Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - sanyikaHUN15

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
1
Segítségkérés / Tűz rendszer
« Dátum: 2018. Augusztus 11. - 20:58:04 »
Sziasztok!
 
Egy tűz rendszer írásán gondolkodtam, de nem tudom hogy lehetne normálisan kivitelezni. Lényeg hogy random helyeken fél óránként megjelenne 1-1 tűz. Azon gondolkodtam hogy setTimer-el csináljam meg, de szerintem ez hülyeség lenne. Szerintetek?

2
Segítségkérés / dxDraw panel
« Dátum: 2018. Július 15. - 01:34:28 »
Sziasztok! 
 
Csupán a véleményeteket szeretném kérni erről a scriptről:
 
Van egy \"fő\" panel, amin van bevezető információ, van egy bezáró gomb, és egy tovább gomb. Tovább gombbal másik ablak jelenik meg, ahol vissza lehet menni a kezdő oldalra.
 
Itt volna a kód: 
 
A kérdésem pedig az volna: Lehet ezt sokkal egyszerűbben is megcsinálni? Követtem el súlyos hibákat? Mennyire rossz a kódom?
 

local thePlayer = getLocalPlayer()
local x, y = guiGetScreenSize(thePlayer)
local pS = [[randomtext]]
-------------------------------------------------------------------------------------------
function drawInformation()
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/2.8, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/1.6, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawText(\"Üdvözöllek a segítség panelen kedves játékos!\", x/2.3, y/2.8, tocolor(75, 108, 213, 115))
  dxDrawText(pS, x/2.8, y/2.6)
  dxDrawText(\"Bezárás\", x/2.6, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
  dxDrawText(\"Következő\", x/1.54, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
end
-------------------------------------------------------------------------------------------
function drawNextPage()
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 450, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/3, y/3, 500, 20, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawRectangle(x/2, y/1.4, 100, 30, tocolor(0, 0, 0, 125))
  dxDrawText(\"Vissza\", x/2, y/1.39, tocolor(75, 108, 213, 125))
end
-------------------------------------------------------------------------------------------
function showThings()
  addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
  addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickThing)
  showCursor(true)
end
addCommandHandler(\"teszt\", showThings)
function disappearThings()
  removeEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
  removeEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickThing)
  showCursor(false)
end
function showFirst()
  addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawNextPage)
  addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
  showCursor(true)
end
function backToInf()
  removeEventHandler(\"onClientRender\", root, drawNextPage)
  removeEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
  showCursor(false)
  addEventHandler(\"onClientRender\", root, drawInformation)
  showCursor(true)
end
---------------------------------------------------------------------------------------------
function onClickThing(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
  if (state == \"down\") then
    if (absoluteX >= x/2.8) and (absoluteX <= x/2.8 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
      disappearThings()
    end
  end
end
function onClickNext(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
  if (state == \"down\") then
    if (absoluteX >= x/1.6) and (absoluteX <= x/1.6 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
      disappearThings()
      showFirst()
    end
  end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickNext)
function onClickBack(button, state, absoluteX, absoluteY, worldX, worldZ, clickedElement)
  if (state == \"down\") then
    if (absoluteX >= x/2) and (absoluteX <= x/2 + 100) and (absoluteY >= y/1.4) and (absoluteY <= y/1.4 + 100) then
      backToInf()
    end
  end
end
addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), onClickBack)

 
 

3
Segítségkérés / Custom model hiba
« Dátum: 2018. Július 10. - 22:15:18 »
Köszönöm szépen a segítséget, de milyen plugin-nal tudok ugyanilyen fájlokat készíteni?
 
Szerk.: Most már megjelenik az object, csak a rajta lévő textúra nem, tehát az egész kocka fehér. A textúra képméretét megnéztem, az stimmel, 512x512. Mi lehet a problémám?

4
Segítségkérés / Custom model hiba
« Dátum: 2018. Július 10. - 19:23:25 »
Sziasztok!
 
Az volna a problémám, hogy beraktam a szerveremre egy modelt, betölti a szerver rendesen, viszont a model teljesen fekete, és a kocka 2 oldala van meg csak. 
 
Kód:
 

function loadMod(fajl, model, col)
txd = engineLoadTXD(\'files/\'.. fajl ..\'.txd\')
engineImportTXD(txd, model)
dff = engineLoadDFF(\'files/\'.. fajl ..\'.dff\', 0)
engineReplaceModel(dff, model)
if col then
col = engineLoadCOL(\'files/\'.. fajl ..\'.col\')
engineReplaceCOL(col, model)
end
end
loadMod(\"cube\", 970, true)

 
Segítségeket előre is köszönöm! :) 

5
Segítségkérés / setTimer, járműrobbantás
« Dátum: 2017. November 11. - 21:07:50 »
Beírtam a localPlayer-t, és most ezeket adta be:
 
\"74QvuKU.png\"

6
Segítségkérés / setTimer, járműrobbantás
« Dátum: 2017. November 11. - 21:01:55 »
Ezeket javítottam, viszont a debugscript jelzett még egy hibát:
 
ERROR: cb\\sourceS.lua:2: attempt to call global \'getLocalPlayer\' (a nil value)
 
Miért mondja azt, hogy a getLocalPlayer-nek nincs értéke?

7
Modellezés / Modellezett interior berakása MTA-ba?
« Dátum: 2017. November 11. - 17:38:24 »
Sziasztok! Az volna a kérdésem, hogy egy modellezett interiort milyen módszerrel tudok MTA-ba átrakni?

8
Segítségkérés / setTimer, járműrobbantás
« Dátum: 2017. November 11. - 16:55:18 »
A speed függvényen belül ott van az if ág, hogyan tudom megoldani azt, ha letelik az idő, ami 10 másodperc, felrobbanjon a kocsi?
 
Edit.: Illetve, debugscript 3 kijelzett egy hibát, amit orvosoltam, de még az után is ugyan azt írja:
 
\"rHurW6Y.png\"
 
A kód ahol jelzi a hibát:
 

function Speed(kmh)
if kmh = 70
   outputChatBox(\"Sebességed 70 km/h! Lassíts le, különben 10 másodpercen belül felrobbansz!\")
   blowVehicle(vh)
else

end
end

 
 

9
Segítségkérés / setTimer, járműrobbantás
« Dátum: 2017. November 11. - 15:52:37 »
Sziasztok! Enigma egyik topicban írt egy script ötletet, idézem: 
 
\"Csinálj egy olyan scriptet, hogy ha egy autóval bizonyos sebesség felé mész, akkor elindul egy időzítő, mondjuk 10mp. ha lejár, felrobban, viszont ha lelassítasz akkor resetelődik az időzítő, és nem robban fel.
 
Én 2014ben kaptam ezt a feladatot, megmaradt fejben :D\" - Enigma
 
Úgy döntöttem hogy unalomból megvalósítom ezt a scriptet. Írtam is egy szösszenetet, de elakadtam benne. Itt volna a teljes Kliens oldali script.
 

local p = thePlayer
local vh = getPedOccupiedVehicle(getLocalPlayer())   
local kmh = getElementSpeed(vh), getElementSpeed(vh, 0)
local roundedSpeedkmh = math.floor(kmh) == kmh
function Check(p, vh)
if isPedInVehicle then
   vh()
   kmh()
else

end
end
function Speed(kmh)
if kmh == 70 then
   outputChatBox(\"Sebességed 70 km/h! Lassíts le, különben 10 másodpercen belül felrobbansz!\")
   
else

end
end
setTimer(Speed, 10000, 0)

 
 

10
MTA: Általános / Kezdő munkascript tanulás céljából!
« Dátum: 2017. November 11. - 12:32:10 »
Óh, értem. Akkor ha elakadtam, majd kérek segítséget! Köszönöm szépen, ez a téma zárható!

11
MTA: Általános / Kezdő munkascript tanulás céljából!
« Dátum: 2017. November 11. - 12:23:10 »
Sziasztok! Nemrégiben kezdtem el magamat jobban beleásni a LUA scriptelésbe. Egy kezdetleges munka scriptet szeretnék tőletek kérni, amiből tudok tanulni, és amit át tudok fejleszteni. Ha lehet, client és server oldalit szeretnék kérni. Köszönöm szépen előre is! :) 

12
Segítségkérés / 3D model hiba
« Dátum: 2017. November 11. - 11:11:41 »
Sziasztok! Átkonvertáltam egy model-t .dff, .txd, és .col fájlokra, a fájlok egy model nevű mappában vannak. A mappán kívül van a client, és a meta.xml fájl. Amikor a resource-ot betöltöm, a kiválasztott object nem cserélődik le arra, amire én szeretném. Mi lehet a gond?
 
Client:
 

function loadMod(f, m)
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.txd\') then
txd = engineLoadTXD(\'model/\'.. f ..\'bench.txd\')
engineImportTXD(txd, m)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.dff\') then
dff = engineLoadDFF(\'model/\'.. f ..\'bench.dff\', m)
engineReplacebench(dff, m)
end
if fileExists(\'model/\'.. f ..\'bench.col\') then
col = engineLoadCOL(\'model/\'.. f ..\'bench.col\')
engineReplaceCOL(col, m)
end
end
loadMod(\"teszt\", 1258, true)

 
Meta.xml
 

<meta>
   <script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
<file src=\"model/bench.dff\" />
<file src=\"model/bench.txd\" />
<file src=\"model/bench.col\" />
<oop>true</oop>
</meta>

 
 

13
Segítségkérés / Plakát rendszer
« Dátum: 2017. November 07. - 20:32:50 »
Sziasztok!
 
Szeretnék írni egy plakát rendszert, az ötletem már megvan, már csak a megvalósítás része hiányzik.
 
Úgy tervezem, hogy rakok le a városba különböző helyekre checkpointokat.
 
Amikor a játékos érinti a checkpointot, akkor megjelenik egy kép, amit a script betölt. 
 
A kérdésem tehát: Milyen kifejezésekre van szükségem hogy megvalósítsam?

14
Segítségkérés / Munkajármű leadás
« Dátum: 2017. November 07. - 19:39:13 »
Probléma megoldva! 

15
Segítségkérés / Munkajármű leadás
« Dátum: 2017. November 07. - 18:38:08 »
Edit.: Hogyan tudok egy olyan változót csinálni, ami eltárol több koordinátát, ahova generálja a munkakocsit? Illetve, hogy tudok különböző rendszámokat készíteni?

Oldalak: [1] 2 3 ... 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal