Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - dannystyle

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Billentyû lenyomás probléma
« Dátum: 2014. Január 15. - 00:08:07 »
Ez megvolt eddig de azért köszönöm... Ma körbenéztem és sajnos ahogy látom egyedi kliens nélkül egyedi keybinding sem fog menni. MTA meg még messze van tõlem. Azért köszi

2
Segítségkérés / Billentyû lenyomás probléma
« Dátum: 2014. Január 14. - 13:09:46 »
Akkor példának szeretném felhozni a NYC:RP módot amit ha rákerestek a sa:mp kliensben internet fülön megtaláljátok New York City Roleplay hostnéven.
A modban az autó motorját a \"2\"-es gombbal el lehet indítani, a lámpát az \"L\" betûvel lehet kapcsolni... Vagy ezek eddig is létezõ konstansok voltak?
Azért köszönöm a segítséget :)

3
Segítségkérés / Billentyû lenyomás probléma
« Dátum: 2014. Január 13. - 22:46:28 »
Sziasztok!
Bár a pawno-val még barátkozom viszont a birtokomban van egy egész szépen megírt mod amit ajánlottak a kezdõknek. Programozásban van tapasztalatom már de pawno-ban és a GTA SA:MP-ban még nem dolgoztam.
Szeretném elérni hogy néhány funkció ami most csak parancssorban elérhetõ, legyen elérhetõ billentyûlenyomásra is. Ezt a kódot itt találtam a fórumon:
 

// Ezzel nézem meg,hogy a játékos mikor nyom le egy billentyût
#define PRESSED(%0) \\
       (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
       if (PRESSED(KEY_FIRE) && GetPlayerWeapon(playerid) == 0 && !IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
       { //Ütés/Lövés gomb,nincs fegyvere és nincs jármûben
               ClearAnimations(playerid);//Animáció megállítása
       }
       return 1;
}

 
Ahogy látom itt konstanssal dolgozik, viszont azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges-e hogy egyedi gombra hivatkozzak akár keycode-al is? Teszem azt szeretném, hogy a ClearAnimations() metódus lefusson ha a játékos megnyomja az \"á\" billentyût.
Ha igen akkor lehetõleg az \"Igenleges\" válaszokat példákkal is mutassátok meg legyetek szívesek.
Köszönettel,
Dani

4
Király leírás köszi!
Három kérdésem lenne még...
 
  • Az enum akkor kicsit olyan mintha PHP-ban egy objektumnak adnék egy újabb attribútumot? (Tömb bõvítés és értékadás a bõvítménynek )
  • Az include megoldás hasonló a autoloadinghoz?

Tehát, hogy alapvetõen nem tölteti be a memóriába a libet csupán csak akkor ha szükség van rá? Máshol olvastam így és miután a pawno és a samp mechanizmusát nem ismerem mielõtt erre a dologra építenék egy potenciálisan srv killer kódot azért megkérdezem :)
  • Ez a kérdés kicsit keszekusza. Van egy \'A\' és egy \'B\' include-om a játék módban. Az \'A\' include-ban definiáltam változókat, állandókat, eljárásokat és függvényeket. A \'B\' include-ban tudom ezeket alkalmazni anélkül, hogy módba elõzõleg már include-olt \'A\' libet külön include-olnom kéne a \'B\' libbe, vagy ezt sajnos nem tudja a pawn?

 

És egy észrevétel... Lehet, hogy én futottam át felszínesen a leírást, de a bemutatott scriptben láttam egy olyat, hogy \"Pragma\"...
Az mit tud?
Üdvözlehelletem.

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Future Town (aka: Pacific) UCP
« Dátum: 2013. November 08. - 14:07:22 »
Hali!
Új vagyok a fórumon és a SAMP világában is. Letöltöttem, megnéztem és kipróbáltam. Egész helyes kis próbálkozás, bár a valódi funkciójára nem sikerült rájönnöm. Valószínûnek tartom, hogy egy egyedi uses systemmel rendelkezõ SAMP szerverhez készült a dolog bár még így sem olyan hatalmas alkotás, hogy világproblémát csinálj belõle. - mielõtt felháborodsz kérlek olvass tovább -
Ennek ellenére elismerésem, hiszen ha jól értem teljesen egyedül dolgoztál rajta, úgy hogy a \"társad\" gyakorlatilag meglopott és saját név alatt publikálta esetleg a programodat. Volna viszont pár észrevételem:
 
  • A queryAPI nem rossz, bár a Westie féle API amit találtam egy kissé fejlettebbnek tûnik és baromi egyszerû használni.

  • Sajnos a regisztráció valamiért nem mûködik.

  • A session kezelés szintén picit furán mûködött ám azt tudom hogy a PHP verzió miatt.

  • A jelszó titkosítás király csak az a baj, hogy amikor kijavítottam a register scriptet akkor már plaintextként úgy ahogy beírtam úgy került be db-be.


Mindezek ellenére elismerésem és csak azért mondom el ezeket, hogy ha esetleg foglalkoznál vele még akkor tudd, hogy hol kell kezdeni :)
Szabadidõs terveimben szerepel egy afféle web cpanel összepattintása és miután SAMP felõl 0 a tudásom ha neked van ismereted benne lehet, hogy összeállhatnánk. Mivel a PHP és a grafika az én világom csak a SAMP - PHP összekötésben kellene nagy szerepet vállalni a többit viszont egy jó felépítéssel szépen megcsinálhatnánk. Mint említettem szabadidõs projekt és várhatóan semmivel nem tudnék honorálni, hiszen sajnos egy eléggé piacról kifutó célszegmensrõl van szó ám ha létrehozunk egy ilyen a referenciák közt akár jól is nézhet ki :)

6
Kérdések, Segítség / PHP segítség
« Dátum: 2013. November 08. - 03:34:42 »
Nos... Alapvetõen sajnos rossz a logika, legalábbis ahogy én próbálom felfogni a kódot.
Szerintem semmi szükség arra, hogy csinálj egy nemkirug meg kirug függvényt. Kell egy kirug függvény amit nem hívsz meg ha a felhasználónak nincs rá jogosultsága... Így nézne ki:
 

function dropClanMember($ID){
   $sql = mysql_query(\"SELECT * FROM `jatekosok` WHERE ID = \'$ID\'\");
   $row = mysql_fetch_array( $sql );
   // Lekérdezzük a frakció tagságot
   $level = $row[\'Frakciotag\'];
   // Megnézzük, hogy leader avagy sem
   if($level >= 1){
       // Kiderült, hogy nem leader így kirúghatjuk.
       mysql_query(\"UPDATE jatekosok SET Frakciotag = 0 WHERE ID = $ID\");
       // Kirugtuk, átirányítás
       header(\'location: leader.php?p=leader&i=ki&msg=Kirugva!\');
   }else{
       // Kiderült, hogy leader ezért nem csinálunk semmi mást csak átirányítunk és jelezzük, hogy nem rugtuk ki.
       header(\'location: leader.php?p=leader&i=nemki&err=Nem rugod ki a leadert!\');
   }    
}

 
Innentõl a logika annyi hogy lekéred annak az adatait aki a kidobást igényli. Ha van jogosultsága meghívot a függvényt a paraméterrel.
Az a baj, hogy nem látom, milyen adatot honnan szedsz be és így nehéz segíteni. Egyébként egy webes controlpanel / usersystem-et tervezgetek, nem tudom hogy mennyire vagy jártas SAMP scriptelésben vagy PHP-ban (Utóbbiban + webdesign-ban tudok helpelni ) de talán összefoghatunk.

7
Bemutatkozás / dannystyle
« Dátum: 2013. November 08. - 02:32:26 »
Sziasztok!
DANNYSTYLE vagyok. Nem, nem egoizmusból írom nagybetûvel és egyben (meg van az oka, csak van annyira cinkes, hogy nem kötöm az orrára mindenkinek).
Gondoltam bemutatkozom én is, így nem rontok be a meglett \"családi\" hangulatba. Dani de jobban szeretem, ha Danny-nek (\"Deni\")-nek szólítotok. Jómagam webmesternek tanultam, azóta is a pályán vagyok. Megtetszett a SAMP - bár sajnos elég késõn, belátom. Már a kedvenc játékmódomat is megtaláltam és remélem több jó légkörben játszódó világban lesz részem a hazai szervereken.
C.U. @ San Andreas :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal