Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SilverBoy[SS]

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
1
Segítségkérés / Digitális óra
« Dátum: 2010. Április 01. - 22:29:31 »
Hy
A forumon találtam egy szriptet, melyet luxurion készített (scream fordította), nah én ezt kicsit átkezdtem irogatni, de van benne egy kis bibi :S
az óránál a 9 után 1est mutat... :S
 

/*
                                     Copyright¶ ® LuxurioN™
________________________________________________________________________________________________
  _                                                          _               _ _       _
| |                                                        |_|             |   \\     | |
| |                       _       _               _ _ _     _    _ _ _ _   | |\\ \\    | |
| |           | |   | |  | |     | |  | |   | |  |  _  \\   | |  |  _ _  |  | | \\ \\   | |
| |           | |   | |   | |   | |   | |   | |  | |_| /   | |  | |   | |  | |  \\ \\  | |
| |           | |   | |    | | | |    | |   | |  |  _ \\    | |  | |   | |  | |   \\ \\ | |
| |_ _ _ _ _  | |_ _| |   | |   | |   | |_ _| |  | | \\ \\   | |  | |_ _| |  | |    \\ \\| |
|_ _ _ _ _ _| |_ _ _ _|  |_|     |_|  |_ _ _ _|  |_|  \\_|  |_|  |_ _ _ _|  |_|     \\_ _|
________________________________________________________________________________________________
                  .:: Do not remove the Credits ::.
 
                                 **************************
                 LuX TDC (The Digital Clock)  v1.0
                                 **************************
                                 -> Fordította: ScreaM  <-
*/
#include <a_samp>
#define GREEN          0x21DD00FF
#define RED          0xE60000FF
#define YELLOW          0xFFFF00FF
#define ORANGE          0xF97804FF
#define LIGHTRED       0xFF8080FF
#define LIGHTBLUE       0x00C2ECFF
#define PURPLE          0xB360FDFF
#define BLUE          0x1229FAFF
#define LIGHTGREEN       0x38FF06FF
#define DARKPINK       0xE100E1FF
#define DARKGREEN       0x008040FF
#define ANNOUNCEMENT    0x6AF7E1FF
#define GREY          0xCECECEFF
#define PINK          0xD52DFFFF
#define DARKGREY       0x626262FF
#define AQUAGREEN      0x03D687FF
#define WHITE          0xFFFFFFFF
new Tstring[12][2];
new DelTime;
new Text: LuxClock_Center;
new Text: LuxClock[12];
new Text: LText1;
new Text: LText2;
new Text: LText3;
new Text: LText4;
new Text: LText5;
new Text: LText6;
new Text: LText7;
new Text: LHour;
new Text: LInfo;
new Text: LCategory;
new Text: LMonth;
new Text: LDay;
new Text: LMsg;
forward L_UpdateTime (playerid);
forward L_UpdateClock();
 
public OnFilterScriptInit()
{
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Óra funkciók <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
LHour = TextDrawCreate(512.000000,406.000000,\"  \");
TextDrawAlignment(LHour,0);
TextDrawBackgroundColor(LHour,0x000000ff);
TextDrawFont(LHour,1);
TextDrawLetterSize(LHour,0.399999,1.000000);
TextDrawColor(LHour,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LHour,1);
TextDrawSetProportional(LHour,1);
TextDrawSetShadow(LHour,1);
LInfo = TextDrawCreate(555.000000,357.000000,\"Digitalis Ora\");
TextDrawAlignment(LInfo,0);
TextDrawBackgroundColor(LInfo,0x000000ff);
TextDrawFont(LInfo,1);
TextDrawLetterSize(LInfo,0.299999,1.000000);
TextDrawColor(LInfo,0xffffff66);
TextDrawSetOutline(LInfo,1);
TextDrawSetProportional(LInfo,1);
TextDrawSetShadow(LInfo,1);
LCategory = TextDrawCreate(567.000000,369.000000,\"Informacio\");
TextDrawAlignment(LCategory,0);
TextDrawBackgroundColor(LCategory,0x000000ff);
TextDrawFont(LCategory,1);
TextDrawLetterSize(LCategory,0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LCategory,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LCategory,1);
TextDrawSetProportional(LCategory,1);
TextDrawSetShadow(LCategory,1);
LMonth = TextDrawCreate(550.000000,385.000000,\"  \");
TextDrawAlignment(LMonth,0);
TextDrawBackgroundColor(LMonth,0x000000ff);
TextDrawFont(LMonth,1);
TextDrawLetterSize(LMonth,0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LMonth,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LMonth,1);
TextDrawSetProportional(LMonth,1);
TextDrawSetShadow(LMonth,1);
LDay = TextDrawCreate(551.000000,396.000000,\"  \");
TextDrawAlignment(LDay,0);
TextDrawBackgroundColor(LDay,0x000000ff);
TextDrawFont(LDay,1);
TextDrawLetterSize(LDay,0.199999,1.000000);
TextDrawColor(LDay,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LDay,1);
TextDrawSetProportional(LDay,1);
TextDrawSetShadow(LDay,1);
LMsg = TextDrawCreate(552.000000,413.000000,\" \");
TextDrawAlignment(LMsg,0);
TextDrawBackgroundColor(LMsg,0x000000ff);
TextDrawFont(LMsg,1);
TextDrawLetterSize(LMsg,0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LMsg,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LMsg,1);
TextDrawSetProportional(LMsg,1);
TextDrawSetShadow(LMsg,1);
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Háttér dizájn <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
LText1 = TextDrawCreate(635.000000,352.000000,\"TB\");
LText2 = TextDrawCreate(485.000000,352.000000,\"L\");
LText3 = TextDrawCreate(632.000000,352.000000,\"T\");
LText4 = TextDrawCreate(633.000000,428.000000,\"T\");
LText5 = TextDrawCreate(546.000000,356.000000,\"T2\");
LText6 = TextDrawCreate(546.000000,410.000000,\"T2\");
LText7 = TextDrawCreate(631.000000,356.000000,\"TB\");
TextDrawUseBox(   LText1,1);
TextDrawBoxColor(LText1,0x00000099);
TextDrawTextSize(LText1,625.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText2,1);
TextDrawBoxColor( LText2,0x00000099);
TextDrawTextSize( LText2,475.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText3,1);
TextDrawBoxColor( LText3,0x00000099);
TextDrawTextSize( LText3,479.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText4,1);
TextDrawBoxColor( LText4,0x00000099);
TextDrawTextSize( LText4,478.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText5,1);
TextDrawBoxColor( LText5,0x00000066);
TextDrawTextSize( LText5,480.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText6,1);
TextDrawBoxColor( LText6,0x00000066);
TextDrawTextSize( LText6,480.000000,0.000000);
TextDrawUseBox(   LText7,1);
TextDrawBoxColor( LText7,0x00000066);
TextDrawTextSize( LText7,541.000000,0.000000);
TextDrawAlignment( LText1,0);
TextDrawAlignment( LText2,0);
TextDrawAlignment( LText3,0);
TextDrawAlignment( LText4,0);
TextDrawAlignment( LText5,0);
TextDrawAlignment( LText6,0);
TextDrawAlignment( LText7,0);
TextDrawBackgroundColor( LText1,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText2,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText3,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText4,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText5,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText6,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor( LText7,0x000000ff);
TextDrawFont(LText1,3);
TextDrawLetterSize(LText1,-0.000000,8.199998);
TextDrawFont(LText2,3);
TextDrawLetterSize(LText2,-0.000000,8.200001);
TextDrawFont(LText3,3);
TextDrawLetterSize(LText3,-0.000000,-0.300000);
TextDrawFont(LText4,3);
TextDrawLetterSize(LText4,-0.000000,-0.200000);
TextDrawFont(LText5,3);
TextDrawLetterSize(LText5,-0.000000,5.300001);
TextDrawFont(LText6,3);
TextDrawLetterSize(LText6,-0.000000,1.300000);
TextDrawFont(LText7,3);
TextDrawLetterSize(LText7,-0.000000,7.299998);
TextDrawColor( LText1,0xffffffff);
TextDrawColor( LText2,0xffffffff);
TextDrawColor( LText3,0xffffffff);
TextDrawColor( LText4,0xffffffff);
TextDrawColor( LText5,0xffffffff);
TextDrawColor( LText6,0xffffffff);
TextDrawColor( LText7,0xffffffff);
TextDrawSetOutline( LText1,1);
TextDrawSetOutline( LText2,1);
TextDrawSetOutline( LText3,1);
TextDrawSetOutline( LText4,1);
TextDrawSetOutline( LText5,1);
TextDrawSetOutline( LText6,1);
TextDrawSetOutline( LText7,1);
TextDrawSetProportional( LText1,1);
TextDrawSetProportional( LText2,1);
TextDrawSetProportional( LText3,1);
TextDrawSetProportional( LText4,1);
TextDrawSetProportional( LText5,1);
TextDrawSetProportional( LText6,1);
TextDrawSetProportional( LText7,1);
TextDrawSetShadow( LText1,1);
TextDrawSetShadow( LText2,1);
TextDrawSetShadow( LText3,1);
TextDrawSetShadow( LText4,1);
TextDrawSetShadow( LText5,1);
TextDrawSetShadow( LText6,1);
TextDrawSetShadow( LText7,1);
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> \'Óra\' dizájn <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
LuxClock_Center = TextDrawCreate(510.000000,373.000000,\"o\");
TextDrawAlignment(LuxClock_Center,0);
TextDrawFont(LuxClock_Center,1);
TextDrawLetterSize(LuxClock_Center,0.399999,1.200000);
TextDrawColor(LuxClock_Center,0xffffff66);
TextDrawSetOutline(LuxClock_Center,1);
TextDrawSetProportional(LuxClock_Center,1);
TextDrawSetShadow(LuxClock_Center,1);
TextDrawSetShadow(LuxClock_Center,1);
LuxClock[0] = TextDrawCreate(521.000000,359.000000,\"~w~1\");
TextDrawAlignment(LuxClock[0],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[0],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[0],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[0],0.399999,1.000000);
TextDrawColor(LuxClock[0],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[0],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[0],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[0],1);
LuxClock[1] = TextDrawCreate(528.000000,368.000000,\"~w~2\");
TextDrawAlignment(LuxClock[1],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[1],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[1],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[1],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[1],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[1],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[1],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[1],1);
LuxClock[2] = TextDrawCreate(532.000000,377.000000,\"~w~3\");
TextDrawAlignment(LuxClock[2],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[2],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[2],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[2],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[2],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[2],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[2],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[2],1);
LuxClock[3] = TextDrawCreate(529.000000,386.000000,\"~w~4\");
TextDrawAlignment(LuxClock[3],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[3],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[3],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[3],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[3],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[3],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[3],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[3],1);
LuxClock[4] = TextDrawCreate(523.000000,394.000000,\"~w~5\");
TextDrawAlignment(LuxClock[4],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[4],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[4],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[4],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[4],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[4],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[4],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[4],1);
LuxClock[5] = TextDrawCreate(511.000000,397.000000,\"~w~6\");
TextDrawAlignment(LuxClock[5],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[5],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[5],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[5],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[5],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[5],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[5],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[5],1);
LuxClock[6] = TextDrawCreate(503.000000,394.000000,\"~w~7\");
TextDrawAlignment(LuxClock[6],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[6],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[6],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[6],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[6],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[6],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[6],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[6],1);
LuxClock[7] = TextDrawCreate(494.000000,387.000000,\"~w~8\");
TextDrawAlignment(LuxClock[7],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[7],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[7],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[7],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[7],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[7],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[7],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[7],1);
LuxClock[8] = TextDrawCreate(489.000000,378.000000,\"~w~9\");
TextDrawAlignment(LuxClock[8],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[8],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[8],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[8],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[8],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[8],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[8],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[8],1);

LuxClock[9] = TextDrawCreate(490.000000,368.000000,\"~w~10\");// asszem ez nem jó
TextDrawAlignment(LuxClock[9],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[9],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[9],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[9],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[9],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[9],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[9],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[9],1);

LuxClock[10] = TextDrawCreate(498.000000,359.000000,\"~w~11\");
TextDrawAlignment(LuxClock[10],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[10],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[10],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[10],0.199999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[10],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[10],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[10],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[10],1);
LuxClock[11] = TextDrawCreate(508.000000,356.000000,\"~w~12\");
TextDrawAlignment(LuxClock[11],0);
TextDrawBackgroundColor(LuxClock[11],0x000000ff);
TextDrawFont(LuxClock[11],1);
TextDrawLetterSize(LuxClock[11],0.299999,0.899999);
TextDrawColor(LuxClock[11],0xffffffff);
TextDrawSetOutline(LuxClock[11],1);
TextDrawSetProportional(LuxClock[11],1);
TextDrawSetShadow(LuxClock[11],1);
for(new t; t < 12; t++) format(Tstring[t], sizeof Tstring, \"%d\", t+1);
new Hour, Min, Second;
gettime(Hour, Min, Second);
if (Hour > 12) Hour -= 12;
if (Hour == 0) Hour = 12;
DelTime = Hour-1;
L_UpdateClock();
SetTimer(\"L_UpdateClock\",60000,1);
SetTimer(\"L_UpdateTime\" ,1000, 1);
print( \"\\n**********************************\");
print( \" *                                *\");
print( \" *        ---------------         *\");
print( \" *         -> LuX TDC <-          *\");
print( \" *        ---------------         *\");
print( \" *          Digitális Óra         *\");
print( \" *          By LuxurioN           *\");
print( \" *      Fordította: ScreaM        *\");
print( \" *                                *\");
print( \" **********************************\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
TextDrawDestroy(LuxClock_Center);
    TextDrawDestroy(LText1);
    TextDrawDestroy(LText2);
    TextDrawDestroy(LText3);
    TextDrawDestroy(LText4);
    TextDrawDestroy(LText5);
    TextDrawDestroy(LText6);
    TextDrawDestroy(LText7);
   
    TextDrawDestroy(LHour);
    TextDrawDestroy(LDay);
    TextDrawDestroy(LMonth);
    TextDrawDestroy(LInfo);
    TextDrawDestroy(LCategory);
    TextDrawDestroy(LMsg);
for(new t; t < 12; t++) TextDrawDestroy(LuxClock[t]);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    L_UpdateClock();
return 1;
}
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Digitális Óra funkciók <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
public L_UpdateTime(playerid)
{
new string[256];
new Hour, Minute, Second;
new Year, Month, Day;
gettime(Hour,Minute,Second);
getdate(Year, Month, Day);
format(string, sizeof(string), \"%02d:%02d\", Hour,Minute);
TextDrawSetString(LHour, string);
format(string, sizeof(string), \"Nap: %02d (%02d/%d)\", Year, Month, Day);
TextDrawSetString(LDay, string);
if(Month == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Januar\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 2)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Februar\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 3)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Marcius\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 4)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Aprilis\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 5)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Majus\");
        TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 6)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Junius\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 7)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Julius\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 8)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Augusztus\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 9)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Szeptember\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 10)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: Oktober\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 11)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: November\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
else if(Month == 12)
{
format(string, sizeof(string), \"Honap: December\");
TextDrawSetString(LMonth, string);
}
    switch(Hour)
{
case 0..5:
{
   format(string, sizeof(string), \"~y~Jo reggelt!\");
   TextDrawSetString(LMsg, string);
}
case 6..11:
{
   format(string, sizeof(string), \"~y~Jo reggelt!\");
   TextDrawSetString(LMsg, string);
}
case 12..17:
{
   format(string, sizeof(string), \"~g~Szep delutant!\");
   TextDrawSetString(LMsg, string);
}
case 18..23:
{
   format(string, sizeof(string), \"~p~Jo estet!\");
   TextDrawSetString(LMsg, string);
}
}
return 1;
}
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
// -> Óra frissítése <-
//::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
public L_UpdateClock()
{
      new Year,Month;
new Day,Hour;
new Min,Second;
new nstring[5];
getdate(Year, Month, Day);
gettime(Hour, Min, Second);
      TextDrawShowForAll(LHour);
TextDrawShowForAll(LDay);
TextDrawShowForAll(LMonth);
TextDrawShowForAll(LInfo);
TextDrawShowForAll(LCategory);
TextDrawShowForAll(LMsg);
    TextDrawShowForAll(LText1);
    TextDrawShowForAll(LText2);
    TextDrawShowForAll(LText3);
    TextDrawShowForAll(LText4);
    TextDrawShowForAll(LText5);
    TextDrawShowForAll(LText6);
    TextDrawShowForAll(LText7);
    TextDrawShowForAll(LuxClock_Center);
   
    for(new l; l < 12; l++) TextDrawShowForAll(LuxClock[l]);
if (Hour > 12) Hour -= 12;
if (Hour == 0) Hour = 12;
for(new l; l < 12; l++)
{
if (Hour-1 == l)
{
   format(nstring, sizeof nstring, \"~w~%s\", Tstring[DelTime]);
   TextDrawSetString(LuxClock[DelTime], nstring);
   TextDrawShowForAll(LuxClock[DelTime]);
   //SetWorldTime(Hour);
   format(nstring, sizeof nstring, \"~r~%d\", l+1);
   TextDrawSetString(LuxClock[l], nstring);
   TextDrawShowForAll(LuxClock[l]); DelTime = l;
   break;
}
}
}

 
Szerintem ott a félkövér betütipus körül nem lehet jó valami:S
ha valaki tud segítsen pls

2
Beszélgetés / Autó/Motor/Repülo szólánc
« Dátum: 2010. Március 31. - 21:30:48 »
TrabanT--->Polski ?:O ember te mit ittál?
Trabant-->Triumph (nem a fehérnemu márka, hanem multkor láttam egy ilyen autot, kis cabrio)

3
Beszélgetés / Fekete-fehér igen-nem
« Dátum: 2010. Március 31. - 14:19:41 »
te?

4
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2010. Március 31. - 14:17:55 »
akkor--> roma

5
Beszélgetés / Mini-interview
« Dátum: 2010. Március 30. - 16:59:15 »
kb 50 év mulva aközben amikor 5 db 20 éves ribanc kényeztet... xD
emléxel arra amikor megszülettél?? (lol xD)

6
Segítségkérés / Skin választó
« Dátum: 2010. Március 29. - 20:00:35 »
szóval valahogy így nézne ki?
 

public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerPos(playerid,971.8345,2572.4087,10.7180);
SetPlayerFacingAngle(playerid,0);
SetPlayerCameraPos(playerid,941.6437,2569.7878,27.7322);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,971.8345,2572.4087,10.7180);
return 1;
}

 
SetPlayerCameraPos Ez egy másik /save-val megoldható?

7
Segítségkérés / Skin választó
« Dátum: 2010. Március 29. - 19:10:53 »
Olyat hogy lehet megcisnálni, hogy amikor a skined választod, nem a házban vagy az öltözoben, hanem máshol...
Szerintem ez kell hozzzá:
 

public SetupPlayerForClassSelection(playerid)
{
SetPlayerInterior(playerid,14);
SetPlayerPos(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
SetPlayerCameraPos(playerid,256.0815,-43.0475,1004.0234);
SetPlayerCameraLookAt(playerid,258.4893,-41.4008,1002.0234);
return 1;
}

 
És ez, hogy hova szerttném:
 

AddPlayerClass(0,971.8345,2572.4087,10.7180,62.1326,0,0,0,0,0,0); //

 
Ha valaki seggítene, azt megköszönném:)
UI.: Amikor én próbáltam, akkor nem nagyon akart siekrülni, mert csak egy fekete képet láttam... :S

8
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. Március 29. - 18:02:27 »
Fúúú, köszi, ez nagyon király lett, ilyenre gondoltam
köszi:D

9
Beszélgetés / Autó/Motor/Repülo szólánc
« Dátum: 2010. Március 29. - 17:45:05 »
opel

10
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. Március 29. - 16:03:01 »
Értem, de én olyasmira gondoltam mint van Epsilonnak (asziszem) egyí espeed nevû scriptje, na olyasmi lenne és abban szálálna  viszza, a radar körül...
De egyébként köszi, mert ez a weboldal jól jött máshoz :P

11
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. Március 28. - 21:10:30 »
Te:O
ezzel valami nem jó XD
folyamatosan az 5öst mutatja, és utánna amikor eltünik: gogogo

12
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. Március 28. - 21:04:54 »
Az is jó, köszi

13
Segítségkérés / Countdown
« Dátum: 2010. Március 28. - 20:52:46 »
Egy countdown script kellene, de olyan hogy más mint amilyen van:
A számlálást, és a \'gogogo\' írást át kellene tenni valahova máshova,
a kistérkép felé. Nem tudom megoldhatóe, de itt vagy egy amin átkellene tenni az írást:
 

#include <a_samp>
forward vissza1();// prototipus
forward vissza2();// prototipus
forward vissza3(); // prototipus
forward vissza4(); // prototipus
new name[MAX_PLAYER_NAME]; // név definicó
new string[128]; //128as karakterlánc
new Float:X;
new Float:Y;
new Float:Z;
#define COLOR_ORANGE 0xFF830000 //szin deficinió
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA //SZIN
 
public OnFilterScriptInit() // script
{
print(\"\\n--Count System by GoStop\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) //amikor csatlakozik
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) // megjeleõ szöveg
{
    if(strcmp(cmdtext,\"/count\",true) == 0) //parancs
{
SetTimer(\"vissza4\", 4000, false);
SetTimer(\"vissza1\", 1000, false);
SetTimer(\"vissza2\", 2000, false);
SetTimer(\"vissza3\", 3000, false);
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s elinditotta a számlálást. (/count)\", name);
SendClientMessageToAll(0x99934EFA, string);
return 1;
}
return 0;
}
public vissza1()
{
GameTextForAll(\"~w~3\",600,6);//megjelenõ szöveg Textben
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) //mindenkinek mutassa
{
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z); // elõjövõ zene
}
}
public vissza2()
{
GameTextForAll(\"~w~2\",600,6);//megjelenõ szöveg Textben
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)//mindenkinek mutassa
{
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z);// elõjövõ zene
}
}
public vissza3()
{
GameTextForAll(\"~w~1\",600,6);//megjelenõ szöveg Textben
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)//mindenkinek mutassa
{
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z);// elõjövõ zene
}
}
public vissza4()
{
GameTextForAll(\"~g~GO~g~GO~g~GO\",600,6); //megjelenõ szöveg Textben
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)//mindenkinek mutassa
{
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
PlayerPlaySound(i,1056, X, Y, Z);// elõjövõ zene
}
}

 
Egyébként ez a forumról jött nekem

14
Beszélgetés / Autó/Motor/Repülo szólánc
« Dátum: 2010. Március 27. - 17:09:07 »
Suzuki (a mi autonk:D)

15
Beszélgetés / Fekete-fehér igen-nem
« Dátum: 2010. Március 27. - 10:11:04 »
Én elfoglalt vagyok...
Mert van olyan is?

Oldalak: [1] 2 3 ... 9
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal