Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - IBADBAY

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Úttisztító munka
« Dátum: 2017. Június 30. - 09:14:40 »
Hát nem tudom én mintha már egy szerveren láttam volna, de azért várok még pár választ hátha meg lehet, azért köszönöm!

2
Segítségkérés / Úttisztító munka
« Dátum: 2017. Június 30. - 00:44:21 »
Sziasztok elkezdtem írni egy úttisztító munkád csak egy problémám van. Pl megnyomom a Z betűt akkor elkezd egy hangot lejátszani, de mivel lehet azt megcsinálni hogy a úttisztító autón a tisztító fej is el kezdjen forogni ? 

3
Segítségkérés / Gate próblém
« Dátum: 2016. Október 25. - 18:51:54 »
Nekem is volt már ilyen probléma egybe buggolt nálam a kettő
a

function kinyit(thePlayer)

 nél a kinyit-ot írd át valami másra meg a legalján is van egy ilyen kinyit azt is írd át amire a felsőt is átírtad

4
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2016. Október 25. - 18:48:07 »
Sziasztok lenne egy errorom amire nem tudom a választ.
 
attemp to index field \'?\' (a nil value)

 
itt lene a script
 
local createdWarField = {}
local radarAreas = {}
local warFields = {
{0, 0, 0, 30, 30, 30, \"Warteszt\"},
}
local attackers = 0
local defenders = 0
local gangs = {
[2] = {\"Retek\", 255, 0, 255},
[3] = {\"NEMTUDOM\", 200, 200, 255},
[4] = {\"teszt\", 200, 200, 255},
}
 
addEventHandler(\"onResourceStart\", getRootElement(), function()
for k, v in ipairs(warFields) do
makeWarField(v[1],v[2],v[3],v[4],v[5],v[6], k)
end
end)
function makeWarField(x, y, z, sX, sY, sZ, id)
createdWarField[id] = createColCuboid(x, y, z, sX, sY, sZ)
setElementData(createdWarField[id], \"warField:id\", id)
setElementData(createdWarField[id], \"war:isAttack\", true)
radarAreas[id] = createRadarArea(x, y, sX, sY, gangs[getEnemy(id)][2], gangs[getEnemy(id)][3], gangs[getEnemy(id)][4])
end

 
és ez lenne a hibásnak vélt sor
 
   radarAreas[id] = createRadarArea(x, y, sX, sY, gangs[getEnemy(id)][2], gangs[getEnemy(id)][3], gangs[getEnemy(id)]

 
valkakinek valami ötlete ?

5
Segítségkérés / Social Gaming Faction System Error
« Dátum: 2016. Október 24. - 22:24:34 »
Sziasztok feltettem a Socialt VPS-re és el is indult de van benne egy hiba a faction systembe
ez dobja ki
 
attemp to index field \'?\' (a nil value)

 
itt a script
 
local createdWarField = {}
local radarAreas = {}
local warFields = {
{0, 0, 0, 30, 30, 30, \"Warteszt\"},
}
local attackers = 0
local defenders = 0
local gangs = {
[2] = {\"Retek\", 255, 0, 255},
[3] = {\"NEMTUDOM\", 200, 200, 255},
[4] = {\"teszt\", 200, 200, 255},
}
 
addEventHandler(\"onResourceStart\", getRootElement(), function()
for k, v in ipairs(warFields) do
makeWarField(v[1],v[2],v[3],v[4],v[5],v[6], k)
end
end)
function makeWarField(x, y, z, sX, sY, sZ, id)
createdWarField[id] = createColCuboid(x, y, z, sX, sY, sZ)
setElementData(createdWarField[id], \"warField:id\", id)
setElementData(createdWarField[id], \"war:isAttack\", true)
radarAreas[id] = createRadarArea(x, y, sX, sY, gangs[getEnemy(id)][2], gangs[getEnemy(id)][3], gangs[getEnemy(id)][4])
end

 
és itt pedig a hibásnak vélt sor
 
   radarAreas[id] = createRadarArea(x, y, sX, sY, gangs[getEnemy(id)][2], gangs[getEnemy(id)][3], gangs[getEnemy(id)][4])

 
fogalmam nincsen hogy hogyan lehetne megcsinálni valakinek valami ötlet ?
előre is köszönöm!

6
Segítségkérés / Miért nem működik a gates ?
« Dátum: 2016. Április 28. - 20:49:13 »
ezt mutatja a 15.nek
   if (distance1<=10) and (open==false) then

7
Segítségkérés / Miért nem működik a gates ?
« Dátum: 2016. Április 28. - 20:08:07 »
Sziasztok alapból van a zéróban egy gates resource akartam a szerelőknem kicsálni egy gatét de nem engedi \"gates/bms.lua:15: attempt to compare boolean with numbers\" ezt a hibakódot kaptam mi lehet a baj ? válaszokat előre is köszönöm!
local bmse = createObject(980, 1773.8, -1113.8, 21.6, 0, 0, 270)
exports.pool:allocateElement(bmse)
local bmsk = createObject(980, 1773.69995, -1130.19995,18.6, 0, 0, 270)
exports.pool:allocateElement(bmsk)
local open = false
local which = 0
-- Gate code
function bms(thePlayer)
local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
local distance1 = getDistanceBetweenPoints3D(1773.8,-1113.8, 21.6)
local distance2 = getDistanceBetweenPoints3D(1773.69995, -1130.19995,18.6)
if (distance1<=10) and (open==false) then
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 145) or exports.global:hasItem(thePlayer, 82)) then
   open = true
   which = 1
   outputChatBox(\"LSPD sorompó nyitva!\", thePlayer, 0, 255, 0)
   moveObject(bmse, 1000,1773.8,-1113.8, 20.2, 0, 0, 270)
   setTimer(bmsc, 5000, 1, thePlayer)
end
elseif (distance2<=10) and (open==false) then
if (exports.global:hasItem(thePlayer, 145)) then
   open = true
   which = 2
   outputChatBox(\"LSPD Barrier is now Open!\", thePlayer, 0, 255, 0)
   moveObject(bmsk, 1000, 1773.69995, -1130.19995, 17.3, 0, 0, 270)
   setTimer(bmsc, 5000, 1, thePlayer)
end
end
end
addCommandHandler(\"gate\", bms)
function bmsc(thePlayer)
setTimer(resetState7, 1000, 1)
if (which==1) then
which = 0
moveObject(bmse, 1000, 1773.8, -1113.8, 21.6, 0, 0, 270)
elseif (which==2) then
which = 0
moveObject(bmsk, 1000, 1773.69995, -1130.19995,18.6, 0, 0, 270)
end
end
function resetState7()
open = false
end

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal