Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - adamhawkz

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
16
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. Október 10. - 23:55:23 »
Jelenleg nem tudok olyannal szolgálni :( De amint kész lesz az éppen készülő szerverem, te leszel az első, akinek megmutatom a weboldalával együtt.

17
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. Október 10. - 23:47:39 »

Akkor kattints rá látatlanba amint látod flash elhamarkodta a felrakást még a domainra sem került fel az fcrp.hu-ra mivel még rendesen át se néztük/teszteltük, de ezt ne kelljen már mondanom annak aki beleköt mindenbe, ha látnád a domain címet csak nem hivatalos verzió.. Nem mellesleg nem mindegy hogy milyen nyelven van ki írva a betöltés vagy jelen esetben a Loading szerintem ezt mindenki értelmezni tudja. De még azért te sem veszel észre mindent, ha már így nagyon benne vagyunk még van benne hiba!
 
[/quote]
Nem szoktam belekötni mindenbe, csak megjegyeztem az észrevételeimet. Ja és kijavítalak egy picit:
\"Akkor kattints rá látatlanba, hisz amint látod Flαsн elhamarkodta a felrakást, még a domainra sem került fel (az fcrp.hu-ra), mivel még rendesen át se néztük/teszteltük, de ezt ne kelljen már mondanom annak, aki beleköt mindenbe. Ha látnád a domain címet, ez nem hivatalos verzió. Mellesleg nem mindegy, hogy milyen nyelven van ki írva a betöltés vagy jelen esetben a Loading? Szerintem ezt mindenki értelmezni tudja. De még azért te sem veszel észre mindent, ha már így nagyon benne vagyunk még van benne hiba!\"
Észrevettem még azt is, hogy ha átméretezem az oldalt, olyankor egybecsúsznak a dó\'gok.

18
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. Október 10. - 23:43:06 »
EDIT: (Ezt a HSZ-t törölné valaki? Vagy felőlem maradhat is.)

19
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. Október 10. - 23:09:34 »
Parancsolj. (Javítva)[/quote]
Oh, és ezt csak miattam? Hát nagyon szépen köszönöm : ) Megtiszteltetés számomra...
 
Ha még esetleg belekötnél valamibe[/quote]
Nem szeretnék, de azért még megpróbálok.

EDIT: Loading... közbe is rátudok kattintani a képekre látatlanba.


EDIT: Mellesleg miért Loading... amikor maga az enterpage magyar? Lehetne akkor már Betöltés...


EDIT: Akarom mondani *Loading..*, mert egy .-t (pontot) lespóroltál.

 
Internet Explorert használó úriember[/quote]
Nem értem mi baja mindenkinek az IE-vel, én 5 éve használom, és arra bőven elég, amire nekem kell.

21
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása
« Dátum: 2015. Október 10. - 22:28:40 »
Rendben, talán egyszer még jól jöhet a segítsége...  :thumbsup:

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása
« Dátum: 2015. Október 10. - 22:25:15 »

Pocséklás az egész tömb (megfelel egy 896 cella nagyságú tömbnek, mikor nem is használsz annyit) és sscanf használata, hallottál a(z) strval funkcióról? [/quote]
Azzal én tisztában vagyok, hogy pocséklás, meg használhatnék akár strval-t, de az írás pillanatában éppen így találtam ki, me\' mé\' ne.
 
U.I.: Attól, hogy valami \"sexy\", még lehet szar.[/quote]
Az lehet, és nem is az volt a célom, hogy valami hiper-szuper-ultra-mega-giga-uber-badass-optimized kódot írjak, és ezt fel is tüntettem.

U.I.: De működik : D

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása
« Dátum: 2015. Október 10. - 21:47:31 »
Akkor már kiírom a Hawkz-féle rendszert is. Valószínűleg lassabb a tiédnél, de szerintem nagyon sexy lett, és bár kissé kompakt de egy tömör gyönyör 8)
 
CMD:fightstyle(playerid, params[])
{
new STYLEID, STYLESTR[128];
new STYLEARRAY[7][128] = {\"Használat: /fightstyle [1-6] (1 - Normal; 2 - Box; 3 - Kungfu; 4 - Kneehead; 5 - Grabkick; 6 - Elbow)\", \"Normal\", \"Box\", \"Kungfu\", \"Kneehead\", \"Grabkick\", \"Elbow\"};
if(sscanf(params, \"i\", STYLEID) || !(1 <= STYLEID <= 6)) return SendClientMessage(playerid, -1, STYLEARRAY[0]);
if(STYLEID < 5) SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 3);
else SetPlayerFightingStyle(playerid, STYLEID + 10);
format(STYLESTR, sizeof(STYLESTR), \"Új harcstílusod: %s (Használathoz: JobbEgérGomb + F)\", STYLEARRAY[sTYLEID]);
SendClientMessage(playerid, -1, STYLESTR);
return 1;
}

24
SA-MP: Szerverfejlesztés / Harcstílus változtatása
« Dátum: 2015. Október 10. - 20:17:00 »
Csak hogy beleszóljak, a színkódra nem figyeltél. Nem írtad ki a \'kek\' szín definiálását : ) Ja és ennyi erővel már kiírhattad volna ezekkel együtt a \'normal\' és \'grabkick\' harcstílust is.

25

Improved ZCMD
Legfrissebb verzió: 0.2.2 (2015 június 22.)
\"Már 6 éve annak, hogy nem fejlesztik a ZCMD-t. Sokat fejlődtünk az elmúlt években, és a legtöbb fejlesztést nem alkalmazták a ZCMD-ben. Újraírtam ennek a legutolsó, 0.3.1-es változatát, és frissítettem. Most sokkal gyorsabb a ZCMD-nél, ezért ez a leggyorsabb parancs feldolgozó jelenleg. A sebességteszt eredményeit legalul találod meg.

Hatékonysága akár kisebb parancsoknál is megfigyelhető. Az I-ZCMD nagyjából 2x gyorsabb a ZCMD-nél. Gyorsaságának a legfőbb oka az, hogy az I-ZCMD nem használja a CallLocalFunction-t, ellenben elődjével, ami csak lassítaná a kódot.\"

 

Változások a ZCMD-hez képest:
 
  • Az OnPlayerCommandReceived és OnPlayerCommandPerformed azonnal meghívódik a CallLocalFunction használata helyett.

  • Az OnGameModeInit és OnFilterscriptInit eseményfigyelő (hook) eltávolítva.

  • Kisebb optimalizálások.

  • Kis- és nagybetűs parancs érzékenység, ami bekapcsolható definiálás segítségével.


Telepítése:
Azoknak, akik eddig a ZCMD-t használták, csak letöltik az I-ZCMD include-t és kicserélik a ZCMD-vel. Nincs semmilyen változás az alkalmasságát illetően, mindez csak a gyorsaságában és hatékonyságában jelenik meg. Az egyetlen újdonság a kis- és nagybetűs parancs érzékenység, amit úgy tudunk használni, ha definiáljuk az IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY-t, még mielőtt magát az I-ZCMD-t betöltenénk (include). Alapértelmezettként ez nem kis- és nagybetű érzékeny, ahogyan elődje sem az.
Használata:
Parancskészítéshez annyit kell tenned, hogy létrehozod a felsorolt függvények valamelyikét.
 
COMMAND:parancsneve(playerid, params[])
{
     return 1;
}
CMD:parancsneve(playerid, params[])
{
     return 1;
}
command(parancsneve, playerid, params[])
{
     return 1;
}
cmd(parancsneve, playerid, params[])
{
     return 1;
}

 
Amikor egy játékos beírja a \"/parancsneve paraméterek\" parancsot, akkor a függvény meghívódik. A playerid paraméter kapja annak a játékosnak az ID-jét, aki használta a parancsot. A params[] paraméter (vagy segédváltozó) pedig azt a szöveget kapja értékként, amit a játékos a parancs után írt.
A visszatérési (return) értéknek CMD_SUCCESS (vagy 1) értéken kell lennie, így a parancs lefut a játékos számára. Ha olyan parancsot használtak, ami nem létezik, akkor a CMD_FAILURE (vagy 0) értéket kapja meg az OnPlayerCommandPerformed callback (eljárás) success értéke.
Az OnPlayerCommandText callback-et nem fogod tudni használni, miután az I-ZCMD-t betöltötted. Van viszont két új eljárás helyette.
OnPlayerCommandReceived
Minden parancs használata előtt hívódik meg.
Paraméterek:
playerid - Annak a játékosnak az ID-je, aki használta a parancsot
cmdtext - Az a szöveg, amit a játékos a parancs után írt
Visszatérési értékek:
1 - A használt parancs lefut
0 - A parancs nem fut le
 
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
     return 1;
}

 
OnPlayerCommandPerformed
Minden parancs használata után hívódik meg.
Paraméterek:
playerid - Annak a játékosnak az ID-je, aki használta a parancsot
cmdtext - Az a szöveg, amit a játékos a parancs után írt
success - A parancs visszatérési értékét adja meg (1 vagy 0)
Visszatérési értékek:
0 - A játékos látni fogja a hibaüzenetet (pl.: \"Unknown Command\")
1 - Nem lesz hibaüzenet elküldve
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
return success;
}

 
Ha nem használod az OnPlayerCommandPerformed-et:
Ha a parancs visszatérése 0, akkor az alapértelmezett hibaüzenet lesz elküldve, de a parancs lefut.
Ha a parancs visszatérése 1, akkor nem lesz hibaüzenet elküldve és a parancs lefut.
Kis- és nagybetű érzékenység:
Ez alapértelmezettként ki van kapcsolva, azaz pl. a /me és /ME parancs ugyanaz.
Ha ezt két külön parancsként szeretnéd használni, akkor a bekapcsoláshoz definiálnod kell az IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY-t, mielőtt az I-ZCMD-t betöltenéd.
 
#define IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY
#include <izcmd>

 
Tippek és trükkök
1. Rövidített parancsok
Egyetlen sorban írhatsz egy rövidebb változatot parancsaidra.
 
CMD:report(playerid, params[])
{
     // a parancs kód
     return 1;
}
COMMAND:r(playerid, params[]) return cmd_report(playerid, params);
COMMAND:rep(playerid, params[]) return cmd_report(playerid, params);

 
2. Parancsok használatának letiltása
Könnyen letilthatod a parancsok használatát pl. egy olyan játékosnak, aki még nem spawn-olt le.
 
public OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[])
{
     if(!GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_SPAWNED)
     {
          return 0;
     }
     return 1;
}

 
3. Egyéni hibaüzenet
Írass ki egyéni hibaüzenetet egy beírt, érvénytelen parancsnál.
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)
{
    if(!success)
    {
        new error[64];
        format(error, sizeof(error), \"Ismeretlen parancs: %s\", cmdtext);
        SendClientMessage(playerid, -1, error);
    }
    return 1;
}

 
4. I-ZCMD az sscanf-el együtt
Használd az sscanf függvényt, így még hatékonyabbá teheted az I-ZCMD használatát.
 
CMD:setskin(playerid, params[])
{
      new skinid;
      if(sscanf(params, \"i\", skinid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /setskin [skinID]\");
      SetPlayerSkin(playerid, skinid);
      return 1;
}

 
Sebességtesztek
A teszt során 250 teszt parancsot használtunk, amiből 6-t működőt, és 1 hibásat meghívtunk.

Ez a kód megtalálható
itt.
 
  • y_commands átlagosan 1231ms lefutási idő

  • ZCMD átlagosan 1201ms lefutási idő

  • I-ZCMD átlagosan 547ms lefutási idő

  • I-ZCMD (kis- és nagybetű érzékenységgel) 353ms lefutási idő

  • I-ZCMD 2.20x gyorsabb a ZCMD-nél

  • I-ZCMD 2.25x gyorsabb a y_commands-nál

  • I-ZCMD (kis- és nagybetű érzékenységgel) 3.4x gyorsabb a ZCMD-nél

  • I-ZCMD (kis- és nagybetű érzékenységgel) 3.5x gyorsabb a y_commands-nál


(Megjegyzés: Csak akkor használd az I-ZCMD-t, ha nem használod a y_commands funkcióit.)
Letöltés
Hivatalos SA-MP Fórum Oldala
GitHub Project Oldala
Pastebin v0.2.2 (Legfrissebb)
Készítők:
Yashas
Zeex - az eredeti ZCMD készítője

26
Segítségkérés / MAP szerverr
« Dátum: 2015. Október 08. - 22:18:10 »

27
Segítségkérés / MAP szerverr
« Dátum: 2015. Október 08. - 18:49:12 »
brokenfinguz\" post=\"560743\" timestamp=\"1444320059\"]
google --- > samp mapping in game 0.3.7 / samp mapping in game
rengeteg van próbálgasd őket
 
[/quote]
Így igaz. A probléma megoldásához csak alapszintű Google használatra van szükség.

28
Archívum / Mapper válakozás [Olvas bele muszály]
« Dátum: 2015. Október 08. - 14:01:51 »
Rendben van. Köszönjük. Majd értesítjük.

29
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2015. Október 06. - 21:14:32 »
Ki van hagyva egy if állítás a buszos szitu és a rendorkocsik között szerintem. Lásd ->
 
                if (RendorKocsik(vehicleid) && !ispassenger)
                {
                        if(PlayerInfo[playerid][pLeader]==1 // blablablabla                       
                }
                // És itt kellene lennie elvileg egy lekérdezésnek, hogy a vehicleid az busz-e.
                {
                        if ( PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 // blablablabla
                }

 
Mellesleg nem tudom, hogy honnan szedtek ilyen gyönyörű kódokat, de valami förtelem, ahogy kinéznek.

30
Munkaerő keresése / Sripter/szerver fejlesztőt keresünk sürgüsen!!!!
« Dátum: 2015. Október 04. - 20:10:03 »
Baszki, akkor a hangom miatt nem lehetek ismert szkripter :(

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 7
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal