Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - PopSimon

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
61
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Július 18. - 17:06:21 »
Tűzoltó fejlesztések
 


\"tuzolto.png\"
Légy te is hős, és mentsd meg a San Andreasi polgárok életét. Olts tüzet, nyújts segítséget olyan esetekben, amikor csak egy szakértő műszaki jelenléte maradt a megoldás. Most pedig dobjuk a rizsát és csapjunk a közepébe. Azért különleges a Zeus mód tűz rendszere, mert (ahogy a képen is látjátok) házon belül is keletkezhet tűz. Ez az apróság számtalan új helyzetet és izgalmas megoldások sorát igényli a játékosoktól. A tűzoltóság épülete pedig teljesen felszerelt, több munkajármű elhelyezésére alkalmas, a felső szinten pedig ügyelethez lakó helység található a lánglovagok számára, valamint egy diszpécseri állomás és az elengedhetetlen főnöki iroda. Végül pedig hozzáadtuk a méltatlanul hanyagolt gázmaszkot a viselhető object repertoárhoz.

62
Archívum / Duo RPG
« Dátum: 2016. Július 14. - 19:27:52 »
Ezzel a házrendszerrel csak az a gond, hogy RP-zel a délin, crash, mire visszalépsz a Dillimore-i házikódban álldogálsz, így az embereket nem lehet bezárni sehova, nem tudnak relogolni valamilyen bug esetén, iszonyatosan ki lehet használni ezt a teleportálós dolgot, és iszonyatosan sok problémát fog okozni.

63
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Június 12. - 16:06:08 »
Az igaz, hogy a fejlesztői csapat tagjai mind érettségiznek, de nem azért vagyunk itt hogy mentegetőzzünk. Így is hatalmas segítség volt a kiemelés, nem csak több játékost hozott, hanem dobott a csapat lelkesedésén is egyet. :D Nem a mi feladatunk megítélni, hogy ki érdemli meg.  :) :)

64
Archívum / SinCity @ 2016
« Dátum: 2016. Május 30. - 17:29:35 »
Ez egy SAMP szerver nem? Ha a világháborúk előtti időszakot akarjátok visszahozni, akkor rendesen lesznek problémáitok. 1900-ban nem is nagyon volt más jármű a gőzmozdonyon és a Ford T-modell-en kívül (de az is csak 1908-ban) esetleg mindenki biciklivel fog járni, vagy valahogy megoldjátok a lovakat is szekerekkel? (el tudnám képzelni, ahogy pl. egy mananára aggatok számtalan fadarabot, míg el nem takarom az egész kocsit, és elérakok két tehén objectet :D ) A skinek pedig hogyan lesznek korhűek? Azt tudom, hogy van pár világi suttyó skin, de pl hiányoznak szerintem az igazi keménykalapos cowboyok. A szesztilalom is elég laza lenne (de az is csak 1920-ban volt), holdfényszesz készítés, stb..stb.. :D
A telefonhoz pedig száz százalék, hogy nem egyszerű egy ilyet összerakni textdrawból.
 
\"antiquetelephone.jpg\"
 

De simán el tudom képzelni, és kivitelezhető is.
 


Mellesleg maga a gondolat, hogy keveritek ezt:
 \"slider-1.jpg\"
ezzel:
 \"width=500https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/Montreal_Jacques_Cartier_Square_1900_LOC_4a08028u.jpg[/img]
még egy óriás multi kreatívosának a fejében se születhetett volna meg.
 
 
Szeretném hangsúlyozni, a hozzászólásom nem negatív, ellenkezőleg, nagyon bejön a gondolkodás és a rátermettségetek. Ha összejön nektek, akkor nagyon király cucc lehet belőle.
:thumbsup: :thumbsup:
 
Ha pedig még sem 1900-as évekbe fog játszódni, hanem a \'80-as és a \'90-es években, akkor javítsd.

65
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Május 25. - 09:53:00 »

Elég gyakran rakosgatjuk nektek kifele a fejlesztéseket, de remélem ez nem baj  :smokin:
\"hazrendszer.png\"
Pár apróság a házak működéséből. Átugranál a szomszédba cukorért? (nem éppen a legéletszerűbb példa de na...) Semmi gond, átsétálsz és megnyomod a csengőt, a segítőkész ismerős biztosan ad. Tehát lehetőségetek lesz csengetni a szerveren.
A másik információ morzsa pedig ismerős lehet az alapjátékból. Ha vásároltunk egy házat, akkor a minitérképen egy zöld házikon jelezte nekünk, a szerveren sem lesz másképp, a vásárolt házak közelében látni fogjuk azokat a minimapon.

66
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Május 14. - 18:06:18 »
Idézetet írta: grove4l date=1463234935\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59757\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kiemeltem a topikot.
 
Oh... :D köszönjük grove4l !  :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:

67
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Május 11. - 09:13:17 »
Ezerrel nyomatjuk nektek a contentet a szerverről. A srácok elhivatottan gyártják a humoros videókat, amik mellékesen 1-1 rendszert mutatnak be részenként. Ebben a videóban a Journey lakókocsihoz rendelt belső teret leshetitek meg.
 
Story RPG szösszenet - Kiruccanás
 


Ha bejön amit láttok, nyomjatok egy lájkot a facebook oldalunkra is:
Story RPG facebook page
 

Edit:
Idézetet írta: Brian Harris date=1462923252\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59757\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tűnik rossznak sok sikert srácok! (Y)
Nem akarok senkit leszólni, de ha az-az include akire gondolok akkor kb felvehetitek, az első embert az utcáról UCP Fejlesztőnek, annyi tudással.  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: (Include alias #Gene és más nevei)
 
Include csak ezt a nevét használja és igazán profi abban, amit csinál. Egyelőre még nem akarjuk leleplezni, mert sok design elem hiányzik, de annyit talán elárulhatok, hogy nem szokványos webbel lesz dolga a játékosoknak.  8) :whistle: :yes: :cool2:

68
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Május 09. - 16:17:55 »
Idézetet írta: grove4l date=1462798952\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59757\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1 hónapja tán egyesült a story rpgvel :)
 
Igen, így történt, hagytuk porosodni ezt a topikot, de most már el jött az ideje, hogy újra elővegyük. Az a helyzet, hogy a projekt nem is állt le, a téma lezárása után 1-2 nappal ledumáltuk a Storys arcokkal, és azóta is csináljuk, már amennyire érettségi közben lehet ugye... :D a lényeg, hogy mióta nem hallottatok rólunk elkészült rengeteg új dolog, a rendőrök felszerelésrendszerétől kezdve, új mapokig ( könyvtár, éttermek, stb..stb...), fegyverrendelés, illetve átnéztük a SAMP-ban lévő összes animot, és kiválogattuk a használhatóakat, így létrehozva egy körülbelül 150-160 animból álló palettát a játékosoknak, meg még sok dolog, ami most istenért sem jut eszembe :DD

69
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Április 06. - 17:42:27 »
Nehezünkre esik ilyet mondani, de kénytelenek vagyunk. A szerver és vele együtt a mod fejlesztése határozatlan időre szüneteltetjük. Mint hasonló módon igyekvő sorstársainknak, nekünk is rá kellett jönnünk, hogy a hozzáértés, és tenni akarás nem elég egy ilyen nagyszabású project végrehajtásához. A SAMP közösség komolytalansága, és a \"instant\" szerverek (mod letöltése, nem elkészítése) folyamatos nyitása nagyban gátolja a komoly próbálkozások jó megítélését.
Köszönjük az eddigi támogatásokat, mi tényleg igyekeztünk.
Pacsi mindenkinek by: LR:RP Team
Ryan, Vladimir, Frez, Stewe, Include, Desimir, Alan.
Edit:Kérjuk a téma lezárását.

70
Archívum / StoryRPG - 2016
« Dátum: 2016. Március 22. - 06:30:56 »
Hello, Alan Blackwell vagyok. Élő kerestem ezt a fórum accontot hogy tudják ide írni. Én készítek minden textdrawot amit a képeinken látsz a TDeditor segítségével. Az első képen egy Iphone szerűseg van, én is arról mintaztam a saját telefonunkat, de gondolom nem kell elmagyarázni egy scripternek, hogy megfelelő módon átalakítani a telefon belső szerkezetét (amivel kell kezdeni, tehát legalul van a rétegek között, ( nem jartasoknak egyszerűbben: ha a belsejét át akarnám editelni, torolni kellene mindent és elölről kezdeni)) és atrakni másik helyre sokkal bonyolultabb mint újat készíteni. Tény hogy meritettem az interneten talalhato textdraw telefonokbol, de egyszer sem használtunk fel semmilyen communitys cuccot. A narancs pedig a fő színünk, ami \"orange\" néven van a TDeditor színei között definiálva.
Ez nem chat fight, egyszerűen megvédjük a módunkat.
//telorol irtam, elnézést a hibákért és a hiányzó ekezetekert

Oldalak: 1 ... 3 4 [5]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal