Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ShaadY

Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / rSafe-Széf Rendszer v2
« Dátum: 2014. Augusztus 11. - 10:03:24 »
Egyszerû, mégis hasznos! Amikor én írtam széf rendszert, akkor úgy csináltam meg, hogyha kinyitod a széfet a nyitott széf object van lerakva, ha becsukod akkor a zárt. Elég jól néz ki úgy! :)
Egyébként szép munka, ment a +!

2
Segítségkérés / RemoveWorldObject bug
« Dátum: 2014. Július 25. - 13:11:38 »
Természetesen az OnPlayerConnect alá.

3
Segítségkérés / RemoveWorldObject bug
« Dátum: 2014. Július 24. - 17:46:36 »
Ugyan az a hiba! :/

4
Segítségkérés / RemoveWorldObject bug
« Dátum: 2014. Július 23. - 19:05:44 »
Ez azért vicces mert a program 60 FPS-el fut.

5
Segítségkérés / RemoveWorldObject bug
« Dátum: 2014. Július 23. - 18:53:03 »
Köszi a gyors választ, de ezzel az a problémám, hogy amikor betölti a játékot akkor minden kék. Csak a vizet látom és néha piros négyzeteket.

6
Segítségkérés / RemoveWorldObject bug
« Dátum: 2014. Július 23. - 17:52:15 »
Sziasztok! A problémám a következõ: MTA-n mapoltunk városházát és a RemoveWorldObject-eket bele írtam a módba. Amikor fel mentem a szerverre, ez a kép fogadott:
 \"width=500http://kepfeltoltes.hu/140723/1086974229sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Ez mint szép és jó, a probléma csak akkor jön elõ ha egy bizonyos szögben van fordítva az egér. Akkor így néz ki:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140723/1266586978sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Az lenne a kérdésem, hogy ezt mivel lehetne orvosolni?
(Palomino Creek-i könyvtár és a hozzá tartozó hülyeségek lettek kiszedve)

7
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
#pragma tabsize 0
new Float:X[MAX_PLAYERS];
new Float:Y[MAX_PLAYERS];
new Float:Z[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerDeath(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\");
GetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
        return 1;
}
CMD:back(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
        return 1;
}

8
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <colors>
#pragma tabsize 0
new Float:X[MAX_PLAYERS];
new Float:Y[MAX_PLAYERS];
new Float:Z[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerDeath(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,\"Meghaltál! ha vissza akarsz menni: /back\");
GetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
        return 1;
}
CMD:back(playerid, params[])
{
SetPlayerPos(playerid, X[playerid],Y[playerid],Z[playerid]);
        return 1;
}

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / IsPlayerInRangeOfPlayer
« Dátum: 2014. Január 13. - 18:11:51 »
Sziasztok! Készítettem egy nagyon egyszerû kódot. Lényege, hogy ha egy játékos egy másik játékos általunk kiválasztott távolságában van, akkor megtörténik a cselekvés, ha pedig nem, akkor értelem szerûen nem történik semmi.
Hasznos lehet pl. RP szerverekre tárgyak átadásánál.
Kód:
 
stock IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, toplayerid, Float:range)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(toplayerid, X, Y, Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, range, X, Y, Z))
{
    return 1;
}
return 0;
}

 
Egyszerû példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if(!strcmp(cmdtext, \"/fejberúg\", true))
   {
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPlayer(playerid, i, 1.0))
   {
      if(i == playerid) continue;
      SendClientMessage(playerid, -1, \"Fejbe rúgtad!\");
      SendClientMessage(i, -1, \"Fejbe rúgtak!\");
      break;
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs senki a közeledben!\");
       break;
   }
}
return 1;
   }
   return 0;
}

 
Magyarázat: Ha a játékos beírja hogy /fejberúg, és van valaki az 1 méteres körzetében, aki nem saját maga, akkor meg történik a fejberúgás, ha pedig önmagán kivûl senki sincs a közelében, akkor nem. Remélem érthetõ voltam! :)

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mikulássapka!
« Dátum: 2013. December 13. - 18:26:35 »
Ez mind szép és jó, csak azt nem értem minek kell ide FIXCHARS?

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bányász Munka
« Dátum: 2013. December 05. - 21:10:11 »
Köszi! ARANY\\t %d az a tabulátor! Nézd meg IG a scriptet és meglátod mi az! :)

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Bányász Munka
« Dátum: 2013. December 05. - 20:45:12 »
~ BÁNYÁSZ MUNKA v1.0 ~
 
Üdvözletem! Elkészítettem a 2. scriptemet, amely egy Bányász Munka Rendszerre sikeredett! :) Nagyjából 6 óra alatt készítettem el ezt a 601 soros kis scriptecskét! Ne haragudjatok érte, de nem mappoltam semmit, mert ahhoz nem értek! :) Ha valaki felhasználja a scriptet nyugdtan mappoljon hozzá saját elképzelései szerint, én az alapot megadtam hozzá!
A script lényege: Bányászni lehet a Chilliad hegyen(ott, ahol a FAY-RPG-n van a bányász meló), majd a kibányászott nemesfémet leadni az Angel Pine Diamonds üzletben. A scriptfiles mappában létre kell hozni egy \"BanyaszMunka\" mappát, különben a script nem fog mûködni!
A szerver 5 parancsra hallgat:
/táska - Egy szépen kialakított táska, ahol meg tudod tekinteni a pénztárcád tartalmát, illetve a nemesfémek mennyiségét, és a kiválasztott nemesfémet 1 kattintásra eladni.
/gps - Gondolom nem kell magyaráznom, a Bányászati terület illetve az Angel Pine Diamonds van beleírva, méter pontossággal írja a távolságot is.
/árlista - A nemesfémek aktuális grammonkénti árát tudod megtekinteni. (a mod elején lévõ #define PRICE értékeinek átírásával változtathatod az árakat)
/bányász - Ezzel tudod felvenni a bányász melót ha a Bányászati területen tartózkodsz.
/bányászás - Ezzel tudod megkezdeni a munkát, 15 másodperces munkaidõ majd 60 másodperces pihenési idõ van. 12,5% az esély minden fémnek a megtalálására, illetve 12,5% az esély arra is, hogy semmit sem találsz! A kibányászott nemesfémeket el kell vinni a Diamondsba, majd eladni õket. Az így kapott pénzre külön változó van, tehát nem $-t ad, hanem Forintot!
Nemesfémek:
~Arany
~Platina
~Palládium
~Ezüst
~Ródium
~Ruténium
~Réz
RCON adminok a /give parancsal tudnak nemesfémeket addolni a játékosoknak.
Nagyjából ennyi lenne a script, remélem tetszeni fog nektek, hisz elég sokat dolgoztam vele! Jó szórakozást kívánok! :)
Letöltés: http://data.hu/get/7190585/BanyaszMunka.rar
Pastebin: http://pastebin.com/QBDf8v0Q
 

#include 
#include
#include
#include
#include
#define PRICE_ARANY 3893
#define PRICE_PLATINA 4145
#define PRICE_PALLADIUM 2140
#define PRICE_EZUST 2472
#define PRICE_RODIUM 3361
#define PRICE_RUTENIUM 3799
#define PRICE_REZ 2228
#define DIALOG_TASKA 1
#define DIALOG_ARLISTA 2
#define DIALOG_HELP 3
#define DIALOG_GPS 4
#define DIALOG_OPCIO_ARANY 51
#define DIALOG_OPCIO_PLATINA 52
#define DIALOG_OPCIO_PALLADIUM 53
#define DIALOG_OPCIO_EZUST 54
#define DIALOG_OPCIO_RODIUM 55
#define DIALOG_OPCIO_RUTENIUM 56
#define DIALOG_OPCIO_REZ 57
#define DIALOG_ELADAS_ARANY 61
#define DIALOG_ELADAS_PLATINA 62
#define DIALOG_ELADAS_PALLADIUM 63
#define DIALOG_ELADAS_EZUST 64
#define DIALOG_ELADAS_RODIUM 65
#define DIALOG_ELADAS_RUTENIUM 66
#define DIALOG_ELADAS_REZ 67
#define DIALOG_ELADAS_ARANY_K 71
#define DIALOG_ELADAS_PLATINA_K 72
#define DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K 73
#define DIALOG_ELADAS_EZUST_K 74
#define DIALOG_ELADAS_RODIUM_K 75
#define DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K 76
#define DIALOG_ELADAS_REZ_K 77
#define KEK \"{007BFF}\"
#define FEHER \"{FFFFFF}\"
#define SARGA \"{FFF700}\"
#define LILA \"{822EDB}\"
forward BanyaszTimer(playerid);
forward PihenoTimer(playerid);
enum PlayerInfo
{
pPenz,
pArany,
pPlatina,
pPalladium,
pEzust,
pRodium,
pRutenium,
pRez,
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo];
new BanyaszMunka[MAX_PLAYERS] = 0;
new Banyaszik[MAX_PLAYERS] = 0;
new Piheno[MAX_PLAYERS] = 0;
new EladoFemMennyiseg[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Bányász Munka v1.0 betöltve!\");
Create3DTextLabel(\"\"FEHER\"[ \"KEK\"Mount Chilliad Bánya \"FEHER\"]\", -1, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969, 120.0, 0, 0);
Create3DTextLabel(\"\"FEHER\"[ \"KEK\"Angel Pine Diamonds \"FEHER\"]\", -1, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000, 30.0, 0, 0);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new File[128];
format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!dini_Exists(File))
{
    dini_Create(File);
    dini_IntSet(File, \"Pénz\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Arany\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Platina\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Palládium\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Ezüst\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Ródium\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Ruténium\", 0);
    dini_IntSet(File, \"Réz\", 0);
}
else
{
LoadPlayer(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
SavePlayer(playerid);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_GPS)
{
    if(response)
    {
        new Float: Banya_Distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969), Float: Diamonds_Distance = GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000), MSG[128];
        switch(listitem)
        {
            case 0: SetPlayerCheckpoint(playerid, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969, 2), format(MSG, sizeof(MSG), \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"A Mount Chilliad Bánya pozíciója megjelölve a térképeden! Távolság: %0.0f méter.\", Banya_Distance), SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
               case 1: SetPlayerCheckpoint(playerid, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000, 2), format(MSG, sizeof(MSG), \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"Az Angel Pine Diamonds pozíciója megjelölve a térképeden! Távolság: %0.0f méter.\", Diamonds_Distance), SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
      case 2: DisablePlayerCheckpoint(playerid), SendClientMessage(playerid, -1, \"\"LILA\"[GPS]: \"FEHER\"Minden jel törölve térképedrõl!\");
   }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_TASKA)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        switch(listitem)
        {
            case 0: return 0;
            case 9: return 0;
            case 1: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_ARANY, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
            case 2: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_PLATINA, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
            case 3: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
            case 4: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_EZUST, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
            case 5: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_RODIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
            case 6: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
            case 7: ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_OPCIO_REZ, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Eladás\", \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
        }
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OPCIO_ARANY)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Aranyat szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_ARANY)
{
    if(!response) return 1;
    if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Arany\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Aranyat szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    if(pInfo[playerid][pArany] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Aranyad!\");
    else
    {
   new TEXT[128];
   EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext);
   format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Aranyat %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_ARANY_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Arany Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_ARANY_K)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        new MSG[128];
        pInfo[playerid][pArany] -= EladoFemMennyiseg[playerid];
        pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY;
   format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Aranyat %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_ARANY);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OPCIO_PLATINA)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Platinát szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PLATINA)
{
    if(!response) return 1;
    if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Platina\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Platinát szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    if(pInfo[playerid][pPlatina] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Platinád!\");
    else
    {
   new TEXT[128];
   EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext);
   format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Platinát %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PLATINA_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Platina Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PLATINA_K)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        new MSG[128];
        pInfo[playerid][pPlatina] -= EladoFemMennyiseg[playerid];
        pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA;
   format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Platinát %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PLATINA);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OPCIO_PALLADIUM)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Palládiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PALLADIUM)
{
    if(!response) return 1;
    if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Palládium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Palládiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    if(pInfo[playerid][pPalladium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Palládiumod!\");
    else
    {
   new TEXT[128];
   EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext);
   format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Palládiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Palládium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_PALLADIUM_K)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        new MSG[128];
        pInfo[playerid][pPalladium] -= EladoFemMennyiseg[playerid];
        pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM;
   format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Palládiumot %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_PALLADIUM);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OPCIO_EZUST)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ezüstöt szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_EZUST)
{
    if(!response) return 1;
    if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ezüst\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ezüstöt szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    if(pInfo[playerid][pEzust] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ezüstöd!\");
    else
    {
   new TEXT[128];
   EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext);
   format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ezüstöt %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_EZUST_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ezüst Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_EZUST_K)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        new MSG[128];
        pInfo[playerid][pEzust] -= EladoFemMennyiseg[playerid];
        pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST;
   format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ezüstöt %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_EZUST);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OPCIO_RODIUM)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ródiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RODIUM)
{
    if(!response) return 1;
    if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ródium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ródiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    if(pInfo[playerid][pRodium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ródiumod!\");
    else
    {
   new TEXT[128];
   EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext);
   format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ródiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RODIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ródium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RODIUM_K)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        new MSG[128];
        pInfo[playerid][pRodium] -= EladoFemMennyiseg[playerid];
        pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM;
   format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ródiumot %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RODIUM);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OPCIO_RUTENIUM)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ruténiumot szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RUTENIUM)
{
    if(!response) return 1;
    if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Ruténium\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Ruténium szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    if(pInfo[playerid][pRutenium] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Ruténiumod!\");
    else
    {
   new TEXT[128];
   EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext);
   format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Ruténiumot %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Ruténium Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_RUTENIUM_K)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        new MSG[128];
        pInfo[playerid][pRutenium] -= EladoFemMennyiseg[playerid];
        pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM;
   format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Ruténium %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_RUTENIUM);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
if(dialogid == DIALOG_OPCIO_REZ)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, -2157.609375, -2336.947998, 30.625000)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy az Angel Pine Diamonds-ban!\");
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Rezet szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_REZ)
{
    if(!response) return 1;
    if(!IsNumeric(inputtext) || strval(inputtext) < 0) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"KEK\"Réz\", \"\"FEHER\"Add meg, hány gramm Rezet szeretnél eladni:\", \"Oké\", \"Kilépés\");
    if(pInfo[playerid][pRez] < strval(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi Rezed!\");
    else
    {
   new TEXT[128];
   EladoFemMennyiseg[playerid] = strval(inputtext);
   format(TEXT, sizeof(TEXT), \"\"FEHER\"Biztosan eladsz %d g Rezet %d Ft-ért?\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ);
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ELADAS_REZ_K, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Réz Eladás\", TEXT, \"Eladás\", \"Kilépés\");
    }
}
if(dialogid == DIALOG_ELADAS_REZ_K)
{
    if(!response) return 1;
    else
    {
        new MSG[128];
        pInfo[playerid][pRez] -= EladoFemMennyiseg[playerid];
        pInfo[playerid][pPenz] += EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ;
   format(MSG, sizeof(MSG), \"Eladtál %d g Rezet %d Ft-ért!\", EladoFemMennyiseg[playerid], EladoFemMennyiseg[playerid]*PRICE_REZ);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   return 1;
}
CMD:help(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_HELP, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Segítség\", \"\"SARGA\"Parancs\\tMagyarázat\\n\"FEHER\"/táska\\t\\tA nálad lévõ tárgyak megtekintése, eladása\\n/bányász\\tBányász munka felvétele\\n/bányászás\\tBányászás megkezdése\\n/árlista\\t\\tA nemesfémek jelenlegi értéke\\n/gps\\t\\tHelyek megjelölése a térképeden\", \"Oké\", \"\");
return 1;
}
CMD:taska(playerid, params[])
{
     new Targyak[512];
new penz = pInfo[playerid][pPenz], arany = pInfo[playerid][pArany], platina = pInfo[playerid][pPlatina], palladium = pInfo[playerid][pPalladium];
new ezust = pInfo[playerid][pEzust], rodium = pInfo[playerid][pRodium], rutenium = pInfo[playerid][pRutenium], rez = pInfo[playerid][pRez];
format(Targyak, sizeof(Targyak), \"\"SARGA\"Név\\t\\tMennyiség\\n\"FEHER\"Arany\\t\\t%d g\\nPlatina\\t\\t%d g\\nPalládium\\t%d g\\nEzüst\\t\\t%d g\\nRódium\\t\\t%d g\\nRuténium\\t%d g\\nRéz\\t\\t%d g\\nPénztárca\\t%d Ft\", arany, platina, palladium, ezust, rodium, rutenium, rez, penz);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_TASKA, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"Táska\", Targyak, \"Kiválasztás\", \"Kilépés\");
return 1;
}
CMD:arlista(playerid, params[])
{
new Targyak[256];
format(Targyak, sizeof(Targyak), \"\"SARGA\"Név\\t\\tÁr\\n\"FEHER\"Arany\\t\\t%d Ft/g\\nPlatina\\t\\t%d Ft/g\\nPalládium\\t%d Ft/g\\nEzüst\\t\\t%d Ft/g\\nRódium\\t%d Ft/g\\nRuténium\\t%d Ft/g\\nRéz\\t\\t%d Ft/g\", PRICE_ARANY, PRICE_PLATINA, PRICE_PALLADIUM, PRICE_EZUST, PRICE_RODIUM, PRICE_RUTENIUM, PRICE_REZ);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ARLISTA, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"\"KEK\"Árlista\", Targyak, \"Oké\", \"\");
return 1;
}
CMD:banyasz(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969))
{
    if(BanyaszMunka[playerid] == 0)
    {
        BanyaszMunka[playerid] = 1;
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Gratulálunk! Mostantól hivatásos bányász vagy!\");
    }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Te már hivatásos bányász vagy!\");
    }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a bányában!\");
}
return 1;
}
CMD:banyaszas(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 30.0, -1995.858398, -1564.148193, 85.777969))
{
    if(BanyaszMunka[playerid] == 0)
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy bányász!\");
    }
    else
    {
        if(Piheno[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Még nem telt le az 1 perces pihenõ, kérlek várj!\");
        else
        {
           if(Banyaszik[playerid] == 1) SendClientMessage(playerid, -1, \"Már bányászol, kérlek várj!\");
      else
      {
                  SetTimerEx(\"BanyaszTimer\", 15000, false, \"i\", playerid);
                  GameTextForPlayer(playerid, \"Bányászol...\\nKérlek várj!\", 15000, 3);
                  TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                  ApplyAnimation(playerid,\"BOMBER\",\"BOM_PLANT_LOOP\",4.1,1,0,0,15000,-1);
      }
   }
    }
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy a bányában!\");
}
return 1;
}
CMD:gps(playerid, params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_GPS, DIALOG_STYLE_LIST, \"\"KEK\"GPS\", \"Mount Chilliad Bánya\\nAngel Pine Diamonds\\nMinden jel törlése\", \"Oké\", \"\");
return 1;
}
CMD:give(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy RCON Admin!\");
new id, targy[16], mennyiseg;
if(sscanf(params, \"dsd\", id, targy, mennyiseg)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /give [playerid] [arany/platina/palládium/ezüst/ródium/ruténium/réz] [mennyiség]\");
if(Egyezik(targy, \"arany\"))
{
    pInfo[id][pArany] += mennyiseg;
}
else if(Egyezik(targy, \"platina\"))
{
    pInfo[id][pPlatina] += mennyiseg;
}
else if(Egyezik(targy, \"palládium\") || Egyezik(targy, \"palladium\"))
{
    pInfo[id][pPalladium] += mennyiseg;
}
else if(Egyezik(targy, \"ezüst\") || Egyezik(targy, \"ezust\"))
{
    pInfo[id][pEzust] += mennyiseg;
}
else if(Egyezik(targy, \"ródium\") || Egyezik(targy, \"rodium\"))
{
    pInfo[id][pRodium] += mennyiseg;
}
else if(Egyezik(targy, \"ruténium\") || Egyezik(targy, \"rutenium\"))
{
    pInfo[id][pRutenium] += mennyiseg;
}
else if(Egyezik(targy, \"réz\") || Egyezik(targy, \"rez\"))
{
    pInfo[id][pRez] += mennyiseg;
}
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /give [playerid] [arany/platina/palládium/ezüst/ródium/ruténium/réz] [mennyiség]\");
return 1;
}
public BanyaszTimer(playerid)
{
new mennyiseg = random(10)+1, MSG[128];
switch(random(8))
{
    case 0: SendClientMessage(playerid, -1, \"Bányászat befejezve! Sajnos nem találtál semmit!\");
    case 1: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Aranyat!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pArany] += mennyiseg;
    case 2: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Platinát!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pPlatina] += mennyiseg;
    case 3: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Palládiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pPalladium] += mennyiseg;
    case 4: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ezüstöt!\", mennyiseg, mennyiseg*PRICE_EZUST), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pEzust] += mennyiseg;
    case 5: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ródiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRodium] += mennyiseg;
    case 6: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Ruténiumot!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRutenium] += mennyiseg;
    case 7: format(MSG, sizeof(MSG), \"Bányászat befejezve! Találtál %d g Rezet!\", mennyiseg), SendClientMessage(playerid, -1, MSG), pInfo[playerid][pRez] += mennyiseg;
}
SetTimerEx(\"PihenoTimer\", 60000, false, \"i\", playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
ClearAnimations(playerid);
Piheno[playerid] = 1;
return 1;
}
public PihenoTimer(playerid)
{
Piheno[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Letelt az 1 perces pihenõ, ismét bányászhatsz!\");
return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
return pName;
}
stock SavePlayer(playerid)
{
new File[128];
format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid));
if(dini_Exists(File))
{
    dini_IntSet(File, \"Pénz\", pInfo[playerid][pPenz]);
    dini_IntSet(File, \"Arany\", pInfo[playerid][pArany]);
    dini_IntSet(File, \"Platina\", pInfo[playerid][pPlatina]);
    dini_IntSet(File, \"Palládium\", pInfo[playerid][pPalladium]);
    dini_IntSet(File, \"Ezüst\", pInfo[playerid][pEzust]);
    dini_IntSet(File, \"Ródium\", pInfo[playerid][pRodium]);
    dini_IntSet(File, \"Ruténium\", pInfo[playerid][pRutenium]);
    dini_IntSet(File, \"Réz\", pInfo[playerid][pRez]);
}
}
stock LoadPlayer(playerid)
{
new File[128];
format(File, sizeof(File), \"BanyaszMunka/%s.ini\", Nev(playerid));
if(dini_Exists(File))
{
    pInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(File, \"Pénz\");
    pInfo[playerid][pArany] = dini_Int(File, \"Arany\");
    pInfo[playerid][pPlatina] = dini_Int(File, \"Platina\");
    pInfo[playerid][pPalladium] = dini_Int(File, \"Palládium\");
    pInfo[playerid][pEzust] = dini_Int(File, \"Ezüst\");
    pInfo[playerid][pRodium] = dini_Int(File, \"Ródium\");
    pInfo[playerid][pRutenium] = dini_Int(File, \"Ruténium\");
    pInfo[playerid][pRez] = dini_Int(File, \"Réz\");
}
}
stock IsNumeric(const string[])
{
       for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++)
       {
               if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0;
       }
       return 1;
}
stock Egyezik(comp[], with[])
{
new LenghtComp = strlen(comp);
new LenghtWith = strlen(with);
new Character;
if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
for( new i; i < LenghtComp; i++ )
{
    if( comp == with )
    {
        Character++;
}
}
if( LenghtComp == Character ) return true;
return false;
}

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / ShaadY\'s TelePort
« Dátum: 2013. November 10. - 17:08:19 »
Köszi srácok, örülök ha tetszik! ^.^

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / ShaadY\'s TelePort
« Dátum: 2013. November 10. - 11:25:29 »
ShaadY\'s TelePort
 
Sziasztok! Elkészítettem egy Filterscriptet, amellyel IN-GAME tudtok teleportokat létrehozni/törölni illetve rájuk teleportálni.
Nagyon egyszerû, remélem kezdõknek segítségül fog szolgálni! Ha felhasználod a Filterscriptemet, hagyd meg a nevét, és ne tüntesd fel sajátodként! Köszönöm! :)
Elkészítési idõ: 30-45 perc + tesztelés
Sorok száma: 108
Includok: zcmd, sscanf2, dini
Pluginok: sscanf
Letöltés: http://data.hu/get/7113720/ShaadYs_TelePort.rar
Parancs: /teleport [create/delete/goto] [név] ( Csakis RCON Admin számára mûködik! )
Amit elment: X, Y, Z, Angle pozíciók, Interior, VirtualWorld, Teleportot készítõ admin neve!
 
#include 
#include
#include
#include
new File[128];
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, INT, VW;
#define KEK \"{03C4FF}\"
#define FEHER \"{FFFFFF}\"
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"ShaadY\'s TelePort v1.0 betöltve!\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
CMD:teleport(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"[s\'TP]: Nem vagy RCON Admin!\");
new TPName[128], Valaszto[12], MSG[256];
if(sscanf(params, \"s[12]s[128]\", Valaszto, TPName)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"/teleport [create/delete/goto] [név]\");
if(Egyezik(Valaszto, \"create\"))
{
    format(File, sizeof(File), \"STP/%s.ini\", TPName);
    if(dini_Exists(File)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Már létezik ilyen nevû teleport!\");
    else
    {
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
   INT = GetPlayerInterior(playerid);
   VW = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
   dini_Create(File);
   dini_FloatSet(File, \"PosX\", X);
   dini_FloatSet(File, \"PosY\", Y);
   dini_FloatSet(File, \"PosZ\", Z);
   dini_FloatSet(File, \"Angle\", A);
   dini_IntSet(File, \"INT\", INT);
   dini_IntSet(File, \"VW\", VW);
   dini_Set(File, \"Készítõ\", Nev(playerid));
   format(MSG, sizeof(MSG), \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Teleport elkészítve! Név: \"KEK\"%s\", TPName);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
else if(Egyezik(Valaszto, \"delete\"))
{
    format(File, sizeof(File), \"STP/%s.ini\", TPName);
    if(!dini_Exists(File)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Nem létezik ilyen nevû teleport!\");
    else
    {
   dini_Remove(File);
   format(MSG, sizeof(MSG), \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Teleport törölve! Név: \"KEK\"%s\", TPName);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
else if(Egyezik(Valaszto, \"goto\"))
{
    format(File, sizeof(File), \"STP/%s.ini\", TPName);
    if(!dini_Exists(File)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Nem létezik ilyen nevû teleport!\");
    else
    {
   dini_Create(File);
   X = dini_Float(File, \"PosX\");
   Y = dini_Float(File, \"PosY\");
   Z = dini_Float(File, \"PosZ\");
   A = dini_Float(File, \"Angle\");
   INT = dini_Int(File, \"INT\");
   VW = dini_Int(File, \"VW\");
   SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, A);
   SetPlayerInterior(playerid, INT);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid, VW);
   format(MSG, sizeof(MSG), \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"Sikeres teleportálás! Név: \"KEK\"%s\", TPName);
   SendClientMessage(playerid, -1, MSG);
    }
}
else return SendClientMessage(playerid, -1, \"\"KEK\"[s\'TP]: \"FEHER\"/teleport [create/delete/goto] [név]\");
return 1;
}
stock Egyezik(comp[], with[])
{
new LenghtComp = strlen(comp);
new LenghtWith = strlen(with);
new Character;
if( LenghtComp != LenghtWith ) return false;
for( new i; i < LenghtComp; i++ )
{
    if( comp == with )
    {
        Character++;
}
}
if( LenghtComp == Character ) return true;
return false;
}
stock Nev(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
return pName;
}

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal