Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - leonell

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Archívum / Wheels Size
« Dátum: 2014. Április 14. - 20:46:28 »
Sziasztok,gondolom találkoztatok már olyan esettel mikor be modoltatok MTA szerveretekre egy autót,és raktatok rá egy tuning felnit ami esetleg szintén modolt volt,és a kerék kisebb volt a végén mint kellett volna.Az lenne a kérdésem hogy valaki erre tud valami megoldást scriptel meg lehet ezt a gondot oldani növelni x-y kocsinál a kerék méretét?A válaszokat eéõre is köszönöm...

2
Archívum / mysql/sql
« Dátum: 2014. Április 10. - 15:59:06 »
Sziasztok,az lenne a kérésem/kérdésem hogy valaki le tudná e írni pontosan hogy hogy kell be üzemelni egy shotdown vagy egy valhalla szervert,a folyamat azon része lenne a lényeges amikor az sql-t meg a mysql-t állitjuk be,mivel ezt még senkitõl nem láttam le írva így szeretnék kérni egy leírást.

3
Archívum / Wheels Size
« Dátum: 2014. Április 14. - 20:46:28 »
Sziasztok,gondolom találkoztatok már olyan esettel mikor be modoltatok MTA szerveretekre egy autót,és raktatok rá egy tuning felnit ami esetleg szintén modolt volt,és a kerék kisebb volt a végén mint kellett volna.Az lenne a kérdésem hogy valaki erre tud valami megoldást scriptel meg lehet ezt a gondot oldani növelni x-y kocsinál a kerék méretét?A válaszokat eéõre is köszönöm...

4
Archívum / mysql/sql
« Dátum: 2014. Április 10. - 15:59:06 »
Sziasztok,az lenne a kérésem/kérdésem hogy valaki le tudná e írni pontosan hogy hogy kell be üzemelni egy shotdown vagy egy valhalla szervert,a folyamat azon része lenne a lényeges amikor az sql-t meg a mysql-t állitjuk be,mivel ezt még senkitõl nem láttam le írva így szeretnék kérni egy leírást.

5
Archívum / Auto hangok
« Dátum: 2013. December 08. - 10:07:43 »
Üdv.Az lenne a kérdésem hogy hogyan tudnám felül írni a kocsik hangját?Keresgéltem google-on de nem találtam meg hogy ezekt id vagy mi szerint kell modosittani?

6
Archívum / Handling?
« Dátum: 2013. December 08. - 09:06:00 »
Köszönöm,azt valaki megtudná mondani hogy mi hibádzik ebbe a script-be?

7
Archívum / Handling?
« Dátum: 2013. December 07. - 10:52:41 »
Nekem ez a bizonyos kod os modszer kellene..de nem mûködik vagy csak nem értek hozzá??megvan a meta hozzá bevantéve a cucc .lua-ba  illetve az egész .zip be...
 
function speedup (thePlayer)
if (getElementModel(source) == 506) then   itt ez a szám lenne az kocsi idje?
local handlingTable = getVehicleHandling (source)
local newVelocity = ( handlingTable[\"maxVelocity\"] + ( handlingTable[\"maxVelocity\"] / 200 * 50 ) )
setVehicleHandling ( source, \"numberOfGears\", 5 )  ez a kerekek száma gondolom
setVehicleHandling ( source, \"driveType\", \'awd\' )  ez meg a meghajtás
setVehicleHandling ( source, \"maxVelocity\", newVelocity )
setVehicleHandling ( source, \"engineAcceleration\", handlingTable[\"engineAcceleration\"] +14 )
end
end
addEventHandler(\"onVehicleEnter\", root, speedup)

 
melyik az amelyik a kocsi irányithatóságáért,és a sebességért felelõs?illetve mi lehet rossz?

8
Archívum / Handling?
« Dátum: 2013. December 06. - 19:52:23 »
Hogy lehetséges handlingot autóra írni hogy alapból xy jármû tulajdonágai pl. x sebesség y irányíthatóság?

9
Archívum / Freeroam
« Dátum: 2013. December 06. - 19:51:07 »
A freeroam mod mely részében vannak azok a fajta kocsik amik a mapon eleve ott vannak,teszem azt a grove-on vannak autók a freeroam jogoltából,ez hova van bele írva nekem nem szúrja ki a szemem:(

10
Archívum / Jármû világíttás,index,motor
« Dátum: 2013. November 10. - 08:20:43 »
\"--ha kocsiban van az illetõ.\" én barom ezt bent hagytam,de kiszedtem és nem segített....

11
Archívum / Jármû világíttás,index,motor
« Dátum: 2013. November 09. - 15:48:43 »
köszönöm a választ,meg csináltam hozzá a meta filet,megírtam .lua ba amit írtál ,kiszedtem melölle a mellékes infókat,letömöritettem .zip be,viszont nem mûködik leírom hogy néz ki nekem hátha én szurtam el,amibe biztos vagyok.....
meta:
 

 

 
script:
 
function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source)
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)
local daPlayer = getPlayerName(source)
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
       if (motorstat == false) then
               setVehicleEngineState(theVeh,true)
       else
               setVehicleEngineState(theVeh,false)
end
function onJoin()
        bindKey (source,\"j\", \"down\", motor)
        end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)

12
Archívum / Jármû világíttás,index,motor
« Dátum: 2013. Október 14. - 18:42:50 »
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy tudna e valaki nekem készítteni egy scriptet ami tudja vezérelni az indexet, a lámpát, a motort, és a megkülömböztetõ jelzést, gomb nyomásra,mert sík hülye vagyok a scripteléshez...vagy linkelni egyet...(én nem találtam se itt ,se mta forumon..)

13
Archívum / MTA Gond
« Dátum: 2013. Augusztus 15. - 09:12:47 »

14
Archívum / weapons
« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 15:41:13 »
Köszöntem szépen,zárok...

15
Archívum / weapons
« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 05:23:18 »
Köszönöm,de ezt a játékosok fel tudják venni?? :O

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal