Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SAW911

Oldalak: [1] 2 3
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Rendszámtábla áttexturázása
« Dátum: 2015. Szeptember 06. - 19:36:07 »
.

2
Archívum / saját Inventory
« Dátum: 2015. Augusztus 20. - 14:46:55 »
elakadtam egy inventory rendszer készítésében.  A mozgatással van a baj, ami jól is működik ha egyetlen item van nálam. ha egynél több akkor ha a másodikat mozgatom, akkor is csak az első mozog, a második marad a helyén. Így csináltam a mozgatást, akkor fut le ha felemeli az egeret és jó helyen van az egér stb...
 
Itemek[k][2] = hoverSlot

 
a [2] az a jelenlegi slot, azt állítom át, és a játéksonál lévő itemek tömb (Itemek) -be pedig így teszem be az itemet.
 
table.insert(Itemek, {itemID, slot})

3
Archívum / getLocalPLayer(), bug?
« Dátum: 2015. Augusztus 03. - 13:23:31 »
   
 marker1 = createMarker(2483.6401367188, -1663.6217041016,13.335947036743 , \"cylinder\" , 1, 0, 0, 204, 200)
     
    function autovasarol(thePlayer)
            if thePlayer == getLocalPlayer() then
                    gui1 = guiCreateWindow(0.2, 0.3, 0.6, 0.6, \"Autóvásárlás\", true)
                    label = guiCreateLabel(0.2,0.04,0.94,0.2,\"Válassz egy járművet, az alább felsoroltak közül, ha tetszik valamelyik, vásárold meg!\",true,gui1)
                    gomb1 =guiCreateButton(0.2, 0.5, 0.2, 0.1, \"Infernus\", true)
                    gomb2 =guiCreateButton(0.4, 0.7, 0.2, 0.1, \"Bezárás\", true)
                    addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb2, gombf2, true)
                    addEventHandler(\"onClientGUIClick\", gomb1, gombf, true)
                    showCursor(true)
            end
    end
    addEventHandler(\"onClientMarkerHit\", marker1, autovasarol)

 
Ennek működnie kell!

4
Archívum / GUI megjelenítése több embernek
« Dátum: 2015. Július 23. - 10:29:02 »
Pont hogy nem jelenítni meg senkinek, ez a bajom. Egyébnként próbáltam már máshogy is, triggerel, sehogy sem akar működni.

5
Archívum / Checkpoint eltüntetése
« Dátum: 2015. Július 21. - 12:36:38 »
Az a baj vele, hogy ugye akkor triggerelődik ez a funkció, ha belépsz a markerbe. De így amikor lefut, mindenképpen a markerben vagy, tehát a \"not isElementWithinMarker(asdasd) \" nem fog lefutni. egyszerűbb lenne úgy csinálni, hogy a marker alpa értékét állítod, és csak akkor fusson le, ha az alpha érték nagyobb 0-nál, azaz senki más nincs benne:
 
addEventHandler(\"onMarkerHit\", tuningMarker, function(player)
       if getElementAlpha(tuningMarker) > 0 then
             triggerClientEvent(stbstb)
             setElementAlpha(tuningMarker, 0)
      else
             outputChatBox(\"má csináljákvaze\")
      end
end)
addEventHandler(\"onMarkerLeave\", tuningMarker, function(player)
  if getElementAlpha(tuningMarker) <= 0 --ha egyenlő nullával amikor kijössz a markerből....
        setElementAlpha(tuningMarker, 255) --akkor állítsa vissza az értéket
  end
end)

 
Ezen kívül setElementDatázz egy értéket annak a játékosnak, akinek triggerelődik  a tuning, mert így amikor bemegy egy másik mellé, is kijön, akkor is visszaállítja a markert eredetibe.

6
Archívum / Gomb lenyomása
« Dátum: 2015. Július 08. - 10:26:17 »
ja, meg lehet getKeyState-el is :D

7
Archívum / Gomb lenyomása
« Dátum: 2015. Július 07. - 22:30:26 »
bindKey(\"tab\", \"both\", 
function (key, state)
if state == \"down\" then
   --cuccos
elseif state == \"up\" then
   --cuccos
end
end
)

 
lehet onClientKey-el is

8
Archívum / Objectre kattintás
« Dátum: 2015. Július 06. - 00:12:22 »
Istenem, Magyarország... ahelyett hogy segítenél(nétek) neki egyből le kell baszni az arcát, mikornormálisan kért segítséget így ezzel nektek nem ártott...
--------------------------------
 
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), 
function( button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldY, worldZ, clickedElement )
    if button == \"left\" and state == \"down\" and getElementType(clickedElement) == \"object\" then
     
    end
end)

9
Archívum / NPC Lekérés
« Dátum: 2015. Július 04. - 20:32:57 »

10
Archívum / HUD készítés problémák.
« Dátum: 2015. Július 04. - 17:48:11 »

    health = getElementHealth(localPlayer)
dxDrawText(math.ceil(health).. \"%\",X, Y, 0, 0, tocolor(250, 250, 250, 50), 1, \"arial\", _, _, _, _, _, true)

11
Archívum / HUD készítés problémák.
« Dátum: 2015. Július 04. - 17:00:57 »
   math.ceil(getElementHealth(localPlayer))

12
Archívum / Kérdéseim
« Dátum: 2015. Július 02. - 18:03:14 »
Idézetet írta: Jason133 date=1435848222\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"56463\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Marker-es kocsi lehívó rendszert,ami SeeMTA-n van,azt createMarker-el,és még mivel oldjam meg?
 


marker = createMarker(...)
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, function(player)
   theVeh = createVehicle(model, x, y, z)
   warpPedIntoVehicle(player, theVeh)
end)

13
Archívum / ElementData vagy "Változók"
« Dátum: 2015. Július 01. - 17:04:20 »
mindegy igazából, Element data annyival jobb hogy tud futtatni egy funkciót ha változnak az értékek

14
Archívum / Custom Hud?
« Dátum: 2015. Június 29. - 13:05:36 »
dxDrawText(getElementHealth(localPlayer)..\"%\", x, y, stb...)

15
Archívum / GUI megjelenítése több embernek
« Dátum: 2015. Június 23. - 20:04:24 »
Üdv, mostanában elég sokat posztolok ide, bocs a tudatlanságomért :) Az lenne a kérdésem hogy hogy tudom megjeleníteni 2 embernek a GUIt? így próbáltam de nem működik:
 
function gui()
   for k, v in ipairs(getElementsByType (\"player\")) do
      if getElementData(localPlayer, \"phone\") == \"goingCall\" and getElementData (v, \"phone\") == \"goingCall\" then
          guiCreateLabel(--labelcuccos)
     end
   end
end

 

Dupla üzenet összevonva ekkor: 2015. Június 24. - 19:09:03

valaki tudna segíteni? :/

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal