Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - scripter01

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Üdvözlő üzenet kicsit máshogy...
« Dátum: 2014. November 30. - 17:35:46 »
Szia, egyszerű az egész csak a két rangnevének a változóját kell le kérni majd ha SendClientMessage-val akarod ki dobatni akkor
 

new RangNev;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Üdv a bázison %s!\", RangNev(playerid));
Magyarázat:
new = Változó
% = Ezzel iratjuk ki a nevedet.
RangNev = Változó neve, ez nálad lehet hogy más sőt több mint valószínű.

 
Remélem tudtam segíteni.

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fegyvermenü dialoggal
« Dátum: 2014. November 24. - 11:07:28 »
[gmod]Feltételezem hogy ezt nem te írtad, de persze erre bizonyítékom nincs. De viszont a témádat bővítsd kérlek vagy tedd szebbé. 24 óra áll rendelkezésedre.[/gmod]

18
Archívum / Fort Carson Role Play Gaming | FCRP
« Dátum: 2014. Október 15. - 14:57:25 »
\"cc59feb088caf49be692039649e810f5.png\"
 

\"getsoci1.png\"
 




Spoiler for Leírás fejlesztési napló:
2014.10.15 14:54:24 - A téma létrehozása.
2015.04.9(Csütörtök) - A téma újra megnyitva.
2015.04.9(Csütörtök) - A téma ikonok frissítve lettek.
2015.04.9(Csütörtök) - Minden leírásnál, rendszernél újra írva a szöveg.
2015.04.9(Csütörtök) - Be került egy plusz leírás ami sokatok számára furcsa.
2015.04.9(Csütörtök) - Csapat tagok frissítve.
2015.04.12(Vasárnap) - Targoncás munka, frissítve.
2015.04.15(Szerda) - A fórum új kinézetet kapott köszönet érte Andriis-nak.
2015.04.15(Szerda) - Szükséglet rendszer
Szerver Információk
 

  • Szerver név:  Fort Carson Role Play | FCRP


  • Kliens:  San Andreas Multi Player 0.3.7-RC3


  • Játéktér:  Fort Carson


  • Játékmódnév:  FCRP v0.1


  • Státusz:Zárva\"lock.png\"


  • Szerver elérhetõsége:  -


  • Weboldal:  Weboldal


  • Fórum:  Fórum


  • Hosting:  Sunwell Hosting


Megjegyzés: A leírás a fehér témára készült!
\"seo-64-64.png\"Tartalom/Leírások


Fort Carson Role Play egy új élet kezdetét veszi. Nos mikor már mindent át agyaltam és mindent kiterveltem, fel kerestem
Flash úriembert, beszélgettünk sokat és amikor felvázoltam neki a dolgokat ő szívesen \"IGEN\"-t mondott rá. Nos a szerver az alapokról fog íródni illetve már írva van. A mód MySQL mentéssel rendelkezik. Sok hasznos funkciót terveztem bele, de a java része még csak most jön. A szervermódhoz a \"PAWN\" programon kívül semmi mást nem használtunk fel csak a tudásunkat.
 




\"admin_add_user_edit_delete-64.png\"Szerver Adminisztrátorok:
  • Archer Gomez - Tulajdonos(Bármivel felkereshettek)
  • Flash - Fejlesztő
  • Ryan Davis - Alcatraz - Adminfelügyelő
  • Vincenzo Morello - Vincenzo - FőAdminisztrátor
  • Zohan Trabata - skyLine - Fórum Felügyelő
  • David Burma - Rolux - Adminisztrátor
  • Trevor Malone - Metaxa - Adminisztrátor
  • Martin Williams - A$AP - Szerver-Moderátor
  • Daniel Caverson - Márkó - Mapper Vezető




\"49d82fd44ce85177b9d069ce727d8ae7.png\"Szerver Szabályzata:
Hamarosan...



\"5ab05897f7c9a8876e2d9f2a9f30b767.png\"Rendszerek:
  • Regisztráció Rendszer:

 
Ha játszani szeretnél a szerveren, akkor kötelező a regisztráció egy névvel/jelszóval. A neved legyen élethű (PL: Vezetéknév Keresztnév). A nevedet és a jelszavad menteni fogja a rendszer egy MySQL adatbázisba, ami 5 percenként automata frissítést végez el. A regisztráció egy kicsit el térhet a megszokottól, röviden fel is vázolom. Mikor fel lépsz a szerverre, egy szabályzaton kell gyorsan végig fuss majd ott döntened kell, hogy el fogadod vagy sem. Ha ez meg volt, utána meg jelenik egy TextDraw ahol a jelszavad kell meg adnod, mind ezekután egy kisebb \'RP Kérdőív\' következik, majd a karaktered tulajdonságainak kitöltése. Meg volnánk a regisztráció részével, most egy kis karakter történet következik. Lentebb a képeknél találhattok a folytatásról információt.
 
Spoiler for Képek a regisztráció folyamatáról:
Hamarosan friss képeket láthattok a regisztrációról...


  • Bejelentkezés rendszer:

 
Nos, ez is hasonló alapelven működik mint a regisztráció rendszer, ha már regisztráltál akkor az adatbázis lekéri a neved alapján hogy valójában ki is vagy, ha ez a folyamat le zajlik akkor be dob egy TextDraw ablakot, ahova be kell írnod a jelszavadat. Ha ez meg történt akkor a szerver lekéri az adataidat és be fog léptetni, arra a helyre ahol legutóbb kiléptél/crhaseltél illetve kickelve lettél. A rendszer 5 percenként automatikusan menteni fogja a karaktered statisztikáját, illetve kilépésnél vagy kickelésnél is menti a statisztikáidat. Íme néhány kép a bejelentkezés folyamatáról.
 
Spoiler for Bejelentkezésrõl néhány kép:
Új képek hamarosan a bejelentkezésről


  • Admin rendszer:

A szerver egy egyedi stílussal rendelkező Admin rendszerrel van összhangba. Az admin rendszert 6 szintre osztottuk. A rendszer egy MYSQL-ra épülő rendszer, betöltés,mentés,kiolvasás minden onnan megy. Admin szintenként 15-20 parancs van, sok IG dolog vezérelhető Adminok számára(Textdraw, kocsi, ház, garázs, üzlet, atm). Nos az Admin rendszerről ennyit szerettem volna beszámolni.
  • Moderátor(1)
  • Adminisztrátor(2)
  • Fő Adminisztrátor(3)
  • Admin felügyelő(4)
  • Fejlesztő(5)
  • Tulajdonos(6)

 

(Admin rendszerről képek, bizonyos dolgok miatt nem készültek!)



  • Ház rendszer:

 
Fort Carson Role Play Házrendszer, nos a házrendszert is MySQL alapokra helyeztük, ez ezért előnyösebb, mert IG tudunk lerakni,törölni,áthelyezni házakat. A ház vásárlása egyszerű, oda állsz a háznak a bejáratához, ott találsz egy (3DText) szöveget, majd be írod /házvesz, és ha van elég pénzed, akkor megvásároltad a házat, az árak változóak lehetnek, ez ház nagyságától illetve attól is függ hogy a házhoz tartozik garázs, vagy nem! Ha házakhoz, tartozik egy pince is, itt kicsit át térnék az \"ILLEGÁLIS\" részre, a pincébe tudsz Drogot(Marihuannát) termeszteni, el kell ültetned, locsolni kell és egy bizonyos idő elteltével ki nő a kis bokrunk, amiről le kell szedni a gumót, majd azt már lehet szívni. A pincét is lehet zárni, illetve nyitni, és persze be/ki lehet menni. Három típusú ház közel lehet válogatni, vehetsz kis házat, vehetsz közepeset, és vehetsz nagy házat, az árak ennek megfelelően vannak kalibrálva.
 


  • Bútor rendszer:

 
Mint ahogy azt tudni illik a házak nem maguktól rendeződnek be, ezért is hoztuk létre a Bútor rendszert. Nagyon egyszerű kis rendszer de viszont hasznos is. Mindenki úgy rendezi be a házát ahogy azt szeretné, esetleg saját elképzelés szerint. Minden egyes bútor pénzbe kerül más és más áron, ezért nem tudod egyszerre be rendezni az egész házadat hisz nem vagy milliárdos, szépen apránként rendezd be de figyelj oda arra is hogy gazdálkodj a pénzeddel.
 


  • Lakókocsi rendszer:

Nos mindenki látott már lakókocsit, aki nem az nézze meg hogyan is néz ki, a lakó kocsi a következő módon lesz elérhető a szerveren. Ha van elég pénzed és meg tudsz vásárolni magadnak egy kis lakókocsit, akkor irány a túrázás, és a világjárás. A lakókocsiknak van egy belsejük, amibe WC,ágy,konyha,asztal meg található.


  • Garázs rendszer:

 
A garázs rendszer is, ugyan úgy mint a ház rendszert is MySQL alapokra helyzetük, az elönye ugyan az minta  házrendszernél, IG tudunk lerakni,törölni,áthelyezni garázsokat. A garázs vásárlás a következő módon működik, ha olyan házat veszel ahol van garázs akkor automatikusan a ház árában benne van a garázs is, a garázsba be tudsz állni kocsival, illetve le tudsz parkolni, a garázst zárni is és nyitni is lehet.
 


  • Vehető járművek:

 
Mint ahogy a valóságban is, itt is tudsz vásárolni járművet. A jármű vásárlást a(z) Autókereskedésben tudod meg tenni. Mikor be mész a(z) Autókereskedésbe ott lesz egy Ügyvezető(NPC) aki a rendelkezésedre fog állni. A /kocsivesz parancs be írása után, a Camera pozicíód változni fog és át fog, ott egy TextDraw segítségével tudod ki választani a neked megfelelő járművet, illetve a járműről találtok némi információt is. Ha van a járműre pénzed akkor \'Zöld\' színnel fogja jelezni a árát, ha nincs akkor \'Piros\' színnel. Ha meg vettél egy autót akkor azt a(z) Autókereskedés elött fogod meg találni. Megengedett maxmimum vehető jármű az a 2 ennél többb járműved nem lehet.
 


  • Szükséglet rendszer:

- A szerveren meg található a szükséglet rendszer ami 4 tényezőt foglal magában.

- Éhség


- Szomjuság


- Fáradtság


- Pisilés


Furcsa hogy nem lesz HUD, vagy valami TextDraw ami a képernyőn láthatóvá teszi majd számodra a szükséglet nézését? Nem kell meg ilyedni mert látható lesz csak egy kicsit más módon. Ha meg szeretnéd nézni a szükségleteidet akkor azt a(z) \'N\' gomb lenyomásával tudod meg tenni, majd ha meg nyomod hasonlóan a TAB lenyomásakor elő fog jönni egy TextDraw ami mutatni fogja a szükségleteidet.



Spoiler for Szükséglet rendszer:
Képek hamarosan...


  • Frakció rendszer(ek):

 

Mint ahogy minden RolePlay szerveren meg találhatóak a frakciók itt is.
Nem szeretném hosszan elhúzni ez a szöveget, ezért csak pár sort írok róla.
A szerveren 6 frakció található meg. Minden frakciónak, lesz egy vezetője, akit jelentkezés alapján választunk ki. A frakció vezetőknek több figyelmet és aktívságot kell felmutatniuk.
- FC Sheriff\'s (Rendőrség)
- FC Mentőszolgálat (Mentősök)
- FC Tűzoltóság (Tűzoltók)
- FC Autószerelők (Autószerelők)
- FC 102\'4 FM (Rádiósok)
- FC Polgármester (Polgármester)
 

- FC Sheriff\'s (Rendőrség)
Szolgálunk és védünk, büntetünk és cselekszünk.
Mi is a Sheriff\'s dolga?

Fort Carson kis falujában, tartanak rendet. Ha valami bűncselekmény, rablás, vagy lopás van a Rendőrök mindig a szolgálatukra állnak.


Eltűnt személy esetén, a rendőrség portáján lehetséges a bejelentés.


Ha betartod a szabályokat, és a rendnek megfelelően viselkedsz, nem fognak piszkálni a Rendőrei.


Ha a Rendőrséget telefonon szeretnéd értesíteni akkor ezt a /107-es paranccsal tudod véghez vinni.


Nos mint az tudni illik a rendőrség kissé bonyolult munkát végez el napjainkban. Ezért itt is megnehezítettük a dolgukat, folyamatos rablások, folyamatos testi sértések illetve bankrablások problémáit kell meg oldják. Traffipax, ittas vezetés, holttest az úton? Nem probléma a Rendőrség meg oldja ki nyomozza és véghez viszi fantasztikus munkáját.

- FC Mentőszolgálat (Mentősök)
Fort Carson Mentőszolgálat, éjjel és nappal a szolgálatodra áll. Mint ahogy azt tudjuk a Mentők azért vannak hogy életeket mentsenek, illetve el látást nyújtsanak szükség esetén. Ez itt sincs más hogy, ha bármi problémád van hívd őket a /104-es paranccsal. A mentősöknek van egy Központjuk is ahova be mehetsz és el mondhatod a Doktor úrnak hogy mi is a problémád, számtalan betegséget tudnak már gyógyítani, műtéteket végeznek el, de szükség esetén nagyobb Városi kórházba szállítanak.
- FC Tűzoltóság (Tűzoltók)
Tűz ütött ki? Ne habozz hívd a Tűzoltókat a /105-ös paranccsal. A Fort Carson Tűzoltók egyik legmodernebb és legújabb felszereléssel rendelkeznek, a telephelyük meg található Fort Carson Nyugati felén, ha úgy érzed hogy önkéntesen be vállalnád a munkát akkor jelentkezz, és a parancsnoktól választ fogsz kapni. A munka célja az hogy random tüzek ütnek ki Fort Carson szerte, nekik ezt jelzi a GPS és már is indulnak a helyszínre mihamarabb el oltani a tüzet. Ha kocsiba ragadtál hívd a Tűzoltókat, segítenek ki szabadítani onnan.
- FC Autószerelők (Autószerelők)
Elromlott a járműved, összetört vagy hibás? Vidd el az Autószerelőkhöz ők mindenről gondoskodnak, pénztárca barát módon. Fényezés, gumi csere, tuningolás? Mindenbe a rendelkezésedre állnak.
- FC 102\'4 FM (Rádiósok)
Új hírek, riportok, nyereményjátékok? Az FC 102\'4 FM, ezért van kis falunkban, hogy újabb híreket tudjunk meg mi történt amég mi elutaztunk, vagy dolgoztunk és nem voltunk szemtanuja az eseménynek.
- FC Polgármester (Polgármester)
Polgármester egy nagy szerepet tölt be, ő vezeti a Falu gazdasági problémáit, ő felel mindenért. Ha problémád van hozzá kell fordulni a /111 paranccsal ezt meg is tudod tenni. Ha előlegre van szükséged, fordulj hozzá. Ha munkára van szükséged, fordulj hozzá.


  • Alap munkák:

Számos alap munka található a szerveren fel is sorolnák belőle egy kettőt. Targoncás, Postát, Üzemanyag szállító,Mezőgazdász...

Minden munkának meg van egy adott munka menete, amit végre kell hajtani majd ezek után mikor X időt le dolgozott, a fizetését a postán veheti át. Mindenkinek meg van a munkalehetőség, nem kötöttük szintekhez a munkákat így szabadon válaszható minden egyes munka, de azért egy kis kanyart tettünk a dologba, nem szerettük volna mi se azt hogy gyorsan végig nézze mindenki melyik a legjobban kereső munka, ezért mikor fel veszed a Városházán a munkát, utána 8 órát le kell dolgoznod csak utána tudsz felmondani.

 

- Targoncás (MunkaID: 1)

- Postás (MunkaID: 2)


- Szemétszállító (MunkaID: 3)


- Mezőgazdász (MunkaID: 4)


- Üzemanyag szállító (MunkaID: 5)


- Áruszállító (MunkaID: 6)


- Pizzafutár (MunkaID: 7)


- Úttisztító (MunkaID: 8 )

 

- Targoncás
A munka nem bonyolult, a Munkaügyben kell el vállalnod a munkát, Targoncás engedélyt kell hozzá ki válltanod aminek az összege 2,500 FT ha ki váltottad az engedélyt és el vállaltad a munkát akkor nincs más hátra mint hogy be ülj a ki jelölt helyen a targoncában és dolgozz. A munkának 2 fázis folyamata van, 1: Fel venni a csomagot, 2: El vinni a meg adott ponra és le rakni egy Kamion platóban. A munka jól fizető, de nem a legjobban.
- Postás
Szerintem evvel mindenki tisztába van hogy mit is kell tennie, el vállalod a munkát a Városházán, alá írod a munkaszerződést, utána rá ülsz a Postás motorra majd el kezdesz furigázni vele, és hordani a leveket éppen ahova kell, nem a megszokott a munka, ugyan is nem CP jelzi hova kell vinned hanem ki írja a rendszer hogy A következő levelet a FCRP U. 24 házszámra kell vinned, utána neked be kell írnod hogy /gps ház 24 és oda kell menned, majd le kell szállnod a motorról, és be írni hogy /levél átad ezután a rendszer egy újabb címet fog meg adni, randomba adja a címeket és úgy kell neked azt kézbesíteni. Minden levél kézbesítésére 3 perc áll rendelkezésedre, utána automatikusan a rendszer ad egy másik címet. Jogosítvány kell a munkához mivel szabadon mászkálhatnak minden fele,
- Szemétszállító
Mint ahogy azt tudni illik, minden hol van szemét és lesz is. Emberek vagyunk ezért saját magunkat csinálunk szemetet. Ezért vannak a szemétszállítók, minden egyes háznál van egy kuka, amihez csatolódik egy TextDraw írja hogy hány százalékig van tele a kuka. Majd ha az meg telik, akkor a szemét szállítónak jelzi hogy X helyen meg telt a kuka, menj oda és ürítsd ki. Jogosítvány kell a munkához mivel szabadon mászkálhatnak minden fele.
- Mezőgazdász
Küzdj, érd el a célod és válj gazdaggá, mint ahogy napjainkban is a mezőgazdászok pénzen fürdenek ez itt sincs máshogy, Vethetsz, arathatsz, eladhatod a terményedet. Állatokat gondozhatsz, fejhetsz eladhatod a tejet. Jogosítvány kell a munkához mivel szabadon mászkálhatnak minden fele.
- Üzemanyag szállító
Szerintem ez a munka mindenkinek egyértelművé válik, A pontból B pontba tudod hordani a benzint illetve a benzinkutakra is tudsz vinni üzemanyagot, kétféle pótkocsi van a Diesel és van a Benzin. Jogosítvány kell a munkához mivel szabadon mászkálhatnak minden fele.
- Áruszállító
Fogy a készlet? Az áruszállítók pontosan ezért vannak, hogy fel töltsék a benzinkutak illetve a boltok élelmiszer készleteit. Jogosítvány kell a munkához mivel szabadon mászkálhatnak minden fele.
- Pizzafutár
Meg éheztél és már nincs erőd le menni a pizzériába? Itt a lehetőség a Pizza Boys éjjel nappal a rendelkezésedre áll, ez a munka is ugyan úgy mint a többi kilométerre számol, és ez után kapod a fizetésedet. Jogosítvány kell a munkához mivel szabadon mászkálhatnak minden fele.
- Úttisztító
Mivel a szemétszállítók nem dolgoznak alaposan ezért az úttisztítók el végzik az utolsó simításokat, járják az utcákat, sikátorokat és tisztítják a lakosság érdekében az utakat. A munka nem CP-s hanem Kilométerre számolja a fizetést, a fizetés ugyan úgy a Postán vehető át. Jogosítvány kell a munkához mivel szabadon mászkálhatnak minden fele.



Kliens nincs, de mégis:
Tisztelt játékosok, nézelődök... Amely képeket most itt láttok azokat a szerveren jelen illetve a jövőben is meg találhatjátok.(A kép nem illusztráció.)
- Mi is lehet ez valójában? Most sokan fel teszitek magatoknak a kérdést és izgatottan rá akartok kattintani a képekre. Sokatoknak lehet újdonság lehet hogy nem, de én magam a SAMP pályafutásom alatt nem sok ilyent láttam.
Spoiler for Kliens nincs, de mégis hogyan?:
Hamarosan...

19
Leírások/Útmutatók / ÁTHELYEZVE: [FS]elsõ FS em!Fegyver/Élet/Pajzs
« Dátum: 2014. Október 14. - 15:56:09 »
A téma át lett helyezve a következõbe: Szkriptek és Pályák.
http://sampforum.hu/index.php?topic=54168.0" class="bbc_link">http://http://sampforum.hu/index.php?topic=54168.0

22
Bemutatkozás / Archer
« Dátum: 2014. Október 10. - 15:22:55 »
Archer
 


Nos, mivel az ez elõtti bemutatkozásom, 5 perces trehány munka volt, ezért gondoltam írok egy másikat.




Részletes bemutatkozásom:
Születési nevem Dobos Kristóf, 1996. 09. 22-én születtem Zala megyében (Nagykanizsa), kórházban. Amikor kis pici voltam szerettem sokat aludni állandóan csak aludni és aludni.... Jelenleg van egy 16 éves, szõke hajú barátnõm akivel Október 31-én leszek 2 éve együtt, fontos még tudni rólam, hogy egy nagyon kiváló szakmát, a Villanyszerelést tanulom a nagykanizsai ZSVSZI képzõben. Szeretek új dolgokat megismerni, másokkal barátkozni, akár itt is, a fórumon, de bárhol máshol is. Szoktam foglalkozni autószereléssel, motorok buherálásával, ez mellett, nagyon sokat foglalkozok a GTA SA-val, szeretek mappolni, szkriptelni és van egy kis HTML tudásom is, SMF Fórum motorokat szoktam kompletten telepíteni, szerkeszteni, témát cserélni azokat kicsit meg szerkeszteni.
Ezen kívül a motorozás az életem, fogjuk rá hogy inkább már sportszinten ûzöm. Van egy 125 CCM-es Kawasakim, meg egy 250 CCM-es CR-m, mind a két motoron dupla Power szelep található, még amikor a 6. sebességbe is csak emelkedik az egy leírhatatlan érzés.
Amivel szeretek játszani:
- GTA San Andreas Multiplayer
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Counter Strike 1.6
- Multi Theft Auto
- Team Fortress 2 (ScreaM szedett rá arra, hogy kipróbáljam.)
Filmek/Zenék amiket szeretek:
- Filmek azok lehetnek bármilyenek, legyen az horror, akció, sorozat, romantikus, én megnézem.
- A zenékkel kicsit másképp vagyok, szeretem a rap zenét, meg is hallgatom, de  annyira nem az én mûfajom, inkább a Disco zenék azok, amelyek az én mûfajomba tartoznak, a rockot is meghallgatom (Bizonyos alkohol mennyiség elfogyasztása után).
Hogyan s miként keveredtem én a SAMP Fórumra?:
Szóval, az úgy kezdõdött, hogy böngésztem a Google-n, egyszer csak rátaláltam erre a fórumra, gondoltam regisztrálok, hátrányom úgysem lesz.
2011. augusztus 03. 23:12:11 ---> Ekkor regisztráltam, és azóta aktív tagja vagyok a fórumnak.
Sokat böngésztem mindig a fórumot és fejlesztettem tudásomat, volt egy két mellé lépésem de az már a múlté.
Szeretem a közösséget, szeretek veletek itt lenni és sok embert megismertem egyben meg is kedveltem.
Remélem, hogy egy idõ ez így is marad.
Akiket kedvelek a fórumon: ScreaM, Cappsy, ZyZu, Loren, Dfoglalo, Gentleman, BackUP, Carlos Tom, Vic15, Zharko, P3ti, divkn.

23

Sziasztok! Nos, nekem nagyon sokszor volt olyan problémám hogy ha újra raktam a gépemet akkor a pawno egy bizonyos hibát dobott ki konvertálás során! Erre én körülbelül találtam egy leírást 3-4 éve, de ügyebár sok ilyen leírás van fent, azt nem tudom hogy itt is van!
Remélem nem hülyeségbõl kerül fel ez a téma, és hasznát fogjátok venni.
Hogy miért is jó ez:
Nos, mivel az MSN megszûnt és sok oldalon már csak egy crack típusa van fent, de viszont itt a rendes eredeti MSN típusa is fen van, telepítésnél mindent nem kell ki pipálnod csak az MSN részét, szóval bing,yahoo stb ilyeneket nem.
Remélem tudok valakinek evvel segíteni, abban az esetben ha nem kérlek jelezzétek, és a témát törlöm.
 

MSN letöltése:

http://szoftverbazis.hu/szoftver/windows-live-2009--14-0-8064---magyar--XG14.html

24
Segítségkérés / NPC hiba!
« Dátum: 2014. Szeptember 25. - 14:47:18 »
Sziasztok!
NPC vonattal lenne egy kis problémám, nos a következõ hibákat kapom konvertálásnál:
 
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(4­) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnRecordingPlayback­­­End\")
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(5­) : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayb­­­ack\"
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(9­) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCEnterVehicle\")
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(1­0)­ : error 017: undefined symbol \"StartRecordingPlayb­­­ack\"
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(1­4)­ : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCExitVehicle\")
C:\\Users\\Kristóf\\Des­­­ktop\\few_0.3z\\npcm­o­d­es\\sftaxis.pwn(1­5)­ : error 017: undefined symbol \"StopRecordingPlayba­­­ck\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
A mi az npcmodes mappában van.pwn az tökéletesen hibátlan de ami a filterscript mappába van noh ott már ki dobja ezeket az errorokat.
Itt van hozzá a script is
 
#define FILTERSCRIPT
#include a_samp
#define RECORDING \"FCtrain\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
#include zcmd
new veh;
new Text3D:label1[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit() {
     ConnectNPC(\"Fapados_Kolcson\", \"train_fc\");
veh = AddStaticVehicleEx(538, 202.5327, 1243.6831, 22.8516, 245.8032, 1, 1, -1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
DestroyVehicle(veh);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) {
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid) {
Delete3DTextLabel(label1[playerid]);
return 1;
}
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) {
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
new npcname[24];
       GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
       if(!strcmp(npcname, \"Fapados_Kolcson\", true)) {
   SetPlayerSkin(playerid, 69);
   SetPlayerColor(playerid, 0x32aaffff);
        PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
         label1[playerid] = Create3DTextLabel(\"Sofõr John\", 0xf20000AA, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
          Attach3DTextLabelToPlayer(label1[playerid], playerid, 0.0, 0.0, 0.7);
       }
   return 1;
}
     return 1;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnPlayerText(playerid, text[]) {
if(!strcmp(text, \"asd\")) {
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
}
if(!strcmp(text, \"asd2\")) {
StopRecordingPlayback ( );
}
return 1;
}
/*public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) {
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle() {
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}*/
#endif

 
Ha valaki tudni rá meg oldást, elõre is köszönöm.
[mod]Kitettem a megfelelõ coda tageket.[/mod]

25
Segítségkérés / NPC hiba!
« Dátum: 2014. Szeptember 18. - 16:12:05 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám hogy szeretnék egy Vonat NPC-t fel is vettem a rec filét a script is meg van minden jó és mûködik egy kivételével, amikor el indítom a szervert az NPC csatlakozik de sajnos egybõl le is csatlakozik :(
Mi lehet erre a megoldás?
Elõre is köszönöm.

26
Segítségkérés / Alap GTA:SA ajtók
« Dátum: 2014. Augusztus 25. - 18:18:34 »
Sziasztok, kellene egy kis segítség.
Szóval, megnyitottam a pawnot létre hoztam egy új scriptet, szóval teljessen újat semmi nem volt benne, nos ügyebár le konvertáltam stb.. beraktam... lényegtelen.. nos de bent vannak az alap ajtók azok zöld bigyulák amik alapvetõen is bent vannak a játékba.... hogy tudom azt szóra bírni hogy ne legyen bent a szerverbe?
Elõre is köszönöm.

27
Archívum / Login kép
« Dátum: 2014. Május 07. - 12:43:49 »
Sziasztok!
Hogy tudom a Valhalla módba le cserélni a Login képet??

28
Társalgó / Web-Expansion ICO
« Dátum: 2014. Április 08. - 16:17:42 »
Tisztelt tagok/vendégek/látogatok!
 

 
Üdvözlök mindenkit, remélem hogy el nyerem tetszéseteket.
 

Web-Hosting Információk:
Weboldal: -
Ügyintézõ/Tulajdonos: Archer(Dobos Kristóf)
Rendszergazda: KerYAti(Nem publikus)
Fejlesztõ: Fluck$(Nem publikus)
Kelte: 2014.04.08
 

Informáicók/Kérdések


 

Fizetési lehetõségek:
- Banki átutalás
- Emeltdíjas SMS
- Rózsaszín csekk(Posta)
Garancia:
 
- Karbantartás
- Pénz visszafizetés igénylése
- Fizetés napjától kezdve 2 hónapi ,távfelügyelet\'
 
Miért minket válasszon?
- Több éves tapasztalat
- Gyors és precíz munka
- Olcsó költségvetés
 
Megbízhatóak vagyunk?
 
- 100%-osan megbízhatók
- Nincsenek rejtett költségek
- Garanciát vállalunk minden megrendelésre
 
Határidõn belül készülünk el?
Minden tõlünk telhetõt megteszünk azért, hogy idõben teljesítsük a munkánkat.
A határidõt túllépve pénz visszafizetési garanciát vállalunk.
Elõfordulhatnak esetleges hibák?
Mi mindent megteszünk annak érdekében hogy megbízható, biztonságos weboldalt kapjanak ügyfeleink.
Ügyfeleink adatait bizalmasan kezeljük.
Egy próbát meg érne?
Igen teljes mértékben meg érne egy próbát. Regisztrálj és próbáld ki te is a Web-Expansion ICO szolgálatatásait.

29
Segítségkérés / Warning dialogra.
« Dátum: 2014. Március 21. - 16:33:38 »
Sziasztok.
Problémám a következõ:
Hiba:
 
warning 202: number of arguments does not match definition

 
Kód:
 
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REG4,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Válaszd ki a nemed.. Férfi vagy Nõ?\",\"Férfi\",\"Nõ\");

 
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]

30
Segítségkérés / Error/Warning!
« Dátum: 2014. Március 20. - 17:38:27 »
Üdvözlök mindenkit, nos nem jövök rá a hibára.
Hiba része:
 
(49381) : error 017: undefined symbol \"YSI_gSwheelmodels\"
(49381) : error 017: undefined symbol \"YSI_gAwheelmodels\"
(49381) : warning 215: expression has no effect
(49381) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
Script része:
 
iswheelmodel(modelid) {
new wheelmodels[17] = {1025,1073,1074,1075,1076,1077,1078,1079,1080,1081,1082,1083,1084,1085,1096,1097,1098};
foreach(wheelmodels, I) { //EZ A 49381. SOR!
if (modelid == wheelmodels)
   return true;
}
return false;
}

 
NAGYON FONTOS LENNE, ELÕRE IS KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT.
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal