Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - _[G]M[K]_Sh1ft_

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
31
Leírások/Útmutatók / Adatbázis kezelés SQL nyelven
« Dátum: 2016. Február 14. - 17:23:27 »

ránéztem a topicra ismét, hátha van benne valami új számomra és észrevettem egy fontos dolgot amit hiányolok...
szerintem bele kellene írni a JOIN-olást is, nem tudom ki mennyire van meg nélküle, de én nem nagyon tudom nélkülözni...
szerintem sokak hasznára válna :)
Megoldható, hamarosan frissítésre kerül.
 
[/quote]
A téma sikeresen frissítésre került! @ 2016.02.14 17:15 (Vasárnap)
-Ki lett bővítve az ALIAS és a JOIN(ok) használatával, ha esetleg valami nem lenne egyértelmű nyugodtan jelezzétek.

32
Segítségkérés / MYSQL összekötés
« Dátum: 2016. Február 13. - 10:48:42 »
Szia!
Összekötni? Ha bővebben kifejtenéd lehet nagyobb eséllyel érkezik válasz/segítség.
Valamint ha annyira félted a módodat, akkor én nem bíznám én akárkire, hiszen nem lehet tudni ki milyen.
Ja és még valami ha nagy munka lenne, nem hiszem hogy tudsz találni olyat aki ingyen csinálja. De benne van a pakliban ;)

33
Segítségkérés / Nem menti el a szerver a boltban levö pénzt.
« Dátum: 2016. Február 13. - 10:33:23 »
Idézetet írta: kos date=1455313273\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59512\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
tömb....
 
new Float:Bolt[MAX_BOLT][3]

 
szerinted ha 0ról indul h érzékelje a 0 számot? :D
 
 x=0 // tehát az 1 2 3 lesz beolvasva de a tömb az 0 1 2... és a te első boltod a 0-án van

 
vagy -1ről indítsad... vagy értékváltás de nem hinném h 3 bolthoz \"for\" ciklus kéne... elég a tömbszámot beírni akkor de mind 2 esetben működni fog  :yawn:
 
Ennek a kommentnek a helytállása szerintem nem meg felelő.
Ugyanis a ciklussal nincs baj: (nem hiszem hogy még ne láttál volna ilyet) Egy példa:
 
for(new i=0; i < MAX_PLAYERS; i++) //a nulla is lefut de a MAX_PLAYERS értéke (pl) 30 már nem, mivel nem is kéne mert ha max játékosok száma = 30, akkor csak 29 lehet a max ID-jú játékos, mivel van olyan játékos akinek az ID-je 0

 
Miért?
Ugye az első játékos értéke 0 az utolsóé 29, ezért 0-29 30db szám van azaz a MAX_PLAYERS értéke
Vagy tévednék, kedves? :O
(Félre ne értsd nem lehülyézzek, hiszen legalább te válaszoltál(/foglalkoztál vele), és az már több mint a semmi :) )

34
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2016. Február 12. - 15:58:44 »
Idézetet írta: RusH. date=1455232275\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"2747\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ird meg wordba vagy próbáld ki ugyan ezt más stabilabb (pl Dsv4 vagy a Csabesz féle) fórum témával amíg a probléma nem oldódik meg :)
 
Köszönöm a választ! De nem oldódott meg a problémám, viszont akkor marad az \"alternatív\" módszer, és wordbe írom.

35
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2016. Február 11. - 18:41:39 »
Az alábbi hibát tapasztaltam:Hozzászólásaim szerkesztésénél, vagy például ENNÉL is, nagyon nehéz(pl):Egy új sornál kettőt vagy többet hozz létre (amit persze csak akkor látok mikor elküldöm a hsz-t)Valamint, mikor módosítanám az egyik hozzászólásomat ez vár:http://kepfeltoltes.hu/160211/01_www.kepfeltoltes.hu_.pngJó nebaj, mivel van \"Nézet Váltása\" nevű gombOké megnyomtam:Ez várt: meg kaptam a nyers kódot csak hiányosan pl ami középen van szöveg nem kapott \"kódot\"http://kepfeltoltes.hu/160211/02_www.kepfeltoltes.hu_.png
E: Most is helytelenül vannak használva: javításuk nehézkes
Na jó feladom..... kb negyedszerre írom újra

36
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Bugjelentések
« Dátum: 2016. Február 11. - 18:00:41 »
Az alábbi hibát tapasztaltam:
Hozzászólásaim szerkesztésénél, vagy például ENNÉL is, nagyon nehéz(pl):
Egy új sornál kettőt vagy többet hozz létre (amit persze csak akkor látok mikor elküldöm a hsz-t)
Valamint, mikor módosítanám az egyik hozzászólásomat ez vár:
http://kepfeltoltes.hu/160211/01_www.kepfeltoltes.hu_.png
Jó nebaj, mivel van \"Nézet Váltása\" nevű gomb
Oké megnyomtam:
Ez várt: meg kaptam a nyers kódot csak hiányosan pl ami középen van szöveg nem kapott
 \"kódot\"
http://kepfeltoltes.hu/160211/02_www.kepfeltoltes.hu_.png
E: Most is helytelenül vannak használva: javításuk nehézkes

37
Leírások/Útmutatók / Adatbázis kezelés SQL nyelven
« Dátum: 2016. Február 11. - 16:32:35 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1455175773\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58298\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ránéztem a topicra ismét, hátha van benne valami új számomra és észrevettem egy fontos dolgot amit hiányolok...
szerintem bele kellene írni a JOIN-olást is, nem tudom ki mennyire van meg nélküle, de én nem nagyon tudom nélkülözni...
szerintem sokak hasznára válna :)
 
Megoldható, hamarosan frissítésre kerül.

38
Segítségkérés / Élet adás percenként hogyan?
« Dátum: 2016. Február 05. - 22:58:24 »
Talán így? Lehet hülyeség, lehet van jobb mód is (spórolósabb)
 

#include <a_samp>
 
new Elettimer[MAX_PLAYERS];
new ElettimerIsRun[MAX_PLAYERS];
forward Elet(playerid);
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ElettimerIsRun[playerid] = 0;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
if(ElettimerIsRun[playerid] == 1) {
KillTimer(Elettimer[playerid]);
}
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid)
{
new Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid,health);
    if (health < 50.0 && ElettimerIsRun[playerid] == 0)
    {
        Elettimer[playerid] = SetTimerEx(\"Elet\",60000,true,\"d\",playerid);
        ElettimerIsRun[playerid] = 1;
    }
}
public Elet(playerid)
{
    new Float:health;
    GetPlayerHealth(playerid,health);
    if(health >=100.0 && ElettimerIsRun[playerid] == 1)
    {
        KillTimer(Elettimer[playerid]);
        return ElettimerIsRun[playerid] = 0;
    }
    SetPlayerHealth(playerid,health +1.0);
    GameTextForPlayer(playerid,\"+1 HP\",1000,1);
    return 1;
}

39
Segítségkérés / Élet adás percenként hogyan?
« Dátum: 2016. Február 05. - 15:38:44 »
Szia!
Javasolnám a(z) OnPlayerTakeDamage() nevű függvényt, mely akkor hívódik meg mikor a játékos megsérül.
Majd alatta \"kérd be\" az életet és utána indíts egy timert, mely percenként ismétlődik. Aztán a meghívott függvényed alá már csak annyi dolgod van, hogy beírod, ha elérte a kívánt értéket => KillTimer
-Úgy nagy vonalakban ennyi
Remélem tudtam segíteni :)

40
Segítségkérés / CSatlakozási!
« Dátum: 2016. Február 04. - 16:25:05 »
OnPlayerConnect() fgv alá:
 
return cmd_parancsok(playerid);

 
E: E-művelet után lefut ez a parancs, ami az ezutáni rész után következődik, az nem hajtódik végre

41
Segítségkérés / MySQL instert id probléma
« Dátum: 2016. Február 03. - 22:23:29 »

vInfo[vehid][vDBID] = mysql_insert_id();

 
E két dimenziós tömbnek az első értéke meg van adva? (vehid)
E: A függvény biztos nullával tér vissza? próbáld letesztelni, úgy hogy consolba vagy chatbe kiíratod az értéket.

42
Segítségkérés / Parancs, üzenet kiírása hiba.
« Dátum: 2016. Január 30. - 22:53:43 »
Szia!
Szükségem/ünk lenne főként a script azon részére ahol e parancs található.
Úgy vélem ez kevés, így legfeljebb csak találgatni tudunk.

43
Segítségkérés / Nem müködik a szerver!
« Dátum: 2016. Január 30. - 22:45:30 »
Szia!
A szerverrel nincs semmi baj, (bár ezt ebből nem lehet megállapítani)
Javaslom tedd újra a játékot és a klienset.
-esetleg más szerverhez tudsz csatlakozni?

44
Segítségkérés / Fegyver
« Dátum: 2016. Január 30. - 22:32:05 »
Szia!
A pénzt ugyan elveszi ugyan, de csak a játékos változójánál történik változás.
Lásd:
 
PlayerInfo[playerid][Penz] -= érték;

 
Gondolom, a jobb fölső sarokban lévő pénz ezért nem változik.
Ezért az érték adás után használd a GivePlayerMoney() függvényt.
Lásd:
 
GivePlayerMoney(playerid, -érték);

 
Ez természetesen csak egy megoldás a sok közül.
Azt sajnos ebből a kódból nem tudom neked megállapítani, hogy miért csinálja azt, hogy:
\"A fegyvert, a töltényeket megkapom , de az előtte lévő fegyverekhez is kapok ugyanannyi töltényt..\"
-A töltényX -et felhasználod ezen kereteken kívül máshol? Ha igen kérlek másold be nekünk, hogy segíthessünk.

45
Segítségkérés / Láthatatlan jármű
« Dátum: 2016. Január 30. - 22:08:46 »
Szia!
Elég nehéz megmondani, hogy mi a probléma. Viszont ha kicsit több sort is be tudnál másolni, akkor lehet egyszerűbb lenne a segítségnyújtás a fórumozók részéről számodra.
-Mikor elindítod a munkát, akkor a jármű nevét, vagy az \"egyedi\" azonosítóját olvastatod be?
-A harmadik láthatatlan, vagy nincs is ott?
-IsPlayerInRangeOfPoint() fgv. lehívódik valahol?

Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal