Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - kurta999

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 184
16
Segítségkérés / Globális változók
« Dátum: 2016. Március 02. - 22:07:23 »
SA-MP szerver egy szálon fut, egyszer létrehozott globális változót pl. a pozíció tárolásra használhatsz húzezer helyen is, lassabb nem lesz. Csak annyi, hogy ahogy a következő GetPlayerPos lefut, a változó értéke felül lesz írva.  Ha ilyesmit akarsz csinálni, hogy lekérni a pozícióját, és megnézni hogy egy zónán belül-e van, vagy hogy Z > 50, akkor ez a megoldás ide tökéletes. Én pl. globális változót használok a jármű id lekérésére is.
Viszont itt jön a fő hátulütője az egésznek, hogy ha hülyeséget csinálsz a globális változóval, pl kihagyod, hogy beleolvasod a GetPlayerVehicleID(), akkor a fordító nem fog hibázni és az előző értékével fog lefutni a funkció. Jópárszor szoptam már ezmiatt, főleg a globális stringek miatt amiket formázásra használok. Mostnai fejjel nagyon meggololnám, hogy mire használok globális változót az előbb említett dolgok miatt, viszont a módot nemfogom újraírni  :D

17
Pluginok és Programok / [Tutorial] Update memory hacking plugins
« Dátum: 2016. Január 31. - 17:51:53 »
Az csak akkor van ott, hamá társítod valamihez a struktúrát. (jobbklikk -> convert to struct* - itt megjelenő listán 100%, hogy itt lesz!!!) Mellesleg az hülyeség, hogy nem 100%-os a visszafordítás, mert az, csak néha elég érdekes kódok keletkeznek.
Netán ha kéne 6.8-as ida, akkor dobj egy pm-et és küldöm.

18
Pluginok és Programok / [Tutorial] Update memory hacking plugins
« Dátum: 2016. Január 30. - 00:34:26 »
Tese unatkoztál... Fasza :D
http://pastebin.com/GYNb14Jn
Mellesleg CTRL + F9 -> importáld be az ittlévő dolgokat, aztán ahol van egy pPlayer vagy pNetGame ott jobb klikk rá és \"Convert to struct*\" azt kiválasztod neki a megfelő struktúrát a listából, és valami ilyesmit fogsz kapni:
http://pastebin.com/wkWvfmhh
(Compiler options - default alignment -> 0)

19
Pluginok és Programok / [Tutorial] Update memory hacking plugins
« Dátum: 2016. Január 29. - 22:39:58 »
RPC-s része is érthető?
Esetleg pl az armourt és a vehicle id-t is megtudnád keresni és felírni a struktúrát a nulláról a fentihez, amiben a health van benne? (CPlayer-t)
Úgy, hogy az életet, a páncélt és a jármű id-t tartalmazza? Ha igen, akkor érted :D

20
Pluginok és Programok / [Tutorial] Update memory hacking plugins
« Dátum: 2016. Január 29. - 20:07:53 »
Idézetet írta: Cα℘℘ჷƴ date=1454014534\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59321\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tudom, hogy közhelyes vagyok. De tekintetve a fórumozókra: A fórum nyelve magyar! Nem tudnál esetleg egy magyarított leírást is csinálni?  :yucky: :)
 
Nincs időm ilyenekre  :D
Mellesleg nem hoztam volna ide a linket, ha ez nem egy olyan \"secret\" dolog lenne évek óta, hogy kb. a scripterek 98%-a azt se tudja, mit kezdjen vele. Ezután se fogja egyből felfogni senki, sok gyakorlát és gondolkodást igényel, hogy megtanulja.
DrAkE[/member]: Kösz a fordítást!  :)

21
Pluginok és Programok / [Tutorial] Update memory hacking plugins
« Dátum: 2016. Január 28. - 21:14:28 »
Áthoztam ide is a linket egy hivatalos fórumon írt leírásomra, hátha segít valakinek:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=599574

22
Off Telep / Új szerver ötletek.
« Dátum: 2016. Január 23. - 19:18:06 »
Magyar szervert nyitni EGYÁTALÁN nincs már értelme, nagyon kicsi az esély, hogy lesznek játékosok, még akkor is, ha van egy baszott jó öteleted. Kevesen vannak már a magyarok, van pár szerver, ennyi.

24
Pluginok és Programok / YSF - kurta999\'s version
« Dátum: 2016. Január 14. - 16:40:47 »
Új verzió elérhető, messze a legstabilabb. Sajnos ennek a stabilitásnak ára van, pár funkció odaveszett - de inkább stabilabb, mind tágabb de instabilabb
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=513499

25
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / +18 nsfw képek - gifek
« Dátum: 2016. Január 12. - 01:25:23 »
Idézetet írta: Noire date=1452201354\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59014\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mennyire lehet itt hagymázni? Mert akkor floodolom
 
Jöhetnek, akár pm-be is ha tudsz olyat xD

26
Leírások/Útmutatók / [TUT] MySQL Register/Login rendszer
« Dátum: 2016. Január 11. - 14:07:02 »
Nem a bites cuccrol van szó, hanem arról h ez még két vagy három évvel ezelőtti pluginokkal működik. Az ujjal egyáltalán nem

27
SA-MP: Szerverfejlesztés / GTA SA Map Parser
« Dátum: 2016. Január 11. - 04:09:44 »
Ha single mapokat akarsz berakni a játékba és nem felel meg a modelid-k ID-je, s nincs kedved egyesével cserélgetni az .IDE fájlban aztán az .IPL-ben, akkor ez a script segítségedre fog vállni.
Ezenkívül ha berakod egy mappába az összes txd/dff fájlt amit a megadott.IDE használ, akkor az .IDE-ben használt fájlokat külön mappába rakja az újragenerált ide fájlallal együtt.
https://github.com/kurta999/GTASA_MapParser/blob/master/ide.pwn

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / savedpositions.txt -> tömb
« Dátum: 2016. Január 11. - 04:03:58 »
Kiraktam githubra pár scriptet amit már lassan 5 éve írtam, gondoltam itt is hasznos lehet, szóval tessék:
Lényeg, hogy savedpositions.txt-ben lévő pozíciókból konvertál egy tömböt. Leírás nincs, ott a .pwn, kb 50 sor.
https://github.com/kurta999/SaveConverter/blob/master/saveconverter.pwn

29
Leírások/Útmutatók / [TUT] MySQL Register/Login rendszer
« Dátum: 2016. Január 11. - 03:44:12 »
NEMROSSZBÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ... DE EZ ECSEPET ÖREG.

30
Remélem még maga a script működőképes  ;D
Majd talán korszerűsítek rajta kicsit, ha látom értelmét, hogy használjátok.

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 184
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal