Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - whadez

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 49
31
Segítségkérés / Víz mellett
« Dátum: 2019. Július 30. - 11:49:40 »
Idézetet írta: RicSiy123 date=1564479977


   
      Elég az óceán, és a nagyobb tavak mellett. Az óceán mellett esetleg lekérdezem a magasságot (remélhetőleg mindenhol ugyan olyan magasan van).  
   


LV-ben ott az a mély bánya, magasság alapján + egy rádiuszon belül működhet a dolog, de sok mély része van SA-nak.

32
Segítségkérés / Víz mellett
« Dátum: 2019. Július 30. - 11:28:44 »
Hát ha jól emlékszem akkor az isPlayerInWater függvény is animáció alapon döntötte el hogy éppen vízben van-e a karaktered vagy sem, ha valaki kibaszott beteg akkor lehetne koordináta alapon összesíteni de az egy retek szarul optimalizált, lassú kód lenne, mihez kell neked? San Andreas összes vize körül tudnod kell?
 
 
 
Olyan beteg ötletem támadt hogy kitörlöd a víz objecteket és újra létrehozod őket streamerrel, majd van egy olyan lekérdezés ami visszaadja a közeledben lévő objecteket, és az alapján csekkolni, bár ez is egy retek szar megoldás. :D

33
Általános / ClassRPG-s launcher
« Dátum: 2019. Július 22. - 11:34:09 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1563773511


   
      Ha windows környezetben vagy, akkor a lomtárba helyezed, aztán pedig üríted a lomtárat.
   


 easy fix 

34
Kérdések, Segítség / EDSMS PHP-s válasszal
« Dátum: 2019. Július 15. - 11:10:10 »
Idézetet írta: Woide date=1563181534


   
      Én nem szeretném ennyire túlbonyolítani, csak annyi lenne, hogy megvan adva egy lista amiből random kiválaszt egyet és elküldi, mivel a játékban megvan egy lista hogy melyik kódokkal lehet aktiválni a bónuszt. A válasz üzenet megvan, és az is hogy az  SMS küldője adatait lekérdezi amit eltárol egy adatbázisban.
   


\"  megvan adva egy lista amiből random kiválaszt egyet   \"
Szóval egy konstans tömbben meghatározol pár kódot, amelyet időközönként egy flaggel aktívál és deaktivál? Nem a legokosabb megoldás. Egyébként az enyém annyiban különbözik a tiédtől, hogy generálsz neki random() fgv-el egy kódot, és még egy mezőt létrehozol db-ben, amit lementesz, és ezt küldöd el válasz üzenetben, és kb ennyi. :D Amit ha felhasznált átlököd a row state-ét false-ra és tudod hogy akkor fel van használva a kód. 
PHP Sandbox a randomhoz: http://sandbox.onlinephpfunctions.com/code/0f7efa3cfe5059396bad2ccc681f3251a69d048d
 

Struktúra:
table
- code
- state
Query: SELECT t.* FROM table t WHERE t.code = 123456 AND t.state <> 0 LIMIT 1

35
Kérdések, Segítség / EDSMS PHP-s válasszal
« Dátum: 2019. Július 15. - 10:12:03 »
Ami kell neked:
- EDSMS szolgáltató által megadott php példa script, azt tedd működőképessé a teszt telefonszámmal, adjon vissza egy helyes választ (Általában \'OK\', stb) sikeres fizetés esetén.
 
- Ha meg van ez a válasz, akkor ez alapján csekkold, ha teljesül a feltétel akkor generálj randommal egy 8 számjegyű számot, amit insertelj be egy SQL táblába, és ez alapján validáld a későbbiekben. 
 
Ahhoz hogy a júzer megkapja a 8 számjegyű kódot SMS-ben, lehet hogy át tudsz adni változót az üzenet tartalmának, ha nem akkor szolgáltatóval egyeztetés, vagy SeeMe SMS küldés rendszer integráció.
 
gl hf.

36
Munkaerő keresése / Hosszútávú Scriptert keresek HUF fizetéssel!
« Dátum: 2019. Június 25. - 15:01:31 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1561449466


   
      a 10 perces screenshotokkal az a gond, hogy az csak a scriptelésre megfelelő, de mi van ha valaki pl tervez?
   
   
      vagy itt nem szokás már megtervezni a dolgokat, mielőtt lefejleszted?
   
   
      persze a folyamat ábrát, vagy bármi tervezési \"végterméket\" lehet küldeni
   
   
      nagyobb rendszereket főleg érdemes előre megtervezni
   
   
      használsz valamilyen verziókezelőt? (pl GIT)
   


Az agilis fejlesztés nem hiszem hogy annyira jellemző lenne efelé ...

37
Munkaerő keresése / Hosszútávú Scriptert keresek HUF fizetéssel!
« Dátum: 2019. Június 25. - 14:25:33 »
Easy Redmine

38
Hamarosan nyíló szerverek / SCRP - 2019
« Dátum: 2019. Június 20. - 11:02:22 »
Szubjektív vélemény:
 



   
      \" A mód és a fejlesztője is profi. \"
   

[/quote]
 
Ha ő a fejlesztőtök akinek a hozzászólásához már egyszer kommenteltem, akkor Ő nem profi, lássunk az orrunk elé, nincs nagyon \" profi \" ember ebben a játékban, a fórumon talán Basshunter az aki a legjobban ért hozzá, meg a krisk is kente vágta a dolgokat, de ezen felül tényleges \" profi \" a pawn-ban nem hiszem hogy lenne (jelenlegi magyar pawn szféra). Hobbi fejlesztőről beszélünk, aki iskola mellett csinálja, ahhoz hogy valaki profi legyen valamiben, azt nem lehet ilyen csekély tapasztalattal kijelenteni. Lehetünk elfogultak és hívhatjuk a (kvázi) munkatársunkat profinak, hisz Ő a szerverünk scriptere, de közel sincs még a profi státuszhoz. 
 
Más az amikor valaki otthon tákolja a kódot, és magát fejleszti, vagy amikor valaki céges környezetben tanulja meg a programozást, ég és föld a különbség a két tanulási mód között. Én még amikor futtattam a Project San Andreas-t, nagyon benne voltam a PAWN nyelvben, szinte reggeltől estig csináltam amíg a tanulmányaimmal foglalkoztam, bekerültem egy céghez, letöltöttem már itt több mint egy évet, és visszatértem a PAWN-ra, és kb gány a teljes kód struktúra, nagyon sok rendszert szívem szerint kibasznék és újraírnék teljesen 0-ról a mostani tudásommal, de hát erre már nekem nincs időm, nem véletlen fordulnak elő esetleges hibák.
 
Nagyon fontos, ha tapasztalt és \" profi \" fejlesztő akarsz lenni, akár a PAWN-ban, akár más, komolyabb nyelvben, akkor tudnod kell fejlődni, és akarnod is kell fejlődni. Nem vezérelhet az ego-d, hogy hát pedig én vagyok a kispisti aki ezt meg azt a módot szerkesztette, meg ilyen-olyan rendszert írt, igen is kérned kell tapasztaltabb fejlesztőket hogy code-reviewozzanak, adjanak tanácsot, szedjék szét a kódodat darabokra, és elemezzék hogy performancia gyanánt mit lehetett volna másképpen lefejleszteni, ez talán a legfontosabb része ennek a szakmának.
 
Dolgoztam együtt már jó pár olyan arccal, akik azt gondolták magukról hogy istenek a pawn-ban, aztán amikor ott tartottunk hogy code-review, kód kommentelés, kód dokumentáció, adatbázis struktúra felépítés, körülbelül elvéreztek mivel az orruk után mentek, hogy na biza én vagyok a kisjózsi aki mindent tud. Nagyon, de nagyon fontos a fejlődésvágy. 
 
 
 
(( Egy picit elkanyarodtunk egyébként a témától már. :D ))

39
Hamarosan nyíló szerverek / SCRP - 2019
« Dátum: 2019. Június 18. - 11:29:23 »
Pár dolgot illene tisztázni, egy szerver nem attól konkurencia egy másik szerver részére mivel üzemel, vagy üzemelni fog, hanem mert hasonló színvonalat képes teremteni, így az adott megcélzott játékosközösséget osztja. Lehet itt szó akár a mi szerverünkről, vagy AdamB szerveréről, én úgy vélem hogy az értelmesebb közegben már nincs annyira \" harc \" a szerverek között, egy célja van mindenkinek, hogy legyen egy hely ahol tudnak játszani értelmesen. Ha nincs ilyen szerver, akkor jönnek a próbálkozások, amelynek mindig ugyan az a vége, több mint 10 éve, hogy bezár x idő után, mivel elvesztik a játékosok a hitüket a szerverben. Igen, a mi LS:RP-nkkel is ez lesz, igen az AdamB szerverével is ez lesz ha megnyílik, bár annyira pozitívum hogy az LSCRP, és az LS:RP jelenleg \" félig-meddig \" együtt dolgozik, legalább is addig amíg AdamB és a csapata lát potenciált a szerverünkben, és azonosak a nézeteink. 
 
 
 
Amit kedves darell kolléga kiemelt, azokkal teljes mértékben egyet értek, nagyon amatőr és ingatag alappilléreken alapszik a szerver ahogy nézem, ha játékos lennék, és felmennék a fórumra már biztos nem játszanék a szerveren, fontos hogy profizmust mutassatok a közösség felé, hiba volt szerintem kitenni a publikumba a mostani weboldalatokat, hisz tele van hibával mint ahogy mindannyian láthatjuk.
 
Attól még hogy AdamB a Sublime módját használja, nem kevesebb ember, nincs sok értelme erre a játékra ténylegesen 0-ról módot írni már, nekem is megfordult a fejemben hogy a munkám mellett, meg a pár side-projectem mellett elkezdem újra írni a módomat 0-ról, de esélytelen. Beleáldoztam én is 2 nyarat, meg több ezer órát, ha van egy menő alapod akkor arra értelmesebb, bár ha iskolás vagy, és a nyarad szabad, és leköt (kulcsfontosság), akkor mindenkinek szíve joga eldönteni hogy mivel tölti az idejét, nekem jó volt arra ez a nyelv hogy elhelyezkedjek a szakmában, biztos vagyok abban hogy ezzel nem csak én vagyok így a fejlesztők körében. :)
 
A \"Játékfejlesztő\", mint term, továbbra is invalid, FayRPG-sek találták ki kb 10 éve, és azóta néhány szerver ezt így átvette, te nem a játékot fejleszted, hanem egy meglévő megoldásra fejlesztesz bizonyos modulokat. Te nem a forráskódot fejleszted, hanem a forráskódban meghatározott natív funkciókat felhasználva scriptelsz.
 
 
 
Megfelelő termek:
 
\" Scripter \",
 
\" Fejlesztő \"
 
De játékfejlesztő semmiképpen.
 
 
 
Kitartást srácok!
 
(( A fórumra illene egy implode-al szétválasztani a rangot meg a neveket ))

40
Segítségkérés / Hiba a scriptben.
« Dátum: 2019. Május 17. - 13:42:38 »
Idézetet írta: dexterzjee date=1558045311


   
      Reméltem ,hogy nincs időd megírni egy scriptet. 


Nem, csak néha meglesem hogy ki mivel ügyködik, és próbálok konzervatív normákat vallani eme remek fórumon, és pár jó tanáccsal ellátni az aktív fórumozó társaimat.

41
Segítségkérés / Hiba a scriptben.
« Dátum: 2019. Május 13. - 10:52:44 »
Érdekes logikát alkalmaztál a kód megírásához, illene a kódot refaktorálni valamilyen értelmesebb solutionre.

42
RolePlay / LSRP Magyarország
« Dátum: 2019. Február 04. - 18:42:15 »
Ez a szerver már akkor kuka volt amikor megnyílt. :) 
Szép bump amúgy. 
 
/uploads/monthly_2017_09/Ricardo.png.fed81a3b589dfbe082c63e5b9ad225e4.png\" alt=\"Ricardo.png.fed81a3b589dfbe082c63e5b9ad225e4.png\" />

43
Segítségkérés / SQL táblát keresek
« Dátum: 2019. Január 29. - 09:12:01 »
A SeeRPG mód egy elég rossz választás tanuló módnak 2019-ben úgy vélem, merülj bele a YSI-be, van az egyik contributornak egy projektje, nem emlékszem már hogy mi a neve neki, de kint van külföldi sampfórumon, egy github repositoryban, abból lehet rengeteg dolgot tanulni. 
(Közben megtaláltam)
 
https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=640281

44
Segítségkérés / SQL tábla probléma.
« Dátum: 2019. Január 23. - 20:26:38 »
Régi SQL Verzió van a VPS/Szerver gépen, gondolom 8-as debi, vagy valamilyen régebbi Ubuntu-t használtok, így a CURRENT_TIMESTAMP-ot nem támogatja még olyan formában mint az otthoni fejlesztői környezeted.
 
 
 
Megoldás:
 
Írd át a DATETIME mezők alapértelmezett értékeit NULL-ra, majd minden insertnél date() fgv-el kérdezd le a jelenlegi dátumot, majd annak az értékét parseold bele az insertbe, vagy frissíts dist-et és használj azonos sql verziót. 
(Egyébként a hibaüzenet annyit ír, hogy csak egy CURRENT_TIMESTAMP-os alapértelmezett értéked lehet.)

45
Munkaerő keresése / Játékmód írást vállalok teljesen 0-ról.
« Dátum: 2019. Január 23. - 10:11:19 »
Idézetet írta: kos date=1547395187


   
      helypazarlásra fókuszálj, ha kérhetem, mert az else függvény fölös.. mindet lefuttatod, ha pl az utolsó frakcióban van, valamint ezzel nem mutatsz modot amit megnézhetnek, h \"valóban létezik\". (AMX fájl demonstrálóra gondolok)
   
   
      ezt meg úgy is ki tudod íratni, hogy 
   
   

if(FrakcioInfo[playerid][jatekosfrakcio] == 0)

   
      Csak azért mondom ezt neked, mert ha ezekre odafigyelsz, a szervert fölös számításoktól kíméled meg. (apróságnak tűnik és szőrszálhasogatásnak, de sok kicsi felgyűlik egyszer)
   
   
      valamint a hatékonyabbság érdekében a switch függvényt ajánlom ilyen helyzetekben.
   


Nem kukacoskodásképpen, de.
 
Az else az nem egy függvény, hanem egy elágazás. A felhasználó PAWN ismeretei valóban végesek, megoldások és megvalósítások gyanánt, egy bölcs Senior fejlesztő mondta nekem egyszer, ha egy if-hez nem tartozik else ág, akkor nincs minden esetre gondolva. Nyilván érdemesebb lett volna, performancia gyanánt switch, case-be wrappolni az if halmazt, és ott default-ként kezelni az else ágban megtalálható visszatérést, de ahány \" fejlesztő \", annyi megoldás. 
 
 
 
Ha adhatok egy pár tippet, dolgozd át az enumerátorodban megtalálható struktúrát, legyenek azonos, maguktól értetendő változó neveid, és a magyar változó / metódus neveket felejtsd el, senki nem csinál ilyet nagyon, főleg céges környezetben nem. (Csak egy tipp ha a jövőben esetleg programozásban szeretnél elhelyezkedni)
 
 
 
Amúgy korrekt kis kód.

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 49
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal