Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - 1ST_Chr

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
16
Archívum / [HUN]Attack/Defense (TeK AAD) | Elsõ magyar A/D szerver
« Dátum: 2013. Május 05. - 22:42:56 »
\"adserver.png\"
 


Kezdjük az alapokkal:
Mi az az a/d?   
Az a/d (Attack/Defense) az egy TDM játékstílus, ahol 2 csapat van. Van az Attacker, azaz támadó, van a Defender, azaz a védõ csapat. A védõkhöz egy CheckPoint tartozik, amit meg kell védeniük a támadóktól. Ez a bizonyos CP mindig a védõk spawnhelyének közelében van. A CP és a védõ csapat általában egy jól védhetõ helyen egy épületen, épület alatt, épület mellet, faluban, vagy város szélén található. A támadó csapatot messze a védõktõl rakja le, innen jármûvekkel kell eljutni a CPhez.
Milyen fegyvereket lehet használni?
Ha elindul a kör, bemutatja neked a CP helyét, majd spawnolás után elõhozza a dialogot a fegyvercsomagokkal.
Ezek lehetnek:
[hs width=100 height=50]http://oi43.tinypic.com/33ek9b6.jpg[/hs]


A módról:
A játékmódot [TeK]062 készítette és szabadon letölthetõ a TeK klán fórumáról. Azért erre esett a választás, mert egyszerûen konfigurálható, és a legátláthatóbb A/D mód. Saját írása idõigényes, a mód készítésével párhuzamosan teszteket kellene több emberrel lebonyolítani.
Szerverre csatlakozáskor egy regisztrációs/bejelentkezõs dialog vár, majd utána lehet csapatot választani legalul:
[hs width=100 height=50]http://oi42.tinypic.com/ekkxld.jpg[/hs]
Ekkor lespawnolsz a LS-i repülõtéren, és meg kell várnod míg egy adminisztrátor kört indít VAGY elfoglalod magad mással (DM zónák, Fight zónák vagy csak szimplán kocsikázol).
FIGYELEM!
Meccs/kör csak is adminisztrátor jelenlétében indul. Ha nincs adminisztrátor akkor is érdemes feljönni a szerverre, hiszen DM-elni, FightZone-olni akkor is lehet. (Vagy simán furikázol :D)
Valamint mi (adminok) is észrevesszük hogy van társaság és felnézünk.
A meccs egy  -az adminisztrátor által-  beállított körszámig megy. Egy körnek akkor lesz vége, ha egy csapatból elfogynak az élõ emberek (kilép a játékból vagy meghal) vagy pedig a támadó csapat egy embere 30 másodpercig a CP-ben áll.
A meccs/kör eredményeit a kör végén egy \"tábla\" mutatja:
[hs width=100 height=50]http://ingekko.com/upload/13050522222650.png[/hs]
A fenti képen bejelöltem, hogy a fontosabb dolgok mit jeleznek ki.


Szabályzat:
A szerver alap szabályokon alapul, tehát ne csalj, ne használj semmilyen segédprogramot, modot. Játékostársaidat tiszteld.
Csalni azért nem érdemes, mert játék direkt csak adminisztrátor jelenlétében zajlik, valamint ebben a játékstílusban NAGYON feltûnõ a legkisebb csalás is. (De azért sok sikert a próbálkozóknak :D)
A szerveren a DM bugok engedélyezettek, de inkább a fegyverek normális használatát támogatjuk. (Orrba-szájba c-bugolás helyett a taktikus és megfontolt játék elõnyt jelenthet)
A szerveren küldöldi játékosok is elõszeretettel játszanak, akad köztük adminisztrátor is. Velük illik tisztelettel bánni, még ha nem is beszélitek egymás nyelvét.


Szerver információk:
A szerverünket a sunwell.hu hosting biztosítja.
 

HostName: [HUN]Attack & Defense (TeK AAD) @ sunwell.hu
Address:  -
Players:  x / 30
Ping:     x
Mode:    AADeathZone v3.0.4
Map:      Lobby
 
 
Videó a szerverrõl:
 

 

17
Segítségkérés / Konfiguráció videózáshoz
« Dátum: 2013. Február 17. - 23:44:37 »
Sziasztok!
Nos,  egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy ha videózni szeretnék SA:MP-n belül,  akkor ahhoz milyen beállításokat kell alkalmaznom, hogy lagg/akadozás mentesen tudjak videózni? És azt is szeretném, hogy a videó minõsége ne legyen pocsék.
Tehát milyen videófelvevõt, operációs rendszert,  gta sa és samp beállításokat valamint videó szerkesztõt ajánlotok?
 (Az fpsm a játékban 99 és 102 között ugrál, de a fix 100 fps megvan)

18
Pluginok és Programok / Újabb SA:MP forráskód?
« Dátum: 2013. Január 28. - 19:30:48 »
Sziasztok!
Hétvégén a gravity plugin alapján próbálkoztam egyéb lehetõségek megírásával és a googlen rákerestem egyes funkciók RPC id-jére, hátha találok valamit.
Ekkor rátaláltam erre.
Kicsit meglepõdtem, hogy ez egy pluginná átírt samp forráskód, aminek a nem plugin része egyáltalán nem hasonlít a másik kiadott forráshoz. Ehhez van mûködõ raknet is, és Visual C++ 2010-el hiba nélkül lefordítható. Valószínûleg az RPC id-k már elavultak, ugyanis a készítõ 2011-ben nyúlt hozzá utoljára, és azóta van új samp verzió.
A forrást leszedtem a google-rõl, és módosítatlanul feltöltöttem pár fájlmegosztóra:
http://data.hu/get/6134926/wtfsource.rar
http://www.speedyshare.com/Nz4J3/wtfsource.rar
http://users.atw.hu/chrtarhely/wtfsource.rar
http://www.sendspace.com/file/lri1c1
U.i.: Nem vagyok biztos benne, hogy tényleg az igazi forráskód-e, pedig annak tûnik. És azt sem tudom megmondani, hogy melyik verzió forrása, de pár szakértõ biztos megmondja majd.  ;)

19
Segítségkérés / Anticheat kliens oldalon
« Dátum: 2013. Január 16. - 22:46:51 »
Sziasztok!
Megfordult bennem az az ötlet, hogy lehetne-e olyan kliens oldali plugint írni (pl audio plugin), ami megnézi, hogy vannak-e a SA-ba segédprogramok telepítve például sobeit, cleo, stb.
De olyasmi is hasznos lenne, ami letiltja a memória hackeket, vagy valami ilyesmi.
Szóval ezek a dolgok megoldhatók lennének?

20
SA-MP: Szerverfejlesztés / Delete
« Dátum: 2012. December 05. - 12:49:19 »
Törölhetõ sry

21
Archívum / igen
« Dátum: 2012. November 03. - 21:24:44 »
zárható.

22
Segítségkérés / A játékos átláthat a falon
« Dátum: 2012. Október 22. - 10:03:10 »
Sziasztok!
Csinálgatom a házrendszerem, és abba a problémába ütköztem, hogy a házbelsõknél, ha a játékos úgy fordul, a kamerája keresztül megy a falon.
Erre nincs valami megoldás, hogy ne menjen át az objecten a játékos kamerája?
Kép:
\"1z64l6c.png\"
\"9tizci.png\"

23
Munkaerő keresése / Mappert keresek freeroam (vegyes) szerverhez
« Dátum: 2012. Október 04. - 22:32:24 »
Sziasztok!
Mappert keresek hamarosan nyíló freeroam, azaz vegyes szerveremhez. Már lassan kész vagyok a móddal (kb. 2 hét munka van hátra) és nem nyithatok ki kevés mappal.
Amire szükségünk van:
Stunt(fontos)
Fun
PK
Jutalom:
Név feltûntetése teleportnál, készítõknél. VIP jog, és kiváltságok a segítség mértékétõl függõen.
Az elérhetõségeket PMben megbeszéljük.

24
Segítségkérés / GangZone bug
« Dátum: 2012. Szeptember 29. - 16:08:15 »
Sziasztok!
Létrehoztam egy GangZone-t, és az a baj vele, hogy miután megjelenik a játékosnak a mapon, és a játékos mozog, akkor össze-vissza ugrál vagy az egész mapon látszódik stb..
 

new zone;
zone = GangZoneCreate(2272.161621, -263.262451,1872.348144, -14.948485);
GangZoneShowForAll(zone,0x00FF00D0);

25
Segítségkérés / Filemanager plugin
« Dátum: 2012. Szeptember 20. - 20:35:07 »
Sziasztok!
Most meg az a problémám, hogy ha fájlba írok a filemanager pluginnal, akkor 2 új sort kezd a sor végén, és betöltésnél ez elég zavaró, hogy szóközöket rak a string végére.
Példa:
 

    new string[100],example[50];
    format(example,sizeof(example),\"scriptfiles/file%d.ini\",1);
    if(!file_exists(example))return file_create(example);
    file_delete(example);
    format(string,sizeof(string),\"%s\\r\\n%s\\r\\n%s\\r\\n%s\",\"sor1\",\"sor2\",\"sor3\",\"sor4\");
    file_write(example,string);

 
Ez lesz a (file1.ini) fájlban:
 

sor1
sor2
sor3
sor4

 
Mi lehet a gond?

26
Segítségkérés / Változó érték probléma
« Dátum: 2012. Szeptember 13. - 15:57:05 »
Sziasztok,
Elkészültem az adminrendszerrel, és a következõ problémával találtam szembe magam:
Amikor warnolok, automatikusan 50 (nem kereken hanem random 50 valahány) lesz az Account[player][pWarns] értéke és kickeli a játékost...
Értékváltoztatás csak itt, és (dis)connectnél van, ahol nullára állítom az értékét.
 

CMD:warn(playerid,params[])
{
LevelCheck(playerid,2);
new player, reason[200];
if(sscanf(params,\"ds[200]\",player,reason))return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /warn <id> <indok>\");
if(IsValidPlayer(player))
{
    Account[player][pWarns]+=1;
if(Account[player][pWarns] >= 3)
{
   format(reason,200,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" kidobta \\\"%s\\\"-t! | Indok: %s | Figyelmeztetések: %d/3\", pName(playerid), pName(player), reason, Account[player][pWarns]);
   SendClientMessageToAll(admincolor,reason);
   Kick(player);
        SaveIn(\"kicklog\",reason);
        SaveIn(\"warnlog\",reason);
}
else
{
   format(reason,200,\"Adminisztrátor \\\"%s\\\" figyelmeztette \\\"%s\\\"-t! | Indok: %s | Figyelmeztetések: %d/3\", pName(playerid), pName(player), reason, Account[player][pWarns]);
   SendClientMessageToAll(admincolor,reason);
        SaveIn(\"warnlog\",reason);
}
}
else SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: A játékos nincs csatlakozva!\");
return 1;
}

 
E:
Nem tudom mért van ez, de ezzel kijavítottam:
 

if(Account[player][pWarns] > 3)Account[player][pWarns] = 0;

 
Nyitva hagyom hátha valaki meg tudja mondani mi a baja.

27
Segítségkérés / MySQL R6-R7
« Dátum: 2012. Szeptember 12. - 17:54:28 »
Sziasztok,
Most a MySQL plugin szakértõktõl kérnék segítséget. ;)
Nos hát a módot R6-os pluginnal kezdtem írni, és át szeretnék térni az R7-esre, de úgy, hogy R6-os formában. Ezzel mit nyerhetek?
Az függvénykönyvtárában láttam, hogy már definíció helyettesíti a mysql_query-t, de ha én írok egy ilyet:
 

stock mysql_query(query[])
return mysql_function_query(1, query, false, \"OnQueryFinish\", \"siii\", query, -1, -1, 1);

 
akkor mit nyerek ezzel? Gyorsabb lesz, vagy mi?  :D (nem a definíció és a stock közötti különbségekre gondolok)
És mért nem érdemes R6-ot használni?

28
SA-MP: Szerverfejlesztés / Chat
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 18:52:07 »
Sziasztok!
Még régebben megkértek hogy csináljak egy adatbázisos admin felületes chatet egy szerver weboldalára.
Azért publikálom, mert a szerver tulajt váltott és én annak a tulajnak nem fogok segíteni semmit (amikor ezt bejelentettem akkor kibannoltak), és nekem már nincs szükségem erre.
Tartalmaz Regisztrációt/Bejelentkezést, Sima és Webes titulusú adminisztrációs jogot, adminisztráción belül némítás/törlés/banolás, van felhasználói lista, ezen belül lehet keresni névrészlet alapján. Valamint az adminok a hozzászólások melletti kis képekkel tudja törölni (X) és átírni (villáskulcs) a szöveget.
Automatikusan átírja egzotikus növénynevekké (send.php) a megadott (modera.php) trágár szavakat.
Az adatbázisról egy mentést csináltam és hozzáadtam az archívumhoz. (chat(2).sql)
Smiley lista van, smiley képre kattintva hozzáírja a szöveghez.
A konfigurációt a config.phpben lehet átírni
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/4a04e3fe6b/

29
Segítségkérés / Hang
« Dátum: 2012. Július 24. - 14:38:34 »
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy melyik az a hang, amelyik single playerben a küldetések végén van a mission passed felirattal egyidõben.
PlayerPlaySoundhoz kellene.

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / Anti DB/CK/HK
« Dátum: 2012. Július 17. - 09:14:42 »
Sziasztok!
Összedobtam ezt a kis kódot mobilon. Az ötletet IXTtõl vettem.
A lényege, hogy meg lehet elõzni vele a szándékos és véletlen jármûbõl ölést is. HK=Heli Kill, CK=Car Kill, DB egyértelmû.
 

new bool:pKill[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid,killerid,reason)
{
       if(killerid != INVALID_PLAYER_ID)
       {
              if(reason == 49 || reason == 50 || IsPlayerInAnyVehicle(killerid))
              {
                     if(pKill[playerid] == true)return 0;
                     else Kick(killerid);
              }
       }
       pKill[playerid] = false;
       return 1;
}
CMD:kill(playerid)
{
        pKill[playerid] == true;
        SetPlayerHealth(playerid,0.0);
        return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)
{
      if(weaponid == 49 || weaponid == 50 || IsPlayerInAnyVehicle(issuerid))
      {
             new Float:hp;
             GetPlayerHealth(playerid,hp);
             SetPlayerHealth(playerid,hp+amount);
      }
}

Oldalak: 1 [2] 3 4 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal