Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Adam_Brown

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Segítségkérés / Miért nem jo igy a dialog?
« Dátum: 2016. Február 06. - 18:18:09 »
Nincsen mit!:)

2
Segítségkérés / Miért nem jo igy a dialog?
« Dátum: 2016. Február 06. - 18:14:24 »
Sajnos nem tudok segíteni, még én is eléggé tanuló szinten vagyok :(

3
Segítségkérés / Miért nem jo igy a dialog?
« Dátum: 2016. Február 06. - 18:11:05 »
#define DIALOG_STATS 123
Ott van a mod elején?

4
Segítségkérés / Miért nem jo igy a dialog?
« Dátum: 2016. Február 06. - 18:06:21 »
Milyen hibát ír ki?

5
Segítségkérés / Vontatásnál jármű leakasztása hiba
« Dátum: 2016. Február 06. - 17:42:38 »
Nagyon szépen köszönöm. Ment a +. Zárom a témát!

6
Segítségkérés / Vontatásnál jármű leakasztása hiba
« Dátum: 2016. Február 06. - 16:53:02 »
Sziasztok! Csináltam egy parancsot, ami hibátlanul lefut, de amikor tesztelem, beírom a parancsot, még azt is kiírja, hogy jármű leakasztva, de nem akasztja le. Előre is köszönöm a segítséget!
 
CMD:leakaszt(playerid, params[])
{
if(Belepve[playerid]==1)
{
    if(JatekosInfo[playerid][Fraki]==3 || JatekosInfo[playerid][Leader]==3)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
            {
                if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 525)
                {
                    if(IsTrailerAttachedToVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)))
                    {
                        new trailerid = GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(playerid));
                        DetachTrailerFromVehicle(trailerid);
                        SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Jármű leakasztva! {ff0000}))\");
            }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nincs felakasztva a kocsidra egyetlen jármű sem! {ff0000}))\");
                }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Ez nem szerelőskocsi! {ff0000}))\");
            }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Csak sofőrként használhatod a parancsot! {ff0000}))\");
        }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}A parancs használatához szerelőskocsiban kell ülnöd! {ff0000}))\");
    }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nem vagy szerelő! {ff0000}))\");
}
return 1;
}

7
Segítségkérés / MAP konvertálás
« Dátum: 2016. Január 23. - 19:51:07 »
Köszönöm.És ezt hogyan tegyem vissza MTA-ba?

8
Segítségkérés / MAP konvertálás
« Dátum: 2016. Január 23. - 19:39:54 »
Sziasztok!Még régen mappoltam MTA-ban egy pályát,de azóta újra lett telepítve a gépem és nincs benne a map MTA-ban.Az átkonvertált adatok megvannak,amit a gamemode-ba kell betenni.Vissza tudom valahogy konvertálni hogy meg tudjam nyitni MTA-ban és tudjam szerkeszteni?A válaszokat előre köszönöm!  :)

9
Segítségkérés / Kick parancs használat
« Dátum: 2016. Január 11. - 21:08:18 »
Sziasztok! Írtam egy kick parancsot, viszont hogyha beírom csak simán, hogy /kick, akkor azt írja ki, hogy magadat nem rúghatod ki!
És nem ezt szeretném, hanem azt, hogy Használata:....Kérdésem az lenne, hogy a használatát hova tegyem?
 
CMD:kick(playerid, params[])
{
new string[256];
new string2[256];
new kickeltid;
new ok[128];
new kickeltnev[MAX_PLAYER_NAME];
if(Belepve[playerid]==1)
{
    if(JatekosInfo[playerid][Admin]>=2)
    {
                        if(sscanf(params, \"{u[MAX_PLAYER_NAME]}{z[128]}\", kickeltid, ok))
                        {
                           if(kickeltid==INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nincs ilyen játékos! {ff0000}))\");
               else if(kickeltid==playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Magadat nem rúghatod ki! {ff0000}))\");
               else if(JatekosInfo[kickeltid][Admin] >= JatekosInfo[playerid][Admin])return SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Veled egyforma vagy nálad nagyobb rangú játékost nem rúghatsz ki! {ff0000}))\");
               SetTimer(\"kick\", 500, 0);
                            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                            GetPlayerName(kickeltid, kickeltnev, sizeof(kickeltnev));
                 format(string, sizeof(string), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: %s ki lett rúgva %s által. | Indok: %s {ff0000}))\", kickeltnev, nev, ok);
                 SendClientMessageToAll(-1, string);
               format(string2, sizeof(string2), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Ki lettél rúgva {ff0000}%s {ffffff}által. | Indok: {ff0000}%s ))\", playerid, ok);
               SendClientMessage(playerid, -1, string2);
               printf(\"%s ki lett rúgva %s által. | Indok: %s \", kickeltnev, nev, ok);
                        }else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {c4ff00}Használat: /kick [Játékos ID/ Név] [indok] {ff0000}))\");
}else SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Nincs jogod a parancs használatához! {ff0000}))\");
}
return 1;
}

10
Segítségkérés / Kor megadása hiba
« Dátum: 2016. Január 11. - 18:22:48 »
Nagyon szépen köszönöm!:) zárom a témát!

11
Segítségkérés / Kor megadása hiba
« Dátum: 2016. Január 10. - 21:21:37 »
Ha nincs ott, akkor jön ez a hiba:
 
error 033: array must be indexed (variable \"inputtext\")

12
Segítségkérés / Connectnél clearchat probléma
« Dátum: 2016. Január 10. - 16:50:38 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
for(new i = 0; i < 16; i++) SendClientMessage(playerid, -1,\" \");
return 1;
}

13
Segítségkérés / Kor megadása hiba
« Dátum: 2016. Január 10. - 16:46:10 »
Sziasztok! Van egy dialogom, amibe regisztáció után kell beírni a korodat, viszont beírok egy kort, pl: 25 és kiírja az 50-et. Eddig így néz ki a dialogom, kérlek segítsetek, hogy mi benne a hiba.
 
if(dialogid == kezdo2)
{
if(response)
{
    new file[128];
    new string[128];
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(file, sizeof(file), \"/Karakterek/%s.ini\", nev);
    if(!strval(inputtext))
    {
   Kick(playerid);
    }else
{
    if(strval(inputtext)>= 18 && strval(inputtext)<= 50)
    {
    JatekosInfo[playerid][Kor] =udb_hash(inputtext);
   format(string, sizeof(string), \"{ff0000}(( Angel Pine RPG:{ffffff} Beállítottad a korodat: %d-ra/re!{ff0000}))\", inputtext);
   SendClientMessage(playerid, -1, string);
   }
}
}else{
   SendClientMessage(playerid, -1, \"{ff0000}(( Angel Pine RPG: {ffffff}Ki lettél rúgva, mert nem töltötted ki a kérdőívet! {ff0000}))\");
   Kick(playerid);
}
return 1;
}

14
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer HIBA
« Dátum: 2016. Január 03. - 18:47:43 »
Beírom oda, de nem törli ki az Objecteket.
Így van írva.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18527, -2100.2188, -2285.5000, 33.1875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18200, -2100.2188, -2285.5000, 33.1875, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 18620, -2100.2188, -2285.5000, 33.1875, 0.25);
}

 
[gmod]Pawncodera és duplaposztra figyelj.[/gmod]

15
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer HIBA
« Dátum: 2016. Január 03. - 18:33:15 »
Sziasztok! Az lenne a problémám, hogy hiába rakom a RemoveBuildingForPlayer-t akár az OnPlayerConnect-hez akár az OnPlayerRequestClass-hoz, nem csinál semmit vele... Sőt, megpróbáltam paranccsal is, és akkor sem csinált semmit. Mi lehet a gond?

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal