Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - KrisT

Oldalak: [1] 2 3
1
Munkaerőnek jelentkezés / MTA:SA fejlesztést vàllalok
« Dátum: 2022. Január 20. - 14:15:54 »
Üdvözlök mindenkit, Kristóf vagyok, lassan 24 éves.
Az MTA:SA-ban fejlesztést vállalok. Kb 5 éve fejlesztek, voltak közben kihagyások. A NextGamingnek voltam a fejlesztője 3 évig, utána a NexusGamingnek az egyik tulajdonosa és fejlesztője.

Kompetenciáim:
- lua scriptelés
- MySQL adatbázis kezelés
- 0-ról tudok scriptelni
- Magamat tapasztalt fejlesztőnek kategorizálnám, szerencsére eddig az összes elképzelésemet sikerült megvalósítani úgy, hogy azol elég jól is lettek optimalizálva, teljesítménybarát scriptek.

Amit NEM vállalok:
Egy RP modot megítni 0-ról. Ennek az oka az időhiány. Egyetemista vagyok jelenleg,  nem lenne arra időm és idegrendszerem.

Amit vállalok:
- Egyedi új scriptek írása
- Meglévő scriptek továbbfejlesztése
- Dizájnolás
- Optimalizáció
- Bug javítás

Amit még érdemes tudni:
- Ezeket anyagi juttatás fejében vállalnám el
- Az szabadidőm korlátos, viszont igyekszem az előre kitűzött időpontra teljesíteni a megbízást
- Shaderekkel nem dolgoztam még, nem tudom használni azokat, viszont ezen lehet változtatni szükség esetén.


- Az eddigi referenciáimról szívesen küldök fényképeket, leírásokat.
- További egyeztetéshez keress bátran itt, vagy az emailemen:
[email protected]

FONTOS!
Nyomatékosan kérem az érdeklődőket arra, hogy csak abban az esetben keressenek, ha komoly szándékai vannak és tudják, hogy egy 5000 soros script nem fog elkészülni 3 ezer forintból az esetek túlnyomó részében.

2
Sziasztok! MySQL adatbázisba tárolok markereket. Ezeket a markereket egy resource elindulásakor be szeretném tölteni, azonban sikertelenül jártam. Ötlet?
 

for i, marker in ipairs(dbQuery(connection,\"SELECT * FROM houses WHERE id=?\",i)) do
local res = dbPoll(marker,700)
if (res) then
   if(#res > 0) then
      for _, roll in pairs(res) do
         createMarker(roll[\"x\"], roll[\"y\"], roll[\"z\"], \"cylinder,\",1.2,0,255,0,170)
      end
   end
end
dbFree(marker)
end

 
Hibaüzenet a debugscript 3-ban: Error[...]\\server.lua:1: bad argument #1 to \'ipairs\' (table expected, got userdata)
 
Azt vágom, hogy a dbQuery nem egy táblát, hanem egy userdatát ad vissza, viszont ennek tudatában sem tudom megoldani.

3
Segítségkérés / onPlayerVehicleEnter, getElementID probléma.. nem értem
« Dátum: 2017. Június 14. - 00:07:10 »
Sziasztok! Nem tudok egy eventhandlert létrehozni.. És nem értem, hogy mi nem működik. A műsodik hibám pedig, hogy egy /makeveh parancsban szeretnék egy olyat, hogy átírja a kocsi dimenzióját az enyémre. 
 
Hibaüzenet az onEn
 
\"Kepkivagasfba02.png\"
 
A 127-es sor az outputChatBox-os rész
 
Kód:
 

  1.    

          function kocsiIDje(kocsiID,seat,jatekos)
       


  2.    

              local vehID = getElementID(kocsiID)
       


  3.    

              outputChatBox(\"Kocsi IDje: \"..vehID,jatekos)
       


  4.    

          end
       


  5.    

          addEventHandler(\"onPlayerVehicleEnter\",getRootElement(),kocsiIDje)
       


A  /makeveh-es probléma:
 
Az egész parancs végig lefut, működik, csak a dimenziót nem írja át a kocsiét, és nem tudom, h mi a para.
 
Hibaüzenet:
 
\"ezakepmar.png\"
 
 
 
Kód:
 

  1.    

          function makeveh(thePlayer, command, vehicleModel)
       


  2.    

              kocsiid = vehicleModel
       


  3.    

              local x, y, z = getElementPosition(thePlayer)
       


  4.    

              x = x + 2
       


  5.    

              y = y + 1
       


  6.    

              local letrehozottJarmu = createVehicle(tonumber(vehicleModel),x,y,z)
       


  7.    

              if (letrehozottJarmu == false) then
       


  8.    

                  outputChatBox(\"#808080/makeveh #C0C0C0[VehicleID]\", thePlayer,255,255,0,true)
       


  9.    

              else
       


  10.    

                  local dimID = getElementDimension(thePlayer)
       


  11.    

                  local vehID = getElementID(tonumber(letrehozottJarmu))
       


  12.    

                  setElementDimension(tonumber(vehID),tonumber(dimID))
       


  13.    

                  outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen létrehoztad a járműved! ID: #FF0000 \"..kocsiid, thePlayer,255,255,0,true)
       


  14.    

              end
       


  15.    

          end
       


  16.    

          addCommandHandler(\"makeveh\",makeveh)
       


A hibaüzenet a 11 és a 12. sorra írja.
 
Mi lehet a helyes kód és a hiba oka?

4
Segítségkérés / /setdim /givemoney ALAP parancsok
« Dátum: 2017. Június 12. - 23:15:26 »
Sziasztok! Az a napokban belekezdtem a Lua programozás tanulásába, azonban most megakadtam egy picit. Bárhogy próbáltam a problémámat megoldani, nem sikerült, így hát fordulok hozzátok.
 
Segítenétek benne, hogy hogyan lenne ez helyes és milyen problémákat vétettem? Ha felmerülhet a kérdés, hogy egy kezdőnek a helyes megoldás kérdéseket hozhat fel, akkor hozzá egy magyarázatot is kérnék 
 
Hibaleírás: Nem működik a script valamiért.
 
/setdim parancs:
 

  1.    

          function setdim(thePlayer, command, playerID,dimID)
       


  2.    

              local elerheto = isPlayerOnline(playerID)
       


  3.    

              local dimID = tonumber (dimID)
       


  4.    

              if (elerheto == true) then
       


  5.    

                  if (dimID >= 0) then
       


  6.    

                          local interiorvaltas = setElementDimension(playerID, dimID)
       


  7.    

                          if (interiorvaltas == true) then
       


  8.    

                              outputChatBox(\"A játékos interiorja sikeresen átírva!\",thePlayer)
       


  9.    

                          else outputChatBox(\"#808080/setdim #C0C0C0[PlayerID] [DimenzióID]\", thePlayer,255,255,0,true)
       


  10.    

                          end
       


  11.    

                  else outputChatBox(\"Az interiorIDnek minimum 0-nak kell lenni!\",thePlayer)
       


  12.    

                  end
       


  13.    

              else outputChatBox(\"Ilyen játékos nincs, vagy nincs bejelentkezve!\",thePlayer)
       


  14.    

              end
       


  15.    

          end
       


  16.    

          addCommandHandler(\"setdim\", setdim)
       


/givemoney parancs:
 

  1.    

          function givemoney(thePlayer, command, playerID, amount)
       


  2.    

              local jatekosID = playerID
       


  3.    

              local amount = tonumber (osszeg)
       


  4.    

              local penzAdas = givePlayerMoney(playerID,osszeg)
       


  5.    

              if (penzAdas == true) then
       


  6.    

                  outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen adtál a(z) #FF0000\"..jatekosID..\" #FFFFFF ID-jű játékosnak #00FF00\" ..amount..\"#FFFFFFforintot!\",player,255,255,0,true)
       


  7.    

                  outputChatBox(\"#FFFFFFAdmin adott neked#00FF00\"..amount..\"#FFFFFFforintot!\",jatekosID,255,255,0,true)
       


  8.    

              else outputChatBox(\"#808080/givemoney #C0C0C0[PlayerID] [Mennyiség]\",player,255,255,0,true)
       


  9.    

              end
       


  10.    

          end
       


  11.    

          addCommandHandler(\"givemoney\",givemoney)
       


5
Leírások / /setdim /givemoney ALAP parancsok
« Dátum: 2017. Június 12. - 22:01:21 »
Sziasztok! Az a napokban belekezdtem a Lua programozás tanulásába, azonban most megakadtam egy picit. Bárhogy próbáltam a problémámat megoldani, nem sikerült, így hát fordulok hozzátok.
 
Segítenétek benne, hogy hogyan lenne ez helyes és milyen problémákat vétettem? Ha felmerülhet a kérdés, hogy egy kezdőnek a helyes megoldás kérdéseket hozhat fel, akkor hozzá egy magyarázatot is kérnék 
 
Hibaleírás: Nem működik a script valamiért.
 
/setdim parancs:
 

  1.    

          function setdim(thePlayer, command, playerID,dimID)
       


  2.    

              local elerheto = isPlayerOnline(playerID)
       


  3.    

              local dimID = tonumber (dimID)
       


  4.    

              if (elerheto == true) then
       


  5.    

                  if (dimID >= 0) then
       


  6.    

                          local interiorvaltas = setElementDimension(playerID, dimID)
       


  7.    

                          if (interiorvaltas == true) then
       


  8.    

                              outputChatBox(\"A játékos interiorja sikeresen átírva!\",thePlayer)
       


  9.    

                          else outputChatBox(\"#808080/setdim #C0C0C0[PlayerID] [DimenzióID]\", thePlayer,255,255,0,true)
       


  10.    

                          end
       


  11.    

                  else outputChatBox(\"Az interiorIDnek minimum 0-nak kell lenni!\",thePlayer)
       


  12.    

                  end
       


  13.    

              else outputChatBox(\"Ilyen játékos nincs, vagy nincs bejelentkezve!\",thePlayer)
       


  14.    

              end
       


  15.    

          end
       


  16.    

          addCommandHandler(\"setdim\", setdim)
       


/givemoney parancs:
 

  1.    

          function givemoney(thePlayer, command, playerID, amount)
       


  2.    

              local jatekosID = playerID
       


  3.    

              local amount = tonumber (osszeg)
       


  4.    

              local penzAdas = givePlayerMoney(playerID,osszeg)
       


  5.    

              if (penzAdas == true) then
       


  6.    

                  outputChatBox(\"#FFFFFFSikeresen adtál a(z) #FF0000\"..jatekosID..\" #FFFFFF ID-jű játékosnak #00FF00\" ..amount..\"#FFFFFFforintot!\",player,255,255,0,true)
       


  7.    

                  outputChatBox(\"#FFFFFFAdmin adott neked#00FF00\"..amount..\"#FFFFFFforintot!\",jatekosID,255,255,0,true)
       


  8.    

              else outputChatBox(\"#808080/givemoney #C0C0C0[PlayerID] [Mennyiség]\",player,255,255,0,true)
       


  9.    

              end
       


  10.    

          end
       


  11.    

          addCommandHandler(\"givemoney\",givemoney)
       


6
Egy See alapu szerverbe szeretnek par dolgot atalitani. Mikor az FTProl letoltom a szerver mappajat, utanna megnyitom a .pwn fajlt a seerpg gamemodet, es rogton lefuttatom, es ezt a hibat irja ki: SeeRPG.pwn(17) : fatal error 100: cannot read from file: \"See\"
Mitevo legyek? Igy nem kreal .amx filet, es nem tudom visszatolteni a \"nem lévõ\" .amx et. Egy srac valami SciTE-t mondogatott. Kerlek leirnatok lepesrol lepesre a teendõket?(bocsi telorol vagyok)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Szeptember 26. - 17:48:52 )

Nem tudom h toroltetek e eddig amit irtam vagy nem kuldte el a témanyitást a telo

7
Egy See alapu szerverbe szeretnek par dolgot atalitani. Mikor az FTProl letoltom a szerver mappajat, utanna megnyitom a .pwn fajlt a seerpg gamemodet, es rogton lefuttatom, es ezt a hibat irja ki: SeeRPG.pwn(17) : fatal error 100: cannot read from file: \"See\"
Mitevo legyek? Igy nem kreal .amx filet, es nem tudom visszatolteni a \"nem lévõ\" .amx et. Egy srac valami SciTE-t mondogatott. Kerlek leirnatok lepesrol lepesre a teendõket?(bocsi telorol vagyok)

8
Egy See alapu szerverbe szeretnek par dolgot atalitani. Mikor az FTProl letoltom a szerver mappajat, utanna megnyitom a .pwn fajlt a seerpg gamemodet, es rogton lefuttatom, es ezt a hibat irja ki: SeeRPG.pwn(17) : fatal error 100: cannot read from file: \"See\"
Mitevo legyek? Igy nem kreal .amx filet, es nem tudom visszatolteni a \"nem lévõ\" .amx et. Egy srac valami SciTE-t mondogatott. Kerlek leirnatok lepesrol lepesre a teendõket?(bocsi telorol vagyok)

9
Segítségkérés / Hogy használjam a "switch" -et?[kezdõ]
« Dátum: 2014. Szeptember 13. - 23:40:54 »
Sziasztok! Vlaki adna róla egy leírást, hogy hogyan használjam a switchet?

Szeretnék egy olyat, hogy a textdrawba alul(már megvan) írja ki hogy melyik frakcióban vagyok.


Lennének frakcióidk, 0- civil, 1- rendõrség, 2- Vagos


És hogy csináljam, hogy a textdrawba ne a frakció IDjét, hanem a nevét írja ki?


Valaki írna errõl egy tutorialt részletesen? Keresgéltem, de nem nagyon találtam :(


Nagy segítség lenne!

10
Segítségkérés / parancsra pozíció lementése és az aktiválása /enter-ben
« Dátum: 2014. Augusztus 30. - 21:17:38 »
Sziasztok!
Egy scriptet szeretnék készíteni. Ha beirom, hogy /makehouse, akkor rakjon le egy pickupot, stb. És azt hogy tudom megcsinálni, hogyha ezt a /makehouse parancsot beirom, azon a pozíción (kb range:2) ha beirom, hogy /enter, egy adott helyre dobjon be?
tehát, van egy adott /enter parancs, és ahol beirom, hogy /makehouse ott azon a pozíción -mondjuk range:2(a körsugár)- tudjam használni a /enter parancsot.
/enter parancsra dobjon be egy adott pozícióra

11
Segítségkérés / Ciklusos parancs probléma
« Dátum: 2014. Augusztus 30. - 11:57:38 »
Sziasztok!
Elsõnek csináltam önnállóan egy ciklusos parancsot. Egy adott parancs mintájára próbáltam elkészítenik, de 2órás gondolkofás után sem jöttem rá mi lehet a baj.
 
CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
    if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
    {
        new model, type,vw;
   if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
   {
      new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat
      GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
      for(new i = 0; i < MAX_PICKUPS; i++)
             format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\", i); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
      if(!fexist(pickupmentes)) dini_Create(pickupmentes), break;
      else continue; // Ha létezik a file
      {
         dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
         dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
         dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
         dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
         dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
         dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
         CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw);
      }
   }
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

12
Segítségkérés / Alap néhány ház elõtti fel-le mozgó nyilacska
« Dátum: 2014. Augusztus 30. - 00:46:26 »
Sziasztok!
Már mindenhoy megpróbáltam, de sehogysem tudom törölni a házak elõtt lévõ mozgó kis nyilacskákat, pl a maddogs ház elõttit. Hogyan tudom azt onnan törölni?

13
Segítségkérés / Pickup mentés, modelID-t nem ment.
« Dátum: 2014. Augusztus 29. - 23:37:09 »
Sziasztok! Pickupmentést akarok csinálni, de a model ID-t nem menti le vmiért. Mi lehet a baj?
 

public OnGameModeInit()
{
for(new i=0; i<MAX_PICKUPS; i++) // Egy ciklus amivel végig megyünk az összes kocsin
{
        format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\",i); // Formázzuk a fájlt
       if(fexist(pickupmentes)) // Ha létezik a file
        {
      new Float:posx, Float:posy, Float:posz, model,type,vw; // Létrehozzuk a megfelelõ változókat
      posx = dini_Float(pickupmentes,\"PosX\"); // Lekérjük a fájlból az -X kordinátát
      posy = dini_Float(pickupmentes,\"PosY\"); // -Y kordinátát
      posz = dini_Float(pickupmentes,\"PosZ\"); // -Z kordinátát
      model = dini_Int(pickupmentes,\"Model\"); // -a model id-jét
      type = dini_Int(pickupmentes,\"Type\");
      vw = dini_Int(pickupmentes,\"Vw\");
      CreatePickup(model,type,posx,posy,posz,vw); // Létrehozzuk a koc
          }
}
return 1;
}

 


CMD:spickup(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
    if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == true)
    {
        new model, type,vw;
   if(sscanf(params,\"iii\",model, type,vw)) return MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"használata: /spickup [pickupID] [typus] [vw(normál: 0]\");
   {
      new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Lekérjük hogy a játékos melyik id-jû kocsiban van
      new Float:posx, Float:posy, Float:posz; // Létrehozzul a változókat
      model = GetVehicleModel(vehid);
      GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz);
      format(pickupmentes,sizeof(pickupmentes),\"/Pickups/%d.ini\",model); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
      if(!fexist(pickupmentes)) // Ha létezik a file
      {
         dini_Create(pickupmentes); // Létrehozzuk a fájlt
         dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
         dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
         dini_FloatSet(pickupmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
         dini_IntSet(pickupmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
         dini_IntSet(pickupmentes,\"Type\",type);
         dini_IntSet(pickupmentes,\"Vw\",vw);
         SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"Pickup lementve!\");
      }
      else // Ha nem létezik a file
      {
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
         dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
         dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model);   // -A model id-jét
         dini_IntSet(svehmentes,\"Type\",type);
         dini_IntSet(svehmentes,\"Vw\",vw);
      }
   }
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

14
RP/RPG kérések / Frakciók megszámozása?
« Dátum: 2014. Augusztus 29. - 12:29:20 »
Sziasztok! Most majd bele akarok kezdeni egy frakcióre.dszerbe. Úgy szeretném megoldani, hogyha egy admin beirja, hogy /makeleader [id] [frakcióid], akkor rakja be abba a frakcióba, és a TextDrawba ne a frakció számát irja, amit megadunk, hanem annak a nevét?

15
Segítségkérés / Szövegosszúság
« Dátum: 2014. Augusztus 29. - 12:26:49 »
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy van egy parancs, és ha azt egy admin berija, akkor mindenkinek pirossal azt kiírja. De nekem csak pár szót ír ki. Hogyan lehet meghosszabbítani, hogy ne csak mondjuk 25szót írjon ki?
 
CMD:asayn(playerid,params[])
{
if(Belepve[playerid])
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid) || JatekosInfo[playerid][AdminSzint] >= 1)
    {
        new szoveg[1024];
   if(sscanf(params,\"s\",szoveg)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Használata: /asayn [szöveg]\");
   {
        new string[300];
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(string,sizeof(string),\"*Admin %s: %s\",nev,szoveg);
        SendClientMessageToAll(COLOR_PIROS,string);
        printf(string);
        }
       
    }
    else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy admin!\");
   
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy belépve!\");
return 1;
}

 
[mod]Kiraktam a tageket[/mod]

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal