Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - speti9603

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Segítségkérés / 0.3.7 RC2 map editor
« Dátum: 2015. Március 10. - 21:35:16 »
hali az lenne a kérdésem/kérésem h vki nem tudna nekem adni vmi linket egy map editorhoz ami megjeleníti a 0.3.7 RC2 objecteket is? (mta kíméljen) van nekem egy editorom 2 napig vele mapoltam de aztán mostmár vmiért meggondolta magát és nem tölti be az új objecteket :(

2
Segítségkérés / skill system
« Dátum: 2015. Február 08. - 11:19:57 »
tudna nekem vki adni/készíteni egy olyan skill (jártasság) rendszert ahol erőnlét, állóképesség, logika skilleket lehet kapni egy-egy az adott jártassághoz kötödő feladat elvégzésével? én belekezdtem vmi ilyenbe, de nem sok sikerrel mert nem tudom h kéne megoldani
 
 if(Player_Team[playerid] == TEAM_RAB)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, -5.7238,-218.8258,5.5537))
{
   if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) if(tanul[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"Még tart a tanulás...\");
    if(Nyelv[playerid] == ANGOL) if(tanul[playerid] == 1)return SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"You are still learning...\");
   if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) if(logika[playerid] == 10)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Nem fér több ész az agyadba mert már annyit tanultál.\");
    if(Nyelv[playerid] == ANGOL) if(logika[playerid] == 10)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You already reached the maximum logic skill.\");
   if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"Elmélyültél a mentális képesség fejlesztésben...\");
    if(Nyelv[playerid] == ANGOL) SendClientMessage(playerid, COLOR_STEELBLUE,\"You are meditating to upgrade your logic skill...\");
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,1,1,1,1);
    ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,1,1,1,1);
    ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,1,1,1,1);
   SetTimerEx(\"Tanulasvege\",60000,0,\"i\",playerid);
   tanul[playerid] = 1;

 

function Tanulasvege(playerid)
{
    new rand = random(2);
    switch(rand)
{
case 0:
{
    if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"Sajnos nem tudtál elmélyülni a gondolataidba...\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid);
   if(Nyelv[playerid] == ANGOL) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,\"You failed in the meditation...\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid);
}
        case 1:
        {
        if(Nyelv[playerid] == MAGYAR) SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"Végeztél az elmélkedéssel, a logikád 1 szinttel magasabb lett.\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid),logika[playerid] ++;
   if(Nyelv[playerid] == ANGOL) SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"You have finished the meditation, your logic skill increased by 1.\"),TogglePlayerControllable(playerid,1),ClearAnimations(playerid),logika[playerid] ++;
     if(logika[playerid] == 0) TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l1), logika[playerid] = 1;
    if(logika[playerid] == 1) TextDrawHideForAll(l1),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l2), logika[playerid] = 2;
    if(logika[playerid] == 2) TextDrawHideForAll(l2),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l3),logika[playerid] = 3;
    if(logika[playerid] == 3) TextDrawHideForAll(l3),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l4),logika[playerid] = 4;
    if(logika[playerid] == 4) TextDrawHideForAll(l4),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l5),logika[playerid] = 5;
    if(logika[playerid] == 5) TextDrawHideForAll(l5),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l6),logika[playerid] = 6;
    if(logika[playerid] == 6) TextDrawHideForAll(l6),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l7),logika[playerid] = 7;
    if(logika[playerid] == 7) TextDrawHideForAll(l7),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l8),logika[playerid] = 8;
    if(logika[playerid] == 8) TextDrawHideForAll(l8),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l9),logika[playerid] = 9;
    if(logika[playerid] == 9) TextDrawHideForAll(l9),TextDrawShowForPlayer(playerid,Text:l10),logika[playerid] = 10;
}
}
    tanul[playerid] = 0;
}

 
vmi ilyesmire gondoltam, de ezzel az a baj h az első tanulás után felnyomja 10-es szintre a logikát és textdrawon is egyből 10-es szintű logikát ír ki...

3
Segítségkérés / Spawn gomb eltávolítása
« Dátum: 2015. Február 07. - 00:48:14 »
az lenne a problémám h h távolítom el vmi módon a spawn gombot? miután connectel az illető egy dialogot hoz be neki h ott válasszon csapatot majd azon belül egy osztagot, de amint azt kiválasztja hiába adtam meg h spawnolja, csak azér is behozza a skin selectort... próbáltam azt is h amikor rányom akkor spectatorba rakja és beadja a dialogot, de olyankor meg beadja a spawnoló üzeneteket és az ahoz tartozó dialogokat... tudna vki segíteni???
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, true);
    SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}

 

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    TogglePlayerSpectating(playerid, false);
    TogglePlayerSpectating(playerid, true);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CSAPAT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válasz csapatot!\", \"{f2fc35}Európa\\n{314bf7}USA\\n{27a527}Közel-Kelet\\n{ff0a0a}Oroszország\\n{ac0dc4}Dél-Amerika\\n{ff7f00}India\\n\\n{ff4f9e}Távol-Kelet\\n{916500}Tálibok\", \"Választ\", \"\");
return 1;
}

 

if(listitem == 0)
{
katona[playerid] = 1;
TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
SpawnPlayer(playerid);
}

 
itt pedig on player spawn-nál ezt csináltam
 
if(katona[playerid] == 1)//Német katona és a fegyverek.
    {
        TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        ResetPlayerWeapons(playerid);
        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
        GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300);
        GivePlayerWeapon(playerid, 27, 50);
if(gTeam[playerid] == TEAM_N)
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_YELLOW);
SetPlayerPos(playerid, -275.2928,2735.8794,62.7543);
}
}

4
Segítségkérés / miért nem tetszik neki?
« Dátum: 2015. Február 06. - 20:19:33 »
na akkor újból kiírom a kérdést ide, mert eredetileg az itt kérdezz errort témában volt de mostmár kicsit komplexebb a probléma úgy h ide nyitok...
na szval vannak ilyeneim
 
if(strcmp(cmd, \"/elterelés\", true) == 0) {
if(felderito[playerid] == 1)
{
        new Float:ex, Float:ey, Float:ez;
GetPlayerPos(playerid, ex, ey, ez);
        SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Közelben lévő emberek megzavarása...\");
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
        if(i == playerid) continue;
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 20, ex, ey, ez))
        {
            SetPlayerDrunkLevel(i,5000);
}
}
if(felderito[playerid] == 0); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy Felderítő osztagban!\");
}
return 1;
}

 
és az errorok:
 
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1466) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"felderito\"
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1466) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1466) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1466) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1466) : fatal error 107: too many error messages on one line

5
Segítségkérés / ezmiez az error és miért van?
« Dátum: 2015. Február 06. - 17:46:00 »
ebbe a hibába futottam de nem tom miért... vki lenne szíves és segítene?
 
if(strcmp(cmd, \"/elterelés\", true) == 0) {
        if(felderito[playerid] = 1;
{

 
az errorok pedig:
 
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1447) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"felderito\"
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1447) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1447) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1447) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Hazor\\Asztal\\Egyebek\\szeró\\gamemodes\\war.pwn(1447) : fatal error 107: too many error messages on one line

6
Segítségkérés / egy csapat limit
« Dátum: 2014. December 20. - 16:08:27 »
hogy lehet azt megcsinálni h csak az egyik csapat max. létszámát korlátozza mondjuk 5 fő lehet abba a csapatba és ha vki ezek után is azt választja akkor írja ki h ez a csapat teli van

7
Segítségkérés / csatlakozás idő után specbe rakjon
« Dátum: 2014. December 20. - 12:51:17 »
hali vki tudna nekem abba segíteni h h kéne megcsinálni azt h amikor elindul a szeró és köbö fél perce már megy és ha vki az idő eltelte után csatlakozik fel és csapatot választ, specbe tegye be és majd csak resi után tudjon le spawnolni

8
Munkaerő keresése / Ideiglenes scripter társat keresek
« Dátum: 2014. Október 08. - 18:37:42 »
Sziasztok elvtársak!
Szeretnék egy scripter társat magam mellé a készülõdõ szerveremhez. Nos csak 1-2 dolgot kéne kijavítania/megcsinálnia de azok a dolgok eléggé komplikáltak úgyhogy azt nem írom le mert könyvet írhatnék róla...
Egy Jail Break móddal lenne dolga az illetõnek.
Ha valakit esetleg érdekelne a dolog és segíteni akar, akkor az dobjon PM-et illetve adjon egy Skype címet és ott megbeszéljük a részleteket, illetve mutasson majd valami referencia scriptet vagy valamilyen ezzel kapcsolatos dolgot!
Fizetséget is ott beszéljük meg hogy mi legyen!
Légyszíves aki tud az feltétlenül válaszoljon!! FONTOS!

9
Segítségkérés / ha elfogy a csapat
« Dátum: 2014. Szeptember 06. - 12:14:03 »
hali mindenki abban kérnék segítséget h h kell azt megcsinálni h ha ugyebár van 2 csapat és ha pölö a kék csapatból mindenki meghal  akk a piros csapat nyer és resi jön, és fordítva, meg azt h ha a piros csapatból utoljára marad életbe vki akkor kapjon kiírást arról h õ az utolsó, illetve még h ha kezdõdik a menet akkor csak 20 mp-je legyen az adott illetõnek h csapatot válasszon ha az letelt akk specbe tegye be és akik késõbb csatlakoznak fel akkor azokat is és csak a kövi kör elején tudjanak majd csak beállni...
ennyit szeretnék tudni igaz elég sok de jól jönne a segítség, elõre is köszi mindenkinek aki segít! :)
és még egy kérdés: megvalósítható-e az h a piros csapat számán dõljön el h mennyi kék lehet?? tehát pl: 1-3 piros tag van akk csak 1 kék lehet, 3-5  piros van akk már 2 és így tovább...

10
Segítségkérés / audio streamer link
« Dátum: 2014. Augusztus 02. - 17:08:53 »
hali! vki tudna segíteni abban h hol találok olyat ahova feltöltök egy saját zenét akkor azt le tudom játszani a szerómon? találtam már egy ilyen témát, de ahol ott megadtak linkeket hiába kerestem azt a számot amit akarok, nem találtam...

11
Segítségkérés / jelszavas kapu bug
« Dátum: 2014. Augusztus 01. - 18:23:58 »
hali! az a gondom h hiába van egy kapum amit jelszóval lehet kinyitni de ha nem írok be semmit sem csak egy entert nyomok, akkor is kinyílik... tudna vki segíteni?
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(response)
{
//response kezdés
if(dialogid == DIALOG_PASS)
        {
            {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"3321\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
         SendClientMessage(playerid,-1,\"Jelszó megadva! Az ajtó kinyílt...\");
                                MoveObject(kod,-1011.09613, -1063.24707, 125.11421,5);
                                  csuk = SetTimerEx(\"becsuk\",30000,0,\"i\",playerid);
      }
   else
   {
                
                    SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó!\"); // ha nem jó a jelszó
                        }
  return 1;
  }
 return 0;
}
}[/pawn]

12
Archívum / [HUN/ENG] Prison Break - A szökés
« Dátum: 2014. Április 19. - 18:47:13 »
Szerver adatok
Üdv! Ez egy olyan szerver ahol egy börtönben poshadó rabot alakítasz. Az egész játéktér lényegében maga a börtön és körzete. A cél az, hogy fejleszd az erõdet, mentális képességedet, és ezzel a tudással szökj meg. Több féle módon is meg lehet szökni, ezeket különbözõ módon tudod végrehajtani, tehát maga a játékmenet nem lineáris.

A szerver kétnyelvû, magyar-angol mivel a magyar SAMP véleményem szerint nagyon kezd kihalni, ezért külföldre is haladunk. Nyelvet választani csatlakozáskor van rá mód. Tervben van még a német, és az urdu (utóbbiba egy pakisztáni haver tudna segíteni).

Maga az ötlet egy cseh (vagy szlovák) szerverrõl jött, ahol szintén börtönben játszódott az egész. Mikor neki kezdtem a munkának arra gondoltam, hogy börtön RP lesz, de az tipikus \"tucat szerver\" lenne...


Késõbb ahogy írtam a módot, csatlakozott hozzám aSa, aki segített nekem az egészbe. Együtt mapoltunk, és írtuk bele a hülyébbnél-hülyébb-hülyeségeket, ötleteket!

Szabályok  :nono:
-Tilos a cheat, hack, modok használata! (pk mod beleértve)

- Tilos más játékosok, adminok szidása!


- Fegyõröknek tilos az FK (freekill - egy rab ok nélküli kivégzése, sebzése)


- Fegyõrök csak akkor ölhetik a rabokat, ha azok lázadnak, kint maradnak takarodó után és/vagy szökésben vannak!


- Tilos a bug kihasználás! Ha találsz, jelezd egy adminnak!


- Tilos káromkodni!


- Ne kéregess admint --> /tgf !



Parancsok
Mint mindenhol természetesen itt is vannak parancsok. Beírhatóak ékezettel, vagy ékezet nélkül is:

/fnyit - fõkapu nyitása


/fzár - fõkapu zárása


/kinyit - benti kapu nyitása


/bezár - benti kapu zárása


/kaja - kantinban ezzel jeleníti meg a menüt


/kukázás - konténerben tudsz kincset szerezni


/cpdel - kitörli a CP-t


/tanul - meditálni lehet vele


/szökések - szökési opciókat tudod megnézni (legkönnyebbtõl-legnehezebbig)


/help - leírás megtekintése


/cmds - ezek mind emlékeztetõje


/tgf - admin tagfelvétel leírása


/rules - szabályzat

Játékmenet
Van két csapat:
Sittesek és Fegyõrök (beltéri-kültéri)
Sittes bárki lehet, nem kell hozzá pont, és a lényeg hogy találd fel magad a börtöni dolgokkal, lehetõségekkel. Gyúrj egyet, kocogj, meditálj, vagy csak szimplán barátkozz másokkal. Hiszen ha csoportos szökést végeztek, nagyobb az esély arra, hogy nem te vérzel el elõször. Fegyõr pedig az lehet akinek a pontjai meghaladják az 5000-ret. Onnantól elérhetõ lesz számodra a kültéri/beltéri õr.

A beltéri õr az aki az udvaron figyeli a rendet illetve az épületet figyeli.


A kültéri õrök feladata, hogy a börtön épület külterénél járõríznek és meggátolják azokat a rabokat akik már nagyba szöknek.

Van egy pár elfoglaltság amik közül lehet választani, most mutatok néhány képet és adok magyarázatot:


http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery63_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 

Ez maga a börtön épület belseje, itt találhatók a cellák, minden \"lakó otthona\". Amint takarodót fújnak, minden rabnak el kell helyezkedni egy cellában, különben azt aki kint marad, miután bezárták a kapukat az õrök megölhetik azt.

http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery64_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery65_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery66_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery67_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery68_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery69_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Pár kép az udvarról, ez maga játék szíve, hiszen itt tölti mindenki szabadideje 80%-át. Cinkosokat szerez, vagy éppen ellenkezõleg, itt játszhat, fejleszti magát... Olyan családias szép a környezet, hogy senkinek se fordulna meg a fejében elszökni egy ilyen csodás helyrõl :D
Események,helyek
Mint már fentebb leírtam több fajta szórakozási lehetõség is van


http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery70_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez itt a kantin. Ide kell jönnöd, ha megéheztél. Egyenlõre még csak két fajta étel közül lehet választani:

- Börtön koszt --> ingyenes, de nem tölt HP-t


- Tejbegríz --> 30 pontba kerül, feltölti a HP-t


Ha nem eszel, éhen halhatsz, ami szerintem nem valami kellemes érzés, ezért gyakran látogasd meg ezt a helyet. Az õrök szintén megéhezhetnek így hát figyelniük kell, hogy ne ebéd közbe támadják meg õket a lázadó fegyencek...
A kinti õrök meg vigyázzanak, hogy biztosan jól becsukták maguk mögött a kapukat, vagy aztán juhászosat kell játszani!
Ezen kívül itt található az egyik szökési pont.
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery71_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A szemetes és társai \"remek környezet\" változást okoznak. Legalább 5-ös szintû erõnlét és 5-ös szintû logika jártasság kell hozzá, hogy \"rendeltetés szerûen\" használhasd a kukát. Különbözõ dolgokat tudsz innen kihalászni amúgy, amiket aztán felhasználhatsz néhány helyen. Véletlenszerû kincseket tudsz szerezni. (Hm, na és kaja maradékokat!)
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery72_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ahogy a kép is mutatja, itt tudod fejleszteni az erõnlétedet. Menj egy zsákhoz és nyomd meg az ENTERT így elkezded püfölni azt, és ezzel tehetsz szert kisebb izomzatra.
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery73_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez itten pedig az állóképességedet fejleszti, ugyanúgy állj rá egy futópadra és nyomj ENTERT az edzés elkezdéséhez.
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery74_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez itt a boxring, itt büntetlenül verekedhetsz, kihívhatsz másokat, akár fegyõrt is így nem számít lázadásnak ha itt töritek be egymás orrát.
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery75_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Áh, az egyik kedvencünk. Mindig ezen szórakozunk mikor tesztelünk valamit. Igen ez egy trambulin és tudsz rajta ugrálni, mégpedig jó magasra fel tudsz pattogni. Csak aztán nehogy a bokád törd...
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/gallery79_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a piac, itt vehetsz kiegészítõ tárgyakat magadnak pontokért cserébe, például golyóálló mellényt, ütõ eszközöket. Eredetileg kaszinó lett volna, de aztán az túl unfair lett volna, így hát ez lett belõle.
http://kepfeltoltes.hu/view/140419/1293047494sa-mp-018_www.kepfeltoltes.hu_.png
FIGYELEM! AZ A WEBOLDAL NEM LÉTEZIK MÉG, CSAK TESZTELÉS MIATT VAN OTT!!!

Lényeg khm... itt tudsz elmélkedni, fejleszteni a logikádat. Írd be /tanul és kezdõdik is a \"móka\".

Szökések
4 fokozat van: könnyû,közepes,nehéz,legnehezebb. Értelemszerûen a legkönnyebb opció teljesítéséért kapod a legkevesebb pontot, a legnehezebbért pedig a legtöbbet. Ha beírod /szökések meg tudod nézni a leírásukat lépésrõl lépésre, hogy mit kell csinálni. Ezzel szerzel pontot, ha 5000 meg van, akkor lehetsz fegyõr is.
Tervbe van még
- VIP rendszer kiépítése

- NPC-k a konyhába, piaci standokra


- Többféle ennivaló, különbözõ hatásokkal

13
Segítségkérés / object fail
« Dátum: 2014. Április 08. - 17:21:05 »
üdv a problémán az h nem jó helyen vannak az objectek, pedig a map editorban rendesen vannak...
a kerítéseim a levegõben szerteszét lógnak, nem tom h mit csináljak
vkinek vmi ötlet?

14
Segítségkérés / last man standing
« Dátum: 2014. Március 09. - 12:22:09 »
üdv olyat akarok csinálni h ha meghal az egyik csapatból az összes játékos akkor vége legyen a körnek és a másik csapat nyerjen... nos ez oké de csak akkor van vége a körnek amikor az õrök halnak meg, ha a rabok akkor semmi sem történik :(
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    if(GetPlayerTeam(playerid) == TEAM_VIP) SetPlayerTeam(playerid,TEAM_VEDOK);
if(GetPlayerWeapon(killerid) == 38) Ban(killerid);
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    Team[GetPlayerTeam(playerid)]--;
        //
        TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
        PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
        if(Team[GetPlayerTeam(playerid)] == 0)
        {
GameTextForAll(\"Vége a körnek!\",5000,1);
SendRconCommand(\"gmx\");
        }

15
Segítségkérés / helyes kód
« Dátum: 2014. Március 09. - 10:19:33 »
üdv kérdem én h kéne megcsinálni azt hogy ha beírsz egy parancsot akk bejöjjön egy dialog ahova egy számkódot kell beírni ha rossz akkor meg ugye írja ki h nem jó
nem register/login cuccra gondolok hanem csak egy egyszerû ajtó nyitó kód

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal