Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - MdCrp

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Jármű sebességének növelése
« Dátum: 2015. Március 15. - 13:14:48 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1426417746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}

 

[/quote]
ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet :)
 
[/quote]
Köszi a visszajelzést javítottam :)

2
Segítségkérés / Több object respawnolása
« Dátum: 2015. Március 15. - 10:42:10 »
Legfeljebb paranccsal tudnád megcsinálni.
Ez MINDEN objectet újra spawnolja.
Példa:
 

forward loadObjects(); //mód tetejére
forward destroyObjects(); //mód tetejére
public OnGameModeInit(){
    loadObjects(); //Amikor elindul a mód betölti az objecteket
    return 1;
}
public destroyObjects(){ //Ez megsemmisíti az összes objectet
for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS;i++){
    DestroyObject(i);
}
return 1;
}
public loadObjects(){ //Ez betölti az objecteket
//Ide rakd az objecteket
return 1;
}

 
És a parancs:
Sima parancsfeldolgozóval
 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/restawnobjects\", cmdtext, true, 20) == 0)
{
destroyObjects();
loadObjects();
return 1;
}
return 0;
}

 
ZCMD parancsfeldolgozóval
 

CMD:respawnobjects(playerid, params[]){
       destroyObjects();
loadObjects();
    return 1;
}

 
De ha automatikusan akarod csinálhatod Timerrel
Példa:
 

forward respawnObjects(); //mód tetejére
forward loadObjects(); //mód tetejére
forward destroyObjects(); //mód tetejére
public OnGameModeInit(){
    loadObjects();
    SetTimer(\"respawnObjects\", 60000, true); //Percenként újra spawnolja az össze objectet
    return 1;
}
public destroyObjects(){
for(new i = 0; i < MAX_OBJECTS;i++){
    DestroyObject(i);
}
return 1;
}
public loadObjects(){
//Ide rakd az objecteket
return 1;
}
public respawnObjects(){
destroyObjects();
loadObjects();
return 1;
}

 
!!FIGYELEM Nem lett tesztelve!!

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / /Healall admin ZCMD parancs
« Dátum: 2015. Március 15. - 08:50:03 »
Sziasztok!
Gondolom mindenki tud csinálni olyan parancsot, hogy feltölti az saját életét 100-ra.
Most fogok nektek mutatni egy kódot, ami fel tudja tölteni a felcsatlakozott játékosok életét.
ZCMD parancsfeldogozót fogok használni.
 

CMD:healall(playerid, params[]){
    if(IsPlayerAdmin(playerid)){ //Ha a játékos be van jelentkezve RCON-ba
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++){ //Amíg az i kisebb mint a Max. játékos növelje az i-t
            if(IsPlayerConnected(i)){  //Ha a játékos csatlakozva van
                SetPlayerHealth(i, 100.0); //Feltölti a játékos életét
            }
        }
    }
    return 1;
}

4
Segítségkérés / Jármű sebességének növelése
« Dátum: 2015. Március 14. - 20:25:35 »
Idézetet írta: Th0mas date=1426051791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}

5
Segítségkérés / Alap pénzjelző!
« Dátum: 2015. Március 14. - 20:20:42 »
Most akkor saját pénzrendszert akarsz csinálni?

6
Segítségkérés / PWN fájl visszahozása az AMX fájlból.
« Dátum: 2015. Március 04. - 15:44:50 »
Idézetet írta: Gregor date=1425389473\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"52958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
DeAMX - Sokat nem ér, de vissza tudja fordítani .pwn fájlra.
 
Köszi jó lett.

7
Segítségkérés / PWN fájl visszahozása az AMX fájlból.
« Dátum: 2015. Március 03. - 14:28:40 »
Sziasztok!
Véletlen rámentettem a módomra egy üres sablont.
Valaki tud valamilyen programot, amely arra képes, hogy az AMX fájlból előhozza a PWN fájlt.
Előre is köszönöm.

8
Segítségkérés / In-Game Szkriptelés
« Dátum: 2014. Június 15. - 14:44:17 »
Idézetet írta: BackUP date=1402835351\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48764\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


CMD:ujpickup(playerid, params[])
{
    new fajta;
    if(sscanf(params,\"d\",fajta)) return SendClientMessgae(playerid, -1, \"Használat: /ujpickup <model>\");
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
    CreatePickup(fajta,1,x,y,z,0);
    return 1;
}

 
ZCMD, és SSCANF2 szükséges hozzá.
Ezzel új pickupot hoz létre oda, ahol éppen állsz.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Június 15. - 14:30:43 )


CMD:ujpickup(playerid, params[])
{
    new fajta;
    if(sscanf(params,\"d\",fajta)) return SendClientMessgae(playerid, -1, \"Használat: /ujpickup <model>\");
    new Float:x, Float:y, Float:z;
    GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
    CreatePickup(fajta,1,x,y,z,0);
    return 1;
}

 
ZCMD, és SSCANF2 szükséges hozzá.
Ezzel új pickupot hoz létre oda, ahol éppen állsz.
Szerk: itt vannak a model idk: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Pickup_IDs
 
Köszönöm szépen!

9
Segítségkérés / In-Game Szkriptelés
« Dátum: 2014. Június 15. - 13:56:13 »
Üdv Mindenkinek!
 
//-------------MEGOLDVA-----------\\\\

 
1.)Szeretnék egy olyan a játékmódomba, hogy pl. pickupot tudok In-Game létrehozni, de nem tudom hogy kell kerestem neten, de nem találtam olyan ami jó lett volna számomra. Kérlek titeket, aki tudja, hogy hogy kell megoldani ezt az válaszoljon.
 
//-------------EDDIG-------------\\\\

 
2.)Hogy kell ahhoz egy funkciót hozzáadni? Pl. Ha belemegyünk feltöltse az életünket stb.
Arra gondolok, hogy egy változóban hozza létre a pickupot és a public OnPlayerPickUpPickup funkcióban legyen valami felhasználása.
A válaszokat elõre is köszönöm!

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Fegyver lehívó
« Dátum: 2014. Június 14. - 13:43:06 »
Sziasztok!
Csináltam egy filterscriptet, amivel fegyvert lehet lehívni dialoggal.
FilterScript letöltõ linkje: http://data.hu/get/7796548/fegyverdialog.zip
Új link: http://www.mediafire.com/download/f0u5zca4aa11i5z/fegyverdialog.zip
A tömörített mappában benne van a filterscript és a zcmd include, szóval csak a megfelelõ mappába be kell másolni a fájlokat.
A kódot azért is belerakom :D
 

//Fegyver Lehívó Dialog
//Készítette MdCrp
//A FilterScript a http://sampforum.hu/ -ra készült!
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define weapons 1000
#define shoppistol 1001
#define shopsmg 1002
#define shopuzi 1003
#define shopshot 1004
#define shoprifle 1005
#define shopgrenade 1006
#define SCM SendClientMessage
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Fegyver Dialog by MdCrp\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#endif
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
//A /fegyver Dialog Response -ja//
if(dialogid == weapons)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,shoppistol,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek > Pisztolyok\",\"Desert Eagle\\n9mm\\nVissza\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,shopsmg,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek > Gépfegyverek\",\"MP5\\nM4\\nAK-47\\nVissza\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
        }
        if(listitem == 2)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,shopuzi,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek > Gépkarabélyok\",\"Uzi\\nTec-9\\nVissza\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
        }
   if(listitem == 3)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid,shopshot,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek > Puskák\",\"Sawn-off puska\\nPuska\\nHarci puska\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
   }
   if(listitem == 4)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid,shoprifle,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek > Karabélyok\",\"Country Rifle\\nSniper Rifle\",\"Kiválaszt\",\"Kilép\");
   }
   if(listitem == 5)
   {
       ShowPlayerDialog(playerid,shopgrenade,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek > Gránátok\",\"Gránát\\nGázgránát\\nMolotov koktél\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
   }
    }
}
if(dialogid == shoppistol)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,24,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Desert Eagle\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
                GivePlayerWeapon(playerid,22,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'9mm\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
    }
    if(listitem == 2)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,weapons,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek\",\"Pisztolyok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
    }
    }
}
if(dialogid == shopsmg)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,29,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'MP5\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'M4\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 2)
        {
      GivePlayerWeapon(playerid,30,500);
      SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'AK-47\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 3)
        {
                ShowPlayerDialog(playerid,weapons,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek\",\"Pisztolyok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
        }
    }
}
if(dialogid == shopuzi)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,28,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Uzi\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,32,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Tec-9\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 2)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,weapons,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek\",\"Pisztolyok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
        }
    }
}
if(dialogid == shopshot)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,26,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Sawn-off puska\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,25,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Puska\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 2)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,27,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Harci puska\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 3)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,weapons,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek\",\"Pisztolyok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
        }
    }
}
if(dialogid == shoprifle)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,33,500);
      SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Country rifle\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,34,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Sniper rifle\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 2)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,weapons,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek\",\"Pisztolyok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
        }
    }
}
if(dialogid == shopgrenade)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,16,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Gránát\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 1)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,17,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Gázgránát\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 2)
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,18,500);
            SCM(playerid,0x0088ffff,\"Sikeresen lehívtál egy {00ff00}\'Molotov koktél\' {0088ff}fegyvert 500 tölténnyel!\");
        }
        if(listitem == 3)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,weapons,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek\",\"Pisztolyok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
        }
    }
}
}
CMD:fegyver(playerid,params[])
{
ShowPlayerDialog(playerid,weapons,DIALOG_STYLE_LIST,\"Fegyverek\",\"Pisztolyok\\nGépfegyverek\\nGépkarabélyok\\nPuskák\\nKarabélyok\\nGrátátok\",\"Kiválaszt\",\"Kilépés\");
return 1;
}

 
Sok szerencsét a berakáshoz/használathoz.

11
Segítségkérés / /kick parancs -nak valami hibája van.
« Dátum: 2014. Június 10. - 16:55:31 »
Az elõbb csináltam /kick parancsot, minden jó csak nem akarja kiírni az indokot.
a zcmd és az sscanf include -olva van, és még úgy is elfogadja, hogy nem írok indokot, pl. /kick 0 az indok hiányzik és még úgy is kickel. De hogyha indokot is írok pl. /kick 0 teszt, akkor is kickel, de nem ír indokot
Kód:
 

CMD:kick(playerid, params[])
{
new targetid,string[128],reason[128],string0[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
GetPlayerName(targetid,nev0,sizeof(nev0));
format(string,sizeof(string),\"*Admin {00ff00}\'%s\'{0088ff} által ki lett rúgva {00ff00}\'%s\' {0088ff}játékost. [indok: %s]\",nev,nev0,reason);
format(string,sizeof(string),\"Ki lettél rúgva *Admin\'%s\' által. Indok: [%s]\",nev,reason);
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
    if(sscanf(params,\"uS(reason)[128]\",targetid,reason)) return SendClientMessage(playerid,0x0000ffff,\"Használat: {ff00ff}/kick [PlayerID] [indok]\");
    if(IsPlayerConnected(targetid))
    {
        SendClientMessage(playerid,0x0088ffff,string0);
        SendClientMessageToAll(0x0088ffff,string);
Kick(targetid);
    }
}
else if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Bocsi, de nem használhatod ezt a parancsot :P\");
    else if(!IsPlayerConnected(targetid)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"A játékos nincs csatlakozva!\");
return 1;
}

 
Compile -nál hibát egyet sem ír(/kickel kapcsolatban)
Valaki segítsen, a válaszokat elõre is köszönöm!

12
Köszönöm a visszajelzéseket, és a segítségeket, mert még félig-meddig kezdõ szkriptelõ vagyok!

13
Gondolom mindenki tud csinálni éjjel és nappal -t csináló parancsot. De most olyan parancsot csinálunk, hogy egyénien tudjuk beállítani a saját idõnket!
Sok sikert!
Letöltések:
ZCMD: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354
sscanf: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=120356
Include -oljuk a a zcmd -t és az sscanf -ot.
 

#include <zcmd>
#include <sscanf2>

 
Itt a parancs kódja:
 

CMD:setmytime(playerid,params[])
{
new hour, minute;
if(sscanf(params,\"dd\",hour,minute)) return SendClientMessage(playerid,0x00FF00FF,\"Használat: {Ff00FF}/setmytime [Óra] [Perc]\");
if(!(0 <= hour <= 24 || 0 <= minute <= 60)) return SendClientMessage(playerid,0xff0000ff,\"Az {00ff00}\'Óra\' {ff0000}és/vagy a {00ff00}\'Perc\' {ff0000}érvénytelen(ek)\");
else if(0 <= hour <= 24 || 0 <= minute <= 60)
{
    SetPlayerTime(playerid,hour,minute);
}
return 1;
}

14
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. Június 09. - 10:16:37 »
Lenne egy problémám. Amit szeretnék: Ha belép a Spawn zónára akkor legyen örök élete. Ezt így oldottam meg:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
if(1282.9401 <= y <= 1442.9170 || 1941.3424 <= x <=  2031.9501)
{
    SendClientMessage(playerid,0x00FF00FF,\"Beléptél a Spawn területre!\");
    SetPlayerHealth(playerid,98713);
    SendClientMessage(playerid,0x00FFB8FF,\"Mostmár örök életed van!\");
    return 0;
}
else if
{
    SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Kiléptél a Spawn területrõl!\");
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Mostmár nincs örök életed!\");
    return 0;
}
return 1;
}

 
A hiba: (351) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
            (356) : error 010: invalid function or declaration
351. sor: SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Kiléptél a Spawn területrõl!\");
356. sor: return 1;

15
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. Június 09. - 10:16:37 »
Lenne egy problémám. Amit szeretnék: Ha belép a Spawn zónára akkor legyen örök élete. Ezt így oldottam meg:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
if(1282.9401 <= y <= 1442.9170 || 1941.3424 <= x <=  2031.9501)
{
    SendClientMessage(playerid,0x00FF00FF,\"Beléptél a Spawn területre!\");
    SetPlayerHealth(playerid,98713);
    SendClientMessage(playerid,0x00FFB8FF,\"Mostmár örök életed van!\");
    return 0;
}
else if
{
    SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Kiléptél a Spawn területrõl!\");
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Mostmár nincs örök életed!\");
    return 0;
}
return 1;
}

 
A hiba: (351) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
            (356) : error 010: invalid function or declaration
351. sor: SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Kiléptél a Spawn területrõl!\");
356. sor: return 1;

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal