Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamer

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / 2 db animációt keressek
« Dátum: 2013. Április 21. - 20:28:14 »
Helló.

Elkezdtem írni egy filterszkriptet ahhoz keressek 2 animációt.


1. Az lenne hogy a játékos beírja /hamburger akkor egy animációval enni fogja vagyis úgy értem, mint SP be hogy oda megy egy hotdogos ott tudd venni kaját és akkor egy animációval olyan mint ha enne.


2. Az lenne hogy a játékos beírja /cappy akkor egy animációval inni fogja, ilyen is van SP be csak a üdítõs autómatánál.


Aki segítene ezt a 2 animációt megtalálni annak adnám 100% a +-t.


Üdv. Gamer

2
Segítségkérés / Samp ételek
« Dátum: 2013. Április 21. - 19:57:03 »
Itt van strcmp be.
 
   if (strcmp(\"/chips\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(GetPlayerMoney(playerid) < 50) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nincsen elég pénzed.\");
GivePlayerMoney(playerid, -50//Levon a játékostól 50$-t.
SetPlayerHealth(playerid, 10);// Add a játékosnak 10 életet.
return 1;
}

 
+Itt van zcmd be.
 
CMD:chips(playerid, params[])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 50) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Nincsen elég pénzed.\");
GivePlayerMoney(playerid, -50//Levon a játékostól 50$-t.
SetPlayerHealth(playerid, 10);// Add a játékosnak 10 életet.
return 1;
}

3
Munkaerő keresése / [HuN]Price Stunt Party Szerver mappert keress.
« Dátum: 2013. Április 21. - 14:33:06 »
\" post=\"416716\" timestamp=\"1366547222\"]
Vegyél fel Skypen(janek.aldo2)és ott megbeszéljük.
 
[/quote]
Felvettelek, igazolj vissza.

4
Bemutatkozás / Aldo
« Dátum: 2013. Április 21. - 14:28:04 »
Aldo, én vagyok 5. és 11 éves, akkor te mért lennél 12 ha csak 4 es vagy max 10.

Meg persze 4.be 1:45 kor mentek suliba? nekünk kell beérni 8:00 ra..

5
Munkaerő keresése / [HuN]Price Stunt Party Szerver mappert keress.
« Dátum: 2013. Április 21. - 14:07:55 »
\" post=\"416712\" timestamp=\"1366546008\"]
Üdv.

Jelentkezek :D


Skype:janek.aldo2

 
[/quote]
Értem, esetleg tudnál küldeni munkáidról képet/linket?

6
Munkaerő keresése / [HuN]Price Stunt Party Szerver mappert keress.
« Dátum: 2013. Április 21. - 14:03:30 »
Üdv.

Elkezdtem írni egy módot a készülõ szerveremhez, szervert még nem vettem majd akkor fogok ha majd kész lesz a játékmód.


Azért keressünk a szerverhez mappert mert nincsen elég idõm, hogy mappoljak/scripteljek, én leginkább scriptelésben vagyok jó.


Pár információ:


Mi lenne a mapper feladata?:

Az hogy mappoljon a szervernek több féle élvezetes pályát hogy a játékosok tudjanak sok féle dolgot csinálni nyitáskor/teszteléskor.

PL:


Stunt


Drift


Derby


DM


Mik a feltételek?

Pontos mappolás, egyedi ötletekkel.

Megbízható mapper legyen.


Legyen skype-ja ahol tudunk beszélgetni,.


Miket tudunk biztosítani a mappernek?

Szerveren/Weboldalon fõadmin rang.

Weboldal hozzáférés


Szerveren fel lesz tüntetve a neve.


Hol lehet jelentkezni?

Ebben a témában

PM


Skype


Email


Elérhetõség:

Skype: gamervok50

Email: [email protected]


Üdvözlettel: Gamer

7
II. Régió / [2.Forduló]rhassi vs citromhun
« Dátum: 2013. Április 21. - 13:45:07 »
Sok szerencsét citromhun és rhassi!!!

8
II. Régió / [2.Forduló]Ezredes.$ vs Aldo
« Dátum: 2013. Április 21. - 13:44:00 »
Istenem, úgy érti hogy busz pálya udvar...

9
Szkript kérések / Reakció teszt kérés.
« Dátum: 2013. Április 21. - 13:21:55 »
Köszönöm mind kettõtöknek.

Bunce1234:


Köszi neked is de szerintem nem olvastad végig a témában amit leírtam, amit te linkeltél az zcmd-s és adminak kell elindítania, de én olyat kértem hogy strcmp-s legyen.


ZyZu:

Te segítettél a legtöbbet, mert a tiédbõl megtaláltam a megfelelõt ami angol nyelvû de elkezdtem magyarosítani.


Köszönöm mind kettõtöknek ment a +!!

10
Szkript kérések / Reakció teszt kérés.
« Dátum: 2013. Április 21. - 12:55:06 »
Üdv.

Csak annyit kérnék tõletek nem e tudtok belinkelni egy \'\'STRCMP\'\'-s reakció tesztet?


Aki segítene menne a +!

11
Készülõ munkák / [FS]Telefon Rendszer
« Dátum: 2013. Április 21. - 11:13:12 »
Várom, biztosan jó fog lenni :D

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / |GM| Trale RPG
« Dátum: 2013. Április 21. - 11:10:53 »
Szép munka lett!

13
Segítségkérés / Belépõ kép
« Dátum: 2013. Április 21. - 10:43:12 »
Mód elejére:
 
new Text:LOADING_SCREEN_IMG1;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG2;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG3;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG4;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG5;
new Text:LOADING_SCREEN_IMG6;

 
OnGameModeInit/OnFiltersciptInIt -be:
 
        LOADING_SCREEN_IMG1 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc3:loadsc3\");
        TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255);
        TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG1, 4);
        TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG1, -1);
        TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG1, 0);
        TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
        TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
        TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG1, 1);
        TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG1, 255);
        TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG1, 663.000000, 482.000000);
        LOADING_SCREEN_IMG2 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc8:loadsc8\");
        TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255);
        TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG2, 4);
        TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG2, -1);
        TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG2, 0);
        TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
        TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
        TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG2, 1);
        TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG2, 255);
        TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG2, 663.000000, 482.000000);
        LOADING_SCREEN_IMG3 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc1:loadsc1\");
        TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255);
        TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG3, 4);
        TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG3, -1);
        TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG3, 0);
        TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
        TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
        TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG3, 1);
        TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG3, 255);
        TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG3, 663.000000, 482.000000);
        LOADING_SCREEN_IMG4 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc9:loadsc9\");
        TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255);
        TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG4, 4);
        TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG4, -1);
        TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG4, 0);
        TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
        TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
        TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG4, 1);
        TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG4, 255);
        TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG4, 663.000000, 482.000000);
        LOADING_SCREEN_IMG5 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc12:loadsc12\");
        TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255);
        TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG5, 4);
        TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG5, -1);
        TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG5, 0);
        TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
        TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
        TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG5, 1);
        TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG5, 255);
        TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG5, 663.000000, 482.000000);
        LOADING_SCREEN_IMG6 = TextDrawCreate(0.000000, 0.000000, \"loadsc14:loadsc14\");
        TextDrawBackgroundColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255);
        TextDrawFont(LOADING_SCREEN_IMG6, 4);
        TextDrawLetterSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 0.500000, 1.000000);
        TextDrawColor(LOADING_SCREEN_IMG6, -1);
        TextDrawSetOutline(LOADING_SCREEN_IMG6, 0);
        TextDrawSetProportional(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
        TextDrawSetShadow(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
        TextDrawUseBox(LOADING_SCREEN_IMG6, 1);
        TextDrawBoxColor(LOADING_SCREEN_IMG6, 255);
        TextDrawTextSize(LOADING_SCREEN_IMG6, 663.000000, 482.000000);

 
Mód végére:
 
forward BACKGROUND_SCREENS(playerid);
public BACKGROUND_SCREENS(playerid)
{
        new rand = random(6);
        if(rand == 0)
        {
                TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG1);
        }
        if(rand == 1)
        {
                TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG2);
        }
        if(rand == 2)
        {
                TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG3);
        }
        if(rand == 3)
        {
                TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG4);
        }
        if(rand == 4)
        {
                TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG5);
        }
        if(rand == 5)
        {
                TextDrawShowForPlayer(playerid,LOADING_SCREEN_IMG6);
        }
        return 1;
}

 
Ezután használhatod bárhol:
 
BACKGROUND_SCREENS(playerid);

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
        BACKGROUND_SCREENS(playerid);
        return 1;
}

 
Így mindíg véletlenszerûen kirak egy képet a játékosnak.

Képeket innen tudsz válogatni

\"sLHir.png\"

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal