Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - dominik65

Oldalak: [1] 2
1
Szponzoráció / MTA szerver igénylés
« Dátum: 2016. Május 15. - 15:45:02 »
Igényelt játékszerver típusa: MTA
Igényelt játékszerver férőhelye: 2-3
Szerver neve: -
Szerver leírása: -
Miért van szükséged a szerverre?: Egyedi modot írunk (mivel nyitnánk  egy szervert ) és kiszeretnénk próbálni.
Egyéb megjegyzés: Nincs

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Városháza
« Dátum: 2016. Február 20. - 22:53:43 »
Üdv.Elhoztam még egy saját pályámat ami nem más mint a Városháza mappolás.  :w00t: Na de nem is húzom az időt vágjunk bele.
Objectek száma: 50
Elkészítési idő: 10-15 perc
Videó:



CreateObject(994, 1453.8, -1720.8, 12.5, 0, 0, 320);
CreateObject(994, 1460.6, -1721.3, 12.5, 0, 0, 319.999);
CreateObject(994, 1466.8, -1720.9, 12.5, 0, 0, 319.999);
CreateObject(994, 1473.2, -1720.9, 12.5, 0, 0, 317.999);
CreateObject(994, 1479.1, -1721, 12.5, 0, 0, 317.994);
CreateObject(994, 1484.2, -1720.9, 12.5, 0, 0, 317.994);
CreateObject(982, 1437.6, -1742.3, 13.2, 0, 0, 270);
CreateObject(982, 1399.1, -1807, 13.2, 0, 0, 0);
CreateObject(982, 1463.2, -1742.3, 13.2, 0, 0, 270);
CreateObject(982, 1546.7, -1742.3, 13.2, 0, 0, 270);
CreateObject(982, 1496.9004, -1742.2002, 13.2, 0, 0, 270);
CreateObject(982, 1522.5, -1742.2002, 13.2, 0, 0, 270);
CreateObject(1364, 1456.9, -1716.9, 13.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1364, 1464.1, -1716.9, 13.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1364, 1492, -1716.8, 13.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1364, 1500.7, -1716.8, 13.8, 0, 0, 0);
CreateObject(1223, 1489.8, -1716.2, 13, 0, 0, 0);
CreateObject(1223, 1459, -1716.3, 13, 0, 0, 178);
CreateObject(1223, 1454.8, -1716.1, 13, 0, 0, 0);
CreateObject(1223, 1494.2, -1716.4, 13, 0, 0, 177.995);
CreateObject(1223, 1462.0996, -1716.0996, 13, 0, 0, 0);
CreateObject(1223, 1466.5996, -1716.2002, 13, 0, 0, 177.995);
CreateObject(1223, 1498.3, -1716.3, 13, 0, 0, 0);
CreateObject(1223, 1502.9, -1716.3, 13, 0, 0, 177.995);
CreateObject(1251, 1496.3, -1730.3, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1496.2998, -1733.9004, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1467.3, -1730.7, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1467.3, -1733.8, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(994, 1489.3, -1720.9, 12.5, 0, 0, 317.994);
CreateObject(994, 1500, -1720.8, 12.5, 0, 0, 317.994);
CreateObject(994, 1494.7998, -1720.7998, 12.5, 0, 0, 317.994);
CreateObject(982, 1412, -1742.2002, 13.2, 0, 0, 270);
CreateObject(982, 1399.2002, -1754.9004, 13.2, 0, 0, 0);
CreateObject(982, 1399.2002, -1769.2998, 13.2, 0, 0, 0);
CreateObject(982, 1399.1, -1823, 13.2, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1399.1, -1785.6, 12.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1399.1, -1790.8, 12.7, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1390.8, -1777, 12.5, 0, 0, 88);
CreateObject(1251, 1387.2, -1776.9, 12.5, 0, 0, 87.995);
CreateObject(1251, 1390.7, -1798.5, 12.5, 0, 0, 87.995);
CreateObject(1251, 1387.1, -1798.4, 12.5, 0, 0, 87.995);
CreateObject(1251, 1406.9, -1781.8, 12.7, 0, 0, 92);
CreateObject(1251, 1406.9, -1784.9, 12.7, 0, 0, 92);
CreateObject(1251, 1406.9, -1788, 12.7, 0, 0, 92);
CreateObject(1251, 1406.9, -1790.9, 12.7, 0, 0, 92);
CreateObject(1251, 1407, -1793.9, 12.7, 0, 0, 92);
CreateObject(1215, 1398.9, -1782, 13.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1398.9, -1794.4, 13.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1476.1, -1742.3, 13.1, 0, 0, 0);
CreateObject(1215, 1484, -1742.2, 13.1, 0, 0, 0);
 
A kód itt van benne a spoilerben


http://kepfeltoltes.hu/160220/gta_sa_2016-02-20_23-02-05-226_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
Ebbe pedig a gépek
Köszönöm, hogy szántál a téma elolvasására egy időt!
                                                                                                               \"DreamhackSignature_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
]Team Speak szerver ip:213.181.208.193:9978[/quote]

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Déli benzinkút
« Dátum: 2016. Február 20. - 12:03:14 »
###################################### Kód a spoilerben!#################################Kód a spoilerben!##########################################################################Sziasztok!Készítettem egy kisebb mappot.
Videó:

Objectek száma: 41
Elkészítési idő: KB. 10 perc



CreateObject(997, 1942.1, -1777.9, 12.6, 0, 0, 269);
CreateObject(997, 1942.2, -1774.6, 12.7, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1942.2, -1771.4, 12.7, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1942.2, -1768.2, 12.6, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1942.3, -1765, 12.6, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1941.1, -1764.9, 12.6, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1941, -1771.4, 12.6, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1941, -1768.2002, 12.7, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1941, -1774.6, 12.6, 0, 0, 268.995);
CreateObject(997, 1941, -1777.9, 12.6, 0, 0, 268.995);
CreateObject(1361, 1945.5, -1796.9, 13.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1361, 1941.5996, -1764.9004, 13.4, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1951.7, -1785.7, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1939.9, -1762, 12.5, 0, 0, 89.747);
CreateObject(1251, 1943.2002, -1762, 12.5, 0, 0, 89.747);
CreateObject(1251, 1951.7, -1789, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, 1947.5, -1797.1, 12.9, 0, 0, 270);
CreateObject(1280, 1943.4, -1797.1, 12.9, 0, 0, 270);
CreateObject(1280, 1938.4, -1797.1, 12.9, 0, 0, 270);
CreateObject(1361, 1941.5, -1780.7998, 13.4, 0, 0, 0);
CreateObject(1361, 1936.2, -1796.9, 13.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1361, 1949.4, -1796.9, 13.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1361, 1940.7998, -1796.9004, 13.3, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1956.1, -1792, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1956.1, -1785.3, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1956.1, -1783, 12.5, 0, 0, 0);
CreateObject(1251, 1947.7, -1757.4, 12.5, 0, 0, 89.747);
CreateObject(1251, 1940.9, -1757.4, 12.5, 0, 0, 89.747);
CreateObject(1251, 1936.1, -1757.4, 12.5, 0, 0, 89.747);
CreateObject(1280, 1951.4, -1776.3, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, 1951.4, -1773.8, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, 1951.4, -1771.3, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, 1951.4, -1768.9, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, 1951.4, -1766.4, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, 1951.4, -1763.9, 12.9, 0, 0, 0);
CreateObject(1280, 1952, -1776.3, 12.9, 0, 0, 180);
CreateObject(1280, 1952, -1773.8, 12.9, 0, 0, 180);
CreateObject(1280, 1952, -1771.3, 12.9, 0, 0, 180);
CreateObject(1280, 1952, -1768.9, 12.9, 0, 0, 180);
CreateObject(1280, 1952, -1766.4, 12.9, 0, 0, 180);
CreateObject(1280, 1952, -1763.9, 12.9, 0, 0, 180);
 
Nem valami nagy map de szerintem jó lett.Köszönöm, hogy szántál időt a téma elolvasására!
(a kód a spoilerbe van)
##################################### Kód a spoilerben! ########################################Kód a spoilerben!#################################################################

4
Szponzoráció / Samp szerver igénylés
« Dátum: 2015. Július 26. - 19:39:27 »
Igényelt játékszerver típusa: (SAMP / MTA)
Igényelt játékszerver férőhelye:30
Szerver neve:Walking RPG
Szerver leírása: http://sampforum.hu/index.php?topic=61413.0
Miért van szükséged a szerverre?: A mostani rpg szervereken sok a non és ez elveszi a játék élményét.Én ezért elhatároztam magam, hogy csinálok egy rpg szervert.És ez sokban különbözni fog a többi szervertöl.Itt nem lesz non és nem lesz semmi ami elronthatná a játék élményt.
Egyéb megjegyzés:Köszönöm a lehetőséget.

5
Archívum / Walking RPG
« Dátum: 2015. Július 26. - 19:36:40 »
                                                                      \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150726/walkingrpg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"history-32.png\"Szerver történet:
Egyszer nemrégen a fejembe vettem hogy nyitok egy samp rpg szervert.Ez nem olyan szerver lenne mint a többi szoval non az nem lesz.Ekkor felkerestem egy scripter ismerősömet akit megkérdeztem, hogy társulna-e mellém mint scripter.Hát erre a válasza igen volt. ( :w00t: ) Elhatároztuk hogy a modot 0-rol (igen 0-rol) fogjuk irni.Hát el is kezdtük.A hosszú munka gyümölcse meg is lett.Egy szépen kidolgozott mod.
\"terminate_wind_up_symbol_stop-64.png\"Szabályzat:
Figyelem!A szabályzat nem tudása/elolvasása nem mentesít a következmények alól!
DM (DeathMatch) - Ok nélküli ölés. Mész az utcán és egyszer csak fejbelősz valakit. Tilos!
DB (DriveBy) - Folyamatosan elütöd és ezzel megölöd! Tilos!
SK  (SpawnKill) - Belép valaki egy ajtón és te azonnal lelövöd vagy lősz rá. Ugyan ez vonatkozik rá, hogy ha belép! Tilos!
MG (MetaGaming) - OOC dolog IC felhasználása. PL: Leolvasod a nevét a chatről és leírod IC. Tilos! (IC és OOC-ről lentebb olvashatsz)
PG (PowerGaming) - Hősködés. Amikor rád tartják a fegyvert és te elfutsz. Vagy elütnek semmi bajod és elfutsz.
RK (RevengeKill) - Halálutáni bosszú azon aki téged megölt, tehát nem mehetsz vissza hozzá megölni. Halál után mindent elfelejtesz! RK-zni tilos!
\"composition-64.png\"Jelentések:
IC (InCharacter) - Szerepen belüli beszéd. nyomsz egy ,,T\" betűt ami megnyitja a chat-et és beszélsz, pl: Maga árulja a kocsit?.
OOC (OutOfCharacter) - Szerepen kívüli beszéd, a lényege hogy olyan dolgokról beszélsz mint például /b vel lehetséges legtöbb RP szerveren, pl: /b Admin tudnál segíteni?(jobb mondat nem jutott eszembe  :wall: )
IG (InGame) - Játékon belül.
IRL (InRealLife) - Rendes életben.
\"CarGrey.png\"Jármű rendszer:
Egy játékosnak max. 2db járműve lehet (autó/motor stb..)
Kezelhetőség:
Nyit
Zár
Lámpa
Motor
Csomagtartó
Motorháztető
Parkol
\"composition-64.png\"Frakciók:
Sheriff Department - Feladatkörük a város rendjének fenttartása, igazoltatnak, kisebb rajtaütéseken is ők a hunyók, jelenleg nincs semmilyen különleges osztaguk, mivel nem szükséges
Medical Department - A város megmentői, egész nap készen állnak a hívásokra hogy megmentsék a város lakóinak életét.
Pappas Auto KFT. - Azaz szerelőtársaság, ahol a járművedet megszerelik, lefestik, tuningolják kedvedre, ha kell vontatnak is, és néhol még tankolásra is szükségünk van tőlük.
Taxi Center- Ez igazából egy taxi magánvállalkozás ami fuvarozással foglalkozik, saját maguk vásárolják a munkás járműveiket, van taxiórájuk, ami szerint kifizetődik a fuvar, ha elindulunk bekapcsolja,és a megtett táv szerint leméri a fizetni való összeget.
Önkormányzat - Polgármester a vezetője, ő felel a fizetésekért, vannak alkalmazottai, és minden rendezvényen jelen van.
Fire Department - Ha beszorulsz a járművedbe egy karambol következtében a tűzoltók tudnak segíteni hogy kiszabadulj, ők ügyelnek a város tűzvédelmi és balesetvédelmi dolgaiért.
Rádiós társaság - A nap 24 órájában szórakoztatja a hallgatókat, nyereményjátékokkal, zenékkel, hírekkel, minden eseménynél jelen vannak hogy közvetítsenek.
\"T-shirts-icon.png\"Ruhabolt
Ruhaboltnak elég nagy szerepe van a szerveren, ha bemegyünk a ruhaboltba ALT gombal tudjuk előhözni a ruhaválasztót, ekkor beírjuk a skin id-jét és megkapjuk az adott skint.
\"Test-paper-icon.png\"Alap munkák
Buszos - A kezdőhelyen, azaz Las Payasadasba van a munka, a lényege hogy a szerver forgalmát fellendítsük és ne lássunk minden utcán futkározó és ugrándozó játékosokat.Három féle táv közül lehet választani, amikor kiválasztottuk csak a piros Checkpointokat kell követnünk.
Fa szállító - Ez is Las Payasadas városában található, a lényege hogy vegyük fel a fát és kövessük a Checkpointot ahol le tudjuk pakolni a fát.
Beton szállító - Lényege hogy beálljunk a betonkeverőnkel a töltőállomásra, majd miután feltöltötték a járművünket irány az építkezés!
Halász - A lényege hogy szálljunk fel a hajónkra és induljunk el horgászni a nyílt tengerre és persze fogjunk halat :)
Targoncás - Egy raktárépületben kell dolgoznunk, ahol dobozokat emelünk fel egy targoncával és a kijárathoz cipeljük őket a targonca segítségével majd le rakjuk.
Benzin szállító - Egy Tanker nevezetű kamionnal kell elfuvaroznunk a benzinnel tele trailert a Fort Carsonból az El Quebradosi benzinkútra.
Úttisztító/útnyaló - Ez egy kivétel a többi munka közül, ugyanis nem CheckPointok -at kell követni,hanem itt a megtett utat számlálja a rendszer és az szerint kapjuk fizut.
Tejszállító - Hát szerintem ti is tudjátok.. A checkPointba kell elszállítani a tejet.
Postás - Bayside területén kell kihordanunk a leveleket.
Szemétszállító - Bayside területén kell összeszedni a szemetet.
\"bank.png\"Bank és ATM rendszer
Két féle pénz tárolási mód létezik, az egyik a bank, másik pedig az ATM, a bankba tudunk átutalni, kivenni és betenni, valamint az egyenlegünket megnézni, de ATM-ben viszont nem tudunk átutalni.
\"shop_cart.png\"Kisbolt
A kisbolt nagy szerepet játszik a szerver segítségében, ugyanis itt nagyon sok dolgot tudunk vásárolni (nem gondoltad ugye?).
Két féle fizetési mód van, mégpedig a kp (készpénzel) való fizetés, és a bankkártyával való fizetés.
\"Leader-32.png\"Admin Team:
Micheal Dominik (jómagam) - Tulajdonos
Gunics Rafael - T.helyettes
ÜRES - FőAdmin
ÜRES - Admin
Üres - Admin
Üres - AdminSegéd
                                                                      Ami várható a leírásban
ip (igen még csak várható) \"Apply.png\"
Hosting: sampforum/GTAközösség (még csak elbírálás alatt van a kérelmem!)
Ip: H A M A R O S A N !!

6
SA-MP: Szerverfejlesztés / TÖRÖLVE
« Dátum: 2015. Július 05. - 13:31:15 »
TÖRÖLVE

7
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / TÖRÖLVE
« Dátum: 2015. Június 25. - 21:36:07 »
TÖRÖLVE

8
Grafikai Munkák/Logók / Desingereket keresünk a facebook oldalunkra
« Dátum: 2015. Június 25. - 01:48:17 »
                                                                                               Szia
Ahogy a címben is láthattad \"Desingereket keresünk a facebook oldalunkra\".
Ha jónak érzed magad jelentkezz emailben.
File amit ki kell töltened:  (ha nem akarod akkor lent van a tartalma)
http://data.hu/get/8879904/tgf.rtf
email ahova el kell küldened:
[email protected]
Ha nem akarod letölteni akkor itt vannak a benne szereplő kérdések:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                     KÉRDÉSEK
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Korod?:
Mióta foglalkozol a photo shoppal?:
1-10 skálán szerinted mennyire vagy jó?:
Naponta mennyi képet tudnál készíteni,feltölteni?:
Online tagja lennél az desinger team-nek?:
Neved:
Eredeti a photoshopod?:
Köszönöm hogy elolvastad!

9
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Határ Las Payadas felől
« Dátum: 2015. Június 25. - 01:12:15 »
:Cry2:

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ-LP határ V2 [comment alapján]
« Dátum: 2015. Június 24. - 12:56:56 »
                                                                                Sziasztok
A kommenteitek alapján készítettem egy új határt.Ez nagyobb lett és egyedi is.
Remélem tetszik.  (képek az alján!)
Objectek száma: 88
Törölt objectek: 2
Hely: Las Payasadas - El Quardos
KÓD:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3410, -1232.3516, 2672.0469, 46.7734, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3410, -1217.6875, 2692.7813, 45.9531, 0.25);
CreateObject(987, -894.54791, 2730.16235, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -906.42242, 2728.90259, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -918.30762, 2727.62695, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -930.26910, 2726.19775, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -942.20050, 2724.95703, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -954.11279, 2723.63232, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -966.02924, 2722.40137, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -966.08319, 2722.76953, 44.74360,   0.00000, 0.00000, 170.00000);
CreateObject(987, -884.13007, 2718.73901, 44.74360,   0.00000, 0.00000, -173.00000);
CreateObject(987, -895.99725, 2717.32935, 44.74360,   0.00000, 0.00000, -173.00000);
CreateObject(987, -907.86230, 2715.87720, 44.74360,   0.00000, 0.00000, -173.00000);
CreateObject(987, -919.72559, 2714.35742, 44.74360,   0.00000, 0.00000, -173.00000);
CreateObject(16162, -909.11719, 2711.75000, 31.42969,   356.85840, 0.00000, 3.14159);
CreateObject(987, -931.52765, 2712.89673, 44.74360,   0.00000, 0.00000, -173.00000);
CreateObject(987, -943.35144, 2711.48535, 44.74360,   0.00000, 0.00000, -173.00000);
CreateObject(987, -955.23761, 2709.99463, 44.74360,   0.00000, 0.00000, -173.00000);
CreateObject(1251, -881.92792, 2728.26855, 44.78670,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -886.64172, 2727.92993, 44.83470,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -893.40308, 2727.28540, 44.88270,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -900.91559, 2726.45117, 44.93070,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1238, -936.67499, 2719.05884, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -940.71021, 2718.66968, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -944.80499, 2718.21899, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1315, -945.08179, 2721.11353, 46.94900,   0.00000, 0.00000, -80.00000);
CreateObject(1238, -943.95422, 2718.31909, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -952.55554, 2717.85620, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -955.76416, 2717.75879, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -958.89709, 2717.46021, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -961.65326, 2717.12402, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.90570, 2716.76904, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -968.15863, 2716.44434, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -968.15863, 2716.44434, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -971.04529, 2716.12500, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -974.24640, 2715.66284, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -975.57422, 2720.63477, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -974.02142, 2721.46973, 45.30750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -971.92340, 2722.58765, 45.30750,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -978.97015, 2720.29883, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -977.85718, 2715.06689, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -982.80627, 2714.28198, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -983.59552, 2719.72974, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(966, -984.20618, 2713.91699, 44.79590,   0.00000, 0.00000, -83.00000);
CreateObject(968, -984.18433, 2713.94629, 45.71640,   0.00000, 0.00000, 94.00000);
CreateObject(967, -985.49432, 2714.28955, 44.67020,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1238, -984.50092, 2715.05835, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -986.40863, 2715.25073, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -987.91052, 2714.56494, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -989.14600, 2713.96680, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -990.48773, 2713.62744, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -992.73370, 2712.89380, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -986.15240, 2719.56616, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -989.56439, 2719.23413, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -993.35608, 2718.84619, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(967, -985.39642, 2712.79761, 44.67020,   0.00000, 0.00000, 184.00000);
CreateObject(966, -986.50281, 2713.36938, 44.79590,   0.00000, 0.00000, -291.00000);
CreateObject(968, -986.55219, 2713.31470, 45.71640,   0.00000, 0.00000, 77.00000);
CreateObject(967, -1189.03369, 2690.69604, 44.91530,   0.00000, 0.00000, 4.00000);
CreateObject(966, -1184.76477, 2690.60010, 44.73930,   0.00000, 0.00000, 277.00000);
CreateObject(967, -1188.89941, 2689.19678, 44.91530,   0.00000, 0.00000, -174.00000);
CreateObject(966, -1185.23633, 2690.52417, 44.78730,   0.00000, 0.00000, 94.00000);
CreateObject(968, -1185.29126, 2690.53296, 45.69630,   0.00000, 0.00000, -87.00000);
CreateObject(968, -1184.70911, 2690.65137, 45.69630,   0.00000, 0.00000, 96.00000);
CreateObject(1251, -1224.70984, 2681.16260, 45.32580,   0.00000, 0.00000, 10.00000);
CreateObject(1251, -1219.78125, 2682.27148, 45.22980,   0.00000, 0.00000, 10.00000);
CreateObject(1251, -1214.95984, 2683.55737, 45.08580,   0.00000, 0.00000, 10.00000);
CreateObject(1251, -1193.78247, 2686.37305, 44.89380,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -1193.06970, 2686.46802, 44.89380,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -1192.23596, 2686.57544, 44.89380,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -1213.64404, 2679.98169, 44.90720,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(987, -1225.20032, 2677.99316, 44.90720,   0.00000, 0.00000, 11.00000);
CreateObject(987, -1236.17346, 2674.49097, 44.90720,   0.00000, 0.00000, 18.00000);
CreateObject(987, -1210.88147, 2693.02319, 44.90720,   0.00000, 0.00000, 13.00000);
CreateObject(987, -1222.57642, 2690.63062, 44.90720,   0.00000, 0.00000, 13.00000);
CreateObject(987, -1234.15161, 2687.95996, 44.90720,   0.00000, 0.00000, 13.00000);
CreateObject(1238, -948.45416, 2717.86768, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -980.18970, 2714.33667, 45.21150,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1237, -1183.62134, 2690.67236, 44.78260,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -1189.87036, 2689.24146, 45.16700,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -1189.75391, 2688.62231, 45.16700,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -1189.74268, 2690.00073, 45.16700,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -1189.88159, 2690.78320, 45.16700,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -1189.82385, 2691.44971, 45.16700,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1251, -1142.72644, 2691.83911, 44.89380,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -1143.44446, 2698.66797, 44.89380,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -1143.44446, 2698.66797, 44.89380,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(1251, -1143.44446, 2698.66797, 44.89380,   0.00000, 0.00000, 6.00000);

 
KÉPEK:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150624/8898216011_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150624/7964315032_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150624/8372144595_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150624/11666176746_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Letöltés:
http://www.solidfiles.com/d/83850a66e5/
http://data.hu/get/8878142/hatarv2.pwn
Köszönöm hogy elolvastad.A kommentbe irj ötleteket a következő mappomhoz.  :wave:

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szabályzat TEXTDRAW
« Dátum: 2015. Június 24. - 00:17:59 »
                                                                                                 Sziasztok
Készítettem nektek egy szabályzat Filterszkripter ami textdrawban irja ki a szabályt  8)
Készítési idő: 5-10 perc
Készítette: dominik65
 
-

 
Köszönöm hogy elolvastad.
[gmod]A szkriptlopást a törvény bünteti! A warnokat kiosztottam, többet ilyet ne lássak meg, mert nem leszel a tagja, e közösségnek! [/gmod]

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Határ Las Payasadas felől
« Dátum: 2015. Június 23. - 14:59:14 »
                                                                                           Sziasztok!
Találtam egy \"Samp:Map Construction\" nevű mappoló programot.Nos most ki is próbáltam.Hát ez az MTA nál nekem bonyolultabb.
Na de nem húzom az időtöket mert az idő drága pénz ;)
Törölt objectek:1
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150623/3963386291_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150623/8581999312_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/150623/10616093893_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Nézzétek el amiért ilyen lett :/ ez az első mappom ezzel.
jaj majdnem elfelejtettem a code-ot. :D
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3410, -1217.6875, 2692.7813, 45.9531, 0.25);
CreateObject(978, 412.93973, 1508.39819, 13.73630,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(978, -957.41577, 2710.12964, 45.43950,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(978, -957.41577, 2710.12964, 45.43950,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(978, -948.23682, 2711.23560, 45.51710,   0.00000, -1.00000, 7.00000);
CreateObject(966, -963.58667, 2716.12500, 44.85100,   0.00000, 0.00000, -83.00000);
CreateObject(968, -963.58160, 2716.09937, 45.74770,   0.00000, 0.00000, -82.00000);
CreateObject(1425, -964.90985, 2723.63672, 45.49120,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.48907, 2715.03809, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.51398, 2715.60352, 45.36130,   0.00000, 0.00000, 273.00000);
CreateObject(1435, -963.44690, 2713.95874, 44.91950,   0.00000, 0.00000, 95.00000);
CreateObject(1435, -963.33899, 2712.69531, 44.92300,   0.00000, 0.00000, -86.00000);
CreateObject(1435, -963.21722, 2711.36841, 44.91150,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1435, -963.31592, 2710.21558, 44.91860,   0.00000, 0.00000, -91.00000);
CreateObject(1238, -964.32727, 2715.63354, 45.14770,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.35101, 2715.17334, 45.13650,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.35052, 2714.62109, 45.16540,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.38428, 2714.06689, 45.15060,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.39398, 2713.54736, 45.14110,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.40051, 2712.98511, 45.14670,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.45782, 2712.44751, 45.14350,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.43488, 2711.87598, 45.16190,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.47522, 2711.19849, 45.15640,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1238, -964.52472, 2710.47681, 45.12070,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1425, -963.29089, 2715.61304, 45.24980,   0.00000, 0.00000, 93.00000);
CreateObject(978, -952.31165, 2717.26343, 45.45250,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(978, -943.05780, 2718.26123, 45.50170,   0.00000, 0.00000, 6.00000);
CreateObject(978, -939.14893, 2712.13574, 45.56790,   0.00000, 0.00000, 5.00000);
CreateObject(1319, -963.63898, 2722.45435, 45.31030,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -962.25690, 2722.54297, 45.36440,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -960.75684, 2722.60229, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -958.79401, 2722.79053, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1251, -963.65680, 2719.54053, 44.90520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -973.98859, 2718.49976, 44.86520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -973.18329, 2711.91479, 44.86520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -992.45947, 2709.30371, 44.78520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -987.79169, 2709.75537, 44.82520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -981.11829, 2710.38550, 44.84520,   0.00000, 0.00000, 7.00000);
CreateObject(1251, -938.98328, 2722.30469, 44.80520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -944.93372, 2721.66235, 44.82520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -952.28137, 2720.31396, 44.84520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1251, -951.92926, 2713.45361, 44.84520,   0.00000, 0.00000, 3.00000);
CreateObject(1427, -962.60352, 2710.19897, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -962.72546, 2711.11768, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -962.79889, 2712.00684, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -962.94983, 2712.96118, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.01233, 2714.14282, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1427, -963.06335, 2714.81763, 45.34600,   0.00000, 0.00000, -84.00000);
CreateObject(1319, -956.92688, 2723.03931, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -954.81696, 2723.23877, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateObject(1319, -952.54572, 2723.52637, 45.38160,   0.00000, 0.00000, 0.00000);

 

Még mielőtt valami modi figyelmeztetne hogy bővítsem a leírást.Ezt üzenem: mit akarsz még látni?![/quote]

13
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Tuning v2
« Dátum: 2015. Április 05. - 22:38:57 »
Sziasztok.Találtam ITT egy angol tuning rendszert.
Innen töltöttem http://sampforum.hu/index.php?topic=3367
Na mivel unatkoztam le is magyarosítottam.
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#pragma tabsize 0
#define DIALOGID 3300
#define nitro 1010
#define rodawire 1081
#define suspensao 1087
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/vtuning\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - magyarosította: dominik65\", \"Kerekek\\nSzín\\nFestőMunkák\\nNitro\\nHidraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   return 1;
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new car;
car = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(dialogid == DIALOGID) // Menu
{
if(response)
{
            if(listitem == 0) // Wheels
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kerék\", \"Kinézet 1 \\nKinézet 2 \\nKinézet 3 \\nKinézet 4 \\nKinézet 5 \\nKinézet 6 \\nVissza\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
   if(listitem == 1) // Colors
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szín\", \"Fekete \\nFehér \\nSötét kék \\nVilágos kék \\nzöld \\nPiros \\nSárga \\nRózsaszín \\nFestés\", \"Rendben!\", \"Mégsem\");
   }
   if(listitem == 2) // Paintjobs
   {
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kinézet\", \"Kinézet 1 \\nKinézet 2 \\nKinéze 3 \\nVissza\", \"Festés!\", \"Mégsem\");
            }
   if(listitem == 3) // Nitro
   {
            AddVehicleComponent(car,1010);
            }
   if(listitem == 4) // Hydraulic
   {
            AddVehicleComponent(car,1087);
            }
   if(listitem == 5) // AutoTuning
   {
new idcarro;
idcarro = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 562)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1046);
AddVehicleComponent(idcarro,1171);
AddVehicleComponent(idcarro,1149);
AddVehicleComponent(idcarro,1035);
AddVehicleComponent(idcarro,1147);
AddVehicleComponent(idcarro,1036);
AddVehicleComponent(idcarro,1040);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
ChangeVehicleColor(idcarro, 6, 6);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 560)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1028);
AddVehicleComponent(idcarro,1169);
AddVehicleComponent(idcarro,1141);
AddVehicleComponent(idcarro,1032);
AddVehicleComponent(idcarro,1138);
AddVehicleComponent(idcarro,1026);
AddVehicleComponent(idcarro,1027);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 565)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1046);
AddVehicleComponent(idcarro,1153);
AddVehicleComponent(idcarro,1150);
AddVehicleComponent(idcarro,1054);
AddVehicleComponent(idcarro,1049);
AddVehicleComponent(idcarro,1047);
AddVehicleComponent(idcarro,1051);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 559)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1065);
AddVehicleComponent(idcarro,1160);
AddVehicleComponent(idcarro,1159);
AddVehicleComponent(idcarro,1067);
AddVehicleComponent(idcarro,1162);
AddVehicleComponent(idcarro,1069);
AddVehicleComponent(idcarro,1071);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 1);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 561)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1064);
AddVehicleComponent(idcarro,1155);
AddVehicleComponent(idcarro,1154);
AddVehicleComponent(idcarro,1055);
AddVehicleComponent(idcarro,1158);
AddVehicleComponent(idcarro,1056);
AddVehicleComponent(idcarro,1062);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 558)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1089);
AddVehicleComponent(idcarro,1166);
AddVehicleComponent(idcarro,1168);
AddVehicleComponent(idcarro,1088);
AddVehicleComponent(idcarro,1164);
AddVehicleComponent(idcarro,1090);
AddVehicleComponent(idcarro,1094);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 575)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1044);
AddVehicleComponent(idcarro,1174);
AddVehicleComponent(idcarro,1176);
AddVehicleComponent(idcarro,1042);
AddVehicleComponent(idcarro,1099);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 0);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 534)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1126);
    AddVehicleComponent(idcarro,1179);
AddVehicleComponent(idcarro,1180);
AddVehicleComponent(idcarro,1122);
AddVehicleComponent(idcarro,1101);
AddVehicleComponent(idcarro,1125);
AddVehicleComponent(idcarro,1123);
AddVehicleComponent(idcarro,1100);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 536)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1104);
AddVehicleComponent(idcarro,1182);
AddVehicleComponent(idcarro,1184);
AddVehicleComponent(idcarro,1108);
AddVehicleComponent(idcarro,1107);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 1);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 567)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1129);
AddVehicleComponent(idcarro,1189);
AddVehicleComponent(idcarro,1187);
AddVehicleComponent(idcarro,1102);
AddVehicleComponent(idcarro,1133);
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
ChangeVehiclePaintjob(idcarro, 2);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 420)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1139);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 400)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1018);
AddVehicleComponent(idcarro,1013);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1086);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 401)
{
AddVehicleComponent(idcarro,1086);
AddVehicleComponent(idcarro,1139);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1012);
AddVehicleComponent(idcarro,1013);
AddVehicleComponent(idcarro,1042);
AddVehicleComponent(idcarro,1043);
AddVehicleComponent(idcarro,1018);
AddVehicleComponent(idcarro,1006);
AddVehicleComponent(idcarro,1007);
AddVehicleComponent(idcarro,1017);
}
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 576)
{
ChangeVehiclePaintjob(idcarro,2);
AddVehicleComponent(idcarro,1191);
AddVehicleComponent(idcarro,1193);
AddVehicleComponent(idcarro,1010);
AddVehicleComponent(idcarro,1018);
AddVehicleComponent(idcarro,1081);
AddVehicleComponent(idcarro,1087);
AddVehicleComponent(idcarro,1134);
AddVehicleComponent(idcarro,1137);
}
else
{
AddVehicleComponent(idcarro,nitro);
AddVehicleComponent(idcarro,rodawire);
AddVehicleComponent(idcarro,suspensao);
}
            }
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+1) // Kerekek
{
if(response)
{
   if(listitem == 0) // Style 1
   {
   AddVehicleComponent(car,1084);
   }
   if(listitem == 1) // Style 2
   {
   AddVehicleComponent(car,1073);
   }
   if(listitem == 2) // Style 3
   {
   AddVehicleComponent(car,1075);
   }
   if(listitem == 3) // Style 4
   {
   AddVehicleComponent(car,1077);
   }
   if(listitem == 4) // Style 5
   {
   AddVehicleComponent(car,1079);
   }
   if(listitem == 5) // Style 6
   {
   AddVehicleComponent(car,1080);
   }
   if(listitem == 6) // Back
           {
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - by: Xeretta Magyarosította:dominik65\", \"Kerekek\\nSzínek\\nKinézet\\nNitro\\nHydraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+2) // Színek
{
if(response)
{
   if(listitem == 0) // Fekete
   {
   ChangeVehicleColor(car,0,0);
   }
   if(listitem == 1) // Fehér
   {
   ChangeVehicleColor(car,1,1);
   }
   if(listitem == 2) // Sötét kék
   {
   ChangeVehicleColor(car,425,425);
   }
   if(listitem == 3) // világos kék
   {
   ChangeVehicleColor(car,2,2);
   }
   if(listitem == 4) // Zöld
   {
   ChangeVehicleColor(car,16,16);
   }
   if(listitem == 5) // Vörös
   {
   ChangeVehicleColor(car,3,3);
   }
   if(listitem == 6) // Sárga
   {
   ChangeVehicleColor(car,6,6);
   }
   if(listitem == 7) // Pink
   {
   ChangeVehicleColor(car,146,146);
   }
   if(listitem == 8) // Back
   {
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - by: Xeretta Magyarosította:dominik65\", \"Kerekek\\nSzínek\\nKinézet\\nNitro\\nHydraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOGID+3) // Paintjobs
{
if(response)
{
   if(listitem == 0) // Style 1
   {
   ChangeVehiclePaintjob(car,0);
   }
   if(listitem == 1) // Style 2
   {
   ChangeVehiclePaintjob(car,1);
   }
   if(listitem == 2) // Style 3
   {
   ChangeVehiclePaintjob(car,2);
   }
   if(listitem == 4) // Back
   {
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID, DIALOG_STYLE_LIST, \"Tuning Menu v2 - by: Xeretta Magyarosította:dominik65\", \"Kerekek\\nSzínek\\nKinézet\\nNitro\\nHydraulika\\nAutoTuning\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
   }
}
return 1;
}
return 0;
}[code=pawn]
Na és a letöltés:
 

Hát ez ennyi is lett volna.Köszönöm, hogy megnézted a témát  :w00t:
By :Xeretta and Vodkapowa(Makiverem)  (eredeti készítő)
dominik65

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ajándék
« Dátum: 2015. Április 05. - 20:47:26 »
Üdvözlök mindenkit!
Készítettem egy filterscriptet ami az ajándék csomag névre hallgat.
Kezdõknek jól jöhet :)
Tesztelve : működik
Készítési idő: 5-10perc [kezdő vagyok]
Amit tartalmaz a csomag:
100HP
50Armor
Minigun
50000 Money
Monster
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define COLOR_GREEN -1 //:)
CMD:ajandek(playerid, params[])
{
new id, Float:X,Float:Y,Float:Z, Monster, name[MAX_PLAYER_NAME], pname[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Használat: /ajándék [név vagy id]\");
GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
GetPlayerName(id, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s kapott egy ajándék csomagot %s- tol :)\",name ,pname);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
SetPlayerHealth(id,100);
SetPlayerArmour(id,50);
GivePlayerWeapon(id,38,5000);
GivePlayerMoney(id,50000);
GetPlayerPos(id,X,Y,Z);
Monster = CreateVehicle(557,X,Y,Z,0.0,-1,-1,9999999);
PutPlayerInVehicle(id,Monster,0);
return 1;
}

 
Letöltések:
http://www.solidfiles.com/d/77da4ffe42/ajandek.amx
https://mega.co.nz/#!jVozHZYC!2nTTUHEKHXXRW4b7fzmkf4sjxY0hbbTTYzYpJ8KLSvs
Hát remélem valaki felhasználja.Sziasztok  :cool2:
 
Ha van piád megiszod.Ha nincs akkor mész és veszel.[/quote]

15
Archívum / Cool RPG ~Egy elpusztíthatatlan közösség~
« Dátum: 2015. Március 29. - 12:00:46 »
Sziasztok.Nyitottunk egy rp szervert.5 napja fejlesztjük és végre elértük, hogy nyitásra alkalmasnak találták a playerek.
                                                                               
                                                                 [bevezetés]
                                                     Beszeretnék mutatni egy samp szervert!
                                                            A weboldalunk jelenleg fejlesztés alatt áll!
                                                                     Ez egy Seans rpg FULL Edit!
                                                                       Most írok róla pár sort!
                                                                   A szerver a 0.3z kliensel fut!
                                                                    [Legális Frakciók]
                                                                                          Rendőrség
                                      \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-29-32-113_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                Nemzeti Adó és Vámhivatal
                                      \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-30-00-458_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                           Rádiós
                                      \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-34-22-773_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                Országos Mentő Szolgálat
             
                                      \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-35-35-963_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                               Tűzoltóság
                                      \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-35-46-272_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                               Szerelő Telep
                                      \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-37-24-241_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                      Illegális Frakciók
A szerveren non-scriptes bandákat lehet alapítani.A surenyo és az orosz maffia még csak tervezés alatt van.Ehez az adminok/Kormány nem ad támogatást nektek kell megkeresni a fegyverhez és autókhoz kellő pénzt.
                                                                                  Sima munkák
                                                                                                  Fa-szállító
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-39-52-820_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                   Busz sofőr
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-40-18-232_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                   Kamionos
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-40-27-992_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                   Targoncás
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-40-51-758_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                    Benzinszállító
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-41-22-193_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                    Pizza szállító
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-41-42-696_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                    Útnyaló + villany szerelő
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-42-06-017_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                       Pár kép a szerórol
                                                                                                            Jogsis
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-42-31-611_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                           Quardos Club
                                             \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-42-46-106_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                           Kocsma
                                             \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_10-42-53-840_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                          Bank belülröl
     
                                            \"width=500http://kepfeltoltes.hu/150329/gta_sa_2015-03-29_11-07-49-654_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
                                                                                                         Regisztráció
                                 Most több adat is lementésre kerül, például a karaktered származása, bőrszine illetve a kezdő skinek is átalakítva kicsit igazodva az alábbi adatokhoz. Az RP Teszt nevezetű \"csodás,, scriptet kivettem, ide egy teljesen mást tervezek ami felváltja az RP Tesztet és tényleg segíthet a kezdő játékosoknak.
                                                                                                      [új fejlesztések]
- /adminok parancs egyedi (Megtekinthetik a játékosok hogy melyik admin Online!)
- /help egyedi (Mindenki használhatja)
- /frakcióhelp egyedi (A frakció tagok használhatják a parancsot!)
                                                                            Mik találhatóak?
                                                                                 -Étterem
                                                                                  -Pizzázó
                                                                                  -Ruhabolt
                                                                                  -Telefonbolt
                                                                                  -Kocsma
                                                                                  -Mappolt házak
                                                                              Miért jó ez a szerver?
                                                                          -Kedves Adminok*Tulajok
                                                                          -Szabad leaderek
                                                                           -Jó közösség
                                                                           -Körbevezetés
                                                                    -Folytonos fejlesztgetés
                                                                           -Rps emberek
===================================[Amilyen Scripteket tervezünk]================================
Producer munka:
Nos ez egy olyan script lesz ami egy Munka/Cég.
Lényegében amit tartalmaz:Studio hangszerek,Mikrofonok,Keverők,stb.
ezt mind1 interiorban.körülbelül 5 parancs lesz hozzá.
Parancsok:/zenekészít(Dialog rendszerben ki hozza milyen stílust)
/zenekever(Rá keveri a hangját úgy mond(RP szitu :)
/hangfelvétel(Megint csak rp szitu)
/zenemeghallgat(úgy mond le játsza a zenét(RP szitu)
/lemezkiad(Lemez reklámozása)
-------------------------------------------------------------------------
Lényege ezzel is pénzt kereshet.
Amikor be írod /lemezkiad akkor ha van fent játékos aki kamionozik.
felhívja és szállítást kér tőle.Ez a kamionosnak pénz nyerés.
Viszont a kiadónak pénz kidobás.
A kamionos ki szálítja a lemezeket a boltba.
a boltba meg lehet venni.
és otthon a hifibe belehet tenni.
Végül is ennyi a zenei prod munka.
--------------------------------------------
Luxus Étterem:
Nos ezt hívjuk pincér munkának.
Ez keres a legjobban.
lesznek ki téve tálcák ételek stb.
3 parancs lesz hozzá.
1./munkakezd
2./ételkivisz
3./étellerak
---------------------------------
Mikor ki viszi így fogja neki ki írni:
/ételkivisz [PlayerNeve/Id] [mit]
és akkor be írja pl /ételkivisz 1 Spagetti.
Röviden ennyi a dolga.
Egy étteremben lesz ami luxus.
Mivel egy luxus étterem ezért szerintem drágának fogjuk megcsinálni.
Figyelem!Ezek még csak TERVEZVE vannak
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                                    [Admin Team]
                                                                       A szerveren 15 éven felüli adminok vannak!
                                                                                          Kis_Dominik - Tulajdonos
                                                                                            James - Játékfejlesztő
                                                                                          Kiss_Marco - Tulajdonos
                                                                                            Kiss_Rafael - Tulajdonos
                                                                                                       
                                          A szerveren mindig van online admin, aki figyeli a játékosok RP teljesítményét.
                                                                                   [Parancsok]
                                                A szerveren az alapvető játékos parancsokat használd!
                                                                         <Telefon Parancsok>
                                                                   /letesz Leteszed a telefont
                                                                  /felvesz Felveszed a telefont
                                                                       Szerelő hívószám: /555
                                                                       Tűzoltó hívószáma: /105
                                                                        Mentő hívószáma: /104
                                                                        Sheriff hívószáma: /107
                                                                           <Alap1 parancsok>
                                                             /adminok  Milyen adminok elérhetőek!
                                                           /eldob Eldobod a tárgyat
                                                         /afk játék szüntetletés
                                                       /clearcp Chackpoint eltüntetés
                                                               [Rablás rendszer]
A szerveren lehetőség van a banknak a kirabolására, persze RP-sen. A rendőrök a riasztást
már megkapják akkor, mikor elkezded feszíteni a széfet. /bankrob paranccsal lehet elkezdeni a bankrablást.
                                                                  [Rövid leírás]
A szervert 6 napja fejlesztjük.Jelenleg (2015.Márc.29. 11:52) kor még zárva van.Nyitás: 2015.Márc.29.  13:50-kor.  :sly:
A szerveren ahogy említettem FULL edit mod fut.Köszönöm james-nek a segítséget és remélem sokáig az adminteam tagja marad.
Jelenleg admin tgf: ON van és ugyan ez as+modi tgf nél is.
Tulajdonosok/fejlesztők: Kis Dominik, James , Kiss Marco , Kis Rafael.
Adminok: --ÜRES--
Admin felvétel 10-15 playernél várható.A leadereket 6-7 playernél fogjuk kiosztani.
Milyen munkák vannak?
Alap munkák:
Úttisztitó
Nekik a feladatuk megtisztítani,tisztán tartani El Quebrados faluját.
Pizzás
Nekik a feladatuk házhoz szállítani a pizzát.
Ügyvéd
Nekik a feladatuk nehéz viszont jól megfizethető.Őket hívják fel a delikvensek hogy ha tárgyalás van.
Villanyszerelő
Nekik a feladatuk megszereli El Quebrados - Las Payadas falvában a villanyoszlopokat.
fa-szállító
Nekik a feladatuk az hogy a kivágott fákat elszállítsák amiből papírokat csinálnak a cégek.
Buszos
Szerintem ez egyértelmű.
Targoncás
Dolgozniuk kell a raktárba és a dobozokat pakolni.
Kamionos
El kell szállítani a szállítmányokat a kijelölt helyekre.
Illegális:
Ahogy irtam az illegális frakcióknál csak NON-scriptes bandák vannak de az orosz maffia tervbe van véve.
-Belső nézet
Nagyon kevés SAMP RP szerveren találkoztam belső nézettel. Ez szerintem nagyon jó egyes RP szituációkhoz.
                                                                 Moderátor rendszer:
A szerveren vannak moderátorok.Ők kisebb rangúak mint az AdminSegéd illetve az Admin.Ha nincs egyetlen elérhető Admin,AdminSegéd akkor az ők dolguk figyelni a szerverre.
                                                                        Drogkészítés
Először is felmész az El Quebradossal szembeni hegyre.Ott lesz egy épület ami a Drogház.Mellette a Kokacserjék az épület mögött viszont Marijuana ültetvény van.
Ha a Marijuana ültetvényre mész akkor ott beírod hogy /szed 1 , azonban ha a kokacserjékhez mész akkor /szed 2-t kell beírnod.
Ezután következhet a Drogfogyasztás
Ha szedtél kokainból minimum 3 levelet akkor bemész a \"Drogház\"-ba és ott a Csomag Pickuphoz.Ott be kell írni a /készít 2 parancsot.
Ha szedtél Marijuanából minimum 5 levelet akkor bemész a \"Drogház\"-ba és ott a Marijuana Pickuphoz. Ott be kell írni a /készít 1 parancsot.Ezután következhet a Drogfogyasztás.
                                                                            Drogfogyasztás
Ha készítettél marihuánát vagy kokót akkor a Tab lenyomásával előugrik egy Felhasználói lista.Itt a legfelső névre (ami a tied)
2x rákattintasz akkor egy ablak fogad ezen az ablakon ezek találhatóak:
-Fegyverek
-Iratok
-Egyéb
Itt ismét 2x rákattintasz az Egyéb menüpontra.Ismét egy ablak fogad ahol ezek a menüpontok lesznek elérhetőek:
-Kokain
-Marijuana
Ha a Kokainra 2x rákattintasz akkor azt szívod el ,ha a Marijuanára kattolsz 2x akkor azt szívod el.
Így lehet elfogyasztani a kábítószert.
----------------------------------------------------------------------Elérhetőség------------------------------------------------------------------------------
IP:178.248.200.34:7830
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                     Gyere és légy tagja egy elpusztíthatatlan közösségnek                                                                            Nyitás: 2015.Márc.29 13:50!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal