Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - LZLo-No.1

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
61
Leírások/Útmutatók / SA:MP Szerver Update 0.3c R5!
« Dátum: 2011. Július 30. - 20:21:27 »
Hellosztok!
Akkor vágjunk is bele...
Ez a frissítés csak a SA-MP szervereknek elérhetõ!
Ha 0.3c R1/R2 szerveredet frissíted: neked csak a \'samp03svr\' fáljt kell kicserélned linuxon, vagy a \'samp-server.exe\' fáljt windowson, mely a 0.3c R5 szerver packban elérhetõ.
SA-MP 0.3c R5 szerver
 - Az R5 szerver pack az összeomlási sebezhetõséget hivatott kijavítani, mint 0.3c R3/R4 szerver, de az elõzõ verziókba ezt még nem teljesen fejeztük be. Ez a védelem csak a 0.3c R5-ös linux szervereken érzékelhetõ, következetsen a 0.3c R5-ös frissítés mindkét platformra érvényes (Windows& Linux).
SA-MP 0.3c R4 szerver
 - Más biztonsági hibák javítása R4-ben, melyek 0.3c R3 szerver lettekn észrevéve.
 - Hibák kijavítása: GetPlayerSurfingObjectID() rossz object ID-re utalt vissza.
 - Néhány kisebb probléma kijavítása a format() funkciónál.
 Új PAWN natívok:
pawn Code:
 
native GetPlayerNetworkStats(playerid, retstr[], size);
native GetNetworkStats(retstr[], size);

 
 A fennt látható funkciók hasonló információkra utalnak, melyet a játékos az F5 gomb megnyomásával jeleníthet meg. A szerveri verzió sok megjeleníthetõ dolgot tartalmaz, mint például a szerver adatok küldött adatok mennyiségi elveszését, Feltöltés/Letöltési arányt, stb. Ez az információ lehet hogy hasznos lesz néhény játékos esetében, illetve az ép szerverhez. Ha felkeltette ez érdeklõdésedet, a windows server packban megtalálod a  netstats.pwn-t, mint filterscriptet.
SA-MP 0.3c R3 server
 - További támadások elleni gyenge pont javítása SA-MP linux szervereknél, ahol a távoli támadó tud egy különlegesen ügyes paketet küldeni ami elõidézhet egy debug parancsot a SA-MP internetes részében; ami akár a szerver leállításához is vezethet.
 Új pawn natívok:
pawn Code:
 
native GetPlayerCameraMode(playerid);

 
A kért játékosnál a kamerája módjára utal vissza. A kamera mód fontos lehet: célzásnál és autóból való kilövésnél utasként.
pawn Code:
 
native Float:GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z);
native Float:GetVehicleDistanceFromPoint(vehicleid, Float:X, Float:Y, Float:Z);

 
A felül látható funkciók alternatívakként használhatólk a gyors távolságszámításra pawnban. Kívánatosabb használni az IsPlayerInRangeOfPoint() funkciót, ha nincs szükséged pontos távolságra.
pawn Code:
 
native GetPlayerSurfingObjectID(playerid);

 
GetPlayerSurfingObjectID hasonló a GetPlayerSurfingVehicleID-hoz. Ha a játékos egy mozgó objecten áll, az object idjére utal vissza, viszon ha nem, az INVALID_OBJECT_ID-re fog visszautalni.
 Új callback:
pawn Code:
 
forward OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat);

 
Ez a callback a jármûvek pozíció frissítésére lett hivatott, amikor nem öülnek a jarmûben, vagy amikor nincs vezetõje a jármûnek, de, mint utas/utasok ül/ülnek benne.
Letöltheted:
SA-MP 0.3c R5 Linux Szerver: http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5.tar.gz
SA-MP 0.3c R5 Windows Szerver: http://files.sa-mp.com/samp03csvr_R5_win32.zip
25/07/2011 kérdéses volt a helykitöltés a format() funkcióban a 0.3c R3-mas verzóban. Ha már letöltötted a 0.3c R3-t, akkor kérlek töltsd le a 0.3c R3-1 szervert!
0.3c R4 verzó megjelenési dátuma:  27/07/2011
0.3c R5 verzó megjelenési dátuma:  28/07/2011

62
Szkriptek / [REL] sAFK v1.0
« Dátum: 2011. Július 29. - 18:32:03 »
Idézetet írta: ScreaM date=1296930712\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5908\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

de itt még szerintem nincsenek meg a megfelelõ funkciók
:S
Már szinte most többet tud az IV-MP 1-2 év alatt mint a SAMP 6 év alatt.
 
[/quote]
ezt nem lehet mondani, mivel a sync bug nagyon nagy IVMP-be

63
Archívum / [ENG-HUN] ChupaCabra FULL HouSE >2.0< R9 0.3C
« Dátum: 2011. Július 15. - 18:17:30 »
köszönöm az egész klán nevében!  :)

64
Archívum / [ENG-HUN] ChupaCabra FULL HouSE >2.0< R9 0.3C
« Dátum: 2011. Július 15. - 18:02:57 »
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg820/scaled.php?server=820&filename=fullhousebig2.png&res=medium[/img]
\"crysis-02.png\"
HostName: [ENG-HUN] ChupaCabra FULL HouSE >2.0< R9 0.3C @Sun
Address:  91.82.84.189:7761
Players:  x / 100
Ping:     15
Mode:     [ENG-HUN]StuntDMDriftFreeroam
Map:      FULL HOUSE
\"l22107587.jpg\"
(antiDB
antiCarJack hack
Anti Health Hack
Anti Armour Hack
Anti Weapon Hack
Anti Spam
Anti HightPing
és még sok más...)
Mit nyújtunk?
-Felulmúlhatatlan játékélmény
-Sok újdonság
-Jófej adminok
Zónáink:

-24 StuntZóna


-29 DMZóna +10 GangTDM


-2 Club


-5 Party


-3 Mozgó FUN


-26 EgyébZóna


-6 Parkour


-9 Drift


-12 TDM Zóna


-2 nyelv... (angol és magyar)


-és még sok minden más...

Funkciókról izelítõ:

-Tuning dialógus  ;D

-Teleport dialógus + teleport parancsok  ;D


-Jármnûlekérõ dialógus + jármû parancsok  ;D


-Kb. 80 parancs (adminscript nélkül)


-Unikum AFK rendszer, ez is dinamikus + kiírás + stb.


-Unikum Rádió rendszer 22 adóval  ???


-DM Zónákba való azonnali visszaspawnloás  8)


-N2O csík és 1 gombnyomással történõ befecskendezés  :-\\


-1 gombbal való jármû megjavítás kívül és belül


-Gyors ZCMD-s parancsok


-15806 Dynamikus Object + Stunt, Drift, DM + 0.3c-s mapok


-384 eladó ház, különbözõ házbelsõkkel


-72800 GM sor (sok off sorral!)  :P


-Autómatikus jármû visszahelyezés


-Állítható életerõ szín (connectkor és gameben egyaránt)


-Állítható killbox (BE/KI) (connectkor és gameben egyaránt)


-Szinte majdnem minden dianmikus


-Saját NRG rendzser


-Egyszerû pozíció mentés és betöltés


-LuxAdmin regisztrációs rendszer


-Drink bár és különbözõ fofgyasztható italok


-Mozgó jármûvek (Marsrakéta, anyahajó, repülõgép, stb.)


-/Ramp - Ramping funkció - 100% dinamikus (dialog) - 5 féle rámpával,


gombnyomásra mûködõ és felhasználóbarát


-TextDrawos parancslista


-Animok (72db)


-Közepesen kultúrált közösség  >:D


-És  még sok minden más



 


08/18: 2.0 R8 update is out
contains:
- KillBox számlálójának bugfixe
- /Dive parancs
- Lekérhetõ fegyverek számának kibõvítése
- /Ramp - Ramping funkció hozzáadása 100% dinamikus (dialog) - 5 féle rámpával,
gombnyomásra mûködõ és felhasználóbarát
08/18: 2.0 R7 update is out
contains:
- Kisebb bugfixek és teljesítményjavítás

 
A PARANCSLISTA:
\"parancslista.jpg\"
és most beszéljenek a képek...
(slideshow: http://img339.imageshack.us/slideshow/player.php?id=img339/2928/13107299694cj.smil)
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg339/scaled.php?server=339&filename=gtasa2011062115580487.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg143/scaled.php?server=143&filename=gtasa2011071512203464.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg200/scaled.php?server=200&filename=gtasa2011071512220041.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg534/scaled.php?server=534&filename=gtasa2011071512211904.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg9/scaled.php?server=9&filename=gtasa2011071512234733.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg845/scaled.php?server=845&filename=gtasa2011071512231240.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg4/scaled.php?server=4&filename=gtasa2011071512250278.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg98/scaled.php?server=98&filename=gtasa2011071512241798.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg7/scaled.php?server=7&filename=gtasa2011071512293340.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg856/scaled.php?server=856&filename=gtasa2011071512283253.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg11/scaled.php?server=11&filename=gtasa2011071512371788.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg585/scaled.php?server=585&filename=gtasa2011071512363326.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg18/scaled.php?server=18&filename=gtasa2011071512422273.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg820/scaled.php?server=820&filename=gtasa2011071512414401.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg52/scaled.php?server=52&filename=gtasa2011071512451945.jpg&res=medium[/img]
\"scaled.php?server=268&filename=clipboard08z.jpg&res=medium\"
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg801/scaled.php?server=801&filename=clipboard07lr.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg171/scaled.php?server=171&filename=clipboard05n.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg190/scaled.php?server=190&filename=clipboard04fq.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg846/scaled.php?server=846&filename=clipboard01yl.jpg&res=medium[/img]
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg15/scaled.php?server=15&filename=clipboard03fk.jpg&res=medium[/img]
\"crysis-02.png\"
HostName: [ENG-HUN] ChupaCabra FULL HouSE >2.0< R9 0.3C @Sun
Address:  91.82.84.189:7761
Players:  x / 100
Ping:     15
Mode:     [ENG-HUN]StuntDMDriftFreeroam
Map:      FULL HOUSE
\"crysis-02.png\"
\"width=500http://desmond.imageshack.us/Himg820/scaled.php?server=820&filename=fullhousebig2.png&res=medium[/img]
90Nwfso5chQ?hd=1
(a driftes résznél erõsen elõjön a nitrójelzõ, melyet a videó vége felé figyelhettek meg :D)
6mQfaL0Dm5o
OEELo3g3fI8
87wm-u-NkP4?hd=1
Rólunk írták (lsd. facebook):
\"A szerver tiszteletére reklámozni foglak titeket!
ChupaCabra O.- FULL HouSE SzervER 4ever!!!!
Én kedveltelek titeket a legjobban!
Mondom visszatérek!\"
\"A legjobb szerver a sa-mp történetében!\"
\"Join.png\"
91.82.84.189:7761

65
Játékok / Ajánljatok játékot...
« Dátum: 2011. Július 14. - 15:52:38 »
Star Wars Republic Commando

66
sry h szólok, de írd hozzá (mert így nem sokat ér kezdõknek):
CreateVehicle(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay);
AddStaticVehicle(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2);
AddStaticVehicleEx(modelid, Float:spawn_x, Float:spawn_y, Float:spawn_z, Float:angle, color1, color2, respawn_delay);
a respawn_delay-t másodpercekbe tessenek érteni (sec [60s=1min])

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal