Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Razo

Oldalak: [1] 2 3
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Disconnect
« Dátum: 2014. Április 10. - 23:12:58 »
Nem nagyon értem a kérdést :D

2
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. Április 10. - 22:42:52 »
Értem.
 
#define IDO 3000
CMD:repairall(playerid,params[])
{
GameTextForAll(\"~r~Kocsik megjavítva.\",IDO,1);
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}

3
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. Április 10. - 22:35:14 »
CMD:repairall(playerid,params[])
{
SendClientMessageToAll(-1,\"Kocsik megjavítva.\");
for(new i; i<MAX_VEHICLES; i++)
{
RepairVehicle(i);
}
return 1;
}

4
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2014. Április 10. - 22:28:06 »

Nemrég fedeztem fel, elég jó :D

5
Segítségkérés / HIBA Szerver inditáskor!
« Dátum: 2014. Április 06. - 17:48:14 »
Az összes plugin, amit használsz, a legfrissebb?

6
Bemutatkozás / havasi01 bemutatkozása
« Dátum: 2014. Április 04. - 22:48:54 »
12  éves létedre sokkal értelmesebb és inteligensebb vagy az átlagnál.

7
Szkript kérések / Ütközéskor jelezzen a játékosnak
« Dátum: 2014. Április 03. - 21:50:15 »
Nincsmit, egyébként most, hogy így átnéztem, eszembe jutott, hogy lehet néhány jármû, ami több HP-val spawnol, mint 1000, bármint ez gyakori a játékmódokban. Tehát akkor az OnVehicleSpawn valahogy így kell kinézzen:
 
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
        new Float:jhp;
        GetVehicleHealth(vehicleid,jhp);
        JarmuHP[vehicleid] = jhp;
        return 1;
}

8
Segítségkérés / Nem mûködik 2 parancs
« Dátum: 2014. Április 03. - 20:35:51 »
Te igen, de alapból a módban nem volt pl. dcmd, vagy egyéb parancsfeldolgozó?

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / rTele ~ Egyszerû Teleport Rendszer
« Dátum: 2014. Április 03. - 16:37:33 »
Köszönöm :D
ZyZu, megcsináltam.

10
Beszélgetés / Fidesz - Még a választások utolsó napjai
« Dátum: 2014. Április 02. - 22:10:30 »
A politikát mindig is cirkusznak tartottam. Nevetséges dolog, amit Enter is leírt.
A legegyszerûbb az lenne, ha az összes párt összefogna, hogy valahogy kieggyeznének egymással, egy párt megalapításáért. Ha esetleg szétosztanák maguk között, hogy ez a párt ebben jobb, az abban, és így lennének megadva a hatáskörök, egy párt formájában.
Így persze a 4 évenkénti és a folyamatos tüntetéseket, cirkuszt meg kellene szüntetni, ez lenne az egyetlen baj. Ez kell a magyaroknak.

11
Szkript kérések / Ütközéskor jelezzen a játékosnak
« Dátum: 2014. Április 02. - 21:38:50 »
#include <a_samp>
new Float:JarmuHP[MAX_VEHICLES];
public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid,playerid)
{
new Float:jhp;
GetVehicleHealth(vehicleid,jhp);
if(JarmuHP[vehicleid]-100.0 <= jhp)
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Ütköztél egy nagyot!\");
    JarmuHP[vehicleid] = jhp;
}
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
JarmuHP[vehicleid] = 1000.0;
return 1;
}

 
Így csak akkor fogja kiírni az üzenetet, hogyha ütközésnél a jármû HPja több, mint 100-at esett.

12
Segítségkérés / Dialog kérdés
« Dátum: 2014. Április 02. - 21:25:15 »
Itt van konkrétan az, amit akartál.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_VALASZ 1234
CMD:valasz(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VALASZ,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Válasz\",\"Írd be az ID-t!\",\"Válasz\",\"Mégse\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_VALASZ)
{
    if(response)
    {
        if(IsNumeric(inputtext))
        {
      new id = strval(inputtext); //a stringet integerré alakítjuk
      if(IsPlayerConnected(id))
      {
          SendClientMessage(id,-1,\"Szia.\");
      }
      else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs ilyen játékos.\");
        }
        else return SendClientMessage(playerid,-1,\"Az ID-t, azaz számot kell beírni.\");
    }
    return 1;
}
return 0;
}
stock IsNumeric(const string[]) { //ez a függvény azt ellenõrzi, hogy egy string szám-e
    new length=strlen(string);
    if (length==0) return false;
    for (new i = 0; i < length; i++) {
        if (
        (string > \'9\' || string < \'0\' && string!=\'-\' && string!=\'+\')
        || (string==\'-\' && i!=0)                                             //
        || (string==\'+\' && i!=0)                                             //
        ) return false;
    }
    if (length==1 && (string[0]==\'-\' || string[0]==\'+\')) return false;
    return true;
}

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / rTele ~ Egyszerû Teleport Rendszer
« Dátum: 2014. Április 02. - 20:34:54 »
Köszönöm, igyekeztem :D

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / rTele ~ Egyszerû Teleport Rendszer
« Dátum: 2014. Április 02. - 20:26:57 »
rTele v1.0 ~ Egyszerû Teleport Rendszer
 
Használat, funkciók:



 - Funkciók:


   - InGame teleport létrehozás, és törlés


   - Teleportok mentõdnek


   - RCON admin tudja engedélyezni/letiltani a különbözõ teleportálási módoka


   - Dialoggal történõ teleportálás InGame létrehozott helyre


   - TAB-->Játékosra kattintásnál teleportálás


   - Térképen kijelölt WayPointra teleportálás


 - Parancsok játékosoknak:


   - /telehelp: Parancsok listázása


   - /w(ay)p(oint): Térképen elõre kijelölt helyre teleportálás


   - /tele: Elõhozza a dialogot a meglévõ teleportokkal


 - Parancsok RCON adminoknak:


   - /ujtele: Teleport létrehozása a játékos jelenlegi pozíciójánál


   - /teletorol: Létrehozott teleport kitörlése, ID-re.


   - /engedtele: Teleportálási módok engedélyezése a játékosoknak.


Ismert bug:

 - Sok létrehozott teleport után a /tele dialog nem jelzi ki az összeset. Ezt a DIALOG_STR_HOSSZ definíció nagyobbításával tudjátok fixálni.




Futtatáshoz kellõ includeok, pluginok:

 - sscanf2 (plugin is)


 - zcmd


Letöltés:

- rTele.pwn

- rTele.amx


/*
|==============|
|=====rTele====|
|====by Razo===|
|==============|
*/
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define MAX_TELE 64
#define SCM(%0,%1,%2) SendClientMessage(%0,%1,%2)
#define SCMTA(%0,%1) SendClientMessageToAll(%0,%1)
#define COLOR_RED 0xEB000FFF
#define ABLAK_TELE 1234
#define TELE_STR_HOSSZ 2048
enum tInfo
{
Nev[34],
Float:tx,
Float:ty,
Float:tz,
Float:tangle,
Letette[MAX_PLAYER_NAME]
};
enum jInfo
{
Float:wpx,
Float:wpy,
Float:wpz
};
new TeleInfo[MAX_TELE][tInfo];
new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][jInfo];
new TeleLetezik[MAX_TELE];
new gstr[144];
new bool:wp_leteve[MAX_PLAYERS];
new bool:wp_enged;
new bool:tp_enged;
new bool:hely_enged;
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\");
print(\"====================\");
print(\"===rTele betoltve===\");
print(\"====================\");
print(\"\");
LoadTele();
wp_enged = false;
tp_enged = false;
hely_enged = false;
return 1;
}
 
stock pname(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, MAX_PLAYER_NAME);
return pName;
}
stock StripNL(str[]) // by y_less
{
new
i = strlen(str);
while (i-- && str <= \' \') str = \'\\0\';
}
 
SaveTele(teleid)
{
new file[32], str[144];
format(file,sizeof file,\"tele_%d\",teleid);
new File:hnd = fopen(file,io_write);
format(str,sizeof str,\"Poz&Nev=%.3f,%.3f,%.3f,%.3f,%s\\r\\n\",TeleInfo[teleid][tx],TeleInfo[teleid][ty],TeleInfo[teleid][tz],TeleInfo[teleid][tangle],TeleInfo[teleid][Nev]); fwrite(hnd,str);
format(str,sizeof str,\"Letette=%s\\r\\n\",TeleInfo[teleid][Letette]); fwrite(hnd,str);
format(str,sizeof str,\"Keszitve=%d\\r\\n\",TeleLetezik[teleid]); fwrite(hnd,str);
fclose(hnd);
}
LoadTele()
{
new /*str[64],*/ File:hnd, count, filename[64], line[256], s, key[64];
for(new i = 1; i < MAX_TELE; i++)
{
    format(filename,sizeof filename,\"tele_%d\",i);
    if(!fexist(filename)) continue;
    hnd = fopen(filename,io_read);
    while(fread(hnd,line))
    {
        StripNL(line);
        s = strfind(line,\"=\");
   if(!line[0] || s<1) continue;
   strmid(key,line,0,s++);
//   if(strcmp(key,\"Nev\") == 0) strmid(TeleInfo[Nev],line,s,sizeof line);
   if(strcmp(key,\"Poz&Nev\") == 0) sscanf(line,\"p<,>ffffs[34]\",TeleInfo[tx],TeleInfo[ty],TeleInfo[tz],TeleInfo[tangle],TeleInfo[Nev]);
   else if(strcmp(key,\"Letette\") == 0) strmid(TeleInfo[Letette],line,s,sizeof line);
   else if(strcmp(key,\"Keszitve\") == 0) TeleLetezik = strval(line);
    }
    fclose(hnd);
    if(TeleLetezik) count++;
}
printf(\"%d teleport betoltve.\",count);
}
 
CMD:teletorol(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new id;
    if(sscanf(params,\"d\",id)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Használat: {FFFFFF}/teletorol [iD]\");
    else
    {
        format(gstr,sizeof gstr,\"/TDM/Szerver/tele_%d\",id);
        if(!fexist(gstr)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs ilyen teleport.\");
        else {
      fremove(gstr);
      format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s törölte a %d ID-jû teleportot.\",pname(playerid),id);
      SCMTA(-1,gstr);
        }
    }
}
else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem használhatod ezt a parancsot.\");
return 1;
}
CMD:tele(playerid,params[])
{
if(hely_enged)
{
new dstr[TELE_STR_HOSSZ];
    for(new i = 1; i<MAX_TELE; i++)
    {
        if(TeleLetezik)
        {
            format(dstr,sizeof dstr,\"%sID: %d Név: %s\\n\",dstr,i,TeleInfo[Nev]);
        }
    }
    ShowPlayerDialog(playerid, ABLAK_TELE, DIALOG_STYLE_LIST, \"Teleport\", dstr, \"Tele\", \"Mégse\");
    }
    else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs engedélyezve ez a teleportálási mód.\");
return 1;
}
CMD:engedtele(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(isnull(params)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Használat: {FFFFFF}/engedtele [Játékos/WayPoint/Hely]\");
    else if(!strcmp(params,\"játékos\",true))
    {
        if(!tp_enged)
        {
        tp_enged = true;
        format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s engedélyezte az egymáshoz való teleportálást.\",pname(playerid));
        SCMTA(-1,gstr);
        }
        else
        {
            tp_enged = false;
        format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s letiltotta az egymáshoz való teleportálást.\",pname(playerid));
        SCMTA(-1,gstr);
        }
    }
    else if(!strcmp(params,\"waypoint\",true))
    {
        if(!wp_enged)
        {
            wp_enged = true;
        format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s engedélyezte a WayPoint-ra való teleportálást. (/wp)\",pname(playerid));
        SCMTA(-1,gstr);
        }
        else
        {
            wp_enged = false;
        format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s letiltotta a WayPoint-ra való teleportálást.\",pname(playerid));
        SCMTA(-1,gstr);
        }
    }
    else if(!strcmp(params,\"hely\",true))
    {
        if(!hely_enged)
        {
            hely_enged = true;
        format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s engedélyezte a helyre való teleportálást. (/tele)\",pname(playerid));
        SCMTA(-1,gstr);
        }
        else
        {
            hely_enged = false;
        format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s letiltotta a helyre való teleportálást.\",pname(playerid));
        SCMTA(-1,gstr);
        }
    }
}
else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem használhatod ezt a parancsot.\");
return 1;
}
CMD:ujtele(playerid,params[])
{
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new Float:asdx;
    new Float:y;
    new Float:z;
    new Float:angle;
new nev[32];
new fnev[34];
GetPlayerPos(playerid,asdx,y,z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,angle);
if(sscanf(params,\"s[32]\",nev)) return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Használat: {FFFFFF}/újtele [Név]\");
else
{
    format(gstr,sizeof gstr,\"{FFFFFF}%s létrehozott egy teleportot. Név: %s\",pname(playerid),nev);
   SCMTA(-1,gstr);
    format(fnev,34,\"%s\",nev);
    for(new x = 1; x<MAX_TELE; x++)
    {
        if(!TeleLetezik
  • )

        {
            TeleLetezik
  • = 1;

           TeleInfo
  • [tx] = asdx;

           TeleInfo
  • [ty] = y;

           TeleInfo
  • [tz] = z;

           TeleInfo
  • [tangle] = angle;

           TeleInfo
  • [Nev] = fnev;

           TeleInfo
  • [Letette] = pname(playerid);

           SaveTele(x);
           return 1;
      }
    }
    SCM(playerid,COLOR_RED,\"Már nem lehet!\");
}
}
else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem használhatod ezt a parancsot.\");
return 1;
}
CMD:wp(playerid,params[])
{
if(wp_enged)
{
if(wp_leteve[playerid])
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
       new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
            SetVehiclePos(veh,JatekosInfo[playerid][wpx],JatekosInfo[playerid][wpy],JatekosInfo[playerid][wpz]);
            SCM(playerid,-1,\"{0000FF}Teleportálva.\");
   }
   else {
       SetPlayerPosFindZ(playerid,JatekosInfo[playerid][wpx],JatekosInfo[playerid][wpy],JatekosInfo[playerid][wpz]);
       SCM(playerid,-1,\"{0000FF}Teleportálva.\");
   }
}
else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem jelöltél ki WayPoint-ot.\");
}
else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs engedélyezve ez a teleportálási mód.\");
return 1;
}
CMD:waypoint(playerid,params[])
{
return cmd_wp(playerid,params);
}
CMD:telehelp(playerid,params[])
{
SCM(playerid,-1,\"{FFFFFF}Parancsok: /tele, /wp. TAB-on játékosra kattintással teleportálhatsz, amennyiben ez engedélyezve van.\");
if(IsPlayerAdmin(playerid)) SCM(playerid,-1,\"{FFFFFF}RCON admin parancsok: /ujtele, /engedtele, /teletorol\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid,dialogid,response,listitem,inputtext[])
{
    if(dialogid == ABLAK_TELE)
{
    if(response)
    {
        new teleid;
        sscanf(inputtext[4],\"d\",teleid);
            if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            {
                new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                SetVehiclePos(vid,TeleInfo[teleid][tx],TeleInfo[teleid][ty],TeleInfo[teleid][tz]);
      SetVehicleZAngle(vid,TeleInfo[teleid][tangle]);
   }
   else {
            SetPlayerPos(playerid,TeleInfo[teleid][tx],TeleInfo[teleid][ty],TeleInfo[teleid][tz]);
   SetPlayerFacingAngle(playerid,TeleInfo[teleid][tangle]);
   SCM(playerid,-1,\"{0000FF}Teleportálva.\");
   }
    }
}
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
wp_leteve[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerClickMap(playerid,Float:fX,Float:fY,Float:fZ)
{
JatekosInfo[playerid][wpx] = fX;
JatekosInfo[playerid][wpy] = fY;
JatekosInfo[playerid][wpz] = fZ;
wp_leteve[playerid] = true;
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid,clickedplayerid,source)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(clickedplayerid,x,y,z);
if(tp_enged)
{
    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
    SetPlayerPos(playerid,x+1,y,z);
    }
    else
    {
        new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
        SetVehiclePos(veh,x+2,y,z);
    }
}
    else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nincs engedélyezve ez a teleportálási mód.\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\");
print(\"|=========================|\");
print(\"|====rTele kikapcsolva====|\");
print(\"|=========================|\");
print(\"\");
return 1;
}

 


Használjátok egészséggel! :)

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Disconnect
« Dátum: 2014. Április 10. - 23:12:58 »
Nem nagyon értem a kérdést :D

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal