Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Ian_Stuart_Donaldson

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Kaland jelentkezések / A közvetítés - Nyitott
« Dátum: 2012. Augusztus 21. - 11:31:38 »
A kaland egy bûnesettel kapcsolatos tudósításból indul ki, de meglepetések várhatóak, könnyen felbillenhet a rend, ha a karakter nem elég szemfüles.
 

  • Követelmény: Lerendezett karakterlap.

  • Csoporthoz tartozás: Lehetõleg 1 személy híradós legyen, de ha nincs egy se/nem híradós a többi, az se probléma.

  • Szükséges karakterek: Minimum 1.

  • Mesélõ: Indi

  • Kérhetõ mesélõ: Nem lehetséges másik/több mesélõt kérni.


Jelentkezni itt lehet karakterlap linkkel.

17
Mesélõk
 

  • Rupert

  • Indi




FRPG Moderátorok
 

  • Rupert

  • Indi




18
  • A karakterlapokhoz csak FRPG moderátorok írhatnak.

  • A kalandokhoz csak a játékosok, mesélõk és szükség esetén az FRPG moderátorok írhatnak.

  • Az mesélõk oldaláról indítandó kalandokhoz csak jelentkezési szempontból lehet írni, csak kész karakterlappal rendelkezõk számára. Szükség esetén FRPG moderátor is írhat.

  • A kért kalandokhoz csak a kalandot kérõ, a mesélõk és az FRPG moderátorok írhatnak.


19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / ÁTHELYEZVE: Robert Smith
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 18:19:26 »

20
Kaland jelentkezések / Ismertetõ
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 15:28:22 »
Itt fogjuk kihírdetni, ha van elõre elkészített kalandmodul, amiben részt lehet venni.
Feltüntetjük alap szituációt, amibe bele fogsz/fogtok csöppenni, körbeírjuk az elõzményeket, milyen karakterekkel lehet részt venni a dologban.
Konkrétumokat nem írunk azzal kapcsolatban, hogy mi történik majd, max annyit, ha az elõzmények szerint van valami feladatod/feladatotok, csupán azt írjuk le konkrétan, hogy mi történt, persze, ezekhez igazodjanak a karakterek, illetve nem esünk túlzásokba.

21
Kaland kérések / Ismertetõ
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 15:25:47 »
Ha van kész karaktered, itt kérhetsz fel mesélõt, hogy készítsen neked kalandot.
Feltüntetsz alap szituációt, amibe szeretnél belecsöppenni, körbeírod az elõzményeket, melyik karaktereddel szeretnél részt venni a dologban.
Konkrétumokat nem írhatsz azzal kapcsolatban, hogy mi történjen, max annyit, ha az elõzmlnyek szerint van valami feladatod, csupán azt írhatod le konkrétan, hogy mi történt, persze, ezek igazodjanak a karakteredhez, illetve ne legyenek benne túlzások.
És közöld le azt is, hogy kit szeretnél mesélõnek. Kérhetsz több mesélõt is, ilyenkor sorrendet állíts fel, és  amesélõk ebben a sorrendben fognak reagálni a dolgokra.
Leközölheted azt is, hogy hányan és kik vennének részt a dologban, ez esetben szintén tartsunk be egy sorrendet.
A téma neve a karaktered neve legyen, és egy kitalált név a kalandnak.

22
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Kezdõdhet!
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 15:21:28 »
Kész a karakterlap is, lehet karaktereket készíteni a leírtak alapján.
A karilap és a generálás hasonló, mint PDRP-n volt, de szerintem valamivel egyszerûbb is lett.

23
Karakterek/Karakteralkotás / Karakterlap Minta
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 15:18:56 »
>>>>>>> GTA:SA FRPG Karakterlap <<<<<<
 

<<<Külsõ Tulajdonságok>>>
 
Név:
Kor:
Nem:
Bõrszín:
Származás:
Testsúly:
Magasság:
Hovatartozás:
Személyleírás:


<<<Jellemtényezõk>>>
 
Általános Jellemrajz:
Pozitív Tulajdonságok:
Negatív tulajdonságok:


<<<Elõnyök-Hátrányok>>>
 
Elõnyök:
Hátrányok:


<<<Élettörténet:>>>
 


<<<Leltár:>>>
 


>>>>>>> GTA:SA FRPG Karakterlap <<<<<<

<<<Külsõ Tulajdonságok>>>

Név:
Kor:
Nem:
Bõrszín:
Származás:
Testsúly:
Magasság:
Hovatartozás:
Személyleírás:


<<<Jellemtényezõk>>>

Általános Jellemrajz:
Pozitív Tulajdonságok:
Negatív tulajdonságok:


<<<Elõnyök-Hátrányok>>>

Elõnyök:
Hátrányok:


<<<Élettörténet:>>>

<<<Leltár:>>>

24
Karakterek/Karakteralkotás / Karakteralkotás - 1.1/b kiadás
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 14:24:14 »
1 Lépés: Az alapok
 
Álmodjuk meg a karakterünk! Ne féljünk, engedjük szabadjára a képzeletünk bátran, de persze maradjunk meg a valóság korlátai között.
Milyen legyen a karakterünk? Fekete, fehér, kreol, vagy sárga? Esetleg ezek keveréke? Ha ezeket tudjuk, akkor már kitalálhatunk neki egy nevet is, ami illik a rasszához.
Rendõr legyen, bandatag, egy szimpla utcagyerek vagy akár egy rasszista skinhead, de talán egyszerû civil?
Mikor született? Alapvetõen 1992-ben játszunk, de karakterünk mikor született?
Honnan származzon? Legyen született Amerikai? Vagy egy bevándorló, akár átszökött Mexikói? Egy menekült palesztín? Ránk van bízva.
Ha ezeken túljutottunk, határozzuk meg, hogy milyen környezetbõl jött. Szegény család sarja, aki minden nap küzdött a megélhetésért, egy lepusztult getto-ban nõtt fel, vagy csak egy kisváros eldugott pontján, ahova senki se megy be aranyórával a csuklóján? Vagy egy gazdag srác, aki mindig mindent megkapott. Középosztálybeli, vagy munkás család sarja?
Rendben, eddig eljutottunk ahhoz a ponthoz, hogy meghatároztunk a karakterünk alap dolgait.
Mint a forgatókönyvírók a szereplõkkel.

 
2. Lépés: Elõnyök/Hátrányok
 
Egy karakter maximum 5 elõnyt választhat, de ugyan ennyi hátrányt is meg kell határoznia.
HA nem szeretne elõnyöket választani, akkor nem kell egyet se.

 
2/a Lépés: Elõnyök
 
Barát- Egy ismerõs, ez lehet orgazda, rendõr, egy beépített személy, egy spicli, vagy akár egy igaz barát is, aki váratlanul ott terem, ha szorula hurok.
Berzerker- A karakter bizonyos esetekben bevadul, akadályt nem ismerve küzdi le az akadályokat maga elõtt harcban, védekezéssel nem foglalkozik, de ütései kalapács módjára csapnak le.
Fegyertartási Engedély- A karakter tarthat magánál egykezes lõfegyvert (pisztolyt), persze csak a fegyverhez tartozó papírokkal együtt.
Éles Hallás- A karakter kifejezetten jó hallással rendelkezik, olyan dolgokat is meghallhat, amiket a közvetlen közelében lévõk nem.
Éles szem- A karakter kifejezetten jó látással rendelkezik, olyan dolgokat is megláthat, amiket a közvetlen közelében lévõk nem tudnak tisztán kivenni a távolság miatt.
Küzdõharc- A karakter valamilyen harcmûvészetben vagy küzdõsportban több mint gyakorlott, ez minimum 5 éves tudást jelent.
Ismertség- A karaktert sokan ismerik, lépten-nyomon meg van az esély arra, hogy ismerõsbe (de nem barátba!) ütközik, akik akár hasznára is lehetnek kissebb dolgokban.
Hatodik Érzék- A karakter megérzi a dolgok kimenetelét, persze nem valami mágikus dolog miatt, hanem mert nagyon jó a következtetési készsége.

 
2/b Lépés: Hátrányok
 
Ellenség- Egy ellenség, ez lehet átvert üzletfél, rendõr, egy spicli, egy bûnözõ, aki bosszúra szomjazik, vagy akár egy elfordult barát is, aki túl sokat is tudhat a karakterrõl.
Tehetetlenség- A karakter bizonyos esetekben megszeppen, akadályakadályokat emel maga elé, földbe gyökerezik a lába, védekezéssel nem foglalkozik, de ütéseket se indít.
Priusz- A karakternek meggyûltek a gondjai a rendõrséggel, és ezt a helyi rendõrök meg is jegyezték, ezért elõszeretettel zargatják úton-útfélén.
Rossz Hallás- A karakter kifejezetten rossz hallással rendelkezik, olyan dolgokat nem hall meg, amiket a közvetlen közelében lévõk igen.
Rossz szem- A karakter kifejezetten rossz látással rendelkezik, olyan dolgokat nem lát meg, amiket a közvetlen közelében lévõk tisztán ki tudnak venni.
Gyakorlatlan- A karakter semmilyen harcmûvészetben vagy küzdõsportban nem jártas, ez hatalmas hátrányként jelentkezhet verekedésekkor.
Idegen- A karaktert alig-alig ismerik, szinte a nullával az egyenlõ az esély arra, hogy ismerõsökkel találkozzon.
Pancser- A karakter nem érzi meg a dolgok kimenetelét, nagyon rossz a következtetési készsége.
De valami fontos még hátra van. Nem, ez nem a karakter szerepe, de van ehhez is köze. Ami most jön, az pedig nem más, mint a jellem.

 
3. Lépés: A jellem
 
Karakterünknek lélek kell, valami olyan, ami a porhüvelyt mûködteti, ami kihatással van a döntéseire. A lélek legfontosabb alapegysége a jellem.
Meghatározza a mindennapi hozzáállását a dolgokhoz, mennyire megbízható, mennyire kedves, mennyire segítõkész és még sorolhatnám.
Egy jellem többnyire jó és rossz tulajdonságokból épül fel.
A játékos kiválassza a jó és a rossz tulajdonságokat, majd a karakterlap \"Általános Jellemrajz\" részébe elkészíti az általa elképzelt jellemrajzot a jó és a rossz tulajdonságok alapján, de ha nem megfelelõ, akkor a fõadmin fogja a megadott jó és rossz tulajdonságok alapján a karakter jelemrajzát elkészíteni.
A tulajdonságok egymásra nézve inverzek, ezért ellentétes tulajdonságok nem lehetnek egy karakternek, magyarán egy karakter nem lehet egyszerre Bátor és Gyáva is.

 
3/a - Jó tulajdonságok:
 
- Barátságos: A karakter barátságos az emberekkel, így sok társra akadhat, és beszédstílusa is kedves, sok emberben szimpátiát keltõ kell legyen.
- Bátor: A karaktert nem lehet egykönyen befosatni, nem fog behódolni csak úgy akárkinek.
- Céltudatos: A karakter képes egy valamire koncentrálni úgy, hogy ne lehessen megzavarni semmivel se, mindig képben legyen a következõ lépéseivel kapcsolatban.
- Intelligens: A karakter tisztában van a világ dolgaival, jól értesült, de ez nem azt jelenti, hogy ismeri az igazságot, csupán azt, hogy rálát a dolgokra.
- Becsületes: A karakter soha nem verne át senkit, ha talál valamit, azt visszaadja, nem lop, nem rabol, nem öl, ha valakit bántanak, azt megvédi, stb.
- Betyárbecsület: A karakter soha se mártaná be a bajtársait, inkább elviseli õ a börtön rácsait, mint hogy bármelyik társát bemártsa.
- Stílusos: A karakter öltözhet akár elegánsan is, de ez megmutatkozhat abban is, hogy választékosan beszél, nem trágárkodik orrba-szájba.
- Életvidám: A karakter szereti az életet, a vicceket, szereti megmosolyogtatni az embereket, a gondokat képes félvállról venni, nem keseredik el.
- Megfontolt: A karakter megfontoltan, mérlegelve cselekszik, nem hamarkodja el a döntéseit még stresszhelyzetekben sem.
- Nyugodt: A karaktert nehéz felidegesíteni, ha baj történik vele, nem lesz ideges, nem támad kis dolgok miatt senkire se.
- Türelmes: A karakter kivárja nyugodtan a sorát, bármirõl is legyen szó. Nem ordibál a kocsiból, ha valaki nem indul el a zöld jelzésre, ha késnek valahonnan azok, akikre vár, akkor türelmesen vár, nem balhézik.
- Liberális: A karaktert nem érdekli, hogy ki milyen színû, bárkivel hajlandó jóban lenni, az embereket mint egyéneket nézi, és nem mint fajokat.
- Erõszakkerülõ: Nem szereti az erõszakot a karakter, elzárkózik annak mindenféle megnyílvánulásától.
- Tisztelettudó: A karakter tiszteli az embertársait, mindig kedvesen szól hozzájuk, sose lekezelõen.
- Pénzellenes: A karaktert nem érdekli a vagyon, nem keresi a fényûzést, a legszakadtabb kocsiban is jól érzi magát, ha hotelben kell leélnie az életét, az se tudja meghatni. A lényeg neki, hogy teljes életet élhessen, nem dolgozik folyamatosan.
- Kétkezes: A karakter ügyesen használja mindkét kezét, bármilyen kétkezû dolgot használhat.
- Határozott: A karakter mindig határozottan tud cselekedni-dönteni, határozottan beszél, így határozott ember benyomását is kelti.
- Merész: A karakter sokmindent meg mer tenni, de mindig csak ésszel cselekszik, nem rohan fejjel elõre.
- Társasági: A karakter szereti az emberek társaságát, akár idegenekét is, a lényeg számára, hogy emberek vegyék körbe.

 
3/b - Rossz tulajdonságok:
 
- Ellenséges: A karakter rühheli az embereket, lekezelõen, bunkón viselkedik velük, nem szívesen létesít emberi kapcsolatokat.
- Gyáva: A karakter a saját árnyékától is képes megijedni, ha valaki rátámad, akkor fülét-farkát behúzva menekül.
- Zavarodott: A karakter fejében sose állnak össze a dolgok, nem képes megfelelõen elvégezni afeladatait, mert mindig megzavarja valami abban, hogy ezekre megfelelõen összpontosítson.
- Ostoba: A karakter mérhetetlenül buta, nincs tisztában a dolgokkal, alapvetõ elvárásoknak nem felel meg az intelligencia terén.
- Törvénytelen: Bárkitõl bármit hajlandó ellopni, egy rablás se riaszthatja akadály számára, nem érdekli, hogy ha valakinek az életére kell törnie.
- Spicli: Börtön lebeg a karakter feje fölött? Nem probléma, bármikor bemártja a társait. Látja, hogy kirabolnak valakit az utcán? Fut a rendõrökhöz árulkodni, de nem retten el attól se, hogy megfigyeljen emebreket és folymatosan jelentsen.
- Stílustalan: A karakter rettenet primitíven beszél, folyton káromkodik, képes a legszakadtabb ruhákban az utcára menni, emberek elõtt ûrít, ha úgy tartja szüksége.
- Depressziós: Bármi kis dolgon képes kiakadni és magába zuhanva keseregni, ami miatt akár öngyilkossághoz is folyamathat, de minden esetre elõbb-utóbb megunhatják az emberek az elzárkozóttságát és elfordulhatnak tõle.
- Megfontolatlan: A karakter megfontolatlanul cselekszik, hirtelen döntéseket hoz, stresszhelyzetekben nem mérlegel és harci helyzetben nem keres fedezéket, csak megy elõre.
- Idegbeteg: A karakter minden kis dolgon kiakad, idegbeteg lesz, képes a saját barátait is megverni, ha nekimennek az utcán, agresszív magatartásformát mutat.
- Türelmetlen: A karakter nem tûri el, ha várnia kell, ideges lesz. Ha valaki arr akéri, hogy adjon neki egy kis idõt a kölcsön visszafizetésével, akkor fenyegetõzik, stb.
- Rasszista: A karakter a saját fajtáján kívül mindenkit gyûlöl és ott tesz keresztbe a másikoknak, ahol csak tud. Elõszeretettel szólogat be más rasszok képviselõinek, akár fizikai erõszakhoz is folyamodik.
- Erõszakos: A karakter szereti a verekedéseket, kínzásoktól se riad vissza, lételeme az erõszak.
- Tiszteletlen: A karakter egy igazi tahó, nem tisztel senkit és semmit, nevetve hagyja cserben az embereket, ha valaki elõtte esik össze, azt kineveti, ahelyett, hogy felsegítené.
- Anyagias: A karakter mindene a pénz! Legjobb kocsik, legszebb házak, minnél több pénz a zsebben!
- Egykezes: A karakter csak egykezes fegyvereket használhat. (A baseballütõ kétkezesnek számít!)
- Határozatlan: A karakter elég muja, határozatlan, kételkedik önmagában, beszéde is sejteti ezt.
- Vakmerõ: A karakter fejjel rohan elõre, mindenrõl úgy érzi, hogy nyertesen száll ki a dolgokból.
- Antiszociális: A karakter gyûlöli az embereket, nem szereti a társaságot, és nem hajlandó közösen részt venni semmiben se, hacsak nem hozzá hasonló negatív személy a társa.
- Skizofrén:A karakter nincs még önmagával se tisztában, ellentétes jellemvonások gyülekeznek benne, sokszor viselkedik ellentétesen, mint azt várnák tõle barátai. Lehet egyik pillanatban teljesen békés és nem bántana senkit, de bármi hatására robbanhat bármikor, és erõszakos vadállattá válhat.
 Választható minimum 3 inverz tulajdonság-, és a skizofrénia nem számít bele az 5 rossz tulajdonságba, szóval csak akkor, ha ezt is választottad, lehet 6 rossz tulajdonságod.

 
3/c - Inverzek:
 
Mint látható, minden jó-rossz tulajdonságnak vannak ellentétei. Ezek közül mindig csak egyet lehet választani, különben a karakter önmaga ellentéte lesz.
1 esetben lehet inverzeket választani, és akkor is maximum 3 inverzet lehet kiválasztani (elõtte persze a skizofrént felkell venni), mégpedig egy rossz rulajdonsággal, ami a SKIZOFRÉN. Mint láthattátok, ennek nincs is inverze.
Itt pedig a felsorolás, hogy ha kiválasztod az egyik tulajdonságot, akkor melyik másik jó/rossz tulajdonságot nem választhatod mellé (kivéve, ha választottad a skizofrént, akkor akár 3 pár inverzed is lehet):

 

Barátságos - Ellenséges
Bátor - Gyáva
Céltudatos - Zavarodott
Intelligens - OStoba
Becsületes - Törvénytelen
Betyárbecsület - Spicli
Stílusos - Stílustalan
Életvidám - Depressziós
Megfontolt - Megfontolatlan
Nyugodt - Idegbeteg
Türelmes - Türelmetlen
Liberális - Rasszista
Erõszakkerülõ - Erõszakos
Tisztelettudó - Tiszteletlen
Pénzellenes - Anyagias
Kétkezes - Egykezes
Határozott - Határozatlan
Merész - Vamerõ
Társasági - Antiszociális

 
 
4. Lépés:
 
Élettörténet! Készítsd el karaktered élettörténetét egy olyan jellemû emberhez, és a karakteralkotás után maradt vagyonhoz igazítva, amilyen a TE karaktered!
De ha szeretnéd, ezt a lépést teheted az elsõ lépésként is meg, és akkor ne a karakteredhez igazítsd a történetet, hanem a karaktert a történethez.
FONTOS: Nem kell hosszúnak lennie, legyen lényegretörõ!
Ne térj ki konkrét összegekre, tárgyakra, ingatlanokra, fegyverekre-kocsikra, semmi ilyesmire, ezek attól függenek, hogy mit kapsz, hogy mennyire dolgozod ki a dolgokat.

 
5. Lépés:
 
Miután le lett ellenõrizve minden, megkapod a történeted és egyébb mások által megérdemelt kezdõ felszerelésed.
Ezek a -Leltár- részben lesznek beírva a mesélõ által, játékos nem írhat bele!


Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Augusztus 20. - 15:31:31 )

Idõközben a karakterlapba bekerült egy olyan rész is, hogy hovatartozás.
Mi is ez?
Ha pl rendõr a karaktered, vagy bandatag, maffiózó, szimpla utcagyerek, bármi, aminek besorolható, akkor azt itt írd le.
Ha valami csoporthoz tartozik, akkor tüntesd fel a csoport nevét is, pl banda neve.

25
Karakterek/Karakteralkotás / Karakterlapok - Tájékoztató
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 11:56:43 »
Miért is fontos ez?
 
Mert így lefektetsz bizonyos dolgokat a karaktereddel kapcsolatosan, megformálod azt. Így elõsegítve és igazán élvezetessé, valódi kihívássá téve az RPG-t.
Az eredeti szerepjáték szerves része a karakterlap.
Ezen lehet megtalálni a karakterekrõl fontos adatokat, amik alapján a karakter jellemet kap, egy fiktív, de valószerû embert rajzol körbe.
Az eredeti RPG karakterlapokon vannak olyan tulajdonságok is, amik ide nem kerülnek be, mivel gondolom senki se szeretne kockákat dobálni, meg egy egész, 200 oldalas szabálykönyvet végignyálazni a megértéshez.
De az igazán fontos, jellem- és személyformáló dolgok mind bent vannak.

26
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / Mi is az az RPG?
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 11:48:32 »
Mi is az RPG?
 
Az RPG rövidítés jelentése Role Playing Game. Szabad fordításban annyit tesz, mint szerepjáték.
Ez egy asztali, dobókockákkal és sokszor több száz oldalas szabálykönyvekkel játszott játékstílus, amolyan társasjáték. Az elsõ szerepjáték létrehozása jóval a mi megszületésünk elõtt volt.
Késõbb több változata is megjelent, mint például a GTA-n belül is az online RPG.
Az egész alapja arra épül, hogy egy szerepet játszol el egy karakterrel, aki lehetõleg kidolgozott jellemmel rendelkezzen. Találj ki neki vágyakat, érzelmeket, jellemet, félelmet, élettörténetet, célokat, stb. Csak a képzeleted szab határokat.
Ezzel a karakterrel  éled az életed, jelen esetben egy fórumon belül.
A karaktereddel úgy kell eljátszanod mindent, mintha valós személy lenne. Nem úgy, mintha te lennél! De ha akarod magadat is játszhatod.

 
Miért ne úgy, mintha te lennél?
 
Mert a valóságban te lehet nem fognál fegyvert és hadakoznál az ellenséggel.
A valóságban TE nem rabolnál ki senkit, nem mennél el rendõrnek, nem rádióznál, stb.
De a karaktered itt lehet akár mentõ,  rendõr,  kisstílû tolvaj, utcai rabló, maffiózó, bandatag, vagy akármi más, amit el tudsz neki képzelni. Akár egy szimpla civil is.
Szóval ezt a sokak álltal hangoztatott tévhitet tegyük félre, hogy \"úgy kell viselkedned, ahogy a való életben tennéd\". Hiszen nem magadat játszod többnyire.
Sokkal inkább \"úgy kell viselkedned, ahogy a karakteredhez illik\".
Ha gengszter vagy, akkor csalásokból élsz, nagyobb bûncselekményekbõl stb. Ha egy utcai bandatag, akkor az utcán bandázol a többiekkel, azt lesed mibõl csinálj pénzt és nem engedsz másokat a területre. De ez függ a banda profiljátol is, itt már bonyolultabba  dolog.
Egy addikt drogélvezõként a drogra fogsz hajtani, hogy meg legyen a következõ adag. Ha autógyüjtõ a karaktered és pénzmániás, akkor azt a jellemet kell kijátszanod. Sorolhatnám, nincs határ...
És a rengeteg jellemvonást még szabadon kombinálhatod, persze csak úgy, hogy azok ne üssék egymást.
PL egy fehér rasszista karakter ne legyen egyben rapper. Egy maffiózó ne járkáljon  bingával egy rendõr meg ne drogozzon nyilvánosan.
Elõny és közös vonás az azstali RPG-vel a Fórumos RPG-ben, hogy: itt sokkal több karakternek van eredeti jellemvonása, míg az online RPG-ben ezt elhanyagolják.
Ez eddig az RPG alapja, hogy megértsd, mirõl is van szó lényegében. Ha ezt tudod értelmezni és betartani, akkor jó úton jársz.

27
Leírások/Közlemények/Segítségkérés / HA nem tudnál valamit:
« Dátum: 2012. Augusztus 20. - 11:43:56 »
Mint látható, a \"segítségkérés\" is szerepel az alfórum nevében, szóval ha valami nem tiszta, akkor itt kérhettek segítséget, a téma címe utaljon a lényegre.

28
Általános / MMO Race, van rá igény?
« Dátum: 2012. Augusztus 19. - 13:06:26 »
Szevasztok!
Tegnap Eps Cops And Racers szerverének az elolvasásánál eszembe jutott, hogy lehetne csinálni SA:MP-ra egy MMO Race játékot.
Vehetsz kocsikat, fejlesztheted õket, kitüntetéseket szerezhetsz, ranglistán juthatsz feljebb, stb, kb ez lenne az alapötlet:

 
Mindenki kapjon kezdetnek egy X összeget, amibõl vehet kocsit.
Persze ne legyen elég egy Sultanra, hanem alapabb kocsikra, mint GreenWood, stb. Aztán egyre jobbak, Vincent, ilyenek, majd fullosabb Infi, stb.
A kocsi állandó tulajdonban maradhatna nála, és nem olcsón, de lehetne rá venni maradandó tuningokat.
Több kocsikategória lehetne, pl 5, késõbb megtudod, hogy miért.
És persze lehetne a versenyekkel pénzt szerezni, amibõl lehet tuningolni, késõbb másik autókat venni, stb.
Fogadások lehetnének, aki indítja, az felteszi az alaptétet, és aki megadja, az versenyezhet, a nyertesnek megy az összeg 60%-a, a másodiknak a 25%, harmadiknak a 15%.
Elmenne a versenyt indító, egy paranccsal kinevezhetné a Célállomást, letenne másik paranccsal útközben CP-ket, amiket követni kell, végül, mikor a Start CP-t teszi le, akkor megadná a nevezési díjat is.
Megjelenne egy üzenet, hogy X helyen verseny van, /accept (verseny száma) a START CP megjelenítéséhez a minimapon, odamenne a játékos, felmérné, hogy milyen kocsikkal neveznek, és ha belehajtana a START CP-be, akkor kiírná neki a nevezési díjat, és /accept race paranccsal indulhatna.
A verseny kikiáltása (STA_RT CP lehelyezése) és az indulás között X idõnek kellene eltelnie (2-5 perc), addig el lehet jutni a versenyhez.
Fontos, hogy idõ indítsa, és ne a versenyt indító játékos, mert pl meglát egy Infit, akkor gyors elindítja, mielõtt az Infis nevezhetne, és egyébb kihasználási dolgokat is látok a manuális start esetében.
Idõlimites versenyek is lehetnének, amiket a rendszer indítana, ezeknek állandó CP-ik lennének, bármikor lehetne rajtuk menni, egy kissebb összeg és egy észszerû idõlimit mellett. (Gondolok itt CP limit és két nevezés közbeni korlátra is.)
Sima CP Race, ha nem éred el a CP-t adott idõn belül, akkor buktad, ha nyertél, akkor a nevezési díj dupláját megkapod.
Így azok se lennének ellehetetlenítve, akik nem tudnak a játékosok által indított versenyekre nevezni pénzszûke miatt, a kispénzûek is tudnának indulni.
Ezeknek a CP Race-eknek lehetnének kategóriáik, pl 1-es kategória a gyengébb kocsikkal lehetnének csak elérhetõek, majd így menne fel 5-ösig, ami már izmosabb Infi, Bullet, stb versenyek lennének.
Emelhetné szerintem ez az élvezeti faktort, jócskán kitolná az élettartamot 1-1 játékosnál.
A rendõröknek elérhetõ, fullosabb kocsik, mint pl az említett Infi is, ne járhasson alapból, õk azt vegyék meg személyenként maguknak.
Eleinte elég lenne nekik is a sima járõrkocsi, ami közös lenne, aztán aki ügyes, az vehet magának tiszteségesebbeket is.
Lehetnének achievmentek is, pl 10 verseny megnyerése, majd 25, stb, ilyen-olyan kocsik megszerzése, full tuning sultanra, elegy-re, iylenekre adhatna kitüntetést, stb, a pontszám a versenyzõknél a megnyert versenyek számát mutatná,. rendõröknél az elkapott versenyzõk számát.
Ha meg beírnád, hogy /stats (ID), akkor egy dialogban láthatnád a másik vagy sajátod kitüntetéseit, miylen versenyekben nyert, rendõrnél, hogy miylen kocsikat kapott el, a játékos kocsijait, vagyonát mutatná, stb.
Így tudná mindneki, kinek mekkora respectje van, kivel áll szemben.
Ezekkel a dolgokkal ha nem lennének fent rendõrök, akkor is lenne kihívásérték, célérték jócskán.
Így lenne némi MMORACE feelingje az egésznek, hosszasabb idõtartamra lekötné az embereket, kitûzhetnének nagyobb célokat, nem csak aktuális \"megnyerem a versenyt, \'oszt kéjsz\" célok lennének.
[/quote]
Epsnek is felvetettem a dolgot, elõször ódzkodott tõle, hogy nincs még iylen, lehet nem tetszene a játékosoknak. Amikor mondtam neki, hogy a Sims-et is baromságnak tartották, mégis hatalmasat robbantott, akkor mondta, hogy oks, írjak le mindent részletesen, és akkor jobban átgondoljuk.
Mielõtt nekiállnék, kiváncsi lennék, hogy tartotok-e rá igényt, mert habira szerintem se Eps nem akarja csinálni, se én nem akarom kidolgozni teljesen.
Azt gondolom, más versenyjátékok terén is nagyon kevés iylen van, SA:MP-ban meg végképp nem láttam ilyet.
Vélemény?

29
Idézetet írta: Sramm date=1344248240\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27673\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen illegális munkák is kellenek, ugyanis IRL is vannak. Az RP kedvéért nehezen fellelhetõ helyen lehet felvenni :)
 
Pontosan, ahogy mondod, vannak illegális munkák IRL is.
Nekem tavaly felajánlották, hogy mehetek autótolvajnak, fegyverneppernek vagy drogdílernek, bruttó 1500 Ft/óra fizetésért, plussz bónuszrendszerük volt, ha a norma fölött teljesítek, akkor jutalékot is kapok.
El is akartam válalni a fegyverneppert, csak beszívtam, mert elhappolták elõlem a melót.
Autótolvajnak nem mehettem, mert nincs jogsim, így nem vesznek fel... :S
Maradt VOLNA a drogdealer, de az erkölcsim nem volt tiszta csoportos garázdaság, súlyos testisértés és emberölési kísérlet miatt, így ezt buktam. A rohadék ügyész pedig azt mondta, hogy nem kerül be az erkölcsibe, mivel közös megegyézéssel el lett sikálva az ügy...
Nem maradt más, elmentem a Tesco-ba, hátha keresnek beépített tolvajt, de mondták, teltház van, így sorba rúgják ki õket.
Fegyverösszeszerelõnek nem mentem, volna soha az életben, mert nem tudom, hogy hol lehet matit kapni, meg hát nem is vagyok egy technikai beállítotságú.
A zsebes munka se jó.... Elémtoltak egy kérdõívet, és már ott lebuktam, hogy nem olvasom a aFürge Ujjak címû zsebtolvaj folyóiratot, mivel minden kérdés onnan volt... SHIT!
Elmentem bérgyilkosnak hát, bár megbízásom még nem volt, pedig hírdetem a szolgálataim az Expresszen, meg a sûrû pécsre utazásoknak köszönhetõen a Dunántúli Naplóban is.
Koponya/2 milka a díjszabás, csak küldj egy CONTRACT SMS-t a 0690666777 telefonszámra, meg az emberke ID-jét is írd oda (gyengébbek kedvéért személyigazolványszám), és ha hivatkozol erre a hírdetésre, akkor kapsz 10% árengedményt.



Én is tudok hülye lenni, ha akarok...  :facepalm:

30
Játékok / NWN1: Sinfar szerver
« Dátum: 2012. Augusztus 07. - 15:01:30 »
Ez egy nagyon fullos kis szerepjáték szerver a számomra legjobb szerepjáték progihoz, a NeverWinter Nights elsõ részéhez.
 
Idézetet írta: Indi date=1344283990\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25689\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rewan, és ha tudnád, hogy most miylen NWN szerveren tolom...
Stabil 80-100 játékos, és kõkomoly RP megy, kb mint amit te hallottál TS-en (az ugye asztali stílusú élõszavas RPG volt), csak 3D felülettel.
Pampa álla leesett, mikor ma megmutattam neki.
1 nõtõl csak annyit kérdeztünk, merre van a szabóság.
Az alatt az 5 perc alatt komolyabb RP-s beszélgetés volt, mint amit Pampa látott eddig SA:MP-os évei alatt.
Minden apró és látható érzelmet, reakciót leírt a játékos, a szövegébe sûrítve.
Elmondtuk neki, hogy egy távoli szigetrõl települtünk Sinfar-ra, és kellene nekünk tisztességes ruha.
Ahogy leírta, hogy (valami hasonló volt):
*XY a szemeit forgatva nézi a két férfit, láthatóan megakad a szeme a hiányos, viseltes öltözékükön*
- A szabóság itt van a közelben.
*XY elmutat a közeli kis utca felé mutatóujjával, miközben megnyugodva tapasztalja, hogy sokan vannak körülöttük, fegyver nincs az idegeneknél, jobbára veszélytelennek látja õket*
- Menjenek el ott jobbra, és látni fogják az urak a megfelelõ és keresett épületet, sok szerencsét kívánok.
*XY ismét kényelembe helyezi magát, és eltünõdve nézi a távolodó alakokat. Bár már azok hallótávolságon kívül tartózkodhatnak emberi léptékekkel mérve, de ismét szerencsét kíván nekik*
Eközben a többi játékos NULLA OOC beszéddel társalgott körülöttünk, megvitatták a dolgaik-élményeik IC, némelyek odaírták, hogy
*Figyeli a jövevényeket, de túl sok ügyet nem vet rájuk*
Meg hasonlókat, közben a közeli emberekkel kapcsolatban pörgött a chat, a kicsit távolabbiakat meg messzirõl láthattad, ahogy kommunikálnak, totál IC, semmi OOC nem engedett az IC területeken.
Ez mint 5 perc, és olyan IC dolgok történtek 5 perc alatt, mint amennyi egy SA:MP szerveren 1 év alatt se.
Valójában az asztali RPG-t láthatják-tapasztalhatják ott a játékosok számítógépre átültetve.
Hehe, utána, mikor egyedül kijötem a térképcsarnokból, megfigyeltem, amint a KM machinálja a világot, a város falain túl elhelyezett néhány NPC-t, hogy gonosz démonokként megkörnyékezzék a közeli erdõkben mászkáló játékosokat.
És mindenki Fantasyhez hû stílusban beszélt-cselekedett, a kocsmából kirohant a kocsmáros, éppen kiabált, hogy az orkok szétverték a berendezését, stb.
Nem hiába, 18 év a minimum korhatár a játékban, erre rá is kérdez.
Ha valaki nem olvassa el a szabályokat, és nem tudja, hogy 18 év alattinak nem szabad mondani magát, azt ki is dobja  a szerver, ha jól tudom.

 
Mivel érdeklõdtetek iránta, ezért röviden és tömören megosztom veletek, hogyan érhetõ el:
Szedd le ezeket, és install. Fontos, ne másolj cracket, ez nem is fog kelleni, és ne tegyél fel honosítást, csak akkor, ha patchelted azzal, amit lentebb linkeltem!:
Torrent File + Keygenerátorok
Ezt a PATCH-et tedd fel(Cack se kell majd, mert nincs CD ellenõrzés!):
1.69 HotU PATCH!
Utána honosíthatod, ha akarod!
Honosítás!
FONTOS! A generált kulcsokat írjátok le, és máskor is azokat használjátok, mivel a szerverek azok alapján ellenõrzik, hogy melyik karakterek tartoznak hozzád.
HA ezt nem teszed meg, akkor ha ismét felteszed az NWN-t, nem tudod a régi karaktereid kiválasztani a szervereken![/color]
Majd leszeded ezt a 931 MB-s fájlt:
http://sinfar.net/haks/sinfar_all_files_v18.exe
Ez egy úgynevezett HAKPACK, ami a szerveren található egyedi modelleket tartalmazza, és minden finomságot.
Futtatod, és célnak a (meghajtó betûjele)\\Neverwinter Nights\\NWN Mappát adod meg.
FONTOS: 5,1 Giga kell neki!
Esetleg még ezeket is leszedheted, ugyan így kicsomagoltatod a programmal ugyan oda, ahova a másikat.

http://sinfar.net/haks/saban_all_haks.exe
http://sinfar.net/haks/rii_all_haks.exe
http://sinfar.net/haks/zettai_hak.exe
De nem fontosak ezek az elején, mert olyan szigetek, ahova lehet el se fogsz jutni. :)
Aztán többjátékos módban kapcsolódás a Role Play-en belül ezt beírva IP címhez:
play.sinfar.net
De ha esetleg nem mûködik, akkor egyszerûen megtalálhatod, csak a legtöbb játékossal rendelkezõ szervert keresd. :)

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal