PLAYER ELÉ MEGY!!!

78
Készülõ munkák / [NPC] LS Busz Rendszer (LSBR)
« Dátum: 2012. Június 15. - 13:41:27 »
Üdv mindenki!
A szkript kész!
A szkriptben:
- Index rendszer KÉSZ
- A buszok nem úgy vannak felvéve hogy órákat állnak a megállóban, ha megállóba érnek megállítja õket a szerver(hogy ne tartson órákig a felvétel, és lehessen változtatni hogy mennyit álljon a megállóban) KÉSZ
- Az autóbuszok megállnak ha egy player elé megy KÉSZ
- Más útvonal mint Adiléban KÉSZ
- Viszonylatszám minden járatnak:
134 KÉSZ
186 KÉSZ
143 KÉSZ
204 KÉSZ
- Az autóbuszok használják az indexet(mint a való életben) KÉSZ
Bõvebb leírás: ITT
Letölteni: ITT(v2.0)
A többi verzió letölthetõ a felsõ linken!
Peti134, alias Wiliam Levy

79
Üdv mindenki! sz*r az MTA-m nem megy a gépemen vmiért kifagy mindíg, ezért megkérek vkit hogy Mappolja be nekem Fort Carson-t RP-sen. A következõ legyen:
Városháza
Bank
Kórház
Autósbolt
Munkahelyek: Úttisztító,Postás,Pizzafutár,Karbantartó,Kamionos,Iskolabuszos,Szemetesautós,Benzinszállitós,
Frakció bázisok:Taxi,Rendõr,Mentõ,Vmi illegális szerûség, autószerelõ,
Zebrák
VonatÁlllomás
Buszmegállók
Fegyver bolt
Étterem
Vmi repülõ leszálló féleség
Buszgarázs
Ilyen egyéb rp-S cuccok
ha eszembe jut még vmi kiegészítem :D

80
Grafikai Munkák/Logók / Banner kérés
« Dátum: 2012. Március 17. - 21:15:28 »
Helló nekem is hasonló kérésem lenne mint Lusta kérése
Kéne egy banner akkora mint ami itt van: tkinsf.sunwell.hu
animált kép az a lényege hogy busz villamos vonat repülõ és rendõr legyen rajta és az hogy Tömegközlekedés San Fierroban és egy IP címnek a helye

81
Helló mindenki!  :smokin:
Nekem van egy változóm. Úgy van megcsinálva, hogyha a változó 1 és beírja hogy /munka, akkor kijön egy dialog amin lehet két vonal között választani,de nem tudom megcsinálni
Az kéne hogy kéne az 1. checkpoint amibe hogyha belemegyek, akkor kiír egy szöveget, és utána jön a következõ az már másik szöveget ír ki, és igy tovább. lényeg az hogy mindegyiknél más a szöveg
a textdrawot megoldom én csak ez a külömbözõ szöveges izé kell hozzá.
Sokat próbálkoztam vele de nem sikerült  :no:
Amik esetleg kellhetnek hozzá:
Mód elejére:
[pawn]
#define DIALOGID 1234
#define MUNKADIALOG 1515
new munkakor[MAX_PLAYERS];[/pawn]
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)[/pawn] alá:
[pawn]ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST,\"Munkakör választás\",\"Busz sofõr\\nVillamos vezetõ\\nVasút vezetõ\\nPilóta\\nRendõr\",\"Rendben\",\"Kilépés\");[/pawn]
Ez egy egész public amit OnPlayerConnect lerázása után kell írni:
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOGID)
    {
         new pName[MAX_PLAYER_NAME], str2[129];
   GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
        if(response == 1)
{
    if(listitem == 0)
    {
           munkakor[playerid] = 1;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott busz sofõr-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
   }
    if(listitem == 1)
    {
           munkakor[playerid] = 2;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Villamos vezetõ-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
    if(listitem == 2)
    {
           munkakor[playerid] = 3;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Vasút vezetõ-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
    if(listitem == 3)
    {
           munkakor[playerid] = 5;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Pilóta-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
    if(listitem == 4)
    {
           munkakor[playerid] = 6;
        format(str2,sizeof(str2),\"T.K.In.S.F.: %s csatlakozott Rendõr-nek!\",pName);
           SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,str2);
    }
        }
        if(response == 1)
{
    if(listitem == 0)
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2044.8394,1335.2067,10.7612,3.0);
    buszcp[playerid] = 1;
   }
    if(listitem == 1)
    {
    }
        }
   return 1;
    }[/pawn]
ZCMD is kell hozzá:
[pawn]CMD:munka(playerid, params[])
    {
if(munkakor[playerid] == 1)
    {
         ShowPlayerDialog(playerid, MUNKADIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Munka ( Busz sofõr )\",\"1es vonal: SF Déli pályaudvar - Martin tér\\n 2es vonal Mariann körút - Vasúti pályaudvar\",\"Munkakezdés\",\"Mégse\");
    }
if(munkakor[playerid] == 2)
    {
    }
if(munkakor[playerid] == 3)
    {
    }
return 1;
}[/pawn]
Elõre is köszönöm!   :-*

82
Ezt csak Zola kedvéért nyitottam ide :D
Nahszóval ebben a leírásban megmutatom, hogyan kell létrehozni egy .pwn fájlt :D
1.lépés: Megkeressük a szervermappánkat.
Ha gamemode-t szeretnénk készíteni akkor:
2.lépés: menjünk a gamemodes mappába
3.hosszan nyomjunk egy jobb klikket, Új->szöveges dokumentum-> írjuk be a fájlnevet: nevamitakarsz.pwn
Ha filterscriptet-t szeretnénk készíteni akkor:
2.lépés: menjünk a filterscripts mappába
3.hosszan nyomjunk egy jobb klikket, Új->szöveges dokumentum-> írjuk be a fájlnevet: nevamitakarsz.pwn
 :D

83
Segítségkérés / autó autóhoz kapcsolva,de a második zárva
« Dátum: 2012. Február 18. - 17:11:59 »
Sziasztok, bármilyen hülyeség, a tömegközlekedési szerverem be vdináltam \"csuklósbuszt\", ami ugy néz ki hogy két bus összecsatolva...
De az kéne hogy a 2 jármûbe enterrel ne lehessen beszállni(mert akkor szétkapcsolódik)
Ha kell mondok jármû id-t :)
Lécci vki csinálja meg
Elõre is köszönöm.

84
Szkript kérések / Alulra Infó csík,motor,lámpa és üzemanyag rendszer
« Dátum: 2012. Február 17. - 22:47:18 »
Helló nekem a módomba kéne egy olyan hogy a kép alján egy fekete nem átlátszó csíkot amibe a következõk kellenének:
KARAKTER INFÓK= Pénz: (érték) Score: (érték) Dátum: (Év)(Hónap)(Nap) Idõ: (Óra)(Perc)
JÁRMÛ INFÓK= Típus: (Típus) Állapot: (yx%) Üzemanyag: (xy%) Motor: (jár/nem jár) Lámpa: (bekapcsolva/kikapcsolva)
SZERVER INFÓ= Honlapunk: asdasdasd.hu TS: ip.asdadasd.hu
Illetve kéne egy üzemanyag rendszer ehhez a textdrawhoz írva
És kéne egy motor rendszer szintén ide kötve
Lámpa rendszer szintén ide kötve
Ha kell átküldöm a mode-ot

85
Segítségkérés / Jármûtípus kiírás
« Dátum: 2012. Február 17. - 16:03:34 »
Hali nekem az kéne(gamemodeba) hogy ha beleül egy autóba, akkor kiírja a jármû tipusát, de ugy kéne hogy a mode elején definálva van az össze jármûíd-re egy név. szoval beleülök eg yvillamosba akkkor nem azt irja hogy tram, hanem mondjuk UV villamos, de mindenkinek.
szoval hogy én állítom be hogy melyik jármû id-nek mi legyen a neve

86
Kérdések, Segítség / Host
« Dátum: 2012. Február 17. - 10:34:42 »
Helló! Sok ember van, akinek van hostolt szerója, de nem használja.
Azok közül egy kölcsön tudná nekem adni addig amig nem használja?
SZügségem van rá, de a kolesz nagyon nagy akadály a befizetésre, ráadásul fontosabb dologra tartogatok pénzt.

87
Szkript kérések / Üdvözlés névszerint
« Dátum: 2012. Február 14. - 20:40:20 »
Helló
Nekem kéne egy olyan, hogy ha belép vki a szerora akkor kiirja mindenkinek:
(player neve) fellépett a szerverre
Neki meg azt irja hogy:
Üdvözölek az XYZ szerveren kedves (player neve)
blablablabla
A segítséget elõre is köszönöm

88
Archívum / Tömegközlekedés San Fierroban
« Dátum: 2012. Február 12. - 20:21:14 »
Figyelem!
Legközelebbi nyílt mód teszt idõpontja: március 7 vagy 8

Sziasztok!
Nah a módról:
Hamarosan megnyílik szerverem, Tömegközlekedés San Fierroban.
Hogy honnan jött ez az ötlet? Hát onnan hogy én kisseb koromban nagyon odavoltam a tömegközlekedésért, és igy ezt most ide levázoltam. Az ötlet egyedi, ilyet még senki nem csinált(remélem)!
A lényege az, hogy SF-ban lesznek buszmegállók, amin buszok fognak menni amit playerek vezetnek, illettve villamos megállók, amin villamosok mennek playerek által.
Lesz repülõgépezés és vonatozás szintén playerekkel
Lehet majd házat, kocsit venni, illetve lehet majd tankolni.
Leírás hamarosan bõvül...
Egy kis érdekesség: Lehet csuklós buszt is vezetni.Képek lejjebb!
Scripterek: Én, Cannonn és Skyline, de lehet jelentkezni. Szerver admint, fórum admint biztos tudok adni, lehet hogy mástis de az nem biztos :)
_________________________________________________________________________________
Mód napló:
2012. II. 17-19.
Eddigi mód ZCMD-sítve. Új szkripter: Cannonn. Jelenlegi Textdrawok: Infó csík, jármû infó.
2012.II. 24-26.
Új szkripter: SkyLine
Jármû állapot textdraw kész. Munkakör választás belépéskor megoldva. Munka infó csik kész egyenlõre csak buszos munkánál.
Hátralévõ projectek:
Ház, kocsi rendszer, többi munkakör kidolgozása, üzemanyag rendszer.
_________________________________________________________________________________
IP: HAMAROSAN!
HONLAP: http://t-k-in-s-f.atw.hu
( a honlapot holnap megcsinálom rendesen! :) )
Negatív hozzászólásokat nem kérek!
Köszönöm a figyelmet!
Képek a csuklós busz vezetésrõl:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/1073570084sa-mp-051_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/234365158sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/1286232390sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/1200355659sa-mp-054_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/604082047sa-mp-055_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/736573126sa-mp-056_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/860490590sa-mp-057_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/sa-mp-058_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/722612726sa-mp-059_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120226/392575454sa-mp-060_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Ha nem jönnek be a képek:
http://kepfeltoltes.hu/120226/1073570084sa-mp-051_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/234365158sa-mp-052_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/1286232390sa-mp-053_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/1200355659sa-mp-054_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/604082047sa-mp-055_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/736573126sa-mp-056_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/860490590sa-mp-057_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/sa-mp-058_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/722612726sa-mp-059_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/120226/392575454sa-mp-060_www.kepfeltoltes.hu_.png
A képeket a kepfeltoltes.hu tárolja!

89
Archívum / [HUN] Bry RPG
« Dátum: 2012. Február 10. - 22:44:15 »
Üdvözlök mindenkit, hamarosan nyílik az RP szerverem, a Bry RPG!
A szerver Egy CryRPG edit egyenlõre, de dolgozunk a bugmentesítéssel és a fejleztéssel / átírással
IP     Hamarosan
HONLAP     Hamarosan
TS     Hamarosan
A SZERVER:
A CryRPG módját  gondolom mindenki ismeri, remélem nem kell bemutatni, de ha kell bemutatom ;)
Módosítások:
Map kivételek/berakások
A szerveren van index rendszer:
Q gomb bal index
E gomb jobb index
Elakadásjelzõ még nem mûködik
A szerveren van NPC rendszer:
San Fierroban:
Villamos
Vonat
Busz
Repülõgép(reptérnél)
Los Santosban:
Vonat
Busz
Repülõgép(reptérnél)
Az NPC-k használják az irányjelzõket(kivéve villamos mert az érdekes lenne :D), ha player van elõtte megáll 10mp-re ha üres kocsi akkor 5mp-re
Az NPC-k felett textlabelek vannak amelyek irják mi a következõ megálló
Az NPC-khez van /menetrend parancs, amin egyenlõre csak a megállók láthatóak

90
Szkript kérések / Nagyon nagyon nagy kérés villamossal kapcsolatban
« Dátum: 2012. Február 10. - 19:59:43 »
Hali!
Nekem van egy RP modom, ami LS+SF
És azt szeretném megoldani, hogy ugye van villamos.
De csak SF ben
A következõ ami kéne:
Be kéne mappolni LS-t sinekkel
És illetve amit nem biztos hogy meg lehet csinálni:
Valami villamos szerûség
Ha a 2. nem megoldható, akkor azt találtam ki, hogy sok helyen ahol villi sin van mappolva le lenne zárva az út, és akor RP-s hogy buszok mennek helyette
Vagy esetleg valami villamos objecttel kéne megoldani.........
NAGYON FONTOS!!!!!!

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal