Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - 1ST_Chr

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
46
Munkaerő keresése / [HUN] ..:: Underground Server ::..
« Dátum: 2012. Február 19. - 22:38:48 »
Sziasztok,
A szerverünkhöz keresünk egy olyan mappert, aki jól (esetleg 0.3c/0.3d-s objectekkel) tud stuntot készíteni.
Jutalom: admint nem kapna az illetõ, mert azt nem funolásra van(ha admin akar lenni át kell mennie a tgf-en), VIP jogot adnék neki, és a neve kint lenne a /credits-ben, illetve a map teleportjánál.
Info a szerverrõl:
Freeroam szervernek készül, azaz vegyes dolgok lennének benne. (DM, stunt, egy kicsi rp a munkák miatt, fun.......).
Nagyjából már kész van, már csak a mapok kellenek, amit mi is tudunk csinálni, kivéve stuntot. Ez nekünk annyira nem megy jól. Addig nem nyitom meg, amíg hiányos a szerver...
Web: ugserver.tk
Elérhetõségeket PMben beszéljük.

47
Sziasztok,
Ma megcsináltam az elsõ include-mat amit publikálok :D
Ennek a segítségével el tudod menteni és be tudod tölteni a játékos adatait, illetve leellenõrizheted, hogy az adott slot-ra van-e mentve adat  (+ Törölni tudod a slotról az adatokat).
Amiket ment:
 

Pozíció [koordináták, facing, interior, virtualworld]
Fegyverek [fegyver + töltény]
Élet
Páncél
Skin

 
Használat:
Letöltöd, beteszed a pawno/includes mappába, utána a módod/filterscripted elejére beírod, hogy #include <PStats>
 

SavePlayerOptions(playerid,slot); //Ezzel tudod elmenteni a játékos adatait
LoadPlayerOptions(playerid,slot); //Ezzel tudod betölteni a játékos elmentett adatait (Ha nincs a slotra adat mentve, azt kiírja)
IsPlayerUseOption(playerid,slot) //Ezzel tudod megvizsgálni, hogy a játékosnak, az adott sloton van-e mentve adat
Példa:   if(!IsPlayerUseOption(playerid,123))SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem mentettél semmit a 123-as slotra\");
RemoveOptions(playerid,slot); //Ezzel tudod törölni a játékos adatait az adott slotról

 
Letöltés
UI: Tesztelni nem tudtam, ha hibát találtok, akkor szóljatok :/

48
Segítségkérés / SQLite (vagy MySQL) regisztráció
« Dátum: 2012. Január 22. - 15:21:34 »
Üdv,
Az adminomat átírtam SQLite-ra és MySQL-re is, de nem mûködik rendesen....
Regisztrációnál nem írja bele az adatbázisba a játékos adatait.
SQLite
[pawn]
CMD:register(PARAMS)
{
    if (AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te már regisztráltál és be is vagy jelentkezve.\");
new PasSword[145];
        new Query[ 2048 ], buf[145], DBResult:Resultat;
Format( Query,\"SELECT `Keys` FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", pName(playerid));
Resultat = db_query( Database, Query );
if (!db_num_rows( Resultat ) )
{
   if(sscanf(params,\"s[145]\",PasSword))return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /register [jelszó]\");
   if(strlen(PasSword) < 4 || strlen(PasSword) > 20) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A jelszó minimum 4 és maximum 20 karakter lehet\");
   WP_Hash(buf, sizeof(buf), PasSword);
   Format( Query, \"INSERT INTO `Users` (`Keys`,`IP`,`Name`,`Password`,`AKA`,`Money`,`Score`,`VIP`,`Banned`,`Registered`,`Hours`,`Minutes`,`Seconds`,`Level`,`Kills`,`Deaths`,`BankMoney`,`Jail`,`JailTime`,`Mute`,`MuteTime`,`Freeze`,`FreezeTime`) VALUES (NULL, \'%s\', \'%s\', \'%s\', NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL)\", GetPlayerIPEx(playerid), pName(playerid), buf);
   db_free_result(db_query(Database, Query));
   SendClientMessage(playerid,red, Query);
   AccInfo[playerid][Registered] = 1;
   AccInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
   SendClientMessage(playerid,0x00C378AA,\"Sikeresen regisztráltál, ezért a rendszer automatikusan bejelentkeztetett\");
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Te már regisztráltál! \"W\"(\'/login [jelszó]\')\");
return 1;
}
[/pawn]
MySQL:
[pawn]
CMD:register(PARAMS)
{
    if (AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Te már regisztráltál és be is vagy jelentkezve.\");
new PasSword[145];
    new Query[500], buf[145], Resulting;
Format( Query, \"SELECT `Userid` FROM `Users` WHERE `Name` = \'%s\'\", pName(playerid));
mysql_query(Query);
if (mysql_num_rows() == 0)
{
   if(sscanf(params,\"s[145]\",PasSword))return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /register [jelszó]\");
   if(strlen(PasSword) < 4 || strlen(PasSword) > 20) return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A jelszó minimum 4 és maximum 20 karakter lehet\");
   WP_Hash(buf, sizeof(buf), PasSword);
    Format( Query, \"INSERT INTO `Users` (`Userid`,`IP`,`Name`,`Password`,`AKA`,`Money`,`Score`,`VIP`,`Banned`,`Registered`,`Hours`,`Minutes`,`Seconds`,`Level`,`Kills`,`Deaths`,`BankMoney`,`Jail`,`JailTime`,`Mute`,`MuteTime`,`Freeze`,`FreezeTime`) VALUES (NULL, \'%s\', \'%s\', \'%s\', NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL)\", GetPlayerIPEx(playerid), pName(playerid), buf);
   mysql_query(Query);
   mysql_free_result();
   SendClientMessage(playerid,red, Query);
   AccInfo[playerid][Registered] = 1;
   AccInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
   PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
   SendClientMessage(playerid,0x00C378AA,\"Sikeresen regisztráltál, ezért a rendszer automatikusan bejelentkeztetett\");
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Te már regisztráltál! \"W\"(\'/login [jelszó]\')\");
return 1;
}
[/pawn]
Definícióim:
[pawn]
#define PARAMS playerid, params[]
#define Format(%0,%1) format(%0,sizeof(%0),%1)
[/pawn]

49
Segítségkérés / ZCMD + sscanf2 kick parancs
« Dátum: 2012. Január 02. - 12:40:51 »
Elkezdtem írni a saját admin rendszeremet, és az alap parancsoknál el is akadtam.
Úgy szerettem volna megoldani h ha egy admin beírja h /kick akkor kiírja neki hogy használat:......., ha beírja h /kick 1, akkor kickeli ID 1 játékost, ha beírja /kick 1 cheat akkor kickeli ID 1 játékost és kiírja mellé hogy indok: cheat
A problémám az, hogy ha azt írom be hogy /kick simán, akkor kickelné ID 0 játékost
eddig jutottam:
[pawn]
CMD:kick(playerid, params[])
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
    if(strlen(params) == 0) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /kick [iD] [indok]\");
    new player, msg[100], str[100];
    sscanf(params,\"ds[100]\",player,msg);
   if(strlen(msg) == 0)
   {
      Format(str,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" kickelte \\\"%s\\\"-t\",pName(playerid),pName(player));
      return SendClientMessageToAll(grey,str);
    }
   else if(strlen(msg) != 0)
   {
      Format(str,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" kickelte \\\"%s\\\"-t | Indok: %s\",pName(playerid),pName(player),msg);
      return SendClientMessageToAll(grey,str);
   }
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Ezt a parancsot csak 2-es vagy magasabb szintû admin használhatja!\");
return 1;
}
[/pawn]

50
SA-MP: Szerverfejlesztés / Race
« Dátum: 2011. December 21. - 07:20:12 »
Sziasztok, csináltam egy verseny filterscriptet. Most még csak 1 verseny található benne, de ha lesz idõm, akkor még csinálok párat, és fejlesztgetem is.
ZCMD kell hozzá.
Letöltés: http://solidfiles.com/d/e828a98a4a/
[gmod]Kategóriát legközelebb válaszd ki ! Köszi //javítva[/gmod]

51
Segítségkérés / Textdraw hiba
« Dátum: 2011. December 17. - 18:09:43 »
Hali,
Csináltam egy textdrawot Zamaroht 0.3d-s ingame editorával. Amikor berakom GM-be megnyúlik az egész, de amikor FS-be teszem, akkor meg normálisan meg jelenik. Mi lehet a gond?
GameMode:
\"GM.PNG\"
FilterScript:
\"FS_0.PNG\"
[pawn]
Textdraw0 = TextDrawCreate(491.000000, 103.000000, \"..::: /RACE :::..\");
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0, 255);
TextDrawFont(Textdraw0, 1);
TextDrawLetterSize(Textdraw0, 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(Textdraw0, -1);
TextDrawSetOutline(Textdraw0, 0);
TextDrawSetProportional(Textdraw0, 1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0, 1);
TextDrawUseBox(Textdraw0, 1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0, 168453220);
TextDrawTextSize(Textdraw0, 617.000000, 0.000000);
[/pawn]

52
Segítségkérés / x,y,z koordináták elemekre bontása? (split szerûség)
« Dátum: 2011. Október 25. - 19:37:23 »
Van egy x,y,z koordinátám egy változóban (vmi = 123.12,231.13,213.12). Szeretném úgy a ,-n ként változókba tenni a számokat, hogy utána el tudjam tenni velük a játékost a pozícióra ( valahogy így: SetPlayerPos(playerid,asd[0],asd[1], asd[2]) ) Ezt hogy lehet megoldani?

53
Elkezdtem a szerveremen a munkákhoz checkpointokat csinálni CPLoader.inc-el, az egyikbe ha bele megyünk lekéri a jármû IDjét amiben ül a játékos, és megvizsgálja, hogy egyenlõ-e a kombájn IDjével. Az lenne a gond, hogy ha bele megyek a CPbe kombájnnal, akkor kiírja, hogy \"csak kombájnnal mehetek arathatsz\". Mi lehet a gond?  ???
[pawn]
OnPlayerEnterCheckpoint()
{
if(CPS_IsPlayerInCheckpoint(playerid, aratas))
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) != 532)return SendClientMessage(playerid,red,\"Csak   kombájnnal arathatsz!\");
CPS_RemoveCheckpoint(aratas);
        GivePlayerMoney(playerid,500);
}
      return 1;
}
[/pawn]

54
Segítségkérés / Játékos ID-je név mögé
« Dátum: 2011. Szeptember 17. - 16:13:25 »
Hali mindenki,
Megcsináltam a LuxAdminba hogy a játékos neve mögött ott legyen színesen az id, és az lenne a problémám, hogy csak a 3-as 4-es 5-ös szintû playereknek küldi csak el az üzenetét, sima playernek nem és 1, 2 szinten sem küldi. Mi lehet a gond? ???  :\'(
OnPlayerText-nél:
[pawn]
new estr [256 ], writer[MAX_PLAYERS];
        GetPlayerName(playerid, writer, sizeof(writer));
switch(AccInfo[playerid][Level])
    {
   case 0:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{C3C3C3} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 1:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{09ff00} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 2:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 3:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 4:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{0044ff} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
   case 5:
   {
   format ( estr , sizeof(estr) , \"%s{ff0000} (%d):{FFFFFF} %s\" , writer , playerid, text );
   SendClientMessageToAll(GetPlayerColor(playerid),estr);
   }
}
[/pawn]

55
Segítségkérés / Feltételes elágazás string változókkal
« Dátum: 2011. Augusztus 24. - 17:06:56 »
Hogyan lehet feltételt vizsgálni változókkal?
Valami ilyesmire gondoltam:
new vmi[32];
vmi = \"was\";
if(vmi != \"asd\")return SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik asd-vel!\");//erre hibát ír
és erre:
vmi = \"asd\";
switch (vmi)//erre hibát ír
{
case \"asd\"://erre hibát ír
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke egyezik asd-vel!\");
}
case \"sdf\"://erre hibát ír
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik sfd-vel!\");
}
default:
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"vmi értéke nem egyezik egyikkel sem!\");
}
}
ha lehet példát is írjatok köszi :D

56
Segítségkérés / Ladmin, gamemode, és halál bug
« Dátum: 2011. Augusztus 21. - 17:45:03 »
Hali,
Beleépítettem GM-be a LAdmin4v2-t, de amikor meghal egy játékos, nem spawnol, hanem állva marad és lehet vele futni meg ilyenek, míg a többi játékos csak azt látja, h a földön fekszik... Kill listre kiírja a halált, a HP csík csak üresen villog.
Mi lehet a gond? Én semmit gyanúsat nem vettem észre. Az eredeti oldalról töltöttem le.

57
Segítségkérés / Bank, gang és dialog
« Dátum: 2011. Augusztus 14. - 18:53:35 »
Hali,
A neten találtam egy bankos filterscriptet, lefordítottam magyarra, majd elkezdtem átírni dialogosra.
A funkciója az lenne hogy az egyik LV-i boltban van egy checkpoint, amibe ha belemegy egy játékos kiad egy dialogot a következõ 2 lehetõséggel:
Bank
Banda bank
Amikor rákattintok a Banda opcióra akkor kiad még 3 lehetõséget:
Betesz
Kivesz
Egyenleg
Ez tökéletesen mûködik.
Amikor a banda bankra nyomok akkor ugyan ezeket adja ki, csak a \'gang\' változót máshogy állítottam be mint az elsõnél.
Minden kész, semmi warning, semmi error, nos tehát amikor rámegyek a CP-re kiadja normálisan az opciókat(Bank,Banda bank) a Bank tökéletesen mûködik, mint már írtam, de ha a Banda bank résznél  be akarok tenni egy összeget/le akarok venni egy összeget, akkor azt a sima számlára teszi. Már mindent kipróbáltam, nem mûködik. Kérem segítsen valaki. :\'( :\'(
[pawn]   
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(getCheckpointType(playerid))
{
   case CP_BANK: {
      new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\";
      ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
   }
   case CP_BANK_2: {
      new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\";
      ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
   }
   case CP_BANK_3: {
      new alloptions[]=\"Bank\\nBanda bank\";
      ShowPlayerDialog(playerid, 200, DIALOG_STYLE_LIST, \"Opciók\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == 200)
{
   if(response)
   {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
            new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
            ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
            }
            case 1:
            {
            new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
            ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
            }
         }
   }
}
if(dialogid == 201)
{
   if(response)
   {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\");
                    gang = 0;
            }
            case 1:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\");
                    gang = 0;
            }
            case 2:
            {
            gang = 0;
             if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\");
            return 1;
            }
            if(gang && playerGang[playerid]==0) {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
            return 1;
            }
            if(gang)
            format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]);
            else
            format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
         }
   }
   else
   {
   new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
   ShowPlayerDialog(playerid, 201, DIALOG_STYLE_LIST, \"Bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
   }
}
if(dialogid == 202)
{
   if(response)
   {
         switch(listitem)
         {
            case 0:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,203,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Betesz\",\"Írj be egy összeget amit be szeretnél venni:\",\"Betesz\",\"Vissza\");
                    gang = 1;
            }
            case 1:
            {
            ShowPlayerDialog(playerid,204,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Banda számla Kivesz\",\"Írj be egy összeget amit ki szeretnél venni:\",\"Kivesz\",\"Vissza\");
                    gang = 1;
            }
            case 2:
            {
            gang = 1;
             if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3)
            {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Csak bankban használhatod ezt a parancsot.\");
            return 1;
            }
            if(gang && playerGang[playerid]==0)
            {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
            return 1;
            }
            if(gang)
            format(string, sizeof(string), \"A bandádnak ennyi pénze van a bankban: %d.\", gangBank[playerGang[playerid]]);
            else
            format(string, sizeof(string), \"Ennyi pénzed van a bankban: %d.\", bank[playerid]);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
            }
         }
   }
   else
   {
   new alloptions[]=\"Betesz\\nKivesz\\nEgyenleg\";
   ShowPlayerDialog(playerid, 202, DIALOG_STYLE_LIST, \"Banda bank\", alloptions, \"Kiválaszt\", \"Vissza\");
   }
}
if(dialogid == 203)
{
   if(response)
   {
        if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == 0 || getCheckpointType(playerid) != CP_BANK && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_2 && getCheckpointType(playerid) != CP_BANK_3) {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Nem vagy bankban, /bank\");
      return 1;
   }
   if(gang && playerGang[playerid]==0)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
    if(!strval(inputtext)) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\");
      return 1;
    }
    moneys = strval(inputtext);
    if(moneys < 1) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Rossz az összeg amit beírtál.\");
      return 1;
   }
   if(GetPlayerMoney(playerid) < moneys) {
      moneys = GetPlayerMoney(playerid);
   }
   GivePlayerMoney(playerid, 0-moneys);
   if(gang == 1)
       gangBank[playerGang[playerid]]+=moneys;
   else
      bank[playerid]+=moneys;
   if(gang == 1)
      format(string, sizeof(string), \"Betettél a banda számlájára %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van:%d dollár.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]);
   else
      format(string, sizeof(string), \"Betettél a számládra %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d dollár.\", moneys, bank[playerid]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
   }
}
if(dialogid == 204)
{
   if(response)
   {
        if(gang == 1 && playerGang[playerid]==0) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy bandában!\");
      return 0;
   }
    if(!strval(inputtext)) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem írtál be összeget\");
      return 1;
    }
    moneys = strval(inputtext);
    if(moneys < 1) {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Milyen összeget akarsz betenni?.\");
      return 1;
   }
    if(gang == 1) {
      if(moneys > gangBank[playerGang[playerid]])
          moneys = gangBank[playerGang[playerid]];
    } else {
       if(moneys > bank[playerid])
           moneys = bank[playerid];
        }
   GivePlayerMoney(playerid, moneys);
   if(gang == 1)
      gangBank[playerGang[playerid]] -= moneys;
   else
      bank[playerid] -= moneys;
   if(gang == 1)
      format(string, sizeof(string), \"Levettél a banda számlájáról %d dollárt! A banda számláján most ennyi pénz van: %d.\", moneys, gangBank[playerGang[playerid]]);
   else
      format(string, sizeof(string), \"Levettél a számládról %d dollárt! A számládon most ennyi pénz van: %d.\", moneys, bank[playerid]);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
   }
}[/pawn]
ui: Bocsi de nem illesztem be az egész OnDialogResponse részt mert sok más dolog van még ott, a változókat, mindent jól csináltam meg az elején

58
Segítségkérés / Egy pawno/GM hiba HELP PLZ!
« Dátum: 2011. Augusztus 01. - 13:53:18 »
Hali,
Elkezdtem egy 0admin rendszert magyarra fordítani, betettem GMbe, minden jól ment, tesztelgettem, hibátlan volt (warning se), folytattam a magyarra fordítást: megnyomtam a compile gombot és kiadta azt a kis ablakot ahogy szokta, és az a baj h akármeddig várok nem fejezi be a .amx-re fordítást (2 gépen  is kipróbáltam ugyanaz a tünet, más scriptet le lehet fordítani csak ezt nem)
valaki segítsen kérem!

59
Segítségkérés / Bank kamatozás, help!!
« Dátum: 2011. Május 26. - 20:25:13 »
Írtam ugye egy bank rendszert és most kamatot is szerettem volna csinálni hozzá de amikor kamatozik akkor leviszi minuszba a számlán lévõ pénzt.
public BankKamat(playerid)
{
new cucc[256];
format(cucc, sizeof(cucc), \"Saves\\%s.ini\",GetPlayerNameEx(playerid));
new money = dini_Int(cucc,\"Bank\");
if(money > 0)
{
new c=0.09;
new money2 = money * c + money;
dini_IntSet(cucc, \"Bank\",money2);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Bank: Kamatozás!!!!!\");
new vmicucc[128];
format(vmicucc, 128, \"Bank: Kamat: %d\", money2);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,vmicucc);
format(vmicucc, 128, \"Bank: Új egyenleg: %d\", dini_Int(cucc,\"Bank\"));
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,vmicucc);
}
return 1;
}
mi lehet a gond???
a metekos részre tag mismatch warnt ír :S

60
Segítségkérés / dcmd-nél unkown command
« Dátum: 2011. Május 25. - 18:15:39 »
Csináltam a szerverembe pár dcmd parancsot, a többi hibátlanul mûködik de ez a kettõ nem...
[pawn]
dcmd_me(playerid, params[])
{
new uzenet;
if (sscanf(params, \"s\", uzenet))
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /me [üzenet]\");
}
else
{
format(str, 128, \"%s %s\", GetPlayerNameEx(playerid), uzenet);
    SendClientMessageToAll(COLOR_PINK, str);
}
return 1;
}
dcmd_event(playerid, params[])
{
new uzenet;
if (sscanf(params, \"s\", uzenet))
{
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /event [üzenet]\");
}
else
{
    format(str, 128, \"** %s **\", uzenet);
    SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE, str);
}
return 1;
}
[/pawn]
Beírom hogy /me vmi, akkor kíírja hogy (név) vmi és rögtön utána hogy unkown command
utána beírom hogy /me valami valami akkor meg lehagyja a nevet és csak azt irja ki hogy valami valami és megint unkown command
eventnél csak az a gond h utána unkown commandot ír
mi lehet a hiba??? :question: :question:

Oldalak: 1 2 3 [4] 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal