Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - [sdc]skyline

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Test és Miniclip / Unknown
« Dátum: 2013. Március 06. - 14:31:16 »

32
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Relax #1
« Dátum: 2013. Február 23. - 20:17:15 »
Idézetet írta: Loky date=1361636568\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34092\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
köszönöm :)


ati itt van a pk vidim zenéje Scarcity BP -- Destruct & EQ - Vulture\'s Ass - Non Flaco EP
 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Február 23. - 17:53:07 )

sok gyík dislikeolja és tuti h:hell,skyline stb. az ilyen kretének és képtelenek beadni egy spotot is
 
ezt benézted csecs szájú.

33
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:^^Heavy Edit 1st - The beginning
« Dátum: 2013. Február 20. - 16:53:44 »
ÁSDelmagad, nem mindegy neked hova írom? Ne h már te mondjad meg. asd

34
Segítségkérés / Összes object áthelyezése egyszerre
« Dátum: 2013. Február 10. - 18:42:34 »
Sziasztok van 124 darab objectem, és ez egy mapot alkot, ezt szeretném át tenni valahova máshova, meg oldható hogy ne egyesével keljen hanem, valahogy egyszerre az összeset áthúzzam máshova?
Elõre is köszönöm a segítséget!

35
Segítségkérés / WeaponDrop Script Probléma
« Dátum: 2013. Február 10. - 13:45:55 »
Sziasztok találtam egy nagyon jó weapon drop scriptet, amikor a játékos meg hal eldöbja az összes fegyverét nem csak az ami a kezébe van, na de eddig mind szép és jó, de ha egy szerverbe betett map pl DM mapp a vízfölött akkor nem az objectre teszi le hanem a tenger aljára.
Azaz csak az eredetileg sa ba lévõ objectekre teszi le a pickupot, de amit már létrehoztam CreateObject/CreateDynamicObject -el arra már nem.
Valak tud segíteni?
Itt a kód:
 
/*======================================================================================================*
* This Weapon-Drop Filterscript is made by Jeffry!                                                      *
*                                                                                                       *
*                                                                                                       *
* Made in April 2011.                                                                                    *
*                                                                                                       *
* Your Rights:                                                                                          *
*                                                                                                       *
* -You are allowed to modify this Filterscript, aslong as you DO NOT remove credits or re-upload it.   *
*                                                                                                       *
* -You are NOT allowed to re-upload this Filterscript.                                                  *
* -You are NOT allowed to claim this as your own.                                                       *
* -You are NOT allowed to remove any credits.                                                           *
*                                                                                                       *
* Thank you.                                                                                            *
* Have fun. I would be happy if you give me /credits.  :D                                               *
*                                                                                                      *
*=======================================================================================================*/
#include <a_samp>
//===============================================================================================================================================
//-------------------------Definitions that you may change---------------------------------------------------------------------------------------
//-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#define WEAPON_RESPAWN_TIME 30               // After this time the pickups get destroyed if not picked up.
#define MONEY_BAG_MONEY       0                 // -1 = Money bag ON with all player-money   0 = Money bag OFF   1+ = Money bag ON with given amount
#define MONEY_BAG_MODE       0              // 1 = Money comes from the killed player     0 = Money comes from the server
new ForbiddenWeapons[]= { 38, 44, 45 };    // Here you add the weapon IDs that you do not want to be created.
//-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
//-------------------------End of the Definitions------------------------------------------------------------------------------------------------
//===============================================================================================================================================
//Variables
new WeaponDrop[MAX_PLAYERS][14];
new WeaponData[MAX_PLAYERS][14][2];
new WeaponTimer[MAX_PLAYERS];
new BagMoney = MONEY_BAG_MONEY;
new BagMode = MONEY_BAG_MODE;
public OnFilterScriptInit()
{
OnWeaponDropInit();
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
OnWeaponDropPickup(playerid, pickupid);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
OnWeaponDrop(playerid);
return 1;
}
//=============The Functions====================================================
stock OnWeaponDropInit()
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
for(new a=0; a<14; a++)
{
    WeaponDrop[a] = -1;
    WeaponData[a][0] = -1;
    WeaponData[a][1] = -1;
}
WeaponTimer = -1;
}
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"[FS] WeaponDrop v1.0 by Jeffry loaded!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
stock OnWeaponDropPickup(playerid, pickupid)
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
for(new a=0; a<13; a++)
{
    if(WeaponDrop[a] == pickupid)
    {
        WeaponDrop[a] = -1;
        DestroyPickup(pickupid);
        GivePlayerWeapon(playerid, WeaponData[a][0], WeaponData[a][1]);
       WeaponData[a][0] = -1;
       WeaponData[a][1] = -1;
    }
}
if(WeaponDrop[13] == pickupid)
{
        WeaponDrop[13] = -1;
        DestroyPickup(pickupid);
    GivePlayerMoney(playerid, WeaponData[13][0]);
       WeaponData[13][0] = -1;
       WeaponData[13][1] = -1;
}
}
return 1;
}
stock OnWeaponDrop(playerid)
{
    RemovePickups(playerid);
new Float:x, Float:y, Float:z, dropped;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
for(new i=0; i<13; i++)
{
    new weapon, ammo;
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo);
    if((ammo > 0 || weapon == 1) && weapon != 0)
    {
   new model = GetModel(weapon);
   if(model != -1)
   {
           WeaponData[playerid][0] = weapon;
           WeaponData[playerid][1] = ammo;
           dropped++;
   }
    }
}
if(BagMoney != 0)
{
    if(BagMoney == -1 && GetPlayerMoney(playerid) > 0)
{
   WeaponData[playerid][13][0] = GetPlayerMoney(playerid);
   if(BagMode) GivePlayerMoney(playerid, -WeaponData[playerid][13][0]);
   WeaponDrop[playerid][13] = CreatePickup(1550, 1, x, y, z);
   if(dropped <= 0) dropped=1;
}
if(BagMoney > 0)
{
   WeaponData[playerid][13][0] = BagMoney;
   if(BagMode) GivePlayerMoney(playerid, -WeaponData[playerid][13][0]);
   WeaponDrop[playerid][13] = CreatePickup(1550, 1, x, y, z);
   if(dropped <= 0) dropped=1;
}
}
if(dropped > 0)
{
    new radius;
    if(dropped < 3) radius = 1;
if(dropped < 6) radius = 2;             /*If you want another radius, change it here.*/
if(dropped < 9) radius = 3;
if(dropped > 8) radius = 4;
new Float:degree, Float:tmp;
degree = 360.0 / (float(dropped));
tmp = degree;
if(WeaponTimer[playerid] != -1) KillTimer(WeaponTimer[playerid]);
WeaponTimer[playerid] = SetTimerEx(\"RemovePickups\", WEAPON_RESPAWN_TIME*1000, 0, \"d\", playerid);
    for(new i=0; i<13; i++)
{
    if((WeaponData[playerid][1] > 0 || WeaponData[playerid][0] == 1) && WeaponData[playerid][0] > 0)
    {
      new model = GetModel(WeaponData[playerid][0]);
      if(model != -1)
      {
          WeaponDrop[playerid] = CreatePickup(model, 1, x+(floatsin(degree, degrees)*radius), y+(floatcos(degree, degrees)*radius), z);
         degree = degree + tmp;
      }
    }
}
}
return 1;
}
stock GetModel(weaponid)
{
for(new i=0; i<sizeof(ForbiddenWeapons); i++)
{
if(weaponid == ForbiddenWeapons)
{
   return -1;
}
}
switch(weaponid)
{
    case 1: return 331;
    case 2: return 333;
    case 3: return 334;
    case 4: return 335;
    case 5: return 336;
    case 6: return 337;
    case 7: return 338;
    case 8: return 339;
    case 9: return 341;
    case 10: return 321;
    case 11: return 322;
    case 12: return 323;
    case 13: return 324;
    case 14: return 325;
    case 15: return 326;
    case 16: return 342;
    case 17: return 343;
    case 18: return 344;
    case 22: return 346;
    case 23: return 347;
    case 24: return 348;
    case 25: return 349;
    case 26: return 350;
    case 27: return 351;
    case 28: return 352;
    case 29: return 353;
    case 30: return 355;
    case 31: return 356;
    case 32: return 372;
    case 33: return 357;
    case 34: return 358;
    case 35: return 359;
    case 36: return 360;
    case 37: return 361;
    case 38: return 362;
    case 39: return 363;
    case 40: return 364;
    case 41: return 365;
    case 42: return 366;
    case 43: return 367;
    case 44: return 368;
    case 45: return 369;
    case 46: return 371;
default: return -1;
}
return -1;
}
forward RemovePickups(playerid);
public RemovePickups(playerid)
{
if(WeaponTimer[playerid] != -1) KillTimer(WeaponTimer[playerid]);
WeaponTimer[playerid] = -1;
for(new a=0; a<14; a++)
{
    if(WeaponDrop[playerid][a] != -1)
    {
        DestroyPickup(WeaponDrop[playerid][a]);
        WeaponDrop[playerid][a] = -1;
       WeaponData[playerid][a][0] = -1;
       WeaponData[playerid][a][1] = -1;
    }
}
return 1;
}

36
Kérdések, Segítség / 0.1 dll to 0.3e
« Dátum: 2013. Január 13. - 19:38:42 »
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy lehetne meg csinálni a 0.1 -es samp.dll -t, hogy a 0.3e -s szerverekre fel engedjen?
Mert a 0.3e -s samp.dll -be ki vettek egy olyan sort/parancsot, ami szügséges egy adott ENB Seriers confighoz.

37
te amúgy most komolyan abból próbálsz mûvészetet csinálni h ellopod a spotjainkat?

38
Módolás / Legyenek a modellezésrõl tutorialok?
« Dátum: 2013. Január 06. - 22:11:08 »
Sziasztok!
Mivel sokan kérdezik, mit hogyan, és mivel csinálok, ezért megkérdeznék mindenkit, hogy szeretnétek -e, hogy legyenek, modellezésrõl tutorialok?
Szavazhattok, hogy legyen, vagy ne, és ha legyen akkor meg, hogy videós vagy írásos formába.
Üdv. Sky.

39
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re::33
« Dátum: 2013. Január 03. - 19:13:33 »
DKIKKK

40
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Ebisu | Skyline Drift
« Dátum: 2012. December 28. - 19:54:47 »
Idézetet írta: Christian date=1356720397\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"31593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
sztem rossz helyre nyitottad a temat  :-[
semmi driftet nem latok.
 
Nyisd ki a szemed, vagy vegyél szemüveget, kis lowacska ;)

41
Test és Miniclip / Ebisu | Skyline Drift
« Dátum: 2012. December 27. - 11:21:13 »

42
Segítségkérés / Lehetséges hogy timer -tõl.....
« Dátum: 2012. December 23. - 17:48:32 »
Sziasztok!
Lehetséges az hogy a timerektõl ál le mindig a szerverem? Van 4 Timer a szerverembe, 3 darab SetTimer, 1 darab SetTimerEx.
És még annyit, hogy a SetTimer, meg a SetTimerEx, mibe ülönbözik? Azt hallotam h SetTimerEx nem oylan bugos.
Elõre is köszönöm a válaszokat!

43
Test és Miniclip / [aD] - Anonyme Drifters | Collab Spot
« Dátum: 2012. December 10. - 17:13:11 »

44
Segítségkérés / Object kicsinyítése
« Dátum: 2012. November 25. - 10:48:32 »
Sziasztok,
Lehet SAMP ba kicsinyeti objectet?
CreateDynamicObject el, de lehet akár CreateObjectel is.
És az nem baj ha a colisionja nem vátlozik, csak a dff legyen kicsinyítve. Igazából egy nyitható ajtóról lenne szó, csak túl nagy az adott ház bejáratához.
Elõre is köszönöm!

45
Módolás / Melyik a legjobb Audio Editor?
« Dátum: 2012. November 03. - 12:00:17 »
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni, hogy melyik a legjobb audio editor?
Mert a SAAT -ot próbáltam, a GUI -s verzióját is, meg a kódosat is, de mindegyiknél a hangok valahogy össze keverednek.
Elõre is köszönöm a segítséget!

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal