Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - kurta999

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
61
Segítségkérés / MySQL Összetett Query | Külömbség
« Dátum: 2011. Augusztus 23. - 15:09:06 »
Hali!
Átakarom az AKA rendszert írni, csak megakadtam egyik helyen.
Minden felcsatlakozást én logba mentek, és ott lementi az IP-t is.
Csak itt az a baj, hogy minden csatlakozást ment, tehát nemlehet rögtön az összes sort kiszedni, mert ott többször is van az ugyanolyan név.
Azt szeretném kiszûrni, hogy egy IP-rõl minden nevet csak egyszer olvasson be.
Tehát ha van ott mondjuk 50db AAA és BBB nevû név a 192.168.1.1 IP-rõl, akkor csak kettõt mutasson, mivel csak kettõ féle más név van errõl az IP-rõl.
Remélem érthetõ :D
Elõre is köszönöm a válaszokat.
Pawnba megtudnám csinálni, csak én SQL-el akarom, mivel az gyorsabb.
\"HowTo.jpg\"

62
Segítségkérés / Matek. Forgás
« Dátum: 2011. Augusztus 13. - 18:17:34 »
Hali.
Most nekem is egykis segítsége kellene, mivel valamit nem értek.
Bár ez inkább matek, mint scriptelés, és pont ez a baj, ahol jön a matek, ott elveszek :(
Azt szeretném, hogy megvan egy megadott pontnak a kordinátája ( X & Y ) és ahol én vagyok ( szintén azis X & Z ).
Tehát az lenne a lényeg, hogy visszaadja, hogy hány fokra van tõlem az a kettõ kordináta amit legelõször írtam.
Itt van egy kép, hogy ezt hogyan képzelem el, ha valaki nem értené.
( Tehát, hogy a a fekete X pontoktól hány fokra van az A pont.  Az X pont az mindig a játékos pozíciója lenne )
\"WTF.jpg\"

63
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[CODE] Sp Lp
« Dátum: 2011. Augusztus 12. - 20:56:14 »
Idézetet írta: Zinthos date=1313160658\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10386\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
PVar nem jobb lenne?
 
Lassú sz*r, bár megodlható azzal is.
E: Lol, nemnéztem, hogy már van válasz, valaki törölje az üzenetemet. Kösz!

64
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Megaszeró 3?
« Dátum: 2011. Augusztus 10. - 19:40:16 »
Egyik moderátor törölje ezt a komentet, köszönöm!

65
OnUnoccupiedVehicleUpdate
Ez az eljárás akkor hívódik meg, amikor a egy olyan jármû pozíciója megváltozik egy megadott játékos által, amiben nem ül sofõr. Tehát vagy nincs benne senki, vagy csak utasok.
Ez az eljárás nagyon sokszor meghívódik, tehát ügyelj arra, hogy mit teszel bele, mert nagy laggot okozhat.
0.3d-ben már nem mozdul meg a kocsi, amikor rálósz. E miatt ez az eljárás kocsira való lövéskor nem hívódik meg.
Paraméterek:
 
( vehicleid, playerid, passenger_seat )

 
vehicleid        - Annak a jármûnek az azonosítója, aminek a pozíciója megváltozott.
playerid      - Annak a játékosnak az azonosítója, aki által megváltozott a jármû pozíciója. ( Meglõtte, nekiment, stb... )
passenger_seat         - A játékos ülés ID-je. ( Nézzétek átt, ezt nemigazán értettem )
Visszatérés     Ez az eljárás nem kezeli a visszatéréseket.
Példa:
[pawn]
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
new
    __str[128];
format(__str, sizeof(__str), \"OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid = %d, playerid = %d, passenger_seat = %d)\", vehicleid, playerid, passenger_seat);
SendClientMessage(playerid, -1, __str);
return 1;
}
[/pawn]
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnUnoccupiedVehicleUpdate

66
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Controlable NPC
« Dátum: 2011. Július 28. - 19:39:34 »
Csak az ALAP 0.3c-vel mûködik, a linuxosat nemtudom, de szerintem azis, max R2.

67
Szkript kérések / Kiírja az összes sort MySQL-bõl ( php )
« Dátum: 2011. Július 01. - 13:11:56 »
Hali!
Egy olyan php scriptre lenne szükségem, ami egy megadott táblában az össze létezõ sort kiírja.
MySQL-es résszel nincs probléma, de a php-nél megállt a tudomány.
Pl:
A
B
C
D
E
De ezt úgy írná ki, mintha egy .txt-be feltölteném. Remélem értitek mire gondolok.
Elõre is köszönöm!

68
Leírások/Útmutatók / [TuT] Kliens Crash megfejtése alapfokon
« Dátum: 2011. Június 22. - 21:37:07 »
Nemrég jöttem rá, hogy amikor crashelsz, azt kb betudod határolni, hogy mi miatt crasheltél.
Amikor felmutatja a táblát, ottvan az utolsó SMC Opcode. ( SCM Op: Valami )
Azaz az utolsó SCM Opcode, ami legutoljára futott le. Nekem már párszor sikerült megtalálni, hogy mi okozta és javítottam a módban.
Megnézed, hogy mi az.
Példa: SCM Op: 0x77E
 Ittvan egy lista az SCM Opcodecról. Megnyitod, és megkeresed az opcodet. Ha valaki nem tudná, akkor a 0x elõtag nélkül.
A többi címkét meg szerintem Cheat Engine-vel tudnád kikeresni, de ehhez nemtudok segítséget adni.

69
Segítségkérés / Thread Query, Mi értelme ?
« Dátum: 2011. Május 22. - 21:26:00 »
A memória hack megoldva féligmeddig.
Már csak arra lennék kiváncsi, hogy a Thread Query-nek mi értelme ( OnQueryFinish-nél folytatása az elküldött query-nek )

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Május 24. - 20:45:01 )

Bocs a duplapostért, felújítva, ezért nem akarok új témát nyitni!

70
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper vs Attached Objects v0.2
« Dátum: 2011. Május 09. - 17:31:59 »
Sniper vs Attached Objects v0.2
 
Nagyon zavaró az, amikor felraksz egy objectet magadra, és belelóg a sniper, fényképezõ, rakétavetõ célzójába, vagy amikor állítod a jármûveden a kameraállást a \"V\" gombal. Ez a script megoldja ezt a problémát.
Simán be kell ágyazni az .inc-t a módba, aztán a következõ sort belerakni a módodba: (Nem szerem a hookolást használni)
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
switch(GetPlayerCameraMode(playerid))
{
case 7, 8, 16, 46, 51:
{
   if(!GetPVarType(playerid, \"NoSync\"))
   {
      for(new index; index < MAX_PLAYER_ATTACHED_OBJECTS; index++)
      {
         RemovePlayerAttachedObject(playerid, index, false);
      }
      SetPVarInt(playerid, \"NoSync\", 1);
   }
}
default:
{
   if(GetPVarType(playerid, \"NoSync\"))
   {
      ReloadAttachedObjects(playerid);
      DeletePVar(playerid, \"NoSync\");
   }
}
}
return 1;
}

 
Letöltés
www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/Sniperfix_1.jpg
www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/Sniperfix_2.jpg

71
Segítségkérés / Packet was modified
« Dátum: 2011. Május 01. - 20:08:41 »
Hali.
Valaki megtudná mondani, hogy mi ez ? Néztem már az official fórumon, de én nemtaláltam róla semmi érteleset.
Ez van a szerverlogba, aztán crash. ( Egyszer nem crash volt, csak sorba le**szkodta a játékosokat. )
[pawn]
[2011/05/01 19:54:32] *** Audio Plugin: [GSS]David94 (ID: 3) has disconnected
[2011/05/01 19:54:32] Incoming connection: 87.244.198.28:1122
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:33] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:34] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:34] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:34] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:34] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:34] [chat] [[.Biusska.]]: he ?kerdezd meg mastol ki tudja en meg nem csinaltam itt xD
[2011/05/01 19:54:34] [nick] [.Biusska.] nick changed to [.Biusska.](0)
[2011/05/01 19:54:34] [nick] [.Biusska.](0) nick changed to [.Biusska.]
[2011/05/01 19:54:34] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:34] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:35] Incoming connection: 212.24.173.242:4868
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:35] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:36] Incoming connection: 178.40.118.181:16244
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:36] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:37] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:37] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:37] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:37] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:37] Incoming connection: 41.140.95.207:1074
[2011/05/01 19:54:37] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:37] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:37] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:37] *** Audio Plugin: [Honda] (ID: 9) has disconnected
[2011/05/01 19:54:37] [part] [Honda] has left the server (9:0)
[2011/05/01 19:54:37] [part] [GSS]David94 has left the server (3:0)
[2011/05/01 19:54:37] [join] maroc has joined the server (18:41.140.95.207)
[2011/05/01 19:54:38] [chat] [kurta999]: az nem az én órám, a szerógép óráját kéri le
[2011/05/01 19:54:38] [nick] kurta999 nick changed to kurta999(10)
[2011/05/01 19:54:38] [nick] kurta999(10) nick changed to kurta999
[2011/05/01 19:54:38] [part] [C.S.I.T]_Krisz has left the server (13:0)
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:38] [part] peko has left the server (8:0)
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:38] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:39] [part] MMMilo has left the server (6:0)
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:39] [part] GoLD_LiFe.KT has left the server (4:0)
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:39] [part] Rosszfiu has left the server (16:0)
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:39] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:40] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:40] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:40] Incoming connection: 91.127.71.180:17120
[2011/05/01 19:54:40] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:40] Packet was modified, sent by id: 7, ip: 80.98.173.40:57624
[2011/05/01 19:54:40] [part] [D]_[C]Balint[k] has left the server (7:0)
[2011/05/01 19:54:40] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:40] Incoming connection: 188.36.181.168:49545
[2011/05/01 19:54:40] [part] [G$S]Dave has left the server (5:0)
[2011/05/01 19:54:41] [part] jOe_Smith has left the server (17:0)
[2011/05/01 19:54:41] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:41] [part] [GSS]SLAYER_S[EZIO] has left the server (1:0)
[2011/05/01 19:54:41] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:41] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:41] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:42] [part] Ursz has left the server (15:0)
[2011/05/01 19:54:42] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:42] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:42] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:42] [part] Dominick120 has left the server (2:0)
[2011/05/01 19:54:42] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:43] Packet was modified, sent by id: 11, ip: 79.113.53.24:1781
[2011/05/01 19:54:43] [part] [GnS]Zoltan has left the server (11:0)
[2011/05/01 19:54:45] [part] [GSS]SkaterKing has left the server (12:0)
[2011/05/01 19:54:46] [part] [.Biusska.] has left the server (0:0)
[2011/05/01 19:54:50] [part] kurta999 has left the server (10:0)
[2011/05/01 19:54:50] [part] Gold_Life.PB has left the server (14:0)
[/pawn]

72
GTA IV / GTA IV: San Andreas BETA 2 "World Motion"
« Dátum: 2011. Április 30. - 15:03:00 »
\"krVFY.png\"
 
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=494121
Leírás
GTA IV: San Andreas egy totál conversion mód a Grand Theft Auto IV és The Episodes from Liberty City-hez, ami belerakja az régi GTA San Andreas mapot a GTA IV-be és sok egyéb dolgot ezen kívül.
 

BETA 2 Megjelenés: 2011 December 16.

Letöltés


 

Újítások
BETA 1 | Név \"World Base\" | Megjelenés: 2011 Augusztus 9.
• Alap világ átkonvertálva.
• Karakter átkonvertálva, hang nélkül.
• Jármûvek
• Fegyverek
• Alap kezdõképernyõ SCO scriptel (GTAIV és TLAD)
• Alap idõ és idõjárás változtatások
BETA 2 | Név: \"World Motion\" | Megjelenés: 2011 December 16.
• Rengeteg fejlesztés
• Közlekedés
• Rádió
• HUD
• Hangok
• Jelzõ táblák
• És még sok más...
GTA Igény
A következõ GTA IV vagy EFLC verziónak kell lennie telepítve a gépedre, hogy ez a mód mûködjön:
GTA IV: 1.0.0.0, 1.0.1.0, 1.0.2.0, 1.0.3.0, 1.0.4.0, 1.0.0.4, 1.0.6.0, 1.0.7.0
GTA EFLC: 1.1.0.0, 1.1.1.0, 1.1.2.0
A legjobb teljesítményért a GTA IV 1.0.7.0 az ajánlott.
Ha GTA EFLC-n szeretnéd használni, akkor csak a The Ballad Of Gay Tony támogatja ezt a módot.
Minimális gépigény
Legalább ilyen gépednek kell lennie, ha a módot minimum beállításokkal szeretnéd futtatni:
Processor: Intel Core 2 Duo Processor @ 2.4 GHz / AMD Athlon 64 X2 Processor @ 2.8 GHz
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk: 5 GB szabad hely (GTA IV) / 7 GB szabad hely (GTA EFLC)
Graphics Card: NVIDIA GeForce 8600 GT 256 MB VRAM-al / ATI Radeon HD 2600 256 MB VRAM-al / Intel nem támogatott.
DirectX: 9.0c
OS: Windows XP Service Pack 3 / Windows Vista Service Pack 1 / Windows 7
Ajánlott Gépigény
Legalább ilyen gépednek kell lennie, ha a módot magas, vagy nagyon magas beállításokkal szeretnéd futtatni:
Processor: Intel Core i5 Processor @ 2.6 GHz / AMD Phenom II X4 Processor @ 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk: 6 GB szabad hely (GTA IV) / 8 GB szabad hely (GTA EFLC)
Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 260 1 GB VRAM-al / ATI Radeon HD 5770 1 GB VRAM-al / Intel nem támogatott
DirectX:9.0c
OS: Windows 7 Service Pack 1
Software Requirements
Your computer must have the following software installed to run the game with the mod:
.NET Framework 2.0 (included with installation)
FAQ
 
Coming soon.[/quote]
Credits
 

GTA IV: San Andreas (BETA 2) Mod Team
Christian Remers (Blaster_nl) - Map Converter, QA
Filip Vogle¹ (GTARandom) - Map Converter, QA
Martijn van Berkel (Flitskikker) - Graphics Artist, Tools Programmer, Deployment, QA
Raul Leon Oliveira Hoehne (EverLost123) - Sounds Converter
Alber (Alber2gt) - Vehicles Converter
Tomás Ulriksen (Tomix23) - Peds Converter
Ben Kalvin (ManDog) - Peds Converter
Additional GTA IV: San Andreas (BETA 1) Mod Team
Bart³omiej Pa¶nik (City_Poke912) - Map Converter
Jessy Condette (Tanjes) - Map Converter
Pier Gonbo (XZS) - Graphics Artist, Trailer
Luis Skinfill (quechus13) - Weapons Converter, CJ
Noel Gamo (Mr.NubzZ) - ENB Configuration
AJ Collins (Gamerzworld) - Web, Hosting, Scripts
Juris Āboliņ¹ (Jur1z) - Vehicles Converter
Kowally George (kowally) - Vehicles Converter
Pawe³ Bajdiuk (pecet) - Vehicles Converter
Florian Fischer (Threepwood) - Vehicles Converter, Scripts
Chris Niby (monster875.) - Vehicles Converter
Lianne Tracy (xxLiannexx) - Vehicles Converter
Additional Work
Jacco van Gent (sjaak327) - Radio, Scripts
Konstantin Khitrin (K^2) - Scripts
(nixolas1) - Scripts
Sani Gad (Beat) - Trailer
Yurii (yurban) - Project Oblivion
(XTREME0235) - Vehicles Converter
Nick Kjellman (nkjellman) - Additional Vehicles Converter
Jonathan Gustafsson (zzcool) - Additional Vehicles Converter
EFLC Port
AJ Collins (Gamerzworld)
Nick Kjellman (nkjellman)
Martijn van Berkel (Flitskikker)
Christian Remers (Blaster_nl)
Filip Vogle¹ (GTARandom)
Setup & Launcher & Patcher Application
Martijn van Berkel (Flitskikker)
Installation & Deployment
Martijn van Berkel (Flitskikker)
assisted by Christian Remers (Blaster_nl)
 and AJ Collins (gamerzworld)
powered by InstallShield by Flexera Software
Localization
Martin Stilqnov Vutov (msvu) - Bulgarian
Filip Vogle¹ (GTARandom) - Croatian
Karlo Hrliæ (NikDelgad) - Croatian
Tomá¹ Øeháèek (Tomasrehy) - Czech
Martijn van Berkel (Flitskikker) - Dutch
Martijn van Berkel (Flitskikker) - English
Antti Röntynen (GtADuuuDe) - Finnish
(nine30) - French
Dominik Schöll (DS 17) - German
Dennis Pajic (countergame) - German
Kiss Attila (kisaattila) - Hungarian
Yulius K. (69_black_69) - Indonesian
Robin Kleppang (Coolstream) - Norwegian
Emil Czerwiñski (p1mp) - Polish
Washington A. R. (WarPaz) - Portuguese
Raul Leon Oliveira Hoehne (EverLost123) - Portuguese
Andrei Ganescu (575Andrew) - Romanian
Daniel B. (Alexgt) - Romanian
Mihail Ryabets (Mike_2594) - Russian
Hernán Gómez (Death2Drugs) - Spanish
Tomás Ulriksen (Tomix23) - Spanish
Zeki İ. (NewGenr) - Turkish
(BETA 2) Testing
Christopher Smith (cornflakes4u)
Craig Nates (Darkangelx990)
Jesse van den Heuvel (Exxon)
Jason Cowan (jas0nuk)
David Durus (J0k3rXXL)
Martin Stilqnov Vutov (msvu)
Nick Kjellman (nkjellman)
Cristiano Cardoso (RayceXtreme)
Sebastian Gorgon (Sebianoti)
Johan Russ (ShakingASS)
Andrey Arshinov(stilldre)
Jonathan Gustafsson (zzcool)
Additional (BETA 1) Testing
Rob Wass (bammargera)
Dennis Pajic (countergame)
Jannes Schmidt (_Charger_)
Dominik Schöll (DS 17)
Denis Re¾onja (epiccooler1)
Raul Leon Oliveira Hoehne (EverLost123)
Christo Steffanov (hristobg)
Ben Kalvin (ManDog)
Emil Czerwiñski (p1mp)
Kevin Antonow (Performer)
Joseph Murphy (roachfingers)
Dan (StunterDan)
(XTREME0235)
Web Team
AJ Collins (gamerzworld)
RockstarWatch.net
Special Tools
Sergey Mansurov (3Doomer)
Yuriy Krivoruchko (GooD-NTS)
(UZI-I)
Martijn van Berkel (Flitskikker)
Special thanks to
Rockstar Games
Rockstar North
RAGE Technology Group
[/quote]
Régi témák
Old Topic #1
Old Topic #2
 

73
SA-MP: Szerverfejlesztés / SDPNM v0.4 Öreg mód <WRONG>
« Dátum: 2011. Április 27. - 20:04:38 »
Hali!
Ez a régi szervernek a módja, ami kb 2010 Szeptemberében futott.
A mód teljesen hiányos, felhasználhatod, de átcompliezni nemtudod.
Ezért ne is kérj segítséget, mert nemsegítek benne.
http://www.solidfiles.com/d/2b6f5/

74
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sniper kamera passenger bugfix
« Dátum: 2011. Április 16. - 10:05:50 »
Hali!
Nemrég összedobtam egy kódot, és gonolom megosztom veletek.
Tesztelve lett és mûködik minden rendesen!
Aki nemtudná mi a bug:
Ha utasként sniperrel lõdözöl, és kiszálsz, akkor nemfugsz tudni fegyvert váltani, és rendesen mozogni.
Erre
egy videó:

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER && newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
if(GetPlayerWeapon(playerid) == WEAPON_SNIPER)
{
   SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
   SetTimerEx(\"ReChangeWeapon\", 450, false, \"d\", playerid);
}
}
return 1;
}
forward ReChangeWeapon(playerid);
public ReChangeWeapon(playerid)
{
SetPlayerArmedWeapon(playerid, WEAPON_SNIPER);
return 1;
}

75
Segítségkérés / return; Ez mire van ?
« Dátum: 2011. Április 11. - 19:17:39 »
A kérdés adott, aki tudja a választ, azt kérem írja le.
Elõre is kösz.

Oldalak: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal