Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Blez

Oldalak: [1] 2
1
Archívum / giveMoney
« Dátum: 2016. Február 08. - 20:09:19 »
Sziasztok. Az if miért nem használható így? A PAWN után ez volt a megszokott és azt gondoltam, hogy ez működhet így is.
 
function giveMoney(player, command, amount)
local amount = amount
if (amount >= 0) then
outputChatBox(\"0 - 10000\", player)
else
givePlayerMoney(player, amount)
outputChatBox(\"\".. amount ..\"$\", player)
end
end
addCommandHandler(\"givemoney\", giveMoney)

 
Illetve valaki le tudnád írni, hogy maga az if hogyan működik? Láttam ilyen megoldást, hogy (amount > 0 or amount = 0) de így sem működik.

2
Archívum / Fekete képernyő
« Dátum: 2016. Február 02. - 21:32:03 »
Sziasztok! Egy egyszerű problémám volna. Amikor belépek a szerverre, fekete a képernyő pedig nem kéne annak lennie.
A script csak annyiból áll, hogy kiír egy üzenetet a chatbe + lespawnol egy megadott koordinátára. Meta.xml megvan.

3
Segítségkérés / MySQL probléma
« Dátum: 2015. Szeptember 18. - 18:07:07 »
Szóval a probléma: Van egy MySQL kód rész, ami nem igazán úgy működik, ahogy kellene. Tehát be kérem a nevet egy INPUT-ba, és elindítok egy lekérdezést, viszont nem tölti be a változókba az értékeket. (Igen, a MySQL működik, és fel van töltve adatokkal.) Illetve ez a módnak csak egy része, próbáltam csak a szükséges elemeket leírni.

(Egy INSERT INTO vagy UPDATE hiba nélkül működik.)

 
#include <easydialog>
forward OnPlayerLoadAccount(playerid);
enum UserInfo
{
        uAccID,
        uUsername[32],
        uPassword[129]
}
new uInfo[MAX_PLAYERS][userInfo];
new query[2048];
/*..mysql = mysql_connect(...);..*/
/*..Dialog_Show(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a felhasználó neved:\", \"OK\", \"Vissza\");..*/
Dialog:DIALOG_LOGIN(playerid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(response)
        {
                LoadAccount(playerid, inputtext);
                Dialog_Show(playerid, DIALOG_LOGIN_PASSWORD, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkezés\", \"Írd be a jelszavad:\", \"OK\", \"Vissza\");
        }
        return 1;
}
stock LoadAccount(playerid, name[])
{
        mysql_format(mysql, query, sizeof(query), \"SELECT * FROM accounts WHERE Username = \'%s\'\", name);
        mysql_tquery(mysql, query, \"OnPlayerLoadAccount\", \"i\", playerid);
}
public OnPlayerLoadAccount(playerid)
{
        uInfo[playerid][uAccID] = cache_get_field_content_int(0, \"AccID\");
        cache_get_field_content(0, \"Username\", uInfo[playerid][uUsername]);
        cache_get_field_content(0, \"Password\", uInfo[playerid][uPassword]);
}

4
Archívum / Öltöztethető karakterek
« Dátum: 2015. Július 21. - 15:14:26 »
Sziasztok! Körülbelül egy hete, úgy döntöttem, hogy befejezem a SA-MP scriptelés / Pawno tanulgatását, és én is nyitok az MTA felé. Jármű, fegyver és skin modolást gyorsan kitapasztaltam, viszont érdekelne egy dolog. Ugyebár az MTA -ban lehetőség van öltöztetni CJ -t, illetve ruhákat hozzáadni a szerverhez, viszont az érdekelne, hogy lehet-e valahogy másféle karaktert is öltöztetni ? Úgy gondoltam, hogy berakok egy skint, ami egy majdnem pucér karakter lenne (boxer még lenne rajta...), és hogy azt lehetne-e öltöztetni ? Biztos meg lehet oldani valahogy... :D

5
Segítségkérés / Tuning
« Dátum: 2015. Május 29. - 14:09:26 »
Sziasztok. Egy elég spontán jött kérdést szeretnék most megkérdezni. Valahogy meglehet oldani azt, hogy az alapjátékban lévő tuningolást előhozza, ha egy adott checkpointban, vagy bárhol máshol vagyok ? Konkrétan gondolok itt az olyanra, hogy alapjátékban odamentem, felnyílt a garázs ajtó, bemegyek a kocsival, és már kezdhetem is tuningolni. Mert ha én most mappolnék egy garázst, stb... akkor ezt ugyan így meg lehetne oldani ?

6
Segítségkérés / Több parancs egyben
« Dátum: 2015. Május 11. - 17:27:42 »
Sziasztok. A cím alapján eléggé hülyén hangzik a problémám megnevezése, de arról lenne szó, hogyan is tudom megcsinálni azt, hogy egy parancson belül, több parancs legyen.
Példa: /munka kezd ; /munka befejez stb...
Tudom, szinte alap dolog, de ez az egy amivel még nem nagyon foglalkoztam. :)

7
Segítségkérés / Pálya mappolás interiorban
« Dátum: 2015. Május 06. - 13:15:07 »
Sziasztok. Jernejl map editort használok, és ahhoz szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan tudnék bemenni egy interiorba, hogy ott mappolhassak ? Egy bankrabláson dolgozom/szórakozgatok haverokkal, így hát ahhoz szeretnék készíteni egy mappot.
Edit: Téma megoldva, köszönöm TwoClosenak! :)

8
Off Telep / Ki mit gondol erről a zenéről ?
« Dátum: 2015. Április 29. - 21:02:18 »
Puszta kíváncsiságból írok most ide, mert haverok közül senki sem akar competitivezni CS:GO -ban, egyszóval unatkozok. Az érdekelne, hogy mi a véleményetek erről a zenéről ?
 

9
Segítségkérés / Elérhető adminok lekérdezése
« Dátum: 2015. Április 22. - 16:22:31 »
Sziasztok! Egy saját admin rendszeren dolgozom már több mint 1 hónapja. Eddig minden gördülékenyen ment és ha nem is tudtam megoldani valamit, azt a következő egy-két napon már sikerült. Viszont most 1 hete próbálok egy elérhető adminok lekérdezésére szolgáló parancsot készíteni. Nem tudtam, hogy hogyan kezdjek neki, így kerestem itt is, valamint hivatalos fórumon is. Találtam is egyet a hiv. fórumon, viszont rengeteg hiba volt benne. Nagy részét már kijavítottam, de van még rajta mit változtatni. Íme a kód:
 
if(strcmp(cmdtext, \"/admins\", true) == 0)
    {
new strtext[1000], string[64];
        if(IsPlayerConnected(playerid))
{
   if(PlayerInfo[playerid][aLevel] == 1)
            {
             GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
              format(string, 128, \"*[Kezdő Admin] %s (%d)\", sendername, playerid);
                SendClientMessage(playerid, 0x99CCCCAA, string);
            }
           if(PlayerInfo[playerid][aLevel] == 2)
           {
                GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
      format(string, 128, \"*[Haladó Admin] %s (%d)\", sendername, playerid);
      SendClientMessage(playerid, 0x99FFCCAA, string);
              }
            if(PlayerInfo[playerid][aLevel] == 3)
            {
                GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
               format(string, 128, \"*[Profi Admin] %s (%d)\", sendername, playerid);
              SendClientMessage(playerid, 0x99FFCCAA, string);
            }
          if(PlayerInfo[playerid][aLevel] == 4)
            {
               GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
                format(string, \"*[FőAdmin] %s (%d)\", sendername, playerid);
               SendClientMessage(playerid, 0x008D04FF, string);
           }
            if(PlayerInfo[playerid][aLevel] == 5)
          {
               GetPlayerName(i, sendername, sizeof(sendername));
              format(string, 128, \"*[FőAdmin/Tulajdonos] %s (%d)\", sendername, playerid);
               SendClientMessage(playerid, 0x006CA2FF, string);
          }
          strcat(string, \"\\n\");
   strcat(strtext, string);
   }
        }
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{FFA500}Elérhető Adminok\", strtext, \"Ok\", \"\");
}
return 1;

 
Az elcsúszásokért elnézést kérek. Ez az egész parancs OnPlayerCommandText alatt van, még mielőtt bárki is kritizálna. :D Előre is köszönöm a segítséget!

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:F.B.I vs Terroristák [TDM]
« Dátum: 2015. Április 16. - 15:19:01 »
Előre bocsánatot kértem. :D Mellesleg, ha én írok valamit és már készen állok az elküldésre, először átellenőrzöm, és aztán küldöm, de lényegtelen erről beszélnünk... Elnézést az offért.  :(

11
Segítségkérés / Járműlehívó kérés
« Dátum: 2015. Április 08. - 14:23:57 »
Sziasztok! Lassan már 1 hónapja küzdök egy problémával, amivel csak most a napokban kezdtem el komolyabban foglalkozni. A téma nevéből, egyértelmű lehet, hogy egy járműlehívóról van szó. Több féle járműlehívót is megpróbáltam, kerestem a hozzá tartozó függvényeket, átmenetileg még egy sajátot is készítettem, de nem tudom egyszerűen kiküszöbölni ezt a problémát. Az egyik freeroam szerveren találkoztam egy olyan jó járműlehívóval, hogy el nem tudom mondani. :D Tulajdonképpen nekem az kellene, hogyha lehívok egy járművet, akkor az előző jármű X Y Z koordinátáit lekérje, és az új járművet is abba az állapotba spawnolja le. Lényegében, ha lekérek egy járművet, akkor az előző járművel ahová néztem, amilyen fokban álltam, úgy spawnolja le az új járművet. Most olyan járműlehívóm van, hogy ahogy ő gondolja, úgy spawnolja le, arra néz amerre ő gondolja, lassan-lassan már külön életet él a script. :o :D Ha ebben valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném. :D És bocsánat ha értetlen voltam...

12
Segítségkérés / GameTextForPlayer kérdés
« Dátum: 2015. Április 07. - 20:10:41 »
Sziasztok. Hogyan lehet megoldani, hogy a GameTextForPlayer fent legyen ? Nézegettem a GameTextStyle -okat, ha jól emlékszem akkor 7 féle van, és egyik sem olyan, hogy a képernyő tetején legyen. Ha nem lenne egyértelmű mire gondolok, nézzétek az alábbi képet:
\"RTwCnEq.jpg\"
Kisatíroztam a képen lévő textdrawokat és a deathmessagest, bár még így is eléggé felismerhető, hogy melyik szerveren készült a kép. :D
[gmod]Kiraktam a megfelelő kategóriát (Martin)[/gmod]

13
Segítségkérés / OnPlayerConnect adminszint küldése
« Dátum: 2015. Március 29. - 15:11:15 »
Sziasztok! Ahhoz szeretnék segítséget kérni, hogyha egy játékos csatlakozik és az adminszintje nagyobb vagy egyenlő 1-gyel, akkor kiírja neki bejelentkezés után, hogy mennyi az adminszintje. Ha a játékos adminszintje 0 akkor ne küldjön neki semmit.
Eddig jutottam:
 
if(PlayerInfo[aLevel] >= 1)
{
        new string[256];
format(string, 256, \"{00AAFF}Adminszinted: %d\", PlayerInfo[playerid][aLevel]);
SendClientMessage(playerid, -1, string);
return 1;
}

 
A fenálló hiba a PAWNO szerint:
 
C:\\Games\\SA-MP szerver\\filterscripts\\admin.pwn(91) : error 033: array must be indexed (variable \"PlayerInfo\")
C:\\Games\\SA-MP szerver\\filterscripts\\admin.pwn(93) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Előre is köszönöm a segítséget. :)

14
Segítségkérés / PPC_Housing segítségkérés
« Dátum: 2015. Március 28. - 17:49:25 »
Sziasztok! PPC_Housingot szeretnék használni a szerveremen házrendszernek, viszont ha beleírom server.cfg -be filterscriptshez legelsőnek (mint ahogyan többen írták amiket olvastam), valamint maga a .pwn fájl is a helyén van, és le is compilezve (compile 0 error) akkor miért nem működik ? Ha elindítom a szervert írja, hogy betöltötte, akkor miért nem működik ? Bejelentkeztem RCON -ba és úgy is próbáltam, viszont úgy sem jó.
UI.: Scream által honosított verziót használok, viszont az eredeti angol nyelvűvel sem működik.
Előre is köszönöm a segítségeteket! :)

15
Segítségkérés / RemoveBuildingForPlayer hiba
« Dátum: 2015. Március 26. - 14:55:29 »
Sziasztok! Jernejl pályaszerkesztőjével (Map Construction) készítettem egy exterioros délibenzinkutat. A probléma azzal lenne, hogy töröltem az alap benzinkutat, melyre a compile közben hibát ír.
Itt lenne a törölni kívánt object:
 
public OnFilterScriptInit()
{
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 5535, 1918.8516, -1776.3281, 16.9766, 0.25);
}

 
Compile közben pedig ez lenne a hiba:
error 017: undefined symbol \"playerid\"
Előre is köszönöm a segítséget! :)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal