Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - PopSimon

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / FBI Központ [interior]
« Dátum: 2016. November 24. - 16:32:03 »

FBI Interior
SeeMTA Frakció kérelemhez készítettem valakinek ezt az interiort, ott a pályázat elutasítása miatt nem lett felhasználva. Mivel MTA-ra készítettem elméletileg konvertálás után ott is tökéletesen funkcionál, de én magam nem teszteltem csak SAMP-on. Számomra érdekesek az oda készült mapok, kihívást jelentenek. Olyan objeceket vagyok kénytelen keresni pl. falnak, amiről nem is gondoltam volna, hogy alkalmasak, vagy olyan elemeket tudok csak beépíteni, amik kevésbé gyakran vannak használva (nem véletlenül, a Kalcorék összedobott interior objectjeik sokkal babábbak 90%-ban).  ((Nem én pályáztam, aki esetleg félreértené, szimplán tagja vagyok az ottani mapper csapatnak.))
Tartalmaz:
 
  • Konferenciaterem

  • 3 iroda

  • Közös részleg tele asztalokkal

  • Raktár

  • Kamera szoba

  • Öltöző


Object listát itt találod
Egyéb infók:



OBJECTEK SZÁMA: 253
ELKÉSZÍTÉSI IDŐ: 5 óra
KÉSZÍTETTE: PopSimon
TEXTÚRÁZVA: Nincs
 
Képek:
2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Hajléktalanszálló [INTERIOR]
« Dátum: 2016. November 08. - 17:34:59 »

Hajléktalanszálló
Délután leültem kicsit mapolni, hogy benne maradjak a gyakorlatba kicsit. Egy hajléktalanszálló lett a vége, azt is lehet, hogy bekerül a szerverünkre is. Van még mit csiszolni rajta, esetleg ha a jövőben alakítok rajta, akkor frissítem a témát is.
Tartalma egy előtér, étkező, mosakodó rész, wc, 2 alvóhelység, közöttük folyosó.
Object listát itt találod
Egyéb infók:



OBJECTEK SZÁMA: kb. 200-250
ELKÉSZÍTÉSI IDŐ: 4 óra
KÉSZÍTETTE: PopSimon
 
Képek:
3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fort Carson hegy.
« Dátum: 2016. Augusztus 25. - 17:53:58 »

Fort Carson hegy
Nem kell sokra gondolni, egy viszonylag régi (valószínűleg lassan 1 éves) mapom, később letextúráztam, hogy jobban illeszkedjen a környezetbe. Egy üreges hegyről van szó, ami kiváló esetleg RP szerverekre bányának például, vagy csak szimplán kirándulóhelynek.
Története: Eredetileg terveztünk a Story RPG-re egy bánya melót, később dobtuk a dolgot, úgy gondoltam, hogy végül is miért ne maradhatna bent attól a map, ártani nem árt senkinek, de pont az olajfinomító felé építettem, azt másra fogjuk használni, és végül is a bányát így kiszedtük. Szóval adta magát, hogy megosszam veletek.
Az objectlistet itt találod!
Egyéb infók:



OBJECTEK SZÁMA : Kb. 50
ELKÉSZÍTÉSI IDŐ : Textúrázással együtt 2 óra
KÉSZÍTŐ : PopSimon (Alan Blackwell)
 
Így nézne ki képeken



\"sa-mp-031.png\"
\"sa-mp-033.png\"
\"sa-mp-035.png\"
 
Tudom, hogy nem nagy szám, de az egyszerűségre törekszünk az exterioros mapok szempontjából, egy bányát 50 objectből megcsinálni elég költséghatékony megoldás ahhoz, hogy valaki ezt a mapot válassza a többi csillivillihez képest.

4
Idézetet írta: whadez date=1469780149\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"62393\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Igen, almightymartin a szerverünkön moderátori jogosultságot tölt be.
/set
Ha érted mire gondolok. Ne ezen téma alatt kezdjük el a vitát. Köszönöm.
:-[ :-[
 
Ha nem szeretnéd, hogy vita legyen, akkor ne írd, hogy ne keltsek vitát, és ne köszöngesd meg előre.  :D  :-[  :-[
És hogy legyen valami idevágó kérdésem is a hozzászólásban, emlékszem, hogy mikor felmentem annó az LSRP-re, akkor nem volt... hogy is mondjam... kezdőbarát a mód, sokszor nem tudtam, hogy elérjek valamit, akkor mit kell tennem hozzá, pl. először be se tudtam menni egy ajtón vagy nem tudom a boltban, hogy melyik paranccsal vásárolok, persze ez lehet az én hülyeségem is, de az ilyenek könnyen elkerülhetőek pár apró 3Dtext instrukcióval vagy a /help parancs feltöltésével. Ilyen szempontból van valami változás azóta a módban?  :hmmm:

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal