Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 46
Munkaerő keresése / [HUN] ..:: Underground Server ::..« Dátum: 2012. Február 19. - 22:38:48 »
Sziasztok,
A szerverünkhöz keresünk egy olyan mappert, aki jól (esetleg 0.3c/0.3d-s objectekkel) tud stuntot készíteni. Jutalom: admint nem kapna az illetõ, mert azt nem funolásra van(ha admin akar lenni át kell mennie a tgf-en), VIP jogot adnék neki, és a neve kint lenne a /credits-ben, illetve a map teleportjánál. Info a szerverrõl: Freeroam szervernek készül, azaz vegyes dolgok lennének benne. (DM, stunt, egy kicsi rp a munkák miatt, fun.......). Nagyjából már kész van, már csak a mapok kellenek, amit mi is tudunk csinálni, kivéve stuntot. Ez nekünk annyira nem megy jól. Addig nem nyitom meg, amíg hiányos a szerver... Web: ugserver.tk Elérhetõségeket PMben beszéljük. 47
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos adatainak elmentése/betöltése (SLOT-okkal)« Dátum: 2012. Február 19. - 12:20:31 »
Sziasztok,
Ma megcsináltam az elsõ include-mat amit publikálok Ennek a segítségével el tudod menteni és be tudod tölteni a játékos adatait, illetve leellenõrizheted, hogy az adott slot-ra van-e mentve adat (+ Törölni tudod a slotról az adatokat). Amiket ment:
Használat: Letöltöd, beteszed a pawno/includes mappába, utána a módod/filterscripted elejére beírod, hogy #include <PStats>
Letöltés UI: Tesztelni nem tudtam, ha hibát találtok, akkor szóljatok :/ 48
Segítségkérés / SQLite (vagy MySQL) regisztráció« Dátum: 2012. Január 22. - 15:21:34 »
Üdv,
Az adminomat átírtam SQLite-ra és MySQL-re is, de nem mûködik rendesen.... Regisztrációnál nem írja bele az adatbázisba a játékos adatait. SQLite [pawn] CMD:register(PARAMS) { if (AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te már regisztráltál és be is vagy jelentkezve.\"); new PasSword[145]; new Query[ 2048 ], buf[145], DBResult:Resultat; Format( Query,\"SELECT `Keys` FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", pName(playerid)); Resultat = db_query( Database, Query ); if (!db_num_rows( Resultat ) ) { if(sscanf(params,\"s[145]\",PasSword))return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /register [jelszó]\"); if(strlen(PasSword) < 4 || strlen(PasSword) > 20) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A jelszó minimum 4 és maximum 20 karakter lehet\"); WP_Hash(buf, sizeof(buf), PasSword); Format( Query, \"INSERT INTO `Users` (`Keys`,`IP`,`Name`,`Password`,`AKA`,`Money`,`Score`,`VIP`,`Banned`,`Registered`,`Hours`,`Minutes`,`Seconds`,`Level`,`Kills`,`Deaths`,`BankMoney`,`Jail`,`JailTime`,`Mute`,`MuteTime`,`Freeze`,`FreezeTime`) VALUES (NULL, \'%s\', \'%s\', \'%s\', NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL)\", GetPlayerIPEx(playerid), pName(playerid), buf); db_free_result(db_query(Database, Query)); SendClientMessage(playerid,red, Query); AccInfo[playerid][Registered] = 1; AccInfo[playerid][LoggedIn] = 1; PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,0x00C378AA,\"Sikeresen regisztráltál, ezért a rendszer automatikusan bejelentkeztetett\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"Te már regisztráltál! \"W\"(\'/login [jelszó]\')\"); return 1; } [/pawn] MySQL: [pawn] CMD:register(PARAMS) { if (AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te már regisztráltál és be is vagy jelentkezve.\"); new PasSword[145]; new Query[500], buf[145], Resulting; Format( Query, \"SELECT `Userid` FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", pName(playerid)); mysql_query(Query); if (mysql_num_rows() == 0) { if(sscanf(params,\"s[145]\",PasSword))return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /register [jelszó]\"); if(strlen(PasSword) < 4 || strlen(PasSword) > 20) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A jelszó minimum 4 és maximum 20 karakter lehet\"); WP_Hash(buf, sizeof(buf), PasSword); Format( Query, \"INSERT INTO `Users` (`Userid`,`IP`,`Name`,`Password`,`AKA`,`Money`,`Score`,`VIP`,`Banned`,`Registered`,`Hours`,`Minutes`,`Seconds`,`Level`,`Kills`,`Deaths`,`BankMoney`,`Jail`,`JailTime`,`Mute`,`MuteTime`,`Freeze`,`FreezeTime`) VALUES (NULL, \'%s\', \'%s\', \'%s\', NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL)\", GetPlayerIPEx(playerid), pName(playerid), buf); mysql_query(Query); mysql_free_result(); SendClientMessage(playerid,red, Query); AccInfo[playerid][Registered] = 1; AccInfo[playerid][LoggedIn] = 1; PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0); SendClientMessage(playerid,0x00C378AA,\"Sikeresen regisztráltál, ezért a rendszer automatikusan bejelentkeztetett\"); } else return SendClientMessage(playerid,red,\"Te már regisztráltál! \"W\"(\'/login [jelszó]\')\"); return 1; } [/pawn] Definícióim: [pawn] #define PARAMS playerid, params[] #define Format(%0,%1) format(%0,sizeof(%0),%1) [/pawn] 49
Segítségkérés / ZCMD + sscanf2 kick parancs« Dátum: 2012. Január 02. - 12:40:51 »
Elkezdtem írni a saját admin rendszeremet, és az alap parancsoknál el is akadtam.
Úgy szerettem volna megoldani h ha egy admin beírja h /kick akkor kiírja neki hogy használat:......., ha beírja h /kick 1, akkor kickeli ID 1 játékost, ha beírja /kick 1 cheat akkor kickeli ID 1 játékost és kiírja mellé hogy indok: cheat A problémám az, hogy ha azt írom be hogy /kick simán, akkor kickelné ID 0 játékost eddig jutottam: [pawn] CMD:kick(playerid, params[]) { if(AccInfo[playerid][Level] >= 2) { if(strlen(params) == 0) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /kick [iD] [indok]\"); new player, msg[100], str[100]; sscanf(params,\"ds[100]\",player,msg); if(strlen(msg) == 0) { Format(str,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" kickelte \\\"%s\\\"-t\",pName(playerid),pName(player)); return SendClientMessageToAll(grey,str); } else if(strlen(msg) != 0) { Format(str,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" kickelte \\\"%s\\\"-t | Indok: %s\",pName(playerid),pName(player),msg); return SendClientMessageToAll(grey,str); } } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot csak 2-es vagy magasabb szintû admin használhatja!\"); return 1; } [/pawn] 50
SA-MP: Szerverfejlesztés / Race« Dátum: 2011. December 21. - 07:20:12 »
Sziasztok, csináltam egy verseny filterscriptet. Most még csak 1 verseny található benne, de ha lesz idõm, akkor még csinálok párat, és fejlesztgetem is.
ZCMD kell hozzá. Letöltés: http://solidfiles.com/d/e828a98a4a/ [gmod]Kategóriát legközelebb válaszd ki ! Köszi //javítva[/gmod] 51
Segítségkérés / Textdraw hiba« Dátum: 2011. December 17. - 18:09:43 »
Hali,
Csináltam egy textdrawot Zamaroht 0.3d-s ingame editorával. Amikor berakom GM-be megnyúlik az egész, de amikor FS-be teszem, akkor meg normálisan meg jelenik. Mi lehet a gond? GameMode: FilterScript: [pawn] Textdraw0 = TextDrawCreate(491.000000, 103.000000, \"..::: /RACE :::..\"); TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255); TextDrawFont(Textdraw0, 1); TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000); TextDrawColor(Textdraw0, -1); TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0); TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1); TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1); TextDrawUseBox(Textdraw0, 1); TextDrawBoxColor(Textdraw0, 168453220); TextDrawTextSize(Textdraw0, 617.000000, 0.000000); [/pawn] 52
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)« Dátum: 2011. Október 25. - 19:37:23 »
Van egy x,y,z koordinátám egy változóban (vmi = 123.12,231.13,213.12). Szeretném úgy a ,-n ként változókba tenni a számokat, hogy utána el tudjam tenni velük a játékost a pozícióra ( valahogy így: SetPlayerPos(playerid,asd[0],asd[1], asd[2]) ) Ezt hogy lehet megoldani?
53
Segítségkérés / Miért nem mûködik normálisan a feltétel a jármû ID-k vizsgálatakor?« Dátum: 2011. Szeptember 18. - 15:15:41 »
Elkezdtem a szerveremen a munkákhoz checkpointokat csinálni CPLoader.inc-el, az egyikbe ha bele megyünk lekéri a jármû IDjét amiben ül a játékos, és megvizsgálja, hogy egyenlõ-e a kombájn IDjével. Az lenne a gond, hogy ha bele megyek a CPbe kombájnnal, akkor kiírja, hogy \"csak kombájnnal mehetek arathatsz\". Mi lehet a gond?
[pawn] OnPlayerEnterCheckpoint() { if(CPS_IsPlayerInCheckpoint(playerid, aratas)) { if(GetPlayerVehicleID(playerid) != 532)return SendClientMessage(playerid,red,\"Csak kombájnnal arathatsz!\"); CPS_RemoveCheckpoint(aratas); GivePlayerMoney(playerid,500); } return 1; } [/pawn] 54
Segítségkérés / Játékos ID-je név mögé« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:13:25 »
Hali mindenki,
Megcsináltam a LuxAdminba hogy a játékos neve mögött ott legyen színesen az id, és az lenne a problémám, hogy csak a 3-as 4-es 5-ös szintû playereknek küldi csak el az üzenetét, sima playernek nem és 1, 2 szinten sem küldi. Mi lehet a gond? :\'( OnPlayerText-nél: [pawn] new estr [256 ], writer[MAX_PLAYERS]; GetPlayerName(playerid, writer, sizeof(writer)); switch(AccInfo[playerid][Level]) { case 0: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{C3C3C3} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 1: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{09ff00} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 2: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 3: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 4: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } case 5: { format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{ff0000} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text ); SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr); } } [/pawn] 55
Segítségkérés / Feltételes elágazás string változókkal« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 17:06:56 »
Hogyan lehet feltételt vizsgálni változókkal?
Valami ilyesmire gondoltam: new vmi[32]; vmi = \"was\"; if(vmi != \"asd\")return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik asd-vel!\");//erre hibát ír és erre: vmi = \"asd\"; switch (vmi)//erre hibát ír { case \"asd\"://erre hibát ír { SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke egyezik asd-vel!\"); } case \"sdf\"://erre hibát ír { SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik sfd-vel!\"); } default: { SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik egyikkel sem!\"); } } ha lehet példát is írjatok köszi 56
Segítségkérés / Ladmin, gamemode, és halál bug« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 17:45:03 »
Hali,
Beleépítettem GM-be a LAdmin4v2-t, de amikor meghal egy játékos, nem spawnol, hanem állva marad és lehet vele futni meg ilyenek, míg a többi játékos csak azt látja, h a földön fekszik... Kill listre kiírja a halált, a HP csík csak üresen villog. Mi lehet a gond? Én semmit gyanúsat nem vettem észre. Az eredeti oldalról töltöttem le. 57
Segítségkérés / Bank, gang és dialog« Dátum: 2011. Augusztus 14. - 18:53:35 »
Hali,
A neten találtam egy bankos filterscriptet, lefordítottam magyarra, majd elkezdtem átírni dialogosra. A funkciója az lenne hogy az egyik LV-i boltban van egy checkpoint, amibe ha belemegy egy játékos kiad egy dialogot a következõ 2 lehetõséggel: Bank Banda bank Amikor rákattintok a Banda opcióra akkor kiad még 3 lehetõséget: Betesz Kivesz Egyenleg Ez tökéletesen mûködik. Amikor a banda bankra nyomok akkor ugyan ezeket adja ki, csak a \'gang\' változót máshogy állítottam be mint az elsõnél. Minden kész, semmi warning, semmi error, nos tehát amikor rámegyek a CP-re kiadja normálisan az opciókat(Bank,Banda bank) a Bank tökéletesen mûködik, mint már írtam, de ha a Banda bank résznél be akarok tenni egy összeget/le akarok venni egy összeget, akkor azt a sima számlára teszi. Már mindent kipróbáltam, nem mûködik. Kérem segítsen valaki. :\'( :\'( [pawn] public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch(getCheckpointType(playerid)) { case CP_BANK: { new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\"; ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case CP_BANK_2: { new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\"; ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } case CP_BANK_3: { new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\"; ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\"); } } return 1; } if(dialogid == 200) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } case 1: { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } } } } if(dialogid == 201) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\"); gang = 0; } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\"); gang = 0; } case 2: { gang = 0; if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\"); return 1; } if(gang && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); return 1; } if(gang) format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } } else { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } } if(dialogid == 202) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\"); gang = 1; } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\"); gang = 1; } case 2: { gang = 1; if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\"); return 1; } if(gang && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); return 1; } if(gang) format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } } else { new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\"; ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\"); } } if(dialogid == 203) { if(response) { if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nem vagy bankban, /bank\"); return 1; } if(gang && playerGang[playerid]==0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); if(!strval(inputtext)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\"); return 1; } moneys = strval(inputtext); if(moneys < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Rossz az összeg amit beírtál.\"); return 1; } if(GetPlayerMoney(playerid) < moneys) { moneys = GetPlayerMoney(playerid); } GivePlayerMoney(playerid, 0-moneys); if(gang == 1) gangBank[playerGang[playerid]]+=moneys; else bank[playerid]+=moneys; if(gang == 1) format(string, sizeof(string), \"Betettél a banda számlájára %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van:%d dollár.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Betettél a számládra %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d dollár.\", moneys, bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } } if(dialogid == 204) { if(response) { if(gang == 1 && playerGang[playerid]==0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\"); return 0; } if(!strval(inputtext)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\"); return 1; } moneys = strval(inputtext); if(moneys < 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Milyen összeget akarsz betenni?.\"); return 1; } if(gang == 1) { if(moneys > gangBank[playerGang[playerid]]) moneys = gangBank[playerGang[playerid]]; } else { if(moneys > bank[playerid]) moneys = bank[playerid]; } GivePlayerMoney(playerid, moneys); if(gang == 1) gangBank[playerGang[playerid]] -= moneys; else bank[playerid] -= moneys; if(gang == 1) format(string, sizeof(string), \"Levettél a banda számlájáról %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van: %d.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]); else format(string, sizeof(string), \"Levettél a számládról %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d.\", moneys, bank[playerid]); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string); } }[/pawn] ui: Bocsi de nem illesztem be az egész OnDialogResponse részt mert sok más dolog van még ott, a változókat, mindent jól csináltam meg az elején 58
Segítségkérés / Egy pawno/GM hiba HELP PLZ!« Dátum: 2011. Augusztus 01. - 13:53:18 »
Hali,
Elkezdtem egy 0admin rendszert magyarra fordítani, betettem GMbe, minden jól ment, tesztelgettem, hibátlan volt (warning se), folytattam a magyarra fordítást: megnyomtam a compile gombot és kiadta azt a kis ablakot ahogy szokta, és az a baj h akármeddig várok nem fejezi be a .amx-re fordítást (2 gépen is kipróbáltam ugyanaz a tünet, más scriptet le lehet fordítani csak ezt nem) valaki segítsen kérem! 59
Segítségkérés / Bank kamatozás, help!!« Dátum: 2011. Május 26. - 20:25:13 »
Írtam ugye egy bank rendszert és most kamatot is szerettem volna csinálni hozzá de amikor kamatozik akkor leviszi minuszba a számlán lévõ pénzt.
public BankKamat(playerid) { new cucc[256]; format(cucc, sizeof(cucc), \"Saves\\%s.ini\",GetPlayerNameEx(playerid)); new money = dini_Int(cucc,\"Bank\"); if(money > 0) { new c=0.09; new money2 = money * c + money; dini_IntSet(cucc, \"Bank\",money2); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Bank: Kamatozás!!!!!\"); new vmicucc[128]; format(vmicucc, 128, \"Bank: Kamat: %d\", money2); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,vmicucc); format(vmicucc, 128, \"Bank: Új egyenleg: %d\", dini_Int(cucc,\"Bank\")); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,vmicucc); } return 1; } mi lehet a gond??? a metekos részre tag mismatch warnt ír :S 60
Segítségkérés / dcmd-nél unkown command« Dátum: 2011. Május 25. - 18:15:39 »
Csináltam a szerverembe pár dcmd parancsot, a többi hibátlanul mûködik de ez a kettõ nem...
[pawn] dcmd_me(playerid, params[]) { new uzenet; if (sscanf(params, \"s\", uzenet)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /me [üzenet]\"); } else { format(str, 128, \"%s %s\", GetPlayerNameEx(playerid), uzenet); SendClientMessageToAll(COLOR_PINK, str); } return 1; } dcmd_event(playerid, params[]) { new uzenet; if (sscanf(params, \"s\", uzenet)) { SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /event [üzenet]\"); } else { format(str, 128, \"** %s **\", uzenet); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, str); } return 1; } [/pawn] Beírom hogy /me vmi, akkor kíírja hogy (név) vmi és rögtön utána hogy unkown command utána beírom hogy /me valami valami akkor meg lehagyja a nevet és csak azt irja ki hogy valami valami és megint unkown command eventnél csak az a gond h utána unkown commandot ír mi lehet a hiba??? :question: :question: |