Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Fred[HUN]

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14
136
Segítségkérés / Objectek textúrázása
« Dátum: 2015. Július 25. - 20:26:04 »
A new-et a mód elejére kell rakni, vagy a filterének elejére.
A létrehozást és beállítást az OnGamemodeInit vagy a FilterScriptInit-hez kell.

137
Segítségkérés / Ház rendszer HIBA
« Dátum: 2015. Július 25. - 20:03:39 »
Ez azért van mert a játékos adataiban a ház post nem törlöd ez végett bejelentkezésnél a \"házba\" szeretne rakni, de nem bír ezért rak  0,0,0.
CJ skin meg azért lehet, hogy nem rakja rád a mentett skint.

138
Segítségkérés / Objectek textúrázása
« Dátum: 2015. Július 25. - 20:02:01 »
Van egy object, de azt előre definiálod.
 

new obj1;

 
Aztán ezt valahol létrehozod, ahol lehetséges.
 

obj1 = CreateDynamicObject(19377, 1397.05444, 1320.60864, 1500.00000,   0.00000, 90.00000, 0.00000, 5, 5, -1, 200.00);

 
Majd rárakod a texturát.
 

SetDynamicObjectMaterial( obj1, 0, 10938, \"skyscrap_sfse\", \"concpanel_la\",  0xFFFFFFFF);
// object idje. ((OBJ1)), materialindex, a model idje, a .txd neve, és a texura neve, material neve.
//Ha színezni akarsz mondjuk egy falat akkor a adatok azok legyenek ami a fal és a material színét állísd másra.

139
Segítségkérés / Panels & Doors bit műveletekkel.
« Dátum: 2015. Július 24. - 17:28:07 »
Idézetet írta: ᗩωєѕσмє date=1437751334\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55260\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=59810.msg552797#msg552797 date=1437751104]
Át helyezné egy admin a \"Szkrip Kérések\" témába?
Előre is köszönöm.
 
Sok közöd van hozzá, hogy hiva írta.....
 
[/quote]
Nem értem mit szándékozol írni..

140
Segítségkérés / Panels & Doors bit műveletekkel.
« Dátum: 2015. Július 24. - 17:18:24 »
Át helyezné egy admin a \"Szkrip Kérések\" témába?
Előre is köszönöm.

141
RP/RPG kérések / RandomTűzScript, Rendszámra való javítás!
« Dátum: 2015. Július 22. - 14:24:51 »
Szia, én bírok neked egy kisebb rendszámos részt írni..
 

for(new i; i < MAX_VEHICLES; i ++)
{
    if(vInfo[PLATE] == plate)
            {
                // Kódod többi része.
            } else {
               SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ez a rendszám nem létezik\");
            }
}

142
Segítségkérés / Panels & Doors bit műveletekkel.
« Dátum: 2015. Július 20. - 16:46:47 »
Helló!
Most azzal a segítség kéréssel jövök hozzátok, hogy megbírjak írni egy Szerelő szkriptet.
Igen, már írtam ilyet.
De az a kerekekkel volt kapcsolatos, és már sikerült megoldanom, már a lámpa is remekül működik.
Már csak az az egy gondom van, hogy nem tudom hogyan kéne a Panels és Doors-al megcsinálni ugyan ezt.
Hisz ez már nem úgy néz ki mint a kerekes rész, itt több bit van és összetettebb.
Remélem aki ért ehhez az nagyon kedves lesz és segít nekem ;)
Előre is köszönöm.

143
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dealership
« Dátum: 2015. Július 18. - 18:21:42 »
Good work!

144
Szkript kérések / Testrészekre lövés hiba
« Dátum: 2015. Július 18. - 13:56:57 »
These IDs are not 100% confirmed, and are not defined in any SA-MP includes - they must be defined by the scripter. It is unknown if IDs 0, 1 and 2 have any use.

 
Nem biztos, hogy 100%-ban működik amit a wikin írtak. Szerintem keres egy olyan Body include-t ami jól, és precízen meg van írva arra ami neked kell :Ö

145
Szkript kérések / Parancs egy megadót helyen!
« Dátum: 2015. Július 18. - 13:50:34 »
ZCMD használatával:
 
CMD:felvesz-fegyver1(playerid, params[])
{
  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 244.4481,-56.0322,1.5776))
      {
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Te gondolod: Végre megtaláltam az elhagyatott colt45-ösömet!\");
          GivePlayerWeapon(playerid, 22, 10);
      } else {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy megfelelő helyen!\");
     }
    return 1;
}

146
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. Július 11. - 22:31:25 »
       new jobbHatso[126], jobbElso[126], balHatso[126], balElso[126];

147
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. Július 11. - 22:26:02 »
if(tiree[0] == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(tiree[1] == 1) {
   format(jobbElso, sizeof(jobbElso), \"Jobb Első Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbElso, sizeof(jobbElso), \"Jobb Első Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(tiree[2] == 1) {
   format(balHatso, sizeof(balHatso), \"Bal Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(balHatso, sizeof(balHatso), \"Bal Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(tiree[3] == 1) {
   format(balElso, sizeof(balElso), \"Bal Első Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(balElso, sizeof(balElso), \"Bal Első Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}

148
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. Július 11. - 22:23:43 »
Hogy bírom össze fűzni?
jobbHatso, jobbElso, balHatso, balElso
ezek vannak :Ö

149
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. Július 11. - 22:00:14 »
ha több Stringem van és azt egy dialog listbe akarom rakni, hogy oldjam meg?

150
Segítségkérés / Szerelő szkript
« Dátum: 2015. Július 11. - 20:28:35 »
Felső
 
/* Encodes */
new tiree[4];
decode_tires(tires,tiree[0],tiree[1],tiree[2],tiree[3]);
//encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnet | (boot << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}

 
Alsó
 
if(dialogid == SZERELO_DIALOG_MENU) {
    if(!response) return 1;
   
    new jobbHatso[126];
   
    new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
 
//tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // fix all tires
        panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all panels
        doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all doors
        lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // fix all lights
        UpdateVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
if(tires == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}550 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(listitem == 0) { // kaszni
    ShowPlayerDialog(playerid, SZERELO_DIALOG_KASZNI, DIALOG_STYLE_LIST, \"Karosszéria szerelés\", jobbHatso, \"Szerel\", \"Mégsem\");
 
}
if(listitem == 1) { // motor
 
}
}

Oldalak: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal