Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Tomee

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
1
Segítségkérés / Tömbben több lehetõség
« Dátum: 2014. Június 06. - 10:00:41 »
Arra lennék kíváncsi, hogy meglehet e csinálni tömbbe azt, hogy
3 koordináta legyen rajta meg 1 interior.
 
new Interiorok[][] =
{
{9, 364.8040,-10.8705,1001.8516},
{10, 363.1661,-74.8616,1001.5078},
{5, 372.1770,-132.6566,1001.4922}
};

 
Így próbálkoztam, de nem igazán jön össze. Meglehet oldani ilyet egybe vagy külön csináljam meg?

2
Segítségkérés / Nem tudom hogy kellene orvosolni ezt a hibát
« Dátum: 2014. Április 13. - 14:11:34 »
A módomba betettem a y_ini-t és azóta olyan hiba, van amit nem tudom, hogy hogy orvosoljak. /* */ közé tettem a forrást, de nekem szükségem lenne arra a funkcióra.
Hiba:
 
(21895) : error 025: function heading differs from prototype
(21913) : error 025: function heading differs from prototype
21895 sor - public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
21913 sor - public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart)

 
[mod]Kitettem helyetted a code taget![/mod]

3
Segítségkérés / NPC buszok
« Dátum: 2014. Április 06. - 18:39:17 »
Sziasztok.
Olyan problémám lenne, hogy van egy olyan scriptem, amiben az NPC buszok megállnak, ha valakit érzékelnek maguk elõtt.
A problémám vele az, hogy ha NPC van elõttük, akkor is megállnak. Van két buszom, ami egymás mellett elmegy és úgy is érzékel ha a busz orra mellett van valaki így ha elmennek egymás mellett a buszok akkor megállnak és az istenért se akarnak tovább menni.
A kérdésem a következõ:
Hogy tudnám megoldani, hogy ha NPC van elõttük akkor ne álljon meg?
itt a script
 
#define RECORDING \"npc_buszfeher1\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc>
new gStoppedForTraffic = 0;
new megallo = 0;
#define AHEAD_OF_CAR_DISTANCE    8.0
#define SCAN_RADIUS            8.0
stock GetXYInfrontOfMe(Float:distance, &Float:x, &Float:y)
{
    new Float:z, Float:angle;
    GetMyPos(x,y,z);
    GetMyFacingAngle(angle);
    x += (distance * floatsin(-angle, degrees));
    y += (distance * floatcos(-angle, degrees));
}
public OnNPCModeInit()
{
SetTimer(\"ScanTimer\",200,1);
}
LookForAReasonToPause()
{
     new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new x=0;
GetMyPos(X,Y,Z);
GetXYInfrontOfMe(AHEAD_OF_CAR_DISTANCE,X,Y);
while(x!=MAX_PLAYERS) {
    if(IsPlayerConnected(x) && IsPlayerStreamedIn(x))
{
   if( GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_DRIVER ||
       GetPlayerState(x) == PLAYER_STATE_ONFOOT )
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z)) {
         return 1;
      }
   }
}
x++;
}
    while(x!=MAX_VEHICLES)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(x,SCAN_RADIUS,X,Y,Z)) {
   return 1;
}
x++;
}
return 0;
}
forward ScanTimer();
public ScanTimer()
{
if(megallo == 0)
{
    new ReasonToPause = LookForAReasonToPause();
if(ReasonToPause && !gStoppedForTraffic)
{
    //Megáll
PauseRecordingPlayback();
gStoppedForTraffic = 1;
}
else if(!ReasonToPause && gStoppedForTraffic)
{
    //Tovább megy
    ResumeRecordingPlayback();
    gStoppedForTraffic = 0;
}
}
}
 
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
new bool:Debug=true;
 
stock egyezik(string1[], string2[], bool:betumeretmindegy = true)
{
return !strcmp(string1, string2, betumeretmindegy);
}
stock PlayerNameEx(playerid)
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
return nev;
}
public OnClientMessage(color, text[])
{
    if(egyezik(text,\"szünet\") || egyezik(text,\"szunet\"))
    {
        PauseRecordingPlayback();
        megallo = 1;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Szüneteltetve\",RECORDING);
    }
    else if(egyezik(text,\"folytat\"))
    {
        ResumeRecordingPlayback();
       megallo = 0;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Folytatva\",RECORDING);
    }
    else if(egyezik(text,\"stop\"))
    {
        StopRecordingPlayback();
       megallo = 1;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - Megállítva\",RECORDING);
    }
    else if(egyezik(text,\"play\"))
    {
       StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
       megallo = 0;
        if(Debug)
       printf(\"NPC: %s - elindítva\",RECORDING);
    }
}

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hasalás animáció
« Dátum: 2013. November 22. - 14:16:08 »
Hello.
melyik az az animáció, amiben a karakter hassal fekszik a földön?

5
Segítségkérés / Kocsi mögött
« Dátum: 2013. Október 18. - 19:03:03 »
Hello
Hogy lehetne megcsinálni, hogy azt érzékelje csak, hogy a kocsi mögött áll a karakter?

6
Segítségkérés / Camera képe
« Dátum: 2013. Szeptember 22. - 14:14:23 »
Sziasztok.
Hogy tudnám megoldani, hogy az alap fényképezõgéppel, ha rácélzok valakire akkor ne legyen a képernyõmön ott a fehér csík, hanem tiszta képet kapjak?

7
Kérdések, Segítség / Kiegészítõ object
« Dátum: 2013. Szeptember 16. - 18:07:47 »
Sziasztok
A kiegészítõ objecteknek a dff meg txd fájljait honnan szerezhetem meg? Maszkok, órák, sapkák stb.

8
Segítségkérés / NPC közelében
« Dátum: 2013. Szeptember 14. - 20:36:15 »
Hello
Egy régebben felmerülõ kérdésemre nem kaptam választ és még mindig eléggé foglalkoztat és gondoltam utána próbálok járni ismét, csak jobban megfogalmazva.
Van egy felvett NPC. Egy adott úton, ami elindul és megy megy folyamatosan. De meg akarom oldani, hogy ha játékos közelébe van megálljon ez az NPC.
De ugye ezt a PauseRecordingPlayback használatával lehetne megoldani, hogy megálljon, de nem tudom hogy hogy csináljam meg, hogy a játékos közelében csináljon ilyet.
Mivel ugye a módban vannak az NPCk egyszerû lenne lecsekkolni a pozícióját és megnézni hogy játékos van-e ott, de mivel ezt a PauseRecordingPlayback funkciót tudtommal csak a npcmodes mappán belüli pawno fájlokban lehetne használni így érdekessé válik.
Lehet az ottani fájlokban alkalmaznom kellene a include a_samp meg players-t és akkor ott csinálni egy timert ami nézi, hogy van-e játékos az NPC közelébe?

9
Segítségkérés / Automaták kiiktatása
« Dátum: 2013. Augusztus 20. - 11:55:52 »
Csáó!
Úgy emlékszem, hogy az ital / kajaautomatákat kilehet iktatni, csak arra mi is a funckió?

10
Segítségkérés / Object virtuális világ testrész meglõvése
« Dátum: 2013. Július 31. - 17:16:07 »
Csáó.
Két dologról szeretnék kérdezni.
1.) Ismereteim szerint nem, de azért reménykedek, hooogy Objectet átlehet-e tenni másik virtuális világba?
2.) Hogy lehet megoldani a különbözõ testrészek sérülését?

11
Segítségkérés / Szerver leállás
« Dátum: 2013. Július 17. - 21:57:42 »
Sziasztok.
Mostanában folyamatosan leáll a szerverem. Lehet host hiba, de lehet mód. Fogalmam sincs.
Elindítottam a tesztszerveremet és ezt írta ki a betöltések között,
[21:55:53] Blocking 127.0.0.1 due to a \'server full\' attack (1)
[21:55:53] Blocking 127.0.0.1 due to a \'server full\' attack (1)
Ez okozhat leállást egy hostos szerveren? Mert mondjuk a tesztszerverem nem áll le csak kiírja.

12
Segítségkérés / NPC probléma
« Dátum: 2013. Július 05. - 18:25:34 »
Sziasztok
Lenne egy érdekes problémám az NPCkkel. Eddig semmi ilyesmit nem észleletem, már vagy másfél éve ugyanúgy csinálom õket és pasz, nem tudom mi lehet.
Rendesen betöltenek a szerverre, de nem csinálják utána a dolgukat. Persze ilyesmi még volt anno, de most olyan probléma is van velük, hogy nem reagálnak semmire.
Nem tudom magamhoz portálni õket se sehova.
Tesztszerveren tökéletesen mûködnek, de a hostos szerveren nem akarnak mozogni

13
Segítségkérés / Y ini
« Dátum: 2013. Június 26. - 14:47:57 »
Hello.
Elkezdtem tanulmányozni a Y ini-t. Annyira nem tûnik bonyolultnak...kopp kopp.
Csak van egy problémám, az a sok fájl, amit a YSi mappában kapok. Értelem szerûen átpakolgattam sok cuccost, ahová kell, de a pwn fájlokat kihagytam.
1.) Azok szükségesek ? Vagy azok csak tesztek, amik segítenek nekem megérteni a dolgot?(Természetesen nem nyitottam meg õket)
2.) Van egy hiba, amit a modom kiír.
 
fatal error 100: cannot read from file: \"internal\\y_version\"

 
Mi a probléma? Persze értem, hogy nem tudja elolvasni a cuccokat onnan meg onnan, de mit kell tennem?

14
Segítségkérés / NPC közelében levõ játékos érzékelése
« Dátum: 2013. Június 21. - 08:52:16 »
Hello.
Hogy lehetne megoldani, hogy az NPC érzékelje a közelében levõ embereket?
Nézegettem az NPC funkcióit és észrevettem, hogy nincs olyan, ami az IDjét csekkolná és ebbõl akkor gondolom minden dolgot, ami olyan azt a \"saját\" pwn-be kell, ami az npcmodesben van. Csak a problémám az, hogy az OnPlayerUpdate-t nem engedi használni, mert forwardot akar.
Szóval, valami ötlet?

15
Segítségkérés / Textdraw
« Dátum: 2013. Június 17. - 12:52:54 »
Sziasztok
Mi okozhatja, azt hogy ha egy textdrawot használok akkor \"összeomlik\" minden text? Még alapokat is beleértve. Még ha ESC-t nyomok akkor is négyzetek lesznek a szövegek.

Oldalak: [1] 2 3 ... 8
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal