Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Filko55

Oldalak: [1]
1
Archívum / Mozgatható HUD HP Nem frissül
« Dátum: 2016. Március 31. - 17:47:44 »
Pl én így csinálnám:
 

function hpcsik()
local playerhp = getElementHealth(localPlayer) -- Hp lekérése
local hpszazalek = playerhp/100 -- Ezzel adod majd meg, hogy a csik hanyad része legyen kirajzolva
dxDrawImage(x,y,w*hpszazalek,h,stb...)
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, hpcsik)

 
A lényeg, hogy a csík teljes hosszát add meg a w helyére és azt szorzod a százalékkal...
Lehet, hogy van egyszerűbb, én így oldanám meg...  :)
Remélem tudtam segíteni...

2
Segítségkérés / Export hiba
« Dátum: 2016. Március 26. - 12:08:17 »
Sziasztok!
Egy egyszerű kis animációt készítettem el az MTA useful functions belüli smoothMooveCamera-val. Mivel több resourche-ban is szeretném használni, gondoltam hogy átrakom egy másik resourcheba, és majd oda exportálgatok ki ha máskor is szükség lesz rá.
Itt is lennének a kódok:
A  smoothMooveCamera algoritmusát tartalmazó script:
 

local sm = {}
sm.moov = 0
sm.object1,sm.object2 = nil,nil
local function removeCamHandler()
if(sm.moov == 1)then
sm.moov = 0
end
end
local function camRender()
if (sm.moov == 1) then
local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
end
end
addEventHandler(\"onClientPreRender\",root,camRender)
function smoothMoveCamera(x1,y1,z1,x1t,y1t,z1t,x2,y2,z2,x2t,y2t,z2t,time)
if(sm.moov == 1)then return false end
sm.object1 = createObject(1337,x1,y1,z1)
sm.object2 = createObject(1337,x1t,y1t,z1t)
setElementAlpha(sm.object1,0)
setElementAlpha(sm.object2,0)
setObjectScale(sm.object1,0.01)
setObjectScale(sm.object2,0.01)
moveObject(sm.object1,time,x2,y2,z2,0,0,0,\"InOutQuad\")
moveObject(sm.object2,time,x2t,y2t,z2t,0,0,0,\"InOutQuad\")
sm.moov = 1
setTimer(removeCamHandler,time,1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object1)
setTimer(destroyElement,time,1,sm.object2)
return true
end
local sm = {}
sm.moov = 0
sm.object1,sm.object2 = nil,nil
local function removeCamHandler()
if(sm.moov == 1)then
sm.moov = 0
end
end
local function camRender()
if (sm.moov == 1) then
local x1,y1,z1 = getElementPosition(sm.object1)
local x2,y2,z2 = getElementPosition(sm.object2)
setCameraMatrix(x1,y1,z1,x2,y2,z2)
end
end

 
Ugyanennek a meta-ja:
 

<meta>
<script src=\"c_animations.lua\" type=\"client\"/>
<export function=\"smoothMoveCamera\" type=\"client\"/>
</meta>

 
Maga az exportot tartalmazó script sor:
 

exports[\"new_animations\"]:smoothMoveCamera(592.26226806641,716.52661132813,2060.6108398438,595.27972412109,724.57922363281,2060.6062011719,593.00848388672,718.62255859375,2060.4455566406,595.27972412109,724.57922363281,2060.6062011719,3000)

 
Viszont az adatokat kapó resourche folyamatosan hibákat ír ki a debugba, hogy nem megfelelő értékeket kap...
Tudna valaki segíteni? :)

3
Archívum / Hud segítség kérés [ MTA/LUA]
« Dátum: 2016. Február 03. - 20:19:45 »
Persze, elvileg minden megvan.....
Meta:
 

<meta>
<script src=\"c_hud.lua\" type=\"client\" />
<script src=\"s_hud.lua\" type=\"server\" />
 
<file src=\"kepek/hud.png\"/>
<file src=\"kepek/piros.png\"/>
<file src=\"kepek/kek.png\"/>
</meta>

 
szerver oldali :
 

addEventHandler ( \"onPlayerJoin\", root,
    function ()
        setPlayerHudComponentVisible ( source, \"ammo\", false )   
        setPlayerHudComponentVisible ( source, \"weapon\", false )
    showPlayerHudComponent(source,\'money\',false)
showPlayerHudComponent(source,\'ammo\',false)
showPlayerHudComponent(source,\'weapon\',false)
showPlayerHudComponent(source,\'clock\',false)
showPlayerHudComponent(source,\'health\',false)
showPlayerHudComponent(source,\'armour\',false)      
showPlayerHudComponent(source,\'breath\',false)
end
)

4
Archívum / Hud segítség kérés [ MTA/LUA]
« Dátum: 2016. Február 02. - 22:34:25 »
Sziasztok! :D
Nem régiben elkezdtem foglalkozni Lua scripteléssel, de elég gyerekcipőben járok még...... :D
Némi tudást összeszedve sikerült megírni egy hud scriptet, de valahogy nem akar működni..... :(
Esetleg tudna valaki segíteni? Átfuttatam debugscript 3-mal, ami volt hiba kijavítottam, de továbbra sem akar működni.....
Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva....
A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak.....
Script:
 

local x, y = guiGetScreenSize() -- kép méretének bekérése x= szélesség, y= hosszúság
local hd = true -- Ha hd felbontás igaz, ha nem akkor hamis
local w = 500 -- hud hátterének alap szélessége
local h = 300 -- hud hátterének alap hosszúsága
local xh = 1920-500 -- hud hátterének x pozíciója ha a felbontás hd
local yh = 1080-10 -- hud hátterének y pozíciója ha a felbontás hd
local xcsik1 = xh+155
local ycsik1 = yh-18
local wcsik1 = 1200
local hcsik1 = 300
 
local xcsik2 =  xh+155
local ycsik2 = yh-94
local wcsik2 = 1200
local hcsik2 = 300
 
if x~= 1920 and y~= 1080 then -- Vizsgálat a felbontást illetően
hd = false
end
 
local xbh, ybh, wbh, hbh
 
if hd == true then -- Ha hd, akkor az arányt meghadja 1-en
xbh = 1
ybh = 1
wbh = 1
hbh = 1
else -- Ha nem hd, akkor kiszámítja az aránypárt
xbh = (x/1920)
ybh = (y/ 1080)
wbh = (x/1920)* w
hbh = (y/1080) *h
end
 
-- Szorzás az aránypárokkal és a hd pozíciókkal
--Háttér
local xrelative= xbh * xh
local yrelative = ybh * yh
local wrelative = wbh * w
local hrelative = hbh * h
 
-- Vonalak
 
local xcsik1relative = xbh * xcsik1
local ycsik1relative =ybh * ycsik1
local wcsik1relative = wbh * wcsik1
local hcsik1relative = hbh * hcsik1
 
local xcsik2relative = xbh * xcsik2
local ycsik2relative =ybh * ycsik2
local wcsik2relative = wbh * wcsik2
local hcsik2relative = hbh * hcsik2
 
 
-- Képanyag betöltése
local hudkep = \"kepek/hud.png\"
local piroscsik = \"kepek/piros.png\"
local kekcsik = \"kepek/kek.png\"
 

-- Hud hátterének kirajzolása
function hud()
alap = dxDrawImage( xrelative, yrelative, wrelative, hrelative, hudkep, 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), true)
end
 
function HandleTheRendering ( )
addEventHandler(\"onClientRender\", root, hud)
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\",resourceRoot, HandleTheRendering)

 
Egyenlőre már belefoglaltam, hogy lesz két csík, ami majd életet és páncélt fog kimutatni, de azok még nincsenek megcsinálva....
A kérdés tehát, hogy miért nem rajzolja ki a \"hátterét\" a hudnak.....
Köszönöm a segítségeteket! :D
[mod]Legközelebb a kódot/scriptet rakd
 tag közé.[/mod]

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal