Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Continental RP

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerver bemutatása / ContinentalRPG - 2. Felvonás
« Dátum: 2020. Január 25. - 16:04:40 »
Kedves SA:MP közösség!
 
Szerverünket holnap nyitásra bocsássuk, 15:00-kor!

Elérhetőségek:
 
Fórum: continentalrp.nhely.hu
Szerver IP: (amennyiben elfogadásra kerül, hozzá írom)
Facebook: facebook.com/ContinentalRP2019/
E-mail: [email protected]


Szeretném bemutatni a hamarosan nyíló SA:MP szerverünket, melyet EQ és LP kisvárosaiban tulajdonítottunk el. Szeretnénk igényes munkát kiadni a kezünkből,
mely a ti számotokra is alkalmas a játékra. A játékmód alapja egy régebbi \"Holiday RPG\" mód, melyet már 2017-ben átalakítottunk, de mivel nem akadt sok idő a
fejlesztésre, azért hamar be is fejeztük. 2018-ba viszont újra elkezdtük, akkor már Chance RPG néven, amellyel nem is volt gond(már ha a napi 40 játékos jónak mondható), azonban drága hekker \"barátunk\" kicsit vicceskedni szeretett volna és nekünk nem volt kedvünk ezen bosszankodni, így abba hagytuk a fejlesztést.
 
Idén újra elkezdtük a munkálatokat a régi csapatunkal, melyet 2 fejlesztő(jómagam és Query barátom), 1 mapper(Jack) és SladereX alkot.
Ahogy a bevezetésben már említettem, nem szeretnénk igénytelen munkát kiadni a kezünkből, így nem a leggyorsabb szerver nyitás lesz amit láthattok. Viszont szerencsékre nem ma kezdtük el a szerver fejlesztést, és már amúgyis készen van pár fejlesztés.
 
Térjünk is át a játékmódban található dolgokra...
|- A játékmódban található több külön féle rendszer is, mint pl.: Ház Rendszer, Garázs Rendszer, Drog Rendszer, Biznisz rendszer és még sorolhatnám...
|- Több féle civil munka is elérhető, mint pl.: Útnyaló, Fa aprító, Pizza szállító, Csomag szállító, Szemét szedő és a többi és a többi...
|- Sajátosan kifejlesztett kocsirendszerrel is rendelkezünk...
|- Különféle frakciók is léteznek a szerveren, mint pl.: Rendőrség, Országos Mentő Szolgálat, Szervíz, Taxi és a többi...

UPDATE:

Nyeremény játék a facebook oldalunkon!



Leader, illetve Admin rangokra tehettek szert! Jelentkezés: continentalrp.nhely.hu!

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Éhség/Szomjúság rendszer
« Dátum: 2020. Január 02. - 19:12:37 »
Sziasztok! Kicsit megváltozik ez a topik! A tegnap kirakott kis script nem teljesen lett realisztikus, és kissé bugghalmazos is volt. Köszön KovachRichard-nak az észrevételt :D 
 
 
 
A hibáim végett nem csak orvosoltam azokat, hanem játékmódhoz kötöttem.
 
 
 

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
enum jatekosAdat
{
jEhes,
jSzomjas
};
new jAdat[MAX_PLAYERS][jatekosAdat];
forward EhsegText(playerid);
forward SzomjusagText(playerid);
new EhsegLevon[MAX_PLAYERS];
new SzomjLevon[MAX_PLAYERS];
forward EhesTimer();
forward SzomjTimer();
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
jAdat[playerid][jEhes] = 98; //loginnál átváltja
jAdat[playerid][jSzomjas] = 98; //loginnál átváltja
 
     EhsegText();
SzomjusagText();
return 1;
}
new id;
CMD:ehesszomjas(playerid,params[])
{
    new ehes= jAdat[playerid][jEhes];
    new szomjas= jAdat[playerid][jSzomjas];
    new string[60];
    format(string, sizeof string, \"Éhség: %d %\\nSzomjúság: %d %\", ehes, szomjas);
    ShowPlayerDialog(playerid,6,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Energia\",string,\"Ok\",\"\");
    return 1;
}
CMD:ehes(playerid, params[])
{
new Szazalek;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Szazalek)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"***/éhség < ID > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"A játékos nem elérhető!\");
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Beállítottad a játékos éhség szintjét!\");
SendClientMessage(id, 0xAA3333AA, \"Valaki beállította az éhség szinted!\");
jAdat[playerid][jEhes] += Szazalek;
return 1;
}
CMD:szomjas(playerid, params[])
{
new Szazalek;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Szazalek)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"***/szomjúság < Id > < Százalék >\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"A játékos nem elérhető!\");
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Beállítottad a játékos szomjúság szintjét!\");
SendClientMessage(id, 0xAA3333AA, \"Valaki beállította a szomjúság szinted!\");
jAdat[playerid][jSzomjas] += Szazalek;
return 1;
}
CMD:me(playerid, params[])
{
    new string[128];
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
   
    GetPlayerName(playerid, neve, MAX_PLAYER_NAME);
   
    if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"***: /me < Cselekvés >\");
   
    format(string, sizeof(string), \"Cselekvés: %s %s\", neve, params);
    SendClientMessageToAll(-1, string);
    return 1;
}
CMD:szenya(playerid)
{
if(jAdat[playerid][jEhes] == 100) return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nem vagy éhes!\");
jAdat[playerid][jEhes] += 30;
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Megettél egy szenyát!\");
return 1;
}
CMD:szoda(playerid)
{
if(jAdat[playerid][jSzomjas] == 100) return SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Nem vagy szomjas!\");
jAdat[playerid][jSzomjas] += 30;
SendClientMessage(playerid,0xAA3333AA,\"Ittál egy kis szódát!\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
     KillTimer(EhsegLevon[playerid]);
    KillTimer(SzomjLevon[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
EhsegLevon[playerid] = SetTimer(\"EhesTimer\", 1000000, true);
SzomjLevon[playerid] = SetTimer(\"SzomjTimer\", 1000000, true);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    KillTimer(EhsegLevon[playerid]);
    KillTimer(SzomjLevon[playerid]);
return 1;
}
public EhesTimer()
{
for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
   jAdat[player][jEhes] --;
}
return 1;
}
public SzomjTimer()
{
for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
   jAdat[player][jSzomjas] --;
}
return 1;
}
public EhsegText(playerid)
{
    for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
    if( IsPlayerConnected(player))
    {
       if(jAdat[player][jEhes] <= 10)
      {
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Egyél valamit!\");
      }
      if(jAdat[player][jEhes] <= 3)
      {
          SetPlayerHealth(player, 3);
          cmd_me(player, \"rosszul lett\");
          TogglePlayerControllable(player, false);
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Összenyaklottál :D\");
          switch( random( 2 ) )
          {
             case 0: ApplyAnimation(player,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
             case 1: ApplyAnimation(player, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          }
      }
   }
}
return 1;
}
public SzomjusagText(playerid)
{
    for(new player; player < MAX_PLAYERS; player++)
{
    if( IsPlayerConnected(player))
    {
       if(jAdat[player][jSzomjas] <= 10)
      {
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Igyál valamit!\");
      }
      if(jAdat[player][jSzomjas] <= 3)
      {
          SetPlayerHealth(player, 3);
          cmd_me(player, \"rosszul lett\");
          TogglePlayerControllable(player, false);
          SendClientMessage(player, 0x76EEC6FF, \"Összenyaklottál :D\");
          switch( random( 2 ) )
          {
             case 0: ApplyAnimation(player,\"SWEET\",\"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
             case 1: ApplyAnimation(player, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
          }
      }
   }
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(PRESSED(KEY_JUMP))
    {
   if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_ONFOOT)
       {
      if(jAdat[playerid][jEhes] <= 5 || jAdat[playerid][jSzomjas] <= 5)
             {
         SendClientMessage(playerid, 0x76EEC6FF, \"Nincs elég energiád az ugráshoz!\");
                  new Float:nx, Float:ny, Float:nz;
                  GetPlayerPos(playerid, nx, ny, nz);
                  SetPlayerPos(playerid, nx, ny, nz);
               //Nem engedi ugrani
      }
      else
      {
               //Ha, van energiája levonja
         jAdat[playerid][jEhes] -= 1;
                  jAdat[playerid][jSzomjas] -= 1;
      }
   }
}
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Esetleges hibákat, itt hozzászólásba jelezzétek, köszi :D 

3
Segítségkérés / TESZTER
« Dátum: 2019. December 25. - 21:40:20 »
TESZTER
Sziasztok! Pár embert keresünk, akik tesztelnek a szerveren. Úgymond játszanak.
 
Elvárások: 
 
-Minimális értelmiségi szint!!!!
 
-Tesztelj le minden parancsot/rendszert és az esetleges hibákat írd jegyzettömbbe, majd küldd el nekünk azt! (Cserébe játékon belüli kezdő \"tőkét\" tudhatsz magad mögött)
 
 
 
 
 
Jelentkezni itt, hozzászólásban, vagy privátban, esetleg facebook oldalunkon lehet! Mindenkinek áldott/békés karácsonyt ;) 

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / SEGÍTSÉG MINDENKINEK :)
« Dátum: 2019. December 25. - 20:55:50 »
SEGÍTSÉG MINDENKINEK :)
Kedves játékosok! Nem mondom hogy profi fejlesztő vagyok, sőt azt sem hogy jó, viszont pár kérdésre én is tudok válaszolni! 
 
Karácsony alkalmából segítek mindenkinek a fejlesztésben. 1 kérdést/scriptet!!!
 
 
 
KELLEMES ÜNNEPEKET :) 

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDraw Editor
« Dátum: 2019. December 24. - 00:15:42 »
TextDraw Editor
Sziasztok! Sokan kérdeztétek, hogy hogyan lehet szerveren belül textdrawokat keszíteni. Angol samp fórumon található egy textdraw editor, viszont azt már nem találom, úgyhogy a szöveg alján lesz egy link, ahol az én textdraw editorom van. 
 
 
 
1.Lépés! - Nyisd meg a \"server.cfg\" fájlt, és a \"port\" nevezetű sor után írj 4 számot, pl.: \"7777\". Utána a \"filterscripts\" nevezetű sor mögé írd oda a \"TDE\" szót(ezzel engedélyezed, hogy a script elérhető legyen a játékon belül). Utána a \"plugins\" neveztű sor mögé írd a \"TDE\" szót, ezzel jelezve hogy HÉ, A PLUGINT IS OLVASD BE HE\'
 
2.Lépés! - Indítsd el a \"samp-server\" nevezetű parancsfájlt
 
3.Lépés! - Nyisd meg a SAMP klienst, és add hozzá a következő IP címet: 127.0.0.1:(Ide a CFG-ben megadott 4 számot gépeld be |Port-ot|)
 
4.Lépes! - Csatlakott a szerverre és írd be a /tde parancsot, innentől egy klikk és készítheted a textdrawokat! FONTOS!!!! - miután kész vagy exportáld azt, hogy utána fel tudd használni!
 
5.Lépés! - Ha készen vagy az exportálással, a scriptfiles mappában létrejött egy \"TDE_(általad megadott projekt neve)\" nevű szövegesfájl. Ezt nyisd ki és eléd kerül a textdraw, amit ingame készítettél
 
6.Lépés! - Nyisd meg a modot, filtersciptet ahová elszeretnéd helyezni ezt
 
7.Lépés! - Keresd ki a többi létrehozott bizbaszt(magyarul nem találom az alkalmas szót, sorry:D) és helyezd ezt a sort oda. Ez röviden a textdrawot jelezi, viszont ha te elnevezted a tetxdrawot máshogy akkor a második sorban használtad használd.
 

new Text:TDEditor_TD[(a létrehozott textdrawok száma)];
new Text:AltaladMegadottNev;

 
8.Lépés! - Ide másold be a textdrawokat.
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
TDEditor_TD[0] = TextDrawCreate(3.200001, 431.500091, \"Szia!\");
TextDrawLetterSize(TDEditor_TD[0], 0.375500, 1.483332);
TextDrawAlignment(TDEditor_TD[0], 1);
TextDrawColor(TDEditor_TD[0], 255);
TextDrawSetShadow(TDEditor_TD[0], 0);
TextDrawSetOutline(TDEditor_TD[0], 0);
TextDrawBackgroundColor(TDEditor_TD[0], 255);
TextDrawFont(TDEditor_TD[0], 3);
TextDrawSetProportional(TDEditor_TD[0], 1);
TextDrawSetShadow(TDEditor_TD[0], 0);
return 1;
}

 
9.Lépés! - Ezt a sord másolhatod parancsba is, ez attól függ hogy mikor szeretnéd hogy megjelenjen. Ha spawn után akkor az OnPlayerSpawn forma után...stb
 

TextDrawShowForPlayer(playerid, TDEditor_TD);

 
 
 
 
 
Röviden ennyi lenne, este van már, az esetleges hibákért elnézést ;) 
 
 
 
TDEditor letöltés -  https://www.mediafire.com/file/fiuxsesqk78isuv/TDEditor.rar/file

6
Hamarosan nyíló szerverek / Continental RPG
« Dátum: 2019. December 23. - 21:33:59 »
Continental RPG
 
Kedves SA:MP közösség!
 
Szeretném bemutatni a hamarosan nyíló SA:MP szerverünket, melyet EQ és LP kisvárosaiban tulajdonítottunk el. Szeretnénk igényes munkát kiadni a kezünkből, 
mely a ti számotokra is alkalmas a játékra. A játékmód alapja egy régebbi \"Holiday RPG\" mód, melyet már 2017-ben átalakítottunk, de mivel nem akadt sok idő a 
fejlesztésre, azért hamar be is fejeztük. 2018-ba viszont újra elkezdtük, akkor már Chance RPG néven, amellyel nem is volt gond(már ha a napi 40 játékos jónak mondható), azonban drága hekker \"barátunk\" kicsit vicceskedni szeretett volna és nekünk nem volt kedvünk ezen bosszankodni, így abba hagytuk a fejlesztést.
 
Idén újra elkezdtük a munkálatokat a régi csapatunkal, melyet 2 fejlesztő(jómagam és Query barátom), 1 mapper(Jack) és SladereX alkot.
Ahogy a bevezetésben már említettem, nem szeretnénk igénytelen munkát kiadni a kezünkből, így nem a leggyorsabb szerver nyitás lesz amit láthattok. Viszont szerencsékre nem ma kezdtük el a szerver fejlesztést, és már amúgyis készen van pár fejlesztés. December 25.-én tervezünk próba nyitás alkalmazni, mivel azon a napon sok embernek (várhatón) lesz szabad ideje.
 
Térjünk is át a játékmódban található dolgokra...
|- A játékmódban található több külön féle rendszer is, mint pl.: Ház Rendszer, Garázs Rendszer, Drog Rendszer, Biznisz rendszer és még sorolhatnám...
|- Több féle civil munka is elérhető, mint pl.: Útnyaló, Fa aprító, Pizza szállító, Csomag szállító, Szemét szedő és a többi és a többi...
|- Sajátosan kifejlesztett kocsirendszerrel is rendelkezünk...
|- Különféle frakciók is léteznek a szerveren, mint pl.: Rendőrség, Országos Mentő Szolgálat, Szervíz, Taxi és a többi...
 
Nem is szaporíanám a szavakat... Lenne igény egy kis nosztalgikus játékélményhez?
 
A többit képek formájában fejteném ki, viszont szeretném ha leírnátok a véleményetek erről az egészről ;) 
 
Elérhetőségek: 
 
Fórum: continentalrp.nhely.hu
Szerver IP: 217.144.54.192:7086
Facebook: facebook.com/ContinentalRP2019/
E-mail: [email protected]

 
KÉPEK: \"1APhFqt.png\"\"1NSXMwP.jpg\"\"772m6SM.jpg\"\"Bu0fxgw.jpg\"\"4QMRZyL.png\"\"lDVEfHN.png\"\"esLBQ17.png\"\"mKwdqyy.png\"\"gVC1Mou.png\"\"2Lyfvn7.png\"\"rCJN2Yl.png\"\"JBzIX92.png\"\"xNwagGH.png\"\"PTdQIEj.png\"\"GF3hWVW.png\"\"tnGxvgl.png\"\"pvQSMZe.png\"\"VvBCkJt.png\"\"MzjMjDm.png\"\"G5VwENb.png\"\"wusRFce.png\"\"NFyWaNp.png\"
 
 
 
UPDATE:
 
 
 
\"3dxEAw9.png\"
 
\"E1IlUYa.png\"
 
\"Y4sgZgV.png\"
 
\"ZTM1g1h.png\"
 
\"nn0Oung.png\"
 
UPDATE
 
 
 
Admin/frakció vezető pozícióra még mindig aktív a jelentkezés!
 
Admin pályázat: Ide nyisd: http://www.continentalrp.nhely.hu/index.php?board=3.0 Feltételek: http://www.continentalrp.nhely.hu/index.php?topic=12.0
 
Frakció pályázat: Ide nyisd: http://www.continentalrp.nhely.hu/index.php?board=6.0 Feltételek: http://www.continentalrp.nhely.hu/index.php?topic=9.0
 
 
 
Utószó ként szeretnék bocsánatot kérni a remek fogalmazásomért és az esetleges helyesírási, illetve játékon belüli hibákért :D 
 
 
 
BOLDOG ÜNNEPEKET

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal