Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Continental RP

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
31
SA-MP: Szerverfejlesztés / Éhség/Szomjúság rendszer
« Dátum: 2020. Január 02. - 19:12:37 »
Sziasztok! Kicsit megváltozik ez a topik! A tegnap kirakott kis script nem teljesen lett realisztikus, és kissé bugghalmazos is volt. Köszön KovachRichard-nak az észrevételt :D 
 
 
 
A hibáim végett nem csak orvosoltam azokat, hanem játékmódhoz kötöttem.
 
 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
enum jatekosAdat
{
jEhes,
jSzomjas
};
new jAdat[MAX_PLAYERS][jatekosAdat];
forward EhsegText(playerid);
forward SzomjusagText(playerid);
new EhsegLevon[MAX_PLAYERS];
new SzomjLevon[MAX_PLAYERS];
forward EhesTimer();
forward SzomjTimer();
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
jAdat[playerid][jEhes] = 98; //loginnál átváltja
jAdat[playerid][jSzomjas] = 98; //loginnál átváltja
 
     EhsegText();
SzomjusagText();
return 1;
}
new id;
CMD:ehesszomjas(playerid,params[])
{
    new ehes= jAdat[playerid][jEhes];
    new szomjas= jAdat[playerid][jSzomjas];
    new string[60];
    format(string, sizeof string, \"Éhség: %d %\\nSzomjúság: %d %\", ehes, szomjas);
    ShowPlayerDialog(playerid,6,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Energia\",string,\"Ok\",\"\");
    return 1;
}
CMD:ehes(playerid, params[])
{
new Szazalek;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Szazalek)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"***/éhség < ID > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"A játékos nem elérhető!\");
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Beállítottad a játékos éhség szintjét!\");
SendClientMessage(id, 0xAA3333AA, \"Valaki beállította az éhség szinted!\");
jAdat[playerid][jEhes] += Szazalek;
return 1;
}
CMD:szomjas(playerid, params[])
{
new Szazalek;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Szazalek)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"***/szomjúság < Id > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"A játékos nem elérhető!\");
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Beállítottad a játékos szomjúság szintjét!\");
SendClientMessage(id, 0xAA3333AA, \"Valaki beállította a szomjúság szinted!\");
jAdat[playerid][jSzomjas] += Szazalek;
return 1;
}
CMD:me(playerid, params[])
{
    new string[128];
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
   
    GetPlayerName(playerid, neve, MAX_PLAYER_NAME);
   
    if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"***: /me < Cselekvés >\");
   
    format(string, sizeof(string), \"Cselekvés: %s %s\", neve, params);
    SendClientMessageToAll(-1, string);
    return 1;
}
CMD:szenya(playerid)
{
if(jAdat[playerid][jEhes] == 100) return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nem vagy éhes!\");
jAdat[playerid][jEhes] += 30;
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Megettél egy szenyát!\");
return 1;
}
CMD:szoda(playerid)
{
if(jAdat[playerid][jSzomjas] == 100) return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nem vagy szomjas!\");
jAdat[playerid][jSzomjas] += 30;
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Ittál egy kis szódát!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
     KillTimer(EhsegLevon[playerid]);
    KillTimer(SzomjLevon[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
EhsegLevon[playerid] = SetTimer(\"EhesTimer\", 1000000, true);
SzomjLevon[playerid] = SetTimer(\"SzomjTimer\", 1000000, true);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    KillTimer(EhsegLevon[playerid]);
    KillTimer(SzomjLevon[playerid]);
return 1;
}
public EhesTimer()
{
for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
   jAdat[player][jEhes] --;
}
return 1;
}
public SzomjTimer()
{
for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
   jAdat[player][jSzomjas] --;
}
return 1;
}
public EhsegText(playerid)
{
    for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
    if( IsPlayerConnected(player))
    {
       if(jAdat[player][jEhes] <= 10)
      {
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Egyél valamit!\");
      }
      if(jAdat[player][jEhes] <= 3)
      {
          SetPlayerHealth(player, 3);
          cmd_me(player, \"rosszul lett\");
          TogglePlayerControllable(player, false);
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Összenyaklottál :D\");
          switch( random( 2 ) )
          {
             case 0: ApplyAnimation(player,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
             case 1: ApplyAnimation(player, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          }
      }
   }
}
return 1;
}
public SzomjusagText(playerid)
{
    for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
    if( IsPlayerConnected(player))
    {
       if(jAdat[player][jSzomjas] <= 10)
      {
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Igyál valamit!\");
      }
      if(jAdat[player][jSzomjas] <= 3)
      {
          SetPlayerHealth(player, 3);
          cmd_me(player, \"rosszul lett\");
          TogglePlayerControllable(player, false);
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Összenyaklottál :D\");
          switch( random( 2 ) )
          {
             case 0: ApplyAnimation(player,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
             case 1: ApplyAnimation(player, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          }
      }
   }
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(PRESSED(KEY_JUMP))
    {
   if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
       {
      if(jAdat[playerid][jEhes] <= 5 || jAdat[playerid][jSzomjas] <= 5)
             {
         SendClientMessage(playerid, 0x76EEC6FF, \"Nincs elég energiád az ugráshoz!\");
                  new Float:nx, Float:ny, Float:nz;
                  GetPlayerPos(playerid, nx, ny, nz);
                  SetPlayerPos(playerid, nx, ny, nz);
               //Nem engedi ugrani
      }
      else
      {
               //Ha, van energiája levonja
         jAdat[playerid][jEhes] -= 1;
                  jAdat[playerid][jSzomjas] -= 1;
      }
   }
}
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Esetleges hibákat, itt hozzászólásba jelezzétek, köszi :D 

32
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 18:38:05 »
A kliens már jó?

33
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 15:09:27 »
Persze hogy. 

34
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 15:02:03 »
Írj a clansnak hogy állítsák át a kliensed. (Ha már itt vagy akkor a respect nyomd be nekem koszii:D)

35
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 14:55:09 »
Próbáld meg újra fel telepíteni, esetleg újra rakni a tárhelyet. 

36
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 14:52:37 »
v0.3x-R2, (C)2005-2013 SA-MP Team ... Olvasd el a log elejét

37
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 14:46:31 »
Rossz a kliens. Telepíts frissebb verziót. (0.3.7)

38
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 14:42:57 »
küldd el a hiba logot. (server_log.txt)

39
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 14:35:08 »
Ha nem jó akkor webadminba van elállítva valami, vagy valamit elírtál a CFG-ben :D 

40
Segítségkérés / Rendeltem egy szervert
« Dátum: 2020. Január 02. - 14:26:56 »

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#define FEHER -1
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\" Blank Filterscript by your name here\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
#else
main()
{
    print(\"\\n----------------------------------\");
    print(\" Blank Gamemode by your name here\");
    print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
    // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
    SetGameModeText(\"Blank Script\");
    AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
    return 1;
    AddPlayerClass(8,)
}
public OnGameModeExit()
{
    return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid,FEHER,\"Üdv a szerveren!\");
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    SendClientMessage(playerid,FEHER,\"Valaki elhagyta a szervert\");
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
        // Do something here
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Próbáld így.

41
SA-MP: Szerver bemutatása / Oblivion Roleplay
« Dátum: 2020. Január 01. - 22:39:20 »
Sok sikert

42
SA-MP: Szerver bemutatása / Oblivion Roleplay
« Dátum: 2020. Január 01. - 22:28:51 »
Én értem, viszont így csak az esélyeiteket rontjátok. Nem kellett volna még publikálni mind elérhetőséget, hanem fejleszteni és hirdetni a szerver nevét. Így nem hiszem hogy bárki is megnézi majd a következő szerverrel való bejegyzésed ezen a fórumon. (Persze ne legyen igazam:D) 
 
 
 
+Ezzel nem vitát akarok generálni, még mindig csak a saját véleményem a dologról:D

43
SA-MP: Szerver bemutatása / Oblivion Roleplay
« Dátum: 2020. Január 01. - 20:44:12 »
Kicsit írhattál volna bővebben, és fogalmazhattál volna jobban. Ettől eltekintve, akkor is azt mondom hogy kicsit foglalkozhattatok volna még vele, mielőtt kinyitjátok. (Gondolok itt a mappolásra, ami a Blueberry RPG módból van kirakadva:D Módban történő fejelsztésekről/változásokról nem tudok sokat mondani, hiszen nem ejtettél rólla szót) Persze lehet még így is élvezhető a játék, bár szerintem így ilyen formában ne számísatok sok playerre. (szubjektív vélemény)

44
SA-MP: Szerver bemutatása / Second Chance GFRP 2020 v2
« Dátum: 2019. December 30. - 19:19:23 »
Azt még egyenlőre nem:D

45
SA-MP: Szerver bemutatása / Second Chance GFRP 2020 v2
« Dátum: 2019. December 30. - 16:24:32 »
Idézetet írta: CMike date=1577718223


   
      Elore befizettem, ha lesznek rajta fizetem tovabb, ha nem lesz ek akkor ugyis mindegy, de en akarok lenni magyarorszagon az utolso server tulajdonos ?
   


Sok sikert :D Rivalizálás onxdd

Oldalak: 1 2 [3] 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal