Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - RicSiy123

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
1
Segítségkérés / Re:Összes object törlése
« Dátum: 2021. Augusztus 26. - 17:27:20 »
Köszi, végső megoldásnak, ha nem sikerül törölni... Akkor jó ötlet :D

2
Segítségkérés / Re:Összes object törlése
« Dátum: 2021. Augusztus 26. - 09:14:28 »
Igen, megvan az elképzelés. Nem az egész SA-t akarom kukázni, csak a pályát az alapjáték objectekkel együtt, hogy aztán sajátokkal pótoljam, és új várost építsek

3
Segítségkérés / Re:Összes object törlése
« Dátum: 2021. Augusztus 26. - 07:55:02 »
Azért ragadok le a SAMP-nál, mert ehhez jobban értek, és ez már készen van. A terveim nem mutatnak túl a SAMP-on, sőt pont az olyan dolgokra van szükségem, mint fegyver mechanika, járművek, vagy működő multiplayer és szerver. Ezeket problémás lenne összerakni, ha nem értek hozzá :D A SAMP-nál ez az alap már adott, és csak bővítenem kell.

Ami a módot, kliens oldali megoldást illeti, pont arra lenne szükségem, mert teljesen törölni akarok minden objectet, az csak fél megoldás lenne, ha a játékból törlődnének, de közben ott foglalná a helyet a mappában

4
Segítségkérés / Összes object törlése
« Dátum: 2021. Augusztus 25. - 23:22:36 »
Tudom vége a SAMP-nak... De azon gondolkodtam, hogy esetleg bele kezdenék valami újba, mert megtanultam hobbi szinten modellezni. A kérdésem az lenne, hogy hogyan lehetne az összes objectet törölni a játékból úgy, hogy elinduljon a SAMP is? Találtam singletplayer modokat, amik törölnek mindent (csak a vizet nem), de ezekkel crashel a SAMP. Ha valaki tudna segíteni, esetleg fizetnék is :D

5
command spam van benne?

6
Segítségkérés / Streamer ID
« Dátum: 2019. Augusztus 24. - 00:11:10 »
Streamer ID
Sziasztok! Valahogyan lekérdezhető a streamerben, hogy van-e az 5 méteres körzetben egy bizonyos Object ID-ből, ami nincs elnevezve? 

7
Segítségkérés / Dialog probléma
« Dátum: 2019. Augusztus 20. - 04:35:43 »
Próbáld így megoldani  if(!response)  a felkiáltójel azt jelenti, hogy \"nem\". Tehát az else helyett  if(!response)

8
Segítségkérés / Felezés
« Dátum: 2019. Augusztus 15. - 09:17:21 »

new teamCount[2], teamid;
foreach(Player, ii)
{
teamid = random(2);
SetPlayerTeam(ii, teamid);
teamCount[teamid] ++;
}

 
Találtam egy ilyen megoldást, csak ehhez kéne valami loop a teamCount alapján (Hogy egyenlő legyen) 

9
Segítségkérés / Felezés
« Dátum: 2019. Augusztus 15. - 07:44:39 »
Lehetséges a páratlan szám. Azzal mindegy mi lesz, valamelyikhez a kettő közül dobja be azt is 

10
Segítségkérés / Felezés
« Dátum: 2019. Augusztus 15. - 07:12:44 »
Felezés
 
Sziasztok! Hogyan lehetne azt megoldani, hogy véletlenszerűen (de egyenlően)  ketté ossza azokat a játékosokat, akiknek a Cucc[playerid] értékük egyenlő 1-el, majd a két csapattal, két különböző dolog történjen?  

11
Segítségkérés / Kétszer ugyan az
« Dátum: 2019. Augusztus 05. - 10:20:50 »
Köszönöm, hogy mindig időt szánsz rám :D

12
Segítségkérés / Kétszer ugyan az
« Dátum: 2019. Augusztus 05. - 03:45:42 »
Megoldottam... Tudom, ócska megoldás. Lesz majd jobb is. Köszönöm a segítséget :D     
 
 
 
if(randert[playerid] != randpilot)
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    }
    if(randert[playerid] == randpilot)
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot+1][0],pilotapontok[randpilot+1][1],pilotapontok[randpilot+1][2],5.0);
    }
    if(randert[playerid] == 3)
    {
    new fun;
    fun = random(2);
    switch(fun)
    {
    case 0:
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[0][0],pilotapontok[0][1],pilotapontok[0][2],5.0);
    }
    case 1:
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[1][0],pilotapontok[1][1],pilotapontok[1][2],5.0);
    }

13
Segítségkérés / Kétszer ugyan az
« Dátum: 2019. Augusztus 05. - 03:22:52 »
Köszi. Csináltam egy ilyen megoldást. De mi van, ha utolsó az ID?
 

new randert[MAX_PLAYERS];
CMD:pilotamunka(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == Pilota)
    {
    new randpilot = random(sizeof(pilotapontok));
    {
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    randert[playerid] = randpilot;
    if(GetVehicleModel(vehicleid) == 511 || GetVehicleModel(vehicleid) == 487 || GetVehicleModel(vehicleid) == 519 || GetVehicleModel(vehicleid) == 593)
    {
    PilotJob[playerid] = 1;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    }
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFCC33}A megfelelõ repülõben kell lenned!\");
    }
    }
    }
    return 1;
    }
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == Kamionos)
    {
    kamicheckpointenter(playerid);
    }
    if(gTeam[playerid] == Pilota)
    {
    new randpilot = random(sizeof(pilotapontok));
    if(PilotJob[playerid] == 1){
    PilotJob[playerid] = 2;
    
    if(randert[playerid] != randpilot)
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    }
    if(randert[playerid] == randpilot)
    {
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot+1][0],pilotapontok[randpilot+1][1],pilotapontok[randpilot+1][2],5.0);
    }
    return 1;
    }
    .
    .
    .

 
 

14
Segítségkérés / Kétszer ugyan az
« Dátum: 2019. Augusztus 04. - 23:08:10 »
Kétszer ugyan az
Helló. Van egy alap pilóta munkám. A gond az, hogy a random checkpoint néha egymás után 2-szer (vagy többször) ugyan az. Valaki tudna ebben segíteni, hogy kétszer ne adja be egymás után ugyan azt?
 

new Float:pilotapontok[3][3] =
{
  {1563.1752,-2441.3403,13.5547},
  {-1286.2291,80.2801,14.1484},
  {1363.4385,1586.5054,10.8203}
};
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == Pilota)
    {
    new randpilot = random(sizeof(pilotapontok));
    if(PilotJob[playerid] == 1){
    PilotJob[playerid] = 2;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    return 1;
    }
    if(PilotJob[playerid] == 2){
    PilotJob[playerid] = 3;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    return 1;
    }
    if(PilotJob[playerid] == 3){
    PilotJob[playerid] = 4;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    return 1;
    }
    if(PilotJob[playerid] == 4){
    new randpenza = RandomEx(9000, 20000);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    Penzad(playerid, randpenza);
    PilotJob[playerid] = 0;
    new string[128];
    format(string,sizeof(string),\"Ennyit kerestél: {FFFFFF}%s $\",randpenza);
    SendClientMessage(playerid, -1, string);
    GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev));
    format(string,sizeof(string),\"%s Befejezte a munkáját\",Nev);
    SendClientMessageToAll(-1 , string);
    }
    }
    return 1;
}
 
stock RandomEx(min, max)
{
    new rand = random(max-min)+min;
    return rand;
}
CMD:pilotamunka(playerid, params[])
    {
    if(gTeam[playerid] == Pilota)
    {
    new randpilot = random(sizeof(pilotapontok));
    {
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    if(GetVehicleModel(vehicleid) == 511 || GetVehicleModel(vehicleid) == 487 || GetVehicleModel(vehicleid) == 519 || GetVehicleModel(vehicleid) == 593)
    {
    PilotJob[playerid] = 1;
    SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
    }
    else
    {
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Repülőben kell lenned!\");
    }
    }
    }
    return 1;
    }

 

 

15
Segítségkérés / Víz mellett
« Dátum: 2019. Augusztus 01. - 11:29:47 »
Kipróbálom, kösz
 
 

Oldalak: [1] 2 3 ... 11
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal